Arsenal remisuje z Evertonem 1:1
06.04.2025, 09:41, Mateusz Kolebuk
185 komentarzy
Leandro Trossard po raz kolejny błysnął na Goodison Park, ale Kanonierzy musieli zadowolić się tylko jednym punktem w ostatniej wizycie na tym obiekcie. Belgijski napastnik, który zdobył bramkę na niebieskiej części Merseyside drugi sezon z rzędu, zapewnił Arsenalowi prowadzenie do przerwy. Niestety, tuż po wznowieniu gry Iliman Ndiaye wyrównał z rzutu karnego.
Mimo to podopieczni Artety przedłużyli serię meczów bez porażki do siedmiu spotkań, mogąc teraz skupić się na nadchodzących wyzwaniach w Europie.
Belgijski snajper znów trafia
Z myślą o zbliżającym się dwumeczu z Realem Madryt, Arteta dokonał aż pięciu zmian w wyjściowym składzie. Nic dziwnego, że zespół potrzebował trochę czasu, by złapać odpowiedni rytm. Sytuacji nie ułatwiały też liczne przerwy spowodowane kontuzjami.
Poza zablokowanym strzałem Sterlinga w pierwszych minutach po akcji Bena White'a, który wymanewrował Nathana Pattersona, przez pierwsze pół godziny żadna z drużyn nie stworzyła poważnego zagrożenia pod bramką rywali. Jednak gdy w 33. minucie nadarzyła się okazja, Arsenal od razu ją wykorzystał.
Niecelne zagranie głową Idrissy Gueyego pozwoliło Sterlingowi przejąć piłkę na własnej połowie. Anglik, wykorzystując swoją szybkość, popędził w kierunku pola karnego Evertonu, ściągając na siebie uwagę obrońców. W odpowiednim momencie podał do Trossarda, który miał wystarczająco dużo czasu, by ustawić się do strzału i posłać piłkę pod Pickfordem.
Belgijczyk mógł zdobyć drugiego gola w doliczonym czasie pierwszej połowy, gdy świetne podanie Jakuba Kiwiora pozwoliło mu znaleźć się za linią obrony gospodarzy. Pickford wyszedł jednak z bramki i skutecznie zmniejszył kąt strzału. Chwilę później uderzenie Rice'a zostało zablokowane przez defensora Evertonu.
Szybki cios po przerwie
Po przerwie na murawie pojawili się Bukayo Saka i Gabriel Martinelli, ale już po 47 sekundach Everton otrzymał doskonałą szansę na wyrównanie. Sędzia dopatrzył się faulu Mylesa Lewisa-Skelly'ego na Jacku Harrisonie w polu karnym. Po długiej przerwie Ndiaye zachował zimną krew i pokonał Rayę, posyłając piłkę w przeciwny róg.
Gol dodał podopiecznym Davida Moyesa pewności siebie. Raya musiał interweniować po strzale Abdoulaye Doucoure, który próbował umieścić piłkę w dolnym rogu bramki. Hiszpański golkiper zdołał jednak odbić to uderzenie.
Mecz ponownie stracił płynność przez liczne przerwy i faule, co przełożyło się na brak sytuacji podbramkowych. Rice zmusił jednak swojego kolegę z reprezentacji Anglii do interwencji po mocnym uderzeniu z rzutu wolnego w 64. minucie.
W ostatnich 10 minutach to Arsenal przejął inicjatywę. Martinelli efektownie minął Jake'a O'Briena, wpadł w pole karne i oddał strzał, ale Pickford popisał się efektowną paradą, wybijając piłkę nad poprzeczkę. Mikel Merino, który ostatnio notuje świetną skuteczność, był bliski zdobycia gola, ale jego główka po dośrodkowaniu Kierana Tierneya minimalnie minęła cel.
Ostatecznie 113. i zarazem ostatni występ Arsenalu na Goodison Park zakończył się podziałem punktów. Kanonierzy przedłużyli swoją serię meczów bez porażki w lidze do 11 spotkań i mogą teraz skupić się na starciu z Realem Madryt, które odbędzie się we wtorek.
źrodło:
53 minuty temu 2 komentarzy

54 minuty temu 1 komentarzy

2 godziny temu 0 komentarzy

2 godziny temu 0 komentarzy

2 godziny temu 0 komentarzy

2 godziny temu 0 komentarzy

5 godzin temu 3 komentarzy

9 godzin temu 1 komentarzy

9 godzin temu 5 komentarzy

22 godziny temu 4 komentarzy




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 30 | 22 | 7 | 1 | 73 |
2. Arsenal | 31 | 17 | 11 | 3 | 62 |
3. Nottingham Forest | 31 | 17 | 6 | 8 | 57 |
4. Chelsea | 30 | 15 | 7 | 8 | 52 |
5. Manchester City | 30 | 15 | 6 | 9 | 51 |
6. Aston Villa | 31 | 14 | 9 | 8 | 51 |
7. Newcastle | 29 | 15 | 5 | 9 | 50 |
8. Brighton | 31 | 12 | 11 | 8 | 47 |
9. Bournemouth | 31 | 12 | 9 | 10 | 45 |
10. Fulham | 30 | 12 | 9 | 9 | 45 |
11. Crystal Palace | 30 | 11 | 10 | 9 | 43 |
12. Brentford | 30 | 12 | 5 | 13 | 41 |
13. Manchester United | 30 | 10 | 7 | 13 | 37 |
14. Everton | 31 | 7 | 14 | 10 | 35 |
15. West Ham | 31 | 9 | 8 | 14 | 35 |
16. Tottenham | 30 | 10 | 4 | 16 | 34 |
17. Wolves | 31 | 9 | 5 | 17 | 32 |
18. Ipswich | 31 | 4 | 8 | 19 | 20 |
19. Leicester | 30 | 4 | 5 | 21 | 17 |
20. Southampton | 30 | 2 | 4 | 24 | 10 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 21 | 3 |
A. Isak | 20 | 5 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 16 | 5 |
C. Palmer | 14 | 7 |
Y. Wissa | 14 | 2 |
O. Watkins | 13 | 6 |
Matheus Cunha | 13 | 4 |
J. Kluivert | 12 | 6 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@ArsenalChampion napisał: "Nie oglądałem meczu z Evertonem, ale teraz patrze na skrót i ten karny dla Evertonu to hit. Zawodnik Evertonu sfaulował zawodnika Arsenalu i dostał karnego xD jak mozna coś takiego podyktować"
faul to faul, na h drązyć temat kto faulował:D Kiedyś sędzia potrafił wyrzucić Gibbsa zamiast Oxa bo podobni do siebie byli :D:D:D:D:D:D:D
@Trempa: żeby sie zaraz nie okazało ,ze po paru latach wyjdą kwiatki na sędziów min. Kavanagha olivera i Hecketta jak przykładowo ten z Pluto (DAvidem Coote ) ,ze no nie ma sympatii do tego klubu i daje temu wyraz swoim sędziowaniem :) tylko ciekawe co w tej sytuacji zrobiły by władze PL tak czysto teoretycznie , bo to bardzo podejrzane ,ta aluzja z kartkami gwiżdżemy tylko w jedną stronę , odwrócenie sie sędziego w kluczowym momencie , gdy wymagana jest szczególna percepcja zdarzenia ! i posiłkowanie sie asystentami który no delikatnie mówiąc też zbyt obiektywni nie sa ! co wtedy gdy paradoksalnie takie zdarzenia wpływają na Mental drużyny która chce być mistrzem kraju ale tego mistrza sędziowie w PL nie pozwolą im wygrać , AFC gdyby udowodniło winy osób trzecich co wtedy mogło by sie stać , ? poszli by na wojnę z PL jak City ? mogli by sie domagać zadość uczynnienia w postaci wypłacenia odszkodowania ? za błędy sędziowskie , formalnie nic by to nie dało bo czasu i wypaczonych wyników nie dało by sie cofnąć ale przydała by sie rewolucja która uświadomiła by co niektórych ,ze trzymanie Gwizdka w ustach nie czyni nikogo bogiem , i Irytujące tłumaczenia PGMOlU o porażce systemowej i błędach ludzkich przestają juz bawić , każdego kto widzi te rażące często irracjonalne decyzje , podczas spotkań i nie chodzi tu juz tylko o AFC ale o inne kluby , bo umówmy sie nie tylko Arsenal jest jedną z ekip które są najbardziej dotkliwie krzywdzone , przez (Duo) KAVANAGH i OLIVER
@Mastec30: jakby White trafił na 2-0 to byłoby po meczu takie sytuacje lubią się mścić potem dziecinny błąd Gabriela do spółki z Raya i spadła nam pewność wyszliśmy na ten mecz z dobrym nastawienie stłamsić Bayern i wybić im piłkę z głowy
@executer1: Arteta otwarcie ich skrytykował i się mszczą w LM tak samo gramy i sędziowie nie mają problemu ? Atletico od lat gra na czas i też nie mają problemu ? Klopp też otwarcie ich skrytykował i potem nagle Liverpool nie miał szczęścia do decyzji sędziowskich .
Nie chciałby ktoś odpłatnie podzielić się dostępem do LM na Canal? Nie mam wykupionego na ten sezon i jakoś nie uśmiecha mi się wlaczac subskrypcji na kilka spotkań ;)
@Dzulian: każda kontra Bayernu to było proszenie się o bombę. W ataku naładowani albo przeładowani bo nie wpadła jedna czy druga i impet spadał. Powinniśmy to na chłodno wziąć a głowy chłodne nie były
Widzę temat sędziowania poruszany.
Jak ktoś ma ochotę posłuchać, to tutaj wczorajszy podcast Arsecast i wywiad z Wrightem, ktory rozmawia o sędziach właśnie:
https://youtu.be/7eCII0BkhxQ?feature=shared
@Dzulian: Nie no ogólnie rok temu była kupa w majtach w play-offach. W porównaniu z naszą ligową formą, to mecze z Porto i Bayernem były słabe. Z Porto wręcz fatalne. Z Bayernem już trochę lepiej wyglądało, ale wciąż z mocną drużyną, doświadczoną w rozgrywkach nie da się wygrać na hamulcu ręcznym.
Teraz mecz z PSV trochę wlewa nadzieję, bo paradoksalnie wyglądaliśmy lepiej niż w lidze.
@Mastec30:
Ciężko powiedzieć czy kupa w majtach. Czy po prostu dwa frajerskie gole dla Bayernu i uleciało powietrze. Bo z tunelu wyszliśmy super naładowani. Szybkie 1-0 i White marnujący doskonałą okazję na 2-0
@Barney napisał: "Ogladalem mecz z Valencia i taktyka Realu to laga na Mbappe doslownie oni skladnej akcji nie potrafia zrobic, ale na nas to moze wypalic."
Dużo zależy od naszego nastawienia. Rok temu na Bayern wychodziliśmy w świetnej sytuacji i dobrej formie ale z pełnymi majtami. Jak to się powtórzy to nas każdą drużyna moze wyeliminować a co dopiero Real. Trzeba się odciąć od jakiejkolwiek presji. To Real musi, my możemy
Ogladalem mecz z Valencia i taktyka Realu to laga na Mbappe doslownie oni skladnej akcji nie potrafia zrobic, ale na nas to moze wypalic.
Viktor Gyokeres has agreed to join Arsenal this summer, according to Lisbon based publication Correio da Manha. #AFC #COYG
Nie oglądałem meczu z Evertonem, ale teraz patrze na skrót i ten karny dla Evertonu to hit. Zawodnik Evertonu sfaulował zawodnika Arsenalu i dostał karnego xD jak mozna coś takiego podyktować
@prezes77 napisał: "Wiadomo kto jest zagrożony w Realu w razie żółtej kartki?"
Rudiger, Camavinga, Modrić i Endrick
Wiadomo kto jest zagrożony w Realu w razie żółtej kartki?
@damianARSENAL napisał: "Wyszedłbym na bokach White-Timber."
White vs Vinicius to gwarancja przegrania kilku pojedynków 1 na 1. No chyba że Vini będzie jakoś mega słaby ale raczej bym zakładał że zagra dobry mecz. Jedyny plus że WHite lubi poddymić to pewnie sprowokowałby Viniciusa do jakiejś kartki
@Dziadyga napisał: "Jaja se robisz? Mowa o Salahu,jakby nie wymagał kosmicznych pieniędzy to zapraszamy."
No i gdzie go wystawisz ?
Wyszedłbym na bokach White-Timber.
Lewis nie wytrzymuje presji, a na skrzydłach będą latać Mbappe, Vini czy Rodrygo.
@Mastec30 napisał: "Idź się wyspowiadaj z tego pomysłu"
Jaja se robisz? Mowa o Salahu,jakby nie wymagał kosmicznych pieniędzy to zapraszamy.
@Nicsienieda napisał: "Co myślicie o podwędzeniu Salaha lub Van Dijka?"
osobiście sam bym dokładał drewna do ognia pod nimi.
lub w miarę w okolicy? Będę z kilkoma osobami z pracy to żeby im było wygodnie :)
Wypadła mi delegacja i jutro będę w Warszawie. Ktoś poleci jakiś pub do obejrzenia meczu na warszawskiej Pradze?
@Garfield_pl:
Nawet z tej krótkiej wypowiedzi Saki da się wyczuć, że Jude jest odludkiem w kadrze Anglii
Saka on speaking to Jude Bellingham about the tie: “I had a brief chat with him in the changing room. Nothing much was said to be fair.”
Saka on winning the Ballon d'Or: “Yeah, it’s a dream. I’m just working hard to do the best for my team. Any individual awards that come I’ll accept them.”
Saka: “The biggest thing I take when I speak to Thierry [Henry] is the confidence he has in himself. He genuinely believed when he was on the pitch nobody could stop him. With that belief he destroyed the league. That’s what I admire about him the most.”
Arteta: “We need our people playing every single ball with us. That’s going to make a huge difference. It’s really needed. At this stage you need your home stadium to create a special atmosphere for momentum. Don’t just come to watch. Come to play the game with us.”
Saka on contract extension: “I want to win wearing this badge. It’s pretty clear the fans know how much I love them. You saw them when I returned, I think they love me back so it’s a good relationship. I’m really happy to be here. I’m just focused on winning at Arsenal.”
@Nicsienieda napisał: "Co myślicie o podwędzeniu Salaha lub Van Dijka?"
Idź się wyspowiadaj z tego pomysłu
Co myślicie o podwędzeniu Salaha lub Van Dijka?
Saka on if this is the biggest game he’s played: “In an Arsenal shirt it probably will be, yeah.”
Saka on Arsenal producing superstars: “This is Arsenal. It’s what we do. We’ve done it in the past. I hope we can continue to keep doing it so we can save more money.”
Saka here for his press conference: "I couldn't ask to comeback at a better time than now."
Mikel Arteta: "Carlo is a huge inspiration, history, in the Champions League he has done more than anyone else. He can help players win games. His tranquility, his human side is a big thing for the players." [@TomCantonMedia]
Mikel Arteta on Arsenal's win against Real Madrid in 2006: "It's an inspiration for sure. That generation what they achieved is what we want to achieve. The history is there." [@TomCantonMedia]
Arteta on team news:
"Yeah it looks like it, we have another training session this afternoon. Ben finished the game but he was fine after the game."
Arteta on if Saka can start vs. Real Madrid: “He’s in a much better place. Gradually we have built his minutes. He’s in a good place to be used.”
Bukayo Saka will be joining Mikel. There’s an unwritten rule that the player joining the press conference will start the match but Arteta has routinely broken this rule previously.
Za kilka lub kilkanaście lat ktoś powie o co chodziło z Arsenalem i PGMOL. O co tak naprawdę poszło i dlaczego sędziowie się tak mścili na tym klubie. My możemy się jedynie domyślać ale tylko skończony idiota nie widziałby tego że to nie jest przypadek
A jednocześnie nie kojarzę, że ktoś kiedyś przyznał na jakiś karny z dupy, jak teraz dostał Everton. Raczej jest w drugą stronę, że wszystkie te kontrowersyjne decyzje idą na naszą niekorzyść.
Jedyna sytuacja z kontrowersją na naszą korzyść, którą sobie przypominam, to brak drugiej żółtej kartki dla LMSa w meczu z PSV. No ale tego nie sędziował PGMOL.
Plus fakt, że w jedyne dwa przypadki w historii, kiedy piłkarz dostał drugą żółtą kartkę za odkopnięcie piłki po faulu, to ultra kontrowersyjna sytuacja z Ricem i jeszcze bardziej z Trossardem, który piłkę kopał w momencie odgwizdywania faulu.
Jednocześnie w tych meczach za te same przewinienia przeciwnicy nie dostawali nawet pierwszej żółtej kartki.
W obu tych przypadkach wygrywaliśmy i ostatecznie straciliśmy 4pkt.
Można mieć więcej lub mniej szczęścia do sędziów, ale to jest po prostu zbyt dużo, żeby przypisać to czynnikowi losowemu.
@ozzy95: dokładnie.
Jak się tak pozbiera tego trochę to można się doszukiwać tendencji.
Bo najczęściej wygląda to tak, że narzekamy a za 3 dni jest kolejny mecz i po 2 dniach już żyjesz tym spotkaniem, a całość problemu trochę umyka.
Za dużo się tego zbiera. Jak nic gdyby w 50% sędzia nie podjął wypaczonej decyzji mielibyśmy te 4-5 pkt więcej, lekko licząc.
@malyglod napisał: "A jak jednak doszukiwałbym się szczególnie dziwnych decyzji w meczach Arsenalu:
- odkopnięcie piłki przez Rica (Brighton o ile się nie mylę)
- przyduszanie chyba Havertza
- ręka w d... Gabriela Jesusa
- kartka dla Milesa
- kartka dla Trossarda chyba za odkopnięcie w trakcie gwizdania
- rażąca stronniczość Oliviera w meczach z nami
- sama ilość czerwonych kartek w sezonie
- LMS w czołówce najbrutalniej grających piłkarzy ligi!
- i pamiętam jeszcze sprzed kilku sezonów hit dla mnie, czyli dwie żółte kartki w jednej akcji dla Martinellego. I potem o dziwio po tym meczu zmieniły się wytyczne dla sędziów....
O faulach przeciwników w rodzaju O'Briena na Rayi w ostatnim meczu nie wspominam. Trochę za dużo tego przypadku."
ja jeszcze pamietam brak czerwonej dla Kovacica w meczu u siebie z City w zeszłym sezonie, za wejścia w Ode i Rice'a. To samo w tym sezonie w meczu u siebie z Leicester - brak kartki dla Skippa za wślizg od tyłu w Martinellego prosto w Achillesa, po faulu odkopnął piłkę, nie dostał nawet żółtej kartki, a za sam faul mógłby spokojnie dostać czerwo.
A jak jednak doszukiwałbym się szczególnie dziwnych decyzji w meczach Arsenalu:
- odkopnięcie piłki przez Rica (Brighton o ile się nie mylę)
- przyduszanie chyba Havertza
- ręka w d... Gabriela Jesusa
- kartka dla Milesa
- kartka dla Trossarda chyba za odkopnięcie w trakcie gwizdania
- rażąca stronniczość Oliviera w meczach z nami
- sama ilość czerwonych kartek w sezonie
- LMS w czołówce najbrutalniej grających piłkarzy ligi!
- i pamiętam jeszcze sprzed kilku sezonów hit dla mnie, czyli dwie żółte kartki w jednej akcji dla Martinellego. I potem o dziwio po tym meczu zmieniły się wytyczne dla sędziów....
O faulach przeciwników w rodzaju O'Briena na Rayi w ostatnim meczu nie wspominam. Trochę za dużo tego przypadku.
@executer1 napisał: "Może to zwykły przypadek, może nie ale spina się to ze zmianą naszego stylu gry, który się rozwinął na dobre w tym sezonie"
czyli przyczyną nieprzychylnych dla nas decyzji sędziowskich, czy po prostu baboli jest nasz styl gry?
@executer1 napisał: "Natomiast ilość błędnych decyzji w tym sezonie przeciwko nam jest znacznie większa i z dupy to się raczej nie bierze."
Poproszę o dokładne liczby
@Mastec30: Sam stwierdziłeś, że sędziowie nas gnębią to kto wymyśla teorie spiskowe?
Ja piszę to co widzę co kolejkę, błędy sędziowskie są co tydzień w każdym niemal meczu choćby ostatni Liverpoolu z Evertonem gdzie Tarkowski powinien wylecieć, a nie wyleciał. W zeszłym roku chociażby ręka Odeegarda w naszym polu karnym przeciwko Liverpoolowi i brak karnego.
Natomiast ilość błędnych decyzji w tym sezonie przeciwko nam jest znacznie większa i z dupy to się raczej nie bierze. Jeśli jest możliwość wyrzucenia kogoś to wyrzucą, jak jest możliwość karnego to podyktują.
Może to zwykły przypadek, może nie ale spina się to ze zmianą naszego stylu gry, który się rozwinął na dobre w tym sezonie
@executer1 napisał: "Owszem zgadzam się, tylko City Guardoli w ostatnich latach jak walec dominowało wszystkie drużyny w Lidze i większość drużyn w Europie więc nie potrzebowali brudnych zagrywek do zdobycia przewagi w meczu tylko robili to grą."
Oczywiście, że potrzebowali, może nie aż w tak dużym stopniu, bo jak wpadło szybko kilka goli to po co Ci gra na czas, ale jak mieli trudniejsze mecze, właśnie z nami na Emirates to robili to tak samo ohydnie
@executer1 napisał: "Dwa lata temu jak graliśmy najlepszy futbol pod wodzą Mikela nie potrzebowaliśmy sztuczek, żeby wygrywać mecze, natomiast od tamtego czasu to wszystko poszło nie w tą stronę co trzeba."
Dwa lata temu to nikt nas na poważnie nie traktował i każdy wychodził na nas na hurra, a teraz każdy wie że jak Arsenalowi zostawi się miejsce w obronie to stanie się to co z PSV nawet z atakiem Nwaneri, Merino, Trossard i to jest ta różnica
Dlatego np często beniaminkowie (akurat nie w ostatnich latach w PL, ale tak ogólnie) mają pierwszy sezon łatwiejszy niż drugi, bo w pierwszym nikt ich nie bierze na poważnie, a w drugim już każdy wie na co ich stać
@executer1 napisał: "Arteta stosować sobie te sztuczki tylko później jak jest kontra ze strony sędziów to nie można płakać i się dziwić."
Ale jaka kontra ze strony sędziów? Przecież my nie rozgrywamy meczu Arsenal - sędziowie i to nie im Arteta robi na zlosc
Jeszcze rozumiem to w przypadku kiedy zawodnicy nurkują i próbują oszukiwać sędziów, wtedy mogą być na nich cięci, ale gra na czas czy przepychanie się w polu karnym nijak jest robieniem na zlosc sędziom
@adek504: Owszem zgadzam się, tylko City Guardoli w ostatnich latach jak walec dominowało wszystkie drużyny w Lidze i większość drużyn w Europie więc nie potrzebowali brudnych zagrywek do zdobycia przewagi w meczu tylko robili to grą.
Dwa lata temu jak graliśmy najlepszy futbol pod wodzą Mikela nie potrzebowaliśmy sztuczek, żeby wygrywać mecze, natomiast od tamtego czasu to wszystko poszło nie w tą stronę co trzeba.
Osobiście nie dbam o to jak wygramy ligę, jak dla mnie może Arteta stosować sobie te sztuczki tylko później jak jest kontra ze strony sędziów to nie można płakać i się dziwić. Bez winy nie jesteśmy, można się sprzeczać czy jedni robią to bardziej drudzy mniej ale fakt jest taki, że Arteta bardzo dobrze wie co robi i dlaczego to robi.
Real Madrid due to travel to London this morning ahead of tomorrow's game with Arsenal.
Thibaut Courtois - who has missed the last three games - part of the squad.
But no Emirates return for Dani Ceballos.
@executer1: Zwykłe wymyślanie pod teorie spiskową. Czemu w tym to gnębienie a w poprzednim tylko błędy. To czerwona Tomiyasu albo brak czerwonej dla Kovacicia to były błędy a podobne błędy w tym sezonie to już gnębienie. Lee Mason nie widzący ewidentnego spalonego w meczu z Brentford w 22/23. Różni sędziowie, regularnie absurdalne błędy ale tylko w tym roku to ju z gnębienie. Oliver to nam wali czerwone na przestrzeni wielu lat ale tylko w tym to jest gnębienie. Zresztą tak może powiedzieć połowa klubów PL bo co kolejkę jest jakiś absurdalny błąd