Arsenal vs Kairat Almaty - zakończyć fazę grupową jak należy

Arsenal vs Kairat Almaty - zakończyć fazę grupową jak należy 27.01.2026, 19:02, Mateusz Kolebuk 1403 komentarzy

Arsenal ma szansę zakończyć fazę grupową Ligi Mistrzów z kompletem zwycięstw, gdy w środowy wieczór podejmie na Emirates Stadium ostatni w tabeli Kairat Ałmaty. Kanonierzy już wcześniej zapewnili sobie awans do 1/8 finału, a teraz chcą przypieczętować pierwsze miejsce w grupie. Wystarczy, że unikną porażki, by zakończyć tę fazę z przytupem.

Z nadchodzącymi kluczowymi spotkaniami na horyzoncie, Mikel Arteta planuje dokonać wielu zmian w składzie na ten mecz bez większej stawki przeciwko drużynie z Kazachstanu.

Wieści z obozu Arsenalu

Piero Hincapié wrócił do gry po kontuzji w przegranym meczu z Manchesterem United, ale Riccardo Calafiori i Kai Havertz nie znaleźli się w kadrze. Obaj mogą wystąpić przeciwko Kairatowi, choć ich czas na boisku będzie raczej ograniczony. Jedynym pewnym nieobecnym jest młody Max Dowman, natomiast Cristhian Mosquera, Myles Lewis-Skelly, Christian Nørgaard i Eberechi Eze powinni dostać szansę gry.

Przewidywany skład Arsenalu na mecz z Kairatem

W bramce zobaczymy Kepę Arrizabalagę, który zastąpi Davida Rayę. Hiszpan powinien mieć spokojny wieczór, biorąc pod uwagę ograniczone możliwości ofensywne Kairatu.

Na prawej obronie wystąpi Ben White. Powrót Hincapié na lewą stronę oznacza, że White ponownie będzie musiał zaakceptować rolę zmiennika Jurriëna Timbera, ale przeciwko Kairatowi dostanie swoją szansę.

W środku obrony zagra Cristhian Mosquera, który wrócił do gry przeciwko Interowi po długiej przerwie spowodowanej kontuzją. Obok niego wystąpi Piero Hincapié, który został zdjęty z boiska przed godziną gry przeciwko United, co mogło być przygotowaniem do tego meczu.

Lewą obronę zajmie Myles Lewis-Skelly. Choć powrót Calafioriego może ograniczyć jego minuty w przyszłości, to Anglik jest idealnym wyborem na takie spotkania.

W środku pola zobaczymy Christiana Nørgaarda. Martin Ødegaard, Declan Rice i Martín Zubimendi zostaną oszczędzeni, co daje Nørgaardowi szansę na siódmy występ w barwach Arsenalu.

Obok niego zagra Mikel Merino, który ponownie zostanie wykorzystany w roli pomocnika zamiast napastnika. Przejmie on rolę box-to-box od Rice'a.

Na prawym skrzydle wystąpi Noni Madueke, który wszystkie swoje gole dla Arsenalu zdobył w Lidze Mistrzów. Będzie chciał poprawić swoje statystyki przeciwko najsłabszej drużynie w grupie.

Na pozycji ofensywnego pomocnika zobaczymy Eberechi Eze. Choć rzadko pojawia się na boisku w tym sezonie, będzie chciał pokazać się Artetcie z jak najlepszej strony.

Na lewym skrzydle zagra Gabriel Martinelli. Ponad połowa jego dziewięciu goli w tym sezonie padła w europejskich rozgrywkach, a Brazylijczyk będzie chciał zaprezentować się na tyle dobrze, by wskoczyć do podstawowego składu na Premier League.

Na szpicy wystąpi Viktor Gyökeres. Wciąż nie wiadomo, kto będzie pierwszym wyborem na pozycji numer 9 w najbliższych tygodniach i miesiącach, zwłaszcza że Gabriel Jesus wrócił do gry, a Kai Havertz jest bliski powrotu. Jesus zaczął mecz z United, więc Gyökeres dostanie swoją szansę przeciwko Kairatowi.

Kairat AlmatyMikel ArtetaZapowiedź autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 11:02

@kwiatinho napisał: "Według mnie PSG nie będzie tak groźne jak w zeszłym sezonie z kilku powodów. Przede wszystkim LM w głównej mierze przyczynił się Donnaruma a nam w pierwszym.meczu zabrakło choćby Parteya który był mega ważnym ogniwem oraz Gabriela. Do tego mamy bardziej kompletny skład i doświadczenie zdobyte w poprzednim sezonie.
PSG wydaje się nieco słabsze. Doue już nie szaleje. Kvitcha ciut słabiej. W obronie również miewają problemy."


Mi bardziej chodzi o to, że PSG może być trudniejszym przeciwnikiem niż City czy Real. Może nie będą tak mocni jak rok temu jak mówisz ale oni też rok temu dopiero teraz się rozkręcali i było widać w okolicach lutego/marca że nabierali mocy to dopiero zobaczymy jak bardzo się rozkręcą. W każdym razie na ten moment nie powiedziałbym, że 1/4 będzie trudniejsza niż 1/2. Raczej porównywalnie

vitold komentarzy: 402129.01.2026, 10:55

Sztuczna inteligencja przewidziała przyszłość Victora Gyökeresa:

2025/26 - Arsenal (17 goli)
2026/27 - Arsenal (10 goli)

TRANSFER DO AL-ITTIHAD
2027/28 - Al-Ittihad (6 goli)
2028/29 - Wypożyczenie do Legii Warszawa (7 goli)
2029/30 - Al-Ittihad (7 goli)
2030/31 - Al-Ittihad (17 goli)

PRZEJŚCIE ZA DARMO DO SPORTINGU
2031/32 - Sporting CP (17 goli)
2032/33 - Sporting CP (2 gole)

PRZEJŚCIE ZA DARMO DO MARIBORU
2033/34 - Maribor (7 goli)

TRANSFER DO WIDZEWA ŁÓDŹ
2034/35 - Widzew Łódź (21 goli)
2035/36 - Widzew Łódź (10 goli)
2036/37 - Widzew Łódź (17 goli)

PRZEJŚCIE ZA DARMO DO AIK SOLNA
2037/38 - AIK Solna (1 gol)

PRZEJŚCIE ZA DARMO DO WISŁY KRAKÓW!
2038/39 - Wisła Kraków (13 goli)

2039 - KONIEC KARIERY

kwiatinho komentarzy: 1348229.01.2026, 10:54

@Mastec30 napisał: "Czy ja wiem czy ćwierćfinał łatwiejszy. Real czy City z problemami. a PSG czy Barca jak się rozpędzą tak jak w poprzednim sezonie to w kwietniu mogą byc mega trudne mecze"

Według mnie PSG nie będzie tak groźne jak w zeszłym sezonie z kilku powodów. Przede wszystkim LM w głównej mierze przyczynił się Donnaruma a nam w pierwszym.meczu zabrakło choćby Parteya który był mega ważnym ogniwem oraz Gabriela. Do tego mamy bardziej kompletny skład i doświadczenie zdobyte w poprzednim sezonie.
PSG wydaje się nieco słabsze. Doue już nie szaleje. Kvitcha ciut słabiej. W obronie również miewają problemy.

Co do Realu to z żółwiem ninja który jest w swoim prime nigdy nic nie wiadomo. Niby nie są mocniejsi ale moim zdaniem są niebezpieczni. City wiadomka. Barca nikt nie wie na co ich stać. Na pewno są mocni

Garfield_pl komentarzy: 4216729.01.2026, 10:40

Arsenal have agreed a deal with League Two side Grimsby over the permanent sale of Maldini Kacurri (20) for an undisclosed fee. [@RyanTaylorSport]

Garfield_pl komentarzy: 4216729.01.2026, 10:40

Arsenal have banked a whopping £48.9m in Champions League prize money after securing top spot:

£16.18m for participation
£1.82m per win (£14.56m)
£9.56m for last 16 qualification
£8.6m for 1st place (£239k per position).

Barney komentarzy: 2559029.01.2026, 10:36

@Mastec30:

Pag czy barca grozniejsze niz Real.

City to sie zgodze ,ze dwumecz byl by rowny.

Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 10:35

@kwiatinho napisał: "Półfinał w teorii oczywiście zapowiada się łatwiejszy niż ćwierćfinał. Tak ułożyła się drabinka.

W ćwierćfinale takie firmy jak Real czy City albo np Inter w 1/2 PSG Liverpool czy Barcelona"


Czy ja wiem czy ćwierćfinał łatwiejszy. Real czy City z problemami. a PSG czy Barca jak się rozpędzą tak jak w poprzednim sezonie to w kwietniu mogą byc mega trudne mecze

kwiatinho komentarzy: 1348229.01.2026, 10:22

Półfinał w teorii oczywiście zapowiada się łatwiejszy niż ćwierćfinał. Tak ułożyła się drabinka.

W ćwierćfinale takie firmy jak Real czy City albo np Inter w 1/2 PSG Liverpool czy Barcelona

Na pewno w drodze do finału nie możemy trafić na Bayern

Marzag komentarzy: 48566 newsów: 129.01.2026, 10:18

@pablofan napisał: "niby araby chciały dać 85M za GM11… może za zdobywcę złotego buta dadza chociaż 50? :("
pewnie nie chcialby tam grac

Barney komentarzy: 2559029.01.2026, 10:17

Obawiam sie tego Leeds nasza gra nie napawa optymizmem.

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 10:16

@Marzag: niby araby chciały dać 85M za GM11… może za zdobywcę złotego buta dadza chociaż 50? :(

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 10:15

@Mastec30: do jego zeszłorocznej kontuzji Kai był naszym najlepszym strzelcem. Podajże 13 bramek do listopada??
W dodatku niesamowita runda rewanżowa sezon wcześniej - na 9tce oczywiście.

Porównując to do osiągnięć Gyo, to mógłbym rzec, że skuteczność ma jednak znakomitą ;)

Marzag komentarzy: 48566 newsów: 129.01.2026, 10:15

@pablofan napisał: "Swoją droga nie zdziwię się jak ten Gyo skończy za sezon lub dwa w WHU."
Nie ma szans, do końca kontraktu w Arsenalu zostanie raczej, za wysoki kontrakt ma, nie będziemy w stanie go sprzedać chyba że będzie tu bardzo nieszcześliwy i by się psychicznie męczył.

Matelko komentarzy: 433829.01.2026, 10:14

Arsenal’s potential round-of-16 opponents:

Atalanta
Bayer Leverkusen
Borussia Dortmund
Olympiacos

Ja bym chętnie z BvB zagrał w 1/8

Marzag komentarzy: 48566 newsów: 129.01.2026, 10:13

@Mastec30 napisał: "A kto wie czy mozę faktycznie granie na 2 Napastników bęzie jakąś nową opcją która zaskoczy rywali"
Ja myślę że mecz czy dwa tak zagramy aż Arteta zobaczy że w takiej formie Gyokeres zwyczajnie nie może być naszym napastnikiem bo marnuje podania kolegów ale nie ma szans na to by to było długoterminowe rozwiązanie.

Gdyby wczoraj był mecz w premier league z leeds to Gyokeres by bez gola był bo dał się dogonić piłkarzom Kairatu przy tym strzale zza 16tki po tym jak przyjął piłkę piętą. Ludzie by gadali o średnim meczu Havertza, bo przy golu Havertza Gyokeres przyprowadził mu jeszcze jednego obrońcę który gdyby był piłkarzem z premier league to by po prostu podwoił krycie Havertza zamiast się wywrócić po pchnięciu Gyokeresa i by gola Havertza też pewnie nie było.

Marzag komentarzy: 48566 newsów: 129.01.2026, 10:10

Madueke wczoraj nabił statów, więc Ci co wierzą ślepo w cherry pickowane statystyki mogą uznać że miał dobry występ, ale to był nasz najgorszy piłkarz wczoraj, zero konkretów z jego strony poza tym jednym strzałem z dystansu, przegrywał notorycznie pojedynki z piłkarzami kairatu, wyglądał jak zdolny zawodnik z ich ligii. Ale najważniejsze że Saka sobie pograł.

Potem młodzież weszła za Martinellego i Norgaarda, i nie poradzili sobie najlepiej, mimo że jeden z nich jakby lepiej przyjął to być może móglby oddawać strzał.

A Hincapie nie daje mi spokoju, on wygląda jak piłkarz z dawnej ery Arsenalu, z czasów gdy każdy obrońca regularnie popełniał błędy.

On popełnia za każdym razem ten sam błąd, odpuszcza krycie/fatalnie się ustawia w kryciu w końcówkach meczu. Tak jakby myślał "to pewnie ich ostatnia akcja, jaka jest szansa że coś strzelą?"

Dla mnie to jest naganne zachowanie zwłaszcza biorąc pod uwagę że to jest u niego reguła i w ofensywie nic nie daje.

Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 10:09

@Marzag napisał: "Ciekawe jak drużyny premier league zareaguja na jego powrot, obecnie są przyzwyczajeni że nie mają za wiele pracy przy napastniku Arsenalu."

Największym problemem Havertza była skuteczność ale z gry to on zawsze był dobry więc jak fizycznie będzie gotowy to myślę, że da nam duży boost chociaż do gry. A kto wie czy mozę faktycznie granie na 2 Napastników bęzie jakąś nową opcją która zaskoczy rywali

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 10:09

Swoją droga nie zdziwię się jak ten Gyo skończy za sezon lub dwa w WHU. Oni lubią tam takich napastników.
Ostatnio kupili A. traore. Mieli by niezłą pakę. Taka akurat na siłkę

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 10:05

@Marzag: w punkt. Nic dodać nic ująć!

„ Bo to jak podaje piłke w taki sposób że kopie ją nie przed biegnącego zawodnika tylko w miejsce w którym się obecnie znajduje”

Dla niedowiarków polecam porównać jego podanie do Saki ze spotkania z Interem do wczorajszego podania, który wykonał w kierunku Madueke, który wbiegał w pole karne na dość czystą pozycję do strzału - dramat.
Objechany został Madueke, ale Szwed zamiast podać tempo dalej, aby Madueke mógł wykonać strzał z biegu, to ten podaje mu wprost pod nogi po czym wyhamowuje całkowicie rozpędzonego Noniego… wirtuoz

Marzag komentarzy: 48566 newsów: 129.01.2026, 10:01

@Mastec30 napisał: "No tak pół żartem pół serio można powiedzieć że dzięki Gyo kibice wreszcie w pełni zaakceptują Havertza :D"
We wrześniu bodajże pisałem, że jak się ludzie Gyokeresa naoglądają to gdy Havertz wróci to wszyscy będą zachwyceni, że tak napastnik może w piłkę grać :P

Ciekawe jak drużyny premier league zareaguja na jego powrot, obecnie są przyzwyczajeni że nie mają za wiele pracy przy napastniku Arsenalu.

Marzag komentarzy: 48566 newsów: 129.01.2026, 09:58

Gyokeres jest traktowany trochę jak niepełnosprawne dziecko, które trener z dobrego serca zabrał na zawody. Wszyscy widzą że się nie nadaje, ale każde jego kopnięcie piłki prosto traktują jak coś wspaniałego i mają z tego wiele radości bo wiedzą jak wiele to dla niego znaczy.

Gyokeres wczoraj strzelił jednego gola na kairat ałmaty, miał asystę która wynikła z tego, że źle przyłożył nogę do bardzo dobrego podania i kolega myślał że jego strzał nie leci w światło bramki więc dobi.

Nie strzelił 3-4 setek, poza tymi kilkoma sytuacjami które wypracowywał Havertz to dalej wyglądał źle i słabo technicznie ale ludzie zapamiętali to jako jego dobry występ bo oczekiwania są tak niskie.

Chciałbym go zobaczyć za rok, jak przez presezon zrobia mu jakis ukierunkowany trening na prowadzenie pilki i podawanie do kolegów. Bo to jak podaje piłke w taki sposób że kopie ją nie przed biegnącego zawodnika tylko w miejsce w którym się obecnie znajduje zrobiło mu jedną asystę z Interem, ale przeważnie rozpoczyna kontry przeciwników. A gdyby umiał prowadzić piłkę biegnąc to by nie było tak łatwo go dogonić. Przy jego golu też został dogoniony przez piłkarzy Kairatu, i jakby byli trochę lepsi i go szturchali, blokowali to by tego gola nie było.

Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 09:58

@pablofan napisał: "I sam zobacz jak niewiele bylo trzeba, aby docenić takiego Jesusa choćby za dwa takiego podania. Po tym co wyczynia Gyo, to proste rzeczy dają tyle radości, że aż normalność wydaje się być luksusem."

No tak pół żartem pół serio można powiedzieć że dzięki Gyo kibice wreszcie w pełni zaakceptują Havertza :D

Bardock88 komentarzy: 20129.01.2026, 09:56

Arsenal poszukuje ofensywnego pomocnika. W centrum zainteresowania londyńskiego klubu znajduje się Alberto Moleiro z Villarreal CF - donosi "CaughtOffside".

Bardock88 komentarzy: 20129.01.2026, 09:54

Nie no, Gyokeres jest po prostu tragiczny i nie zmienia rzeczy w jakich on gra rozgrywkach, śmiem twierdzić, że to niestety prawdopodobnie największy flop wśród letnich transferów w PL. Trochę to jednak smutne, że cieszymy się z powrotu Kaia i GJ, zamiast podziwiać bramy nowego "golleadora"

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 09:54

@Mastec30: „ Wczoraj może tak ale jak Jesus wchodził po kontuzji to wystarczyło że 2 razy prosto podał piłkę to każdy go chciał w pierwszym składzie.”

I sam zobacz jak niewiele bylo trzeba, aby docenić takiego Jesusa choćby za dwa takiego podania. Po tym co wyczynia Gyo, to proste rzeczy dają tyle radości, że aż normalność wydaje się być luksusem.

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 09:48

@kamo99111: „ Ale użytkownikom chyba bardziej chodzi o to, że Gyoko i Jesus są w tak marnej formie, że nawet powrót Havertza okaże się zbawieniem gdyż poprawi grę w ataku.”

Rozumiałabym gdyby to faktycznie była kwestia goli… ale Gyo po prostu nie ma umiejętności, aby moc reprezentować taki klub jak Arsenal.
Wczoraj nawet komentator po golu Gyoka powiedział, że w PL drużyny są dla niego za mocne i nie radzi sobie nawet z tymi średnimi drużynami, ale… takie Ałmaty w LM to jednak jego poziom :D nic dodać nic ująć , choć poza strzelonym golem był tak tragiczny, że nie wiem czy aby na pewno

Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 09:46

W sumie ten Wirtz takim flopem a już uzbierał we wszystkich rozgrywkach 12g/a. Nie tak źle.

Chociaż GM ma 10 goli i też by można powiedzieć że super ale 1 tylko w PL

Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 09:45

@vitold napisał: "A teraz zobacz i poczytaj ile jest negatywnych komentarzy wczoraj nt. Jesusa i jaki on jest gorszy od Gyoka xD"

Wczoraj może tak ale jak Jesus wchodził po kontuzji to wystarczyło że 2 razy prosto podał piłkę to każdy go chciał w pierwszym składzie.

Marzag komentarzy: 48566 newsów: 129.01.2026, 09:44

@vitold napisał: "A teraz zobacz i poczytaj ile jest negatywnych komentarzy wczoraj nt. Jesusa i jaki on jest gorszy od Gyoka xD"
A to raczej od sekty Gyokeresa.

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 09:43

@adek504: przecież Od stycznia 2024 Kai był jedną z naszych głównych broni w ataku. Bez gościa nie było gry. Jak doznał kontuzji, to od tego czasu oglądamy ten sam paździerz.
Dlatego jak się widzi parodystow w ataku jak Gyo, to się jednak docenia i zauważa klasę takich zawodników jak Kai czy jednak stwierdzę, że ktoś taki jak Jesus nie jest tak zły jak malują XD
Nawet Leo jak gra ciulowo, to sie siedzi cicho bo wiemy, że Martinelli w cale lepszy nie jest :/

kamo99111 komentarzy: 928629.01.2026, 09:42

@adek504 napisał: "Ciekawe jest to, od dwóch lat była narracja ze z Havertzem na ataku nie wygramy mistrzostwa, ze potrzebny napastnik, ze z Havertzem nie przełamujemy lowblockow, Havertza troche nie bylo i te same osoby piszą ze to moze byc nasz zbawca

Pięknie sie to czyta xd"


Myślę, że użytkownicy trochę to upraszczają dlatego to tak wygląda.

Ja uważam, że powrót Havertza nieiwele zmieni bo to jest kwestia ogólnej taktyki i tego jak gramy. Ale użytkownikom chyba bardziej chodzi o to, że Gyoko i Jesus są w tak marnej formie, że nawet powrót Havertza okaże się zbawieniem gdyż poprawi grę w ataku.

Dla mnie to jest tak jak pisałem - możemy tam nawet Haalanda wstawić i gra będzie dalej wyglądać tak samo - to jest kwestia taktyki. Upakowania praktycznie wszystkich zawodników na boisku w trzeciej tercji. Dopóki nie przyspieszhlymy naszej gry i nie zaczniemy być bardziej konkretni w fazach przejścia to możemy mieć nawet Mbappe, Haalanda i Dembele przodu i nic to nie zmieni. W naszej taktyce obecnie zawodnik który by był "zbawieniem," to ktoś pokroju Messiego czy de Bruyne w prime. Ale kogoś takiego nie mamy i chyba w najbliżym czasie mieć nie będziemy.

Olczyck komentarzy: 183829.01.2026, 09:41

@bizooon napisał: "Wygraliśmy, dwóch młodych zadebiutowało a Havertz strzelił gola. Jesus strzelił gola z minimalnego spalonego a wyszedł sam na sam (tego akurat w BPL raczej nie powtórzymy)"

Na plus mozna jeszcze dać bramkę Gyo takiego czegoś brakuje w meczach w PL

vitold komentarzy: 402129.01.2026, 09:38

@Mastec30 napisał: "Gyokeres to nawet Jesusa zaczęli na nowo doceniać."

A teraz zobacz i poczytaj ile jest negatywnych komentarzy wczoraj nt. Jesusa i jaki on jest gorszy od Gyoka xD

bizooon komentarzy: 851929.01.2026, 09:30

@Matelko napisał: "Raya, Saliba, Gabriel, Timber, Rice, Zubimendi, Saka, Trossard, Marino.
9 zawodników odpoczęło i uważam, że to jeden z niewielu plusów wczorajszego meczu."

Wygraliśmy, dwóch młodych zadebiutowało a Havertz strzelił gola. Jesus strzelił gola z minimalnego spalonego a wyszedł sam na sam (tego akurat w BPL raczej nie powtórzymy)

Matelko komentarzy: 433829.01.2026, 09:23

Raya, Saliba, Gabriel, Timber, Rice, Zubimendi, Saka, Trossard, Marino.
9 zawodników odpoczęło i uważam, że to jeden z niewielu plusów wczorajszego meczu.

bizooon komentarzy: 851929.01.2026, 09:22

@pablofan napisał: "Co do transferów to ja się bardzo mocno dziwię, że nie uzupełniono najbardziej wrażliwej i generalnie mega potrzebnej pozycji - LS. Uważam, że to powinen być priorytet na ten sezon. Szkoda. Po prostu niby uczymy Sienna błędach, ale jednak co jakis czas klub je powtarza."
Dobrze wykorzystani i Saka iMadueke mogliby grać na LS spokojnie.
Zubi i Gyk byli do pierwszej jedenastki, reszta poszerzenie kadry bez zmiany stylu gry. Niestety zaczynamy się przekonywać że bez zmiany stylu nie dowieziemy majstra do końca sezonu.
Z drugiej strony - trzeba strzelać 2 jak z mułami w każdym meczu, nie oddawać goli za darmo jak Zubi czy Gbriel i będzie dobrze

Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 09:20

@bizooon napisał: "Ostatnie 2 sezony Ode i przeciętność Eze w grze kombinacyjnej (tego bym nie wymyślił przed tym transferem) każe trzymać kciuki żeby Ethan się rozwijał tempem Saliby"

Szkoda ze Marsylia odpadała z LM. Nwaneri mógłby pograć tam w 1/16 chociaz

Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 09:19

@adek504 napisał: "Ciekawe jest to, od dwóch lat była narracja ze z Havertzem na ataku nie wygramy mistrzostwa, ze potrzebny napastnik, ze z Havertzem nie przełamujemy lowblockow, Havertza troche nie bylo i te same osoby piszą ze to moze byc nasz zbawca

Pięknie sie to czyta xd"


Ja tam od razu mówiłem, że Havertz jest najlepszy pod nasz styl gry ale ludzie musieli zobaczyć co wyprawia Gyokeres to nawet Jesusa zaczęli na nowo doceniać. To jest właśnie efekt Szweda. ZObaczyli ze z kimś innym jest gorzej to już wolą tego Havertza

bizooon komentarzy: 851929.01.2026, 09:18

Ostatnie 2 sezony Ode i przeciętność Eze w grze kombinacyjnej (tego bym nie wymyślił przed tym transferem) każe trzymać kciuki żeby Ethan się rozwijał tempem Saliby

maniekuw komentarzy: 301429.01.2026, 09:17

@vitold napisał: "Hehe, o tym samym pisałęm :D"
Podobnie miałem jak wczoraj przeczytałem, że z Parteyem byśmy lepiej wyglądali niż z Zubim.

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 09:17

@bizooon: według mnie to nie były transfery do 1 składu. No po za zubim i tym JOKEresem. Natomiast transfer Eze został wynoszony przez kontuzję Kaia, ale jednak planowana nie była, dltego jego transfer i pozostałych graczy był po prostu poprawieniem jakości oraz głębi na lawce.
Po zeszłym sezonie były robione tutaj wyliczenia, że conajmniej trzeba pozyskać 7 zawodników z uwagi na braki kadrowe.
Ciężko grać lepiej jak kupuje się zawodnika, który ma elementarne problemy z gra w piłkę, a który miał być remedium na właśnie te problemy, o których wspomniałeś. Dodatkowo Zubi jest nieprzewidywalny i z pewnością nie daje oczekiwanej jakości i spokoju w naszych szereagach.
Także mamy szeroki skład, ale żaden z problemów, które mamy od conajmniej dwóch lat się nie rozwiązał, a wręcz pogłębił.
Co do transferów to ja się bardzo mocno dziwię, że nie uzupełniono najbardziej wrażliwej i generalnie mega potrzebnej pozycji - LS. Uważam, że to powinen być priorytet na ten sezon. Szkoda. Po prostu niby uczymy Sienna błędach, ale jednak co jakis czas klub je powtarza.
Ja twierdzę, że Merino czy Kai (jeśli da radę wrócić), to jedyne dwie osoby, na których można w ogóle oprzeć jakiekolwiek nadzieje związane z poprawą gry na 9tce.

bizooon komentarzy: 851929.01.2026, 09:16

@adek504 napisał: "avertza troche nie bylo i te same osoby piszą ze to moze byc nasz zbawca"
Ale Haertz nie musi wcale być opcją na 9. I tu jest nadzieja. Nie próbowaliśmy grać z Havertzem i Jesusem na lowblocki często bo Jesus ciągle kontuzjowany, Gyok wygląda na zbyt olnego na warunki BPL, ale zabiera obrońców lepiej niżHavertz, tylko nasi bez formy ofensywnej słabo to wykorzystują.
Z drugiej strony Havertz gra kombinacyjnie i siłowo lepiej niż Gyok, więc może rozwiązaniem jest wykorzystywanie obu ich w jednym meczu razem, albo na zmianę w zależności od sytuacji. Opcje są, ale forma ofensywna lidze żadna

vitold komentarzy: 402129.01.2026, 09:15

@adek504 napisał: "Ciekawe jest to, od dwóch lat była narracja ze z Havertzem na ataku nie wygramy mistrzostwa, ze potrzebny napastnik, ze z Havertzem nie przełamujemy lowblockow, Havertza troche nie bylo i te same osoby piszą ze to moze byc nasz zbawca

Pięknie sie to czyta xd"


Hehe, o tym samym pisałęm :D

Gunnerrsaurus komentarzy: 1306429.01.2026, 09:12

Nie no przepraszam panowie, ale dziwnie się to czyta, wszyscy jechali po Havertzie kiedy grał, a teraz po bardzo długiej przerwie i dobrych 45 minutach jest traktowany jak wybawca, już się pogubiłem kogo ma zastąpić, bo jest szykowany na atak, za Odegaarda, ktoś tam chciał go obok Martina, czyli chyba za Rice.
Nie chodzi mi tutaj o to, żeby obrazić Kaia, bo to dobry piłkarz, wydaje mi się że lepszy niż na początku uważałem, ale nagle po 45 minutach , tutaj się okazuje, że od niego zależy naszą przyszłość i mistrzostwo. Nie wariujmy bo to nic dobrego nie przyniesie.

adek504 komentarzy: 370729.01.2026, 09:11

Ciekawe jest to, od dwóch lat była narracja ze z Havertzem na ataku nie wygramy mistrzostwa, ze potrzebny napastnik, ze z Havertzem nie przełamujemy lowblockow, Havertza troche nie bylo i te same osoby piszą ze to moze byc nasz zbawca

Pięknie sie to czyta xd

Mastec30 komentarzy: 1126629.01.2026, 09:11

@adek504 napisał: "Ale domyślam sie, ze łatwiej im taka piłkę zagrac w meczu bez presji i to jest ten problem vo siedzi w głowie"

No i to jest w sumie duży problem. Też uważam że to w głowie siedzi. Nie wiem czy boją się kontry, czy są przeładowani wskazówkami ale fajnie to Vieira powiedział, że nie ma ryzyka w ich grze. Grają bezpiecznie i mam wrażenie, ze im to już weszło w nawyk i podświadomość, żeby zawsze wybierać bezpieczne rozwiązania. Na razie za wcześnie żeby o tym mówić ale jeżeli trener nie będzie potrafił tego zmienić/jakoś zareagować to nie wiem czy nie będzie trzeba tu zrobić zmiany, żeby tych chłopaków odkręcić. To oczywiście skrajny scenariusz bo równie dobrze mogą w ten sposób wygrać parę rzeczy i wtedy stwierdzimy, że da się takim stylem odnieść sukces

bizooon komentarzy: 851929.01.2026, 09:10

Odegaard z City to biegł koło zawodnika i starał mu się piłkę zabrć,
a Magła to rzut wykonał (więc podjął ryzyko). Jak Gabriel się rzuca w stronę piłki to ręce chowa za plecy. Magła nie musi....

bizooon komentarzy: 851929.01.2026, 09:08

Tak sobie też myślę że Sędziowie co uznali że
- Dorgu odbił biodrem,
- Maguire "upadał"
- Gola na 1:0 strzelił Lisandro jego mać
to chyba fizyki w szkole nie mieli

pablofan komentarzy: 668829.01.2026, 09:06

@Marzag: „ Też będzie dobrze. Będzie nam łatwiej przeciwko niskim blokom grać z Niemcem.”

Sądzę, że bez niego nie udźwigniemy tego sezonu.
Musi wrócić do składu i być zdrowy. To jedyna nadzieja :d

Furgunn komentarzy: 1289729.01.2026, 09:06

@KapitanJack10 napisał: "Ciekawe ile byśmy mieli punktów w tej Lidze Mistrzów jakby Arteta nie był taki fatalny"

Tyle ile genialny Bayern do którego się dotykają eksperci nc+, a może i więcej :]

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady