Wenger: Sędziowie są uprzedzeni

Wenger: Sędziowie są uprzedzeni 23.01.2010, 11:18, Marcin Wierciński 54 komentarzy

Arsene Wenger uważa, że Arsenal nie otrzymuje należnych Kanonierom rzutów karnych, odkąd Eduardo upadł w polu karnym podczas spotkania z Celtikiem w ostatniej rundzie eliminacyjnej Champions League.

Piłkarze i kibice The Gunners uważają, że w ostatnich dwóch spotkaniach z Boltonem zasłużyli na trzy jedenastki, które nie zostały podyktowane. Boss Arsenalu sądzi, że ta tendencja będzie obowiązywała do końca obecnego sezonu.

Eduardo był krytykowany przez media po tym, jak rzekomo próbował wymusić rzut karny w spotkaniu z Celtikiem w sierpniu. Jednak UEFA uznała, że zachowanie Brazylijczyka z chorwackim paszportem nie budziło zastrzeżeń. Od tamtej pory dla Arsenalu podyktowano zaledwie jeden rzut karny - w spotkaniu przeciwko Stoke City.

Kiedy na piątkowej konferencji prasowej poruszono ten temat, Wenger zgodził się z sugestiami, że wszystkie te jedenastki nie miały miejsca przez sierpniowe zamieszanie.

- Oczywiście - odparł Francuz, zapytany o te opinie. - Mogę pokazać, ile rzutów karnych nam się należało. A od meczu z Celtikiem otrzymaliśmy tylko jedną jedenastkę.

Arsene WengerEduardo da SilvaSędziowie autor: Marcin Wierciński źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
laskowski19051995 komentarzy: 494524.01.2010, 14:54

Sędziowie czasami się mylą co prawda na niekorzyść Arsenalu :]

Uszu komentarzy: 51224.01.2010, 14:09

Niestety... musimy przypłacić za wybryk Eduardo, ale mogliby już skończyć... ;/

CescFabregas59 komentarzy: 3024.01.2010, 11:38

Powtórki zabijają piękno gry

super_frog komentarzy: 47124.01.2010, 00:40

w co wy ludzie wierzycie nie będzie żadnych powtórek jak wtedy będą kręcić wałki odkąd zobaczyłem jak Pique przybił sobie piątkę z piłką w LM z Barca a sędzia stał obok i to widział może kiedyś się to zmieni :)

Matiiii13 komentarzy: 48523.01.2010, 22:42

Piotrek_AFC Niestety się zgadzam Ronaldo to symulant nad symulantów właśnie za to go nie na widzę i cieszyłem się gdy odchodził do Realu z ligi Angielskiej

Piotrex komentarzy: 112923.01.2010, 21:47

To widać ,że od meczu z Celtami sędziowie są uprzedzeni w stosunku do Arsenalu.
Eduardo raz źle postąpił a media go znienawidziły.
Ile razy Ronaldo symulował ,a nie było takie afery ale przecież to super gwiazda on może to robić.

Bob_Marley komentarzy: 43723.01.2010, 21:05

jak nam podyktują karnego w meczu z kimś z Big Four to Wenger już nic nie będzie mówił ;)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56723.01.2010, 19:46

przeka1 > racja, powtórki to od dawna jedyne słuszne rozwiązanie. I niech mi jeszcze ktoś wspomni słowo o tym, że powtórki "zabiją ducha gry", a, jakem zdrów, pogryzę :P

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 223.01.2010, 19:15

Myślę że co do tych fauli na Fabregasie w polu karnym w spotkaniach z Boltonem to sędzie podejmował słuszną decyzję. Cesc chciał być sprytny i za każdym razem kiedy bramkarz rzucał się do interwencji ten specjalnie wbiegał na jego ręce i się przewracał.

przeka1--> zgadzam się z tobą. Powinny zostać wprowadzone powtórki.

przeka1 komentarzy: 23323.01.2010, 19:06

Nie dziwię się. W wielu sytuacjach wszystko dzieje się tak szybko, że sędziowie muszą zgadywać, czy podyktować, czy nie podyktować karnego. Po nurku Edu raczej skłaniają się do tej drugiej opcji. WPROWADZIĆ POWTÓRKI!!!

pedro61 komentarzy: 219923.01.2010, 18:50

Patrząc na opisane zjawisko w szerszym kontekście zauważalnej niechęci mediów brytyjskich do Arsenalu odnoszę wrażenie,że w Anglii nie traktuje się tej drużyny jako w pełni angielskiej.No bo drużyna,w której gra niewielu Anglików,trener Francuz i ten styl gry zupełnie odbiegający od standardów z wysp.To,co wybacza się i szybko zapomina piłkarzom MU,Liverpoolu czy chociażby Chelsea(to równie angielska drużyna jak Kanonierzy)staje się przedmiotem szczególnego i długotrwałego piętnowania,jeśli przydaży się członkom ekipy Arsenalu.Albo weżmy pod uwagę terminarz spotkań Arsenalu w tym sezonie na przełomie stycznia i lutego ustalony przez władze PL.Przypadek to ,czy przejaw szczególnej ,opatrznie rozumianej sympatii do Kanonierów.

kubss komentarzy: 46123.01.2010, 18:32

*sezonu

kubss komentarzy: 46123.01.2010, 18:32

Raz Eduardo postapił dwuznacznie a pewnie będzie sie to za nami ciągnąc do końca sezony ;/

sebo656 komentarzy: 182523.01.2010, 17:55

Są uprzedzeni.. przecież na wyjeździe w Boltonie boczny sedzia był bardzo blisko, a karnego nie było. Kiedyś przez niepodyktowany karny mozemy nawet przegrać, a wtedy czuje ze Wenger rozpęta piekło.

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 523.01.2010, 17:40

Może po prostu są ślepi, a nie uprzedzeni. Najbardziej boleśnie odczuliśmy to w meczu z United.

matek9009 komentarzy: 135523.01.2010, 16:30

są po prostu ostrożni w stosunku do nas ale no fakt nieraz to jest ostre zagranie a śedziowie nadal myślą że nurkujemy...;/

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56723.01.2010, 15:58

szalen > Dudu 18 miesięcy w ogóle nie grał, nogę miał prawie urwaną! 95% zawodników by się po tym nie podniosło, on dał radę. Po takim czymś wcale mu się nie dziwię, że boi się o nogę. Też byś pewnie postąpił tak jak on gdyby sunął w ciebie taki wieprz jak Boruc, i nie potrzebowałbyś do tego psychicznej blokady po ciężkiej kontuzji.

Cały czas pamiętam tamtą nagonkę na naszego Chorwata. Rooney powiedział wtedy, że "nigdy nie nurkuje", a parę dni później w meczu Anglików ze Słowenią kładł się w szesnastce przeciwników kilkukrotnie, raz nawet brutalnie faulując przy tym obrońcę. Karnego wymusił, gola strzelił, został bohaterem narodowym...

Reakcje samych kibiców Arsenalu, choćby tu też są ciekawe. Niektórzy potępiają bowiem Eduardo, a nikt na przykład nie wspomina o tym, jak RvP "wywalczył" rzut karny w meczu Romą :P Tak samo nikt nie potępia Eboue i Denilsona za ich dive'y, bo im się nie udało nabrać arbitra xD

bUziNio komentarzy: 5423.01.2010, 15:38

youtube.com/watch?v=fqYdlnnbPjw&feature=related

bUziNio komentarzy: 5423.01.2010, 15:38

Topek---> Tylko on ale za to zrobił coś pięknego 3maj linka : http://www.youtube.com/watch?v=fqYdlnnbPjw&feature=related Nigdy tego meczu nie zapomnę. Theo to jest bardzo dobry zawodnik, co z tego ze siedzi na ławce ale jak wejdzie to robi coś pięknego.

rozi13com komentarzy: 352 newsów: 123.01.2010, 14:54

szalen to ty chyba połowy wszystkich napastników nie lubisz, bo przecież każdy snajper w polu karnym się wywraca

krzysiekfcb komentarzy: 1923.01.2010, 14:31

no to jest trochę dziwne... :-/...

Theo_Fan komentarzy: 180723.01.2010, 14:12

Oj tam raz mu sie zdaszyło i teraz całe zycie nam karnego nie podyktuja :(

szalen komentarzy: 198223.01.2010, 14:05

Oj przestańcie z tym Celtikiem. Dudu ewidentnie chciał wymusić karnego i wywrócił się jak ostatnia ofiara. Taka jest prawda, nie ma co ukrywać. Od tamtej pory Dudu nie jest zawodnikiem którego lubię.

Ale coś w tym jest, że nie przyznawane są karne Arsenalowi. Kilka takich zajść było, że powinny być dyktowane jedenastki. Tylko kto się odważy podyktować karnego gdzie gra nurek???

fabri04 komentarzy: 338523.01.2010, 13:50

Tak to jest, niesprawiedliwość w piłce jest ogromna, szczególnie u nas..., mieliśmy tylko w tym sezonie przyznane 2 karne, z których tylko jeden wykorzystaliśmy, a powinno być 5 razy więcej...szkoda, ale przynajmniej strzelamy wszystkie gole z gry, a nie same z wapna :)

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1523.01.2010, 13:48

Raz się zdażyło i musi się to za nim w nieskończoność ciągnąc?

Topek komentarzy: 13940 newsów: 12623.01.2010, 13:23

BUziNio, "np.Walcott"? jeśli on jest tylko przykładem, to możesz wymienić resztę? Rezerwowy Theo nie wystarczy.

Szef komentarzy: 1303523.01.2010, 13:23

kondzior12>>>> zglupiales ? nie ma znaczenia ze karnych nam nie dyktuja ? przeciez to jest chore, moglibysmy miec wiecej pkt w lidze gdyby nie te nie odgwizdane karne

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1123.01.2010, 13:16

I tak strzelamy najwięcej goli bez karnych ... więc co za różnica ??

bUziNio komentarzy: 5423.01.2010, 13:04

Topek---> nie zgodził bym się ze nie maja reprezentantów np. Walcott. Był najmłodszym graczem który kiedy kolwiek występował w swojej reprezentacji. Jeśli się nie mylę miał wtedy chyba 16lat. (może mnie ktoś poprawić ;d). Został pozyskany właśnie z arsenal'u. Lecz wracając do divingu to jest porażka. My za jedna rzecz która została ułożona dalej pokutujemy. To tak jakby Robin skosił kogoś w 2006 roku i później jak by on leżał nie ziemi nie było by faulu wogule. Nie wiem czy oni się na nas uwzięli ale myślę ze po prostu te silniejsze kluby maja wtyki i po prostu tez trochę wskazują na kogo patrzeć i dawać kary. Korupcja moim skromnym zdaniem to jest pierwsza sprawa. Druga to incydenty które jakiś klub popełni czy tam reprezentacja. Przykład Zinedine Zidane w meczu z włochami (chyba) no co tu owijać w bawełnę zaje*ał Marcowi Materazziemu. I od tąd cały czas on za to płaci tym ze nie może grac.

PS. Jutro Wygrana z Stoke ;d

kayon komentarzy: 25923.01.2010, 13:01

niestety Wenger ma rację, przez tamten karny z Celtikiem sędziowie nie dyktują nam karnych. Szkoda że nie postawią się w sytuacji Dudu, ledwo wyleczył poważną kontuzję a tu w meczu z Celtikiem bramkarz taki jak Boruc biegnie na niego, chyba każdy by się wywrócił...

Kondzior12 komentarzy: 490023.01.2010, 12:30

Nie ma znaczenia , że nam nie dyktują karnych ważne , że my gramy offensywnie i strzelamy dużo bramek.

pioafc komentarzy: 4384 newsów: 223.01.2010, 12:27

olo_18--> dokladnie tak samo uwazam

Michal95 komentarzy: 111323.01.2010, 12:25

Nie wiem czemu ludzie tak przyczepili się do sytuacji Eduardo w meczu z Celticem. Przecież to nie była jakaś ewidentna próba wymuszenia jedenastki. Takie incydenty mają miejsca dużo częściej i nikt nie robi z tego tragedii. RZutów karnych rzeczywiście nie dostajemy ale nie wydaje mi się, że to konsekwencja Zachowania Dudu.

leon31 komentarzy: 125823.01.2010, 12:22

Dlaczego jeśli Arsenal przekroczy jakiś przepis ( gdzie inne zespoły robią to na porządku dziennym)
jest zaraz afera ;x

Tak jest z tymi karnymi, tak jest z Gallasem ;|

fabregas444 komentarzy: 169623.01.2010, 12:15

bez sensu ten artykul...

grzegorz17 komentarzy: 109823.01.2010, 12:14

No to po tej wypowiedzi nie dostaniemy zadnego karnego ;p

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26423.01.2010, 12:07

Teraz do końca będą się bać że zostaną skrytykowani przez FA i nie dostaniemy już żadnego rzutu karnego...

kjubol komentarzy: 101023.01.2010, 12:03

No cóż, przez jedną symulację teraz sędziowie będą uważać że niektóre faule dla w polu karnym będą jak symulacje... czy coś w tym stylu. Trudno ;)

Szogun komentarzy: 28585 newsów: 323.01.2010, 11:59

To jest ciekawa inf przynajmniej jeśli chodzi o Naszych rywali:
Znane są już szczegóły planu, który ma wymusić na klubach wydatkowanie jedynie pieniędzy, które są w stanie same wygospodarować, bez pomocy bogatych właścicieli i który może wykluczyć wielkie firmy z udziału w europejskich pucharach.

Wszystkie kluby od sezonu 2012-2013 będą mogły wydawać na transfery jedynie pieniądze, które wcześniej same wygenerują poprzez udział w rozgrywkach, sprzedaż praw telewizyjnych, praw do wizerunku klubu itp. Jeśli klub przez trzy lata z rzędu będzie wykazywał straty, wtedy zostanie wykluczony z rozgrywek europejskich pucharów. Nieco łagodniej zostaną z kolei potraktowane wydatki na budowę nowych obiektów czy szkolenie młodzieży.

Obecnie najbardziej zagrożone sankcjami są takie kluby jak Chelsea Londyn czy Manchesterem City, w utrzymywaniu których ogromną rolę odgrywają bogaci właściciele. Sankcje mogą dotknąć jednak wiele innych klubów jak np. Manchester United czy wiele innych wielkich firm. Szacuje się, że obecnie aż 50 procent klubów z najsilniejszych lig w Europie zakończyło poprzedni rok na minusie, a w przypadku 20 procent z nich straty były "ogromne".
Aby weszło coś takiego

kina86 komentarzy: 5123.01.2010, 11:59

I bez tych karnych sobie radzimy, ale nie ulega wątpliwości, że sędziowie nie są sprawiedliwi wobec naszej drużyny...

Wiola04 komentarzy: 3702 newsów: 323.01.2010, 11:59

Cóż, nie jesteśmy na uprzywilejowanej pozycji. Bo gdy się przyzwyczai ludzi do gry fair play i raz spowoduje jakiś incydent (bądź choć będzie cień wątpliwości co do czystości danego zagrania) będzie się to odpokutowywać przez długi czas...

maciekbe komentarzy: 1245823.01.2010, 11:49

dokładnie, chociażby ostatni mecz z Boltonem, Jaaskalainen(nie wiem, jak to się poprawnie pisze) faulował Fabregasa w polu karnym chyba ze 2 razy...

Topek komentarzy: 13940 newsów: 12623.01.2010, 11:45

Normalka. Rooney czy Gerrard po dive'ie są bohaterami narodowymi, a my pokutujemy cały sezon po akcji, za którą zresztą Eduardo został uniewinniony. Teraz mamy kolejny przykład z wielkim szumem odnośnie wejścia Gallasa. Teraz pewnie za szturchnięcie będziemy dostawali kartoniki. Bo przecież Arsenal to takie brutale, symulanci, a w ogóle to nie mają Anglików do reprezentacji i są "be".

BloodAng3l komentarzy: 17623.01.2010, 11:37

R4d3k99----> są równi i równiejsi ...

Kamil000 komentarzy: 6223.01.2010, 11:37

sędziowie, to też ludzie - mogli nie zauważyć... No ale nawet ta ostatnia sytuacja z Boltonem, o której pisał GunnersFan9 - karny ewidentny... Z drugiej jednak strony po co takie aktorzenie? Piłkarze mają grać i walczyć o piłkę, a nie akotrzyć :/ Po tej scenie z Celtikiem u mnie Eduardo dużo stracił... Nie lubię aktorzenia w piłce...

arsfan1990 komentarzy: 189 newsów: 4223.01.2010, 11:37

Najbardziej mnie śmieszy pseudo redaktor P.Rudzki komentujący ligę angielską, który przy każdym niemalże kontakcie Eduardo z piłką przypomina sytuacje z meczu z Celtikiem, twierdząc jednocześnie, że UEFA zawiesiła Eduardo za symulowanie, co jest absolutną nieprawdą!

Ale co się dziwić skoro jak sam kiedyś przyznał jest kibicem Chelsea a to dlatego, że mieszkając w Londynie nie mógł się dostać na mecz Arsenalu wybrał się na Stamford Bitch yyy to znaczy Bridge :)

R4d3k99 komentarzy: 169023.01.2010, 11:34

Dokładnie. Dlaczego nie było afery po tym, jak Rooney zanurkował w meczu MU - Arsenal? No dlaczego?

fabregas444 komentarzy: 169623.01.2010, 11:34

ej powiedzcie mi czy jak senderos zostal wypozyczony do evertonu do dzis jeszcze nie bedzie mogl grac czy bedzie????

rol18 komentarzy: 192923.01.2010, 11:34

no ma rację też to już zauważyłem i niepokoi mnie to

fabregas444 komentarzy: 169623.01.2010, 11:31

zgadzam sie z DawidAFC czemu tak kurcze jest ?? nie lubieja arsenalu ?? czy co??

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com