Arsenal traci punkty z Brentford po golu Lewisa Pottera

Arsenal traci punkty z Brentford po golu Lewisa Pottera 13.02.2026, 06:33, Patryk Bielski 482 komentarzy

Arsenal nie wykorzystał szansy na powiększenie przewagi w tabeli Premier League, remisując 1:1 z Brentford. Wynik ten może mieć znaczenie w kontekście walki o tytuł, która nabiera tempa. Podopieczni Mikela Artety przystąpili do meczu świadomi, że Manchester City zbliżył się do nich po zwycięstwie nad Fulham. Brentford, które w tym sezonie przegrało u siebie tylko dwa razy, stanowiło trudne wyzwanie. Mecz był pełen taktycznych szachów, cierpliwości i momentów, które zmieniały przebieg gry.

Brentford ogranicza rytm Arsenalu

Pierwsza połowa nie pozwoliła Arsenalowi na rozwinięcie skrzydeł. Brentford skutecznie zamykało środkowe sektory boiska, zmuszając Kanonierów do gry skrzydłami i ograniczając ich płynność. Najlepszą okazję przed przerwą miał Gabriel Magalhães po stałym fragmencie gry, ale nie zdołał jej wykorzystać. Eberechi Eze, który wrócił do składu po dłuższej przerwie, nie potrafił wpłynąć na grę i został zastąpiony przez Martina Ødegaarda już po 45. minutach. Dyscyplina Brentfordu była widoczna w ich zwartej obronie i inteligentnym pressingu, co skutecznie utrudniało Arsenalowi budowanie akcji.

Madueke daje nadzieję na tytuł

Przełom nastąpił w 61. minucie, kiedy Piero Hincapié dośrodkował z lewej strony, a Noni Madueke skierował piłkę głową do siatki. Wydawało się, że Arsenal jest na dobrej drodze do zdobycia cennych trzech punktów. Arteta próbował utrzymać kontrolę nad meczem, wprowadzając Bukayo Sakę, Gabriela Martinelliego i Riccardo Calafioriego, by dodać energii i zabezpieczyć prowadzenie.

Brentford odpowiada ze stałego fragmentu

Jednak dziesięć minut później Brentford wyrównało po dobrze znanym sobie schemacie. Michael Kayode posłał długie wyrzucenie z autu, które spowodowało zamieszanie w polu karnym, a Keane Lewis Potter najszybciej zareagował i zdobył gola głową. To potwierdziło siłę Brentfordu w stałych fragmentach gry, dorównując Arsenalowi w tej sztuce. W końcówce obie drużyny miały szanse na zwycięstwo – Igor Thiago został zatrzymany przez świetny wślizg Cristhiana Mosquery, a Martinelli zmusił Kellehera do interwencji w doliczonym czasie gry. Arteta przyznał później, że końcówka meczu była chaotyczna.

Brentford coraz bliżej Europy

Występ Brentford pokazał, dlaczego zajmują siódme miejsce i są blisko strefy Ligi Mistrzów. Drużyna Keitha Andrewsa łączyła solidną defensywę z dynamicznymi kontratakami. Lewis Potter i Dango Ouattara napędzali szybkie przejścia do ataku, a fizyczna obecność Thiago sprawiała problemy obronie Arsenalu przez cały mecz. Jego późne okazje mogły odmienić losy spotkania. Agresywny pressing Brentfordu wymuszał błędy rywali, podnosił atmosferę na trybunach i napędzał końcową fazę meczu. Biorąc pod uwagę ich mocne zakończenie, zwycięstwo nie byłoby niesprawiedliwe. Dla klubu, który wielu skazywało na spadek po letnich zmianach, rozmowy o pierwszej europejskiej kampanii stają się coraz bardziej realne.

BrentfordPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: eplindex.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Garfield_pl komentarzy: 4289713.02.2026, 14:59

Tottenham Hotspur reach verbal agreement with Igor Tudor to become interim head coach. 47yo Croatian set to join #THFC on contract to end of season; no permanent option. Arrives with big-club experience. Process led by Venkatesham & Lange @TheAthleticFC

Rynkos7 komentarzy: 900313.02.2026, 14:59

@daniken napisał: "Jamie Carragher o tym, że Arsenal NIE wygra Premier League:

"Arsenal nie ma w ofensywie prawdziwej supergwiazdy z najwyższej półki, która pociągnęłaby ten zespół do mistrzostwa. Nie mają kogoś takiego jak Salah w poprzednim sezonie dla Liverpoolu, jak Haaland dla Manchesteru City czy jak Hazard swego czasu w Chelsea”.
"Nie sądzę, by wygrali ligę w tym sezonie – styl gry, który prezentują, jest wręcz fatalny jak na klub z ambicjami do wygrania ligi. To nienormalne, aby lider tabeli nie miał ani jednego gracza ofensywnego, którego można by NAWET rozważyć do drużyny sezonu.”."


To wypowiedź sprzed kilku tygodni bo już dość dawno oglądałem ten wywiad, ale ogólnie cała wypowiedź ma sens. Nasza ofensywa to poziom United.

Rynkos7 komentarzy: 900313.02.2026, 14:57

@adek504 napisał: "Ostatnie 4 mecze przed Brendford to były 4 wygrane i bilans 11-2, ale potem i tak jest pisanie, ze ostatnie mecze nas definiują i wyglądamy w nich słabo..."

A czemu nie 6 ostatnich meczów? Albo 10? Pasowało tobie pod tezę wybranie 4 meczów i super. Ja poprawię:
4 ostatnie mecze W LIDZE to 2 zwycięstwa, porażka i remis. A jak jeszcze weźmiemy pod uwagę wczorajszy mecz to mamy 2 zwycięstwa, 2 remisy i porażkę. Pewnie, tragedii nie ma. O kwalifikację do Ligi Mistrzów nie musimy się martwić :) O mistrzostwo niestety tak.

MutatedBlueberry komentarzy: 51013.02.2026, 14:56

@daniken: Caragher to przymuł, ale tu się z nim zgodzę. Nie pamiętam mistrza, który nie miałby jakiejś supergwiazdy w ofensywie. Nawet Leicester miało przecież Vardyego, czy Mahreza, u nas nie ma nikogo na ich poziomie.

daniken komentarzy: 402313.02.2026, 14:54

Jamie Carragher o tym, że Arsenal NIE wygra Premier League:

"Arsenal nie ma w ofensywie prawdziwej supergwiazdy z najwyższej półki, która pociągnęłaby ten zespół do mistrzostwa. Nie mają kogoś takiego jak Salah w poprzednim sezonie dla Liverpoolu, jak Haaland dla Manchesteru City czy jak Hazard swego czasu w Chelsea”.
"Nie sądzę, by wygrali ligę w tym sezonie – styl gry, który prezentują, jest wręcz fatalny jak na klub z ambicjami do wygrania ligi. To nienormalne, aby lider tabeli nie miał ani jednego gracza ofensywnego, którego można by NAWET rozważyć do drużyny sezonu.”.

adek504 komentarzy: 409213.02.2026, 14:50

@hetfield88 napisał: "Ciekawe czy jesteśmy w stanie przekonująco i wysoko wygrać z Wigan i Wolves. Zwłaszcza z Wolves."

Ale po co?
Wygraliśmy przekonywująco z Leeds czy z Sunderlandem to i tak bylo ze to czy tamto źle, ze te wyniki sie nie licza bo te druzyny są takie i takie i tak dalej, a juz szczytem wszystkiego było, ze my wygraliśmy swój mecz 3:0, a potem spadła krytyka na Arsneal ze LFC przegrało swój mecz

Ostatnie 4 mecze przed Brendford to były 4 wygrane i bilans 11-2, ale potem i tak jest pisanie, ze ostatnie mecze nas definiują i wyglądamy w nich słabo...

Szczerze to nie wiem po co mają wygrywać wysoko czy w ogóle wygrywać, bo i tak jedno i to samo będzie

pLYTEK komentarzy: 429613.02.2026, 14:50

Odegaard wczoraj mocno wszedł w mecz, bardzo dobrze się prezentował, aż do straty gola, gdzie zawalił i od 70min nie istniał. Nie wiem na ile uraz, którego sie nabawił przy bramce dla Brentfordu to spowodował ale to nie jest mental, którego oczekuje od kapitana.
Ostatnie 20 min niestety było dla nas ośmieszające, bo zespół walczący o mistrzostwo dał się zepchnąć do obrony, nie stwarzając absolutnie żadnego zagrożenia, poza szansą Martinellego. Można stracić punkty na wyjeździe, ale nie z taką grą, to był żenująco słaby występ w naszym wykonaniu. Tak czy inaczej, zapominamy i jedziemy dalej, wszystko w naszych rękach

SoulStorm komentarzy: 819213.02.2026, 14:48

Igor Tudor nowym trenerem Tottenhamu

KapitanJack10 komentarzy: 6628 newsów: 413.02.2026, 14:47

@hetfield88 napisał: "Ciekawe czy jesteśmy w stanie przekonująco i wysoko wygrać z Wigan i Wolves. Zwłaszcza z Wolves."
Weźmy po prostu wygrajmy.

Mizzou komentarzy: 632613.02.2026, 14:45

Wczoraj było widać, że z Saką jeszcze nie jest ok. Powinien był tam wejść Martinelli.
Saka dostał najniższą ocenę i oddał piłkę na aut całkiem niepotrzebnie.

Mizzou komentarzy: 632613.02.2026, 14:39

@MutatedBlueberry napisał: "Tak w ogóle my już wczoraj rozegraliśmy swój 40-ty mecz w sezonie."

no właśnie, zawodnicy Manchesteru City też rozegrali tyle meczów.

hetfield88 komentarzy: 52313.02.2026, 14:36

Ciekawe czy jesteśmy w stanie przekonująco i wysoko wygrać z Wigan i Wolves. Zwłaszcza z Wolves.

MutatedBlueberry komentarzy: 51013.02.2026, 14:27

Tak w ogóle my już wczoraj rozegraliśmy swój 40-ty mecz w sezonie. Takie United tyle rozegra przez cały sezon. Co by nie mówić, jednak zawodnicy mają prawo być zmęczeni.

kamo99111 komentarzy: 955613.02.2026, 14:22

@Marzag napisał: "*po czym pisze elaborat*"

Tzw. Pytanie retoryczne ;-) jak byż się zastanawiał co to, to wpisz sobie w google ;-)

silvano95 komentarzy: 1086113.02.2026, 14:22

@arsenallord napisał: "Jak nic w tym sezonie nie wygramy to ciężko mi sobie wyobrazić jaki będzie z nas ubaw na całym świecie"
Hmm czy coś to nowego dla kibica Arsenalu? Znając ten klub jest to bardzo możliwe

Marzag komentarzy: 49419 newsów: 113.02.2026, 14:20

@kamo99111 napisał: "Jakikolwiek komentarz na temat naszej obecnej formy i sytuacji jest zbędny. Najlepszy możliwy komentarz to po prostu wczorajszy mecz i mina Rice po nim.

Generalnie można by się rozpisywać ale po co?"

*po czym pisze elaborat*

Marzag komentarzy: 49419 newsów: 113.02.2026, 14:19

@vitold napisał: "Pochwałę, bo masz racje. Zdobywamy 4 puchary, Saka odpala na amen, a on dostaje ZP"
warto wspomnieć że ten komentarz o Trossardzie to z 2023 roku (4 luty dokładnie) gdy zaczynał swoją karierę w Arsenalu i wtedy była walka i o Trossarda i o młodego ukraińca.

Trossard jest super squad playerem, który jest bardzo doceniany, ale niewiele brakowało żeby był sprzedany przed sezonem.

I oczywiście prawdą jest, że Trossard w momencie gdy był rozważany do kupna był lepszym zawodnikiem niż Mudryk, a co do tego jakby się kariera Mudryka potoczyła pod Artetą już się nigdy nie dowiemy.

kamo99111 komentarzy: 955613.02.2026, 14:18

Jakikolwiek komentarz na temat naszej obecnej formy i sytuacji jest zbędny. Najlepszy możliwy komentarz to po prostu wczorajszy mecz i mina Rice po nim.

Generalnie można by się rozpisywać ale po co? Zaraz wejdzie jeden z drugim i będzie wygadywał jaki to Arteta nie jest kozak i jak to nasza drużyna nie wygra mistrzostwa. I ok. Może City nie zdobędzie kompletu pkt do końca sezonu ale my tym bardziej w tej formie. Arteta od pierwszego meczu z United (tam gra też wyglądała jak wyglądała) miał pół roku na ogarnięcie gaci. Nasza gra na przestrzeni tych 6-mcy nie zmieniła się w ogóle. Dalej jest to liczenie na sfg i ten "pragmatyzm". Tylko to już nie jest pragmatyzm a po prostu brak pomysłu na grę... Naszą bronią miały być sfg. I ok było fajnie ale jak to mówi piosenka "nic nie może wiecznie trwać". Chyba zespoły powoli ogarniają jak bronić przeciwko naszym SFG, a dodatkowo nauczyli się atakować naszą obronę bo ta popełnia coraz więcej błędów. A już cała liga wie, że jak wyjdzie na Arsenak low blockiem to ten się zesra. Efekt jest taki, że w ataku gramy kupę, w obronie gramy kupę i gra zespołu optycznie wygląda jak ligowego średniaka. Zamiast wprowadzic jakieś nowe schematy i rozwiązania to my dalej ciśniemy ten badziewny football od pierwszej kolejki z pojedynczymi przebłyskami. Ale pisałem na początku, że takie przepychanie meczów kolanem prędzej czy późnien się skończy i się nie myliłem. Teraz mamy Wolves, Totki (z nowym trenerem) i Chelsea. W tej formie to i Wolves będą dla nas zagrożeniem - skoro NF było. A jesteśmy tylko 4 pkt przed City i jeszcze mamy mecz na Etihad. Była szansa na zwiększenie przewagi nad City ale jen nie wylorzystaliśmy co niektórzy tutaj bagatelizowali. Ale prawda jest taka, że odskoczenie City miałoby drugie dno. Im psycha by siadła bo 10 pkt to już dużo, a nas by wzmocniło. Ale niestety jak trener kastruje zespół to potem tak wychodzi. I tak, już widzę wymówki dla pozostania Artety w razie braku trofeów (by Garfield czy Adek) - teraz to będzie wina zawodników. Byli sędziowie, kontuzje to teraz będą zawodnicy. A co w końcu to oni grają na boisku ;-) Dobra pora kończyć. Bez odbioru.

Dziadyga komentarzy: 1212513.02.2026, 14:14

@vitold napisał: "Trossard na dziś lepszy zawodnik niż Mudryk, ale jakby Ukraińca Arteta pod skrzydełko wziął to by był topem za kilka lat.

O Leao nikt nie bedzie pamietal za 2 lata, Saka bedzie walczyl o zlota pilke dzięki AFC i reprze."

Na pewno @Marzag

vitold komentarzy: 506813.02.2026, 14:14

@Marzag napisał: "Tego o którym nie możesz przestać myśleć? Co wygrałem?"

Pochwałę, bo masz racje. Zdobywamy 4 puchary, Saka odpala na amen, a on dostaje ZP

miki9971 komentarzy: 8564 newsów: 213.02.2026, 14:12

@Dziadyga napisał: "Nie ma Dubaju i Arteta nie potrafi kolejny rok z rzędu przygotować drużyny,szczególnie pod względem fizycznym na cały sezon."

A pogoda w Dubaju zacna.

Dziadyga komentarzy: 1212513.02.2026, 14:11

Nie ma Dubaju i Arteta nie potrafi kolejny rok z rzędu przygotować drużyny,szczególnie pod względem fizycznym na cały sezon.

Marzag komentarzy: 49419 newsów: 113.02.2026, 14:11

@vitold napisał: "Trossard na dziś lepszy zawodnik niż Mudryk, ale jakby Ukraińca Arteta pod skrzydełko wziął to by był topem za kilka lat.

O Leao nikt nie bedzie pamietal za 2 lata, Saka bedzie walczyl o zlota pilke dzięki AFC i reprze.

Kto zgadnie którego eksperta są to zdania? :D"

Tego o którym nie możesz przestać myśleć? Co wygrałem?

vitold komentarzy: 506813.02.2026, 14:08

Trossard na dziś lepszy zawodnik niż Mudryk, ale jakby Ukraińca Arteta pod skrzydełko wziął to by był topem za kilka lat.

O Leao nikt nie bedzie pamietal za 2 lata, Saka bedzie walczyl o zlota pilke dzięki AFC i reprze.

Kto zgadnie którego eksperta są to zdania? :D

Marzag komentarzy: 49419 newsów: 113.02.2026, 14:07

@miki9971 napisał: "Przecież moja odpowiedz była do tego co napisał EchOz. Ma jakieś środki i mimo tego, ze jest fanem wjeżdża w CIty. Jeśli wygramy nie zaboli go strata tych środków. A jesil przegramy wygra spora sumkę. Od cala dyskusja."
No ty pomijasz cały aspekt psychologiczny i skupiasz się na samych pieniądzach. A dla mnie te pieniądze są nieistotne a istotny jest cały aspekt psychologiczny.

Rynkos7 komentarzy: 900313.02.2026, 14:02

@ozzy95 napisał: "My nie możemy sobie absolutnie pozwolić na straty do tego czasu, bo jeśli pojedziemy na Etihad z np. +2 do City, to sorry ale już w tunelu głowy naszych piłkarzy wyślą sygnał do nadciągającej kupy, że spotkanie nastąpi w majtkch."

Jeżeli w meczu z City będzie +1 lub +2 to oczywiste, że pojedziemy tam na obronę Częstochowy i będziemy grać na remis. Będzie modła od pierwszej minuty aby Haaland nie strzelił jakiegoś farfocla w końcówce.

vitold komentarzy: 506813.02.2026, 14:00

@miki9971: I postawił przeciwko

vitold komentarzy: 506813.02.2026, 14:00

@miki9971: Marzag sie oburzył ze sie martwimy o kolejna kontuzje Havertza i co z tego ze dostał, a cały się trzęsie na widok kogoś kto ma herb Arsenalu na stronie z obrazkami xDD

miki9971 komentarzy: 8564 newsów: 213.02.2026, 13:58

@Marzag: Przecież moja odpowiedz była do tego co napisał EchOz. Ma jakieś środki i mimo tego, ze jest fanem wjeżdża w CIty. Jeśli wygramy nie zaboli go strata tych środków. A jesil przegramy wygra spora sumkę. Od cala dyskusja.

vitold komentarzy: 506813.02.2026, 13:57

@vitold napisał: "Hej, Kanonierzy. Szukam kozaka, który podejmie się wyzwania. Jestem kibicem od 9-10-11 roku życia, nawet nie pamiętam, a mam 28 lat. Kiedyś to wyliczałem, ale szczęśliwi czasu nie liczą. :D

Serce mówi, że zdobędziemy mistrzostwo. Ale niestety jakieś złe siły mówią, że niestety nie. Chciałbym zawrzeć z kimś zakład-wyzwanie żeby trochę odeprzeć szarlatnaskie myśli.

Stawiam 100 zł, że Arsenal niestety nie zdobędzie mistrzostwa. Chciałbym się mylić. Przegrany wpłaca na dowolny cel wskazany przez wygranego postawioną stawkę. Dom dziecka, fundacja, serwis Kanonierzy. Cokolwiek. Wiem, że stawka nie jest ogromna, ale zawsze coś.. ktoś chętny na mały dreszczyk emocji? Jeżeli nikt się nie zgłosi to sam wezmę udział w wyzwaniu. :-D"


2024.

@alexis1908 napisał: "@vitold: spoko ja mogę ale chodź o 200 :)"

@SMAEY napisał: "@vitold: ja tez mogę, ale zależy po jakim kursie :)"

A ja wtedy spanikowałem i sie wykruszyłem z zakładu xD Wygrałbym ;)

Marzag komentarzy: 49419 newsów: 113.02.2026, 13:49

@miki9971 napisał: "No akurat jesli chodzi o wymyślanie rzeczy z dupy to na kanonierach TY jesteś mistrzem ;)"
Ani jednej nie będziesz w stanie przytoczyć, a ja Ci ją właśnie wskazałem w poprzednim poście.

Gunner27 komentarzy: 63313.02.2026, 13:49

@Furgunn: Zgadzam się że jest niedopuszczalny a szczególnie jeśli chodzi o zespół walczący o wygranie ligi. Miałem na celu jedynie porównanie tego sezonu z sezonami które wymieniłem. Serce mi podpowiada że wygramy sezon a rozum że sezon wygra City

miki9971 komentarzy: 8564 newsów: 213.02.2026, 13:41

@Marzag napisał: "Nikt nie mówi, że ma stawiać na Arsenal, to sobie akurat z dupy wymyśliłeś żeby twój argument jakoś się bronił (tak naprawdę to nie bo to chochoł)."

No akurat jesli chodzi o wymyślanie rzeczy z dupy to na kanonierach TY jesteś mistrzem ;)

vitold komentarzy: 506813.02.2026, 13:39

@Ech0z: Chetnie zobacze

Ech0z komentarzy: 1124113.02.2026, 13:38

Gołym okiem widać jak Arsenal się trzęsie, zobaczcie przed meczem w tunelu jak zachowuje się Gabriel, 3 razy rozpina bluzę i zapina nie wie co zrobić z rękoma, oczy jak 5zl, pierwszy kontakt z piłką to podanie na aut. A nasz kapitan ?

Arsenal żeby wygrać trofeum nie potrzebuje trenera, potrzebuje psychologa

ozzy95 komentarzy: 3472 newsów: 113.02.2026, 13:36

@Rynkos7: nie potrafimy zbudować dobrej serii zwycięstw, wydawało się, że po tych przepchniętych kolanem wygranych pod koniec roku w końcu zaświeci słońce, bo wracali kontuzjowani. Miało to się samo napędzić, teraz zaczęło coś klikać i znowu wypadł Kai a z nim w składzie jesteśmy o wiele bardziej nieprzewidywalni i lepiej wyglądamy w ataku, zaczął dobrze współpracować z Gyo i był pewną zmianą i nieoczywistością w naszym nowy planie taktycznym, trochę to zaczęło przypominać grę na dwóch napastników. Podejrzewam, że to miał być ten taktyczny shift i niespodzianka na pozostałą część sezonu, nawet wczoraj tego próbowaliśmy z Eze ale on nie czuje tej pozycji kompletnie i lepiej wygląda gdy operuje bliżej lewej strony.. Jeśli do powrotu Kaia nie stracimy więcej punktów to będę ciutkę spokojniejszy, ale faktycznie jest zdecydowanie więcej znaków zapytania w tej chwili.

City też potrafi stracić punkty z nieoczywistym rywalem, ale szczerze mówiąc coś jakby lekko u nich drgnęło i znowu zaczęli wierzyć. Mają teraz taki terminarz, że mogą zrobić mocną serię, do spotkania z nami mają Chelsea na wyjeździe, poza tym raczej mało wymagających rywali. My nie możemy sobie absolutnie pozwolić na straty do tego czasu, bo jeśli pojedziemy na Etihad z np. +2 do City, to sorry ale już w tunelu głowy naszych piłkarzy wyślą sygnał do nadciągającej kupy, że spotkanie nastąpi w majtkch. Ja w ogóle nie wierzę w nasz mocny mental, historia i ten sezon pokazuje, że dalej jest z nim problem.

Ech0z komentarzy: 1124113.02.2026, 13:35

@SoulStorm napisał: "Rudzki w swoim najnowszym filmie stwierdził, że City złapało flow oraz, że City ma teraz najlepszą formę a w tej formie dla nich kalendarz nie ma żadnego znaczenia, bo są w stanie pokonać każdego."
100% racji. Mecz na Anfield to największy plottwist tego sezonu. Gdy mieli 9pkt straty do lidera to wygrali najtrudniejszy możliwy mecz w sezonie. ( Nie wygrali tam wiele lat).

SoulStorm komentarzy: 819213.02.2026, 13:31

Igor Thiago Piłkarzem Miesiąca w Premier League

pawel_1986 komentarzy: 277913.02.2026, 13:27

@alexis1908: chyba po wicemistrzostwie. Niby nieduża różnica ale jednak ;)

Furgunn komentarzy: 1324713.02.2026, 13:24

@Gunner27 napisał: "Oddawaliśmy i większe przewagi np właśnie w sezonie 2022/23 na rzecz City."

To nie moment żeby się oglądać na poprzednie sezony, tu trzeba patrzeć na najbliższy mecz i go wygrywać. Wczorajsze podejście i paraliż jest niedopuszczalny z takimi rywalami.

alexis1908 komentarzy: 938013.02.2026, 13:20

@pawel_1986: hehe spoko ;) ale to ty zapłacisz po naszym mistrzostwie ;)

SoulStorm komentarzy: 819213.02.2026, 13:18

Rudzki w swoim najnowszym filmie stwierdził, że City złapało flow oraz, że City ma teraz najlepszą formę a w tej formie dla nich kalendarz nie ma żadnego znaczenia, bo są w stanie pokonać każdego.

Rynkos7 komentarzy: 900313.02.2026, 13:16

Dzisiaj gdybym miał przystawiony pistolet do głowy i musiał coś obowiązkowo obstawić u bukmachera to bym obstawił, że my raczej tego nie dociągniemy. Sporo rzeczy nie zgadza się w naszej grze, co chwilę ktoś jest kontuzjowany, kilka naszych gwiazd totalnie zawodzi. Jeżeli mamy zdobyć mistrzostwo to tylko w sytuacji gdy City również będzie regularnie gubić punkty bo w to, że my zaliczymy komplet punktów z góra 1-2 wpadkami (bo w końcu jeszcze mecz City) raczej nie wierzę.

Gunner27 komentarzy: 63313.02.2026, 13:16

@Furgunn: Oddawaliśmy i większe przewagi np właśnie w sezonie 2022/23 na rzecz City. Też bardzo chcę żebyśmy wygrali ligę w tym sezonie, ale patrząc na wydarzenia z sezonów 2022/23 i 2023/24 obawiam się porażki. City potrafi w tych najważniejszych momentach wcisnąć gaz do dechy a my w tych najważniejszych momentach przygasamy

alexis1908 komentarzy: 938013.02.2026, 13:13

@Marzag: tzn że ma za dużo pieniędzy i może robić sobie z nimi co chce i nie ma to związku z jego wiarą w mistrzostwo czy kibicowaniem, jesteś średnią osobą żeby ludzi umoralniać i narzucać własne zdanie bo nie wszystko jest tak jak ty to widzisz.

Bart1313 komentarzy: 29813.02.2026, 13:11

Nie ma co do końca strzępić języka (pisać różnych głupot), do póki piłka w grze jesteśmy w stanie wygrać w tym sezonie wszystko i tego się trzymajmy. Po sezonie przyjdzie czas na podsumowania. Na chwilę obecną wspierajmy naszych, stawiajmy duże pieniądze na naszych i tego się trzymajmy.

ozzy95 komentarzy: 3472 newsów: 113.02.2026, 13:10

@Furgunn napisał: "nie mamy już żadnych wymówek."

jak to? liga się wyrównała, wszyscy zaliczają wpadki, wszystkie zespoły przeciwko nam murują i nie chco grać w piłkę, Gyokeres ogranicza nasz atak i wszyscy przez niego grają źle, Hincapie jest słaby w ofensywie, Timber jest słaby w ofensywie, kontuzje. Jest jeszcze całe mnóstwo wymówek.

vitold komentarzy: 506813.02.2026, 13:10

@adek504 napisał: "A przy ewentualnej wygranej będzie sie cieszył czy jednak płakał ze nie ma banknotów? ;)"

Raczej to pierwsze, bo ja mowie o kibicach ktorzy wierza w mistrzostwo mimo wszystko, a nie o tych co od wczoraj tutaj zwalnaija wszystkich i wszystko.

arsenallord komentarzy: 33476 newsów: 11713.02.2026, 13:01

Jak nic w tym sezonie nie wygramy to ciężko mi sobie wyobrazić jaki będzie z nas ubaw na całym świecie.

Furgunn komentarzy: 1324713.02.2026, 12:57

My nie możemy oddać tego prowadzenia, staniemy się jeszcze większym pośmiewiskiem, a z sezonu na sezon za Artety wygranie ligi będzie się stawać coraz trudniejszym zadaniem, nie mamy już żadnych wymówek.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady