Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0!

Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 14:02, Łukasz Wandzel 2623 komentarzy

Po spotkaniu w Zurychu Arsenal miał zmierzyć się z Evertonem oraz PSV. Te mecze zostały jednak przełożone i Kanonierzy zagrali dopiero dzisiaj z Brentfordem w ramach 8. kolejki Premier League. Podopieczni Mikela Arteta zaprezentowali się pewnie, czego nie można powiedzieć o piłkarzach Thomasa Franka, którzy zaliczyli fatalny występ. Łatwe zwycięstwo drużyny z The Emirates okraszyli golami głową William Saliba i Gabriel Jesus, a lewą nogą na listę strzelców wpisał się w drugiej połowie Fabio Vieira.

Składy obu drużyn:

Brentford: Raya – Hickey, Jansson, Ajer, Mee, Henry – Janelt (63’ Onyeka), Jensen (69’ Baptiste), DaSilva (63’ Damsgaard) – Mbeumo (76’ Wissa), Toney.

Arsenal: Ramsdale – White, Saliba, Gabriel, Tierney – Xhaka, Partey (78’ Lokonga) – Saka (90+2’ Marquinhos), Vieira (90+1’ Nwaneri), Martinelli (78’ Nketiah) – Jesus.

Arsenal bardzo pewnie wszedł w mecz, zdominował posiadanie piłki i od początku do końca dyktował tempo. W środku pola Martina Odegaarda udanie zastąpił Fabio Vieira, jednak innym zawodnikiem środka pola, którego warto wyróżnić był Granit Xhaka. Szwajcar kolejnym występem pokazuje w tym sezonie, że ustawiony wyżej może dużo dać drużynie z przodu.

Z kolei gospodarze zagrali, jakby nie wyszli na murawę. Nie potrafili upilnować gości i stanowili tło dla grających Kanonierów. Ich siła ofensywna praktycznie nie istniała. Naciekawszą próbą Brentfordu na zagrożenie bramce Aarona Ramsdale’a było rozegranie rzutu wolnego sprzed szesnastki. Ivan Toney po delikatnym podaniu podbił sobie piłkę i uderzył z powietrza nad murem, ale i nad poprzeczką.

Niewiele czasu zajęło Arsenalowi udokumentowanie przewagi na stadionie Brentfordu. W 17. minucie Bukayo Saka wykonał rzut rożny, a w polu karnym wyżej niż Ivan Toney wyskoczył William Saliba. Piłka po główce Francuza odbiła się od słupka i przekroczyła linię bramkową, 1-0!

2-0 było już 10 minut później! Świetne podanie Granita Xhaki jeszcze lepiej wykorzystał Gabriel Jesus, który wyskoczył do główki i po ręce bramkarza trafił w okolice górnego rogu bramki.

Dwie główki zakończyły się dwoma ładnymi golami, lecz najładniejsze trafienie tuż po przerwie zaliczył lewą nogą Fabio Vieira. Portugalczyk wykorzystał pasywną postawę defensorów i uderzył z dystansu. Futbolówka leciała nisko i wpadła do siatki po odbiciu od słupka.

Kanonierzy po zdobyciu gola na 3-0 utrzymali przewagę, lecz nie pokonali już po raz kolejny Davida Rayi. Sama końcówka również przebiegła spokojnie, ale warto odnotować, że w doliczonym czasie gry, w wieku 15 lat, debiut w seniorskiej drużynie Arsenalu zaliczył Ethan Nwaneri.

BrentfordPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Lamoreaux komentarzy: 360420.09.2022, 19:51

ostre zapalenie gardła do straszna dzifka panowie.

nie życzę tego największemu wrogowi

Sztofort komentarzy: 260720.09.2022, 19:46

@Ashmadia: No tak było. Nie zmyślam.

https://i.imgur.com/ej4kqhb.jpg

Pozdrawiam.

drewniane_krzeslo komentarzy: 282320.09.2022, 19:37

@TlicTlac napisał: "Był? Dalej jest. On zachował te swoje największe atuty (i Fifa go doceniła dodając mu +3 overall ^^).
To różni jego od Lacazette - Laca był dobry, w Lyonie przed przyjściem do Arsenalu, może jeszcze kawałek w Arsenalu, po prostu miał za mało tych dobrych momentów; Giroud miał ich zdecydowanie więcej."


+1 podobnie myślimy chociaż arguementu z fify bym nie użył z wiadomych argumentów.

Piotrek95 komentarzy: 976220.09.2022, 19:34

@Marzag: FIFA 23 na PC na nowym silniku ale w trybie FUT osobny rynek, mimo że Xboxa i PS połączyli, jak ktoś gra w futa to mega słabo

kwiatinho komentarzy: 1316020.09.2022, 19:33

@Marzag:
Przypomnę tylko że to było 3,5 miesiąca grania. Cały sezon trwa 9,5 miesiąca. Poważny zawodnik w poważnym klubie z poważnymi aspiracjami nie powinien pozwolić sobie żeby z dnia na dzień zacząć kopać się po czole.

Po drodze były też 4 rundy FA Cup. W piątej rundzie strzelił 2 gole przeciwko Hull City a w pozostałych 3 meczach znowu nic.

Gdyby za niego wszedł poważny napastnik to Giroud już nie podniósłby się z ławki.

Vardimus komentarzy: 17820.09.2022, 19:30

@vergil99111 napisał: "Tak serio to wystawianie 15 latka nie ma większego sensu, poza tym że z miejsca jego nazwisko jest każdemu znane. Bo przed nim w hierarchii jest pewnie z kilkunastu innych zawodników którzy robią dobre wyniki chociażby w premier League 2. Więc albo to gest promowania młodzieży zeby było o nas głośniej albo gość ma papiery na Mikela"
Prawdopodobnie takie zagranie, żeby przekonać, go do podpisania nowego kontraktu. Interesują się nim: Chelsea, Liverpool, City i UTD. Czytałem, że to chłopak pokroju Fabregasa czy Wilshere'a. Zawsze grywał ze starszymi od siebie i szybko pnie się w górę. Kolejny diamencik po Patino.

TlicTlac komentarzy: 606220.09.2022, 19:17

@gbn napisał: "Giroud to tylko dobry napastnik, nothing specjal, eot."

Był? Dalej jest. On zachował te swoje największe atuty (i Fifa go doceniła dodając mu +3 overall ^^).
To różni jego od Lacazette - Laca był dobry, w Lyonie przed przyjściem do Arsenalu, może jeszcze kawałek w Arsenalu, po prostu miał za mało tych dobrych momentów; Giroud miał ich zdecydowanie więcej.

enrique komentarzy: 2017820.09.2022, 19:10

DLSS 3.0 ekskluzywne tylko dla kart serii 40XX.

Ale Nvidia leci w kulki ja kicham.

gbn komentarzy: 412420.09.2022, 18:51

Giroud to tylko dobry napastnik, nothing specjal, eot.

Marzag komentarzy: 42480 newsów: 120.09.2022, 18:46

@kwiatinho napisał: "W 7 meczach 5x zagrał w pełnym wymiarze czasu. Potem grał mniej bo jak kopał się po czole to co zrobisz ?"
No ale ty oczekiwałeś że on wchodząc na 27 minut albo mniej będzie gole strzelał. A przecież ciężko łapać formę wchodząc z ławy. W tamtym momencie powinien wejść jakiś poważny napastnik za Girouda, ale wszedł Welbeck i to nas pogrążyło. Giroud nie miał nigdy poważnej konkurencji gdy grał w Arsenalu, gdyby Aubameyang przyszedł zamiast Lacazette to by wtedy dopiero był fajny skład napastników, a nasza drużyna grała tak że nie korzystała z atutów Girouda, więc strzelał mniej niż by mógł.

Giroud to bardzo dobry zawodnik, i kilka słabszych okresów niczego nie zmienią bo zawsze po nich wracał silniejszy.

kwiatinho komentarzy: 1316020.09.2022, 18:41

@Marzag:
W 7 meczach 5x zagrał w pełnym wymiarze czasu. Potem grał mniej bo jak kopał się po czole to co zrobisz ?

Nie ma.usprawiedliwienia. gdyby grał dobrze jak przed tym okresem to grałby od deski do deski bo nikt nie zdejmuje piłkarza w świetnej formie kiedy gra się o tytuł

Marzag komentarzy: 42480 newsów: 120.09.2022, 18:38

oczywiście 7 z 15*

Marzag komentarzy: 42480 newsów: 120.09.2022, 18:38

@kwiatinho napisał: "Od 17 stycznia do 30 kwietnia Giroud nie strzelił ani jednego gola w Premier League tj od 22 kolejki do 35 włącznie. We wszystkich tych meczach grał."
To prawda, zagrał w tych meczach kolejno:
90,22,90,90,90,27,90,15,15,21,22,15,90,71,90 minut i miał tam 3 asysty. Czyli w 8 z 15 z tych meczów zagrał 27 minut albo mniej. I ten wynik wtedy już tak nie dziwi, aczkolwiek jest słaby.

vergil99111 komentarzy: 131020.09.2022, 18:28

Tak serio to wystawianie 15 latka nie ma większego sensu, poza tym że z miejsca jego nazwisko jest każdemu znane. Bo przed nim w hierarchii jest pewnie z kilkunastu innych zawodników którzy robią dobre wyniki chociażby w premier League 2. Więc albo to gest promowania młodzieży zeby było o nas głośniej albo gość ma papiery na Mikela.
A może to jego pierwsze z nieślubnych dzieci, normalnie jak u Wengera :).

Ashmadia komentarzy: 186920.09.2022, 18:23

@arsenallord napisał: "Rób Holding kończy dziś 27 lat. Już pewnie nigdy naszym podstawowym zawodnikiem nie zostanie, ale cieszę się na na czwartego ŚO mamy. Nie tylko piłkarsko ale podobno w szatni bardzo pozytywna morda"
Pewnie po tym sezonie odejdzie. Jaki sam powiedział w AoN: "nie chce być zapamiętany z tego, że wchodził na ostatnie 5 minut meczu, żeby być piątym obrońcą na boisku".

Marcel90 komentarzy: 865620.09.2022, 18:19

@arsenallord napisał: "Liverpool widzę tyłek boli że zajmiemy ich miejsce w TOP"

LFC tylek boli bo szybko zostal pobity rekord Eliotta

KapitanJack10 komentarzy: 5669 newsów: 420.09.2022, 18:14

@Ashmadia napisał: "Xhaka always makes errors leading to goals’: 0 errors in his last 2 seasons."
Za Artety z Burnley podał do napastnika rywali, to chyba było w przeciągu osstatnich 2 sezonów. A to i tak przyszło mi do głowy w sekundę, pewnie było więcej.

kwiatinho komentarzy: 1316020.09.2022, 18:13

@Marzag napisał: "Moich słów bronią statystyki i przebieg kariery Girouda. Twoich nic nie broni, tyle."

Od 17 stycznia do 30 kwietnia Giroud nie strzelił ani jednego gola w Premier League tj od 22 kolejki do 35 włącznie. We wszystkich tych meczach grał.

Chyba właśnie zakończyłem Twoją dyskusję na ten temat.

Możesz wypierać jego posuchę strzelecką ale taką miał. Tak jak pisałem. Bardzo go lubię za wiele rzeczy i cenię jako piłkarza ale w sezonie 15/16 nawalił okropnie.

Możesz pisać że mu nie podawali i nie wiem co jeszcze ale to nieprawda. Marnował mnóstwo okazji

arsenallord komentarzy: 30440 newsów: 11720.09.2022, 18:11

Rób Holding kończy dziś 27 lat. Już pewnie nigdy naszym podstawowym zawodnikiem nie zostanie, ale cieszę się na na czwartego ŚO mamy. Nie tylko piłkarsko ale podobno w szatni bardzo pozytywna morda

Dzulian komentarzy: 289220.09.2022, 18:01

@arsenallord: To nie jest odejmowanie. Tylko ocena przydatności na przestrzeni całego sezonu.

Pepe też raz w końcówce sezonu nabił z 5-6 goli jak było pozamiatane. Dorobek źle nie wyglądał, mimo że był wtopą transferową.

cieniak14 komentarzy: 174420.09.2022, 18:00

@Ashmadia: coś słabe te wyliczenia, jak od sezonu 2020/2021 wyłapał 3 czerwone

arsenallord komentarzy: 30440 newsów: 11720.09.2022, 17:50

@Dzulian: Ja można nie lubić Girouda tak nie lubię odejmowania goli.

determinat00r komentarzy: 388 newsów: 5020.09.2022, 17:50

@Rynkos7:

I ten sam Giroud nie oddał ani jednego celnego strzału na MŚ i to jest już wręcz porażająca statystyka.

Dzulian komentarzy: 289220.09.2022, 17:48

@pLYTEK: 16 goli ale z tego co pamiętam nadrobił hat-trickiem w 38 kolejce ze zdegradowaną AV.

Więc po 37 kolejkach było 13 na liczniku. Wynik delikatne mówiąc gaci nie zrywał.

Rynkos7 komentarzy: 758720.09.2022, 17:37

@drewniane_krzeslo napisał: "Giroud był całkiem dobrym napastnikiem nigdy w Arsenalu nie był top topów ale swoje robił jak na swoje możliwości około 15 bramek w PL dawał. Stawianie go na tym samym poziomie z Lacą to przegięcie. Po za tym Giroud nigdy nie miał takiego sezonu, że w ciągu 30 meczy zdobył 4 bramki. I przy okazji Francuz jednak zdobył dla Arsenalu ponad 100 bramek to o czymś świadczy jak nie strzelał to grał mocno dla drużyny to się mocno ceni."

Giroud grał w momencie gdy Arsenal bił się o Top4, miał za plecami Alexisa, Ozila, Ramseya, Cazorle, Wilsherea. Lacazette trafił do Arsenalu, który zaliczał swoje najgorsze występy w historii i przez jakiś był w dole tabeli więc porównywanie tych napastników statystykami jest bez sensu. Gdy Arsenal grał przyzwoicie to Lacazette również był w miarę solidnym napastnikiem. Także nie ma co porównywać 1:1 bo jest to nie możliwe, dla mnie jednak był takim samym przeciętnym napastnikiem jak Giroud, a to jak radzi sobie teraz Giroud to zupełnie inna para kaloszy. Jak już tak wytykamy dla Lacazetta mecze bez bramek to nie zapominajmy, że Giroud nie strzelił ani jednego gola na mistrzostwach świata, które wygrała Francja, będąc jej podstawowym napastnikiem.

arsenallord komentarzy: 30440 newsów: 11720.09.2022, 17:31

Danny Murphy on Mikel Arteta's decision to hand 15-year-old Ethan Nwaneri his Premier League debut: "Surely they have got other 18, 19 and 20-year-olds who are further ahead in their development who could have gone on the bench."

Liverpool widzę tyłek boli że zajmiemy ich miejsce w TOP

pLYTEK komentarzy: 415920.09.2022, 17:27

@Marzag:

Daj se spokoj, juz sie skompromitowales wystarczająco pisząc że typowa w 9tka nie byla priorytetem podan pomocnikow w tym klubie. "Moich slow bronia statystyki" 16goli życiowka w premier league XD
Żyj sobie w świecie, gdzie Giroud to jest top napastnik, az przykro niszczyc te twoje urojenia. Milego dzionka

Marzag komentarzy: 42480 newsów: 120.09.2022, 17:09

@pLYTEK napisał: "Co ty *******isz czlowieku XD"
Moich słów bronią statystyki i przebieg kariery Girouda. Twoich nic nie broni, tyle.

pLYTEK komentarzy: 415920.09.2022, 16:55

@Ashmadia napisał: "Xhaka always makes errors leading to goals’: 0 errors in his last 2 seasons"

Ta na bank

Ashmadia komentarzy: 186920.09.2022, 16:50

‘Xhaka always gets red cards’: 1 red in his last 175 appearances.

‘Xhaka always concedes penalties’: 1 penalty conceded in the last 2 seasons

‘Xhaka always makes errors leading to goals’: 0 errors in his last 2 seasons.

Znalezione gdzieś w necie fakty. Pozdrawiam;)

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997320.09.2022, 16:36

@drewniane_krzeslo: tylko przypomne, ze Giroud mial do rywalizacji Yaya Sanogo i Ju Young Parka ;)

drewniane_krzeslo komentarzy: 282320.09.2022, 16:28

@arsenallord napisał: "Giroud na gola potrzebował ze 3 sytuacje. Dobry napastnik, ale niech się cieszy że miał Alexisa, Ozila czy Santiego za sobą"

100% prawdy. Laca miał w ramach konkurencji Nketiaha i Aube który zwłaszcza w ostatnim sezonie pobytu był na wakacjach w Londynie i nie skupiał się na grze. To podkreśla jak zawiódł Laca w ostatnim sezonie swojego pobytu u nas. Mimo wszystko 4 bramki to delikatnie mówiąc wstydliwy wynik dla jednego z czołowych strzelców L1.

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997320.09.2022, 16:27

Giroud oczywiscie dobra gra zespolowa, ale niestety nie byl w stanie nadazyc za Cazorla i spolka co generowalo mnostwo strat z jego strony, i to najbardziej mnie irytowalo

a z drugiej strony w trakcie MS gdy Giroud jako SN, ktory gral wszystko nie strzelil zadnej bramki, to Dechamps stwierdzil spokojnie "no przeciez wiem, ale z nim druzyna gra znacznie lepiej"

drewniane_krzeslo komentarzy: 282320.09.2022, 16:25

@Dziadyga napisał: "Jak już są tu przyrowniania Żiru z Lakazetem to oczywiście lepszy był Żiru bez dwóch zdań.Ziru przychodził za grosze i nie było z nim takich oczekiwań jak z drewnianym Lakazetem za 50mln(!) na tamte czasy.Sredni napastnicy,ale wolałem styl Oliviera."

Słuszna uwaga cena za napadziora +1

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997320.09.2022, 16:24

@malyglod: poki jego formula sie nie wyczerpie to Conte jak malo kto potrafi motywowac i ustawic zespol, fakt nie trwa to zbyt dlugo ale wlasnie w II sezonie, moze w Spurs jeszcze III, bo nie zaczynal od poczatku bedzie najgrozniejszy

arsenallord komentarzy: 30440 newsów: 11720.09.2022, 16:19

Giroud na gola potrzebował ze 3 sytuacje. Dobry napastnik, ale niech się cieszy że miał Alexisa, Ozila czy Santiego za sobą. Lepszy od Laci, ale cały czas bez szału. Do czasu finału LE przeciwko Chelsea zawsze go lubiłem i miło wspomniałem, ale później wszystko się skończyło.

Dziadyga komentarzy: 900820.09.2022, 16:17

Jak już są tu przyrowniania Żiru z Lakazetem to oczywiście lepszy był Żiru bez dwóch zdań.Ziru przychodził za grosze i nie było z nim takich oczekiwań jak z drewnianym Lakazetem za 50mln(!) na tamte czasy.Sredni napastnicy,ale wolałem styl Oliviera.

kwiatinho komentarzy: 1316020.09.2022, 16:17

@Marzag napisał: Być może nie pamiętasz tamtych spotkań ale Giroud nie był priorytetem jeśli chodzi o adresy podań pomocników. Dobrych sytuacji w meczach miał niewiele, a co miał to przeważnie wykorzystywał poza początkiem kariery w Arsenalu i kilkoma okresami słabej formy.

Chyba Ty musisz przypomnieć sobie te mecze. Ozil wyrównał wtedy rekord asyst należący do Henry'ego mimo że Giroud zaciął się na kilka tygodni I kopał się po czole.

Marnował patelnie i w dużym stopniu przyczynił się że nie zdobyliśmy mistrzostwa.

Bardzo lubię Giroud z wielu powodów ale w świetnym sezonie zawalił nam kilka-kilkanaście meczów i to nie kwestia braku okazji tylko słabszej dyspozycji strzeleckiej.

Arsenalsupporters komentarzy: 63820.09.2022, 16:15

@Marzag: tak samo jak na next genach

drewniane_krzeslo komentarzy: 282320.09.2022, 16:14

Giroud był całkiem dobrym napastnikiem nigdy w Arsenalu nie był top topów ale swoje robił jak na swoje możliwości około 15 bramek w PL dawał. Stawianie go na tym samym poziomie z Lacą to przegięcie. Po za tym Giroud nigdy nie miał takiego sezonu, że w ciągu 30 meczy zdobył 4 bramki. I przy okazji Francuz jednak zdobył dla Arsenalu ponad 100 bramek to o czymś świadczy jak nie strzelał to grał mocno dla drużyny to się mocno ceni.

krzykus1990 komentarzy: 552820.09.2022, 16:07

Xhaka, Jesus i Saliba w XI kolejki. Jest moc!

pLYTEK komentarzy: 415920.09.2022, 16:00

@Marzag napisał: "Być może nie pamiętasz tamtych spotkań ale Giroud nie był priorytetem jeśli chodzi o adresy podań pomocników. Dobrych sytuacji w meczach miał niewiele, a co miał to przeważnie wykorzystywał poza początkiem kariery w Arsenalu i kilkoma okresami słabej formy"

Co ty *******isz czlowieku XD

Marzag komentarzy: 42480 newsów: 120.09.2022, 15:57

BTW co do fify 23, to na PC dalej jest wybrakowana czy już jest na tym samym silniku co na konsolach?

TlicTlac komentarzy: 606220.09.2022, 15:57

@Rynkos7 napisał: "Lacazette i Giroud to dokładnie ten sam poziom sportowy moim zdaniem. Na korzyść Giroud przemawia tylko fakt iż ma 1,93m wzrostu i po prostu lepiej sobie radził w powietrzu i w walce fizycznej z obrońcami a tak poza tym to napastnik bez szału."

Giroud to półka wyżej niż Lacazette. Giroud sprawdza się w Milanie, grał dobrze w Arsenalu, coś tam w Chelsea, dobrze w Montpellier; Lacazette tylko w Lyonie.
Lacazette w Arsenalu także był słabszym napastnikiem niż Giroud;
Lacazette sprawdził się tylko w Lyonie.

nie wspominając o kadrze, gdzie jeden ma 112 występów i 48 goli; a drugi 16 występów i 3 gole.

Marzag komentarzy: 42480 newsów: 120.09.2022, 15:56

@Ashmadia napisał: "Ja Giroud pamiętam głownie ze wspaniałej gry zespołowej i zgadzam się ze stwierdzeniem, że każda drużyna chciałaby mieć kogoś takiego do dyspozycji (rotacji). Myślę, że napastnik który prawdopodobnie zaraz stanie się najlepszym strzelcem francuskiej reprezentacji w historii i który strzelił dla nas 105 bramek zaliczając 41 asyst do tego, nie jest tak słaby jak niektórzy tu go próbują przedstawić. Aha no i zdecydowanie uważam, że pozbyliśmy się go przedwcześnie."
Dokładnie o tym piszę. +1

Marzag komentarzy: 42480 newsów: 120.09.2022, 15:55

@Rynkos7 napisał: "Lacazette i Giroud to dokładnie ten sam poziom sportowy moim zdaniem. Na korzyść Giroud przemawia tylko fakt iż ma 1,93m wzrostu i po prostu lepiej sobie radził w powietrzu i w walce fizycznej z obrońcami a tak poza tym to napastnik bez szału."
Trochę szacunku do mistrza świata i drugiego najlepszego strzelca reprezentacji francji w historii :)

Nie no jak ktoś nie widzi różnicy w pracy na boisku Girouda i Lacazette to pewnie jest fanem pracy na boisku Mesuta Ozila i Aubameyanga.

Giroud robi wszystko zeby cos ugrac w kazdym miejscu na boisku, Lacazette robi wszystko zeby sie za bardzo nie spocic w meczu ale zeby trener sie nie przypieprzył ze caly mecz podania nie zagral nawet.

Marzag komentarzy: 42480 newsów: 120.09.2022, 15:49

@Be4Again napisał: "No nie wiem, nikt nigdy się o niego za bardzo nie zabijał... Chelsea go wzięła jako "zapchajdziurę", a Milan z braku kasy na kogoś lepszego. Napastnik jakich wielu."
Zapchajdziura za 18 mln, przed Iwobim ktory byl fenomenem jesli chodzi o pieniadze za zawodnika to chyba najdrozej sprzedany zawodnik Arsenalu ostatnich lat. @El_Artillero napisał: "Matko, piszesz jakbyś w życiu meczu Lacazette’a nie widział. Mam nadzieję, że nie zrozumiałem sarkazmu."
Praca Lacazetta sie konczy na podaniu na skrzydla i pobiegnieciu truchtem na 30 metr na alibii zeby nie daj boze komus nie przyszlo do glowy zeby mu pilke podac. On unikal gry w ofensywie, gral totalnie na alibii, jak zrobil jakis odbior na naszej polowie to przez nastepne 30 minut juz sie nie staral tak jakby uznal ze swoje juz zrobil.

Rynkos7 komentarzy: 758720.09.2022, 15:47

@Marzag napisał: "@Be4Again: z tym że Lacazette był totalnie nieprzydatny a Giroud to zawodnik którego by chciała mieć kazda drużyna na świecie do dyspozycji. Giroud to pracuś biorący na siebie ciężar gry, Lacazette leń unikający odpowiedzialności."

Lacazette i Giroud to dokładnie ten sam poziom sportowy moim zdaniem. Na korzyść Giroud przemawia tylko fakt iż ma 1,93m wzrostu i po prostu lepiej sobie radził w powietrzu i w walce fizycznej z obrońcami a tak poza tym to napastnik bez szału.

Rynkos7 komentarzy: 758720.09.2022, 15:45

@Piotrek95 napisał: ",,Giroud to zawodnik którego do dyspozycji chciałaby mieć każda drużyna na świecie" - dla mnie to za dużo, wyłączam się z dyskusji XD"

Tym razem muszę się z tobą zgodzić. Widać ile osób rzeczywiście oglądało w tamtych czasach Arsenal a ile po prostu teraz przegląda statystyki i na ich podstawie wyciąga wnioski.

Ashmadia komentarzy: 186920.09.2022, 15:34

Ja Giroud pamiętam głownie ze wspaniałej gry zespołowej i zgadzam się ze stwierdzeniem, że każda drużyna chciałaby mieć kogoś takiego do dyspozycji (rotacji). Myślę, że napastnik który prawdopodobnie zaraz stanie się najlepszym strzelcem francuskiej reprezentacji w historii i który strzelił dla nas 105 bramek zaliczając 41 asyst do tego, nie jest tak słaby jak niektórzy tu go próbują przedstawić. Aha no i zdecydowanie uważam, że pozbyliśmy się go przedwcześnie.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady