Arsenal rozbija Fulham 3:0 i umacnia się na szczycie tabeli
02.05.2026, 21:43, Patryk Bielski
390 komentarzy
Arsenal rozpoczął kluczowy tydzień w najlepszy możliwy sposób, pokonując Fulham 3:0 i zwiększając przewagę na czele Premier League do sześciu punktów. Pierwsza połowa była prawdziwym pokazem siły Kanonierów. Viktor Gyokeres otworzył wynik po świetnej akcji Bukayo Saki, a następnie sam asystował przy golu Saki, który podwoił prowadzenie.
Szwed dołożył jeszcze jedno trafienie w doliczonym czasie pierwszej połowy, co dało Arsenalowi komfortową przewagę przed przerwą. Choć po zmianie stron nie udało się już powiększyć dorobku bramkowego, to pewne zwycięstwo poprawiło bilans bramkowy i morale drużyny przed rewanżem z Atletico Madryt w półfinale Ligi Mistrzów.
Gyokeres daje sygnał do ataku
Jeśli były jakieś nerwy wśród kibiców, to na boisku szybko je rozwiano. Już po dwóch minutach Leandro Trossard oddał groźny strzał, a chwilę później Saka wykorzystał błąd Raula Jimeneza, który grał na nietypowej dla siebie pozycji lewego obrońcy. Po efektownym dryblingu Saka podał do Gyokeresa, który z bliska zdobył swoją 20. bramkę w sezonie.
Podwójny cios i kontrola meczu
W 28. minucie Saka ponownie błysnął, tym razem asystując przy golu Ebere Eze, który jednak został anulowany z powodu spalonego. Arsenal dominował, oddając dziewięć strzałów w pierwszej półgodzinie – najwięcej od dwóch lat w Premier League. W końcu, pięć minut przed przerwą, Eze idealnie podał do Gyokeresa, który odegrał piłkę do Saki. Ten z zimną krwią umieścił piłkę w siatce przy bliższym słupku Leno.
W doliczonym czasie pierwszej połowy Trossard przeprowadził dynamiczną akcję, zakończoną dośrodkowaniem do Gyokeresa, który głową zdobył swoją drugą bramkę, zapewniając Arsenalowi pełną kontrolę nad meczem.
Bezpieczna druga połowa
Po przerwie Saka został zmieniony, a Fulham próbowało odrobić straty. Jimenez i Castagne mieli swoje szanse, ale to Leno uratował gości przed kolejnymi golami. Arsenal skupił się na utrzymaniu wyniku, mając na uwadze nadchodzący mecz z Atletico Madryt.
David Raya musiał interweniować po strzale Castagne'a, a Emile Smith Rowe trafił w boczną siatkę. Blisko czwartej bramki był Riccardo Calafiori, którego strzał głową odbił się od poprzeczki. Max Dowman zaliczył efektowny rajd, a Myles Lewis-Skelly przez całe spotkanie imponował w środku pola.
Statystyki i fakty
Arsenal przedłużył swoją rekordową serię bez porażki na własnym stadionie przeciwko Fulham do 33 meczów (26 zwycięstw i 7 remisów). Viktor Gyokeres stał się drugim zawodnikiem Arsenalu w XXI wieku, który zdobył 20+ goli w swoim debiutanckim sezonie, dołączając do Alexisa Sancheza.
Bukayo Saka osiągnął imponujący wynik 150 goli i asyst dla Arsenalu we wszystkich rozgrywkach. W wieku 24 lat i 239 dni stał się czwartym najmłodszym zawodnikiem z 200 występami w Premier League.
Co dalej?
Teraz Arsenal skupia się na rewanżu z Atletico Madryt w Lidze Mistrzów, który odbędzie się we wtorek na Emirates Stadium. Następnie Kanonierzy zmierzą się z West Hamem na wyjeździe, a sezon zakończą domowym meczem z Burnley 18 maja.
źrodło: Arsenal.com
02.05.2026, 13:48 9 komentarzy
29.04.2026, 23:53 1746 komentarzy
29.04.2026, 10:51 2013 komentarzy
28.04.2026, 16:01 2 komentarzy
28.04.2026, 15:56 5 komentarzy
27.04.2026, 19:24 7 komentarzy
26.04.2026, 17:35 16 komentarzy
26.04.2026, 08:52 1767 komentarzy
25.04.2026, 09:15 7 komentarzy
24.04.2026, 19:05 8 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@mistrzu973 napisał: "Kiedys sie nad tym zastanawiałem, czy on ma pare tych kompletów ubrań, czy ciągle w tym samym chodzi"
Sprawdziłem kiedyś jego czarną kurtkę i grube siano to było. Bogatemu nie da się zabronić, ale i tak dziwne byłoby kupić 5 zestawów tego samego, pewnie drogiego, swetra. To już świadczyłoby o absolutnym braku fantazji, nie chciałbym aż tak go obrazić, natomiast alternatywa, że chodzi ciągle w tym samym też nie brzmi dobrze.
@Nicsienieda napisał: "Też trzeba zarzucić Artecie, że ma wyjątkowo ubogą garderobę. Leniwe pójście w czerń, do tego ciągle te same elementy."
Kiedys sie nad tym zastanawiałem, czy on ma pare tych kompletów ubrań, czy ciągle w tym samym chodzi
Most take-ons completed by an Arsenal player whilst keeping a 100% success rate in a Premier League game across the last 10 seasons:
7/7 - Jack Wilshere vs Brighton (2018)
6/6 - Bukayo Saka vs Wolves (2026)
6/6 - Leandro Trossard vs Fulham (2026)
@aguero10 napisał: "Mikel nie bedzie chcial sprzedać Norwega bo to jego syn z pierwszego małżeństwa."
Wiem :( tak sobie myśle tylko głośno xd
@Dziadyga napisał: "Kogoś z dwójki Ode/Kai w tym roku trzeba sprzedać,ale wiadomo,że ulubieńcy trenera zostaną xD ale goście robią się zdrowotne złomy i dosyć drogie a zostało jednemu i drugiemu 2 lata kontraktu,to kiedy sprzedać jednego z nich jak nie teraz? A potem będą chcieli jeszcze większej kasy itd przy nowym kontrakcie,to się nie opłaca."
Bardzo ciężko jest sprzedać zawodników którzy więcej się leczyli niż grali w sezonie. Chyba że chcesz sprzedać za ochłapy, ale ja myślę że Odegaarda by wiele dobrych klubów chętnie przytuliło choćby po tym jak grał w eliminacjach MŚ. Havertza też łączono choćby z Bayernem wcześniej. Generalnie to dobrzy zawodnicy, jeden z nich to kapitan - ale pytanie czy klub chce ich doprowadzić w końcu do porządku i mieć z nich pociechę czy właśnie sprowadzić w ich miejsce nowych. Na pewno mamy priorytety na innych pozycjach póki co - LS, PO wydają się ważniejsze
Tak na marginesie- nasz potencjalny cel transferowy Mika Godts zaliczył wczoraj dobry występ przeciwko PSV okraszony ładnym golem wyrównującym w doliczonym czasie gry. Wcześniej zanotował również asystę.
@Ups147 napisał: "No to grube konsekwencje"
Ty chcesz po każdej porażce zwalniać trenera czy coś?
Ile razy tu tłukłem o tym Rice na 6 to nie zliczę. Ciekawe jak to będzie wyglądało z Atletico i w pozostałych meczach.
Kluczowe 3pkt i czyste konto.Gyokeres znów uciszył kpiny.Brawo
@Mickeylo:
Mikel nie bedzie chcial sprzedać Norwega bo to jego syn z pierwszego małżeństwa.
Ciekawe czy wgle będzie komu sprzedać Odegaarda za te 50 mln.
Też trzeba zarzucić Artecie, że ma wyjątkowo ubogą garderobę. Leniwe pójście w czerń, do tego ciągle te same elementy.
@Damper napisał: "https://x.com/George_Zur1/status/2050619593522053599?s=20
Patrzcie jak Saka to skleił. Jakby mu się od piszczela odbiła to tam mogła iść akcja na pustą bramkę."
Raya tutaj nie podawal, on wybijal byle dalej, ale Saka nie takie piłki przyjmował.
@Damper: Bardziej to Raya go nabił. Tu nie było czasu na reakcję
https://x.com/George_Zur1/status/2050619593522053599?s=20
Patrzcie jak Saka to skleił. Jakby mu się od piszczela odbiła to tam mogła iść akcja na pustą bramkę.
@Matelko:
To juz wszystko bedzie zależeć od naszego mocarnego dyrektora . Może trafi sie klub ktory rzuci większa kwotę za Portugalczyka .
Zaraz się okaże , że FC Porto też będzie negocjować kwotę wykupienia Kiwiora :)
@aguero10: nie rozumiem po co ustalać klauzule wykupienia która jest nierealna do zapłacenia.
Po takim sezonie gdzie ciągnie Hamburg za uszy i tak na prawdę pomógł im się utrzymać w lidze to znajdzie się chętny który zapłaci 20 mln.
@Matelko:
20 mln euro ale juz Hamburg powiedział ze to za wysoka cena i beda negocjować.
Wczoraj Viera kolejna brameczka dla Hamburga która dała im wygraną. Pamiętacie jaka jest klauzula jego wykupienia?
@Dziadyga:
Ja bym sprzedał jednego i drugiego w pakiecie xd
@kamo99111 napisał: "Szkoda tylko, że Arteta zmiany robi dopiero wtedy jak mu się grunt pod nogami wali zamiast zażegnać kryzys w zarodku. Gdyby wcześniej przemodelował środek, a nie uparcie stawiał na pupila Zubiego to może byśmy teraz mieli spokojne 3 mecze do końca. A tak nawet wygrywając 8:0 każde spotkanie nie wszystko zależy od nas...."
xD, a ten dalej gdybologie uprawia, no może może, a może byśmy mieli niespokojne 3 mecze do końca xD A może Peja by się z Tede nie pogodził gdyby nie zbiórka?Albo jakby była inna pogoda to by nie padał deszcz gdy padał tylko było było słońce? Kurde tyle różnych możliwości. @kamo99111 napisał: "Arteta to dziwny gość... Juniorzy być może już drugi raz w karierze menadżerskiej dupe ratują, a ten tak żadko na nich stawia."
Bez kitu, dziwak jakiś, ty i ludzie którzy ciągle mają jakiś problem podczas oglądania meczów i po nich to jesteście wzorem normalności.
@arsenallord napisał: "Wczoraj jak Gyo został wypuszczony przez Eze przy golu Saki to Ode by w tej sytuacji wycofał do obrońców pewnie. Dobra oferta i trzeba zastanowić się nad Ode."
Kogoś z dwójki Ode/Kai w tym roku trzeba sprzedać,ale wiadomo,że ulubieńcy trenera zostaną xD ale goście robią się zdrowotne złomy i dosyć drogie a zostało jednemu i drugiemu 2 lata kontraktu,to kiedy sprzedać jednego z nich jak nie teraz? A potem będą chcieli jeszcze większej kasy itd przy nowym kontrakcie,to się nie opłaca.
@arsenallord:
Niestety Ode oprócz pressingu nic więcej nam nie daje . Masz rację trzeba sprzedać. Co do Kalafiora w formie dobry zawodnik ale niestety zdrowie .....
Wczoraj jak Gyo został wypuszczony przez Eze przy golu Saki to Ode by w tej sytuacji wycofał do obrońców pewnie. Dobra oferta i trzeba zastanowić się nad Ode.
Calafiori super mecz. Mam tak dziwnie z nim, że ile by miał kontuzji i jakby nie grał to nie chciałbym aby odchodził. Mega go lubię jakoś.
Mam ogromną nadzieję, że jutro Everton urwie punkty niebieskim obywatelom a potem jeszcze Wisienki a na ostatni mecz kolejki Crystal Palace zrobi nam szpaler:)
@Bartek_: juz poczułem się strollowany, a potem czytam „on chwali Havertza” i załapałem przekaz xD
@Kredens napisał: "Niektórzy to jak potłuczeni tu gadają i dopasowują swoją gadkę do wyniku, JAk gramy słabo, to Arteta pragmatyczny i każe im tak grać, jak gramy dobrze, to składu zasługa, bo jakiś tam jeden zagrał albo nie zagrał"
No tak. A gdy Arteta macha do naszych, aby wyszli wyżej, a piłkarze mimo to cofają się do defensywy, to jest to wina Artety, bo kazał im murować.
A jak gramy słabo to po prostu kupa w gaciach. Nie ms innej przyczyny.
@miki9971 napisał: "Marzag pochwalił dzisiaj Gyokeresa, świat się kończy."
Oj nie, Marzag nie chwali Gyo, on po prostu stwierdza fakty, gdy Szwed zagra dobre spotkanie. Naprawdę nie trzeba być mocno chwalczym, aby stwierdzić, że to była najlepsza połowa w wykonaniu Gyo.
Chwali to Marzag Havertza
A nasza maskotka jest pijana
Jest gruby
Gyokeres
@Ups147 napisał: "@Damper: No to grube konsekwencje ;)"
Reputacja na zewnątrz, pozycja wewnętrzna w klubie, posłuch wśród zawodników, wzrost/spadek wpływu na działania klubu, w końcu ocena wyników przez właścicieli co może prowadzić do ostatecznej konsekwencji, czyli zwolnienia. Tak, Arteta jest pod dużą presją i ponosi konsekwencje swoich działań.
@Damper: No to grube konsekwencje ;)
@kamo99111 napisał: "Był taki okres (tam gdzie przegraliśmy z United), że potraciliśmy masę punktów. Wiele meczów było po prostu słabych w naszym wykonaniu. Dlaczego zatem nie poszukać innego rozwiązania? Arteta zaczyna to robić dppiero kiedy grunt mu się wali pod nogami"
Po pierwsze, po tamtej porażce z United odpowiedzieliśmy kilkoma zwycięstwami z rzędu. Wygraliśmy między innymi 4-0 z Leeds i 3-0 z Sunderlandem. Więc reakcja była bardzo dobra. Tobie się wydaje, że trener nie szuka rozwiązań bo Ty oceniasz na podstawie efektu. Straciliśmy punkty to znaczy, że trener nie szukał rozwiązania. To jest takie spłycanie wszystkiego, że głowa mała.
Niektórzy to jak potłuczeni tu gadają i dopasowują swoją gadkę do wyniku, JAk gramy słabo, to Arteta pragmatyczny i każe im tak grać, jak gramy dobrze, to składu zasługa, bo jakiś tam jeden zagrał albo nie zagrał
@Damper napisał: "Ty zakładasz, że to co jest to i tak by było, a jakby wdrożyć w życie Twoją zmianę, no to byłoby na pewno jeszcze lepiej."
Nigdzie tak nie napisałem. Nie wiem jak Ty ale ja jestem człowiekiem, który jak coś nie działa to szuka rozwiązań. Był taki okres (tam gdzie przegraliśmy z United), że potraciliśmy masę punktów. Wiele meczów było po prostu słabych w naszym wykonaniu. Dlaczego zatem nie poszukać innego rozwiązania? Arteta zaczyna to robić dppiero kiedy grunt mu się wali pod nogami i musi wygrywać i to w dodatku dużą ilością bramek... @malyglod napisał: "Doceniasz Guardiolę ale w tej chwili Arteta jest na jego poziomie patrząc na ten sezon
Może nawet jest lepszy."
To się okaże po 38 kolejce. @malyglod napisał: "Doceń to co masz a nie zastanawiaj się co by było,.bo tego nie będzie. Szkoda straconych punktów ale zawsze mogło być jeszcze gorzej."
Ale mogłoby być też lepiej ;-) dlaczego nie patrzeć w tę stronę? @malyglod napisał: "graliśmy słabiej ale w takim długim sezonie słabsze okresy zdarzają się każdemu zespołowi. Arteta to ogarnął, mimo słabszej gry punkty były."
Ale my praktycznie calą drugą połowę sezonu mamy słabszą. Ja rozumiem mieć miesiąc kryzysu ale tu było około 4... @malyglod napisał: "Być może Arteta nie rotował za wiele ale to on widzi zawodników na co dzień i raczej nikogo na siłę do składu nie wpycha jeśli w tym korzyści nie widzi.
Podejmuje decyzję i ponosi tego konsekwencje."
Tu zgoda, że widzi zawodników na treningu. Ale z drugiej strony trener to też człowiek i jednych zawodników będzie lubił bardziej innych mniej. Toteż na niektórych będzie patrzył łaskawszym okiem na innych nie. I na prawdę chciałbym aby Arteta ponosił konsekwencje swoich wyborów. Póki co prócz braku trofeów większych konsekwencji nie ma ;-)
@Ups147 napisał: "Jakie konsekwencje on ponosi xd"
Takie, że to on odpowiada za wyniki, jeśli są złe to na niego głównie spada krytyka, bo jest managerem.
@malyglod napisał: "Podejmuje decyzję i ponosi tego konsekwencje."
Jakie konsekwencje on ponosi xd
@kamo99111: graliśmy słabiej ale w takim długim sezonie słabsze okresy zdarzają się każdemu zespołowi. Arteta to ogarnął, mimo słabszej gry punkty były.
Być może Arteta nie rotował za wiele ale to on widzi zawodników na co dzień i raczej nikogo na siłę do składu nie wpycha jeśli w tym korzyści nie widzi.
Podejmuje decyzję i ponosi tego konsekwencje.
Nie lubię gdybać. Dla mnie inne zestawienia składu z np. Wisienkami mogły oznaczać lepszą grę ale mogły też mieć inne skutki. I w wygranych meczach nie dziękujesz trenerowi za zwycięski skład tylko pytasz czemu nie grali lepiej.
A może warto doceniać nawet po brzydkich zwycięstwach skoro się grami po porażkach?
Doceniasz Guardiolę ale w tej chwili Arteta jest na jego poziomie patrząc na ten sezon
Może nawet jest lepszy. Doceń to co masz a nie zastanawiaj się co by było,.bo tego nie będzie. Szkoda straconych punktów ale zawsze mogło być jeszcze gorzej.
@kamo99111 napisał: "Teraz się tego nie dowiemy ale może układając skład inaczej mielibyśmy teraz spokojną końcówkę i dziisaj mieli np. +12"
Analiza wsteczna zawsze skuteczna. Zawsze można było ułożyć inny skład. Inny skład mógł spowodować taki sam efekt, lepszy efekt, lub gorszy efekt. Te mecze, które wygraliśmy mogliśmy przegrać. Mogliśmy je także zremisować. Przegrane mecze mogły być zwycięskie, gdyby zrobić coś inaczej. Mogliśmy być kilka punktów przed City. Robiąc pewne rzeczy inaczej moglibyśmy też być na 4 miejscu, jak teraz obecny mistrz- Liverpool. Przecież takie teoretyzowanie po fakcie nie ma sensu, bo Ty zakładasz, że to co jest to i tak by było, a jakby wdrożyć w życie Twoją zmianę, no to byłoby na pewno jeszcze lepiej.
@malyglod napisał: "Guardiola też się myli. Inaczej nie oddałby mistrzostwa Slotowi w ostatnim sezonie."
Tak podajesz przyklad jednego sezonu. Tak jak pisałem nie da się przewidzieć wszystkiego ale jednak są trenerzy, którzy są w stanie przewidzieć więcej. @malyglod napisał: "Masz rację z kreatywnością.
Ale koniec końców liczy się wynik. My już nie raz pięknie przegrywaliśmmy.
Może sztab Arsenalu doszedł do wniosku że trzeba minimalizować ryzyko, może np. Zubi na treningach wygląda lepiej niż Skelly, może Norgaard boi się meczów o dużą stawkę i dostaje sraczki, a może Arteta po prostu bardziej ufa Hiszpanowi bo on lepiej rozumie jego taktykę?
My tego nie wiemy. Nie znamy iluś czynników wewnętrznych i oceniamy po efekcie, po.wyniku meczu.
A wyniki nie są złe, są bardzo dobre. Gra jest mało efektowna ale to nie jest jazda figurowa że musi być polot i ocena za wykonanie.
Tu trzeba robić swoje bo jest 60 męczy do rozegrania w sezonie."
Oczywiście wygrywamy pragmatycznie i tu zgoda. Jednak nie zaprzeczysz, że praktycznie od stycznia do kwietnia mieliśmy kryzys. Wygrane przychodziły ciężko i pogubiliśmy wiele pubktów. Teraz się tego nie dowiemy ale może układając skład inaczej mielibyśmy teraz spokojną końcówkę i dziisaj mieli np. +12 nad City (a nie +6)? Dlaczego Arteta zaczyna kombiniwać i szukać innych rozwiązań jak mu się grunt pod nogami pali? Dlaczego nie próbuje dławić kryzysu w zarodku? Dla mnie jest dużo pytań a mało odpowiedzi.
@Damper napisał: "Nie no świetna logika. Gra traci na obecności Zubimendiego, czyli jak rozumiem zyskuje na jego nieobecności. Problem w tym, że Zubimendi grał praktycznie cały sezon od deski do deski, więc poza jakimiś szczątkami nie jesteś w stanie podać żadnego przykładu, który by to potwierdzał- chyba że Ty teraz będziesz wnioski na podstawie jednego meczu wyciągał. No to ja Ci mogę podać przykłady wielu meczów z Zubimendim, gdzie zagraliśmy bardzo dobrą piłkę. I nie muszę przy tym teoretyzować i tworzyć wirtualnych scenariuszy w głowie, ponieważ one w przeciwieństwie do tych Twoich hipotetycznych miały miejsce w rzeczywistości."
Dobra inaczej... Podobała Ci się nasza gra w tym sezonie? W większości meczów wygrywaliśmy pewnie czy raczej "na styku"?? Bo właśnie obecnośc Zubimendiego można oceniać właśnie przez pryzmat wielu rozegranych meczów. A Hiszpan na ten moment jest liderem błędów prowadzących do bramki w Arsenalu oraz wielu mniejszych błędów czy to w rozegraniu czy obronie. I może źle się trochę wcześniej wyraziłem stąd nieporozumienia. Gdyby grał jeden z dwójki Rice-Zubimendi i obok nich ktoś bardziej ofensywny nasza gra wyglądała by lepiej moim zdaniem. Tylko idąc tym tokiem czy nie lepiej było za te 60 (lub 70 w zależności od źródła) kupić właśnie kogoś kreatywnego? Rice i tak zbiera praktycznie wszystko więc tu naturalnyn zastępcą mógłby być Norgard.
@Marzag: no
@ZielonyLisc napisał: "Ch nas to"
zęby Cię swędzą?
@kamo99111: Guardiola też się myli. Inaczej nie oddałby mistrzostwa Slotowi w ostatnim sezonie.
Masz rację z kreatywnością.
Ale koniec końców liczy się wynik. My już nie raz pięknie przegrywaliśmmy.
Może sztab Arsenalu doszedł do wniosku że trzeba minimalizować ryzyko, może np. Zubi na treningach wygląda lepiej niż Skelly, może Norgaard boi się meczów o dużą stawkę i dostaje sraczki, a może Arteta po prostu bardziej ufa Hiszpanowi bo on lepiej rozumie jego taktykę?
My tego nie wiemy. Nie znamy iluś czynników wewnętrznych i oceniamy po efekcie, po.wyniku meczu.
A wyniki nie są złe, są bardzo dobre. Gra jest mało efektowna ale to nie jest jazda figurowa że musi być polot i ocena za wykonanie.
Tu trzeba robić swoje bo jest 60 męczy do rozegrania w sezonie.
@kamo99111 napisał: "Już od dawna było tu pisane (zresztą nie tylko tu), że nasza gra dużo traci na obecności Zubimendiego."
Nie no świetna logika. Gra traci na obecności Zubimendiego, czyli jak rozumiem zyskuje na jego nieobecności. Problem w tym, że Zubimendi grał praktycznie cały sezon od deski do deski, więc poza jakimiś szczątkami nie jesteś w stanie podać żadnego przykładu, który by to potwierdzał- chyba że Ty teraz będziesz wnioski na podstawie jednego meczu wyciągał. No to ja Ci mogę podać przykłady wielu meczów z Zubimendim, gdzie zagraliśmy bardzo dobrą piłkę. I nie muszę przy tym teoretyzować i tworzyć wirtualnych scenariuszy w głowie, ponieważ one w przeciwieństwie do tych Twoich hipotetycznych miały miejsce w rzeczywistości.
@Marzag napisał: "Wybitna połowa Saki i najlepsza połowa Gyokeresa w Arsenalu, to tyle ode mnie"
Ch nas to
@malyglod napisał: "Jest tak ogromnie wiele czynników wpływających na wynik że mówienie że to przez takiego zawodnika czy takie ustawienie coś przegraliśmy jest zwyczajnie głupie."
Niby tak ale jednak Guardiola jakoś potrafi przewidywać te czynniki i zdobyć 4x PL z rzędu... Wiadomo, że nie wszystko przewidzisz, no ktoś będzie miał zły dzień, spadek formy itd itp. Ale większość tego sezonu graliśmy praktycznie jednym środkiem pola i nasza gra lekko mówiąc "dupy nie urywała". Od dawna się mówiło, że brakuje kogoś w środku kto pptrafi coś więcej w rozegraniu niż zagrać do tyłu czy w szerz. Więc patrzymy na dość dużą skalę czasową.
@alexis1908: a nie graliśmy?? Cały sezon mecze przepychamy. Jak nie obrońcy ze SFG to own gole czy indywidualne zrywy. Nie gramy pięknie ani jakoś efektywnie. Nasza gra w obecnym sezonie, szczególnie w lidze, jest toporna i opierała się na prostych schematach. Dziś jednak zobaczyliśmy w 1 połowie Arsenal do którego byliśmy przywyczajeni w poprzednich sezonach. Dlaczego? A no wystarczy spojrzeć na skład.
Sezon wciąż trwa i jedyna różnica jest taka, że wciąż mamy szansę go wygrać. Natomiast nic nie jest jeszcze rozstrzygnięte