Bayern zgodnie z planem zdobywa Emirates Stadium

Bayern zgodnie z planem zdobywa Emirates Stadium 19.02.2013, 21:37, Łukasz Kęczkowski 3289 komentarzy

Bez niespodzianek na Emirates Stadium. Bayern zrobił dokładnie to, co do niego należało i zabrał ze stadionu Arsenalu swoją własność, czyli niemalże pewny awans do ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Bayern zrobił po prostu swoje, całkowicie zdominował przeciwnika i rozszarpał go na strzępy, zupełnie w swoim stylu. Rewanż na Alianz Arena dla piłkarzy Arsenalu pozostaje już jedynie okazją na pozwiedzanie bawarskich zabytków.

3:1 to na dobrą sprawę najniższy wymiar kary, zważając na to, jaką genialną komedię zaprezentowała nam formacja obronna Arsenalu, z Wojciechem Szczęsnym na czele. Bawarczycy mogli wywieźć z Londynu jeszcze wyższy wynik, ale na to, co osiągnęli, na pewno nie mają prawa narzekać. Podopieczni Heynckessa mogą już świętować awans do kolejnej rundy, bo Kanonierzy z taką grą nie są w stanie nawet odrobinę zagrozić w rewanżu Bayernowi, który aktualnie o lata świetlne wyprzedza upadającą londyńską potęgę.

Obie drużyny przystąpiły do meczu w następujących składach:

Arsenal: Szczęsny - Sagna, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen - Arteta, Wilshere - Ramsey, Cazorla, Podolski - Walcott.

Bayern: Neuer - Lahm, van Buyten, Dante, Alaba - Martínez, Schweinsteiger - Müller, Kroos, Ribéry - Mandzukić.

Pierwsze pięć minut było najlepszym okresem w grze Kanonierów - nie oddawali rywalowi piłek, ale przede wszystkim nie tracili bramek.

Już w 7. minucie byliśmy świadkami pierwszej bramki. Niestety było to trafienie dla gości. Dośrodkowanie na 16. metr od Mullera przepięknym strzałem bez przyjęcia wykończył Toni Kroos. W tej akcji obrońcy Kanonierów zachowali się niestety jak dzieci błądzące we mgle. 1:0 dla Bawarczyków.

Defensywa Arsenalu od samego początku grała bardzo nieporadnie. Popełniali sporo błędów, często faulowali w okolicy pola karnego, czego efektem były rzuty wolne, które Bayern potrafi egzekwować. Na szczęście teraz piłka im nie leżała.

W 21. minucie Bayern wykonywał rzut rożny. Wrzuconą piłkę głową uderzył Daniel van Buyten, ale jego strzał odbił Wojtek Szczęsny. Przy dobitce Mullera z trzech metrów Polak nie miał szans. 2:0 dla Bayernu. Kolejny przykład bezradności obrońców Arsenalu. W tej sytuacji któryś z nich absolutnie powinien wybić piłkę lub przynajmniej lepiej pokryć Thomasa Mullera.

Gracze Arsenalu wyglądali na bardzo sfrustrowanych sytuacją na boisku i dominacją przyjezdnych, rezultatem czego były bezmyślne żółte kartki dla Vermaelena, Sagny i Artety.

W 39. minucie, gdy Arsenal rozgrywał jedną z niewielu swoich akcji sędzia przerwał grę sygnalizując faul Sagny. Francuski defensor w ostentacyjny sposób demonstrował w stronę arbitra, że powinien on zakupić sobie okulary. Bac powinien się jednak cieszyć, że nie wyleciał w tej sytuacji z boiska za drugą żółtą kartkę.

Po dwóch doliczonych minutach sędzia odesłał graczy na przerwę.

W 55. minucie nadzieje kibiców Arsenalu odżyły! Kanonierzy dostali w prezencie rzut rożny, który był bity na długi słupek. Fatalny błąd popełnił Neuer, który wyszedł na piąty metr i nawet nie próbował interweniować. Piłka spadła tuż przed zaskoczonym Lukasem Podolskim, jednak Niemiec zachował zimną krew i głową skierował piłkę do bramki Bawarczyków. Bayern wygrywa już tylko jedną bramką! Nie wszystko stracone!

W 63. minucie trener Bayernu przeprowadził roszadę w składzie. Ribery'ego zastąpił Robben. W 73. minucie podwójną zmianę wykonał Arsene Wenger. Ramseya i Podolskiego zmienili Giroud i Rosicky. Chwilę później na kolejną roszadę zdecydował się Heynckes. Za Toniego Kroosa na boisku zameldował się Gustavo.

W 77. minucie nadzieja umarła po raz kolejny. Na wolne pole wybiegł Lahm, który otrzymał podanie od Robbena i płasko dośrodkował. Piłka minęła obrońców i Szczęsnego, na długim słupku zaatakował ją Mandżukić. Futbolówka podskoczyła na dużą wysokość i powoli opadała w kierunku bramki, jednak polski golkiper nie zdążył podnieść się wystarczająco szybko, by skutecznie interweniować. 3:1 dla Bayernu.

Chwilę później Mandżukicia zmienił Mario Gomez.

Do końca meczu wynik nie uległ już zmianie, goście wygrali pewnie, zgodnie z przewidywaniami.

Bayern MonachiumLiga MistrzówRaport pomeczowy autor: Łukasz Kęczkowski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Krzysztof95 komentarzy: 142820.02.2013, 16:14

3.03 Arsenal gra na wyje z Tote, napewno jak tak dalej beda grac to porazka gwarantowana

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 120.02.2013, 16:14

arsenallord
Co roku mają być wzmocnienia a kończy się jak zawsze. Zgodzę się jednak, że teraz nikt z ważniejszych graczy raczej nie odejdzie. Jak nie w te lato to dopiero wtedy jak spłacimy stadion. Gorzej z nazwiskami. Bo nam potrzeba graczy świetnych, z charakterem. Co nie będą uzupełnieniem składu a ich realnym wzmocnieniem. Normalnie w klubie takim jak Arsena,l ani Giroud, ani Walcott nie stanowiliby o sile ataku. To są dobrzy gracze, ale jako jokerzy z ławki. To nie są gracze tego kalibru jakich Arsenal potrzebuje. Jakim cudem ma Wenger ma ich ściągnąć jeśli od lat, z sezonu na sezon jest co raz gorzej. Teraz to nawet Lewandowski przechodząc do Arsenalu robi krok w tył. Przykre, ale prawdziwe.

ncba komentarzy: 55520.02.2013, 16:12

Co się stało z Vermaelenem? Niech mi ktoś wytłumaczy bo nie jestem w stanie tego pojąć.
Świetnie grał, był agresywny, postrach przeciwnika. Później wiadomo kontuzje. Jeszcze przed sezonem w którym vP został kapitanem większość z nas widziała go jako następcę Cesca.Ten sezon to porażka. Jak dla mnie 3w kolejności CB. Jakby opaska mu ciążyła.

arsenallord komentarzy: 30433 newsów: 11720.02.2013, 16:10

Rafson95---> Ostatnio zawsze mieliśmy WIELKIE gwiazdy. Teraz takich nie mamy, mamy zawodników z długimi kontraktami, którymi zainteresowanie nie jest zbyt wysokie.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52020.02.2013, 16:09

@Lateraulus
Bo to w euro podałem. Niemniej wiele to nie zmienia w tym kontekście. Wydawane sumy były ogromnie niewspółmierne do umiejętności zawodników.

Z dalszą częścią twojej wypowiedzi jednak zgadzam się w całej rozciągłości. LFC od przyjścia Rodgersa to całkiem inna bajka. Ja wspominałem raczej 2-3 sezony wstecz co jeszcze odbija się czkawką.

Niemniej doskonale widzę, że LFC w najbliższych sezonach będzie najprawdopodobniej faworytem do miejsca w TOP4.

arsenallord komentarzy: 30433 newsów: 11720.02.2013, 16:04

Ja czuję, że przyszły sezon będzie przełomowy.
Raczej nikt z ważniejszych graczy nie odejdzie, chociaż to Arsenal i wszystko jest możliwe, ale stawiam, że będą tylko wzmocnienia w lecie.

compix komentarzy: 2920.02.2013, 15:59

Ręce mi opadają przy tych kolesiach.

Lateralus komentarzy: 90320.02.2013, 15:55

sebasz

Kurde chłopie z skąd Ty wziąłeś te ceny za poszczególnych graczy? Borini 10,5 mln, Allen 15 mln, Downing 20 mln, Henderson 16 mln, Carroll 35 mln, Aquilani 17 mln i Johnson 20 mln. Prawie każda z kwot podanych przez Ciebie została zawyżona. Polityka transferowa ostatnimi czasy była jednym wielkim przegięciem to prawda. Płacono olbrzymie pieniądze za graczy przeciętnych i dawano im olbrzymie tygodniówki. Lecz z przyjściem do LFC Rodgersa diametralnie obcięto fundusz płacowy (pozbyto się takich graczy jak Aquilani,Cole,Doni,Sahin,Carroll) Obecnie prowadzona jest już inna polityka,poszukujemy młodych,utalentowanych graczy za stosunkowo małe pieniądze. Wiesz jak się nie znasz to nie wypisuj głupot.

Qarol komentarzy: 1450220.02.2013, 15:55

@witek_23

No cóż - wtedy trzeba będzie pomyśleć o zmianie trenera już faktycznie. O ile oczywiście ta nowa/stara drużyna w następnym sezonie również nic nie ugra.

Każdy widzi, że potrzeba zmian. I to, że ta "jakość" nie jest wcale taka wysoka jak widzi to Arsene. Ja wierzę w to, że coś pomyśli o tym w lecie i wzmocni zespół. Jak będzie - zobaczymy.

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078420.02.2013, 15:55

jak tam panowie konkurs, wszyscy powysyłali odpowiedzi

arsenalfann komentarzy: 1024320.02.2013, 15:55

Spokojnie ;) markorojs ma tylko 15 lat.

Topek komentarzy: 14143 newsów: 12620.02.2013, 15:53

Zapomniałem wspomnieć, że do nowego projektu potrzeba oczywiście LM i mam nadzieję, że to ogarniemy. Nawet ten skład stać na 4 miejsce.

No i Wenger musi na chwilę wyjechać do klasztoru albo co i zregenerować siły, bo ostatnio za bardzo się miota. Nowi ludzie w sztabie też byliby wskazani.

Oggy komentarzy: 948920.02.2013, 15:53

MarcoReus- hahaha Ty chyba jesteś kibicem piłkarskim od miesiąca. Wiesz jak się FC Bayern w Niemczech traktuje ? Idź cieszyć się z sukcesu Bayernu na Signal Iduna, hah Suuuckkkerrr ;P

witek_23 komentarzy: 24920.02.2013, 15:52

ciekaw jestej jakie sie tu pojawia komentarze kiedy sie okarze ze nie bedzie zadnych letnich wzmocnien wietrzenia skladu itp a "nowa" druzyna to jest wlasnie ta obecna... jakze jakosciowa

ArseneAl komentarzy: 2341720.02.2013, 15:51

@MarcoReus
Żegnamy napinacza.

MarcoReus komentarzy: 620.02.2013, 15:50

hahah prze****liscie to :D a w rewazu strzela wam jeszcze kilka goli :D

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52020.02.2013, 15:49

@A1886
Zwolni się sporo więcej. Z tego co czytałem w funtach:
Arsha - 70k Squil - 60k Fabian - 50k
= 180k
a przecież:
Chamakh 60k Park - 40k Djourou 50k
raczej też długo u nas nie pociągną choć nie wiem ile kryją ich kluby z wypożyczenia

W 2012 płaca całego zespołu rocznie wynosiła ok 80 mln funtów i pewnie teraz dużo się nie zmieniła, bo out Almunia, Song, van Persie in nowe trio + podwyżka kilku unów + osttnio Monreal.

ArseneAl komentarzy: 2341720.02.2013, 15:48

Dopiero teraz obczaiłem wywiad z Jackiem po meczu.
Kurde strasznie mi go szkoda, że musi grać w większości z takimi patałachami. Widać, że tylko jemu bardzo zależy na zdobywaniu trofeów z tym klubem.
Bo już nawet po Wengerze nie widać ambicji.

Topek komentarzy: 14143 newsów: 12620.02.2013, 15:47

Oggy, drugi van Persie może nie przyjść, ale drugi Adebayor już może przyjść (chodzi o rozmiar talentu). Granie talentami było i jest loterią, ale przynajmniej ma się wizję na przyszłość i można zakładać, że część zaskoczy. Przedtem też u nas nie każdy się sprawdzał. Juan Mata już był ograny i uznanym zawodnikiem. Musimy się bardziej cofać, bo taka jest sytuacja, ale wciąż jest szansa na wyhaczenie perspektywicznych graczy. Na tym akurat Arsene się zna jak nikt inny. Ten i poprzedni sezon uznaje za przejściowy między dwoma projektami (musieliśmy ratować LM z tym co zostało i z graczami 'na teraz' na ktorych nas stać). Od lata oczekuję nowego, świeżego projektu. Zakładanie brytyjskiego trzonu jest słuszne, ale nie wystarczy.

Qarol komentarzy: 1450220.02.2013, 15:42

Jakby przyszedł Lloris to moim zdaniem nie byłoby żadnej konkurencji w kwestii numeru jeden. Francuz jest o wiele lepszy, więc Wojtek ławę by grzał regularnie.

Przebudowa drużyny to jest temat na trzy letnie okienka, nie jedno. Tylko, że za te trzy lata to już Rosicky nie będzie grał, Cazorla będzie w wieku 30 lat.

Na to okienko wyznaczyłbym cel pozbycia się graczy, którzy u nas i tak nie grają. Do tego dokupić jakichś uzdolnionych graczy, ale takich w wieku do 25 lat. Żeby za te trzy lata byli zgrani z zespołem, a dodatkowo nie byli piłkarskimi "staruszkami".

Ale mówiąc o przebudowie potrzeba dwóch rzeczy :

a) zaangażowania zarządu i zaakceptowanie sporych wydatków w najbliższych latach.

b) trenera, który jest gotów na takie budowanie zespołu i mającego świadomość, że przez kilka lat może znowu być cienko w kwestii wygrywania czegokolwiek.

Trenera bym zostawił oczywiście, bo chciałbym jeszcze Wengera u nas. Tylko wydaje mi się, że on jest zmęczony tym budowaniem ciągle zespołu. Odejście Fabregasa i Nasriego totalnie go rozbiło w tym temacie, utracił świeżość na rynku. Kupił Santosa, sprowadził trochę na siłę "wiekowego" już Artetę. To nie były transfery w stylu Wengera. Oczywiście Arteta to dobry transfer, no ale ile ? Na teraz, nie na przyszłość.

ArseneAl komentarzy: 2341720.02.2013, 15:34

O czym spam?
Tradycyjnie o tym jak uleczyć północno londyński futbol + starcia wyznawców wengerautyzmu i wengerstejizmu?

Oggy komentarzy: 948920.02.2013, 15:30

Topek- dla mnie sprawa jest jasna: nie ma wybitnych talentów bo teraz największe kluby atakują młodzież w wieku 19-21 lat nawet. Młodsze talenciki to straszna loteria w którą zwykle gramy ze średnim skutkiem. Nie przyjdzie drugi Nasri czy van Persie, bo w tamtym czasie byliśmy bardzo perspektywicznym klubem, już nie jesteśmy przykład Juana Maty jest tu najlepszy.
Jeśli mamy kupować w przedziale 16-18, co zresztą robimy, efekty nie będą lepsze niż mamy teraz, moim zdaniem.

Topek komentarzy: 14143 newsów: 12620.02.2013, 15:24

Ja nie mówię, że Wenger zrobił najgorsze transfery. Ciągle potrafi ściągnąć niezłych zawodników, ale pewnych rzeczy nie przeskoczy. Nie kupimy największych 23-letnich talentów, nie stać nas na to. Arsene zostawił też kilka dziur o które mam pretensje głównie do niego, ale to już inna sprawa.

sebasz w zasadzie napisał to o czym mówiłem. Żeby zbudować drużynę za 2-3 lata nie wystarczy to, co mamy teraz. Wyjdziemy na zero, albo znowu będziemy musieli łatać tym co zostanie po Chelsea, MC itd. Dlatego lato musi być pracowite (z rzeczywistymi skutkami, nie gadaniem o tym).

Daniho komentarzy: 9765 newsów: 120.02.2013, 15:23

kurcze najgorsze w tym meczu było to ze znowu dobrze graliśmy i nie wykorzystaliśmy okazji (Giroud). Pierwsza połowa moze nie najlepsza ale nie cała. Po prostu obrona do wymiany

archterror komentarzy: 428720.02.2013, 15:23

No, nie znowu jakiś niedorozwój spamuje

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52020.02.2013, 15:18

Co do budowy drużyny - po części - zgodzę się z Topkiem, ale i Malymglodem. Nie wszystko jest tylko czarne i tylko białe.

Wenger to wizjoner. Mam takie wrażenie że sensem jego funkcjonowania jest projekt. Budowanie czegoś. Jeśli tego mu zabraknie uschnie.

Mam wrażenie, że chce dać do zrozumienia, choćby 5 kontraktami jednego dnia, co było dla mnie bardzo wymowne, że coś zaczyna się od nowa.

Jasne, że w wakacje łatał tym czym się dało, ale IMO kupił jednak za takie pieniądze jakie wydał to co na rynku było najlepsze.

Popatrzcie chocby na LFC. Borini 13 mln, Allen 19 mln, Downing 23 mln, Henderson 18 mln, Carrol 41 mln, Aquillani 20 mln, Johnson 20 mln.

I gdzie oni są w lidze ? Gdzie w większości są ci zawodnicy ? Arsene drobnymi środkami uzupełnił skład na ile się dało. Liczę w lato na kilka porządnych ludzi ale za 2-3 lata jak pisze Topek - Arteta, Cazorla, Podolski będą po 30-stce, więc mimo wszystko będzie silna ławka jeśli w najbliższym roku zadbamy o przyszłość.

axe komentarzy: 67420.02.2013, 15:15

ciekawe czy trener Bayernu dostając propozycje objęcia Arsenalu odszedłby na emeryturę , chcielibyście?

mitmichael komentarzy: 4924320.02.2013, 15:12

Z Wengerem to Szczesny zostanie 1 bramkarzem a przyjdzie jakis młody talent. Ja nie przezałuje tego Julio Cesara

Arsenal_1886 komentarzy: 1952120.02.2013, 15:09

Oggy > Na które nie zasługuje ;p
W obronie i na bramce trzeba nam przywódców. Wojtek takim nie jest.

mrsomebody komentarzy: 602120.02.2013, 15:08

Książka już u mnie, więc czas wziąć się za lekturę. ;d

Oggy komentarzy: 948920.02.2013, 15:07

Jakby przyszedł Lloris to Wojtek posiedziałby na ławie sezon, potem pobiadolił w mediach i z Papą elokwentnym Maciusiem uciekłby do innego klubu "wygrywać trofea";P

David92 komentarzy: 640020.02.2013, 15:05

No wlasnie. Sam bym wolal Llorisa niz Szczesnego. Wtedy by byla dopiero rywalizacja. Nie od dzisiaj wiadomo, ze jak pilkarz czuje na plecach oddech drugiego to gra duzo lepiej.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952120.02.2013, 15:04

David92 > Gdyby był u nas Lloris to bezkurencyjnie Francuz by bronił. Wojtek by tylko bronił w COC.

David92 komentarzy: 640020.02.2013, 15:02

Trzeba bylo brac Llorisa i problem by byl rozwiazany. Szczesny by poczul konkurencje i by sie bardziej staral bo teraz to wie, ze i tak bedzie pierwszym bramkarzem co by sie nie dzialo.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952120.02.2013, 15:02

Costs of first XI's tonight: Arsenal (Ł85.5m) Bayern Munich (Ł97m) #AFC #FCB #ChampionsLeague

Niewielka różnica pieniędzy, a zobaczcie jaka różnica klas. W dodatku wczoraj gdzieś w internecie przeczytałem, że nasz zespół płaci na tygodniówki około 141 mln funtów czyli zaledwie o 1 milion więcej na gaże które są w Bayernie. U nas prawie połowa idzie na przeciętniaków lub graczy podatnych na kontuzję ( Diaby, Fabian i Rosicky zarabiają razem około co najmniej 150 tysięcy funtów ).
W lato na 100% odejdzie Fabian, Squillaci i Arshavin przez co zwolni się co najmniej 150 tysięcy funtów na tygodniówki oraz 3 wolne miejsca na nowych zawodników którzy nie muszą być Anglikami czy mieć ileś tam lat w Anglii spędzone.

Oggy komentarzy: 948920.02.2013, 14:57

witek_23- GK to w ogóle inna historia jest bo dobry bramkarz spokojnie do 35 roku życia i nawet trochę dalej może grać. Fabian to niech sobie już zresztą idzie w .... ile on ma kontuzji? Diaby na bramie;P

Arsenal_1886 komentarzy: 1952120.02.2013, 14:56

Oggy > Dokładnie. Oby Wenger w lato zmądrzał i zakupił porządnego bramkarza z Premier League.
Niech cały czas nie ma na głowie tego, że trzon mają tworzyć zawodnicy z którymi wiąże przyszłość. Na Gibbsie, Jacku i Theo możemy opierać takie plany, ale nie na Wojtku.

witek_23 komentarzy: 24920.02.2013, 14:55

jesli budowa tej "nowej" druzyny ma potrwac kolejne pare lat to chyba nie wszyscy w niej pograja
fabianski 27 lat
mertesacker 28
vermaelen 27
koscielny 27
squillaci 32
monreal 26
sagna 30
diaby 26
arteta 30
rosicky 32
cazorla 28
podolski 27
arshavin 31
giroud 26
czas szybko leci a budowanie od nowa druzyny to nie jest pstrykniecie palcami

Oggy komentarzy: 948920.02.2013, 14:54

A1886- ta zgodzę się, Wojtek jest strasznie przereklamowany... Taki Coquelin ma lepsze i gorsze mecze ale zwykle benczuje. Wojtek ma tak samo, dla mnie to nie jest gracz z papierami na world class GK.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52020.02.2013, 14:53

Dodam jeszcze, że nikt już nie pamięta że 3 pkt. z Sunderlandem uratował nam m. in. własnie Wojtek, gdzie wyjmował wszystko co szło w bramkę.

@ludi72
Prawda Barcelony jest jeszcze inna. To nie tak, że oni byli świetni, a następnego dnia wymyślili tiki takę i w szystko wygrali.

Kilka miechów przed Guardiolą Barca niemiłosiernie cieniowała. Ograła ją nawet Wisła. Wszyscy piszą, że Barca nie wydaje kasy, że sami wychowankowei grają bo się nauczyli w szkółce.

To brednie dobre dla dzieci z podstawówki. Zobaczcie, że przez Barcę przewinęło się od groma wybitnych piłkarzy nie z Katalonii, przy których wychowała się obecna generacja.

giuly, larsson, henry, eto, gudjonsen, ibrahimović, y.toure, abidal, hleb, mascherano, van bommel, thuram, zambrotta, van bronchorst, deco, beletti, ronaldinho, marquez

Który z nich to w ogóle hiszpan ? Chodzi o to, że Barca sprowadzała MISTRZÓW, czy to świata, czy europy, czy ligi mistrzów - kataloniarze uczyli się od nich, mieli w nich liderów, oparcie. Kiedy się ich pozbywała ci już przekazali wszystko co umieli, wiedzieli młodzierzy, która gra teraz.

Tego brakuje u nas. My robimy samouka.
Dlaczego Ferguson trzyma Giggsa i ściąga Scholesa z emerytury - bo oni wygrali masę rzeczy - mają ogromny autorytet, nikt nie podniesie na nich głosu, są bardziej po to żeby tylko byli i nic więcej. Nie muszą grać, wystarczy że SĄ.

U nas tego nie ma.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952120.02.2013, 14:52

Rozbawił mnie ojciec Wojtka Szczęsnego jak sezon temu po wygranym meczu z Udinese powiedział, że Wojtek nie powinien podpisywać nowej umowy z klubem, bo tam nic nie wygra. To jest śmieszne.
Niby Wojtek zasługuje na trofea ? On w ogóle nie powinien grać w naszym klubie, a Maciej Szczęsny uważa go za gwiazdę, jak i sam Wojtek uważa się za genialnego bramkarza. Nienawidzę takich pewnych siebie ludzi. Rozumiem jakby miał Wojtek takie umiejętności, ale ich nie ma.

ozzy95 komentarzy: 2207 newsów: 120.02.2013, 14:50

Czemu uważacie że transfery będą lekiem na całe zło? Mamy ściągnąć kolejnego ŚO, bo ci ktorych mamy grają w kratę? Mamy reprezentantów Belgii, Francji, Niemiec i pukającego do drzwi reprezentacji Anglii. Kwestia tego, że nasza obrona nie wpółgra to rzeczy z pogranicza taktyki i psychologii. Kupno kolejnego piłkarza niczego przecież nie zmieni. Potrzebujemy na pewno defensywnego pomocnika takiego który będzie młodszy od Artety i któremu damy czas na aklimatyzację. Może przydałby się skrzydłowy i napastnik ale to nie znaczy że z miejsca zmienią oni obraz naszej gry. PL to specyficzna liga w której spełniają się nielliczni. Giroud i Cazorla to nie są solidni przeciętniacy. Giroud był w orbicie zainteresowań Bayernu, większość krzykaczy wtedy twierdziła że nie mamy szans na jego ściągnięcie. Teraz nazywany jest drewniakiem, choć ma bardzo obiecujący pierwszy sezon w PL. Cazorla to klasa sama w sobie, gdyby był wychowankiem La Masii tworzyłby trzon Barcy. Zainteresowany nim był Real Madryt. Podolski to również klasowy piłkarz. Owszem wszyscy oni grają w kratkę, ale nie pokusiłbym się o stwierdzenie że są "łatami". Dawno nie ściągneliśmy trzech klasowych graczy w jednym okienku. Nie wiem kogo niby mielibyśmy ściągnąć za max 15 milionów by zastąpić Van Persiego. Król strzelców ligi francuskiej to wystarczający potencjał. Można mieć ewentualne pretensje o brak drugiego klasowego napastnika o innej charakterystyce, ale taki również musiałby się dostosować do nowej ligi.

Topek komentarzy: 14143 newsów: 12620.02.2013, 14:50

malyglod, Cazorla to przypadek odosobniony, okazja na mocnego zawodnika, zbliżonego poziomem do tych co odeszli (choć na razie jednak sporo słabszym) na nasze warunki. Ale reszty zawodników już nie dało się kupić na podobnym poziomie, co potwierdza to, o czym mówię.

Jakie problemy mieliśmy z kontraktami? Jedynie Theo jest wyjściem na plus, ale to też nie była klasa Robina i Fabsa. Z młodymi zawodnikami zawsze potrafiliśmy podpisywać kontrakty, nawet Fabs podpisał nowy. Teraz dajemy tylko trochę dłuższe. A klasowych doświadczonych, zbudowanych u nas już nie ma, żeby mówić o zmianie w sytuacji tygodniówek.

Dokładnie, problemem była nieumiejętność zatrzymania zawodników wykreowanych. Ale to jednocześnie łączy się z tym, że nas nie stać na wyciągnięcie zawodników podobnej klasy z innych zespołów bo są za drodzy. Przecież to jest logika najprostszego poziomu.

Oggy komentarzy: 948920.02.2013, 14:50

Topek - no ja nie mówię że półDMów nie można sobie***;PPP Stękałem ze setkę komentów, że nie mamy DM; 101 nie popełnię;P Coquelin i Ramsey to powinno być "make it or brake it" do końca przyszłego sezonu albo odpalą albo kopał w zad:)
Najgorzej jest z atakiem, tutaj jest zupełnie niepewny Campbell i Afobe. IMO żaden z nich u nas się nie przyjmie (Campbell pewnie zrobi karierę gdzie indziej). Stoperzy to też katastrofa.
Zgodzę się że kiedyś mieliśmy wiele większy potencjał.

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 120.02.2013, 14:49

szczęsny nie nadaje się do tak wielkiego klubu. w następnych meczach powinien bronić Fabian, bo i tak jest niewiele do stracenia

_Dennis_Bergkamp_ komentarzy: 997320.02.2013, 14:48

@malyglod;

nie bardzo w zachwyt Lora mnie wprawial w sezonie 11/12, TV5 w 09/10, Per na poczatku 12/13, i to jest poziom jaki chcialbym aby reprezentowali w AFC, jezeli nie potrafia, to nalezy ich wymienic, bez zalu i sentymentow, a psychika jest tak samo potrzebna jak nogi, jezeli nie radzisz sobie w AFC "bo cie boli glowa", to moze poradzisz sobie w Stoke...widzisz ja mam wiele pretensji do AW za zbyt miekka reke i dawanie zbyt wielu szans, a nie ucinanie bolu w zarodku

Arsenal_1886 komentarzy: 1952120.02.2013, 14:48

Arteta dobry na Premier League, ale w Champions League zawodzi przeciwko bardzo dobrym zespołom ( Milan sezon temu ) oraz wczoraj Bayern.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952120.02.2013, 14:46

adrian12543 > Akurat Gibbs nie ma wahania formy. Przed kontuzją był jednym z naszych najlepszych zawodników na boisku jak zawsze po Jacku. Z tych Brytyjczyków którzy podpisali nowe umowy z klubem to tylko Jack, Gibbs i Theo zasługują na grę. Carl, Chambo i Ramsey powinni być na wypożyczeniu.

Topek komentarzy: 14143 newsów: 12620.02.2013, 14:45

Oggy, półDMów to sobie można wsadzić :P Gibbs jest pewniakiem jeśli się utrzyma w zdrowiu. Jenkinson absolutnie NIE JEST pewniakiem, ale perspektywiczny jest, owszem. Ryo ma zerowe u nas doświadczenie, jak wejdzie za 2 lata do składu to można mówić, że zaczynamy go budować. Musimy mieć zawodników, którzy już teraz mogą grać w pierwszym składzie (nawet niekoniecznie w najważniejszych meczach), a takich jest mało. Jest za to od groma przeciętniaków, których świat nie widział od dawna. Jak ich uda się zastąpić mocnymi talentami, to uznam, że zaczynamy budowę czegoś nowego. Nie teraz.

sz_darek komentarzy: 68420.02.2013, 14:44

Ale skoro juz odchodza trzeba zastapic ich podobnymi charakterami a co najwazniejsze zawodnikami u nas tego nie ma po za tym nawet jesli nikt nie odchodzil nie bylo dobrych transferow wiec o czym my tu gadamy trzeba bylo robic transfery poki najlepsi byli w naszym zespole i walczyc o cos wiecej niz tylko o top4 to bysmy ich zatrzymali

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady