Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie

Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 11.04.2026, 16:20, Patryk Bielski 463 komentarzy

Arsenal musiał uznać wyższość Bournemouth, które na Emirates Stadium wygrało 2:1, mocno komplikując plany Kanonierów na mistrzostwo. Od początku było wiadomo, że Wisienki nie będą łatwym rywalem, co potwierdziło się w przekroju całego meczu.

Mocne otwarcie Bournemouth

Goście rozpoczęli mecz z dużą pewnością siebie - już po 17. minutach Eli Junior Kroupi wpisał się na listę strzelców, dając prowadzenie swojej drużynie. Szybko stracona bramka była dla Arsenalu zimnym prysznicem, ale trzeba przyznać, że Bournemouth zasłużyło na prowadzenie. Grali z determinacją i pewnością siebie, pokazując, że nie boją się wyzwań. Aby zdobyć tytuł, drużyny muszą radzić sobie z trudnymi momentami, a to była szansa dla Arsenalu na pokazanie charakteru. Jednak Bournemouth skutecznie broniło się, utrudniając Kanonierom tworzenie klarownych sytuacji.

Arsenal zdołał wyrównać jeszcze przed przerwą, gdy Viktor Gyokeres pewnie wykorzystał rzut karny. Po pierwszej połowie wynik był remisowy, a kibice oczekiwali, że Arsenal podkręci tempo w drugiej części meczu.

Dramatyczna druga połowa na Emirates

Arteta postanowił wprowadzić do gry Eberechiego Eze, Maxa Dowmana i Leandro Trossarda, by zwiększyć siłę ofensywną i przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Mimo tych zmian to Bournemouth ponownie wyszło na prowadzenie za sprawą gola Alexa Scotta. Ten cios zwiększył presję na Arsenal, który desperacko szukał wyrównania. Chociaż Kanonierzy grali z determinacją, Bournemouth utrzymywało solidną defensywę, ograniczając ich możliwości.

Gyokeres miał jeszcze jedną doskonałą okazję, ale jej nie wykorzystał, co podsumowało nieudane popołudnie Arsenalu. Mimo starań nie udało im się ponownie pokonać bramkarza rywali, a Bournemouth utrzymało prowadzenie do końca, przedłużając swoją serię bez porażki i zadawając poważny cios w ambicje mistrzowskie Kanonierów.

BournemouthRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: justarsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Czeczenia komentarzy: 1307412.04.2026, 06:15

Jeżeli sezon zostanie położony, koniecznie trzeba monitorować sytuację Fabregasa. Wiemy, że Chelsea będzie próbowała go ściągnąć. Tak ważne jest to by ich uprzedzić.

Abstrahując od tego czy jesteście fanami Fabregasa czy nie, nie wierzę, że TAKIM przegranym sezonie piłkarze dźwigną temat. Taka kampania już się nie powtórzy. I nie chodzi mi o cztery fronty, a o intensywność tego haramball.

Widać, że piłkarze są już tym zmęczeni. Póki była wiara, że tak trzeba, że to przynosi efekt, wyglądało.to dobrze. Kiedy sypie się to jak domek z kart, nie ma żadnego punktu zaczepienia.

Jeżeli Arteta przegra, nic już więcej nie zrobi. Projekt dobiegł końca. Liga albo śmierć. Piłkarze potrzebują bodźca.

A, jeszcze nawiązując do projektu, jesteśmy na etapie, gdzie skład już wymaga pewnej przebudowy. To niedopuszczalne by zaczynać to od nowa kiedy niczego nie wygrałeś

mackiki komentarzy: 5412.04.2026, 05:57

Co to bylo?

Nicsienieda komentarzy: 3267 newsów: 112.04.2026, 04:06

Zainspirowana twórczością vitolda, 'Chronologia poznania się na Madueke, krok po kroku' :

1. Pierwszy mecz - co to za gość, fajnie rwie, dzień konia?
2. Drugi mecz - znowu się wyróżnia, pechowo wyszła mu raz na aut po fajnym drublingu, ale dobry grajek to jest. Szybki, dobry drybling, odważny, czego chcieć więcej?
3. Trzeci mecz - przeszedł dwóch, ale podanie akurat nie doszło, wystarczy troszkę go ułożyć i będzie gwiazda
4. Czwarty mecz - dobry był, ale zabrakło skuteczności. W sumie jak tak myślę, w żadnym z wcześniejszych meczów nie był zaangażowany w bramkę...
5. Piąty mecz - czy ten gość ma jakiś plan? Znowu bez konkretu.
6. Szósty mecz - aha, to drugi Gervinho

mistrzu973 komentarzy: 67212.04.2026, 00:50

@vitold napisał: "No pewnie:) Parę osób się zdziwi, jeszcze z dwoma pucharami za ligę i LM w łapach :D"
O co ten zakład był?

vitold komentarzy: 635512.04.2026, 00:48

@alexis1908: No pewnie:) Parę osób się zdziwi, jeszcze z dwoma pucharami za ligę i LM w łapach :D

RamboAFC komentarzy: 35112.04.2026, 00:21

Wszyscy już widzą że słabym puntktem jest Zubimendi, kompletnie nie potrafi zrobić żadnej przewagi czy to balansem ciała lub progresywnym podaniem. Rice w wyprowadzeniu piłki poprzez podanie nie jest dużo lepszy i ta linia bezpośrednio przed obrońcami mocno kuleje. Widać to doskonale nawet przez pryzmat gry pressingowej naszych rywali w ostatnich 4 meczach - tak naprawdę City obnażyło tą impotencję w kontrolowaniu gry drugą linią. I najgorsze jest, że tylko przesunięcie Odegaarda w miejsce Zubimendiego mogłoby rozwiązać sprawę, ale Norweg w tym sezonie jest ciągle kontuzjowany. Znajdujemy się więc w patowej sytuacji, a obecnie duet Zubimendi Rice zupełnie się nie rozumie, nie zdziwiłbym się gdyby Zubi dalej nie potrafil powidzieć ani słowa po angielsku. Na koniec zaczną się rozrachunki i przypisywanie winy, ale w mojej ocenie koniec sezonu jest zawalony najbardziej przez impotencję drugiej linii i dopiero z czasem zrozuimemy jak dużą różnicę potrafił zrobić Mikel Merino, oczywiście miał wiele wad, ale jednak potrafił jednym podaniem napędzić akcję, czego obecnie bardzo mocno brakuje

alexis1908 komentarzy: 1006912.04.2026, 00:15

@vitold: najgorsze że ty raczej wygrasz zakład ;D a ja pewnie przegram ehh żeby tylko kolega wziął jakieś schronisko do wpłat xD

vitold komentarzy: 635512.04.2026, 00:14

Cz. 2 i 3 kiedyś, nie zawale komentarzy

Ups147 komentarzy: 475312.04.2026, 00:12

@vitold: Wniosek nasuwa się sam. To wina Gyokeresa.

alexis1908 komentarzy: 1006912.04.2026, 00:11

@mistrzu973: Auba to był Auba wiadomo on też był surowy technicznie ale miał niewiarygodnego nosa do bramek i nic mu nie odbieram 163 mecze 92 bramki 21 asyst ;) osobiście go uwielbiałem jak dla nas grał, ale uwierz mi przy tym co my gramy ostatnio też by nie strzelał tyle a Marzag by pisał że słaby i najgorszy w historii ;)

vitold komentarzy: 635512.04.2026, 00:08

MAPA KONFLIKTÓW W DYSKUSJI ARSENAL

1. GŁÓWNY OS SPORU

Oś A: problem systemowy

Reprezentanci:
• mistrzu973
• Topek
• częściowo ladinho91

Teza:
Problem leży w strukturze gry, nie w pojedynczych zawodnikach.

Relacje:
• przeciwko narracji o „weryfikacji zawodników”
• zgodni z krytyką Artety jako systemu gry, nie tylko trenera



Oś B: problem indywidualny (zawodnicy)

Reprezentanci:
• metjuAFC
• część dyskutantów krytykujących Zubimendiego

Teza:
Zawodnicy nie spełniają wymagań Premier League lub popełniają zbyt dużo błędów.

Relacje:
• sprzeczne z tezą o „systemowym kryzysie”
• skupienie na jakości i adaptacji



Oś C: problem przejściowy (forma i czas)

Reprezentanci:
• Mastec30
• częściowo Garfield_pl

Teza:
Spadek formy jest chwilowy i wynika z przeciążenia lub adaptacji.

Relacje:
• pośrednie stanowisko między A i B
• odrzuca tezę o trwałym kryzysie projektu



Oś D: problem mentalny

Reprezentanci:
• Malina
• Gunner915

Teza:
Drużyna ma problem psychologiczny i emocjonalny (presja, brak pewności siebie).

Relacje:
• przecina wszystkie inne osie
• nie wyklucza systemu ani zawodników, ale uznaje je za wtórne wobec psychiki



2. KLUCZOWE KONFLIKTY MIĘDZY OBOSAMI

Konflikt 1: SYSTEM vs ZAWODNICY

Najważniejszy konflikt w całej dyskusji.

System:
• brak progresji
• przewidywalność
• błędy wynikające z taktyki

Zawodnicy:
• brak jakości
• błędy indywidualne
• adaptacja do ligi

Wniosek:
Brak konsensusu co do źródła problemu.



Konflikt 2: KONTROLA vs PROGRESJA

Reprezentacja:
• kontrola: Zubimendi, struktura gry
• progresja: Partey, bezpośredniość

Spór:
Czy brak ryzyka w grze jest:
• stabilizacją (obóz kontroli)
• czy ograniczeniem ofensywy (obóz krytyczny)



Konflikt 3: OCENA PROJEKTU ARTETY

Obóz krytyczny:
• projekt się wypala
• brak ewolucji
• powtarzalność błędów

Obóz umiarkowany:
• projekt działał dobrze wcześniej
• obecny problem jest etapowy

Obóz obronny:
• nadal jest to właściwy kierunek



Konflikt 4: OCENA ZUBIMENDIEGO

Obóz krytyczny:
• brak progresji
• gra asekuracyjna
• regres formy

Obóz obronny:
• dobry start sezonu
• problem dotyczy całej drużyny

Obóz pośredni:
• dobry, ale nie kluczowy zawodnik



3. MAPA POWIĄZAŃ ARGUMENTÓW

Argument: „20 zawodników gra gorzej”

Autor:
• mistrzu973

Powiązania:
• wspiera tezę systemową
• osłabia tezę o indywidualnej winie



Argument: „Zubimendi gra na alibi”

Autor:
• Topek

Powiązania:
• wspiera krytykę zawodnika
• wzmacnia obóz indywidualny



Argument: „do stycznia był najlepszym transferem”

Autor:
• Mastec30

Powiązania:
• wspiera obóz przejściowy
• kontruje narrację o trwałym regresie



Argument: „morale są fatalne”

Autor:
• Gunner915

Powiązania:
• łączy wszystkie obozy
• wskazuje na czynnik psychologiczny jako nadrzędny



4. MAPA NARRACYJNA (POZIOM UKRYTY)

Warstwa 1: wynik meczu
• przegrana / słaba gra

Warstwa 2: analiza zawodników
• Zubimendi vs Partey
• brak formy ofensywy

Warstwa 3: system gry
• kontrola vs progresja
• spadek intensywności

Warstwa 4: projekt sportowy
• Arteta i jego metodologia
• brak trofeów jako argument

Warstwa 5: emocje i tożsamość kibica
• wypalenie
• lojalność vs zmęczenie



5. WNIOSKI STRUKTURALNE
1. Dyskusja nie ma jednego punktu spornego, tylko cztery równoległe osie konfliktu
2. Każdy obóz operuje na innym poziomie analizy (zawodnik, system, psychologia, projekt)
3. Brak wspólnej płaszczyzny powoduje polaryzację, nie konkluzję
4. Najsilniejszy trend to przejście od analizy meczu do oceny całego projektu
5. Najbardziej stabilny element narracji to przekonanie o powtarzalności problemów

gunner1990 komentarzy: 408312.04.2026, 00:03

@Garfield_pl napisał: "serio wiedząc że zawsze wszystko pójdzie źle, tym bardziej bym stawiał na twoim miejscu, to pewniejsze niż krypto i giełda w takim razie, zastanów się nad tym ;) może warto"
Ja ładuje 15k na city win plus 1.5 gola city z nami , większego pewniaka w tym sezonie nie zobaczycie , najłatwiej zarobione drugie tyle w życiu

Malina komentarzy: 129811.04.2026, 23:05

@Garfield_pl: Od ponad dwóch dekad, oglądam jakieś 80% meczów Arsenal'u, nawet te, które są stracone już na wiele minut przed końcem, ale po niektórych występach jak w ostatnim czasie, to kibic musi się "zresetować". Ty oglądając mecz w TV, niestety nie wspierasz drużyny w żaden sposób (poza kasą), jak to wcześniej ująłeś, ale Ty zaspakajasz swoje ego, myśląc, że obejrzałeś mecz do końca. Wtenczas pół stadionu już było puste.

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 23:01

@Malina napisał: "Rice i Gabriel zapier....ją za całą drużynę i zaraz odechce Im się tego naszego Arsenal'u i zarządają transferu. Tak było z wieloma najlepszymi graczami: Ashley Cole, RvP, Fabregas, Sanchez, Ozil, Auba...
Ja ewidentnie uważam, że Arteta nie ma już pomysłu na ten zespół i lepiej już chyba nie będzie. Trenuje już sporo lat a w gablocie ma tylko trzy trofea: Puchary Anglii x2 i Tarcza Wspólnoty. Teraz pewnie będzie czwarty sezon z drugim miejscem. Gość podczas meczu za mocno reaguje, drze ryja na piłkarzy a to tylko działa na niekorzyść zawodników i całej drużyny. Tam jest za mocny RYGOR. Tam wewnątrz jest źle. Tak czuję."

Z tymi pucharami to odwrotnie: Puchar Anglii i Tarcza Wspólnoty x2
Też jestem tego zdania, że to już się wypaliło. A na dodatek to jego szósty pełny sezon a dk gabloty dorzucił no malo
Ratunkiem może być tylko liga i liga mistrzow. Na lige jest parcie bo już 22 lata czekamy i 3 razy kończyliśmy na drugim miejscu więc żeby się przełamać to wypada wygrać. No a liga mistrzow wiadomo, pierwszy raz zdobyta. Więc dla mnie ten cały proces mikela może uratować tylko zdobycie obu tych trofeów w tym sezonie

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 22:56

@Malina napisał: "Sanchez, Ozil, Auba..."
Sanchez jeszcze ok, Oezil i Auba, to wylecieli po prostu z klubu za brak zaangażowania;)

Malina komentarzy: 129811.04.2026, 22:54

@mistrzu973: Rice i Gabriel zapier....ją za całą drużynę i zaraz odechce Im się tego naszego Arsenal'u i zarządają transferu. Tak było z wieloma najlepszymi graczami: Ashley Cole, RvP, Fabregas, Sanchez, Ozil, Auba...
Ja ewidentnie uważam, że Arteta nie ma już pomysłu na ten zespół i lepiej już chyba nie będzie. Trenuje już sporo lat a w gablocie ma tylko trzy trofea: Puchary Anglii x2 i Tarcza Wspólnoty. Teraz pewnie będzie czwarty sezon z drugim miejscem. Gość podczas meczu za mocno reaguje, drze ryja na piłkarzy a to tylko działa na niekorzyść zawodników i całej drużyny. Tam jest za mocny RYGOR. Tam wewnątrz jest źle. Tak czuję.

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 22:44

@mistrzu973 napisał: "Też racja, jednak wypadałoby żeby zawodnicy też jakaś wolę walki pokazali, a tej nie było dzisiaj ani trochę u nikogo poza Ricem i trochę Gabrielem"
O tym napisałem, że ta garstka co wyszli to wstyd, reszta dopisała i niech piłkarze się wstydzą, że nie pokazali zaangażowania

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 22:42

@Malina napisał: "Uwierz mi, przyjdzie taki czas, że sam sobie powiesz: "K..wa, to jest jakiś dramat, wyłączysz tv i pójdziesz gdziekolwiek.
rozumiem porażkę jedną, dwie w dobrym stylu, ale patrzeć od dekady jak robimy ZAWSZE totalny regres od marca/kwietnia, to nie jest normalne.
Kumplom w pracy już w lutym powiedziałem, że Arsenal wszystko spier...i, i tak się dzieje. Dobrze, że przed nami MŚ, będzie coś innego."

Nie, nie będzie tak w moim przypadku, zawsze każdy mecz, nawet największy blamaż oglądam do końca i nie wyłączę. Tak samo jak oglądam i każda wygraną nawet brzydką do końca:) to serio wiedząc że zawsze wszystko pójdzie źle, tym bardziej bym stawiał na twoim miejscu, to pewniejsze niż krypto i giełda w takim razie, zastanów się nad tym ;) może warto

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:42

@alexis1908 napisał: "nie nie miał też myślałem że on nawalił ze 20 ;) ale to pewnie dlatego że przyszedł w połowie"
Ale tak czy tak no umówmy się gdzie Gyokeresowi do Aubameyanga

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:41

@alexis1908 napisał: "nie nie miał też myślałem że on nawalił ze 20 ;) ale to pewnie dlatego że przyszedł w połowie sezonu"
A no to powinien się liczyć debiutancki cały sezon. A nawet jeśli to w te pół sezony i tak natrzaskal chyba z 10 bramek

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:40

@Malina napisał: "Uwierz mi, przyjdzie taki czas, że sam sobie powiesz: "K..wa, to jest jakiś dramat, wyłączysz tv i pójdziesz gdziekolwiek.
rozumiem porażkę jedną, dwie w dobrym stylu, ale patrzeć od dekady jak robimy ZAWSZE totalny regres od marca/kwietnia, to nie jest normalne.
Kumplom w pracy już w lutym powiedziałem, że Arsenal wszystko spier...i, i tak się dzieje. Dobrze, że przed nami MŚ, będzie coś innego."

Powoli też się na to łapie, kibicuje im ponad 20 lat, zazwyczaj starałem się tak zrobić żeby móc obejrzeć mecz, nawet byłem na meczu na emirates. Ale cały czas jest to samo, smaka narobią i tyle. Najpierw szalona radość i dobry początek sezonu a później tragiczny finał.

alexis1908 komentarzy: 1006911.04.2026, 22:39

@mistrzu973: nie nie miał też myślałem że on nawalił ze 20 ;) ale to pewnie dlatego że przyszedł w połowie sezonu

metjuAFC komentarzy: 6672 newsów: 111.04.2026, 22:37

@Mastec30: o Parteyu się nie wypowiadałem więc to raczej nie ślepota. Thomas był świetny, ale pod warunkiem, że był dostępny, a z tym było słabo. Owszem, też popełniał błędy, ale jednak potrafił zrobić przewagę i odciążyć Rice'a, który teraz haruje za dwóch. Arteta uparcie stawia na Zubimendiego, który naprawdę daje niewiele, a w dodatku popełnia dużo błędów i to nie tylko tych prowadzących do straty gola, ale też tych prostych jak chociażby podanie.

Malina komentarzy: 129811.04.2026, 22:35

@Garfield_pl: Uwierz mi, przyjdzie taki czas, że sam sobie powiesz: "K..wa, to jest jakiś dramat, wyłączysz tv i pójdziesz gdziekolwiek.
rozumiem porażkę jedną, dwie w dobrym stylu, ale patrzeć od dekady jak robimy ZAWSZE totalny regres od marca/kwietnia, to nie jest normalne.
Kumplom w pracy już w lutym powiedziałem, że Arsenal wszystko spier...i, i tak się dzieje. Dobrze, że przed nami MŚ, będzie coś innego.

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:33

@Garfield_pl napisał: "Kibicem się jest a dobre i złe, a szczególnie w złym momencie powinno się jeszcze bardziej wspierać. Inna sprawa że dziś kibice zrobili o co ich proszono, zawodnicy nie, natomiast dalej wychodzenie w takim momencie nie pomaga na pewno. Co innego jak jest pewna wygrana i na metro śmigają, to jeszcze idzie zrozumieć, ale w kryzysie, powinni zostać do końca mimo wszystko, takie moje zdanie"
Też racja, jednak wypadałoby żeby zawodnicy też jakaś wolę walki pokazali, a tej nie było dzisiaj ani trochę u nikogo poza Ricem i trochę Gabrielem

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 22:29

@mistrzu973 napisał: "Niby tak, no ale ile można oglądać wywalanie się na pysk w końcówkach sezonu"
Kibicem się jest a dobre i złe, a szczególnie w złym momencie powinno się jeszcze bardziej wspierać. Inna sprawa że dziś kibice zrobili o co ich proszono, zawodnicy nie, natomiast dalej wychodzenie w takim momencie nie pomaga na pewno. Co innego jak jest pewna wygrana i na metro śmigają, to jeszcze idzie zrozumieć, ale w kryzysie, powinni zostać do końca mimo wszystko, takie moje zdanie.

Jack_Herrer komentarzy: 7063 newsów: 19211.04.2026, 22:27

Regał Kallax vel stolik Lack (jak Lack od goals) powiedział po meczu, że boisko było zbyt suche, także winnym porażki jest greenkeeper czyli pani Tara Sandford.

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 22:27

@Malina napisał: "Kolejna sprawa, to to, że dom z ogrodem właśnie mam i dlatego do niego wychodzę a dom z ogrodem to niekoniecznie willa. Czegoś nie rozumiesz? Pewnie betonoza?"
Mógłbys mieć jeszcze większy, bo znałeś wynik, to nic tylko pomnażać;) błąd co do diagnozy, od zawsze mieszkam w domu z ogrodem, kiedyś w rodzinnym, teraz w swoim, choć ogród nie jest tak duży, ale na Holenderskie warunki nie jest źle;)

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:26

@Garfield_pl napisał: "Dla mnie to też nie kibice, tym bardziej jak nie idzie, na szczęście jest to garstka mimo wszystko:)"
Niby tak, no ale ile można oglądać wywalanie się na pysk w końcówkach sezonu

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 22:24

@Malina napisał: "Miejscowi kibice pokazują to bardzo wydatnie wychodząc ze stadionu. Ja po prostu muszę od tej drużyny odpocząć. Proste."
Dla mnie to też nie kibice, tym bardziej jak nie idzie, na szczęście jest to garstka mimo wszystko:)

Malina komentarzy: 129811.04.2026, 22:23

@Garfield_pl: Kolejna sprawa, to to, że dom z ogrodem właśnie mam i dlatego do niego wychodzę a dom z ogrodem to niekoniecznie willa. Czegoś nie rozumiesz? Pewnie betonoza?

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:22

@Ranczomen napisał: "Nie no bez jaj. Niskie xG przeciwko to była zasługa tego, że zdecydowanie lepiej broniliśmy jako drużyna, w szczególności blok defensywny. Zubimendi właśnie gdzie miał wówczas największe problemy to z tyłu, ale za to bronił się jakoś w rozegraniu. Teraz nie zostało już nic."
No dokładnie, jak można statystykę drużynową przypisywać do jednego gracza, zresztą to tylko statystyka i to jakaś wyższa matematyka, a przychodzi co do czego to właśnie padają takie bramki jak ta druga dzisiaj środkiem boiska

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 22:22

@Theo10 napisał: "W pierwszej części sezonu jeszcze jakoś to wyglądało, natomiast aktualnie jego gra jest dla mnie dużym zawodem.
Mam jedynie nadzieję, że to kwestia pierwszego sezonu i adaptacji do intensywności meczu i ilości spotkań."

Ostatnio widziałem wpis, że Zubi rozegrał więcej minut juz, niż Partey i Jorghinio łącznie w jednym sezonie, więc jak na 1 sezon w PL to sporo. Dziś pisałem że on inaczej gra, jak ma Ode, ewentualnie Eze który schodzi po piłkę bo wymieniają się pozycjami wtedy i wtedy są też te zagrania do przodu, rozgrywanie, ale od jakiegoś czasu ma dołek i nie dziwi mnie to przy tej ilości grania, ale nadal uważam, że to bardzo dobry transfer i będzie z niego dużo więcej niż z Parteya .

pawel_1986 komentarzy: 296211.04.2026, 22:20

@alexis1908: Kasa już przygotowana od zeszłego roku. Szkoda tylko, że tory będziesz musiał się jej pozbyć ;)

Marcel90 komentarzy: 1060611.04.2026, 22:18

@Gunner915 napisał: "jak oni mają pojechać na Eithad za tydzień i powalczyć o remis? Coś czuję, że to się skończy srogim laniem."

Z takim podejsciem na pewno. City na naszym miejscu jechaloby na Emirates zeby nas rozszarpac, jezeli my pojedziemy na Etihad zeby zremisowac to przegramy jeszcze przed wyjsciem na boisko.

Barney komentarzy: 2638011.04.2026, 22:18

One bottle after another -Written and directed by Mikel Arteta :)

Ranczomen komentarzy: 1358711.04.2026, 22:17

@Mastec30 napisał: "Jego wpływ na początku był bardzo duży co zresztą było widać po xG przeciwko które bardzo długo było poniżej 0,5 na mecz."

Nie no bez jaj. Niskie xG przeciwko to była zasługa tego, że zdecydowanie lepiej broniliśmy jako drużyna, w szczególności blok defensywny. Zubimendi właśnie gdzie miał wówczas największe problemy to z tyłu, ale za to bronił się jakoś w rozegraniu. Teraz nie zostało już nic.

Malina komentarzy: 129811.04.2026, 22:17

@Garfield_pl: ...kibic od wielu, bardzo wielu lat i mam prawo "pojechać" po tak źle zarządzanym zespołem. Miejscowi kibice pokazują to bardzo wydatnie wychodząc ze stadionu. Ja po prostu muszę od tej drużyny odpocząć. Proste.

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:16

@Ranczomen napisał: "Ogólnie to uważam, że Zubimendi to bardzo fajny zawodnik. W sam raz, żeby pełnić funkcję takiego Norgaarda - zmiennika na mniej wymagających rywali. Teraz jeszcze potrzebujemy gościa do 1 składu."
Też tak uważam, tak samo gyokeres. To powinni być co najwyżej zmiennicy

Mastec30 komentarzy: 1187911.04.2026, 22:15

@metjuAFC napisał: "szanuję opinię, ale nie zgodzę się do końca. Wejście owszem miał niezłe, ale gole, które zdobył bilansowały się z liczbą błędów, które popełnił, a które doprowadziły do straty bramek przez Arsenal."

Ja wiem że Zubi ma teraz gorszy okres i będzie kozłem ofiarnym ale wytykanie mi błędów w pierwszej części sezonu a ślepota na błędy Parteya w całym poprzednim to jest coś czego nie zrozumiem nigdy. Jego wpływ na początku był bardzo duży co zresztą było widać po xG przeciwko które bardzo długo było poniżej 0,5 na mecz. Przy Parteyu które luźno w wielu meczach utrzymywało się w okolicach 1. Serie meczów bez celnego strzału na naszą bramke. Duża porządku i spokoju nam dał. Do stycznia to był nasz najlepszy transfer. To co jest teraz ciężko komentować. Zobaczymy w przyszłym sezonie jak sobie będzie radzić i dużo odpowiedzi wtedy poznamy ale pierwsze miesiące miał bardzo dobre i nikt nie może temu zaprzeczyć

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:14

@ladinho91 napisał: "Partey grał ryzykownie ale to on tworzył przestrzenie w środku i napędzał to granie. Zubi początek miał jakotaki ale teraz to jest totalny dramat. Rzygam jak słyszę słowo kontrola. Kontrolować mecz można jak się prowadzi 3:0 a nie jak trzeba lecieć po bramkę."
Jedyne zarzuty do Parteya jak można mieć to że zdrowie u nas miał kruche. Przecież on przez cały pobyt tutaj popełnił mniej błędów niz zubimendi w jeden niecały sezon.

Gunner915 komentarzy: 329911.04.2026, 22:14

Morale sa fatalne zarówno u kibiców jak i zawodników dlatego tak to wygląda… jak oni mają pojechać na Eithad za tydzień i powalczyć o remis? Coś czuję, że to się skończy srogim laniem.

Ranczomen komentarzy: 1358711.04.2026, 22:13

Ogólnie to uważam, że Zubimendi to bardzo fajny zawodnik. W sam raz, żeby pełnić funkcję takiego Norgaarda - zmiennika na mniej wymagających rywali. Teraz jeszcze potrzebujemy gościa do 1 składu.

Garfield_pl komentarzy: 4327611.04.2026, 22:13

@Malina napisał: "Na serio, kto sądził, że dzisiaj wygramy? Ja byłem pewien, że będzie wjeb i dlatego poszedłem z żoną do ogrodu i robiliśmy wiosenne porządki. Miałem w d...pie patrzeć na ten mecz i gościa ubranego na czarno przy linii autowej machającego w desperacji rękoma na lewo i prawo. Na telefon z FPL dostawałem tylko powiadomienia i cieszyłem się, że poszedłem na świeże powietrze zrobić coś pożytecznego. Znowu spieprzymy cały sezon, ale tym razem to będzie bolało cztery razy mocniej - Puchar Ligi, Puchar Anglii, LM i PL."
Było postawić dom z ogrodem, miałbyś willę, reszta nie wymaga komentarza, taki to kibic;)

ladinho91 komentarzy: 36011.04.2026, 22:12

Partey grał ryzykownie ale to on tworzył przestrzenie w środku i napędzał to granie. Zubi początek miał jakotaki ale teraz to jest totalny dramat. Rzygam jak słyszę słowo kontrola. Kontrolować mecz można jak się prowadzi 3:0 a nie jak trzeba lecieć po bramkę.

Malina komentarzy: 129811.04.2026, 22:09

Na serio, kto sądził, że dzisiaj wygramy? Ja byłem pewien, że będzie wjeb i dlatego poszedłem z żoną do ogrodu i robiliśmy wiosenne porządki. Miałem w d...pie patrzeć na ten mecz i gościa ubranego na czarno przy linii autowej machającego w desperacji rękoma na lewo i prawo. Na telefon z FPL dostawałem tylko powiadomienia i cieszyłem się, że poszedłem na świeże powietrze zrobić coś pożytecznego. Znowu spieprzymy cały sezon, ale tym razem to będzie bolało cztery razy mocniej - Puchar Ligi, Puchar Anglii, LM i PL.

metjuAFC komentarzy: 6672 newsów: 111.04.2026, 22:08

@Mastec30: szanuję opinię, ale nie zgodzę się do końca. Wejście owszem miał niezłe, ale gole, które zdobył bilansowały się z liczbą błędów, które popełnił, a które doprowadziły do straty bramek przez Arsenal. Teraz gra na alibi. Dzisiaj nawet Ben pokazywał żeby wychodził do podań.

mistrzu973 komentarzy: 67211.04.2026, 22:08

@Mastec30 napisał: "Jakby go zweryfikowała to nie miałby tak dobrego wejścia a do stycznia grał bardzo dobrze. Jemu forma zaczęła spadać w tym samym momencie jak każdemu tylko jego błędy są najbardziej teraz widoczne to wszystkie działa wycelowane w niego a czy ktokolwiek poza Rice jest w jakiejkolwiek formie? Tak wszyscy cieniuja i tu bym szukał właśnie źródła problemu. Systemowo coś się zepsuło bo to nie jest możliwe że nagle 20 chłopa gra gorzej"
Od początku grał średnio, a teraz jego błędy są widoczne bo ich popełnia masę, nawet jeśli nie jest atakowany. Przecież ta 2 bramka to jest klasyczne jego złe ustawienie i brak mobilności. Wcześniej też już było widać że nie nadąża jak najpierw Rice zablokował a później trossard a zubimendi dopiero dobiegł pod pole karne

Malina komentarzy: 129811.04.2026, 22:02

@Topek: Dokładnie tak. On tak gra już od wielu kolejek, chyba od czasu, kiedy zawalił kilka bramek. Teraz wychodzi na boisko i modli się aby już mecz się skończył. Widać regres.

aguero10 komentarzy: 933111.04.2026, 22:02

@Szogun:

Kolejny kret z Chelsea musi sie zgadzać xd

Niestety Anglik aktualnie drogim niewypałem.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady