Adebayor: Arsenal nie istnieje bez Sancheza i Özila

Adebayor: Arsenal nie istnieje bez Sancheza i Özila 20.01.2017, 10:52, Patryk Bielski 32 komentarzy

Emmanuel Adebayor bez wątpienia znajduje się w samym czubie rankingu najbardziej znienawidzonych byłych Kanonierów wśród fanów Arsenalu. Togijski snajper po przenosinach do Manchesteru City nie mógł poradzić sobie z krytyką kibiców The Gunners, na którą w ostentacyjny sposób odpowiedział po strzelonym golu już w barwach Obywateli.

Obecnie Adebayor wraz z reprezentacją Togo gra na Pucharze Narodów Afryki, gdzie stara się zwrócić na siebie uwagę klubów i zadbać o kolejny transfer w zimowym okienku transferowym. Były gracz Arsenal nadrabia boiskowe zaległości w prasie, gdzie wyraził ostatnio opinię na temat Kanonierów i sytuacji z nowymi umowami Sancheza i Özila.

- Arsenal dysponuje dobrym zespołem, ale jeśli Sanchez doznaje kontuzji, nie wiem, kim mieliby go zastąpić. Jeśli spojrzeć na Chelsea, gdy Hazard leczy uraz, w kolejce za nim jest Willian. Jeśli kontuzjowany jest William, za niego wskakuje Moses. Problemem Arsenalu jest to, że mają tylko Özila i Sancheza. Jeśli ktoś z tej dwójki doznaje kontuzji, Kanonierzy są w sporych opałach - powiedział Adebayor dla "The Guardian".

Alexis SanchezEmmanuel AdebayorMesut Özil autor: Patryk Bielski źrodło: givemesport.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
luis008 komentarzy: 19121.01.2017, 19:00

Powinni nie wrzucać wypowiedzi Adebaoyra na tą strone. To jest największy zdrajca jakiego znam. Było nie celebrować gola strzelonego Arsenalowi. Z Arsenalu do Man City a z tamtąd do Kogutów. Wstyd taki zdrajca

roY komentarzy: 10521.01.2017, 10:56

wszedlem na ta strone po raz ostatni. Co za frajerski manipalacyjny, onetowski, wymuszajacy kliki tytuł. Dobranoc.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1209921.01.2017, 08:55

Tytuł trochę manipulacyjny, myślałem, że obraża Arsenal

alexis1908 komentarzy: 388421.01.2017, 03:19

Tevez

Błagam Cie Willian jeździec bez głowy ? rozumiem można nie lubić CFC ale ten gość ma wszystko :) i przerasta o klasa Chamberlaina i Theo ;) dużo bym dał żeby go widzieć u nas na prawym skrzydle a Sancheza na lewym ;)

arsenal159 komentarzy: 17186 newsów: 29720.01.2017, 23:15

Tevez

Gościu, błagam. Willian to bardzo dobry skrzydłowy. Zjada Chamberlaina na śniadanie w każdym calu.

PawloPro komentarzy: 65820.01.2017, 18:41

Nie lubie go.

gnabry_ komentarzy: 5768 newsów: 120.01.2017, 18:31

przyjąć*

gnabry_ komentarzy: 5768 newsów: 120.01.2017, 17:56

Niektórzy po prostu nie chcą przyjść do wiadomości kilku słów gorzkiej prawdy.

ps. Adebayor to jeden z moich ulubionych graczy w historii Arsenalu.

mlody323323 komentarzy: 248420.01.2017, 16:58

nie powiedział bym , chamberlain z ławki wiecej czasem wnosi do meczu niż ozil przez dajmy na to 60 min .. jak dla mnie stwierdzenie ze Arsenal nie ,ma bez Alexisa jest prawdą Gdyby Santi był zdrowy to na pewno te słabe wystepy Ozila nie były by tak brane pod uwagę a z drugiej strony Niemiec miał by łatwiej na skrzydle bo by się nie cofał tak czesto ostatnie 4 czy 5 meczów to pokazuje Ozil gdzie ? pod polem karnym wybija piłki i asekuruje nie kreuje .. .

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 620.01.2017, 15:49

Nieraz graliśmy bez tych dwóch graczy i jakoś dawaliśmy radę. Ale fakt, są to nasze dwa najważniejsze ogniwa. Jednak dotyczy to każdej drużyny i zawsze zespół traci na jakości, gdy wypada czołowy gracz. Adebayor Ameryki nie odkrył. Szkoda tylko, że mówił to tylko w kontekście Arsenalu, tak, jakby innych drużyn to nie dotyczyło.

fabregas1987 komentarzy: 2611920.01.2017, 14:55

Również nie lubię Adebayora za stosunek do Arsenalu, ale wiadomo, że ma rację. Jacy są zastępcy tej dwójki? Ramsey, Iwobi, Chamberlain ?!

ZelGrey komentarzy: 252420.01.2017, 14:52

Ozila łatwiej zastąpić niż Sancheza. Gdyby Cazorla był zdrowy, to myślę, że nawet przy wypadnięciu Mesuta na 2-3 miesiące dalibyśmy sobie spokojnie radę.

A ogólnie z każdego zespołu jak wyłączysz dwóch kluczowych graczy to jego możliwości drastycznie spadną... Chciałbym zobaczyć, gdzie w tym sezonie byłaby Chelsea bez Hazarda i Costy... :)

mitmichael komentarzy: 4924320.01.2017, 14:25

Nie powiedział niczego o czym bysmy nie wiedzieli. I tak jak napisal matt21 niech ktos z innych ekip straci bardzo waznych zawodnikow to tak samo beda oslabieni. Ale Adebayor to jest Adebayor, na innych nie powie ale na Arsenal musi

Lucas6Z komentarzy: 182220.01.2017, 14:04

Ale odkrył Amerykę.
Ciekawe gdzie by była Barca bez Messiego i Iniesty, Real bez Ronaldo i Ramosa już nie wspominajac o jakimś np tottenhamie bez Alliego i Kane'a.
Taki sport a ten małpiszon to bezmozg z puszczy i o tym wiemy nie od dziś.

Traitor komentarzy: 10411 newsów: 2420.01.2017, 13:44

@tevez
Ustawie to sobie w komentarzu do profilu

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52420.01.2017, 13:11

schnor25
Dokładnie.

D14 komentarzy: 440420.01.2017, 13:01

Chelsea ma williama i mosesa? Blagam. A co to najwyzsza polka? Wcale nie uwazam zebysmy mieli gorszych zmiennikow. Kazdy moze wniesc do zespolu cos dobrego. Walcott, Chambo itd. Poza tym nie wiem w ogole po co on sie wypowiada na temat Arsenalu.

PietrasM komentarzy: 251120.01.2017, 12:46

Ja tam nie chce widzieć komentarzy Adebayora na tej stronie. Było życie przed Sanchezem i Ozilem, będzie i po. To, że drużyna jest teraz na nich oparta, nie oznacza, że nie można jej oprzeć na kimś innych.
Wenger to znakomity trener, ale z Alexisem czy bez i tak już nie zdobędzie tytułu.

matt21 komentarzy: 541420.01.2017, 12:31

Przecież ten gość sam sobie zaprzeczył. A czym jest Chelsea bez Hazarda i Williana?
Czym jest Liverpool bez Coutinho i firmino?
Czym jest City bez Aguero i Silvy?

Można tak w nieskończoność.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 120.01.2017, 12:29

"Skoro według niego taki jeździec bez głowy jak Willian może zastąpić Hazarda to dlaczego u nas Chamberlain czy Walcott mieliby nie zastąpić Alexisa?"

Co ja właśnie przed chwilą przeczytałem xD

Tevez komentarzy: 408720.01.2017, 12:20

Skoro według niego taki jeździec bez głowy jak Willian może zastąpić Hazarda to dlaczego u nas Chamberlain czy Walcott mieliby nie zastąpić Alexisa?
Dziwna logika dziwnego typa jakim jest Adebayor.

Witowo95 (zawieszony) komentarzy: 12773 newsów: 120.01.2017, 12:15

Za to Arsenal istnieje bez Adepaymore'a. Można na tym zakończyć jego wypociny.

schnor25 komentarzy: 1854720.01.2017, 12:00

simplle

Równie dobrze można powiedzieć

"Chelsea nie istnieje bez Hazarda i Costy"
"Tottenham nie istnieje bez Eriksena i Kane`a"
itd...

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52420.01.2017, 11:43

Ale takie zdanie można przypasować do wielu klubów.

Nero komentarzy: 75420.01.2017, 11:42

Oczywiście, że ma rację. Kiedyś nie istnieliśmy bez Fabsa i Nasriego, później bez van Persiego, teraz bez Sancheza i Ozila... Jakoś tak cały czas bez kogoś nie istniejemy, a Arsenal dalej trzyma swoje (4rsenal, cały czas czwarty trolololol).

Wyjmijmy z każdego zespołu 2 lub 3 absolutnie kluczowych zawodników i szczerze wątpię, że któryś dalej będzie taki sam. Kluczowi zawodnicy mają to do siebie, że jak oni wypadają to wtedy jakość gry całego zespołu spada. Nic bardziej oczywistego powiedzieć się nie da.

Szogun komentarzy: 30180 newsów: 320.01.2017, 11:40

Wolałem Kanu od niego i to prawda,że teraz Sanchez Nas ciągnie lecz jak nie on to kto inny. Od wielu lat zawsze mamy jakieś genialne jednostki i od lat jak wyników nie było tak nie ma.

Marioht komentarzy: 611720.01.2017, 11:34

Niestety, ale ma rację. Dodałbym, do tego grona jeszcze Santiego.

Tak więc według mnie; Arsenal nie istnieje bez Cazorli, Ozila i Sancheza.

Patryk (administrator) komentarzy: 752 newsów: 590220.01.2017, 11:32

"Arsenal’s problem is that today they are just Ozil and Sanchez." - mają tylko Sancheza i Ozila, więc bez tych piłkarzy... nie mają nic? Tytuł trafia w sedno wypowiedzi Adebayora, także nie przesadzajcie już z tym onetowskim zacięciem ;)

Armata500 komentarzy: 4442 newsów: 13020.01.2017, 11:06

@sidtsw

Ale dlaczego? Cenzura jakaś czy co? :P
Tym bardziej, że w tym przypadku ma przecież rację. O ile jeszcze bez Ozila jakoś dalibyśmy sobie radę, tak bez Sancheza faktycznie byłby ogromny problem. Nie lubię gościa, ale trudno się z nim w tej kwestii nie zgodzić.

Natomiast tytuł artykułu chyba tylko po to, żeby kliknięcia naliczyć, jak na onecie czy innej wp, bo nie wiem co ma wspólnego z tym, co powiedział Adebayor :P Czy spore opały= nie istnieje? Hmm, można to podciągnąć pod takie rozumowanie, ale... no wiadomo.

Diam51 (zawieszony) komentarzy: 3238 newsów: 18420.01.2017, 11:01

Tytuł typowo onetowski.

sidtsw komentarzy: 341620.01.2017, 10:59

Wywiady z tym panem nie powinny byc zamieszczane na tej stronie

Szewa7 komentarzy: 69520.01.2017, 10:59

Można go nie lubić, ale gość ma niestety rację :/

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady