Arsenal pisze historię: Perfekcyjny miesiąc Artety zakończony zwycięstwem nad Brighton 2:0

Arsenal pisze historię: Perfekcyjny miesiąc Artety zakończony zwycięstwem nad Brighton 2:0 30.10.2025, 08:59, Patryk Bielski 387 komentarzy

Arsenal dokonał czegoś wyjątkowego w angielskiej piłce, kończąc październik bezbłędnym bilansem bramkowym. Wczorajsze zwycięstwo 2:0 nad Brighton & Hove Albion w Pucharze Ligi było wisienką na torcie tego szczególnego miesiąca. Bramki Ethana Nwaneriego i Bukayo Saki w drugiej połowie zapewniły Kanonierom awans do ćwierćfinału Carabao Cup, gdzie zmierzą się z Crystal Palace. Dla Maxa Dowmana, który w wieku 15 lat i 302 dni stał się najmłodszym zawodnikiem Arsenalu w wyjściowej jedenastce w oficjalnym meczu, to spotkanie na pewno pozostanie niezapomniane.

Historyczny wyczyn Arsenalu

Zwycięstwo nad Brighton było szóstym z rzędu triumfem Arsenalu bez straty gola. Od czasu wygranej 2:1 z Newcastle United pod koniec września, drużyna Mikela Artety nie przestaje zachwycać. Październik był dla nich miesiącem marzeń – Kanonierzy jako pierwsi w historii angielskiej ekstraklasy wygrali sześć meczów w jednym miesiącu, nie tracąc przy tym ani jednej bramki. Wszystko zaczęło się od wygranej 2:0 z Olympiakosem w Lidze Mistrzów, potem przyszły zwycięstwa 2:0 i 1:0 w Premier League nad West Hamem i Fulham. Najbardziej spektakularny wynik to jednak 4:0 z Atletico Madryt, gdzie Viktor Gyokeres zdobył dwie bramki w trzy minuty. Arsenal zakończył miesiąc wygraną 1:0 nad Crystal Palace i triumfem nad Brighton, co przedłużyło ich serię zwycięstw do ośmiu meczów we wszystkich rozgrywkach. Od końca sierpnia, kiedy przegrali 0:1 z Liverpoolem, pozostają niepokonani (10 zwycięstw, 1 remis).

Arsenal: Kepa, White, Mosquera, Hincapie, Lewis-Skelly, Norgaard, Merino, Nwaneri, Dowman, Eze, Harriman-Annous

Ławka rezerwowych: Raya, Gabriel, Saka, Timber, Gyokeres, Trossard, Calafiori, Zubimendi, Rice

ZOBACZ SKRÓT SPOTKANIA

Co dalej dla Arsenalu?

Kanonierzy będą chcieli utrzymać swoją znakomitą formę w listopadzie. Już w sobotę wracają do rywalizacji w Premier League, gdzie zmierzą się z Burnley. Arsenal prowadzi w tabeli z czteropunktową przewagą po dziewięciu kolejkach (siedem zwycięstw, jeden remis, jedna porażka). Następnie czeka ich wyjazd do Czech na mecz Ligi Mistrzów ze Slavią Praga oraz starcie z Sunderlandem przed przerwą reprezentacyjną. Arsenal będzie dążył do wygrania wszystkich trzech spotkań, by nabrać rozpędu przed derbami północnego Londynu z Tottenhamem Hotspur 23 listopada.

BrightonMikel ArtetaRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: sportsmole.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
determinat00r komentarzy: 502 newsów: 5030.10.2025, 20:38

@sWinny: Żaden ze mnie specjalista, bo od lat w tym nie siedzę. Natomiast pracowałem kiedyś w żółtym elektromarkecie, jeszcze jak chodziłem na studia i muszę tu przyznać rację, że niestety do takich sklepów nie chodzi się, aby posłuchać, co "specjalista" ma do powiedzenia. Być może jakieś 10% pracowników jest uczciwych, ale nie wtedy nie zarabiają dla siebie ani firmy, więc szybko kończą swoją karierę.

Wracając do tematu, ja od lat stawiam tylko na telewizory od Sony. Świetna jakość obrazu i niezawodność. To już mój 3 TV od Japończyka i jeszcze żaden do tej pory nie był serwisowany.

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 20:33

@Dziadyga napisał: "W ME nie słuchaj wgl tych ludzi,chcą sprzedawać towary które dłużej zalegają i mają żółte cenowki.A widzę,że wszędzie ten Hisense chcą wcisnąć.Widocznie muszą mieć współprace."

Albo mają największą prowizję do premii ;)

Dziadyga komentarzy: 1116930.10.2025, 20:30

@sWinny napisał: "Dobry wieczór, czy jest z nami specjalista od telewizorów?
W Media Expert gościu mi polecił telewizor w technologii mini led. Padło na HISENSE 75U78Q Pro 75" MINILED 4K 165Hz VRR VIDAA. Czy to dobry wybór?"

W ME nie słuchaj wgl tych ludzi,chcą sprzedawać towary które dłużej zalegają i mają żółte cenowki.A widzę,że wszędzie ten Hisense chcą wcisnąć.Widocznie muszą mieć współprace.

Damper komentarzy: 436830.10.2025, 20:28

@alexis1908 napisał: "@Damper: Ale w innych rozgrywkach jego liczby były podobnie słabe ja mu nic nie chce odbierać po prostu uważam że w Chelsea to był flop"

Havertz był flopem, Mount był flopem, tak samo Werner czy Jorginho. Zachodzę w głowę jakim cudem drużyna flopów wygrywała trofea. W zamian za nich wzięli piłkarzy nie-flopów, tylko jakoś nigdy potem nie wygrali tego, co wcześniej z flopami.

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 20:24

Tymczasem trenerem został Spalletti, który ma... wytatuowany herb Napoli z liczbą 3 na włoskiej tarczy.

xDD

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 20:21

W Chelsea do tej pory świętują, że stracili tylko na nim 5 mln xD

alexis1908 komentarzy: 708130.10.2025, 20:19

@Damper: Ale w innych rozgrywkach jego liczby były podobnie słabe ja mu nic nie chce odbierać po prostu uważam że w Chelsea to był flop i większość kibiców i podejrzewam że ludzi z zarządu by się z tym zgodzili , nie oddali by go do ligowego rywala jakby tak go cenili . U nas się poprawił to fakt i jest ok wzmocnieniem , ja osobiście wyżej cenię napastnikow którzy więcej strzelają niż rozgrywają i tego mu życzę niech strzela jak najwięcej podobnie jak Gyo i Jesus jak wróci ;)

sWinny komentarzy: 861430.10.2025, 20:18

Dobry wieczór, czy jest z nami specjalista od telewizorów?
W Media Expert gościu mi polecił telewizor w technologii mini led. Padło na HISENSE 75U78Q Pro 75" MINILED 4K 165Hz VRR VIDAA. Czy to dobry wybór?

Damper komentarzy: 436830.10.2025, 20:12

@alexis1908 napisał: "@Damper: 4 8 7 liczba ligowych bramek w 3 lata no wybacz dla mnie jak na zawodnika za 80 baniek bo jakoś tak za niego płacili to flop"

To prawda, te liczby były słabe, ale widzisz, Ty bierzesz to co Ci akurat pasuje. Wybrałeś sobie ligę, a Chelsea w tamtym okresie wygrała 3 mega ważne puchary, których Arsenal nigdy w swojej historii nie wygrał. I nikt im tego nie odbierze, tak samo jak Havertzowi udziału w tamtych sukcesach.

arsenallord komentarzy: 32626 newsów: 11730.10.2025, 20:11

Havertz był odpadem z Chelsea, nie widziałem nikogo z zarządu, kibiców, żeby ktoś tam za nim tęsknił. Podobnie było z Jorginho. Tylko to nie znaczy, że odpady w innym środowisku nie pokażą się z lepszej strony. Tak było z Jorgim. Ja go fajnie wspominam i mam wrażenie, że wszyscy też. Z Kaiem jest tak, że to nie jest TOP, ale w Arsenalu solidny i momentami świetny zawodnik. Ja jestem z jego zadowolony. Uważam, że cena za niego to nie była promocja, ale też przepłacony nie był.

alexis1908 komentarzy: 708130.10.2025, 20:08

@arsenallord: no lepszy jest przecież to oczywiste ;)

alexis1908 komentarzy: 708130.10.2025, 20:06

@Damper: 4 8 7 liczba ligowych bramek w 3 lata no wybacz dla mnie jak na zawodnika za 80 baniek bo jakoś tak za niego płacili to flop i raczej nikt tam po nim nie płakał , to zainteresowanie Realu czy Bayernu jakie masz poważne źródła które o tym pisały bo nie przypominam sobie ;) Ale mogę się mylić

Damper komentarzy: 436830.10.2025, 20:06

@SunTzu napisał: "@Damper: Daruj sobie ten tani sarkazm."

A Ty sobie daruj teksty o odszczekiwaniu. Jak zacznie grać dobrze, to mam odszczekiwać oceny po meczach, gdzie grał beznadziejnie? Przyszłe dobre mecze sprawią, że mecz z West Hamem, Fulham czy Crystal Palace były świetne w jego wykonaniu?

arsenallord komentarzy: 32626 newsów: 11730.10.2025, 20:05

@Marzag: Czekaj że Isak jest lepszy niż Mbappe?

SunTzu komentarzy: 78330.10.2025, 20:02

@Damper: Daruj sobie ten tani sarkazm. @Marzag napisał: "Wiadomo że Van Persie, Isak jest świetny ale do RvP mu brakuje."
Jak na razie Isak swietny to byl, w poprzednim sezonie. Na ta chwile wyglada jak cien samego siebie za £150mln a nawet w formie nie byl tyle wart

alexis1908 komentarzy: 708130.10.2025, 19:58

@vitold: nie no tutaj to ja akurat Robina też wysoko stawiam ;) jestem ciekaw jak kariera jego syna się potoczy podobno spory talent

Damper komentarzy: 436830.10.2025, 19:57

@alexis1908 napisał: "@Theo10: a czym był Havertz jak nie odpadem z Chelsea ?"

Był zawodnikiem, który nie do końca spełnił pokładane w nim nadzieje, jednocześnie ciągle będąc:
- dość młodym zawodnikiem z potencjałem do rozwoju,
- zawodnikiem, który odgrywał niebagatelną rolę w największych sukcesach Chelsea w tamtym okresie (gol w finale LM, gol w finale KMŚ, asysta w meczu o Superpuchar Europy),
- graczem pierwszej 11, którego rola w Chelsea z sezonu na sezon jednak rosła, a nie spadała (co sezon rozgrywał coraz większą liczbę minut),
- graczem, który nigdy przez ten czas nie stracił swojej pozycji w reprezentacji notując w niej dobre liczby,
- graczem budzącym zainteresowanie takich klubów jak Real czy Bayern. Gdyby to nie było konieczne do jego pozyskania to przecież nie płacilibyśmy takich pieniędzy za transfer i tygodniówkę. Wiarygodne media w tamtym okresie pisały, że Ancelotti widzi w nim idealne uzupełnienie składu, a Bayern następcę Mullera, tylko po prostu oba kluby uznały, że koszt całej operacji jest za wysoki. Czy określenie "flop" jest w tym przypadku adekwatne, kwestia do oceny.

Marzag komentarzy: 46494 newsów: 130.10.2025, 19:57

@vitold napisał: "Czyli stawiasz RVP przy Hochlandzie i Kylianie, tak? Isak jest przed nimi, czy pomiedzy?"
RvP, potem Haaland, Isak i gdzieś tam z tyłu Mbappe

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 19:52

@Marzag napisał: "@alexis1908 napisał: "ja mam do Ciebie pytanie kto jest lepszy według Ciebie Van Persie z Arsenalu czy Isak ? ;)"
Wiadomo że Van Persie, Isak jest świetny ale do RvP mu brakuje."


Czyli stawiasz RVP przy Hochlandzie i Kylianie, tak? Isak jest przed nimi, czy pomiedzy?

Marzag komentarzy: 46494 newsów: 130.10.2025, 19:45

@alexis1908 napisał: "ja mam do Ciebie pytanie kto jest lepszy według Ciebie Van Persie z Arsenalu czy Isak ? ;)"
Wiadomo że Van Persie, Isak jest świetny ale do RvP mu brakuje.

Theo10 komentarzy: 929730.10.2025, 19:40

@arsenallord: „ 1. Wy każdy gol Gyo (wiem, że jest ich trochę za mało) deprecjonujecie. A to na 2,3;0, a to rywal słabo, a to został nabity.”

Ja tam się cieszę z każdego gola Gyoka nawet bardziej niż z innych, bo chłop się musi odblokować i spłacić. I właśnie rzecz w tym, że ja nie widzę jakichś komentarzy deprecjonujących goli Gyoka, poza może pojedynczymi przypadkami.
Fakt że jego gole z Atletico nie były najwyższej urody, ale przecież tak samo się nie raz pisało o golach Kaia czy choćby golu Gabiego z Bilbao, bo było w nich trochę szczęścia.

Natomist nieustanne wrzucanie przez Was Kaia w dyskusję o formie Gyoka i to często w dość toksycznej formie jest czymś, czego absolutnie nie rozumiem.

alexis1908 komentarzy: 708130.10.2025, 19:39

@Marzag: ja mam do Ciebie pytanie kto jest lepszy według Ciebie Van Persie z Arsenalu czy Isak ? ;)

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 19:37

@Marzag napisał: "True, ja czasem for fun jak widzę, że ktoś myśli że jak Havertza obrazi to się jakoś zrewanżuje mi za to, że powiedziałem, że Gyokeresowi piłka odskoczyła po tym gdy mu piłka odskoczyła że ja już trochę specjalnie baituje xd"

RahU tylko sie cieszy z ruchu na stronie xD

Marzag komentarzy: 46494 newsów: 130.10.2025, 19:36

@arsenallord napisał: "No i taka jest z wami rozmowa. Mertesacker kiedyś z Barceloną zagrał świetny mecz nie licząc dwóch zawalonych goli. To Niemiec jak w sumie zagrał, dobrze czy źle?"
Jeśli obrońca zawali 2 gole to zagrał fatalnie.

Jeśli obrońca nie zawali żadnego gola, zapobiegnie kilku golom, i na dodatek świetnie rozrzuca piłkę po boisku to zagrał dobrze.

Mam nadzieję, że pomogłem.

arsenallord komentarzy: 32626 newsów: 11730.10.2025, 19:35

@Marzag: No i taka jest z wami rozmowa. Mertesacker kiedyś z Barceloną zagrał świetny mecz nie licząc dwóch zawalonych goli. To Niemiec jak w sumie zagrał, dobrze czy źle?
Mosquera wczoraj dwa za słabe podania i wylew w drugiej połowie lepszy rywal ma dwa gole przez tu. Uwielbiam młodego Hiszpana, ale dla mnie Hincapie zjadł go wczoraj.

Marzag komentarzy: 46494 newsów: 130.10.2025, 19:32

@Theo10 napisał: "Też wymyślanie argumentów z dupy i pojazdów na Kaia w odpowiedzi na krytykę Gyoka, które paradoksalnie często bardziej pasują do gry Szweda niż Niemca, niestety tylko nakręcają dyskusję wokół słabej gry Szweda, zamiast ją wyciszyć."
True, ja czasem for fun jak widzę, że ktoś myśli że jak Havertza obrazi to się jakoś zrewanżuje mi za to, że powiedziałem, że Gyokeresowi piłka odskoczyła po tym gdy mu piłka odskoczyła że ja już trochę specjalnie baituje xd

alexis1908 komentarzy: 708130.10.2025, 19:31

@Theo10: a czym był Havertz jak nie odpadem z Chelsea ? Zawodnikiem o którego biło się pół Europy ? Nie flopem za ogromne pieniądze z dużą tygodniówką który w Chelsea nic nie pokazał . Arteta go odbudował i uratował karierę fakt i u nas wygląda ok ale nikt mi nie mówi że w Chelsea to nie był flop …

Marzag komentarzy: 46494 newsów: 130.10.2025, 19:31

@vitold napisał: "Teraz 80% ludzi trzyma kciuki, że chłop spowoduje, że bedziemy jeszcze lepsi mimo pełnych puli punktów, rekordów defensywnych itd, a ja czuje ze prędzej go na taczkach wywiozą (ZNOWU), bo czuje ze przez to, ze między kontuzją 4 miesięczną a drugą, aktualnie trwającą już ponad 3 miesiące, pewnie dobije 3.5 miesiąca rozgrał zaledwie 302 minuty. w tym... 236 minut w meczach towarzyskich"
Ale żebyśmy byli lepsi to on nie musi się wznosić na wyżyny umiejętności na jakich nigdy nie był, wystarczy że będzie przeciętnym Havertzem z dwóch ostatnich sezonów.

Damper komentarzy: 436830.10.2025, 19:30

@arsenallord napisał: "Ich nie można oceniać po kilku meczach ale Szweda już tak?"

Dla mnie można oceniać każdego, choćby po pojedynczym meczu. 1 mecz = 1/38 sezonu. Oceniamy sezon na bieżąco. Mam udawać, że nie ma tych meczów, czy, że one się nie liczą? Każdy mecz się liczy. Nie będę czekał miesięcy, żeby napisać, że dany zawodnik zagrał słaby mecz. A dlaczego nie piszę o Wirtzie czy Sesko? Bo nie są zawodnikami Arsenalu i średnio mnie interesuje to, co robią w swoich zespołach. Jako kibice Arsenalu powinniśmy się skupić przede wszystkim na sobie i u siebie szukać pola do poprawy.

Theo10 komentarzy: 929730.10.2025, 19:30

@vitold:

Ad. 2 - akurat przyznaję, że Ciebie to się tyczy w najmniejszym stopniu, bo jesteś przesadnie pozytywnie nakręcony względem Gyoka i patrzysz na niego przez różowe okulary, ale nie łączy to się z jakimś jadem i toksycznością w kierunku innych piłkarzy (głównie chodzi o Kaia) - więc to jest spoko, swoich trzeba wspierać.
Oznaczyłem Cię bo idealnie się wpisałeś w punkt 1 swoim poprzednim komentarzem.

Ja to natomiast widzę to tak, że Gyok jest obecnie mocno pod formą, ale też po ostatnich meczach pisałem, że jest jakiś progres.
W momencie jak ktoś pisze, że Gyok gra słabo, przegrywa pojedynki i nie strzela goli - to jest to fakt, a nie „rzeźnia”, nikt tu raczej nie rzuca takich epitetów w kierunku Gyoka jak czasami latają np. w kierunku Artety czy latały do Kaia.
Też wymyślanie argumentów z dupy i pojazdów na Kaia w odpowiedzi na krytykę Gyoka, które paradoksalnie często bardziej pasują do gry Szweda niż Niemca, niestety tylko nakręcają dyskusję wokół słabej gry Szweda, zamiast ją wyciszyć.

Marzag komentarzy: 46494 newsów: 130.10.2025, 19:30

@arsenallord napisał: "Np. Mosquera wczoraj według mnie zagrał średnio. W pierwszej połowie bardzo słabe dwa podania, a w drugiej wylew. Ale nic tu takiego dziś nie widziałem? Bardziej znowu, że kapitalny itd.
To właśnie chodzi o to, że jak kogoś lubicie to ciężko wam znaleźć na niego złe słowo, ale jak ktoś wam podpadł to jest rzeźnia za wszystko co zrobi."

Według Ciebie może i średnio zagrał, ale miał dobry mecz, dobrze rozprowadzał piłkę, zaliczył kilka ważnych odbiorów.

Poza wylewem na początku meczu całej drużyny jeśli chodzi o defensywę i o sytuację z końcówki to zagrał dobry mecz:

https://www.youtube.com/watch?v=jLNV4BitpkA

alexis1908 komentarzy: 708130.10.2025, 19:29

Kryzys napastników Rivaldo to przewidział to się wszyscy z niego śmialiście a pisał już o Haalandzie w Salzburgu xD

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 19:27

@miki9971 napisał: "Szkoda, że Kai przejął pałeczkę hejtu po Xhace na ten stronie. Na szczęście Niemiec jeszcze nie raz zamknie Wam usta."

Teraz to Gyokeres. Kai to teraz jest 3x lepszy napastnik itd, pamięc rybki tzw :D

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 19:25

@arsenallord napisał: "Oczywiście, że można. Tylko widzę, że Gyo już przez was jest niewypałem, a Havertz, Madueke czy z innych klubów Isak, Wirtz czy Sesko są na każdym punkcie usprawiedliwiani, grają dużo gorzej niż Gyo.
Ich nie można oceniać po kilku meczach ale Szweda już tak?"


Madueke był flopem zanim podpisał kontrakt, a potem drzewka z nim robili po1 meczu

Wirtz, Sesko czy Isak muszą się zgrać, ale Gyo nie moze/musi

Havertz był chyba jeszcze wcześniej flopem niz sam Madueke. Ale pozniej sie okazalo, ze nie ma lepszej opcji na szpice niż Kai. Potem w klubie zdali sobie z tego sprawe jak jest słabym napastnikiem i sprowadzili Gyo. Teraz 80% ludzi trzyma kciuki, że chłop spowoduje, że bedziemy jeszcze lepsi mimo pełnych puli punktów, rekordów defensywnych itd, a ja czuje ze prędzej go na taczkach wywiozą (ZNOWU), bo czuje ze przez to, ze między kontuzją 4 miesięczną a drugą, aktualnie trwającą już ponad 3 miesiące, pewnie dobije 3.5 miesiąca rozgrał zaledwie 302 minuty. w tym... 236 minut w meczach towarzyskich

miki9971 komentarzy: 8130 newsów: 230.10.2025, 19:24

Szkoda, że Kai przejął pałeczkę hejtu po Xhace na ten stronie. Na szczęście Niemiec jeszcze nie raz zamknie Wam usta.

arsenallord komentarzy: 32626 newsów: 11730.10.2025, 19:24

Np. Mosquera wczoraj według mnie zagrał średnio. W pierwszej połowie bardzo słabe dwa podania, a w drugiej wylew. Ale nic tu takiego dziś nie widziałem? Bardziej znowu, że kapitalny itd.
To właśnie chodzi o to, że jak kogoś lubicie to ciężko wam znaleźć na niego złe słowo, ale jak ktoś wam podpadł to jest rzeźnia za wszystko co zrobi.

Marzag komentarzy: 46494 newsów: 130.10.2025, 19:24

@vitold napisał: "Życzę Kaiowi jak najlepiej, ale daje twierdze że chłop nie nadaje się na podstawowego napastnika takiego klubu"
Trochę tak jest, ale nie ma za bardzo na rynku zawodnika który by dosięgał poziomem do zawodników Arsenalu i mógłby grać na środku napadu.

arsenallord komentarzy: 32626 newsów: 11730.10.2025, 19:22

@Damper: Oczywiście, że można. Tylko widzę, że Gyo już przez was jest niewypałem, a Havertz, Madueke czy z innych klubów Isak, Wirtz czy Sesko są na każdym punkcie usprawiedliwiani, grają dużo gorzej niż Gyo.
Ich nie można oceniać po kilku meczach ale Szweda już tak?

Nicsienieda komentarzy: 2695 newsów: 130.10.2025, 19:22

@vitold napisał: "Lewy gra gorzej w reprze niz w klubie"
Do pewnego stopnia, ale Henry grał w dużo mocniejszej ekipie, a i tak ma gorsze liczby niż Lewy:
Lewy - gol co 1.85 meczu
Henry - co 2.4
Giroud - 2.4
To się ciągnęło za nim, że nie gra tego co w Arsenalu. Giroud te same liczby, a wpływ większy na MŚ.

Co do Lato to się nie wypowiem, może faktycznie powinni być w tej samej kategorii.

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 19:21

Życzę Kaiowi jak najlepiej, ale daje twierdze że chłop nie nadaje się na podstawowego napastnika takiego klubu

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 19:20

@arsenallord napisał: "Nikt tu (poza Vitoldem) nie robi z Gyo Halaanda czy Lewego prime. Ale wy z niego znowu robicie Rasiaka. I tak nigdy się tu nikt nie dogada"

Ale ja już dawno przyznałem że początki transferu to były jaja xD Po prostu chyba komuś mocno weszło w głowę, hehe

arsenallord komentarzy: 32626 newsów: 11730.10.2025, 19:19

@Theo10 napisał: "Ja tu widzę taki schemat:
1. Wy sami sobie wymyślacie jakieś rzekome ciągłe deprecjonowanie goli Gyokeresa i mylicie zwykłą krytyczną ocenę aktualnej formy Gyoka z jakimś hejtem
2. na co w odpowiedzi piszecie jakieś wydumane z dupy argumenty przeciwko Kaiowi
3. a jak ktoś Wam wytyka absurdy, że te argumenty przeciwko Kaiowi jeszcze bardziej się tyczą Gyoka w obecnej formie, to wracacie do punktu 1. i jeszcze bardziej się nakręcacie xD

Ja to już nic nie piszę, chociaż wątpię żeby to pomogło Wam zsiąść z tej karuzeli."

Ja tu widzę taki schemat:

1. Wy każdy gol Gyo (wiem, że jest ich trochę za mało) deprecjonujecie. A to na 2,3;0, a to rywal słabo, a to został nabity.
2.Na co podajcie jakieś wątpliwe argumenty, że Kai jest zbawienny i z miejsca wskoczy do składu
3. Zgadzam się z tobą tylko w imię Kai wpisz Gyo i odwrotnie.

I tak w koło Macieja.
Nikt tu (poza Vitoldem) nie robi z Gyo Halaanda czy Lewego prime. Ale wy z niego znowu robicie Rasiaka. I tak nigdy się tu nikt nie dogada

vitold komentarzy: 316130.10.2025, 19:18

@Theo10 napisał: "Ja tu widzę taki schemat:
1. Wy sami sobie wymyślacie jakieś rzekome ciągłe deprecjonowanie goli Gyokeresa i mylicie zwykłą krytyczną ocenę aktualnej formy Gyoka z jakimś hejtem
2. na co w odpowiedzi piszecie jakieś wydumane z dupy argumenty przeciwko Kaiowi
3. a jak ktoś Wam wytyka absurdy, że te argumenty przeciwko Kaiowi jeszcze bardziej się tyczą Gyoka w obecnej formie, to wracacie do punktu 1. i jeszcze bardziej się nakręcacie xD

Ja to już nic nie piszę, chociaż wątpię żeby to pomogło Wam zsiąść z tej karuzeli."


1) Nie, to nie jest krytyka. To jest publiczna rzeźnia. Krytyka publiczna jest na takiego Eze lub Mosquere

2) Jakie np. podałem argumenty przeciwko Kaiowi? Mój jedyny argument to jest to, że rozegrał w Chelsea i Arsenalu już 16 688 minut, a Gyokeres ledwie 1000 ponad. Ja cały czas powtarzam, że Gyo to kompletny napastnik, ale trzeba mu dać jeszcze chwilę.

Nie widzę żadnych absurdów

Theo10 komentarzy: 929730.10.2025, 19:16

@Damper: „ Nie, nie można oceniać.”

Można, ale tylko tych co nie lubimy. Artetę dla zasady można jechać, Kaia czy Madueke można określać szrotem/odpadami z Chelsea jeszcze przed debiutem, ale o Gyoku to tylko dobrze albo wcale.

Marzag komentarzy: 46494 newsów: 130.10.2025, 19:16

A grę zawodników przeciwko Burnley można oceniać po meczu czy powinno się poczekać do końca sezonu?

alexis1908 komentarzy: 708130.10.2025, 19:13

@Damper: ze zepsuł 200 % wcześniej i podał koślawo do Ode dobrze że to norweg bo zawodnik z gorszą techniką miałby problem z opanowaniem ;)

Damper komentarzy: 436830.10.2025, 19:13

@arsenallord napisał: "No wiadomo już po sezonie więc można oceniać."

Nie, nie można oceniać. Zrób sobie przerwę od komentowania i zaloguj się ponownie w maju. Wtedy ocenisz. Teraz każdy powinien dostać czasowego bana. Może w ogóle zamknąć stronę i otworzyć, jak już będzie po sezonie?

Theo10 komentarzy: 929730.10.2025, 19:12

@arsenallord: @vitold: @Dziadyga:

Ja tu widzę taki schemat:
1. Wy sami sobie wymyślacie jakieś rzekome ciągłe deprecjonowanie goli Gyokeresa i mylicie zwykłą krytyczną ocenę aktualnej formy Gyoka z jakimś hejtem
2. na co w odpowiedzi piszecie jakieś wydumane z dupy argumenty przeciwko Kaiowi
3. a jak ktoś Wam wytyka absurdy, że te argumenty przeciwko Kaiowi jeszcze bardziej się tyczą Gyoka w obecnej formie, to wracacie do punktu 1. i jeszcze bardziej się nakręcacie xD

Ja to już nic nie piszę, chociaż wątpię żeby to pomogło Wam zsiąść z tej karuzeli.

Damper komentarzy: 436830.10.2025, 19:11

@vitold napisał: "Tutaj wiele osób po 2 bramkach z Leeds pisało, że to "tylko beniaminek", potem po Forrest pisali "że to tylko druzyna w kryzysie", po meczu z Atletico pisali "co z tego, jak to nie kluczowe gole". xD"

Aż boję się zapytać co pisali po pozostałych 10 meczach. To musiało być coś strasznego. Jak strzelał z United to pewnie pisali, że to już nie jest to samo United co kiedyś? A jak strzelił z City? Zgaduję, że wtedy napisali, że co prawda strzelił, ale Haalanda bramka i tak ładniejsza?

arsenallord komentarzy: 32626 newsów: 11730.10.2025, 19:08

@Damper napisał: "Strzelił same ważne i kluczowe bramki, nie ma o czym nawet dyskutować. Kiedy drużyna potrzebowała to strzelił. Tego właśnie nam wcześniej brakowało. Daje to, czego nie dawał Havertz. Ma pół okazji i zamienia to na gola. To jest taka 9, co strzela wtedy jak nie idzie i bijemy głową w mur."

No wiadomo już po sezonie więc można oceniać. Havertz czekał na pierwszego gola w pierwszym sezonie do chyba 12 kolejki, gdzie dostał karnego z litości, ale wykonał w każdej kolejce tytaniczną pracę walcząc, łamiąc nogi wracając w następnej kolejce, że należy się dozgonną wdzięczność. On miał czas na adaptację (mimo że grał w tej samej lidze i przyszedł za te same pieniądze co Wiktor), ale Szwed nie ma bo Arteta chciał pierwotnie kogoś innego i to w większości dlatego jest przez was jechany i robicie sobie grunt, żeby bronić po sezonie Mikela jak (odpukać) nic nie wygramy, że on chciał kogoś innego.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady