Bitwa o Londyn: Chelsea vs Arsenal

Bitwa o Londyn: Chelsea vs Arsenal 09.11.2024, 20:05, Mateusz Rosłoń 1946 komentarzy

W niedzielne popołudnie Arsenal uda się na Stamford Bridge, aby rozegrać mecz 11. kolejki Premier League z Chelsea. Drużyna Mikela Artety, która znajduje się ostatnio pod formą, szczególnie w meczach wyjazdowych, potrzebuje zwycięstwa jak powietrza. Spotkanie z ekipą Enzo Mareski będzie szansą na udowodnienie, że Kanonierzy nie złożyli jeszcze broni i na przypomnienie kibicom, kto jest najlepszy w Londynie.

Obie drużyny zgromadziły do tej pory po 18 ligowych punktów. Chelsea znajduje się na czwartej pozycji i wyprzedza piąty Arsenal dzięki różnicy bramek. Potencjalne zwycięstwo Kanonierów oznaczałoby zatem przeskoczenie lokalnego rywala w tabeli. Tę samą liczbę punktów ma jeszcze Aston Villa, a także Fulham - ci ostatni rozegrali już jednak 11 kolejek.

Niebiescy mają za sobą okazałe zwycięstwo w Lidze Konferencji Europy - pokonali ormiański FC Noah aż 8-0. Ich ostatnie wyniki w Premier League to natomiast remis 1-1 z Manchesterem United, zwycięstwo 2-1 z Newcastle oraz porażka 1-2 z Liverpoolem. W międzyczasie w Carabao Cup ulegli Newcastle 0-2. Ostatni mecz Arsenalu to porażka w Lidze Mistrzów z Interem 0-1. W Premier League też nie było kolorowo - ostatnie trzy spotkania to przegrana 0-1 z Newcastle, remis 2-2 z Liverpoolem oraz porażka 0-2 z Bournemouth. W Carabao Cup Kanonierzy pokonali Preston 3-0.

Do tej pory drużyny Arsenalu i Chelsea mierzyły się ze sobą 209 razy. 84 razy górą byli Kanonierzy, a 66 razy Niebiescy. Jak łatwo policzyć, padło też 59 remisów. W poprzednim sezonie oglądaliśmy remis 2-2 na Stamford Bridge oraz okazałe zwycięstwo Arsenalu 5-0 na Emirates. W sezonie 2022/2023 Arsenal wygrał oba mecze (1-0 na wyjeździe i 3-1 u siebie), w sezon wcześniej każda z ekip odnotowała porażkę na własnym stadionie i zwycięstwo na wyjeździe - na Emirates było 2-0 dla Chelsea, a na Stamford Bridge 4-2 dla Arsenalu.

Przejdźmy do sytuacji kadrowej. W drużynie gospodarzy kontuzjowany jest Omari Kellyman. Pod znakiem zapytania stoją występy Cole'a Palmera i Jadona Sancho, którzy dopiero wracają do zdrowia. W Arsenalu z pewnością nie wystąpi wypożyczony z Chelsea Raheem Sterling oraz kontuzjowani Kieran Tierney, Riccardo Calafiori i Takehiro Tomiyasu. Niepewna jest natomiast sytuacja Declana Rice'a, który nie zagrał w ostatnim meczu z powodu kontuzji palca u stopy, oraz Mikela Merino i Kaia Havertza, którzy ucierpieli w starciu z Interem.

Co tu dużo mówić - liczymy na przełamanie Arsenalu. Oby powrót kapitana Martina Ødegaarda, który po długiej przerwie pojawił się na boisku w drugiej połowie spotkania z Interem, był dla drużyny mocnym bodźcem i początkiem powrotu na odpowiednie tory.

Rozgrywki: Premier League

Miejsce: Stamford Bridge

Data: 10.11.2024

Godzina: 17:30 czasu polskiego

Sędzia główny: Michael Oliver

Transmisja: Viaplay

Chelsea FCPremier LeagueZapowiedź autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
kamo99111 komentarzy: 748711.11.2024, 18:11

@Marzag napisał: "A ty czytasz? Mieli Gundogana, Bernardo Silve, Mahreza, Davida Silve, Sterlinga w szczycie formy"

Czytam, ja piszę o sezonie 18/19 a Ty dalej o Rodrim wyjeżdżasz xD @Marzag napisał: "Utrata jednego ofensywnego zawodnika na 3 miesiące nawet tak dobrego jak De Bruyne dla nich to tak jak dla nas utrata Parteya na 3 miesiące. Tam miał kto kreować sytuacje prócz De Bruyne"

To czemu my nie mamy odpowiedniego zastępstwa? Niedawno zakończyło się okienko...

M4rcin komentarzy: 193211.11.2024, 18:03

@Garfield_pl napisał: "From what I’m told, Arsenal want to improve in that position in the transfer market. The recruitment & scouting team have already been looking at players, a real superstar, game-changing player is what they’re looking for."
Leroy Sane welcome to Arsenal amazing skills, goals & assists danza kuduro remix

Ranczomen komentarzy: 1257911.11.2024, 18:01

@Marzag napisał: "Ten gość Rice z boiska wywalił za to, że go chłop kopnął"

Jeśli więc taka będzie podstawa jego degradacji to się pod tym podpiszę. Natomiast za PRAWDĘ ludzi nie powinno się karać.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 17:53

@Ranczomen napisał: "#MuremZaDavidemCoote'm"
Ten gość Rice z boiska wywalił za to, że go chłop kopnął

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 17:52

@kamo99111 napisał: "Czy Ty w ogóle potrafisz czytać ze zrozumieniem? Ja piszę o sezonie 18/19, wtedy Rodriego nie było jeszcz w Manchesterze. Tak się zacietrzewiles w swojej obronie naszej słabej gry, że już nawet że zrozumieniem nie czytasz."
A ty czytasz? Mieli Gundogana, Bernardo Silve, Mahreza, Davida Silve, Sterlinga w szczycie formy

Utrata jednego ofensywnego zawodnika na 3 miesiące nawet tak dobrego jak De Bruyne dla nich to tak jak dla nas utrata Parteya na 3 miesiące. Tam miał kto kreować sytuacje prócz De Bruyne

kamo99111 komentarzy: 748711.11.2024, 17:39

@Marzag napisał: "Widzę, że rzeczywistość Ci nie przeszkadza w Twoim poglądzie na sprawie, tam jest mnóstwo zawodników którzy są kreatywni: Silva, Foden, Gundogan więc jeśli zabraknie De Bruyne to jest troszkę gorzej pod względem niektórych zagrań ale nie zmienia się to tak bardzo gdy brakuje Rodriego.

To tak jakbyś zaczął porównywać absencje Parteya czy Rice do absencji Rodriego w City mówiąc że to analogiczna strata co byłoby kompletną bzdurą.

To że De Bruyne jest ofensywnie przysposobionym pomocnikiem i Odegaard też to nie znaczy że dla obu drużyn to jest analogiczna strata, pisanie takich rzeczy to jest przejaw ignorancji."


Czy Ty w ogóle potrafisz czytać ze zrozumieniem? Ja piszę o sezonie 18/19, wtedy Rodriego nie było jeszcz w Manchesterze. Tak się zacietrzewiles w swojej obronie naszej słabej gry, że już nawet że zrozumieniem nie czytasz.

Ranczomen komentarzy: 1257911.11.2024, 17:39

#MuremZaDavidemCoote'm

Szogun komentarzy: 30177 newsów: 311.11.2024, 17:27

OFICJALNIE: David Coote ZAWIESZONY przez PGMOL po ujawnieniu nagrania, w którym nazwał Liverpool „g*wnem”, a Jürgena Kloppa, „p*zdą. Zawieszenie obowiązuje do czasu zakończenia pełnego dochodzenia.

▫️ PGMOL poinformowało, że do momentu zakończenia postępowania nie będzie udzielać żadnych komentarzy.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 17:24

@kamo99111 napisał: "Jak nie wymówki. Ciągle tu piszesz Ty i Garfield, że teraz to był ciężki terminarz, zawodnik "x" miał kontuzje itd itp. To są wymówki."
Ludzie się zastanawiają tu co jest przyczyną słabej gry w ofensywie a jak ktoś im odpowie na to pytanie to wtedy to są wymówki xd @kamo99111 napisał: "Rodri przyszedł w 19 roku. De Bruyne w 18 miał kontuzje więzadeł która wykluczyła go z gry na około 60 dni... czy Rori wtedy był ważniejszy w Coty? Nie. Bo go tam nie było..."
Widzę, że rzeczywistość Ci nie przeszkadza w Twoim poglądzie na sprawie, tam jest mnóstwo zawodników którzy są kreatywni: Silva, Foden, Gundogan więc jeśli zabraknie De Bruyne to jest troszkę gorzej pod względem niektórych zagrań ale nie zmienia się to tak bardzo gdy brakuje Rodriego.

To tak jakbyś zaczął porównywać absencje Parteya czy Rice do absencji Rodriego w City mówiąc że to analogiczna strata co byłoby kompletną bzdurą.

To że De Bruyne jest ofensywnie przysposobionym pomocnikiem i Odegaard też to nie znaczy że dla obu drużyn to jest analogiczna strata, pisanie takich rzeczy to jest przejaw ignorancji.

Ranczomen komentarzy: 1257911.11.2024, 17:23

@Furgunn napisał: "Wyciekło skandaliczne nagranie, na którym sędzia Premier League, David Coote, nazwał Liverpool „g*wnem”, a Jürgena Kloppa „c*pą”!

Nagranie, które trafiło do internetu, pokazuje Coote’a w rozmowie z przyjacielem, podczas której padają mocne słowa o Liverpoolu i Kloppie. Film miał zostać nagrany w czasie pandemii, po meczu Liverpoolu, w którym Coote pełnił funkcję sędziego technicznego.

W rozmowie Coote miał powiedzieć: „Liverpool był g*wnem”, a gdy został zapytany o opinię na temat Kloppa, odpowiedział: „C*pa. Absolutna c*pa”.

PGMOL oraz Premier League wszczęły śledztwo w tej sprawie, a Liverpool i FA zostały poproszone o komentarz."


Co w tym kontrowersyjnego. Powiedział prawdę :P

Furgunn komentarzy: 1065611.11.2024, 17:21

@kamo99111 napisał: "My nawet pomoc szczęściu nie potrafimy ;-) teraz za to Liverpool pokaze jak to się robi ;-)"

Nie, aż takiego słabego mistrza w tym roku raczej nie będzie :] Liverpool 90 nie zrobi

kamo99111 komentarzy: 748711.11.2024, 17:15

@Furgunn napisał: "Wygrali mistrza bo reszta stawki była wyjątkowo kiepska. To ogrom szczęścia, któremu pomogli."

My nawet pomoc szczęściu nie potrafimy ;-) teraz za to Liverpool pokaze jak to się robi ;-) @Marzag napisał: "A są? Nie ma wymówek, są wnioski i obserwacje."

Jak nie wymówki. Ciągle tu piszesz Ty i Garfield, że teraz to był ciężki terminarz, zawodnik "x" miał kontuzje itd itp. To są wymówki. Jeżeli chodzi o czyste obserwacje to od kilku meczów gramy po prostu słabo. I wskazuje na to zarówno gra wizualnie jak i statystyki z meczów. A wnioski są takie, że na tym etapie straciliśmy już tyle punktów, że o mistrzostwo będzie ciężko. Bo żeby tak się stało musielibyśmy wygrywać praktycznie wszystko do końca sezonu. A to w tej formie jest niemożliwe. @Marzag napisał: "Ja śmiem twierdzić, że nie masz racji. Oni mają mnóstwo graczy którzy są w stanie go zastąpić swoją kreatywnością, za to nie mają nikogo kto by mógł zastąpić Rodriego i jakbym miał wagę zawodnika u nich porównywać do wagi zawodnika u nas to byłby to Rodri."

Rodri przyszedł w 19 roku. De Bruyne w 18 miał kontuzje więzadeł która wykluczyła go z gry na około 60 dni... czy Rori wtedy był ważniejszy w Coty? Nie. Bo go tam nie było...

Garfield_pl komentarzy: 3323411.11.2024, 17:09

Mick Brown (ex-scout): “I know there are some concerns about Raheem Sterling. Getting him on loan was seen as a real coup because Chelsea are still paying most of his wages, but when they’re looking for results, he doesn’t come on.”

“That points to some clear issues behind the scenes & I’ve heard his training might not be completely up to scratch. We know Arteta demands a certain level from his players & isn’t scared to leave them out if they aren’t meeting his expectations.” [@footyinsider247]

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 17:05

@Garfield_pl napisał: "Mick Brown (ex-scout): “Arteta isn’t happy with the makeup of the team in that position [winger]. There have been question marks about Sterling, Martinelli & Jesus — they’re all viewed as squad players.”

“From what I’m told, Arsenal want to improve in that position in the transfer market. The recruitment & scouting team have already been looking at players, a real superstar, game-changing player is what they’re looking for.” [@footyinsider247]"

Szkoda że to tylko gówno plotka z gówno źródła, przydałby się porządny skrzydłowy po lewej stronie co by nie psuł 80% sytuacji jakie mu koledzy wypracują

Garfield_pl komentarzy: 3323411.11.2024, 17:03

Mick Brown (ex-scout): “Arteta isn’t happy with the makeup of the team in that position [winger]. There have been question marks about Sterling, Martinelli & Jesus — they’re all viewed as squad players.”

“From what I’m told, Arsenal want to improve in that position in the transfer market. The recruitment & scouting team have already been looking at players, a real superstar, game-changing player is what they’re looking for.” [@footyinsider247]

Damper komentarzy: 317611.11.2024, 17:02

Kibice to mogą sobie chcieć. Można sobie powtarzać na okrągło, że oczekuje się mistrzostwa, że wymagamy tytułu itd. Że to jest niby przejaw ambicji kibicowskiej. Co to zmienia? Fakty są takie, że ostatni tytuł zdobyliśmy 20 lat temu. W Europie przez cały okres istnienia klubu nie zdobyliśmy ani Ligi Mistrzów, ani nawet Pucharu UEFA. Liverpool czekał na tytuł całe 30 lat, mimo, że są najbardziej utytułowanym klubem w Anglii. United od czasu odejścia Fergusona miota się już ponad dekadę, mimo, że są klubem bogatszym, z większymi osiągnięciami, zapleczem kibicowskim itd. Stosowali postulowaną tu przez wielu zasadę- nie zdobyłeś tytułu to wypad. I tak poprzez Moyesa, Van Gaala, Mourinho, Solskjeara, Rangnicka, ten Haga, teraz przychodzi Amorin. U nas za to przekonanie (zupełnie bezpodstawne), że nagle u nas objawi się drugi Klopp, który jest trenerskim ewenementem i topem i pozamiata ligę. Na jakiej podstawie? Jesteśmy dużym, mocnym klubem, ale nie żadną potęga, tym bardziej w najbardziej konkurencyjnej lidze świata. A tutaj się chyba ludziom wydaje, że ktoś przyjdzie i na pewno będzie lepiej, że da jakieś gwarancje. To mrzonki. Dopóki Arteta walczy realnie o trofea to powinien pracować. Tutaj jeden nawet bardzo słaby sezon nie może przekreślić tego co zrobił i skutkować utratą posady. 2 fatalne sezony z rzędu- ok, wtedy się żegnamy.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 17:00

@kamo99111 napisał: "a śmiem twierdzić że dla nich to chyba nawet ważniejszy zawodnik niż dla nas Odegaard"
Ja śmiem twierdzić, że nie masz racji. Oni mają mnóstwo graczy którzy są w stanie go zastąpić swoją kreatywnością, za to nie mają nikogo kto by mógł zastąpić Rodriego i jakbym miał wagę zawodnika u nich porównywać do wagi zawodnika u nas to byłby to Rodri.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 16:58

@kamo99111 napisał: "Ale to nie powinny być wymówki."
A są? Nie ma wymówek, są wnioski i obserwacje.

Furgunn komentarzy: 1065611.11.2024, 16:57

@Garfield_pl napisał: "Wrzucałem link do filmu niżej"

O dzięki, już kukam

Garfield_pl komentarzy: 3323411.11.2024, 16:56

@Furgunn napisał: "Wyciekło skandaliczne nagranie, na którym sędzia Premier League, David Coote, nazwał Liverpool „g*wnem”, a Jürgena Kloppa „c*pą”!

Nagranie, które trafiło do internetu, pokazuje Coote’a w rozmowie z przyjacielem, podczas której padają mocne słowa o Liverpoolu i Kloppie. Film miał zostać nagrany w czasie pandemii, po meczu Liverpoolu, w którym Coote pełnił funkcję sędziego technicznego.

W rozmowie Coote miał powiedzieć: „Liverpool był g*wnem”, a gdy został zapytany o opinię na temat Kloppa, odpowiedział: „C*pa. Absolutna c*pa”.

PGMOL oraz Premier League wszczęły śledztwo w tej sprawie, a Liverpool i FA zostały poproszone o komentarz.

To nie pierwszy raz, gdy Coote budzi kontrowersje w meczach Liverpoolu — był sędzią VAR przy kilku spornych sytuacjach, w tym braku czerwonej kartki dla Pickforda po faulu na van Dijku oraz nieodgwizdanej ręce Ødegaarda w polu karnym podczas meczu z Arsenalem."

Wrzucałem link do filmu niżej

Furgunn komentarzy: 1065611.11.2024, 16:52

@kamo99111 napisał: "Tak ale też pamiętam wszyscy pisali - oni zaraz zaczną tracić punkty, mają krótka kadrę więc zaraz się zaczną kontuzje... I tak się ciągnęło przez cały sezon aż Leicester zostało mistrzem"

Wygrali mistrza bo reszta stawki była wyjątkowo kiepska. To ogrom szczęścia, któremu pomogli.

kamo99111 komentarzy: 748711.11.2024, 16:49

@Damper napisał: "A Leicester nie traciło punktów? O ile mnie pamięć nie myli to oni nie wygrali ligi mając 100 punktów tylko 80."

Tak ale też pamiętam wszyscy pisali - oni zaraz zaczną tracić punkty, mają krótka kadrę więc zaraz się zaczną kontuzje... I tak się ciągnęło przez cały sezon aż Leicester zostało mistrzem. Takie gadanie mi właśnie przypomina tamten sezon. Nie ma co się oglądać na innych. Trzeba wygrywać. Inaczej trofeów się nie zdobędzie. @Damper napisał: "Wstawi za niego Trossarda to i tak będziesz pisał, że nic nie zmienia, bo czy Martinelli czy Trossard to jedno i to samo."

Jest jeszcze Nwaneri, który się dobrze prezentował na sezonie przygotowawczym fajnie się prezentował na skrzydle... a zawsze może pokombinować z taktyka. A nawet jak nie to było okienko w którym trzeba było sprowadzić odpowiednie zastępstwo. Martinelli już od 1,5 sezonu dołuje, więc to nie jest zaskoczenie. Do wyciągnięcia był Neto, więc to nie jest tak że nie było nikogo. @Marzag napisał: "Graliśmy na ich terenie + Odegaard od którego zależy nasza gra ofensywna grał swój pierwszy mecz od sierpnia więc wiadomo że piłkarze mogą mieć jeszcze trochę mniej pewności siebie z przodu gdy przez tyle meczów tak ciężko się kreowało sytuacje."
Ale to nie powinny być wymówki. Chcąc wygrać mistrzostwo musimy nauczyć się zarządzać kryzysami i dołkami. Bo w każdym sezonie będą górki. 2 sezony temu kontuzja Saliby, sezon temu Tomka i Timbera wtym Odegarda, a w przyszłym może być Saki. I co sezon będziemy się tak wymawiać kontuzjami? Jakoś City nie przeszkodziły długoterminowe kontuzje de Bruyne (a śmiem twierdzić że dla nich to chyba nawet ważniejszy zawodnik niż dla nas Odegaard).

Furgunn komentarzy: 1065611.11.2024, 16:48

Wyciekło skandaliczne nagranie, na którym sędzia Premier League, David Coote, nazwał Liverpool „g*wnem”, a Jürgena Kloppa „c*pą”!

Nagranie, które trafiło do internetu, pokazuje Coote’a w rozmowie z przyjacielem, podczas której padają mocne słowa o Liverpoolu i Kloppie. Film miał zostać nagrany w czasie pandemii, po meczu Liverpoolu, w którym Coote pełnił funkcję sędziego technicznego.

W rozmowie Coote miał powiedzieć: „Liverpool był g*wnem”, a gdy został zapytany o opinię na temat Kloppa, odpowiedział: „C*pa. Absolutna c*pa”.

PGMOL oraz Premier League wszczęły śledztwo w tej sprawie, a Liverpool i FA zostały poproszone o komentarz.

To nie pierwszy raz, gdy Coote budzi kontrowersje w meczach Liverpoolu — był sędzią VAR przy kilku spornych sytuacjach, w tym braku czerwonej kartki dla Pickforda po faulu na van Dijku oraz nieodgwizdanej ręce Ødegaarda w polu karnym podczas meczu z Arsenalem.

Furgunn komentarzy: 1065611.11.2024, 16:45

@Barney napisał: ". Kai ostatnio tez coraz gorzej po dobrym poczatku."

Bo Arteta z nim za bardzo kombinuje.

Furgunn komentarzy: 1065611.11.2024, 16:43

OFICJALNIE: David Coote został ZAWIESZONY ze skutkiem natychmiastowym do czasu przeprowadzenia pełnego dochodzenia.

PGMOL poinformowało, że do momentu zakończenia postępowania nie będzie udzielać żadnych komentarzy.

Alffik komentarzy: 106811.11.2024, 16:37

@miki9971: ludzie, którzy osiągają sukcesy patrzą wyłącznie na siebie, kibicują wyłącznie sobie i wymagają wyłącznie od siebie.
Od innych wymagają tylko wtedy, kiedy przyniesie im to odpowiednie profity.

FabianMrozek komentarzy: 14111.11.2024, 16:30

Coote znany sędzia gwiżdżący pod United i City właśnie spadł z rowerka ;)

miki9971 komentarzy: 7074 newsów: 211.11.2024, 16:28

Wygrywanie nie jest dla wszystkich.

Była chyba taka nawet reklama Nike. Też odbiło się szerokim echem, nie została odebrana przez tych "doceniających" dobrze.

Barney komentarzy: 2218111.11.2024, 16:27

Troche kiszka , ze wystarczylo ,ze wypadl Ode i nasza ofensywa lezy. W ogole oprocz Saki i Ode reszta nie dojezdza w ataku. Kai ostatnio tez coraz gorzej po dobrym poczatku.

miki9971 komentarzy: 7074 newsów: 211.11.2024, 16:27

@sickstick napisał: "Niektórzy po prostu potrafią docenić to co mają, zamiast żyć w wiecznym grymasie patrząc na innych."

Nie biję do Ciebie i nie mówię też o sobie, żeby nie było. Ale pewnie Ci co mają wieczny grymas (ale taki zdrowy jeśli chodzi o sukcesy) zachodzi dużo dalej - to coś zwane ambicją ponad przeciętnych ludzi.

Jeden chce mistrzostwa i żyje niby w "wiecznym grymasie"
A drugi ma wicemistrzostwa i docenia to co jest. Problem w tym, że ten pierwszy szybciej osiągnie cel.

sickstick komentarzy: 304911.11.2024, 16:15

@arsenallord napisał: "Co byście wybrali na najbliższe 6 lat? 3 razy mistrzostwo Anglii, ale 3 sezony okolice 10 miejsca czy 6 razy wicemistrz? Bo mam wrażenie, że niektórzy wzięli by drugą opcję"
Niektórzy po prostu potrafią docenić to co mają, zamiast żyć w wiecznym grymasie patrząc na innych.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 15:54

@kamo99111 napisał: "Wow... normalnie szok. Stworzyliśmy tyle samo sytuacji bramkowych co przeciwnik. Z takiej statystyki to bym się mógł cieszyć jak byśmy byli Ipswich albo Southampton. A od pretendenta do tytułu oczekiwałbym tego aby był lepszy od rywala."
Graliśmy na ich terenie + Odegaard od którego zależy nasza gra ofensywna grał swój pierwszy mecz od sierpnia więc wiadomo że piłkarze mogą mieć jeszcze trochę mniej pewności siebie z przodu gdy przez tyle meczów tak ciężko się kreowało sytuacje.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 15:51

@FabianMrozek napisał: "Liverpool nie ma szerokiego składu? Przecież oni mają najlepszy atak na świecie jeżeli chodzi o szerokość kadry"
I rozumiem, że według Ciebie na obronie i pomocy mogą wystawić skrzydłowego albo napastnika i wtedy nic się nie zmieni.

Ups147 komentarzy: 376011.11.2024, 15:43

@domino178 napisał: "Skąd wiesz jakie ramy czasowe Kromki określiły i co ma wykonać Arteta w tym czasie?"

Nie wiem i Ty też tego nie wiesz, możemy sobie gdybać. Równie dobrze mogli przedłużać kontrakt z Arteta, bo wystarczy im to, że dostajemy się do lm, a trofea ich nie obchodzą. Zresztą zacytowałem kolegę który zaczął od " wg mnie" więc odpisałem mu też wg mnie.

Damper komentarzy: 317611.11.2024, 15:42

@arsenallord napisał: "Co byście wybrali na najbliższe 6 lat? 3 razy mistrzostwo Anglii, ale 3 sezony okolice 10 miejsca czy 6 razy wicemistrz? Bo mam wrażenie, że niektórzy wzięli by drugą opcję"

Nie ma takiego wyboru, to jest fikcja. W swoich głowach kibice jedynie mogą sobie wybierać jakieś mistrzostwa- skąd one miałyby się wziąć i kto miałby je zagwarantować?

Marcos71 (zawieszony) komentarzy: 11011.11.2024, 15:42

@FabianMrozek napisał: "Liverpool nie ma szerokiego składu? Przecież oni mają najlepszy atak na świecie jeżeli chodzi o szerokość kadry"
Jego zdaniem Jota to wieczny połamaniec, a Nunez to niewypał, przecież oni nie mają nawet napastnika xD

Alffik komentarzy: 106811.11.2024, 15:38

Jestem ciekaw, czy ci wszyscy, którzy tyle wymagają od innych, wymagają tyle samo od siebie ;)

Garfield_pl komentarzy: 3323411.11.2024, 15:27

https://x.com/Josh97LFC/status/1855968991119872392?t=tYj8wWekfCrmFqKlm-ON9g&s=19

Będzie ciekawie

arsenallord komentarzy: 30561 newsów: 11711.11.2024, 15:24

Co byście wybrali na najbliższe 6 lat? 3 razy mistrzostwo Anglii, ale 3 sezony okolice 10 miejsca czy 6 razy wicemistrz? Bo mam wrażenie, że niektórzy wzięli by drugą opcję

FabianMrozek komentarzy: 14111.11.2024, 15:15

@Marzag: Liverpool nie ma szerokiego składu? Przecież oni mają najlepszy atak na świecie jeżeli chodzi o szerokość kadry

domino178 komentarzy: 254611.11.2024, 15:14

@Ups147 napisał: "Tylko, że lata mijają, a cel długoterminowy nadal zostaje celem długoterminowym. To chyba nie tak powinno działać."

Skąd wiesz jakie ramy czasowe Kromki określiły i co ma wykonać Arteta w tym czasie? Trofea, mistrzostwa etc. mają być "na już" tylko w głowach niektórych kibiców. Skoro Arteta dostał nową długoterminową umowę oznacza to, że Kromki są zadowolone i wszystko idzie zgodnie z planem.

Ups147 komentarzy: 376011.11.2024, 15:03

@malyglod napisał: "Wg mnie w celu długotermionwym jak i krótkoterminowym Arteta spełnia pokładane w nim nadzieje i oczekiwania właścicieli klubu i ogromnej większości kibiców."

Tylko, że lata mijają, a cel długoterminowy nadal zostaje celem długoterminowym. To chyba nie tak powinno działać.

Damper komentarzy: 317611.11.2024, 15:01

@kamo99111 napisał: "Ale Arteta będzie uparcie stawiał na Gabiego co od 1,5 sezonu jest pod forma I nic nie daje."

Wstawi za niego Trossarda to i tak będziesz pisał, że nic nie zmienia, bo czy Martinelli czy Trossard to jedno i to samo.

Damper komentarzy: 317611.11.2024, 14:58

@kamo99111 napisał: "@Marzag napisał: "A jeśli wpadnie w dołek to nadrobimy. A Liverpool zacznie tracić punkty. Nie mają tak szerokiego składu żeby przez resztę sezonu nie przegrać ani jednego meczu."

Wstaw za Liverpool, Leicester i cofnij się o kilka lat :-p"


A Leicester nie traciło punktów? O ile mnie pamięć nie myli to oni nie wygrali ligi mając 100 punktów tylko 80.

kamo99111 komentarzy: 748711.11.2024, 14:53

@Marzag napisał: "A jeśli wpadnie w dołek to nadrobimy. A Liverpool zacznie tracić punkty. Nie mają tak szerokiego składu żeby przez resztę sezonu nie przegrać ani jednego meczu."

Wstaw za Liverpool, Leicester i cofnij się o kilka lat :-p @Marzag napisał: "A Arsenal w meczu z Chelsea stworzył sobie tyle samo sytuacji bramkowych co Chelsea i mieliśmy piłkę meczową na nodze tyle, że z niej nie skorzystaliśmy."

Wow... normalnie szok. Stworzyliśmy tyle samo sytuacji bramkowych co przeciwnik. Z takiej statystyki to bym się mógł cieszyć jak byśmy byli Ipswich albo Southampton. A od pretendenta do tytułu oczekiwałbym tego aby był lepszy od rywala. @Marzag napisał: "Gra w ofensywie się wyraźnie poprawiła względem tego co widzieliśmy bez Odegaarda. Wróciliśmy do wysokiego pressingu, do atakowania wieloma piłkarzami na raz. Niektórzy tu tego nie widzą albo nie chcą tego zobaczyć"

Tu akurat się zgodzę, że wyglądaliśmy troszkę lepiej niż jeszcze w meczu z Interem. Ale nie jest to poziom na którym byliśmy jeszcze kilka miesięcy temu. Za dużo tu dziur. W szczególności Martinelli. Śmiem twierdzić, że gdyby wczoraj za niego grał ktoś lepszy to bysmy mieli jeszcze lepsze sytuacje. Ale Arteta będzie uparcie stawiał na Gabiego co od 1,5 sezonu jest pod forma I nic nie daje.

Damper komentarzy: 317611.11.2024, 14:46

@johnnycage1909 napisał: "@malyglod: to ile mamy jeszcze czekac w procesie na wygranie ligi lub LM?"

Nie wiem czy się po tym nie załamiesz, ale może się zdarzyć tak, że w ogóle nie doczekasz tego za swojego życia.

GreKa komentarzy: 389911.11.2024, 14:27

Widzę sędziowie to nie tylko w Anglii . W LaLiga też wczoraj pięknie ustawili wynik. Jak to mówi przysłowie " Co Real nie może, sędzia pomoże "

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 111.11.2024, 14:26

@ksowa90 napisał: "był spalony tak czy inaczej w ostatniej akcji. Był, prawda?"
Było blisko, ciężko powiedzieć ale wydaje mi się że Cucurella bodajże nogę zostawił a bark Saliby nie bierze udziału w mierzeniu spalonego więc a takim przypadku spalonego mogłoby nie być. @kamo99111 napisał: "Ale jeżeli Liverpool utrzyma formę to o mistrzostwie raczej możemy kolejny sezon pomarzyć..."
A jeśli wpadnie w dołek to nadrobimy. A Liverpool zacznie tracić punkty. Nie mają tak szerokiego składu żeby przez resztę sezonu nie przegrać ani jednego meczu.

A Arsenal w meczu z Chelsea stworzył sobie tyle samo sytuacji bramkowych co Chelsea i mieliśmy piłkę meczową na nodze tyle, że z niej nie skorzystaliśmy.

Gra w ofensywie się wyraźnie poprawiła względem tego co widzieliśmy bez Odegaarda. Wróciliśmy do wysokiego pressingu, do atakowania wieloma piłkarzami na raz. Niektórzy tu tego nie widzą albo nie chcą tego zobaczyć.

inwilshereitrust komentarzy: 60711.11.2024, 14:05

Idzcie na stone Lfc kibicowac, Klopp poki co lepszy - tak ale to jest top topow w 21 wieku.

miki9971 komentarzy: 7074 newsów: 211.11.2024, 13:51

Ktoś ogląda Pingwina? Jak się podobał finał sezonu?

Jak dla mnie serial sztos, świetny klimat, świetna gra Cristin Milioti jako Sofia Falcone jak i Colin Farrell jako Pingwin.

SPOILER

Coś Ty Oz na koniec od****ł...

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady