Wenger: Akceptuję konsekwencje słabych wyników

Wenger: Akceptuję konsekwencje słabych wyników 27.03.2018, 13:51, Eryk Szczepański 47 komentarzy

Arsene Wenger w wywiadzie dla BeIN SPORTS powiedział, że jego zdaniem wiek odgrywa znaczną rolę w postrzeganiu menedżerów oraz wyznał, że bierze na siebie odpowiedzialność za słabe wyniki.

68-letni menedżer zmaga się w ostatnim czasie z nasiloną krytyką w związku ze słabym sezonem Arsenalu. Boss twierdzi, że jego wiek i długość kadencji ma spory wpływ na postrzeganie przez fanów, ale rozumie, że głosy niezadowolenia związane są z brakiem oczekiwanych wyników.

- Kiedy masz swoje lata, starasz się skupić głównie na drużynie i na tym co dla niej najlepsze, ignorując całą wrzawę wokół twojej osoby. Prawda jest jednak taka, że wraz z wiekiem, negatywne postrzeganie przez kibiców przychodzi łatwiej. Im więcej masz lat, im dłużej jesteś w klubie, tym bardziej się to kumuluje. Myślę, że menedżerowi też trudniej to przyjąć.

- Ale nie ma to większego znaczenia, jestem osobą publiczną i muszę się z tym liczyć. Jestem przede wszystkim rozliczany za wyniki i akceptuję konsekwencje, gdy ich nie ma.

Arsene wypowiedział się również na temat stosunku kibiców do jego osoby po zbliżającym się zakończeniu kariery.

- Może to naiwne, ale wierzę, że z czasem, biorąc pod uwagę całą perspektywę, wszystkie nasze osiągnięcia i przeciwności, którym musieliśmy stawić czoła, kibice będą patrzeć na mnie przez całokształt wydarzeń, nie tylko przez pryzmat ostatnich spotkań.

- Mam trochę dość tego nowoczesnego dbania o własny wizerunek. Całe życie pracowałem z ideą, że najważniejsze jest to, kim jesteś, nie jak wyglądasz.

Arsene Wenger autor: Eryk Szczepański źrodło: BeIN Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
pawciunio komentarzy: 103029.03.2018, 12:51

On treści kontakt z rzeczywistością albo jest bezwstydnie zaklamany. Gdzie jego wstyd?

Elastico07 komentarzy: 1252528.03.2018, 22:02

@Atos123: to ze stracił kontakt to wiadomo juz nie od dzisiaj,z kazda wypowiedzią tylko to potwierdza,on chyba na kazdym kroku chce sie wyrożniać,a jedyne czym sie wyroznia to głupimi wywiadami.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268328.03.2018, 20:29

@Atos123:

Wiek ma też duże znaczenie i to nic złego o tym mówić. Tego nie trzeba chyba tłumaczyć..
Problem w tym, że nie widać w tym pasji. Już nie

Mlk komentarzy: 17828.03.2018, 20:17

Niech zostaje i zostanie do 2019 i dobrze :)

Adi17 komentarzy: 299828.03.2018, 19:54

Wenger już dawno stracił kontakt z rzeczywistością i biadoli te swoje wywody. Jakbym miał chociaż trochę honoru, to by odszedł już z 2-3 lata temu.

mar12301 komentarzy: 2311728.03.2018, 16:59

Demencja starcza u Siwego widzę pewna.

Atos123 komentarzy: 41428.03.2018, 14:37

Wiek nie ma tu zadnego znaczenia. Chocby mial 100 lat i dobre wyniki nikt nie powiedziałby o nim marnego słowa. Wygląda, ze AW stracił kontakt z rzeczywistością.

Forever_gunner komentarzy: 255528.03.2018, 13:25

Może z czasem kibice będą inaczej na to patrzeć, ale prawda jest taka, że Wenger nie ponosi absolutnie żadnych, ale to żadnych konsekwencji za złe wyniki. To jedyny chyba trener w Europie, który może dla przykładu przegrać dwumecz z Bayernem 10:2 i nawet nie zostać wezwanym na dywanik. On ma tu za zdecydowanie za dobrze. Może pracuje dla idei, ale idee w dzisiejszym świecie znaczą tyle co nic. Rozliczamy za wyniki, a idee mogą być jakimś elementem pobocznym.

lays komentarzy: 3987128.03.2018, 11:41

- Może to naiwne, ale wierzę, że z czasem, biorąc pod uwagę całą perspektywę, wszystkie nasze osiągnięcia i przeciwności, którym musieliśmy stawić czoła, kibice będą patrzeć na mnie przez całokształt wydarzeń, nie tylko przez pryzmat ostatnich spotkań.

No i o to wlasnie chodzi. Dla Wengera poprzednie lata byly bardzo dobre, a dla nas byly przecietne... taka jest roznica. Ostatni sezon kozacki to byl ten mistrzowski.

simson16 komentarzy: 461428.03.2018, 10:35

Im dlzuej w Arsenalu tym gorzej dla Pana Weneger, zrozum to w koncu i odejdz po sezonie!

PIORUN85 komentarzy: 10428.03.2018, 00:15

*******i jak potłuczony ferguson jak odchodził na emeryture miał 72 lata i nikt go nie miał dość w MU i tym bardziej nikt nie chciał jego odejścia a dlaczego panie wenger bo broniły go wyniki jakie osiągał i przez długie lata nikt go nie pobije a pan jak by siedział na ławce arsenalu następne 30 lat to dalej nie osiągnie połowy z tego co on zdobył

drewniane_krzeslo komentarzy: 280827.03.2018, 23:40

@Marioht: Nie muszę nikogo bronić, jednak powiedz kto jest trenerem zespołu któremu "kibicujesz" ?

Wtedy kiedy jest źle zespół powinien się jednoczyć, podkreślałem już wielokrotnie, że trzeba wierzyć w zespół. Sezon trwa

teraz możesz powiedzieć gdzie Arsene jest przeze mnie broniony ?

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.03.2018, 23:04

meczyki.pl/newsy/sterling-o-pracy-z-guardiola-po-tym-jak-stracilem-pilke-trzy-razy-w-meczu-z-palace-myslalem-ze-nie-zagram-do-konca-sezonu/76697-n

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.03.2018, 23:03

******/2pMvxZ7

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.03.2018, 23:03

https://******/2pMvxZ7

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.03.2018, 22:56

Ale to, że jest stary to jest fakt i to też ma wpływ na to iż nie ma wyników. Co jest złego w powiedzeniu tego wprost?...
Czy powiedzenie czarny na murzyna to też jest rasizm czy fakt (?)
Litość czy personalna poprawność.. (?)

Czy teraz wszyscy będziemy się litować nad tym iż Arsene przeżył swoje "produktywne" lata i nie możemy go krytykować bo będzie mu przykro i zawsze coś znajdzie na swoją obronę.. bo ma zasługi (i nikt mu tego nie zapomina) ale powiew świeżości w drużynie powinien iść (gdy nic nie działa jak należy i jest gorzej) nie tylko na boisku ale i na ławce trenerskiej.
Trzeba próbować każdych rozwiązań.. bo jest fatalnie.

Jeśli trzeba to zrobić mu nawet ceremonie stulecia. Nazwać coś istotnego dla klubu jego imieniem. Nawet pomnik. Cokolwiek ktoś uzna za 'ten należny mu szacunek' ale niech to zostanie historią - już teraz. Najpóźniej po tym sezonie. Najpóźniej..

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36227.03.2018, 22:45

Widać właśnie panie wenger, kilka lat temu Arsenal walczył z tym żeby wygrac akiekolwiek trofeum od 10 lat a mistrzostwa jak nie było tak nie ma.

MrArsenal007 komentarzy: 37827.03.2018, 22:44

Chyba tez bym zaakceptowal te 10m£,za ciepla posadke i nieudolna prace

Elastico07 komentarzy: 1252527.03.2018, 22:27

Wiek i długość kadencji ma tu małe znaczenie,jeżeli byłby wyniki,dobra gra i coś wiecęj niż puchar FA w ostatnich latach wątpie zeby ktoś zwracal uwage na to ze Wenger jest juz za stary.

Marioht komentarzy: 611427.03.2018, 21:39

@kosbat: Nie wiem jakie zajmujesz stanowisko. Po prostu odpowiedziałem na Twój post.

" jedna cały czas go prawie opluwa "
Przesadzasz. Niemal codziennie uczestniczę w dyskusjach na czacie i tam jest zwykle prowadzona bardzo kulturalna rozmowa.

@drewniane_krzeslo: Jezu, Tobie juz naprawdę brakuje argumentów za obroną Wengera.
Arsene Ci nakreślił jakieś swoje przemyślenia, a Ty od razu powielasz to co on mówi.

Otóż nie.
Większość kibiców szanuje go jako osobę, człowieka, ale krytykuje go jako trenera taktyka.

kosbat komentarzy: 45427.03.2018, 21:03

@Marioht: Powiem ci, że jeśli uważasz mnie za Wenger-staya to się mylisz. Po prostu uważam, że obie strony nie mają w pełni racji - jedna cały czas go prawie opluwa jak już tego nie robi a druga za bardzo wierzy i trochę zbyt łatwo zapomina o problemach, które nas dręczą.

mwk komentarzy: 96927.03.2018, 20:49

Co ten człowiek znowu bredzi... Totalnie już stracił kontakt z rzeczywistością i to od dawna... Ludzie nie krytykują go i nie wysyłają na emeryturę ze względu na jego wiek - niektórzy są po prostu niezbyt rozgarnięci i marzy im się, żeby Wenger był jak Ferguson i zakończył karierę na trenowaniu tego klubu. Od samego początku tego nie rozumiałem... Jak Wenger nie jest gotowy na emeryturę, to niech idzie gdziekolwiek indziej, a wielu wielu wielu kibiców wysyła go na siłę na emeryturę... Ale akurat z tym, że ma się większe wymagania względem klubu im dłużej go trenuje jakiś trener to Wenger ma rację, ale to przecież normalne... Ma więcej czasu, żeby zbudować drużynę, przystosować ją do swojego stylu, itp. itd. Niektórych rzeczy nie zrobi się w jeden sezon. Ale krytyka Wengera wynika po prostu z tego, że jest on... I tu naprawdę można wymienić masę negatywnych przymiotników - i to nie tylko odnośnie jego umiejętności trenerskich, ale także tego jaką jest osobą.

drewniane_krzeslo komentarzy: 280827.03.2018, 20:25

Krytyka była, jest i będzie nie można z tym polemizować. Inna kwestia, że wiele osób nie rozsądnie rzuca słowami które nie tyle uderzają w taktykę/ ew. filozofię zespołu tylko personalnie w człowieka od którego się wszystko zaczęło. Wiele osób ze świata piłki darzy wielkim szacunkiem i respektem Arsene'a za to co zrobił do tej pory.

Można niestety odnieść wrażenie, że większość osób krytykuje Arsene'a za to, że po prostu jest za to, że coś powie co oczywiście ma wydźwięk "półśmieszny".

@domino178: Owszem zgodzę się, że dla właścicieli wielu klubów arabów nie arabów Arsene = Arsenal = const. jednak hipotetycznie zakładając gdyby Arsene odszedł z Arsenalu na pewno ktoś z topu chętny na niego by się znalazł.

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 627.03.2018, 20:25

Jeżeli chce, by kibice po zakończeniu kariery patrzyli na niego przez pryzmat osiągnięć, powinien odejść wkrótce. Ale czym dłużej będzie tu siedział, tym bardziej jego dokonania będą blaknąć.

polishbrigadesx (zawieszony) komentarzy: 1020427.03.2018, 20:14

Bierzesz odpowiedzialność już od kilku sezonów a nic z tego nie wynika nie ma żadnej poprawy a jest tylko gorzej .

domino178 komentarzy: 242527.03.2018, 19:24

@rdk477: Nie zgodzę się z Tobą. To co ce****e francuza to piekielna inteligencja. Niejeden jeszcze kupi jego gadkę. Wystarczyłaby jasna deklaracja Wengera, że odchodzi i już by się znalazło kilka klubów, a Chińczyki by już odrzutowiec podstawiali żeby go przetransportować do Chin.
A z tym Tuchelem, to też nie ma się co podniecać, bo codziennie inna gazeta pisze o innym klubie dla Niemca....
Krytyka Wengerowi się należy jak najbardziej, ale nie hejt, a tego jest najwięcej niestety.

Marioht komentarzy: 611427.03.2018, 18:41

@kosbat: Wenger za kolejną zasłoną dymna swoich niepowodzeń - nieuargumentowana krytyka wynikająca z jego wieku.

Populacja Wenger inów zwiększa się.

mitmichael komentarzy: 4924327.03.2018, 18:24

Niech zyje ciepla bez spiny posadka xD

kosbat komentarzy: 45427.03.2018, 18:19

Mamy tydzień ljungberga. Populacja marud zwiększa się.

rdk477 komentarzy: 1927.03.2018, 17:58

Skończ te brednie siwy, niczego nie akceptujesz, trzymasz się stołka kurczowo i ze wszystkich sił, choć kibice od wielu już nie miesięcy, a nawet lat wołają o twoją dymisję.

Akceptujesz przelewy na bajońskie sumy - życie na poziomie kosztuje, a gdzie indziej znajdą się tak naiwni frajerzy, jak banda Kroenkego i dzieciarnia, której optyka zmienia się po dwóch czy trzech wygranych z rzędu meczach. Dzieciarnia, która znów z maślanymi oczkami zaczyna bronić kochanego papcia, bo on taki dobry, bo on był od zawsze, bo przy nim tak bezpiecznie..

Pogłoski o Tuchelu jak widać były zbyt piękne, aby prawdziwe. Takiego wała. Siwy lis prędzej doprowadzi klub do spadku z ligi niż odejdzie z własnej woli, a przecież ma jeszcze ważny kontrakt.
Nie dostrzega swoich beznadziejnych rozwiązań taktycznych, nie dociera do niego, że pod jego wodzą mnóstwo klasowych graczy stało się kopiącymi się po czołach miernotami nadającymi się do tarcia chrzanu.

Jedyną nadzieją jest tutaj kompromitacja z CSKA, ewentualnie odpadnięcie w półfinale z kimś innym niż Atletico (bo przy Atletico znajdzie sobie jakieś wymówki, że rywal za mocny), inaczej nie uwolnimy się od despoty.

softgreat komentarzy: 208127.03.2018, 17:34

czy rezultatem slabych wynikow jest odejscie? to moze byc jakies przygotowanie?

dominrr komentarzy: 52527.03.2018, 16:32

Wydaje mi się że jest to wprowadzenie do tego że Wenger po obecnej kampanii ukończy swoją przygodę z Arsenalem - lecz jeszcze oficjalnie nie chce się do tego przyznać :)

Pukawka komentarzy: 81227.03.2018, 16:02

@Czeczenia: dokładnie. Trochę papcia rozumiem że nie chce ustąpić. Chciałby zakończyć ta współpracę z trofeum, tak by wszyscy byli zadowoleni. Ale obawiam się że nie jest w stanie tak poprowadzić drużyny żeby to osiągnąć.

Fanatic komentarzy: 599127.03.2018, 15:59

Niestety jedyna konsekwencją dla Wengsa po słabych wynikach w tym klubie to właśnie krytyka i hejty a szkoda, zamiast tego powinno być zwolnionko bo ten całokształt jest coraz gorszy.

Czeczenia komentarzy: 1248427.03.2018, 15:29

Legendarny trener. Nikt jego dorobku nie przekreśla. Te 49 meczów bez porażki będą nawet za sto lat wspominać. Natomiast ostatnie lata są poniżej oczekiwań, dlatego zmiany są konieczne i niestety, po ponad 21 latach na wyspach, sportowo kilka klubów odjechało. Niech nazwą trybunę jego nazwiskiem, bo zasłużył, ale czas odciąć tę pępowinę i spojrzeć w przyszłość jeżeli Arsenal wciąż ma mistrzowskie aspiracje.

Pukawka komentarzy: 81227.03.2018, 15:06

@Adrian12543: ale widzę że na k.com znajomość literatury polskiej na wysokim poziomie. Albo oglądało się potop u babci przy świątecznym stole :)

Dominik11 komentarzy: 2016527.03.2018, 15:05

Wenger sam się ośmiesza a potem ma pretensje do wszystkich , winni inni nie on.

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161727.03.2018, 14:40

@kamilo951456:

"Kończ waść wstydu oszczędź"

Wiesz, że to oznacza, że klęczysz przed przeciwnikiem i prosisz go o szybką śmierć, żeby oszczędził Tobie wstydu? :)

Pukawka komentarzy: 81227.03.2018, 14:21

Przestańcie już atakować papcia przez to że jest w wieku emerytalnym ! Trzeba patrzeć przez pryzmat tego co osiągnął z drużyną 14 lat temu!
Co on pie***** za głupoty. Już powstrzymał by się od takich komentarzy bo traci szacunek coraz bardziej.

dudekns komentarzy: 605027.03.2018, 14:18

Never Ending Story...

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268327.03.2018, 14:15

Nie załapałem w jaki niby sposób on akceptuje te konsekwencje albo inaczej...
Jak jest niby ‚rozliczany’ (?)
Bo poza tym, że fani nie kryją swojego „rozczarowania” to nic się nie zmienia (drastycznie) na lepsze

kamilo951456 komentarzy: 66127.03.2018, 14:13

Kończ waść wstydu oszczędź

erykgunner (administrator) komentarzy: 2357 newsów: 161727.03.2018, 14:04

@luis008:

Właśnie chyba Ty nie zrozumiałeś, przeczytaj jeszcze raz :)

luis008 komentarzy: 19127.03.2018, 14:00

Co za gość. On nie rozumie, że nie chodzi o jego wiek tylko o słabe wyniki Arsenalu. Ferguson sam zrezygnował w wieku 72 lat z prowadzenia Manchesteru United, ale jak by chciał zostać to by został, ale dlatego że osiągał z United świetne wyniki a nie dlatego, że jest za stary

KapitanJack10 komentarzy: 5387 newsów: 427.03.2018, 13:54

Jeśli konsekwencją słabych wyników ma być kontrakt na dwa lata na mocy którego jest się milionerem to nie dziwne, że je akceptuje..

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com