Arsenal wyruszył na obóz do USA

Arsenal wyruszył na obóz do USA 22.07.2024, 13:42, Trempa 611 komentarzy

Pierwsza drużyna Arsenalu wyleciała na obóz przygotowawczy do USA. Mikel Arteta zabrał ze sobą 26-osobowy skład.

Mieszanka doświadczonych graczy i młodych talentów będzie reprezentować nas w Stanach Zjednoczonych w meczach z Bournemouth, Manchesterem United i Liverpoolem.

Ze względu na występy w Copa America i Euro, Gabriel Magalhaes, Gabriel Martinelli i Kai Havertz dołączą do drużyny 25 lipca.

Natomiast gracze biorący udział w ostatnich etapach Euro 2024 - Declan Rice, Aaron Ramsdale, Bukayo Saka, David Raya i William Saliba - dołączą do kolegów po powrocie drużyny z Ameryki.

Kieran Tierney (ścięgno podkolanowe) i Takehiro Tomiyasu (kolano) pozostaną w Londynie, aby kontynuować leczenie w Sobha Realty Training Centre.

Skład Arsenalu na tournée:

Bramkarze: Karl Hein, Tommy Setford, Lucas Nygaard, Alexei Rojas

Obrońcy: Ben White, Oleksandr Zinchenko, Jurrien Timber, Josh Nichols, Jakub Kiwior, Ayden Heaven, Omar Rekik

Pomocnicy: Thomas Partey, Jorginho, Michal Rosiak, Myles Lewis-Skelly, Martin Odegaard, Emile Smith Rowe, Fabio Vieira, Ethan Nwaneri, Salah–Eddine Oulad M’Hand, Jimi Gower

Napastnicy: Leandro Trossard, Reiss Nelson, Charles Sagoe Jr, Gabriel Jesus, Eddie Nketiah

Okres przygotowawczyPre-sezonUSA autor: Trempa źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
artur759 komentarzy: 75023.07.2024, 14:28

@executer1 napisał: "bo ani Trossard ani Martinelli to nie są piłkarze na pierwszy skład póki co choć Brazylijczyk jest młody i może w tym sezonie pokaże, że poprzedni był tylko wpadką."
Pisanie, ze nasz lewe skrzydło jest słabo obsadzone to według mnie spore nadużycie.

Trossard to bardzo solidna marka w PL. Ostatni sezon 1600 min i 12 g + 1a, poprzedni 2150 8g + 13. W przeliczeniu na minuty gry, mało który skrzydłowy w lidze radzi sobie lepiej. Do tego potrafi zrobić różnice wchodząc z ławki.

Martinelli z kolei to jeden z największych talentów na LS. Ten sezon miał faktycznie średni, ale też bez przesady. Dwa lata temu strzelił 15g + 5a w PL, czyli lepiej niż np. Nico Williams, który jest tylko rok młodszy

Adamarsenal1 komentarzy: 335923.07.2024, 14:09

Premier League, Stowarzyszenie Zawodowych Piłkarzy oraz inne europejskie ligi pozywają FIFA do sądu!

▫ Powód? Twierdzą, że przepełniony terminarz ustalony przez światową federację piłki zagraża zdrowiu zawodników.

▫ Głównym zarzutem jest zbyt mały odstęp między meczami i naruszenie prawa konkurencji UE które prowadzi do konfliktów interesów. FIFA broni się, twierdząc, że kalendarz ustalono po konsultacjach z przedstawicielami futbolu na całym świecie.

Rob Harris [Sky Sports]

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 14:08

@nt2b napisał: "Z naszego pierwszego składu ciężko jest kogoś wymienić na kogoś lepszego (a jednocześnie dostępnego na rynku). Myślicie, że jakieś kozaki chcą przychodzić i grzać ławę? Dobrze pokazuje to przykład Eze, że nie."

Tylko rywalizacją na najwyższym sportowym poziomie możesz zbudować najlepszy zespół.

Jak kupią kozaka to od razu podwyższy poziom sportowy drużyny i będzie naciskał na zmiennika żeby starał się bardziej jeśli chce grać

@nt2b napisał: "Wszyscy tak płaczecie o te transfery a wyraźnie zapominacie, że jesteśmy podwójnym wicemistrzem Premier League a w ubiegłym sezonie zabrakło nam raptem 2 pkt do mistrza. Na dodatek, historycznie patrząc z taką liczbą punktów bylibyśmy mistrzem praktycznie za każdym razem na 10 przypadków."

Drugi na liście to połowa sukcesu. Pierwszy przegrany. Kibicuję chyba od 97 i od dwóch dekad nie widziałem mistrzostwa. Nie można zadowalać się drugim miejscem chyba że jesteś Tortenhamem

Kaczaza komentarzy: 741723.07.2024, 14:07

"Tottenham Hotspur have to push for ‘star’ striker this summer in place of £42 million rated Santiago Gimenez."

executer1 komentarzy: 281023.07.2024, 14:05

@nt2b: Zajebistą to mamy defensywę wraz z Ricem, jeśli chodzi o przód to akurat jest sporo miejsca na poprawę jeśli chodzi o pierwszą jedenastkę. Jedynie Saka i Odeegard to są piłkarze, którzy są topowi na swojej pozycji lub lepszych od nich raczej nie znajdziesz na rynku.
Natomiast Rice nie ma godnego partnera, lewe skrzydło jest obsadzone tak sobie, można powiedzieć, że grają tam rezerwowi bo ani Trossard ani Martinelli to nie są piłkarze na pierwszy skład póki co choć Brazylijczyk jest młody i może w tym sezonie pokaże, że poprzedni był tylko wpadką.
Z kolei atak to loteria, nigdy nie wiesz jaką wersję Havertza i Jesusa zobaczysz i obaj są diabelsko skuteczni w swojej nieskuteczności.

Miejsce do poprawy jest i to spore, choć równie dobrze tacy piłkarze jak Jesus, Havertz, Martinelli może wejdą na wyższy poziom. Z kolei na Parteya bym nie liczył przez wzgląd na jego zdrowie i kogoś do środka musimy kupić

Kaczaza komentarzy: 741723.07.2024, 14:01

@nt2b: jak się okazało mamy tę pierwszą jedenastkę ale na vice mistrza i 1/4 ligi mistrzów. W kluczowych meczach zabrakło napastnika i bramkarza

metjuAFC komentarzy: 5825 newsów: 123.07.2024, 14:00

@nt2b: to prawda. Arteta sam widzi, że zabrakło nam stabilności i pewności na lewej stronie boiska dlatego idzie po Calafioriego. Dodatkowo przewija się Merino czyli lewonożny gracz, który operuje w strefie, w której najczęściej widywaliśmy Xhakę. To właśnie wtedy ubezpieczany Martinelli grał najlepiej. Do tego wszystkiego na pewno brakuje zmiennika dla Saki i napastnika, który mógłby dać +20 bramek w samej PL. Nie twierdzę, że strzelaliśmy mało jednak taki snajper na wzór Haalanda w City mógłby nam pomóc w walce o tytuł. Zostało jeszcze sporo czasu. Zobaczymy co wymyśli Edu z Artetą.

jumanji komentarzy: 110923.07.2024, 13:58

Trzeba jeszcze pamiętać o naszej szkółce i Nwanerim, który według mnie powinien już śmiało pukać do pierwszego składu i coraz więcej grywać ogony i mecze typu EFL Cup.

jumanji komentarzy: 110923.07.2024, 13:54

@nt2b: Dokładnie tak, zgadzam się z tym. Przyjdzie Calafiori, docelowo pewnie zajmie miejsce Zinchenki na LO. Być może przyjdzie Merino za Elneny, którego już nie mamy. Mamy jeszcze Partey i Jorginho. Czyli pomoc całkiem nieźle obsadzona na przyszły sezon. Dopiero za rok można się obawiać, gdyż prawdopodobnie pożegnamy się z Parteyem i Jorginho. Czyli mamy jeszcze trochę czasu do zastępstwa tych dwóch zawodników.

nt2b komentarzy: 292 newsów: 423.07.2024, 13:43

Wszyscy tak płaczecie o te transfery a wyraźnie zapominacie, że jesteśmy podwójnym wicemistrzem Premier League a w ubiegłym sezonie zabrakło nam raptem 2 pkt do mistrza. Na dodatek, historycznie patrząc z taką liczbą punktów bylibyśmy mistrzem praktycznie za każdym razem na 10 przypadków.

My nie potrzebujemy jakichś spektakularnych transferów, bo mamy kiepską pierwszą 11-nastkę. MY MAMY ZAJE***TĄ PIERWSZĄ 11-STKĘ.

W zeszłym sezonie brakowało nam głównie LO, który jednocześnie umie atakować i bronić. Poza tym potrzebujemy wartościowych zmienników, których właśnie mamy zamiar wymienić z takich Elnenych, Nketiahów i Nelsonów na kogoś lepszego. Wszystko tu się składa w logiczną całość.

Z naszego pierwszego składu ciężko jest kogoś wymienić na kogoś lepszego (a jednocześnie dostępnego na rynku). Myślicie, że jakieś kozaki chcą przychodzić i grzać ławę? Dobrze pokazuje to przykład Eze, że nie.

pablofan komentarzy: 256823.07.2024, 13:38

@Damper: nie wiem po co w ogóle jest tu przytaczana Tomka tygodniówka i wmawianie, że jest to blokowanie lepszego transferu. Barcelona na przestrzeni ostatnich lat udowodniła, że jeżeli się kreatywnie podejdzie do księgowości w kwestii pensji, to problemu nie stanowi.
Wszystko jest kwestią umowną. Partey ma rok umowy i wszystkie znaki na ziemi i na niebie wskazują, że zostanie, a MA nie wykonuje stanowczych ruchów w celu jego „zwolnienia” z kontraktu.
Na tapecie są zawodnicy, którzy zawodzą jak zina, edie czy Kiwior, choć ten ostatni na średniaków się nadaje, oraz ci, którzy siedzą na ławce Nelson i ESR, i może Ramsdale.
Pozostała część zawodników z szerokiego składu trzeba uznać za takich, którzy mimo wszystko są w planach MA. Czyli Vieira, jorgi i Partey. Nawet nasz drugi ulubiony połamaniec Tomijasiu.

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 13:33

@Kaczaza: Bardzo błyskotliwy komentarz. Sprawdź sobie, którzy zawodnicy jaką ilość minut w sezonie rozegrali. Saliba, Gabriel, Raya, White, Odegaard, Saka i Havertz. Dalej już jest przepaść. Więc tych graczy można uznawać za kluczowych, na pewno w tej grupie nie ma Parteya.

Kaczaza komentarzy: 741723.07.2024, 13:30

@Kaczaza napisał: "w sumie racja, reszta leszcze te Saliby i Gabriele to nie wiem co tu robią jeszcze"
albo Łodegardy

Kaczaza komentarzy: 741723.07.2024, 13:29

@Damper: w sumie racja, reszta leszcze te Saliby i Gabriele to nie wiem co tu robią jeszcze

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 13:24

@kwiatinho napisał: "@Damper:
Akurat tygodniówka Parteya nie stała na przeszkodzie zapłacić 110 mln za Rice'a czy rzucać oferty blisko 90 mln za Mudryka albo dawać gwiazdorski kontrakt Havertzovi."


Tyle, że Rice i Havertz są kluczowymi zawodnikami. Grają od deski do deski i są zawsze dostępni, więc "odpracowują" tę tygodniówkę.

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 13:21

@Damper:
Akurat tygodniówka Parteya nie stała na przeszkodzie zapłacić 110 mln za Rice'a czy rzucać oferty blisko 90 mln za Mudryka albo dawać gwiazdorski kontrakt Havertzovi.

Cedrik i Elneny zwolnili tygodniówki. Blisko Marsylii jest Nketiah. Kiwior ESR Ramsdale Tierney Zinchenko Nelson mogą szukać klubów.

Raczej pieniądze nie stanowią większego problemu

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 13:16

@alexis1908: @alexis1908 napisał: "Merino pod względem czystych umiejętności piłkarskich nie ma podjazdu do Parteya to żadna wymiana na plus .
Nie wiem czy ktoś tu oglądał tego Merino czy ocenia po golu z Niemcami to nie jest piłkarz na topowy klub ."


O tym właśnie pisałem..

Za Merino przemawia głównie to że jest Hiszpanem i może dobrze dogadać się z Mikelem.

Nie widzę u niego ani siły ani szybkości waleczność na zwykłym poziomie i to w mnie agresynej lidze co do umiejętności czysto piłkarskich to ewentualnie się zobaczy bo to na co można sobie pozwolić w La Liga a w PL to najczęściej dwa różne światy.

Ktoś wcześniej porównywał go do Momo ja bym prędzej postawił na Jorginho. Dobrze że jest, zagrał kilka bardzo dobrych spotkań i fajnie wygląda na ławce. Młodzi mogą czerpać wiedzę z jego doświadczenia ale z nim w podstawie ligi nie wygramy

Kaczaza komentarzy: 741723.07.2024, 13:16

@alexis1908: to ja wiem że lepszy, ale od sezonu 20/21 Tomek opuścił 405 dni co daje około 80 meczy opuszczonych, a Merino 59 czyli ok 12 meczów opuszczonych. Lepszy Merino w składzie niż Partey w szpitalu.

Womanizer komentarzy: 1013123.07.2024, 13:12

Ramon Sánchez (Noticias de Gipuzkoa): Arsenal jest zainteresowany, aby pozyskać Mikela Merino. Pomocnik z Nawarry, którym interesują się także Atlético i Barcelona, niemal wykluczył przedłużenie kontraktu z Realem Sociedad i uważa, że najlepszym miejscem docelowym dla niego jest Arsenal.
The Gunners wykonali kilka telefonów i zapytań, ale nie ma jeszcze oficjalnych ofert za Merino.

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 13:10

Rozumiem, że chcecie trzymać Parteya, tak prawdę mówiąc to nawet nie ma za bardzo innego wyjścia, bo on sam jest nie do wypchnięcia, ale nie oczekujcie potem, że do pomocy przyjdzie właśnie jakiś zawodnik z topu z efektem wow, skoro kontrakt dla takiego zawodnika jest blokowany właśnie przez Parteya, któryhttps://kanonierzy.com/tag/pre-sezon/2786/ zarabia jak gwiazdor. Każdemu 200k nie dasz, więc jak Partey zostaje to potrzebujesz zawodnika typu Merino, czyli dobrą opcję budżetową.

alexis1908 komentarzy: 374623.07.2024, 13:02

@Kaczaza: Merino pod względem czystych umiejętności piłkarskich nie ma podjazdu do Parteya to żadna wymiana na plus .
Nie wiem czy ktoś tu oglądał tego Merino czy ocenia po golu z Niemcami to nie jest piłkarz na topowy klub .

Dzulian komentarzy: 285123.07.2024, 12:57

@kwiatinho napisał: ". Co do Merino to trochę pachnie mi tu transferem Fabio"

Mi bardziej transferem Monreala. Przychodził jako ukształtowany piłkarz 27 latek, uznana firma z solidnego klubu w Hiszpanii. Zagrał 187 meczów na poziomie PL. Nie zawodził, nie babolił. Był jednym z naszych najrówniejszych obrońców.

Przez długie lata później go brakowało. Kolasinac, czy połamaniec Tierney. Nie dawali nawet 50% tego co stabilny i taki wyważony pod względem bronienia/atakowania Monreal.

pablofan komentarzy: 256823.07.2024, 12:56

Ja jestem zdania, że tylko szaleniec może pozbyć się Parteya. Jest z nim jak jest, ale 15 milionów za niego, i to pewnie rozbite na raty, jest niczym w porównywaniu z tym co chłop może nam dać.
Pół sezonu na pewno rozegra więc lepiej go puścić za free za rok lub ew. Przedłużyć kontrakt na lepszych warunkach aniżeli się go pozbywać, ponieważ drugiego takiego jak on to ze świecą szukać.
Dobry przykład z timberem ktoś podał. Partey jest już w składzie i klub ryzykuje tylko to, ze chłop wypadnie na kilka miesięcy, ale jednak to ryzyko można zminimalizować. Dobre praca z zawodnikiem, odpowiednia rotacja i a nuż będzie dostępny cały sezon.

pablofan komentarzy: 256823.07.2024, 12:47

@Garfield_pl: „ Kieran Tierney is also highly likely to leave”
Chyba mieli na myśli sick leave. Nikt go już nie zechce. Kroi się powrót do celticu za grosze, ale to najprędzej zimą. O ile w ogóle.

Szogun komentarzy: 29507 newsów: 323.07.2024, 12:47

Mnóstwo periodyków informuje,że Nkethiah jest dogadamy z Marsylią na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. Kwota będzie z pewnością wyższa niż 25 mln na które Arsenal nie chciał się zgodzić. Szacuje się bliżej 30.

artur759 komentarzy: 75023.07.2024, 12:47

@kwiatinho napisał: "Partey w Atletico okaz zdrowia, nie wiesz czy z Merino nie będzie podobnie."

Oczywiście tego nie wiadomo. Można też kupić Bruno za 100 mln a on na pierwszym treningu może zerwać ACL.

Kupując zawodników z dobrym zdrowiem minimalizuje sie ryzyko, ale nigdy nie można go wykluczyć. Prawdopodobnie w następnym sezonie Saka zdobędzie więcej minut niż Pedro Neto, ale równie dobrze Portugalczyk może mieć ten jeden sezon bez kontuzji, a nasz Saka połamać się.

Kaczaza komentarzy: 741723.07.2024, 12:47

Wymiana Parteya na Merino i kupno napastnika to podstawa w tym okienku, Kalafior to miłe zaskoczenie

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 12:46

Sorry, ale jak masz płacić 50 mln. za gracza pod 30 to musi to być topowy zawodnik, bo po prostu wartość rynkowa takiego piłkarza w tym wieku spada. Kontraktując zawodnika trzeba kalkulować co może dać na obecny moment, ale potencjał sprzedażowy też jest ważny.

Barney komentarzy: 2141223.07.2024, 12:46

@kwiatinho:

Nie wiem za to wiem ,że partey to szklanka.
Premier league to jednak co innego niż La Liga.

@kwiatinho:

Za tą kasę warto ryzykować. Jak kupimy guimaresa za 120 to zapomnij o napastniku lub zamienniku Saki. Dla mnie kluczowy jest zmiennik Bukayo ,jak on odsapnie parę razy na jeden mecz to zniszczy ligę,a tak się snuł po boisku bez sił.

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 12:43

@Barney:
Nie ma pewniaków. Kalafior jeszcze nie ubrał naszej koszulki a już ma być podstawowym piłkarzem. Timber miał świetny pre-sezo. Bardzo dobrze zagrał w meczu o Tarczę a w pierwszym ligowym spotkaniu złapał kontuzję na 10 miesięcy

Akurat wiem jak gra Kalafior i uważam że to bardzo dobry transfer. Co do Merino to trochę pachnie mi tu transferem Fabio

Szogun komentarzy: 29507 newsów: 323.07.2024, 12:42

Arsenal have sent their proposal to Mikel Merino & are now preparing an offer to Real Sociedad for the player. Although Merino is ‘getting closer & closer’ to Arsenal, the agreement between the two clubs is still missing.

[Mundo Deportivo]

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 12:40

@Barney:
Partey w Atletico okaz zdrowia, nie wiesz czy z Merino nie będzie podobnie. Bądź co bądź zdrowy Partey to ścisła czołówka światowa na DM

Gość już jest, zna drużynę, zna ligę i zna pomysły Artety

Barney komentarzy: 2141223.07.2024, 12:37

@kwiatinho:

Druga sprawa kolego ja uważam ,że nam potrzebie zmiennicy i Mikel już ma obronę gotowa. Mamy tam glebie jak się należy ,kalafior nam wzmacnia najsłabsza stronę defu. Kalafiorek akurat jest do podstawy.

Należy pamiętać ,że taki Saka czy Gabi dopiero będą mieli swój prime. Jak saka będzie miał zmiennika to jestem pewny,że zrobi cyferki jak Sanchez on w każdym sezonie wykręca lepsze.

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 12:36

@kwiatinho napisał: "Po drugie często wielomilionowe transfery rozbijane są na kolejne okresy rozliczeniowe więc to nie jest tak że jak za Bruno trzeba wywalić 100 mln to od razu klub robi przelew na 100 baniek i jest o 100 biedniejszy."

Zgadza się, dlatego w tym okienku płacimy kolejną ratę 30 mln. za Rice'a, 25 mln. za Havertza, płaciliśmy 30 baniek za Rayę itd.

Lamoreaux komentarzy: 355223.07.2024, 12:35

@artur759 napisał: "Bez przesady, co by nie mówić to chyba każdy kto ogląda PL, nie kwestionuje umiejętności Palhinhy. Sportowo jedna z najlepszy szóstek na rynku, chociaż wiek rzeczywiście odstrasza."

Ej czemu tak się kurczę demonizuje piłkarzy tuż przed 30 ze względu na wiek.
Przecież to najlepszy wiek dla piłkarza grającego na takiej pozycji.

Xabi Alonso miał 28 lat jak przechodził do Realu a 33 jak przechodził do Bauyernu - a zwłaszcza w Realu grał pierwsze skrzypce.

Oczywiście Palinha już pozamiatany bo w Bayernie, ale ogólnie nie zgodzę się z taką narracją.
Kupując piłkarza, który ma 28-30 lat, ma się też pewność, że najlepsze lata kariery zagra w Twoim klubie (lub już zagrał) ale to na pewno nie jest odcinanie kuponów.

Barney komentarzy: 2141223.07.2024, 12:33

@kwiatinho:

Serio partwya ,który zagrał 800m ,można się nabierać na niego raz ,ale bez przesady gościu zgarnia 200k tyg jak będzie oferta to odpalić bez żalu.
I co z tego ,że na lata rozkładamy i co myślisz ,że kupujemy co sezon graczy za 100mln plus i rozkładamy na lata ,w którymś sezonie trzeba będzie przystopować.

Co do sprzedaży liczę ,że dojdzie dobra kasa za ESR ,Nketiah ,Nelson. Z Arsenal znów może być fail , już się mówi o wypożyczeniu eska. Nie ma żadnych oficjalnej więc narazie go zarobiliśmy marne 8mln funtów hutchinson plus Bierath i na tym koniec.

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 12:31

@kwiatinho napisał: "Jeszcze raz. Marzy mi się tani transfer który tak wypali że pogubimy kapcie ale wiem że aby udoskonalić taką dobrą drużynę potrzeba czegoś extra"

Czasami nieoczywisty zawodnik może przesądzić i dać coś ekstra. Nie mówilibyśmy w tym momencie o Realu, jako o ponownym triumfatorze LM gdyby nie Joselu, który strzelił w samej końcówce rewanżu 2 bramki, kiedy Real był poza burtą. A czy Joselu wydaje się być zawodnikiem, który może dać coś ekstra takiemu klubowi jak Real Madryt? Raczej niekoniecznie.

artur759 komentarzy: 75023.07.2024, 12:27

@Damper napisał: "Już widzę jak kibice Arsenalu skakaliby do góry z radości, jeśli wydalibyśmy 50 mln. na 29-letniego pomocnika z Fulham."
Bez przesady, co by nie mówić to chyba każdy kto ogląda PL, nie kwestionuje umiejętności Palhinhy. Sportowo jedna z najlepszy szóstek na rynku, chociaż wiek rzeczywiście odstrasza.

Do nas trochę mniej pasuje, bo jednak mamy Rice i nawet jeśli będzie on grywał czasami na 8, to jednak potrzebujemy raczej trochę bardziej ofensywnie usposobionej 6/8 do pary z nim. Nasz gra opiera się jednak nie na murowaniu, a na rozgrywaniu piłki. Para Palhinhy-Rice, o ile byłaby świetna w destrukcji to w 75% meczów, gdy dominujemy i próbujemy sforsować linie defensywy rywala byłaby zbyt "surowa". Dziwie się, że Liverpool się nim mocniej nie zainteresował, dla nich top transfer.

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 12:26

@Barney:
Zgadzam się ale tak na prawdę nie wiesz ile mamy pieniędzy więc nie możesz zakładać że nas na kogoś nie stać. Po drugie często wielomilionowe transfery rozbijane są na kolejne okresy rozliczeniowe więc to nie jest tak że jak za Bruno trzeba wywalić 100 mln to od razu klub robi przelew na 100 baniek i jest o 100 biedniejszy.

Zapowiada się najlepsze okienko transferowe jeśli chodzi o sprzedaż zawodników. Wreszcie bierzemy przyzwoite pieniądze a oferty z dupy odrzucamy z miejsca.

Jeśli chodzi o głębie składu to jeśli stracimy Parteya a zyskamy Merino to nie wiem czy to jest dobry ruch

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 12:21

@Damper:
Pisałem o tym chyba wczoraj. Transfer Merino byłby spoko gdybyśmy zrobili już jakieś grubsze wzmocnienia.

Jestem realistą i wiem że nie co lato będziemy kupować Rice'a ale kupując sredniaków ciężko będzie oczekiwać pierwszego tytułu od 20 lat i pierwszej LM w historii a ponoć takie są ambicje.

Jeszcze raz. Marzy mi się tani transfer który tak wypali że pogubimy kapcie ale wiem że aby udoskonalić taką dobrą drużynę potrzeba czegoś extra

Barney komentarzy: 2141223.07.2024, 12:19

@kwiatinho:

Ty myślisz ,że my mamy 250mln , może w przypadku gdybyśmy zarobili z ponad 100 na sprzedaży. Już ci ludzie i ja wyjaśniliśmy ,że te twoje transferu to dział s-f. Oczywiście moglibyśmy kupić jak mówisz kogoś za 120mln ,ale czy guimares jest tyle warty czy neves. Rozumiem można przepłacic 15mln 20 ,ale nie 50 nie jesteśmy psg.

Merino ,calafiori to super transfery nam brakuje głębi składu i tym przegraliśmy sezon ,podstawą jest świetna ja dałbym tylko napastnika i na niego rozbił bank jeśli będzie taka możliwość.
Dla mnie jakby saka miał zmiennika to mimo mniejszej ilości meczów miał by parę bramek więcej.

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 12:19

Jakie są realne możliwości na rynku transferowym jeśli chodzi o pomoc pokazuje dobrze przykład Bayernu i ich transfer Palhinhy z Fulham. Akurat Bayernowi ciężko zarzucić, że nie mają rozeznania na rynku transferowym i robią głupie ruchy, a z braku laku wzięli takiego zawodnika. Już widzę jak kibice Arsenalu skakaliby do góry z radości, jeśli wydalibyśmy 50 mln. na 29-letniego pomocnika z Fulham.

Furgunn komentarzy: 960223.07.2024, 12:12

Jorginho o trudnych początkach swojej kariery:

„Żyłem za 20 euro tygodniowo, które dostawałem od mojego agenta, tego samego, który zaprosił mnie na obóz. Zawsze wydawałem je na te same rzeczy.

Pięć euro na telefon do rodziny, kilka euro na szampon, dezodorant i pastę do zębów. W weekendy resztę pieniędzy wydawałem w kawiarni internetowej, żeby porozmawiać z przyjaciółmi i rodziną na messengerze.

Czasami, gdy naprawdę chciałem sobie dogodzić, szedłem na główny plac w Weronie i kupowałem shake'a w McDonald's. Kosztował jedno euro. Frytki? Burger? Zapomnij, człowieku! Happy Meals były dla bogatych dzieci.

Potem siadałem na schodach w rogu placu i po prostu... patrzyłem. Obserwowałem ludzi, którzy przychodzili i odchodzili. Patrzyłem na ptaki i turystów, pozwalałem moim myślom wędrować. Tak spędzałem sobotnie popołudnia.

Tak wyglądało moje życie, ale każdego dnia robiłem swoje, aż całe moje życie na zawsze się zmieniło.

Może to głupie, ale pierwsze, co zrobiłem z moją większą wypłatą, to zabrałem rodziców na burgera i frytki do McDonald’s, na które nigdy wcześniej nie było mnie stać.”

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 12:10

@kwiatinho napisał: "Skoro chcemy walczyć o mistrza i LM to musimy kupować najlepszych a nie takich którzy są tani"

Ale nie możesz też budować drużyny samymi wielomilionowymi transferami gwiazd. Potrzebujesz też zadaniowców i transferów budżetowych. Owszem stać nas było na Rice'a czy Havertza, ale trudno oczekiwać, że co okienko będziemy wywalać 200 mln. na transfery.

artur759 komentarzy: 75023.07.2024, 12:09

@malyglod napisał: "Tu nie chodzi o sentyment do ESR, tylko o potencjał zawodnika i określone ruchy na rynku transferowym.
Nie rozumiem ściągania pomocnika kiedy brak nam 9.

Priorytetem jest wzmocnienie ataku, a uzupełnienie pomocy w której jest zawodnik z potencjałem (ESR) uważam za drugorzędne w tym momencie."


Ok, czyli według Cb, 24 letni ESR, który praktycznie nie grał przez dwa lata oraz nigdy nie rozegrał ponad 2000 minut w lidze jest zawodnikiem z potencjałem i nie potrzebujemy pomocnika.

Za to rok starszy Havertz, który w poprzednim sezonie zrobił 20 g+a w lidze, wygrał LM, ma ponad 50 występów w reprezentacji Niemiec oraz 7/8 sezonów regularnego grania w klubach z topu Bundesligi i PL nie ma wystarczającego potencjału i potrzebujemy napastnika. Nie wspominając już o Jesusie w obwodzie.

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 12:06

@ozzy95:
Bayer i jego wyczyn to jest porównanie wyczynu Leicester. I tak samo jak u Lisów tak w Leverkusen mają kilku światowej klasy piłkarzy.

Bayern potykał się dość regularnie a my mamy przeciwko sobie City które potrafi wygrać 15 meczów z rzędu w kolejnym sezonie. Próżno szukać słabych punktów.

W Bayernie był burdel a Bayer miał sezon życia

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 12:03

@Barney:
To nie prawda. Teraz mam trochę więcej czasu a okienko to zawsze jest jednak okres gdzie można podyskutować i wymienić się spostrzeżeniami.

Jak się dużo pracuje to nie ma czasu czytać a co dopiero pisać.

Poza tym nigdy nie masz pewności że ktoś wypali albo nie. Nawet Bruno to niewiadoma. Torres przechodził z Liverpoolu do Chelsea jako wielka gwiazda i się skończył. Przykładów jest wiele. Tak samo może przyjść mało znany Saliba i zawojować ligę po 3 sezonach.

Bardziej chodzi o piłkarzy którzy już coś wygrali i grali na najwyższym poziomie.

Wszyscy rzucają cenami że za drogi że nie do wyjścia że za dużo zarabia.

Potrafiliśmy wydać 70 mln na Havertza i dać mu olbrzymią tygodniówkę. Potrafiliśmy zapłacić 110 za Rice'a.

Skoro chcemy walczyć o mistrza i LM to musimy kupować najlepszych a nie takich którzy są tani

kwiatinho komentarzy: 1315623.07.2024, 11:57

@ozzy95:
Masz rację. Rywalizujemy z City od dwóch sezonów ale nie dopisaliśmy żadnego trofeum a oni LM 2x mistrzostwo i puchar Anglii.

Nie chodzi żeby rywalizować tylko żeby wyprzedzić. City to maszyna Guardiola to geniusz i nie widzę Merino który mógłby w jakiś sposób przybliżyć nas do wygrania tytułu

Damper komentarzy: 296123.07.2024, 11:48

@JuanRiquelme: Dlatego napisałem, że nie ma wiele takich zespołów. City wiadomo, Inter też mogę się zgodzić. Liverpool- dałeś 3 zawodników, z czego 2 to też nie są typowe 9 i bardzo często grają na skrzydle. U nas można byłoby zaliczyć zatem Trossarda, który też w pewnym okresie wyglądał dobrze na 9 i jest skuteczny. Tel- duży talent i dobry zawodnik, ale nie pokazał jeszcze tyle, żeby go stawiać ponad Havertzem czy Jesusem. Nkunku w Chelsea to na razie niewiadoma. Dlatego uważam, że jeśli chodzi o obsadę "9" to nie mamy się czego wstydzić.

Garfield_pl komentarzy: 3088923.07.2024, 11:47

Arsenal would like to strengthen in midfield & the forward line — although additions in these areas might require departures first. [@gunnerblog] #afc

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl