Arsenal w fatalnym stylu przegrywa z Manchesterem United 2:3

Arsenal w fatalnym stylu przegrywa z Manchesterem United 2:3 25.01.2026, 19:37, Mateusz Kolebuk 1089 komentarzy

Arsenal po raz pierwszy w tym sezonie musiał uznać wyższość rywala na własnym stadionie, przegrywając 2:3 z Manchesterem United. To już trzeci mecz z rzędu bez zwycięstwa dla Kanonierów, co sprawia, że ich przewaga w Premier League stopniała do zaledwie czterech punktów.

Składy i pierwsze minuty

Do składu Arsenalu powrócili Declan Rice i Martin Ødegaard, a w ataku wystąpił Gabriel Jesus, zastępując Viktora Gyökeresa, który usiadł na ławce. Piero Hincapié wrócił po kontuzji, zajmując miejsce na lewej obronie. Już w 7. minucie Trossard stworzył pierwszą okazję, podając do Rice'a, który jednak nie zdołał oddać czystego strzału.

Przebieg meczu

Arsenal objął prowadzenie w 29. minucie po składnej akcji zakończonej przez Ødegaarda, którego strzał do siatki skierował Jurrien Timber przy pomocy Lisandro Martineza. Manchester United szybko odpowiedział, a Mbuemo wykorzystał błąd Zubimendiego, wyrównując na 1:1.

Po przerwie to United przejęło inicjatywę. Patrick Dorgu dał im prowadzenie w 50. minucie, trafiając po efektownym strzale z półwoleja. Arsenal próbował odpowiedzieć, ale to United kontrolowało grę.

Zmiany i emocjonująca końcówka

Mikel Arteta zdecydował się na cztery zmiany w 57. minucie, wprowadzając m.in. Gyökeresa i Merino. Arsenal zdołał wyrównać na 2:2 dzięki trafieniu Merino po rzucie rożnym Saki. Jednak radość Kanonierów nie trwała długo - Cunha ponownie wyprowadził United na prowadzenie w 87. minucie, strzelając piękną bramkę zza pola karnego.

Końcowe minuty

W doliczonym czasie gry Arsenal próbował jeszcze odwrócić losy meczu, ale Manchester United skutecznie bronił się i utrzymał prowadzenie do końca spotkania. Kanonierzy muszą teraz szybko podnieść się po tej porażce i skupić się na kolejnych wyzwaniach w lidze.

Manchester UnitedMikel ArtetaRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ozzy95 komentarzy: 3452 newsów: 126.01.2026, 11:15

@Numer10 napisał: "Nie mam pojęcia - na te low blocki naprawdę ciężko jest wymyślić coś żeby za każdym razem działało, ale no nie może być tak że za każdym razem gramy na dośrodkowanie z boku Saki/Trossarda."

naprawdę jest ciężko coś wymyślić - to prawda. Ale jak już jest okazja do przyspieszenia, rywal jest lekko zdezorganizowany to my tego prawie nigdy nie wykorzystujemy na szybką i penetrującą piłkę DO PRZODU. W zeszłym sezonie mieliśmy problem z wykorzystaniem wysokich odbiorów na połowie rywala i zamianę ich na strzał/okazję. Tzn. problemem było stworzenie okazji a nie sam odbiór, bo w nich tak naprawdę niemal królowaliśmy. To dalej jest problem. Wczoraj była sytuacja, gdy na kole środkowym odebraliśmy piłkę, poszła ona do Hincapie i co? On po prostu zwolnił, zastopował akcję, zrobił jakieś kółko i podał do boku. Takich sytuacji jest po kilka w meczu. Można się zżymać, że rywale celowo nie chcą się otwierać, cofają się głęboko, ale gdy już jest okazja na stworzenie przewagi i wykorzystanie wyłomu w obronie przeciwnika to my z tego po prostu rezygnujemy. Nam po prostu szybka i bezpośrednia gra śmierdzi i to są instrukcje trenera, bo mamy wielu graczy, którzy słynęli i potrafią grać szybciej, ale dziwnym trafem tego nie robią.

Moja teoria jest taka, że część z nich jest przekołczowana, postępują zgodnie z wytycznymi i nie wykazują własnej inwencji, dlaczego? Może sami nie wiedzą czy powinni, albo nie mogą (bo kontry przeciwnika). Jeśli nie mogą to znaczy, że coś jest nie tak...bo mamy tyle potencjału w tej ofensywie, a wyglądamy w ataku jak sflaczałe kapcie. A w piłce i w życiu bez ryzyka rzadko kiedy są owoce.

Numer10 komentarzy: 117526.01.2026, 11:13

@alexis1908 napisał: "atletico Eze na kierownicy Bayern Eze Tottenham Eze Inter Eze. Martin w tym sezonie zagrał dobre 45 minut z Villa i z Olimipacosem"
Miał też kilka innych meczów, z Bournemouth choćby. Ale no nie będę się kłócił, bo w sumie tak jak mówisz - o dziwo najlepsze mecze w tym sezonie zagraliśmy z Eze na 8. Przy czym ja nie wiem czy on akurat w każdym z nich błyszczał. Eberechi jest dobry, ale ja go widzę u nas długofalowo na skrzydle. @aguero10 napisał: "Podania do boku nie nazwałbym rozgrywaniem xd"
Zmiana strony to jedna z najważniejszych rzeczy w piłce nożnej, m. in. za to odpowiadają rozgrywający. Nie bez powodu też wczoraj jak grał Ode to lepiej wyprowadzaliśmy piłkę niż jak grał Eberechi.

Mastec30 komentarzy: 1141726.01.2026, 11:12

@Dziadyga napisał: "że nawet taki ciul jak Gabryś Jesus jest w hierarchii przed Ricem"

Mi chodziło o Gabriela Magalhaes. Jesus chyba nie jest wyżej

@Dziadyga napisał: "Odegarda wybierali dzień przed sezonem xD typowa zagrywka Artety,i"

To zdaje się było głosowanie a nie jednoosobowa decyzja trenera. Raczej nikt chłopakom pistoletu do głowy nie przystawiał. Jak im pasuje taki kapitan to ich sprawa. Imo to jest ostatnia rzeczy którą teraz trzeba ruszać. To nie są lata 80te że jakiś fizol pokrzyczy na chłopaków i magicznie zaczną grać lepiej. Motywować Rice może i bez opaski tak jak to robił Xhaka chociażby jak jeszcze był

SoulStorm komentarzy: 815026.01.2026, 11:11

Obiecujący wychowanek akademii Arsenalu, Owen Gaul, strzelił już 4 bramki.

aguero10 komentarzy: 911826.01.2026, 11:07

@Numer10:

Podania do boku nie nazwałbym rozgrywaniem xd

alexis1908 komentarzy: 895526.01.2026, 11:06

@Numer10: atletico Eze na kierownicy Bayern Eze Tottenham Eze Inter Eze. Martin w tym sezonie zagrał dobre 45 minut z Villa i z Olimipacosem

Numer10 komentarzy: 117526.01.2026, 11:01

@alexis1908 napisał: "najlepiej graliśmy jak ten el capitano miał kontuzje w tym sezonie ;)"
Czy ja wiem.. zarówno z Ode jak i z Eze potrafiliśmy zarówno walić w mur jak i mieć fajne mecze. Jak dla mnie Norweg dużo lepiej rozgrywa i pomaga w obronie/pressuje. Za to Że stanowi większe zagrożenie już koło 16 - ale to musi się tam najpierw znaleźć bo wczoraj na przykład to miał problem żeby w ogóle pomóc grę przesunąć za linię środkową boiska.. Eze to nie ŚP moim zdaniem, nie w takim zespole jak nasz i powinien dostawać więcej szans na skrzydle. Na 8 potrzebujemy gościa który potrafi wejść w pole karne jeśli naszej 8 nie idzie

alexis1908 komentarzy: 895526.01.2026, 10:57

@Dziadyga: nie no jesus już chyba nie teraz tylko Saka Odegard i Gabriel xD

aguero10 komentarzy: 911826.01.2026, 10:56

@kamo99111:

No tak ale jak Ozil nie biegal to był jechany równo .

alexis1908 komentarzy: 895526.01.2026, 10:56

@Mastec30: najlepiej graliśmy jak ten el capitano miał kontuzje w tym sezonie ;)

Maxilinexus komentarzy: 36526.01.2026, 10:54

Kapitan Ghostdegaard – najbardziej podrzędny kapitan w historii PL

Numer10 komentarzy: 117526.01.2026, 10:53

@sidtsw napisał: "no moze czas dac Eze na LS na dluzej troche, niech sie wdrozy"
Amen! Przecież chłop (może poza dynamiką z którą u niego w sumie nie wiem czy jest dużo lepiej niż u Trossarda) mógłby się tam naprawdę odnaleźć. Potrafi zejść do środka, potrafi dośrodkować, a jak Saka będzie robił wrzutki to też lepiej grą głową niż inne nasze 7.. Jak wchodził na początku sezonu na LS to wyglądał naprawdę ok, nie robił jakoś dużo żeby nie było - ale czuć było w powietrzu że dużo może :D

Dziadyga komentarzy: 1196126.01.2026, 10:52

@Mastec30 napisał: "Uwielbiam to gadanie. A tymczasem Ode wybrany na kapitana przez drużynę a sam Rice jest trzeci albo nawet i czwarty w kolejce do opaski. Bo za Ode jest Saka i kto wie czy nie Gabriel jeszcze. No ale RICE WYPRUWA SOBIE FLAKI to za to dajemy extra punkty i przeskakuje 3 miejsca w hierarchii."
Odegarda wybierali dzień przed sezonem xD typowa zagrywka Artety,inny wynik być może zaburzyły atmosferę przed samym startem ligi.No mnie śmieszy,że nawet taki ciul jak Gabryś Jesus jest w hierarchii przed Ricem.Cos jest nie tak.

Numer10 komentarzy: 117526.01.2026, 10:49

Generalnie też taktyka Artety jest trochę do zmiany. To znaczy ja doceniam jak punktowalismy w tym sezonie i w lidze mistrzów możemy grać jak tutaj, ale w lidze może trzeba pokombinować aby uwolnić potencjał Saki czy lewego skrzydła (tak aby częściej mogli schodzić do środka). Fajnie jakby wrócił Calafiori i też fajnie obiegał LS, a Timber/White Sakę bo formuła z bocznymi obrońcami w polu karnym potrafi zrobić zamieszanie, ale no ostatnio mało z tego mamy. Może stworzyć taką 3 Trossard Ode Saka grającą bliżej pola karnego i do tego boczni obrońcy i włączający się Rice/Zubi. Nie mam pojęcia - na te low blocki naprawdę ciężko jest wymyślić coś żeby za każdym razem działało, ale no nie może być tak że za każdym razem gramy na dośrodkowanie z boku Saki/Trossarda. A jak chcemy tak grać to niech chociaż tam wbiega na te wrzutki Merino bo Gyokeres czy Jesus to nie wiedzą co robić przy takich akcjach. Liczę że wróci Havertz i pozwoli nam fajnie poklepać z nim między tymi obrońcami, jakoś z nim w składzie (na 9) zawsze wyglądaliśmy bardziej groźnie.

Gunner27 komentarzy: 60426.01.2026, 10:49

Powiem coś co i tak wszyscy tu wiedzą. Sytuacja powtarza się od czterech sezonów gdzie potrafimy seriami zdobywać punkty i idzie to jak po maśle a jak zdarza się jakaś przycinka tzn zgubienie punktów to też potem idzie to seriami może nie takimi jak zwycięstwa, ale jednak. Wtedy za każdym razem brakowało nam jakiś punktów do mistrzostwa i obawiam się, że będzie powtórka w tym sezonie

sidtsw komentarzy: 396226.01.2026, 10:48

@Numer10: no moze czas dac Eze na LS na dluzej troche, niech sie wdrozy

kamo99111 komentarzy: 943126.01.2026, 10:48

@Sandbead napisał: "Odegaard [...] biega często gęsto najwięcej km w każdym meczu,"

Lepiej mądrze stać niż głupio biegać ;-)

Mastec30 komentarzy: 1141726.01.2026, 10:45

@XandeR napisał: "Powinniśmy złożyć ofertę za Parteya do konca okienka"

Myślę, że dałoby się wynegocjować, żeby Villareal nam zapłaciło, żebyśmy tylko zabrali tego gagatka

XandeR komentarzy: 1089726.01.2026, 10:44

Powinniśmy złożyć ofertę za Parteya do konca okienka :D

Dziadyga komentarzy: 1196126.01.2026, 10:43

@Alffik napisał: "Jak tak patrzę na nasz skład to u nas by się przydał taki Pedri, Alvarez, Musiala i Semenyo. Może wtedy... ahh"
I tak by gunwo byli,przynajmniej stylowo,bo trener musi mieć mityczna "kontrolę" i wszystkie aspekty spontanicznej,radosnej gry są zabite u każdego.

XandeR komentarzy: 1089726.01.2026, 10:43

10 min do konca, jedna bramka u siebie przegrywają, a nawet Rice sobie ledwo idzie do naroznika wykonac rzut rozny. Mental nadal maja prsegrywow tak jak trener, po prostu rywale slabsi w tym roku

Mastec30 komentarzy: 1141726.01.2026, 10:43

@Dziadyga napisał: "Rice na kapitana"

Uwielbiam to gadanie. A tymczasem Ode wybrany na kapitana przez drużynę a sam Rice jest trzeci albo nawet i czwarty w kolejce do opaski. Bo za Ode jest Saka i kto wie czy nie Gabriel jeszcze. No ale RICE WYPRUWA SOBIE FLAKI to za to dajemy extra punkty i przeskakuje 3 miejsca w hierarchii.

marimoshi komentarzy: 561726.01.2026, 10:42

Przegrac można, ale poddawac się to nie wypada. Mimika po bramce na 2-3 pokazała, że stracili wiare w ugranie czegokolwiek. Zostało 10minut, a flaga została wywieszona

Numer10 komentarzy: 117526.01.2026, 10:41

@sidtsw napisał: "zgadzam się, nowa 9 i najwazniejsze LS, trossard jest bardzo nie regularny a gabi to wiadomo"

Martinelli musi odejść, Trossard właśnie raz wygląda dobrze, ale innym razem nic nie może zdziałać i to wiadomo dlaczego - gość ma kapitalny drybling ale w tej lidze ma już za mało dynamiki. Nie wiem czy Eze może tam pograć - jeśli tak to byłoby miło, ale przydałby się gość który potrafi zarówno zejść do dośrodkowania jak i do środka i w każdym momencie stwarza zagrożenie.

Poza tymi pozycjami to jeszcze 8/10 by się przydała. I nie mówię o zastępstwie dla Ode jak to niektórzy płyną, ale o zamienniki który daje inne atuty, przede wszystkim potrafi sam zrobić wjazd środkiem w pole karne bo tego potrzeba na te low blocki.

Mastec30 komentarzy: 1141726.01.2026, 10:40

@ozzy95 napisał: "No i to ma miejsce już od poprzedniego sezonu, ten regres niestety się pogłębi"

No wiesz w poprzednim faktycznie była fala kontuzji i do operacji np taki Saka miał super liczby. Havertz też miał ok ale już w grudniu/styczniu widać że był zajeżdzany jak Koń w Zakopanem a w lutym się wysypał. DLatego powiedziałem że od początku obecnego bo traktuje początek tego sezonu jako nowy świeży start z nowymi transferami i wyleczonymi (no poza Havertzem) urazami. A jednak nadal nic się nie poprawiło.

Numer10 komentarzy: 117526.01.2026, 10:37

@VecnaBaby_ napisał: "Jasna sprawa, też popełnił błąd, ale po tym co robił Saliba w tej akcji już czułem, że źle się to skończy. Przekombinowali, chcieli ich wciągnąć i podaniem minąć pressing, ale w takim ustawieniu to się musiało fatalnie skończyć"

Generalnie nasza obrona ostatnio lubi sobie podać do przeciwnika. Wczoraj Gabriel M. też miał kilka takich genialnych podań, Saliba też raz był pewny a raz wrzucał piłkarzy na minę. Zubi już z Interem pokazał że potrafi walnąć babola, wczoraj kosztowało nas to mecz tak naprawdę. Wiem że takie błędy są czasem wliczone w taką grę, ale muszą poprawić koncentrację bo na dobrą sprawę to najlepsze akcje wczoraj United wypracowaliśmy sami.

Dziadyga komentarzy: 1196126.01.2026, 10:35

W stykowych sytuacjach*

Dziadyga komentarzy: 1196126.01.2026, 10:35

Tak jak pisałem wczoraj,że jeśli nie dowieziemy tego a rywale są słabi lub w przebudowie to Mikela żegnamy i jego syna Odegarda,bo ten "kapitan" ani nie daje z siebie wszystkiego,ani nie dają przykładu świetna grą ani też nawet kolegów nie broni w stylowych sytuacjach..
Rice na kapitana,facet z siebie flaki wypruwa dla tego klubu,zawsze zaangażowany i po prostu człowiek orkiestra i nawet jak mu nie wyjdzie czasem mecz to do niego nigdy nie mam pretensji.
Prowadź Declan po zwycięstwa!

FlameDood komentarzy: 266426.01.2026, 10:33

Arsenal w lidze a Arsenal w pucharach to dwie inne drużyny. Oczywiście wiadomo z jakich powodów gra nam się zdecydowanie łatwiej w pucharach (szczególnie europejskich) niż w Premier League ale to nie jest żadnym wytłumaczeniem naszego grania w lidze. Tak jak w ofensywie od początku sezonu wyglądamy praktycznie cały czas tak samo, czyli przeciętnie ale stabilnie, tak coś co było naszą największą zaletą czyli gra defensywna nie wygląda już tak dobrze. I nie mówię tu o traceniu nie wiadomo jakiej ilości bramek ale ilości błędów jakie popełniamy. Wczoraj większość zagrożenia, szczególnie w pierwszej połowie to są nasze błędy, straty czy dekoncentracja. Najgroźniejsza akcja Liverpoolu w meczu z nami to nasze nieporozumienie, wcześniej Bournemouth gdzie tak jak wczoraj fatalny błąd indywidualny, którego ceną też była strata bramki i jest tego zdecydowanie więcej. My sami sobie tworzymy większe problemy niż robi to drużyna przeciwna.

Co do ofensywy to ja już na prawdę nie wiem, jak Arteta chce zacząć przełamywać te grube bloki defensywne rywali. Wczoraj oprócz SFG i wrzutek nie było widać nic. Z gry nie było praktycznie żadnego zagrożenie (może pierwsza akcja bramkowa i strzał przy słupku Saki w drugiej połowie). Nie podejmujemy ryzyka próbując strzelać z dystansu a United nam wczoraj pokazało jak to można robić. Ciągle ten sam problem i ciągle nie ma na to lekarstwa innego niż SFG.

W lidze zostały 4 pkt przewagi. Granica robi się coraz cieńsza. Zaraz wyjazd do Leeds, gdzie będzie to kolejny mecz pokroju Sunderlandu, Nottingham czy kilku innych. Trzeba się brać do roboty w lidze i jeśli remisy z Liverpoolem i Forest nie były wystarczająco przekonujące do tego, by się w końcu ogarnąć, tak porażka u siebie z United jest już chyba największym możliwym ciosem jaki drużyna mogła dostać i zobaczymy jak na to odpowie.

Ups147 komentarzy: 461626.01.2026, 10:31

@VecnaBaby_ napisał: "Mikel ma nóż na gardle. Jak nie naprawi tego i nie dociągnie do mistrzostwa, to trzeba go pożegnać."

Noża na gardle to myślę, że nie ma. Tytuł pewnie dowieziemy, bo tu nawet nie ma z kim rywalizować, drużyny w przebudowie, albo bez formy(mimo wszystko i tak się będę cieszył). Naprawić tego raczej nie naprawi, bo on chce tak grac, to co ma naprawiać.

sidtsw komentarzy: 396226.01.2026, 10:31

@Numer10: zgadzam się, nowa 9 i najwazniejsze LS, trossard jest bardzo nie regularny a gabi to wiadomo

VecnaBaby_ komentarzy: 526.01.2026, 10:28

@Numer10: Jasna sprawa, też popełnił błąd, ale po tym co robił Saliba w tej akcji już czułem, że źle się to skończy. Przekombinowali, chcieli ich wciągnąć i podaniem minąć pressing, ale w takim ustawieniu to się musiało fatalnie skończyć.

VecnaBaby_ komentarzy: 526.01.2026, 10:26

Mikel ma nóż na gardle. Jak nie naprawi tego i nie dociągnie do mistrzostwa, to trzeba go pożegnać. Rozwój rozwojem, super, że zrobił z Arsenalu potentata i faworyta we wszystkich rozgrywkach, ale bez konsumpcji tego rozwoju w postaci trofeów w tym sezonie, to ten projekt się wypali.
Arsenal jest wykastrowany, jak nie wciśniemy szybko jakiejś wrzutki czy rożnego, to nie ma żadnej alternatywy na inne granie. Tym bardziej, że obrona przestała działać, tracimy więcej bramek, wtedy rywal się cofa, a Mikel nie ma na to rozwiązania, tylko swoje uparte granie - błędne koło...

Numer10 komentarzy: 117526.01.2026, 10:24

@VecnaBaby_ napisał: "Fatalny mecz Saliby, jego błąd przy pierwszej bramce kosztował nas zwycięstwo. Zwlekał do ostatniej chwili, kiedy środkiem pressowało 3 gości z United, a odległości między naszymi zawodnikami były duże i finalnie wrzucił Zubiego na minę. Odegaard i Jesus również nie dojechali. Ja bym pogonił Martina z jedenastki na jakiś czas."

Saliba go trochę wrzucił, to fakt. Ale to Zubi odpowiada za to co w tej sytuacji zrobił - nie był pewny podania to powinien wybić tą piłkę gdziekolwiek byle nie tam. A też gdyby lepiej (mocniej) podał do Rayi to mogłoby się skończyć dobrze, ale to już zostawiam Artecie czy to jest warte takiego ryzyka

ozzy95 komentarzy: 3452 newsów: 126.01.2026, 10:21

@Mastec30 napisał: "Jakby to był mental to 1 mecz by taki był a oni conajmniej od początku sezonu grają jakby z zaciągniętym ręcznym."

od początku sezonu? chyba ze mowisz jeszcze o poprzednim to sie zgodze. Naprawdę nasza gra w ataku jest słabiutka, liczby poszczególnych graczy ofensywnych są wręcz porażające. No i to ma miejsce już od poprzedniego sezonu, ten regres niestety się pogłębia. To że jesteśmy gdzie jesteśmy to zasługa głównie obrony, SFG oraz bramkom właśnie obrońców. A liderem jesteśmy pomimo gry w ataku, naprawdę jest teraz czas na zmiany i korekty. Arteta niech im wgra w głowy jakiś update softu, bo nasze roboty już zostały przeczytane.

Numer10 komentarzy: 117526.01.2026, 10:21

Podbijam komentarz z wczoraj:
Potrzebujemy po 1 nowej 9. Nie może być tak że najlepszym zastępstwem dla Havertza (który też ma swoje wady) jest wolny jak wół Mikel Merino. Oczywiście dla Hiszpana pełen szacunek, ale nie bez powodu jak tylko wrócili Gyo z Jesusem to też nie wącha tej pozycji. Strasznie męczyliśmy z nim bułę bo nie robił efektywnych wybiegów do przodu i wiadomo było że będziemy wrzutka FC. Z drugiej strony - jak widać lepiej było grać tak i mieć 9 która coś potrafi niż grać Szwedem/Brazylijczykiem od których nie ma żadnego zagrożenia z przodu przy żadnym elemencie akcji (w lidze). Generalnie wszyscy czekają na powrót Havertza, i to nie dlatego że to jest jakiś napastnik na poziomie Lewandowskiego, ale dlatego że przy każdym elemencie gry ma coś do powiedzenia. Rozgrywa, wygrywa główki, gra na klepkę, wychodzi do piłek, dochodzi do dośrodkowań i mimo średniej skuteczności - strzelał nam bramki. To nie są jakieś niesamowite wymagania co do 9- to są podstawy tak naprawdę.

VecnaBaby_ komentarzy: 526.01.2026, 10:19

Fatalny mecz Saliby, jego błąd przy pierwszej bramce kosztował nas zwycięstwo. Zwlekał do ostatniej chwili, kiedy środkiem pressowało 3 gości z United, a odległości między naszymi zawodnikami były duże i finalnie wrzucił Zubiego na minę. Odegaard i Jesus również nie dojechali. Ja bym pogonił Martina z jedenastki na jakiś czas.

Sandbead komentarzy: 354026.01.2026, 10:15

@steelhand: Uwielbiam te rozkminy o braku charakteru u pewnych piłkarzy albo o jego obecności u innych tylko na podstawie tego co widać na ekranie telewizora czyli sprowadzenie w 95% przypadków całej dyskusji do "ten się umie wydrzeć więc ma charakter, a ten się nie drze w meczu to nie ma jaj".

Pomijając fakt, że Odegaard uczestniczy w 99% (a najczęściej je zaczyna) skokach pressingowych drużyny, biega często gęsto najwięcej km w każdym meczu, wszyscy dookoła wypowiadają się o nim jako o świetnym kapitanie i po prostu dobrym człowieku (a to też jest coś co w tej roli jest ważne bo kapitan ma dawać drużynie przykład nie tylko na boisku ale też poza nim). Nie wiemy też kompletnie jak Martin rozmawia z drużyną w szatni czy na treningach. Ale najważniejsze jest przecież to, że nie drze mordy na boisku i nie przepycha się z innymi w boiskowych aferkach, a no i wczoraj zaliczył stratę, po której co prawda nie padła bramka ale no oznacza to że nie ma jaj i charakteru.

Od razu jak ktoś się będzie chciał doczepić to zaznaczę, że w swojej wypowiedzi kompletnie pomijam boiskową formę aktualną bo tutaj faktycznie można mieć zastrzeżenia.

executer1 komentarzy: 336526.01.2026, 10:14

Tak swoją drogą po tym co prezentuje City w tym sezonie to jak sięgną po tytuł to wręcz dla takiego Guardioli to będzie ujma, oni kompletnie nie zasługują na to, ale mając takiego rywala jak my to naprawdę muszą się postarać żeby nas nie wyprzedzić. No chyba że wystarczająco ich będziemy motywować co tydzień takimi występami, że odpalą i wróci stare dobre City, które będzie przejeżdzać się jak walec

Furgunn komentarzy: 1312426.01.2026, 09:58

@MarkOvermars napisał: "Rozumiem że zima nic się nie wydarzy i Berta nie będzie nikogo ściągał chociaż na wypożyczenie? Czyżby zarząd był zadowolony z tego co mamy bo klub znowu przynosi zyski?"

A po co Ty chcesz kogoś ściągać? Naszym zawodnikom trzeba dać grać w piłkę i uwolnić ich trochę od taktyki. Szczyptę Wengera dorzucić, ileż można polegać na rzutach różnych.

MarkOvermars komentarzy: 999326.01.2026, 09:56

Rozumiem że zima nic się nie wydarzy i Berta nie będzie nikogo ściągał chociaż na wypożyczenie? Czyżby zarząd był zadowolony z tego co mamy bo klub znowu przynosi zyski?

kamo99111 komentarzy: 943126.01.2026, 09:39

Tu żaden Havertz, Merino czy inny ziutek na ataku nic nie zmieni. Możemy kupić Haalanda, Mbappe i Dembele a i tak dalej będzie to wyglądało jak wyglada. My w fazie przejścia jestesmy beznadziejni. Wszystko w tempie żułwia. Kisimy 21 zawodników w trzeciej tercji,.a potem zdziwko, że klarownych sytuacji nie ma. I nie będzie bo do takiej gry trzeba mieć Messiego albo de Bruyne co zrobią coś nieszablonowego i przełamią ten mur. U nas można liczyć conajwyżej na stratę Odegaarda.

alexis1908 komentarzy: 895526.01.2026, 09:28

@Melek: Merino to już osobny przypadek strzelał regularnie na 9 to wylądował na ławce xD dlaczego tylko Arczi to wie

bizooon komentarzy: 859126.01.2026, 09:26

@Gunner27: United z nami zawsze super mocy dostają, a wczoraj sędziowie im na więcej pozwolili i Zubi odyebał. 3 czynniki przy naszej mizerii w ataku (po kiksie Madueke zamiast rogu dla nas tamci zaczęli akcję bramkową) spowodowały kumuację nkemożliwą do przeskoczenia. Że Mbuemo i Cuhna to dobre grajki wiedzieliśmy prsed ich teansferami do United

steelhand komentarzy: 26126.01.2026, 09:22

Tutaj nic się nie zmieni do momentu jeśli Odegaard dalej będzie kapitanem drużyny. Liczę, że klub dostanie za niego dobrą ofertę i finalnie odejdzie z klubu.

Mam przed oczami jego wczorajszą stratę w 30 minucie po której MU ruszyło z kontrą, której szczęśliwie nie zakończył strzałem Mbuemo. To zawodnik, który nie ma charakteru i w trudnych momentach nie bierze odpowiedzialności na swoje barki.

Nie sądziłem, że będę czekać na powrót do gry Havertza, ale jednak tak się stało. Calafiori to kolejny brakujący element układanki.

Melek komentarzy: 52126.01.2026, 09:21

Tak, wróci Havertz święty i zbawca, który nie grał w piłkę rok i da Arsenalowi mistrzostwo, bo przecież w szyscy wiemy, jaki to świetny napastnik. Tak świetny, że kupiliśmy nowego napastnika w lecie.

Jak arteta nie pójdzie po rozum do głowy to nic się nie zmieni. Laga na Sakę to nie taktyka. Sztywne trzymanie się ram nie pomaga - dlaczego skoro z merino na napadzie wygrywamy mecze to wpuszcza na siłę kloca Gyokeresa?

I kolejna rzecz, której Arteta nie rozumie - totalna dominacja w meczu nie przynosi sukcesów. Nauczyliśmy się dominować nad każdym zespołem na swiecie od dwóch trzech sezonów, ale za tym nie idą zwycięstw i puchary. Ot pokazało to wczoraj United, w ubiegłym sezonie PSG, a i druzyny z niższego szczebla. Ale zamiast reagować na to, że inne drużyny reagują na to, co najczęściej robimy, to nie zmieniamy taktyki.

I nasze transfery - gdzie jest Eze z poprzedniego sezonu? Jak się go oglądało w CP to człowiek był zachwycony finezją, polotem, kreatywnością. Przychodzi do Arsenalu i j*b, chłop wszystkiego się oduczył. Wtf? Arteta zabija indywidualność. Nwaneri przeszedł do OM, przebiegł kilkadziesiąt metrów, trzał zza pola karnego, gol. W Arsenalu w podbnej sytuacji zatrzymałby się, zobaczył gdzie są koledzy, podał do najbliższego, wstrzymał akcje. Po chooj tak grać? Arteta zamrodował futbol we mnie.

Rok temu po tym, jak nas United wypieprzyło z ucharu pisałem, że wystarczy miesiąc i to będzie dla nas koniec sezonu. Dziś mam podobne uczucia, znów po meczu z United. To jak jakiś przymus powtarzani traumy, nie wiem, jakaś dobra psychoterapia by się przydała. Nie wiem czy bardziej Artecie czy mi, ale to gówno wylewa się rok w rok

alexis1908 komentarzy: 895526.01.2026, 09:15

@Marzag: a co do strzału jak to było jak Havertz nie trafiał przynajmniej dochodzi do sytuacji to Gyokeres też przynajmniej dochodzi do sytuacji ;)

sidtsw komentarzy: 396226.01.2026, 09:11

mamy najszerszy skład, ale jakosciowo z przodu mizeria

fabregas1987 komentarzy: 2697026.01.2026, 09:09

Serio już czekam aż Havertz i Calafiori wrócą do składu i może coś się zmieni. W środę przetasowanie składu i powiew świeżości w LM, liczę na minuty ww dwójki i trochę zawodników akademii , a od weekendu jazda z powrotem. City ma teraz wyjazdy ze Spurs i Live i jeśli chcemy wygrać tytuł to trzeba to wykorzystać i po tych 2 kolejkach mieć z powrotem chociaz 6 pkt przewagi

alexis1908 komentarzy: 895526.01.2026, 09:09

@Marzag: i co było z tych 12 podań strzelił bramkę zaliczył asystę graliśmy szybką piłkę tak samo męczyliśmy bułę jak zawsze więc nie stękaj.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady