Bez niespodzianki, ale wrażeń nie zabrakło: Girona 1-2 Arsenal

Bez niespodzianki, ale wrażeń nie zabrakło: Girona 1-2 Arsenal 30.01.2025, 10:39, Mateusz Rosłoń 306 komentarzy

W środowy wieczór Arsenal zakończył swoje zmagania w fazie ligowej Champions League wyjazdowym zwycięstwem znad Gironą. Kanonierzy zajęli trzecie miejsce w tabeli, ustępując jedynie Liverpoolowi i Barcelonie, i oczekują teraz na losowanie fazy pucharowej. Girona natomiast żegna się z tegoroczną edycja Ligi Mistrzów.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Neto; Partey (45' Timber), Gabriel, Kiwior, Calafiori (70' Lewis-Skelly); Jorginho (82' Rice), Merino, Ødegaard; Nwaneri (87' Martinelli), Trossard (70' Havertz), Sterling

Girona: López; Martinez, Yaakobishvili, Juanpe, Francés; Romeu (57' Herrera), Martín (68' van de Beek), Cyhankow (68' Portu), Asprilla (57' Solis), Danjuma; Ruíz (57' Stuani)

Pierwsze uderzenie niespodziewanie wyprowadziła Girona: w 28. minucie Arnaut Danjuma przelobował ustawionego kilka metrów przed polem karnym Neto, który debiutował w bramce Arsenalu. Na odpowiedź Arsenalu czekaliśmy mniej więcej dziesięć minut - w polu karnym został sfaulowany Thomas Partey, a Jorginho pewnie zamienił jedenastkę na gola. Jeszcze w pierwszej połowie podopieczni Mikela Artety wyszli na prowadzenia, gdyż w 42. minucie Ethan Nwaneri popisał się zejściem ze skrzydła i strzałem lewą nogą w stylu Bukayo Saki, dzięki czemu pokonał Pau Lópeza.

W drugiej połowie nie oglądaliśmy już bramek, choć akcji nie brakowało. Christian Stuani trafił nawet do siatki Neto, ale gola anulowano ze względu na spalonego. W doliczonym czasie gry Arsenal otrzymał drugi rzut karny w meczu, tym razem po zagraniu ręką jednego z obrońców. Do piłki podszedł Raheem Sterling, który ewidentnie potrzebował gola na przełamanie, ale niestety Pau López wyczuł jego nie najlepszy strzał i sparował go na rzut rożny.

Skrót meczu:

Girona FCLiga MistrzówRaport pomeczowy autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
XandeR komentarzy: 1026131.01.2025, 11:04

Watikins to taki Nkethia, ktory dostal mozliwosc regularnego wystepowania w pierwszym skladzie w niezlej druzynie. Gdyby Eddie gral od kilku lat w podstawie AV, to tez mialby z 10 bramek na sezon.
Lepiej zaryzykowac czy Gjorkes by odpalil skoro i tak trzeba wywalic kupe kasy

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 11:03

Raya ma lajcie zagra. Kolejne zabawy Artety w pseudokontuzje przez ważnymi meczami. Pewnie jeszcze wrzucą zdjęcia z treningu na któych nie będzie Rayi. Potem jadąc na stadion schowają go do bagażnika, żeby nikt nie widział a potem magicznie wyjdzie. Tu się nie ma co stresować

SoulStorm komentarzy: 776331.01.2025, 11:02

@kwiatinho: Od dziecka marzył o grze dla Tottenhamu

kwiatinho komentarzy: 1318331.01.2025, 11:01

BREAKING: #Tottenham have agreed a £50m (€59m) deal to sign #Bayern forward Mathys Tel.

darek250s komentarzy: 11047 newsów: 531.01.2025, 11:01

@Jack_Herrer napisał: "Jak mamy kupować byle kogo, to nie kupujmy nikogo, jakoś wybaczę to Artecie. Choć nie ukrywam, że fajnie było by wyrwać tego Nypana, a na "9" możemy grać Nwanerim do konca. Żadnych ochłapów i zapchajdziur!"

Dokładnie! To niemożliwe żeby u nas ktoś jeszcze doznał kontuzji, a ławkę rezerwowych mamy szeroką!

Pawelars komentarzy: 831.01.2025, 10:58

@sonic:

"He certainly could not play; he is injured, and that is it. Let’s see how it goes” Arsenal boss Mikel Arteta said of David Raya last night.

Bez Davida niestety. Co gorsze city będzie miało wypoczętego Doku który wraca po kontuzji oraz Marmusza.

To będzie bardzo trudne spotkanie.

Jack_Herrer komentarzy: 6489 newsów: 19231.01.2025, 10:58

Jak mamy kupować byle kogo, to nie kupujmy nikogo, jakoś wybaczę to Artecie. Choć nie ukrywam, że fajnie było by wyrwać tego Nypana, a na "9" możemy grać Nwanerim do konca. Żadnych ochłapów i zapchajdziur!

Garfield_pl komentarzy: 3471031.01.2025, 10:57

@Be4Again napisał: "No ok i myślisz, że będzie nas stać w tym roku na Watkinsa za 80, Isaka za 120-140mln i jakiegoś ŚPO za 50mln? Do tego jeszcze backup za odchodzących Thomasa i Jorgiego (Zubi?) 60mln.

Transfer Watkinsa zamyka drogę po nowego top napastnika w lato i trzeba sobie to uczciwie powiedzieć."

Przecież napisałem Ci , że to Villa chce 80 baniek, my zaproponowaliśmy połowę tego, więc chyba nie sądzisz że damy 80 baniek za cel nr 3-4 z listy, gdy za ten hajs moglibyśmy na bank wyjąć Sesko? Jeśli by przyszedł Watkins, to Isaka nie kupimy, ale Sesko już tak, co nie byłoby złą kombinacją, do Tego Zubimendi, być może Nypyan wybierze nas, to odpada Ci śpo, weź też pod uwagę, że będą sprzedaże, i zwolnione tygodniówki i nowy hajs od sponsorów. Wiadomo że nie możemy wydawać tyle co City, ale też nie będziemy biedni ;)

gunner1990 komentarzy: 386131.01.2025, 10:56

@Be4Again napisał: "Transfer Watkinsa zamyka drogę po nowego top napastnika w lato i trzeba sobie to uczciwie powiedzieć"

XD jak ja lubię tych wszechwiedzących ekspertów którzy już wiedzą jak będzie i co będzie . Szacun serio , no chyba że pracujesz w afc to już w ogóle kłaniam się nisko po same cip**o

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 10:53

Tego dnia 7 lat temu został potwierdzony Auba za 60 baniek. Miał 29 lat. A chyba nikt nie żałuje jego transferu. 2,5 roku miał naprawdę dobre, z liczbami 30/40 g/a na sezon

Garfield_pl komentarzy: 3471031.01.2025, 10:53

Aston Villa director Monchi: ''Arsenal [interested in Asensio]? I think they are more looking for a striker, because of the injuries they have had. What I do know is that Asensio is not playing." [@diarioas]

SoulStorm komentarzy: 776331.01.2025, 10:49

Aston Villa are considering a bid for Wolves striker Matheus Cunha.

Jhon Duran is set to leave for Al-Nassr after completing a medical ahead of a £64m move.

Cunha has been linked with a handful of clubs this month but Wolves are insistent that the Brazilian is not for sale.

@Guardian

Dziadyga komentarzy: 947331.01.2025, 10:46

Jak mamy wydawać kase grubszą na "dziadków" to Ja wole 100 razy bardziej Kane niż Watkinsa,oczywiscie wiem,że Harry jest nierealny,ale podałem przykład.

NicolasJover komentarzy: 2531.01.2025, 10:45

@Mastec30 napisał: "Bo ma tyle lat :D"
U nich to różnie z tym bywa :)

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 10:44

@Dziadyga napisał: "A skąd wiesz,że 24?!"

Bo ma tyle lat :D

Dziadyga komentarzy: 947331.01.2025, 10:41

@Mastec30 napisał: "Boniface za dużo kontuzji miał w Leverkusen, żeby go brać do Anglii. Poza tym gość mentalnie zgodził się w wieku 24 lat iść do Arabii. Dla mnie to on już jest spalony. Brak ambicji"

A skąd wiesz,że 24?! :D

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 10:41

@Be4Again napisał: "No ok i myślisz, że będzie nas stać w tym roku na Watkinsa za 80, Isaka za 120-140mln i jakiegoś ŚPO za 50mln? Do tego jeszcze backup za odchodzących Thomasa i Jorgiego (Zubi?) 60mln."

Ty se sam wymyślasz te cele chyba. Przyszedłby Watkins to nie byłoby potrzeby brania Isaka. Ja wiem że nie cenisz Watkinsa ale rzeczywistość jest taka że jest on wystarczająco dobrym napastnikiem. Do tego jaki ŚPO ? Nwaneri wskoczył do składy. Na lewą 8kę jest Havertz/Merino. To nie ma znaczenia że ty uważasz ich za niewystarczających. Arteta tak sobie to wymyślił i nawet jakby miał 1 miliard do wydania to pewnie by nikogo nie kupił na tą pozycję bo ma inną konepcję. Czyli w praktyce Watkins teraz + Zubimendi w lecie. Scenariusz na który na luzie byłoby nas stać finansowo

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 10:37

@Szogun napisał: "To jest dobre: OFICJALNIE: Arsenal został oskarżony przez FA o niewłaściwe zachowanie ich piłkarzy, którzy po czerwonej kartce otoczyli Michaela Olivera."

A będzie kara dla Olivera za niewłaściwe zachowanie przy pokazaniu czerwonej kartki prawda ? prawda ?

Szogun komentarzy: 30569 newsów: 331.01.2025, 10:36

To jest dobre: OFICJALNIE: Arsenal został oskarżony przez FA o niewłaściwe zachowanie ich piłkarzy, którzy po czerwonej kartce otoczyli Michaela Olivera.

Klub ma czas na wyjaśnienia do poniedziałku.

Be4Again komentarzy: 421831.01.2025, 10:34

@Garfield_pl napisał: "No właśnie FFP to nie jest już problem na najbliższe okienka, tym bardziej jeśli znów będziemy w LM w przyszłym sezonie:)"

No ok i myślisz, że będzie nas stać w tym roku na Watkinsa za 80, Isaka za 120-140mln i jakiegoś ŚPO za 50mln? Do tego jeszcze backup za odchodzących Thomasa i Jorgiego (Zubi?) 60mln.

Transfer Watkinsa zamyka drogę po nowego top napastnika w lato i trzeba sobie to uczciwie powiedzieć.

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 10:33

@songoku95 napisał: "Patrząc na to, że Boniface jest otwarty na odejście, to być może byłaby opcja do przemyślenia? Na pewno nie zaproponujemy tyle co Saudyjczycy, ale na pewno będzie to więcej jak u Aptekarzy.
Chyba, że typek czeka na pociąg o nazwie Arabia."


Boniface za dużo kontuzji miał w Leverkusen, żeby go brać do Anglii. Poza tym gość mentalnie zgodził się w wieku 24 lat iść do Arabii. Dla mnie to on już jest spalony. Brak ambicji

songoku95 komentarzy: 2355231.01.2025, 10:26

Patrząc na to, że Boniface jest otwarty na odejście, to być może byłaby opcja do przemyślenia? Na pewno nie zaproponujemy tyle co Saudyjczycy, ale na pewno będzie to więcej jak u Aptekarzy.
Chyba, że typek czeka na pociąg o nazwie Arabia.

songoku95 komentarzy: 2355231.01.2025, 10:24

@Garfield_pl: AVL pokazała że jako klub mają ambicje, dość spore. Moim zadniem remont ataku w środku sezonu, jest nierealny. Na pewno nie za 40 mln.

@pablofan: No nie ma szans żeby przyszedł. AVL gra w LM oraz o puchary na nastepny sezon. Latem, jestem w stanie w to uwierzyć ale nie teraz.

sonic komentarzy: 112631.01.2025, 10:22

Raya ma kontuzję?

Garfield_pl komentarzy: 3471031.01.2025, 10:21

@Be4Again napisał: "balansujemy na granicy FFP,"
No właśnie FFP to nie jest już problem na najbliższe okienka, tym bardziej jeśli znów będziemy w LM w przyszłym sezonie:)

Garfield_pl komentarzy: 3471031.01.2025, 10:20

@Be4Again napisał: "Przypominam, że facet ma rocznikowo 30stke."
Ponoć urodziny 30 grudnia , to cały rok 29 ;) inna sprawa, że z tego co wczoraj podawane było, to Villa sobie wymyśliła 80 baniek, my oferowaliśmy 40, więc raczej nie damy tych 70 czy 80 , max z bonusami jak już 60, wiadomo że też cena Villi po to , żeby mieć z czego zejść, a oni nie muszą sprzedać. Nie sądzę jednak, że dalibyśmy za niego aż tyle, skoro wtedy podejrzewam że Sesko za 80 byłby u nas, Lipsk już w LM nie gra ani pucharach, a 80 baniek to bardzo dobry hajs, latem tyle by nie dostali.

Be4Again komentarzy: 421831.01.2025, 10:18

@Armata500 napisał: "Watkins to dobry piłkarz i mógłby być wzmocnieniem. Nie rozumiem płaczu o hajs. Czy to moja kasa? Twoja? Nasza? Bo coś mi się wydaje, że chyba nie. Nikt i nic wam nie pasuje. Jak nie robią transferów? Żle. Jak kimś się interesują? Źle, bo szrot. Jak się nie interesują? Źle, bo się opi*dalają."

Ty masz 10 lat, że takie infantylne pytania zadajesz? Watkins może i kosztować nawet miliard! To nie idzie z naszej kieszeni, masz rację, ale ta kwota ma OLBRZYMIE znaczenie w kontekście kolejnych ruchów. Wydajemy dużo, balansujemy na granicy FFP, 80mln wydanych na 30latka siłą rzeczy odbije się na naszym "potencjale" transferowym w kolejnych 2-3 okienkach, a potrzebujemy kilka wzmocnień.

Watkins jaki jest każdy widzi. Żaden to top, żaden game changer, swego czasu w kadrze przegrywał rywalizację nawet z Abrahamem. To dobry, solidny ligowiec z potencjałem na 15-18 bramek w sezonie.

Pytanie jakie każdy panikarz nie trzymający ciśnienia powinien sobie zadać brzmi: Watkins teraz czy Isak w lato? Te ruchy się wykluczają. Albo kupimy 30 latka bez perspektyw i się zblokujemy na 2-3 lata albo ruszymy po topowego zawodnika w lato. O co my walczymy w tym sezonie? Będąc realistą to tak naprawdę tylko o CL, a Watkins grając w AV w CL pewnie nie będzie mógł występować u nas... Więc nas nie wzmocni w kontekście walki o to trofeum. Mistrzostwo EPL? Bądźmy poważni...

darek250s komentarzy: 11047 newsów: 531.01.2025, 10:18

To jest abstrakcja, że ludzie porównują tutaj napastnika Watkinsa do Havertza, który nawet nie wiadomo na jakiej pozycji powinien grać - bo według mnie na pozycji wyjazdu z Arsenalu w trybie natychmiastowym.

Garfield_pl komentarzy: 3471031.01.2025, 10:17

@Mastec30 napisał: "Możliwe. Wystarczy skasować wypo Neto. Patrząc na to co pokazał w LM to żadna strata. I tak by pewnie nie zagrał ani jednego meczu do końca sezonu"
Tylko w takim przypadku możliwe, ale nie zanosi się

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 10:12

@ArsenalChampion: Już nawet w Fifie nie wypożyczysz takich zawodników bo odrzucają w karierze takie oferty. To nie czasy Fify 2012 gdzie wystarczy że dowalisz gigant klauzule wykupu i się na każdego zawodnika zgadzali

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 10:10

@Armata500 napisał: "Watkins to dobry piłkarz i mógłby być wzmocnieniem. Nie rozumiem płaczu o hajs."

Zwłaszcza że ten hajs nie był jakoś przesadnie duży. Ta pierwsza oferta w praktyce wynosiła ok 40/45 mln. Nie 60 jak pisano od razu. A nawet jeżeli pójdzie kolejna oferta na te 60 to gdzie my dostaniemy napastnika z taką jakością za 60 baniek ? No nie ma takiego. A kwestionowanie jakości Watkinsa to już jest absurd. 60 mln w obecnych czasach dla piłkarza który co sezon w słabszym od Arsenalu klubie gwarantował 20+ g/a to jest nawet cena promocyjna.

ArsenalChampion komentarzy: 864231.01.2025, 10:06

@krzykus1990 napisał: "Obyśmy pozyskali tego Wathinsa. Jest już naszą ostatnią nadzieją. Najbardziej bym się cieszył jakby była możliwość wypożyczenia z późniejszym wykupnem jeśli by się u nas sprawdził . No tak nie ma Edu to nie ma kto mądrze pociągnąć na ten transfer ."
Wczoraj jakiś typ pisał o wypożyczeniu Boniface. Dzisiaj wypożyczmy Watkinsa. Co Wy macie z tymi wypożyczeniami? Może jeszcze wypożyczmy Mbappe z opcją wykupu. Wy się za dużo w Fifę nagraliście czy o co chodzi?

Armata500 komentarzy: 4466 newsów: 13031.01.2025, 10:03

Watkins to dobry piłkarz i mógłby być wzmocnieniem. Nie rozumiem płaczu o hajs. Czy to moja kasa? Twoja? Nasza? Bo coś mi się wydaje, że chyba nie. Nikt i nic wam nie pasuje. Jak nie robią transferów? Żle. Jak kimś się interesują? Źle, bo szrot. Jak się nie interesują? Źle, bo się opi*dalają.

No to k*a jak wolno, jak nic nie wolno?

Napinka była na transfer w styczniu, wyzywanie zarządu od nieudaczników, że nic nie robią, nikogo nie ściągają, nikim sie nie interesuje. Padł temat Watkinsa i też źle, a bo za stary, za drogi no i przeciętny.

Jakbyśmy ściągali własnie Mbappe to byłoby ujadanie, że to głupek jest i po co nam on, szatnię zasmrodzi swoim ego, a jak Salaha, to że przecież stary, teraz ma peak formy, a za sezon będzie kulą u nogi jak Aubameyang. Nie dogodzisz.

Nie uważam, by Watkins miał być zbawcą, nie jest to super snajper i największa gwiazda Premier League i tak, zgadzam się, że cena jaką chce Villa jest wysoka, pewnie za wysoka jak na takiego piłkarza. Ale przecież taki jest rynek. Za gości, którzy jakkolwiek wyróżnili się lub wyróżniają w Premier League - tyle się płaci. Teraz za przecietnego grajka który prosto piłkę kopnie w dobrej lidze czy w LM, ba, nawet wystarczy, że dobrze kopnie w jakiejś lidze austriackiej czy szwajcarskiej, jest młody i perspektywiczny, choć gówno w życiu ugrał, płaci sie mnóstwo kasy. Rynek jest zepsuty, to nie jest żadne odkrycie Ameryki na nowo. Jest jak jest.

Zastanawiam się za to kto by wam pasował w dobrych pieniądzach na teraz. Czyli co? Poddajemy sezon jednak i po prostu gramy tym co mamy, a wzmacniamy się w lecie kimś z absolutnego TOPU? No ale zaraz, przecież za chwilę będzie tutaj płacz, że nie mamy ambicji, zarząd do wywalenia, bo mieli tyle czasu i NIKOGO nie ściągnęli do ataku.

Poza tym ten argument, że Watkins jest w podeszłym wieku, 32 letni dziadek. Matko boska. Poważnie? Wy tak na serio? Nie wiem, oglądacie piłkę od wczoraj, jeśli uważacie, że ten wiek jest emerytalny dla piłkarzy w 2025 roku?

SoulStorm komentarzy: 776331.01.2025, 10:03

Arsenal jest gotowy na sprzedaż Ołeksandra Zinczenki. Sam zawodnik również wyraził chęć odejścia i być może niebawem zasili Atletico Madryt.

Źródło: CaughtOffside

Arsenal w ostatnich dniach zimowego okienka złożył wysoką ofertę za napastnika Aston Villi. Ollie Watkins chciałby trafić na Emirates Stadium, ale klub nie chce sprzedawać gwiazdy.

Źródło: SamiMokbel81_DM

malyglod komentarzy: 654831.01.2025, 10:02

Nam często brakuje kropki nad i. Watkins jest tą kropką.

ArsenalChampion komentarzy: 864231.01.2025, 09:58

@Taki napisał: "Nadzieją na co?

My poza napastnikiem na teraz powinniśmy zainwestować w młodego, perspektywicznego, który ma papiery na dużą piłkę.
Wyciągnijmy Samu Aghehowe lub Emanuela Emegha lub Thierno Barry-ego.

Każdy jest skuteczny, silny, szybki i z ogromnym potencjałem.
I do wyjęcia."

Jeśli kibic liverpoolu pisze ze trzeba iść po jakiś ogórków zamiast po Watkinsa. To znaczy że trzeba iść po Watkinsa.

Be4Again komentarzy: 421831.01.2025, 09:51

Dajcie spokój z tym Watkinsem... Płacenie za przeciętnego napastnika w podeszłym wieku 70-80mln to akt czystej desperacji. Przypominam, że facet ma rocznikowo 30stke.

Mamy wydać taką sumę na gościa, który w ciągu 4 sezonów w EPL ledwie raz przebił barierę 15 bramek? Naszym zbawcą ma być koleś, który ma bieżącej kampanii dwa trafienia więcej od naszego "fatalnego" Havertza? Rozumiem, że jakby to była okazja a`la Trossard za 30-40mln można by wtedy się pokusić, ale wydawać 80 mln? Max za dwa lata znowu będziemy musieli wydać podobną kwotę bo Watkins już będzie 32letnim dziadkiem.

Nie mówię, że to jest jakiś ogórek, to po prostu solidny ligowiec, który lepszy już nie będzie. Fajny dodatek do kadry, ale nic poza tym. Jak ktoś liczy, że to będzie game changer w kontekście walki o mistrzostwo to radzę iść zlać głowę zimną wodą. Po pierwsze LFC ma takie pole postition, że musi się wydarzyć jakiś dramat żeby przegrali do końca sezonu 3 spotkania, a my równocześnie wszystko wygrywali. Po drugie Watkins to nie jest zawodnik, który jest jakimś topem i z miejsca podniesie poziom naszego ataku.

Jak jego transfer ma zblokować możliwość ściągnięcia Isaka w lata to jest to absurdalnie głupi ruch.

Taki komentarzy: 214031.01.2025, 09:48

@krzykus1990 napisał: "Obyśmy pozyskali tego Wathinsa. Jest już naszą ostatnią nadzieją."
Nadzieją na co?

My poza napastnikiem na teraz powinniśmy zainwestować w młodego, perspektywicznego, który ma papiery na dużą piłkę.
Wyciągnijmy Samu Aghehowe lub Emanuela Emegha lub Thierno Barry-ego.

Każdy jest skuteczny, silny, szybki i z ogromnym potencjałem.
I do wyjęcia.

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 09:27

@Garfield_pl: Możliwe. Wystarczy skasować wypo Neto. Patrząc na to co pokazał w LM to żadna strata. I tak by pewnie nie zagrał ani jednego meczu do końca sezonu

miki9971 komentarzy: 7281 newsów: 231.01.2025, 09:23

Niesamowite, że tutaj na Kanonierach, co okienko ktoś chciałby się nabrać na David'a z Lille. :D

pablofan komentarzy: 436331.01.2025, 09:17

@songoku95: ja też w niego nie wierzę, ale z innych powodów ;p
Generalnie jestem w stanie uwierzyć, że nasze negocjacje nt. Warkinsa zaczęły się szybciej niż te dotyczące Durana do PSG, a później do ligi Arabskiej. Jak tylko wyszło info o zainteresowaniu watkinsem z naszej strony, to araby nawet nie myślały i przeszły do zdecydowanych ruchów. W końcu sporo się czytało, że Bonifacy z BL już był tam jedną nogą.
Możliwe, że po raz kolejny wychodzi opieszałość w działaniu i brak zdecydowania. Ew. Zbyt długie skupianie się na nierealnych celach.
Mimo wszystko nie będę rozczarowany jak jednak nie przyjdzie do nas Anglik.

Garfield_pl komentarzy: 3471031.01.2025, 09:15

@songoku95 napisał: "Nie wierze w Watkinsa. AVL gra w LM + walczy o puchary. Moim zdaniem jeden z dwójki Duran bądź Watkins był do wyjęcia i Saudyjczycy wygrali ten wyścig. Chyba, że zaproponujemy ofertę nie do przyjęcia, ale IMO Watkins nie jest zawodnikiem dla którego warto rozbijać bank ofertą nie do odrzucenia."
Niekoniecznie nie do odrzucenia ale trochę więcej niż te 40 baniek i kto wie. Jedno to to, że Villa też chce ogarnąć Felixa, dwa musiała sprzedać bo PSR wisi nad nimi ( fakt za Durana już podreperowane) więc i tu dodatkowy hajs, no i w kolejnych sezonach już na nim tyle nie zarobią, plus sam zawodnik może naciskać, a niezadowolony niekoniecznie będzie aż tak się starał w dalszej części sezonu. A tak poważnie, to max 3 lutego się wyjaśni wszystko, bo można gdybać, a może się okazać, że całkiem kogoś innego weźmiemy, lub nikogo;)

Er4s komentarzy: 415731.01.2025, 09:12

David z Lille to jest dopiero Nketiah

adek504 komentarzy: 39631.01.2025, 09:11

Ja to nie rozumiem tych wszystkich komentarzy odnosnie transferów.

Ze klub oszukał kibiców - jak miał oszukać jak nigdzie nie było informacji podanej że na pewno ktoś przyjdzie albo że konkretny zawodnik ma przyjść

Ze ciężko jest o dobry transfer zima, bo przecież Kvara czy ten Egipcjanin zmienili klub - no tak, ale to są raptem dwa transfery które mogłyby coś zmienić realnie w naszej sytuacji, a klubów jest dużo którzy potrzebowali wzmocnień - może jakieś były raporty wewnątrz klubu ze Ci zawodnicy by się nie wpasowali w klub, albo kwestie finansowe były nie tak, bo może zapłaty w jednej racie - łatwo jest oceniać z boku

Albo to wymienianie, że ten jest dostępny albo tamten, że wystarczy po niego sięgnąć - każdy tu taki mądry jakby transfery przeprowadzał na codzien i to byłoby jak pójście do sklepu po produkt
Według mnie jakieś są przyczyny że po pewnych zawodników nie sięgamy.

Myślę, że może zrobimy jeszcze jakiś transfer, a nawet jak nie to widocznie żadna z transakcji nie była możliwa do przeprowadzenia i Arteta będzie musiał się więcej nakombinować, przynajmniej do marca

Garfield_pl komentarzy: 3471031.01.2025, 09:08

@krzykus1990 napisał: "Najbardziej bym się cieszył jakby była możliwość wypożyczenia z późniejszym wykupnem jeśli by się u nas sprawdził"
To jest niemożliwe, bo mamy już 2 wypożyczenia z PL

songoku95 komentarzy: 2355231.01.2025, 09:01

Nie wierze w Watkinsa. AVL gra w LM + walczy o puchary. Moim zdaniem jeden z dwójki Duran bądź Watkins był do wyjęcia i Saudyjczycy wygrali ten wyścig. Chyba, że zaproponujemy ofertę nie do przyjęcia, ale IMO Watkins nie jest zawodnikiem dla którego warto rozbijać bank ofertą nie do odrzucenia.

krzykus1990 komentarzy: 554231.01.2025, 08:52

Obyśmy pozyskali tego Wathinsa. Jest już naszą ostatnią nadzieją. Najbardziej bym się cieszył jakby była możliwość wypożyczenia z późniejszym wykupnem jeśli by się u nas sprawdził . No tak nie ma Edu to nie ma kto mądrze pociągnąć na ten transfer .

Mastec30 komentarzy: 786731.01.2025, 08:30

@damianARSENAL napisał: "bo Tierney zawsze grał przyzwoicie, rzadko popełniał błędy tylko po prostu jego umiejętności ofensywne polegały na sprincie do linii i pyda w pole karne."

Jemu też Arteta krzywdę robił po przyjściu Ziny jak kazał mu grać dokładnie tak samo czyli schodzić do pomocy. To samo zresztą robił rok temu Kiwiorowi. A wystarczyło wtedy odwrócić system i White schodziłby do pomocy . Wtedy można było wykorzystać mocne strony Tierneya tj. obieganie skrzydłowego, wrzutki.

inwilshereitrust komentarzy: 62331.01.2025, 08:30

Jak ktoś widzial Davida na zywo to wie czemu nikt go nie chce

inwilshereitrust komentarzy: 62331.01.2025, 08:29

Jak ktoś widzial Davida na zywo to wie czemu nikt go nie chce

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Manchester City 2.02.2025 - godzina 17:30
? : ?
Wolves - Arsenal 25.01.2025 - godzina 16:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady