Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0!

Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 14:02, Łukasz Wandzel 2623 komentarzy

Po spotkaniu w Zurychu Arsenal miał zmierzyć się z Evertonem oraz PSV. Te mecze zostały jednak przełożone i Kanonierzy zagrali dopiero dzisiaj z Brentfordem w ramach 8. kolejki Premier League. Podopieczni Mikela Arteta zaprezentowali się pewnie, czego nie można powiedzieć o piłkarzach Thomasa Franka, którzy zaliczyli fatalny występ. Łatwe zwycięstwo drużyny z The Emirates okraszyli golami głową William Saliba i Gabriel Jesus, a lewą nogą na listę strzelców wpisał się w drugiej połowie Fabio Vieira.

Składy obu drużyn:

Brentford: Raya – Hickey, Jansson, Ajer, Mee, Henry – Janelt (63’ Onyeka), Jensen (69’ Baptiste), DaSilva (63’ Damsgaard) – Mbeumo (76’ Wissa), Toney.

Arsenal: Ramsdale – White, Saliba, Gabriel, Tierney – Xhaka, Partey (78’ Lokonga) – Saka (90+2’ Marquinhos), Vieira (90+1’ Nwaneri), Martinelli (78’ Nketiah) – Jesus.

Arsenal bardzo pewnie wszedł w mecz, zdominował posiadanie piłki i od początku do końca dyktował tempo. W środku pola Martina Odegaarda udanie zastąpił Fabio Vieira, jednak innym zawodnikiem środka pola, którego warto wyróżnić był Granit Xhaka. Szwajcar kolejnym występem pokazuje w tym sezonie, że ustawiony wyżej może dużo dać drużynie z przodu.

Z kolei gospodarze zagrali, jakby nie wyszli na murawę. Nie potrafili upilnować gości i stanowili tło dla grających Kanonierów. Ich siła ofensywna praktycznie nie istniała. Naciekawszą próbą Brentfordu na zagrożenie bramce Aarona Ramsdale’a było rozegranie rzutu wolnego sprzed szesnastki. Ivan Toney po delikatnym podaniu podbił sobie piłkę i uderzył z powietrza nad murem, ale i nad poprzeczką.

Niewiele czasu zajęło Arsenalowi udokumentowanie przewagi na stadionie Brentfordu. W 17. minucie Bukayo Saka wykonał rzut rożny, a w polu karnym wyżej niż Ivan Toney wyskoczył William Saliba. Piłka po główce Francuza odbiła się od słupka i przekroczyła linię bramkową, 1-0!

2-0 było już 10 minut później! Świetne podanie Granita Xhaki jeszcze lepiej wykorzystał Gabriel Jesus, który wyskoczył do główki i po ręce bramkarza trafił w okolice górnego rogu bramki.

Dwie główki zakończyły się dwoma ładnymi golami, lecz najładniejsze trafienie tuż po przerwie zaliczył lewą nogą Fabio Vieira. Portugalczyk wykorzystał pasywną postawę defensorów i uderzył z dystansu. Futbolówka leciała nisko i wpadła do siatki po odbiciu od słupka.

Kanonierzy po zdobyciu gola na 3-0 utrzymali przewagę, lecz nie pokonali już po raz kolejny Davida Rayi. Sama końcówka również przebiegła spokojnie, ale warto odnotować, że w doliczonym czasie gry, w wieku 15 lat, debiut w seniorskiej drużynie Arsenalu zaliczył Ethan Nwaneri.

BrentfordPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Paul77 komentarzy: 1018522.09.2022, 11:32

To że Ukraińcy pracują w Polsce ma kilka korzyści.
Wspomagają gospodarkę, bo na wielu wakatach były niedobory kadrowe
Ludzie z Ukrainy zobaczyli jak się żyje na zachodzie i w Polsce obecnie. Przecież jeszcze piętnaście lat temu Ukraina nie wiele się od Rosji różniła jeśli chodzi o styl życia, organizacji pracy itp.
Można żyć inaczej, lepiej niż jak kilka lat wcześniej. To też dało impuls by obecnie bronić swojej ojczyzny.

Narzekanie że Ukraińcy piją, zachowanie też pozostawia wiele do życzenia po części uzasadnione. Ale... Warto by sobie przypomnieć jak nasi rodacy zachowywali się w Austrii, Włoszech, Niemczech w latach dziewięćdziesiątych...

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 11:29

I koncze temat.Dobrego dnia.

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 11:29

@Deithwen napisał: "Po pierwsze z raportów wynika jasno ze wśród imigrantów zdecydowana wiekszosc szybko znajduje prace, wiec Twoje 30% to jakaś totalna bzdura"

Oficjalnie dane znalazlem teraz z przed konca lipca z gov.pl,ze znalazlo prace 380k ludzi,moze przybylo z 50-100k do teraz,to troche jednak malutko.Ale jest chyba obecnie ich ok 2 mln co zostali,wiec procenty pasuja.

@Deithwen napisał: "Po drugie: inflacja zaczeła przyspieszac na dlugo przed wojną, wojna tylko to pogorszyła"

To wiem,rozdawnictwo,drukowanie i mamienie doprowadzilo do tego juz wtedy.

@Deithwen napisał: "Po trzecie: 16 mld wydane na ukr uchodzców to turbo mało w porównaniu do tego jak pomagają ratowac nasz rynek pracy. Jeśli te 16 mld Cie gryzie to porównaj to ile idzie na 500+ ? Ile rocznie na CPK które nie powstaje ? ile na elektrownie w ostrołęce ? to są grosze, które akurat ekonomicznie sa sensownie wydane."

16 mld to jest jednak ogrom kasy na obcych.Kraj powoli w ruinie,rozdawnictwo na pelnej..a Ja przez 7 lat ani grosza nie zyskalem ani nie dostalem i jak i tak na pysk to pada to zadam by dali cash haha.Wiec no 16 mld na obcych jest ogrom kasy,tym bardziej,ze nasze palanty juz dawno powinny byc dogadani z Unia nt zwrotu kasy,ale ciagle udaja przed swoimi wyborcami,ze jestesmy przeciez tak swietnie bogatym panstwem..Nawet w takiej Norwegii bogatej w zloza nie bylo by takich jaj,bo tam to pragmatyzm gora(popieram)

@ArsenalChampion napisał: "Jakbyś nie ogranął to Ukraińcy przez wiele lat ratują sytuacje na Polskim rynku pracy i pracują często w zawodach, w których nie ma zainteresowania wśrod Polaków. Po to Ukraińcy doastają socjal zeby częśc z nich własnie w przyszlości tu została i wypełniała luki na rynku, zeby gospodarka mogła isc cały czas w górę. Są to po prostu działania na stawiono długo terminowo."

Juz wybralem ten fragment,bo tych bzdur innych nie chce sie juz powtarzac..W Niemczech np rak do pracy brakuje i jakos takich benefitow dlugoterminowych polacy tam nie otrzymuja(tylko niektorzy jakies grosze na dzieci i to tylko w niektorych zakladach).Myslisz,ze jakby sytuacja wojenna byla w PL i ludzie uciekli by o DE to by sie tam tak z nami cackano jak tu z Ukrami?(tym bardziej,ze w wielu sprawach na pienku alej mamy historycznie..NIE POTRAFIA PRZYZNAC SIE DO SWOICH WIN i tak na klamstwie ma byc budowana "przyjaz" i przyszlosc?) Wiec wracajac do sytuacji DE i PL,spoleczenstwo Niemieckie nie pozwoliloby na takie rozdawanie waluty i wszelkich przywilejow..no sa pragmatyczni,nie sa naiwni.

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11722.09.2022, 11:27

Dziś mecz Polska vs Holandia a debata o wojnie ukraińsko ruskiej. Tyle właśnie znaczą przerwy na reprezentację

Theo10 komentarzy: 854822.09.2022, 11:24

@Dziadyga: „Trzeba spojrzec na to realnie.”

Problem w tym, że Twoje spojrzenie jest subiektywnym mierzeniem innych swoją miarą i rozumowanie „na chłopski rozum”, a nie „realnym” spojrzeniem.

Catalonczyk komentarzy: 520322.09.2022, 11:17

@enrique:

Chłop więcej zarobił niż był warty xD

enrique komentarzy: 2017822.09.2022, 11:16

Heh, wiecie że według transfermarkt wartość rynkowa Aarona Ramseya to całe 2,7mln euro ? xD

Deithwen komentarzy: 16322.09.2022, 11:15

@Dziadyga: Po drugie strasznie mnie to smieszy, że negujesz mozliwosc ginięcia Amerykanów w "obcym konflikcie" skoro robią to w zasadzie od przeszło 80 lat i robią to dalej xD

ArsenalChampion komentarzy: 847022.09.2022, 11:15

@Dziadyga napisał: "Ale najwazniejszej tresci nie wspomniales,ze bawia sie swietnie za nasze pieniadze,ze niecale 30% uciekinierow znalazlo prace a reszta siedzi na garnuszku naszym gdzie rak do pracy BRAKUJE.Moglbym jeszcze wspomniec,ze jeszcze jezdza jak szaleni tlumaczac sie policji,ze jest wojna to oni moga,ale tez powiesz,ze takich sytuacji nie ma,ze jakis wymysl..a coz wiele bylo artykulow w mediach takich co czytasz..Czy tez,ze Dworczyk z jakiej wgl paki!! rozdal sobie po 12k na kobiety i 600pln na dzieciara,bo traume przeszly,a u nas kobiety nie przechodza jakies traumy np z pijakami gdzie policja i nikt pomoc nie chce itd? Podbudka.Bo Ty tez jestes szkodnikiem,ale antypolskim."
O tak jestem szkodnikiem anty polskim, bo nie szczuje bezmyślnie na Ukrainców nabierając się na jakieś historie z interunetu, które rozsiewają jakieś fakeowe konta. A co gorsza nie rozsiewam ich dalej udając ze są z mojego zycia. Ale tu jest taki jeden gagatek co tak robi.
Jakbyś nie ogranął to Ukraińcy przez wiele lat ratują sytuacje na Polskim rynku pracy i pracują często w zawodach, w których nie ma zainteresowania wśrod Polaków. Po to Ukraińcy doastają socjal zeby częśc z nich własnie w przyszlości tu została i wypełniała luki na rynku, zeby gospodarka mogła isc cały czas w górę. Są to po prostu działania na stawiono długo terminowo.
i Oczywiście jakiś % z nich bedzie się zachowywał tak ja piszesz, ale nie mozna na tej podstawie oceniać całego społeczeństwa, bo jest to krzywdzące. i bierzesz jakieś statystyki totalnie wyjęte z dupy

Deithwen komentarzy: 16322.09.2022, 11:14

@Dziadyga: Zauwaz ze USA nie musi wysylac tu masy swoich wojsk zeby nas obronic. Wiesz co to obrona kolektywna ? Wystarczy ze polowa krajow NATO wysle jedną wiekszą jednostke i to na ruskich wystarczy.
Na dodatek nie mówiąc o wsparciu wywiadowczym, lotniczym, satelitarnym i broń precyzyjna/artyleria. Te rzeczy nie wymagają tracenia masy żołnierzy, a całkowicie wystarczają na zatrzymanie Rosji

Alffik komentarzy: 106022.09.2022, 11:13

Luuudzie... No skoczylibyście już tę dyskusję, z której i tak nic nie wyniknie... Nie przekonacie drugiej osoby do swojej racji, a tylko się będziecie kłócić. Skłócone społeczeństwo to nic dobrego, także 'pis' and Love ;)

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 11:12

@Paul77 napisał: "niestety nie jesteśmy potęgą by dać sobie radę bez sojuszy. Mając w pobliżu Rosję trzeba szukać wsparcia u silniejszych. USA wiadome że wydoją co nie co Polskę, ale to i tak mniejsze zło. Jesteśmy dla Ameryki kartą przetargową i tyle."

Masz racje,zawsze lubie przeczytac cos nt geopolityki w twoim wykonaniu.
Ludzie tu mysla,ze Usa bedzie tracic swoich zoldakow w ewentualnym konflikcie to mnie zawsze smieszy.Trzeba spojrzec na to realnie.Ale juz lepiej z usa niz z ruskim trzymac,to w nocy pisalem.

Deithwen komentarzy: 16322.09.2022, 11:10

@Dziadyga: Jeśli moge sie wtracic to siejesz straszna propagande, niczym przekopiowane newsy z jakiegos pudelka czy WP.
Po pierwsze z raportów wynika jasno ze wśród imigrantów zdecydowana wiekszosc szybko znajduje prace, wiec Twoje 30% to jakaś totalna bzdura

Po drugie: inflacja zaczeła przyspieszac na dlugo przed wojną, wojna tylko to pogorszyła

Po trzecie: 16 mld wydane na ukr uchodzców to turbo mało w porównaniu do tego jak pomagają ratowac nasz rynek pracy. Jeśli te 16 mld Cie gryzie to porównaj to ile idzie na 500+ ? Ile rocznie na CPK które nie powstaje ? ile na elektrownie w ostrołęce ? to są grosze, które akurat ekonomicznie sa sensownie wydane.

Po czwarte: Sojusz nie będzie bronił Polski ? To lepiej posłuchaj eskpertów jak działa NATO, na Ukrainie wtedy moze zmienisz zdanie. Bo wątpienie w obronę NATO to sianie ruskiej propagandy i mitów rodem z II wojny światowej, niestety to wynika to z niewiedzy, więc no offense ale po prostu posłuchaj ekspertów jesli masz wątpliwości w tej kwestii

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 11:02

@ArsenalChampion napisał: "Tu nie chodzi o to kto do Polski przyjechał, tylko ze bez myślnie przekopiowujesz jakieś historie z neta, cholera wie po co udając ze przytrafiły się tobie.
Wypisujesz jakim to jesteś czlowiekim miłującym pokój, a bierzesz udział w dezinformacji i rozsiewasz to dalej."


Nie mam zamiaru gosciowi z drugiego konca PL czegos udowadniac.Tak bylo.Ale jakos nie wypisuje tego przez 7 miesiecy,tylko raz bylo wspomniane,ze mnie cos oburzylo i tyle a dziwnym trafem to Ty powtarzasz przy kazdej dyskusji,wiec to Ty rozsiewasz dezinformacje.

Ale najwazniejszej tresci nie wspomniales,ze bawia sie swietnie za nasze pieniadze,ze niecale 30% uciekinierow znalazlo prace a reszta siedzi na garnuszku naszym gdzie rak do pracy BRAKUJE.Moglbym jeszcze wspomniec,ze jeszcze jezdza jak szaleni tlumaczac sie policji,ze jest wojna to oni moga,ale tez powiesz,ze takich sytuacji nie ma,ze jakis wymysl..a coz wiele bylo artykulow w mediach takich co czytasz..Czy tez,ze Dworczyk z jakiej wgl paki!! rozdal sobie po 12k na kobiety i 600pln na dzieciara,bo traume przeszly,a u nas kobiety nie przechodza jakies traumy np z pijakami gdzie policja i nikt pomoc nie chce itd? Podbudka.Bo Ty tez jestes szkodnikiem,ale antypolskim.

Paul77 komentarzy: 1018522.09.2022, 11:01

@Dziadyga: niestety nie jesteśmy potęgą by dać sobie radę bez sojuszy. Mając w pobliżu Rosję trzeba szukać wsparcia u silniejszych. USA wiadome że wydoją co nie co Polskę, ale to i tak mniejsze zło. Jesteśmy dla Ameryki kartą przetargową i tyle.

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 10:53

@Theo10 napisał: "Ja się w ogóle już nie dziwię, że kwestionujesz to, czy NATO by nas broniło w razie ewentualnej Rosyjskiej agresji i twierdzisz, że musimy się sami zbroić i opierać się na swoim potencjale militarnym."

W nocy pisalem,ze nie powinnismy byc wiecznie uzaleznienie od "przyjaciol" od 80 lat wpierw ze wschodu teraz z zachodu,czy to jest jakies negowanie sojuszu? Pisalem,ze zamiast na socjale z ktorych nic nie wynika tylko inflacja to mogli wydac kupe hajsu na amerykanski sprzet,ale dobry! czy izraelskie rakiety np + sami technologie byc moze tworzyc.Ruscy najpierw siedzieli,teraz Ameryka z ktorej nie ma pozytku w moim miescie przynajmniej(siedza u mnie chyba widze) co to mialo nie byc,ile firm mialo nie powstac,byla taka kampania..A kwestia tego czy "obronia" czy "nieobronia" to sie okaze dopiero podczas tragedii..ktora zeby nie nadeszla nigdy.

Sojusz dobrze,ze jest,tylko jestem czlowiekem bardzo malej wiary... :) szczegolnie,jesli chodzi o ludzkie zycie to ciezko uwierzyc,ze beda za PL sie poswiecac w razie "W".Tyle.

ArsenalChampion komentarzy: 847022.09.2022, 10:52

@Dziadyga napisał: "Pamiec masz jednak dobra,ale swoich glupot ktore piszesz oczywiscie zawsze "nie pamietasz"
Historia byla prawdziwa jak wiele innych ktorych byli swiadkami moi znajomi czy moja kobieta czy tez czasami sasiad cos wspomnial,ale mamy wazniejsze sprawy w zyciu nic klepanie o obcych ludziach.Nie mam nic do normalnych ludzi,ale Ty faktycznie jestes albo slepy albo niemadry,ze myslisz,ze tu same aniolki grzeczne przyjechaly.Ludnosc z Ukr w wiekszosci nie rozni sie zbytnio mentalnie niczym od ludnosci z rosji.Jest pelno oszustow i kanciarzy.Ale fakt Ty widzisz same ruskie onuce wszedzie to i ciezko o obiektywne myslenie z Twojej strony.Taki madry jestes a PL wydala juz 16 mld pln na obce dzieci i matki.Tobie to nie przeszkadza widocznie a mi i wiekszosci ludzi ktorych znam(niech bedzie onuc) przeszkadza utrzymywanie darmozjadow ktorzy SMIEJA SIE z takich idiotow jak Ty,ze baluja po galeriach,kiedy nie jestem w wiekszym wojewodzkim miescie to wiekszosc klientow w barach czy knajpach to widze mlode Ukr dobrze ubrane i szczesliwe..Coz,ogarnij sie."

Pisaleś i historiach które przytrafiły się tobie. Nawet wtedy ludzie wątpili w wiarygodnośc tego. A wystarczyłio przekopiować te twoje historie i w necie wyskakiwała masa takich samych.
Wiec człowieku naprawe juz nie udawaj głupiego, ale dobrze sam wiesz ze brałeś udział w rozpowszechnianiu Ruskiej propagandy.
Tu nie chodzi o to kto do Polski przyjechał, tylko ze bez myślnie przekopiowujesz jakieś historie z neta, cholera wie po co udając ze przytrafiły się tobie.
Wypisujesz jakim to jesteś czlowiekim miłującym pokój, a bierzesz udział w dezinformacji i rozsiewasz to dalej.

Theo10 komentarzy: 854822.09.2022, 10:42

@Dziadyga: Ja się w ogóle już nie dziwię, że kwestionujesz to, czy NATO by nas broniło w razie ewentualnej Rosyjskiej agresji i twierdzisz, że musimy się sami zbroić i opierać się na swoim potencjale militarnym.

Ty po prostu mierzysz innych swoją miarą, bo jakbyś był Francuzem w trakcie potencjalnej Rosyjskiej agresji na Polskę, to napisałbyś to:

„Dlaczego taki Francuz czy nawet my mamy odczuwac skutki tej wojny na wiele lat? Pomagac,jesli chodzi o sprzet wojskowy i to by bylo na tyle.A nie teraz bedzie odczuwac kolejny wielki "kryzys" bo w obcym panstwie dzieja sie takie rzeczy a nie inne i to max na terytorium wielkosci Austrii.”

Cóż, ja mam swoją opinie na temat ludzi głoszących takie tezy, ale nie napiszę jej tutaj.

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11722.09.2022, 10:41

@Garfield_pl: Te staty Tierneya co podałeś mają robić wrażenie? :)

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 10:39

@ArsenalChampion napisał: "Za komentarze które wrzucałeś na tej stronie wiosną, gdzie przekopiowywałeś z internetu historie zmyślone oczerniające Ukrainców. W celu tworzenia podziałów między Polakami i Ukraińcami, wiadomo z korzyścią dla kogo. To ciebie moim zdaniem nie powinno juz być na tej stronie, ale jak widać administratorzy wolą banować ludzi, którzy napiszą pięć razy brzydkie słowo
Wypisujesz jaki to z ciebie pokojowy człowiek, ale nie przeszkadza ci to lecieć z nurtem Rosyjskiej dezinformacji i brać w tym udział. Jesteś szkodnikiem."


xD

Pamiec masz jednak dobra,ale swoich glupot ktore piszesz oczywiscie zawsze "nie pamietasz"
Historia byla prawdziwa jak wiele innych ktorych byli swiadkami moi znajomi czy moja kobieta czy tez czasami sasiad cos wspomnial,ale mamy wazniejsze sprawy w zyciu nic klepanie o obcych ludziach.Nie mam nic do normalnych ludzi,ale Ty faktycznie jestes albo slepy albo niemadry,ze myslisz,ze tu same aniolki grzeczne przyjechaly.Ludnosc z Ukr w wiekszosci nie rozni sie zbytnio mentalnie niczym od ludnosci z rosji.Jest pelno oszustow i kanciarzy.Ale fakt Ty widzisz same ruskie onuce wszedzie to i ciezko o obiektywne myslenie z Twojej strony.Taki madry jestes a PL wydala juz 16 mld pln na obce dzieci i matki.Tobie to nie przeszkadza widocznie a mi i wiekszosci ludzi ktorych znam(niech bedzie onuc) przeszkadza utrzymywanie darmozjadow ktorzy SMIEJA SIE z takich idiotow jak Ty,ze baluja po galeriach,kiedy nie jestem w wiekszym wojewodzkim miescie to wiekszosc klientow w barach czy knajpach to widze mlode Ukr dobrze ubrane i szczesliwe..Coz,ogarnij sie.

pLYTEK komentarzy: 415922.09.2022, 10:35

Sprobuje ci jeszcze raz narysowac kropki, postaram sie zeby byly w miare w jednej linii, moze tym razem uda ci sie je polaczyc.

@Dziadyga napisał: "Czy drozyzna spowodowana wojna to nie jest prawda? Jest."
Inflacja w styczniu przed wybuchem wojny ponad 9%
To (głownie) spowodował nieprzemyslany lockdown (i szereg zlych decyzji rzadu jak drukowanie na potęge, pseudotarcze, za pozna reakcja NBP ze stopami)

@Dziadyga napisał: "Dlaczego taki Francuz czy nawet my mamy odczuwac skutki tej wojny na wiele lat?"
Głównie dlatego, ze agresorem jest atomowe mocarstwo, ktore reguluje przeplyw nosnikow energii dla wiekszosci kontynentu, ktory sie od niego przez lata uzaleznil.

Teraz załóż, ze Putin wcale nie współpracuje z Glapińskim (wiem, ze to dla Ciebie abstrakcja ale sprobuj). Daj znac, co ci wyjdzie.

Catalonczyk komentarzy: 520322.09.2022, 10:34

@Garfield_pl:

No trzymam kciuki bo czekam za Arsenalem w LM!

Ashmadia komentarzy: 186022.09.2022, 10:31

@Garfield_pl napisał: "Kieran Tierney vs. Ukraine:

86 minutes played
71 touches
41 passes (78.8% accuracy)
1 clearance
1 ground duel (100% success)
2 interceptions
1 foul won
1 shot (100% accuracy)
4 crosses (2 successful)
1 clean sheet"

Tierney jakiego znam i kocham:)

Mastec30 komentarzy: 736422.09.2022, 10:29

@Garfield_pl: Już nie pamiętam aż tak dokładnie tamtej sytuacji więc nie wiem czy byli inni trenerzy do wyjęcia. W każdym razie biorąc go w tamtym momencie wiele nie ryzykowaliśmy bo i tak nasza gra nas wtedy katowała i nie było żadnego stylu a tak z Conte prawdopodobnie pojawiłyby się wyniki. No ja go osobiście tez nie chciałem ale bardziej dlatego, że on nie jest stały w uczuciach i pewnie z Tottenhamu też pitnie przy pierwszej okazji. Jednak rozumiem sam zamysł jego sprowadzenia. Ostatecznie dobrze wyszło bo i pojawiły się wyniki i styl ale w tamtym momencie wiara kibiców była jednak słaba.

ArsenalChampion komentarzy: 847022.09.2022, 10:28

@Dziadyga napisał: "Gdzie wyzywam? Champion zawsze pierwszy wrzuca inwektywy.. :)"
Za komentarze które wrzucałeś na tej stronie wiosną, gdzie przekopiowywałeś z internetu historie zmyślone oczerniające Ukrainców. W celu tworzenia podziałów między Polakami i Ukraińcami, wiadomo z korzyścią dla kogo. To ciebie moim zdaniem nie powinno juz być na tej stronie, ale jak widać administratorzy wolą banować ludzi, którzy napiszą pięć razy brzydkie słowo
Wypisujesz jaki to z ciebie pokojowy człowiek, ale nie przeszkadza ci to lecieć z nurtem Rosyjskiej dezinformacji i brać w tym udział. Jesteś szkodnikiem.

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 10:26

Kieran Tierney vs. Ukraine:

86 minutes played
71 touches
41 passes (78.8% accuracy)
1 clearance
1 ground duel (100% success)
2 interceptions
1 foul won
1 shot (100% accuracy)
4 crosses (2 successful)
1 clean sheet

Back in his preferred left-back position for Scotland.

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 10:22

@Mastec30 napisał: "Teraz takich zwolenników pewnie nie ma ale mało kto był taki pewny naszego projektu jeszcze 2 lata temu jak przegrywaliśmy mecz za meczem. A Conte co by o nim nie mówić to wyniki daje. Może Ci się styl nie podobać ale on sam mówi, ze dla niego to się nie liczy i on tylko chce wygrać. To też jest sposób. Mourinho tez przez lata byl nielubiany i niedoceniany ale to co wygrał to jego. Dobrze wyszło jak wyszło, ze zostaliśmy przy Artecie"
No ale czy warte byłoby to poświęcenia stylu jako zawsze był w AFC praktycznie, i ściąganie podstarzałych graczy z wysokimi tyg? Na pewno było wtedy do wyjęcia trenerzy którzy potrafią wygrywać trofea i grać ładna piłkę , dlatego zawsze byłem przeciwnikiem takich jak konte czy moi, bo przy okazji trofeów,chce się jeszcze cieszyć gra drużyny a nie katować;)

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 10:19

@Catalonczyk napisał: "Tylko pytanie, czy zależy na ładnej grze czy trofeach. Mourinho pokazał w sumie jak można brzydko wygrywać. :D"
Można mieć to i to ;)

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 10:15

@pLYTEK napisał: "Wiesz jaki mam problem z toba i tym co piszesz ?
Mimo, ze wypisujesz tu absurdalne rzeczy, jakies idiotyczne zaleznosci, ktore nie istnieja, przecząc jednocześnie sam sobie, i tak masz czelność wyzywac ludzi.
W moich oczach jestes jak emerytowany wyborca pisu ogladajacy wiadomosci, serio niczym sie nie roznisz dla mmie. Łykasz wszystko co przeczytasz w internecie, niczego nie weryfikujesz i bierzesz za pewnik te absurdy. Aż oczy krwawią na te brednie, a wykladasz to nam tu jako prawde objawioną. Daj se spokoj, bo nikt cie na powaznie nie bierze"


Gdzie wyzywam? Champion zawsze pierwszy wrzuca inwektywy.. :)

Czy drozyzna spowodowana wojna to nie jest prawda? Jest.A czy firmy ktore juz padaja a w 2023 padna na pysk wiekszosc to jakas teoria? Nie,po prostu widze 2-3 lata do przodu co bedzie miec swoje konsenkwencje.Korzystaj ze swojej ulubionej knajpki poki mozesz,bo nie beda istniec,albo narzuca takie ceny...ze i tak przestana istniec,bo nikt nie przyjdzie.
Dlaczego taki Francuz czy nawet my mamy odczuwac skutki tej wojny na wiele lat? Pomagac,jesli chodzi o sprzet wojskowy i to by bylo na tyle.A nie teraz bedzie odczuwac kolejny wielki "kryzys" bo w obcym panstwie dzieja sie takie rzeczy a nie inne i to max na terytorium wielkosci Austrii.

Rob co chcesz,wyzywaj to swiadczy o kulturze,tylko zebys sie nie obudzil z reka w nocniku jak zabraknie wszystkiego.Oby sie taki scenariusz nie sprawdzil,bo nie chce miec satysfakcji z tragedii takich..

Udanego dnia.

adias komentarzy: 763 newsów: 822.09.2022, 10:15

@Garfield_pl: mimo wszystko postawiłbym na Tierneya jak jest Partey. Kulu posyła ostre ciasteczka, przydalby mu sie szkocki plaster. Za rozgrywanie z tylu wezmie sie Szwajcar, Partey i White. Wygramy to, powiedzialbym ze sram na tottenham, ale juz poszlo na United, jutro lepiej przyceluje

Catalonczyk komentarzy: 520322.09.2022, 10:14

@Garfield_pl:

Tylko pytanie, czy zależy na ładnej grze czy trofeach. Mourinho pokazał w sumie jak można brzydko wygrywać. :D

pLYTEK komentarzy: 415922.09.2022, 10:08

@Dziadyga:

Wiesz jaki mam problem z toba i tym co piszesz ?
Mimo, ze wypisujesz tu absurdalne rzeczy, jakies idiotyczne zaleznosci, ktore nie istnieja, przecząc jednocześnie sam sobie, i tak masz czelność wyzywac ludzi.
W moich oczach jestes jak emerytowany wyborca pisu ogladajacy wiadomosci, serio niczym sie nie roznisz dla mmie. Łykasz wszystko co przeczytasz w internecie, niczego nie weryfikujesz i bierzesz za pewnik te absurdy. Aż oczy krwawią na te brednie, a wykladasz to nam tu jako prawde objawioną. Daj se spokoj, bo nikt cie na powaznie nie bierze

Mastec30 komentarzy: 736422.09.2022, 10:06

@Garfield_pl napisał: "I nadal nie mogę zrozumieć zwolenników zatrudnienia conte w AFC ;)"

Teraz takich zwolenników pewnie nie ma ale mało kto był taki pewny naszego projektu jeszcze 2 lata temu jak przegrywaliśmy mecz za meczem. A Conte co by o nim nie mówić to wyniki daje. Może Ci się styl nie podobać ale on sam mówi, ze dla niego to się nie liczy i on tylko chce wygrać. To też jest sposób. Mourinho tez przez lata byl nielubiany i niedoceniany ale to co wygrał to jego. Dobrze wyszło jak wyszło, ze zostaliśmy przy Artecie

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 10:04

Dlatego tez polecam zbierac oszczednosci w obcej walucie,najlepiej we franku jak z moja robimy.Frank najbardziej pewny a my zbiedniejemy(Polacy) przy tym wszystkim co sie dzieje praktycznie najszybciej w Europie,bo zlotowa pada na pysk.A w razie czego bedzie za co spieprzyc do Azji Pld-wsch albo na Karaiby np.I kto ma prace zdalna jak my to problemu nie bedzie.Mozna mieszkac wszedzie,gdzie jeszcze normalnie.

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 09:59

@Catalonczyk napisał: "Ja osobiście uważam go za dobrego trenera. Chociaż chłop jest specyficzny :D"
Nie mówię że jest złym trenerem, ale on nadaje się na takie włoskie kluby , kury, burnley, a nie do klubów które we krwi mają ładną grę . Zaraz ktoś mi powie że ma trofea,no ma i nic poza tym, każdy wie w jakim stylu zdobyte ;)

Catalonczyk komentarzy: 520322.09.2022, 09:56

@Garfield_pl:

Ja osobiście uważam go za dobrego trenera. Chociaż chłop jest specyficzny :D

Dziadyga komentarzy: 899022.09.2022, 09:52

@ArsenalChampion napisał: "@Garfield_pl: eee głupoty piszesz. Zaraz Ci użytkownik dziadyga wytłumaczy że Putin to tak naprawdę postawiony aktor, którego celem jest doprowadzenie do pozbycia się brudnej energii. Co z tego że na takiej energii Rosja głównie zarabia. Ale myśląc analitycznie i łącząc wszystkie kropki to wszystko się zgadza"

No jesli wersja z zubozeniem spoleczenstw w Europie sie potwierdzi za 1-2 lata to napisales prawde...dziekuje :) i mu wtedy to zwisa,ze jego ruskie beda z glodu zdychac.A jak sie okaze,ze Putin zwariowal na starosc(w co watpie,bo to zawsze dobry taktyk byl chyba,ze starosc nie radosc) to wtedy faktycznie sprawdzi sie typowy scenariusz,ze kolejna wojna o nic,tylko same tragedie.

Ale,ze dalej nie zauwazasz skutkow tej wojny dla miliarda ludzi w Europie to nie jestes taki bystry za jakiego sie uwazasz.Niedlugo Europejczyk za swoja pensyjke moze kupi 50% zarcia ktore dotychczas jadl miesiecznie a gdzie rachunki i oczywiscie rozrywki do ktorych plebs jest przyzwyczajony?

Nie musisz odpisywac,ale sobie przemysl skutki,za iles miesiecy co sie bedzie dzialo.

KapitanJack10 komentarzy: 5655 newsów: 422.09.2022, 09:45

@arsenallord napisał: "Gdyby to był mecz na ich stadionie to zastanowił bym się na Tierneyem"
Taa, jasne xD

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 09:45

@Catalonczyk napisał: "I tu właśnie może być problem. Kuraki nic ciekawego nie grają ale moga z dupy jakaś bramę wcisnąć."
I nadal nie mogę zrozumieć zwolenników zatrudnienia conte w AFC ;)

Bukayoforever komentarzy: 353622.09.2022, 09:44

Xeka w Rennes :(

Catalonczyk komentarzy: 520322.09.2022, 09:30

@Garfield_pl:

I tu właśnie może być problem. Kuraki nic ciekawego nie grają ale moga z dupy jakaś bramę wcisnąć.

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11722.09.2022, 09:17

@Garfield_pl: Dominować i tak będziemy a Zina daje dużo więcej opcji w ataku. Gdyby to był mecz na ich stadionie to zastanowił bym się na Tierneyem, ale u nas wybór jest prosty.

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 09:06

@arsenallord napisał: "Myślę że Emila tylko nie będzie. Chyba że na kadrze ktoś wypadnie. Z Zina i Parteyem byłbym dość spokojny o ten mecz"
No to by było spoko, wtedy i ławka mocna, i skład wyjściowy optymalny. Kwestia tego czy bezpieczniej zagrać na początku z Tierneyem, czy raczej stawianie na dominację i atak z Zina. Kuraki nic ciekawego nie grają ,ale w kontry potrafią i tu trzeba być czujnym.

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 09:00

@Armata500 napisał: "Rosja mocno obawiała się "romansu" Ukrainy z UE i z NATO, dlatego chciała uprzedzić taki obrót spraw i zająć jej terytorium, oczywiście usprawiedliwiając to bzdurnymi argumentami i pretekstami. Ruskie myśleli, że raz dwa zajmą Kijów, a potem już z górki. Wielu wojskowym wydawało się, że tam ich ludzie przyjmą hucznie i z radością, bo są przecież "wyzwalani" spod ucisku zachodniej propagandy, a tutaj wielkie zdziwienie, że zdecydowana większość Ukraińców stawia zażarty opór. Rosja obawiała się też, że ewentualny flirt Ukrainy z UE i NATO sprawi, że na jej terytorium zostaną utworzone bazy NATO lub rozmieszczony zostanie jakiś sprzęt, na co nie mogli pozwolić. Oczywiście to typowa ruska paranoja, że wszyscy coś knują przeciwko nim. To u nich dziedziczne, powtarzane od setek lat - nie wyleczysz tego, taki to jest naród, zresztą obywatele podatność na manipulacje rządową mają we krwi.

A czy Putin tak naprawdę się czegoś boi? Nie wiem. Ja mam obawy, że on się nie boi niczego. I to jest najgorsze właśnie, bo tacy ludzie są najbardziej nieobliczalni.Tak naprawdę oni zapewne mają gdzieś z kim graniczą i czy mają bufor pomiędzy sobą, a NATO, czy też nie."

Zgadzam się,prawda jest taka że każdy ruski ,nawet z opozycji nie porzuci imperialnych zapędów,i skoro jest okazja,to trzeba go wybić ile się da ,żeby na kilkadziesiąt lat był spokój. Putin niczego już się pewnie nie boi, może jedynie przejścia do historii jako przegrany, ale i tak już to przyklepał, więc atom nawet tego nie zmieni. Po drugie nie dadzą mu odpalić tego ludzie koło niego, bo wiedzą że skończy się Rosja na zawsze , a tak można go usunąć i udawać,że już wszystko będzie dobrze. No tak czy siak czekam na info że się sam odpalił;)

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11722.09.2022, 08:51

@Garfield_pl: Myślę że Emila tylko nie będzie. Chyba że na kadrze ktoś wypadnie. Z Zina i Parteyem byłbym dość spokojny o ten mecz

Armata500 komentarzy: 4428 newsów: 13022.09.2022, 08:51

@Garfield_pl napisał: "inna sprawa, że ruskie nigdy nie mówią prawdy, a skoro obawiali się NATO za blisko swoich granic, to po co im Ukraina? Tak mieli bufor bezpieczeństwa, a teraz mają wpier.... xD"

Rosja mocno obawiała się "romansu" Ukrainy z UE i z NATO, dlatego chciała uprzedzić taki obrót spraw i zająć jej terytorium, oczywiście usprawiedliwiając to bzdurnymi argumentami i pretekstami. Ruskie myśleli, że raz dwa zajmą Kijów, a potem już z górki. Wielu wojskowym wydawało się, że tam ich ludzie przyjmą hucznie i z radością, bo są przecież "wyzwalani" spod ucisku zachodniej propagandy, a tutaj wielkie zdziwienie, że zdecydowana większość Ukraińców stawia zażarty opór. Rosja obawiała się też, że ewentualny flirt Ukrainy z UE i NATO sprawi, że na jej terytorium zostaną utworzone bazy NATO lub rozmieszczony zostanie jakiś sprzęt, na co nie mogli pozwolić. Oczywiście to typowa ruska paranoja, że wszyscy coś knują przeciwko nim. To u nich dziedziczne, powtarzane od setek lat - nie wyleczysz tego, taki to jest naród, zresztą obywatele podatność na manipulacje rządową mają we krwi.

A czy Putin tak naprawdę się czegoś boi? Nie wiem. Ja mam obawy, że on się nie boi niczego. I to jest najgorsze właśnie, bo tacy ludzie są najbardziej nieobliczalni.Tak naprawdę oni zapewne mają gdzieś z kim graniczą i czy mają bufor pomiędzy sobą, a NATO, czy też nie.

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 08:43

Jak myślicie na derby będzie dostępny cały skład z mocną ławką? A co do Viaplay w c+ to za 19zl do końca umowy dają, za jakiś mniej więcej miesiąc będzie dostępne z poziomu dekodera, teraz po prostu logowanie za pomocą linku z c+ i hula :) jako że dostałem to w cenie takiej jaką płaciłem do tej pory, to wziąłem ;)

Garfield_pl komentarzy: 3244922.09.2022, 08:41

@ArsenalChampion napisał: "eee głupoty piszesz. Zaraz Ci użytkownik dziadyga wytłumaczy że Putin to tak naprawdę postawiony aktor, którego celem jest doprowadzenie do pozbycia się brudnej energii. Co z tego że na takiej energii Rosja głównie zarabia. Ale myśląc analitycznie i łącząc wszystkie kropki to wszystko się zgadza"
xD dlatego odpisałem na jedną rzecz i już nie udzielam się ;)

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11722.09.2022, 08:40

A myślicie że obecny Putin to ten czy nie bo niby prawdziwy zmarł bodajże w 2012 roku

ArsenalChampion komentarzy: 847022.09.2022, 08:29

@Garfield_pl: eee głupoty piszesz. Zaraz Ci użytkownik dziadyga wytłumaczy że Putin to tak naprawdę postawiony aktor, którego celem jest doprowadzenie do pozbycia się brudnej energii. Co z tego że na takiej energii Rosja głównie zarabia. Ale myśląc analitycznie i łącząc wszystkie kropki to wszystko się zgadza

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady