Arsenal vs Kairat Almaty - zakończyć fazę grupową jak należy

Arsenal vs Kairat Almaty - zakończyć fazę grupową jak należy 27.01.2026, 19:02, Mateusz Kolebuk 1307 komentarzy

Arsenal ma szansę zakończyć fazę grupową Ligi Mistrzów z kompletem zwycięstw, gdy w środowy wieczór podejmie na Emirates Stadium ostatni w tabeli Kairat Ałmaty. Kanonierzy już wcześniej zapewnili sobie awans do 1/8 finału, a teraz chcą przypieczętować pierwsze miejsce w grupie. Wystarczy, że unikną porażki, by zakończyć tę fazę z przytupem.

Z nadchodzącymi kluczowymi spotkaniami na horyzoncie, Mikel Arteta planuje dokonać wielu zmian w składzie na ten mecz bez większej stawki przeciwko drużynie z Kazachstanu.

Wieści z obozu Arsenalu

Piero Hincapié wrócił do gry po kontuzji w przegranym meczu z Manchesterem United, ale Riccardo Calafiori i Kai Havertz nie znaleźli się w kadrze. Obaj mogą wystąpić przeciwko Kairatowi, choć ich czas na boisku będzie raczej ograniczony. Jedynym pewnym nieobecnym jest młody Max Dowman, natomiast Cristhian Mosquera, Myles Lewis-Skelly, Christian Nørgaard i Eberechi Eze powinni dostać szansę gry.

Przewidywany skład Arsenalu na mecz z Kairatem

W bramce zobaczymy Kepę Arrizabalagę, który zastąpi Davida Rayę. Hiszpan powinien mieć spokojny wieczór, biorąc pod uwagę ograniczone możliwości ofensywne Kairatu.

Na prawej obronie wystąpi Ben White. Powrót Hincapié na lewą stronę oznacza, że White ponownie będzie musiał zaakceptować rolę zmiennika Jurriëna Timbera, ale przeciwko Kairatowi dostanie swoją szansę.

W środku obrony zagra Cristhian Mosquera, który wrócił do gry przeciwko Interowi po długiej przerwie spowodowanej kontuzją. Obok niego wystąpi Piero Hincapié, który został zdjęty z boiska przed godziną gry przeciwko United, co mogło być przygotowaniem do tego meczu.

Lewą obronę zajmie Myles Lewis-Skelly. Choć powrót Calafioriego może ograniczyć jego minuty w przyszłości, to Anglik jest idealnym wyborem na takie spotkania.

W środku pola zobaczymy Christiana Nørgaarda. Martin Ødegaard, Declan Rice i Martín Zubimendi zostaną oszczędzeni, co daje Nørgaardowi szansę na siódmy występ w barwach Arsenalu.

Obok niego zagra Mikel Merino, który ponownie zostanie wykorzystany w roli pomocnika zamiast napastnika. Przejmie on rolę box-to-box od Rice'a.

Na prawym skrzydle wystąpi Noni Madueke, który wszystkie swoje gole dla Arsenalu zdobył w Lidze Mistrzów. Będzie chciał poprawić swoje statystyki przeciwko najsłabszej drużynie w grupie.

Na pozycji ofensywnego pomocnika zobaczymy Eberechi Eze. Choć rzadko pojawia się na boisku w tym sezonie, będzie chciał pokazać się Artetcie z jak najlepszej strony.

Na lewym skrzydle zagra Gabriel Martinelli. Ponad połowa jego dziewięciu goli w tym sezonie padła w europejskich rozgrywkach, a Brazylijczyk będzie chciał zaprezentować się na tyle dobrze, by wskoczyć do podstawowego składu na Premier League.

Na szpicy wystąpi Viktor Gyökeres. Wciąż nie wiadomo, kto będzie pierwszym wyborem na pozycji numer 9 w najbliższych tygodniach i miesiącach, zwłaszcza że Gabriel Jesus wrócił do gry, a Kai Havertz jest bliski powrotu. Jesus zaczął mecz z United, więc Gyökeres dostanie swoją szansę przeciwko Kairatowi.

Kairat AlmatyMikel ArtetaZapowiedź autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
vitold komentarzy: 400928.01.2026, 14:04

" wiesz co jakbym miał cię w zasięgu ręki to chętnie bym Ci strzelił takiego plaskacza w łeb że byś się obliznal może by Ci się w tym pustym łbie wreszcie ustawiło a jak nie to trudno chociaż miałbym satysfakcję"

XDDD pięknie haha

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 14:02

@Marzag: jaki ton wypowiedzi przecież pisze bardzo spokojnie. Ostrzeżenia no fakt przez tyle lat dostałem 2 bo donosisz do adminów.

Ech0z komentarzy: 1110928.01.2026, 14:02

Ale dzisiaj święto footbalu. Najlepszy dzień w środku sezonu to taka końcowa multiliga. Gol co minutę przez cały wieczór ale to będzie ogień bo dużo dzisiaj meczy które typowane są 4+ bramko

Barney komentarzy: 2558628.01.2026, 14:01

@Marzag:

Golym okiem widac ,ze u nas cierpi ofensywa nie tylko Gyok i duze prawdopodobieństwo ,ze by zdobyl wiecej goli w innym klubie top six.

Jesus gral dobry mecz ,dobry zart ,zadne statystki tego nie zmienia wystarczy obejrzec spotkanie.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:56

@alexis1908 napisał: "co ty opowiadasz to że zrobię ironiczny uśmieszek albo XD to nie znaczy że nie jestem wyluzowany. Kto Ci takich glupot naopowiadał ?"
O zobacz, ton twojej wypowiedzi to potwierdza, a jak się zajrzy w twoje ostrzeżenia to dodatkowo można się w tym utwierdzić, że akurat z trzymaniem dystansu i byciem spokojnym to Ty miewasz spore problemy czasami.

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 13:54

@Marzag: co ty opowiadasz to że zrobię ironiczny uśmieszek albo XD to nie znaczy że nie jestem wyluzowany. Kto Ci takich glupot naopowiadał ?

ozzy95 komentarzy: 3367 newsów: 128.01.2026, 13:51

Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:48

@alexis1908 napisał: "o czym ty mówisz? Ja sobie na luziku prowadzę rozmowę czekam na dzisiejszy mecz żeby podziwiać popisy Odegaarda przeciwnik idealny pod jego poziom gry ;)"
No nie wiem, wydajesz się dość spięty. Prowokujesz, zakańczasz niemal każde zdanie ironicznym uśmieszkiem, gdzie niegdzie dorzucasz XD.

Jak dla mnie to nie wygląda jak komentarze osoby całkowicie wyluzowanej.

Mizzou komentarzy: 622528.01.2026, 13:47

Aż się boję oddać głos w sondzie, bo nie wiem co się stanie :>

vitold komentarzy: 400928.01.2026, 13:46

Marzag odpalony na fakty, że Haaaaaaalnd ma o wiele więcej niz nasza CAŁA OFENSYWA, ale to ten Gyok kiepski nie strzela ehh. Isak pewnie miałby tu juz 50 bramek :O

Co mnie obchodzi 8 ostatnich meczów haalanda. Obchodzi mnie efekt koncowy, czyli ile ugrał w całym sezonie xD

Bardock88 komentarzy: 19828.01.2026, 13:45

Here we go... again :D

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 13:43

@Marzag: o czym ty mówisz? Ja sobie na luziku prowadzę rozmowę czekam na dzisiejszy mecz żeby podziwiać popisy Odegaarda przeciwnik idealny pod jego poziom gry ;)

kaljot komentarzy: 117528.01.2026, 13:42

blablablaaaaaaaaaa

bla bla?

blaaaa blaaaa bla!

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:34

@alexis1908 napisał: "przecież zapytałem tylko nie powiedziałem że to na pewno robiłeś, uważaj bo z tych nerwów telefon oplujesz ;) włącz sobie na YT popisy naszego kapitana dla uspokojenia ;)"

Wydaje mi się, że z naszej dwójki to raczej Tobą targają emocje w dyskusji. Ja bardzo spokojnie do tego podchodzę.

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 13:33

@Marzag: przecież zapytałem tylko nie powiedziałem że to na pewno robiłeś, uważaj bo z tych nerwów telefon oplujesz ;) włącz sobie na YT popisy naszego kapitana dla uspokojenia ;)

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:33

@Gunnerrsaurus napisał: "Madueke będzie lepiej wyglądał jak odejdzie do jakiegoś klubu co gra w drugiej lidze. Nie wiem po co go kupiliśmy, nic nie gra, dużo kosztował, przez niego Nwaneri poszedł na wypożyczenie. Najgłupszy transfer w historii Arsenalu."
Bo to piłkarz z potencjałem, niską wypłatą, którego w razie gdy się nie sprawdzi będzie można dość łatwo spieniężyć.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1306328.01.2026, 13:32

@Marzag:

Madueke będzie lepiej wyglądał jak odejdzie do jakiegoś klubu co gra w drugiej lidze. Nie wiem po co go kupiliśmy, nic nie gra, dużo kosztował, przez niego Nwaneri poszedł na wypożyczenie. Najgłupszy transfer w historii Arsenalu.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:28

@alexis1908 napisał: "Czemu o Madueke nie wspomnisz czy to nie ty byłeś w grupie ludzi która uważała go za świetny transfer ?"
Nie, a co?

Ja go zwyczajnie nie linczowałem zanim do nas nie dołączył. Być może w twoich oczach brak linczu został odebrany jako cieszenie się na świetny transfer.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:27

@kamo99111 napisał: "Gyoko nie wiadomo czy na jego formę nie miała wpływu saga oraz późny transfer (brak okresu przygotowawczego)"
Na pewno ma, ale ma bardzo dużo do nadrobienia pod względem technicznym, w przyszłym sezonie będzie pewnie lepiej przygotwany do zmagań w premier league, ale ciężko mi uwierzyć w to że jego lepiej to będzie dla nas wystarczająco.

Zarówno Eze, jak i on pewnie będą lepiej wyglądać za sezon, zwłaszcza że po Eze widać że on nie do końca rozumie jak powinien grać i czego oczekują od niego koledzy.

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 13:26

@Marzag: Haaland 20 goli w sezonie w PL ofensywa Arsenalu 16 Martinelli Saka Gyokeres Madueke i Trossard manipulacja XD z United cały mecz wyglądaliśmy mizernie. Czemu o Madueke nie wspomnisz czy to nie ty byłeś w grupie ludzi która uważała go za świetny transfer ?

kamo99111 komentarzy: 927828.01.2026, 13:24

@adek504 napisał: "Nie jarają Cie, Twoje prawo, ale czemu innych to nie może cieszyc? To ze jest sie liderem w ciągu sezonu nie odbiera tego, ze nie mozna wygrac mistrzostwa"

Nie pamietam abym komukolwiek zabraniał się cieszyć z 1 miejsca w połowie sezonu ;-) @adek504 napisał: "Proszę Cie, Ty nie potrafiłeś wytrzymać i marudziłeś przed 1 lipca ze nie ma transferów, przecież jakbyśmy gonili cały sezon w lidze to byś dzień w dzień wchodził i mowil ze ,danego mistrzostwa nie będzie, bo Arsenal nie umie gonić
I co po tym mistrzostwie jak przez 10 miesięcy ciągle nerwy?"


No i czy trochę moje przewidywania się nie sprawdziły:

Gyoko nie wiadomo czy na jego formę nie miała wpływu saga oraz późny transfer (brak okresu przygotowawczego)

Eze sprowadzony późno też szału nie robi

Do Madueke też miałem mieszane odczucia i też póki co jego gra z butów nie wyrzuca...

Zresztą, przed meczem z United twierdziłeś, że to będzie "łatwy mecz" bo my przecież "ciężarów z Ubited u siebie nie mamy". Więc można oczywiście patrzeć przez różowe okulary. Wolę jednak patrzeć realistycznie. A lokalne trendy oraz dane historczne nie napawają optymizmem ;-) @ozzy95 napisał: "a Ty tak z tym avkiem na poważnie? nie lepiej z nim poczekać przynajmniej do końca sezonu? może być wtedy trochę niezręcznie ;)"

Oczywiście może być. Licze się z tym ;-)

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:19

To tak jakby krytykować Salibę w sezonie 22/23 i się zastanawiać czy Rob Holding w City miałby więcej czystych kont niż w Arsenalu.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:18

@Barney napisał: "Z utd jesus byl beznadziejny i tyle. Nasza ofensywa cierpi taki Gyokeres nawet w Utd mialby wiecej goli."
To zdanie to abominacja, krytyka jednego z niewielu piłkarzy którzy mieli dobry dłuży fragment gry. I wyobrażanie sobie jakby najgorszy piłkarz pod względem umiejętności piłkarskich w lidze strzelał gole w innym zespole jakby wina nie leżała w jego jakości, a to świat się uwziął.

Barney komentarzy: 2558628.01.2026, 13:16

Z utd jesus byl beznadziejny i tyle. Nasza ofensywa cierpi taki Gyokeres nawet w Utd mialby wiecej goli.

Najgirszy papudrok to Odegaard zdecydowanie.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:13

@alexis1908 napisał: "z United Gyokeres zaczął na ławce naszą ofensywa wyglądała tak samo jak z nim, znalazłeś se kozła ofiarnego ale jak el capitano gra słabo to mówisz że jest w sumie okej"
Tu akurat przykład kłamstwa, nasza gra wyglądała najlepiej do około 30 minuty spotkania. Jesus wyglądał wtedy co najmniej dobrze, co potwierdzają jego statystyki.

Jesus nie jest goleadorem, ale ułatwiał drużynie grę w piłkę, czego nie można powiedzieć o Gyokeresie który też nie jest goleadorem, ale dla odmiany niczego drużynie nie ułatwia.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:12

@alexis1908 napisał: "Sam Haaland ma strzelonych więcej bramek niż nasza ofensywa razem wzięta niesamowicie grają chłopaki"
To prawda, ale jakby ktoś chciał zmanipulować, jak to mają w zwyczaju niektórzy użytkownicy kanonierzy.com

to mógłby napisać że
Erling Haaland
8 last games
0 open play goals
4 big chances missed
12 points dropped by City

i zasugerować, że z takim napastnikiem po prostu nie można myśleć o mistrzostwie.

Z tym, że to oczywiście mało prawdopodobne, bo Ci użytkownicy manipulują tylko wtedy gdy chcą przedstawić Arsenal albo piłkarzy/trenera związanych z Arsenalem w złym świetle, innych klubów te osoby mają w zwyczaju raczej bronić i przedstawiać ich w samych superlatywach.

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 13:10

@Marzag: z United Gyokeres zaczął na ławce naszą ofensywa wyglądała tak samo jak z nim, znalazłeś se kozła ofiarnego ale jak el capitano gra słabo to mówisz że jest w sumie okej

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:06

@alexis1908 napisał: "czyli mówisz że w ofensywie wszystko jest okej oprócz Gyokeresa tak ?"
To nie jest tak proste, nie wiem czy jakbym to rozpisał to czy byś coś był w stanie z tego wyciągnąć (zakładam, że byś zwyczajnie kolejnego chochoła postawił jak to masz w zwyczaju).

Zawodnicy nie grają w próźni, każdy jest zależny od swoich kolegów, nie ma asysty bez strzelca, nie ma strzelca bez podania, nie ma podania bez ruchu.

Gyokeres swoją grą bardzo nam ogranicza możliwości ofensywne przez to że jest bardzo słaby fizycznie, wolny, nie potrafi kontrolować piłki w ruchu, ma bardzo słabą technikę użytkową.

Cała reszta nawet jeśli ma gorszy okres w grze to ma jakość na którą zawsze można liczyć. To jest największa różnica między nimi a Gyokeresem.

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 13:05

@Marzag: Sam Haaland ma strzelonych więcej bramek niż nasza ofensywa razem wzięta niesamowicie grają chłopaki

Ech0z komentarzy: 1110928.01.2026, 13:02

Moim zdaniem. Ofensywna niemoc Arsenalu jest w 100% wina Artety. Dlaczego? Arteta kocha defensywę i kontrolę. U niego każdy musi wracać pełnym sprintem do każdej straconej piłki. Granie co 3 dni na najwyższym poziomie to maksymalne możliwe zmęczenie. Dodajmy to że zawodnicy ofensywni szybciej się męczą niż fizyczni defensorzy. Nasi zawodnicy nie mają sił kreować bo są zajechani tym że więcej muszą pracować w obronie niż w ataku. Nie wiem czy wiecie dlaczego Salah w tamtym sezonie strzelił 500 goli ? Bo Slot zwolnił go z obowiązków defensywnych i mógł skupić całą energię na atak. Efekt ? Mistrzostwo kraju zdobyte praktycznie w pojedynkę.

Arteta ? Zawsze go bronie i szanuję ale teraz widzę jedna wadę która nie pozwala mu być top trenerem ( zero trofeów). Najlepsi trenerzy potrafią znaleźć balans i rozumieją że trofea wygrywa się na wiosnę a nie jesienią. Arteta musi zrozumieć że jak zajedzie graczy do stycznia to mając nawet 20pkt przewagi nic nie wygra bo druga połowę sezonu każdy będzie czlapakiem.

Czemu Saka nie ma asyst, bo większość jego wrzutek leci na Timbera. Ile Timber strzelił tych goli w karierze ? Gyokeres jest ale co z tego jak dostanie 2 podania na mecz i te podania są wtedy jak już 3 obrońców trzyma go za szyję a czwarty kopie po łydkach. Męczy mnie już ta samą gra bez efektów. Zero zmiany stylu żeby zaskoczyć rywala. Czemu raz na godzinę meczu nie postawimy autobusu żeby rywal się odsłonił i puszczać kontry na Gyoko lub Martinellego. Tylko wieczny pressing, 3 kółeczka Ode żeby przeciwnik zdarzył się zabunkrowac i podanie do tyłu. Elo.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:02

Jeśli ktoś na poważnie bierze cherry-pickowane statystyki piłkarzy bez żadnej refleksji to moim zdaniem wypisuje się z poważnej dyskusji o piłce nożnej.

Po prostu zależy mu na emocjach i tyle.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 13:00

@gbn napisał: "Liczbowe potwory."
To zależy jakie liczby weźmiesz pod uwagę.

Jakby przedstawić ofensywne liczby piłkarzy City od ostatnich kilkunastu spotkań to też by można dojść do wniosku, że nie mają kim atakować.

Problemem u wielu ludzi dzisiaj jest to, że ludzie nawet nie analizują tych statystyk które czytają, nie mają pojęcia jak się tworzy statystyki, i jak odpowiednio zawężając kryteria można każdego przedstawić w takim świetle żeby pasowało pod tezę.

adek504 komentarzy: 370228.01.2026, 12:56

Anthony Gordon został zapytany o różnice pomiędzy Ligą Mistrzów a Premier League

"Myślę, że drużyny w Lidze Mistrzów grają zdecydowanie bardziej otwarty futbol. Wszystkie starają się próbować atakować i grać piłką, jest mniej faz przejściowych.

Premier League stałą się bardziej fizyczna niż kiedykolwiek wcześniej. Czasem wygląda jak mecz koszykówki. Mniej w niej kontroli, zdecydowanie więcej biegania. Liczą się pojedynki - wygrywasz je w odpowiednim momencie i wygrywasz cały mecz.

W Lidze Mistrzów możemy grać w trochę bardziej tradycyjny sposób, skupiając się na piłce. Premier League to teraz przede wszystkim długie wyrzuty z autu, stałe fragmenty - sama gra jest przez to zdecydowanie wolniejsza".

Z Angielskie Expresso

Ciekawe, ze mówi to zawodnik druzyny, która bardzo mocno stawia na fizyczność, często tez na murowanie i utrudnianie przeciwnikowi

To tak samo jak Slot ostatnio sie żalił, ze trudno im sie grac bo nikt nie chce grać z nimi otwartej piłki I każdy sie muruje, przy czym ten sam Slot w maju czy na poczatku sezonu wychodzi na Anfiled na Arsenal i sie cofa od poczatku i liczy na kontry

gbn komentarzy: 486728.01.2026, 12:56

@Marzag napisał: "Kwestia skali, pozostali przy Viktorze wyglądają rewelacyjnie."
Liczbowe potwory.

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 12:51

@Marzag: czyli mówisz że w ofensywie wszystko jest okej oprócz Gyokeresa tak ?

adek504 komentarzy: 370228.01.2026, 12:40

@Marzag napisał: "Trochę zrozumienia, rozmawiasz z użytkownikiem k.com, a nie kibicem Arsenalu. Więc wasz punkt widzenia jest zupełnie inny."

Masz rację, zapomniałem ze w sumie to nie jest tożsame xd

Mastec30 komentarzy: 1125428.01.2026, 12:40

Tą statystykę o golach można uzupełnić tym:

Kontakty ofensywy Arsenalu z piłką w polu karnym przeciwnika w porównaniu z dwoma ubiegłymi sezonami ligowymi (/90 minut):

Saka 8,81 (23/24) -> 9,39 (24/25) -> 7,09 (25/26)
Trossard 7,33 -> 5,82 -> 5,23
Ødegaard 5,46 -> 4,68 -> 2,45
Martinelli 9,18 -> 7,63 -> 6,37

Inne:
Timber 2,60 (24/25) -> 3,75 (25/26)
Calafiori 3,02 -> 2,71

Havertz 5,43 (24/25) -> Gyö 6,04 (25/26)

Ciekawostka - Madueke kręci pod tym kątem najlepszy wynik w drużynie i zaliczył progres w porównaniu do ubiegłej kampanii w Chelsea: 8,75 (24/25) -> 10,22 (25/26).

Jest ogólnie regularna tendencja spadkowa. I to już jest kwestia moim zdaniem trenera i taktyki. Całościowo sytuacja nie jest zła bo nadal mamy tego lidera wszędzie itd ale to nie powinno nam zasłaniać tego, że są znaki alarmujące. I o tym się powinno mówić bo możemy grać nadal to samo co gramy i pewnie nadal będziemy punktować ale jak przemilczymy te problemy które już są widocznie i nic z tym nie zrobimy to one się będą nasilać i zresztą nasilają się od jakiegoś czasu. Kto wie czy to nam w przyszłości nie przyniesie podobnej serii bez zwycięstwa w lidze np w Kwietniu. No tu jest moment prawdy dla Mikela bo to on im wpoił takie granie i to on musi teraz zaryzykować i coś zmienić

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 12:31

@adek504 napisał: "Proszę Cie, Ty nie potrafiłeś wytrzymać i marudziłeś przed 1 lipca ze nie ma transferów, przecież jakbyśmy gonili cały sezon w lidze to byś dzień w dzień wchodził i mowil ze ,danego mistrzostwa nie będzie, bo Arsenal nie umie gonić
I co po tym mistrzostwie jak przez 10 miesięcy ciągle nerwy?"

Trochę zrozumienia, rozmawiasz z użytkownikiem k.com, a nie kibicem Arsenalu. Więc wasz punkt widzenia jest zupełnie inny.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 12:30

@alexis1908 napisał: "pozostali super wyglądają masz pełną rację xD"
Kwestia skali, pozostali przy Viktorze wyglądają rewelacyjnie.

ozzy95 komentarzy: 3367 newsów: 128.01.2026, 12:25

@kamo99111: a Ty tak z tym avkiem na poważnie? nie lepiej z nim poczekać przynajmniej do końca sezonu? może być wtedy trochę niezręcznie ;)

fabregas1987 komentarzy: 2694228.01.2026, 12:24

@darek250s: jasnym jest, ze atak gra straszna kupe, ostatnio ale widzę, ze wybrałeś sobie takie statystyki, które akurat najlepiej beda pasowały, jak Saka nie strzela we wszystkich rozgrywkach to tak napisałeś, ale jak Martinelli czy Madueke strzelili w LM to piszesz tylko o PL xd To teraz ja:

- Martinelli 10 g+a we wszystkich rozgrywkach w 27 meczach

- Saka 14 g+a we wszystkich rozgrywkach w 31 meczach

- Trossard 14 g+a we wszystkich rozgrywkach w 28 meczach, a w 11 ostatnich przez ciebie przytoczonych 2g+2a

- Gyokeres 10 g+a we wszystkich rozgrywkach w 28 meczach

- Nawet tez nieszczęsny Madueke, którego cieżko bronic w lidze, strzelił 3 gole w LM i dal 2 asysty w FA Cup w 4 meczach

Takze jak widać statystykami można sobie dowolnie manipulować, ale trzeba wspierać teraz drużynę, bo po swietach mieliśmy 2 pkt. nad City i pełne gacie, ze znowu to wypuszczamy z rak, a teraz mamy 4 pkt. po okresie grudniowo-styczniowym i rozegraniu pierdyliarda meczów w 2 miesiące nadal jesteśmy liderami. City jedzie na Spurs i Live, my mamy Leeds i Sunderland i za 2 tygodnie nastroje mogą być totalnie odmienne

adek504 komentarzy: 370228.01.2026, 12:21

@kamo99111 napisał: "Stąd pierwsze miejsca w środku sezonu mnie nie jarają. Dla mnie możemy nawet w ostatniej kolejce wskoczyć na pozycje lidera tym samym będąc tam jeden dzień. Ale jeżeli da to mistrzostwo to ok.."

Nie jarają Cie, Twoje prawo, ale czemu innych to nie może cieszyc? To ze jest sie liderem w ciągu sezonu nie odbiera tego, ze nie mozna wygrac mistrzostwa

@kamo99111 napisał: "Dla mnie możemy nawet w ostatniej kolejce wskoczyć na pozycje lidera tym samym będąc tam jeden dzień. Ale jeżeli da to mistrzostwo to ok.."

Proszę Cie, Ty nie potrafiłeś wytrzymać i marudziłeś przed 1 lipca ze nie ma transferów, przecież jakbyśmy gonili cały sezon w lidze to byś dzień w dzień wchodził i mowil ze ,danego mistrzostwa nie będzie, bo Arsenal nie umie gonić
I co po tym mistrzostwie jak przez 10 miesięcy ciągle nerwy?

alexis1908 komentarzy: 851428.01.2026, 12:18

@Marzag: pozostali super wyglądają masz pełną rację xD

kamo99111 komentarzy: 927828.01.2026, 12:15

@adek504 napisał: "W sezonie 22/23 tak, ale w 23/24 nie, najdłużej bylo LFC, potem City, a my w tej klasyfikacji bylismy dopiero 3"

No to nawet w jednym byliśmy w drugim 3 najlepszy wynik. Nic to nie zmienia w ostatecznyn rozrachunku. Mistrzostwa za statystyki nie przyznają tylko za największą ilość punktów. Stąd pierwsze miejsca w środku sezonu mnie nie jarają. Dla mnie możemy nawet w ostatniej kolejce wskoczyć na pozycje lidera tym samym będąc tam jeden dzień. Ale jeżeli da to mistrzostwo to ok.. @adek504 napisał: "Ale wiesz, ze mozna byc jednocześnie liderem i sie z tego cieszyc i nie marudzić na każdym kroku?

Tylko kibice Arsenalu potrafią chyba tak mieć, ze ich klub jest liderem, a oni nie potrafią tego docenić"


Można się cieszyć - oczywiście. I myślę, że każdy się z tego cieszy. Co nie znaczy, że nie można nie być zaniepokojonym naszą obecną formą. Bo ta jest daleka od ideału.

Szogun komentarzy: 32931 newsów: 328.01.2026, 11:57

@darek250s: Pisałem dokładnie to samo zaraz po meczu i tu jest problem. Oni nie zatracili umiejętności strzelania bramek. Menadżer potrafi skutecznie utrudnić to starając się za wszelką cenę kontrolować spotkanie.

Marzag komentarzy: 48550 newsów: 128.01.2026, 11:55

@darek250s napisał: "Jak już tu mądre głowy czepiają się Victoria Gyokeresa to polecam zapoznać się z tymi statystykami."
Bo on prócz tego że nie strzela goli ma szereg innych wad i cięzko coś dobrego znaleźć w jego występach, chyba tylko chęci.

A pozostali jednak wyglądają znacznie lepiej, asystują, rozgrywają, tworzą sytuacje

AR14 komentarzy: 148728.01.2026, 11:54

@darek250s napisał: "Ofensywa Arsenalu:

Bukayo Saka – bez goli w ostatnich 13 meczach

Viktor Gyokeres – bez goli z gry w ostatnich 11 meczach Premier League

Gabriel Martinelli - bez goli w ostatnich 13 meczach Premier League

Noni Madueke - bez goli w ostatnich… 25 meczach Premier League

Leandro Trossard – 1 gol w ostatnich 11 spotkaniach

Jak już tu mądre głowy czepiają się Victoria Gyokeresa to polecam zapoznać się z tymi statystykami."


Ale co Ci dają te statystyki dareczku? Przeciez eksperci pokroju @Dziadyga już przemówili. Wina leży po stronie Mikela w 100% xD

adek504 komentarzy: 370228.01.2026, 11:52

@MutatedBlueberry napisał: "Bramki zdobyte to jest strasznie przypudrowana statystyka, po prostu nadrabiamy tymi SFG, ale expected goals z gry to jest druga połowa tabeli. Naprawdę ciężko się ogląda nasze mecze"

xG open Play jesteśmy na 7 miejscu ze stratą 0.3 do 5 miejsca
xG ogólnie 1 miejsce

MutatedBlueberry komentarzy: 40028.01.2026, 11:45

@darek250s: Ofensywa w tym sezonie to tragedia i to nie jest wina poszczególnych zawodników, tylko taktyki. Po prostu plan na każdy mecz to przede wszystkim bramek nie tracić i wcisnąć jakiegoś farfocla z rożnego.

Bramki zdobyte to jest strasznie przypudrowana statystyka, po prostu nadrabiamy tymi SFG, ale expected goals z gry to jest druga połowa tabeli. Naprawdę ciężko się ogląda nasze mecze

sidtsw komentarzy: 393328.01.2026, 11:31

ale Gyokeres to juz na oko drewno jest, nie trzeba byc ekspertem, technicznie slabiutki, tylko siła..a to za malo na AFC

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady