Cel jest prosty: Arsenal vs Sunderland
20.12.2021, 19:47, Dawid 458 komentarzy
W ćwierćfinałowym spotkaniu Carabao Cup Arsenal powita na The Emirates drużynę Sunderlandu. Stawką tego pojedynku będzie awans do półfinału tych rozgrywek, w których Kanonierzy są jednym z faworytów do końcowego triumfu.
Puchar Ligi Angielskiej to idealna okazja dla zawodników rezerwowych, którzy nie grają regularnie w spotkaniach ligowych. Przewiduje się, że między słupkami drużyny Kanonierów stanie Bernd Leno, a przed nim w linii defensywnej wystąpią Nuno Tavares, Rob Holding, Calum Chambers oraz Cédric Soares. Wspierać ich mają Ainsley Maitland-Niles i Mohamed Elneny. Na skrzydłach zagrają Nicolas Pépé i Eddie Nketiah, a pomiędzy nimi na pozycję środkowego pomocnika ofensywnego wskoczy Emile Smith Rowe. W związku z problemami dyscyplinarnymi Pierre-Emerick Aubameyang nie będzie obecny w kadrze meczowej, więc najprawdopodobniej na szpicy wystąpi ktoś z dwójki Folarin Balogun - Alexandre Lacazette.
Dotychczas Kanonierzy rozegrali trzy spotkania w rozgrywkach Carbao Cup, strzelając aż 11 bramek, nie tracąc przy tym żadnej. Na początku sezonu w 1/32 rozgrywek rozbili West Brom 6-0 na wyjeździe, mimo że byli wówczas w fatalnej dyspozycji. Potem w 1/16 pewnie pokonali Wimbledon 3-0, a następnie w 1/8 wygrali z Leeds United 2-0. Oba te mecze The Gunners rozegrali na swoim stadionie.
Z kolei droga Sunderlandu była nieco dłuższa, ponieważ The Black Cats musieli rozegrać cztery spotkania. Ich rywalami były kolejno drużyny Port Vale, Blackpool, Wigan Athletic oraz Queens Park Rangers. Tych ostatnich wyeliminowali dopiero po serii rzutów karnych. W tych meczach Sunderland zdołał zdobyć 7 bramek, tracąc przy tym 3 gole.
Obie ekipy spotkały się dotychczas 143 razy w oficjalnych meczach. W większości przypadków Arsenal wychodził zwycięsko, dokładnie 58 razy. W czterdziestu przypadkach dochodziło do remisu. 45 razy triumfował Sunderland. Ostatni raz obie drużyny spotkały się ponad 4 lata temu w rozgrywkach Premier League. Kanonierzy wyszli z tej konfrontacji zwycięsko 2-0, a autorem obu trafień był Alexis Sanchez.
Patrząc na akutalne dyspozycje Arsenalu i Sunderlandu można stwierdzić, że to właśnie Kanonierzy są faworytem tego spotkania. Rosnąca forma piłkarzy, lepsza jakość i atut własnego boiska mogą zaważyć o końcowym triumfie podopiecznych Mikela Artety.
Rozgrywki: Ćwierćfinał Carabao Cup
Miejsce: Anglia, Londyn, Emirates Stadium
Data: Wtorek, 21 grudnia, godzina 20:45 czasu polskiego
Sędzia: Simon Hooper
Typ Kanonierzy.com: 2-0 - Typy bukmacherskie na mecze Arsenalu na Zagranie.com!
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
3. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
4. Arsenal | 17 | 9 | 6 | 2 | 33 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 17 | 6 | 7 | 4 | 25 |
11. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
12. Brentford | 17 | 7 | 2 | 8 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 17 | 2 | 6 | 9 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Z tego serialu już nic nie będzie, można obejrzeć z czystej ciekawości bez nastawiania się na jakąś konkretną historię i tyle.
Żal mi tylko Cavilla bo koleś naprawdę się stara i walczy, w najnowszym wywiadzie mówi że
„Chcąc być wiernym książkom, myślę, że jest szansa, aby rozbudować relację z Nenneke. Oczywiście, bardzo chciałbym jeszcze trochę popracować z wiedźminami, ale wszystko zależy od tego, na ile pozwoli fabuła. Jestem wielkim fanem książek i pozostaję im wierny, a chodzi o to, by upewnić się, że historia rozgrywa się bez zbyt wielu odstępstw lub pobocznych wątków, które mogłyby zmącić fabułę”.
Nie z tą showrunnerką kolego...
@enrique: Ale zdajesz sobie sprawe z tego ze dzisiejsi recenzenci oceniaja filmy,seriale na podstawie tego jakie wątki te filmy poruszają(wiadomo o co chodzi) a nie na podstawie tego czy to są jakościowe produkcje. Od dawna to widać po różnych recenzjach, szczególnie w Ameryce.
@sickstick napisał: "Zapomniałeś dodać że dziecko jest elficką księżniczką, opiekun zmutowanym potworem, a ty z żoną nie wyjechaliście tylko zostaliście wymordowani. Poza tym się zgadza ;)"
Geralt został zamordowany? Musiało mi to umknąć. Vesemir nie jest zmutowanym potworem tylko ojcem wszystkich Wiedźminow, podobno bardzo mądry osobnik.
Problem Netfliksowego Wiedźmina jest to, ze tworzą go ludzie, którzy nie rozumieją słowiańskiej kultury i obyczajów. W tym serialu nie czuć klimatu z książek czy z gry. Siłą powieści Sapkowskiego są postacie drugoplanowe i świat przedstawiony. Główny bohater mimo, że jest ciekawy to został nakreślony w taki sposób żeby nie "zabierać" całej uwagi czytelnika. Mimo mojej sympatii do Geralta to jest to postać nudna i na wskroś przewidywalna. Wielki szermierz z gołębim sercem i sztywnym kręgosłupem moralnym. Można się nawet pokusić o stwierdzenie, że to archetyp rycerza. Nie ma się za bardzo nad czym rozwodzić. Powieść żyje tym co się dzieje wokół, a nie samym bohaterem. Tego w serialu brakuje, nie ma klimatu pogańskich słowian, bogobojnych i do bólu tradycjonalistycznych. Za dużo czasu zabiera wątek Yen, problem segregacji rasowej został spłaszczony i "ucywilizowany" gdzie w świecie Sapkowskiego ludzie robili sobie naszyjniki z uszów elfów, a krasnoludy wprost nazywane są "nieludźmi" (elfy zresztą też).
@enrique: Bo oceny są póki co od tych co dostali wczesny dostęp do odcinków, a ci mają wczesny dostęp bo ocenia dzięki temu serial pozytywniej i potem przy trzecim sezonie znów dostaną wczesny dostęp i będą mogli zrecenzować przed innymi, czysty biznes.
@Marzag napisał: "To jest analogiczna sytuacja jakbyś miał dziecko, zostawił je komuś pod opiekę na kilka dni bo np musiałeś coś załatwić i wyjechać, po czym wracasz a to dziecko z kieliszkiem wódki przy ustach stoi albo jakiejś trucizny i osoba która się nią opiekowała by Ci powiedziała "to byl jej pomysł""
Zapomniałeś dodać że dziecko jest elficką księżniczką, opiekun zmutowanym potworem, a ty z żoną nie wyjechaliście tylko zostaliście wymordowani. Poza tym się zgadza ;)
@TomekO napisał: "dla mnie Vessemir to facet na schyłku życia. Trochę napędzany desperacja. Napewno nie debil."
A jak nazwać kogoś kto dostał 12 letnia dziewczynkę pod opiekę na kilka dni, po czym dziewczynka twierdzi że chce żeby wlać w jej żyły śmiertelna truciznę a jej chwilowy opiekun mówi "okej, skoro chcesz" a potem się tłumaczy "to był jej wybór"?
To jest analogiczna sytuacja jakbyś miał dziecko, zostawił je komuś pod opiekę na kilka dni bo np musiałeś coś załatwić i wyjechać, po czym wracasz a to dziecko z kieliszkiem wódki przy ustach stoi albo jakiejś trucizny i osoba która się nią opiekowała by Ci powiedziała "to byl jej pomysł"
Mnie najbardziej bawi rozjazd pomiędzy opiniami polskich recenzentów i polskich widzów. 80% recenzentów zachwala, podczas gdy 80% widzów miażdży.
Jedyne podobny rozjazd jaki widziałem to premiera... Cyberpunka 2077 xD
A Bagiński w tej ekipie to jest tylko od zarabiania pieniędzy chyba. Wspominał że jest od tego by temperować scenarzystów w zbyt znacznym odjeździe od źródła. Tymczasem 60% sezonu drugiego to fanfik. Nie miała miejsca w książkach albo jest wręcz sprzeczna z tym co jest w książkach.
@mruw: haha sorry nie zmieniłem
ESR, Saka, Ode, Gabi max na ławkę dzisiaj.
Lepiej uniknąć niepotrzebnych urazów z tymi drwalami
@DB10Bergkamp: w srodku ESR, na lewej Smith Rowe, to ja bym na prawą Emila dał :D
@cobi90: Norwich miało przypadki, ale decyzji chyba jeszcze nie ma
Wie ktoś może czy nasz mecz z Norwich sie odbędzie w niedzielę? Wiem, że mieli przełożony z West Hamem ale nie wiem z której strony byl covid.
@sWinny napisał: "Drugi sezon wiedźmina może i fajny dla kogoś kto ma z tym pierwszy raz styczność."
Ja kocham gry o Wiedźminie, dla mnie jedne z najlepszych w jakie grałem w całym moim życiu (a uważam się za gracza), więc nie mam pierwszy raz styczności z tym uniwersum. Serial jest ok, jak dla mnie ogląda się spoko. Gry oczywiście nieporównywalnie lepsze, tutaj nawet nie ma co porównywać, ale nie powiem, że ten serial to chłam. Jest sporo niewykorzystanego potencjału, ale można obejrzeć, mnie tam nie wykrzywia w ogóle. No, może wtedy, kiedy widzę Triss na ekranie. Dobór aktorki do tej roli FA-TA-LNY, jest tragiczna. Natomiast Cavill w roli Geralta jest znakomity i nie sposób nie docenić jego gry, nawet jeśli serial jako całość nie podchodzi. Cavill jest fanem książek i gier o Wiedźminie i to widać. Chociażby dla jego roli WARTO zobaczyć serial. I tyle.
Ten serial robi ekipa niedoświadczonych ludzi, dla większości z nich to jest pierwszy poważny projekt. I ci ludzie nie skorzystali ze świetnego materiału źródłowego tylko napisali własny, pół amatorski i to poszło w świat.
@Gofer999: Problemem tego serialu jest showrunnerka i tyle.
Przypomnij sobie GoT: pierwsze 3 sezony to była rewelacja. Jak długo showrunnerzy trzymali się książek i nawet zmieniając pewne rzeczy adaptowali je w miarę zgodnie z duchem oryginału - tak długo ten serial miał w sobie pierwiastek doskonałości. Potem jednak zaczęli coraz luźniej podchodzić do tematu książek i adaptowali coraz więcej własnych (znacznie mniej trafionych) pomysłów, drogi książka/serial totalnie się rozjechały i już raptem 2 sezony później mieliśmy do czynienia z totalnym zjazdem jakościowym na każdej płaszczyźnie.
Tutaj jest jeszcze gorzej bo już od samego początku początku pani Hissrich mówi nam "ja wiem lepiej" - robi totalny misz-masz wątków i postaci z książek, przeinacza dosłownie wszystko według własnego widzimisie i co gorsza nawet te najlepsze i najbardziej sensowne rozwiązania z książek które świetnie by wyglądały w serialu też zmienia. A ja się pytam po co zmieniać coś co jest dobre skoro nie ma się pomysłu na coś lepszego ?
Dziwnie się teraz czyta słowa Cavilla sprzed premiery gdzie mówił że naciskał na twórców by bardziej "szanowali materiał źródłowy". Ciekaw jestem jakby to wyglądało bez jego nacisków...
@adias: Nie posadzi Whita na ławie, on go sprowadzał a Salibe Emery, chociażby dlatego Ben będzie grał :)
Jak nie czytaliście ksiązek albo nie graliście w gry o Wiedzminie, To lepiej nawet nie zabierajcie się za oglądanie serialu. Bo sobie tylko zrobicie krzywde, poznając te Uniwersum z tak beznadziejnej strony. Bo serio to miało ogromny potencjał na topowy serial wszechczasów jak Gra o Tron. A tak Netflix zrobił z tego straszny gniot.
Drugi sezon wiedźmina może i fajny dla kogoś kto ma z tym pierwszy raz styczność. Jak miałem w głowie to co było w książkach i to co obejrzałem to w ogóle nie mogło mi się to skleić, przez co trochę obojętnie oglądalem te produkcje netflixa.
Ogólnie polskie słuchowisko wiedźmina >>> serial wiedźmin na netflix
@ArsenalChampion napisał: "Ale oczywiście netflix musiał i tak to wszystko podkręcić ze wygląda to karykaturalnie. A wystarczyło wykorzystać materiał źródłowy zeby mieć opowieść pod dzisiejsze standardy."
Nie podkręcić tylko zignorować i napisać własne, prostackie, płytkie i pasujące raczej do tureckich telenowel niż do opowieści która ma wzbudzić refleksje. Ten serial traktuje ludzi jak dzieci. Chyba myślą że fani gier i książek fantasy to takie umysłowe dzieci tylko że wyrośnięte wiec trzeba im wszystko uprościć bo się dzieciaczki pogubią
-------------------------Leno-----------------------------
Cedric-----Holding----Chambers----Tavares
------------Hutchinson-----AMN----------------------
-------------------------ESR--------------------------------
Pepe--------------------------------Smith-Rowe ----
----------------------Balogun -------------------------
ławka:
Ramsdale, Tierney, Rekik, White, Patino/Salah, Odegaard, Martinelli, Biereth, Laca
w pomocy osobiście bardziej podoba mi sie gra Omari Hutchinsona niz Charlie Patino wiec na niego bym stawiał
w drugiej połowie przy korzystnym wyniku AMN bym zmienił z Patino lub Salaha i ewentualnie Flo na pozcyje Emila gdyby już był bez sił a na szpice dał Mike Bieretha. Jeszcze na obrone Rekik ;)
gdyby było mało korzystnie wiadomo że wieksza siła rażenia
podsumowując dla mnie tacy zawodnicy jak Eleneny czy Nketiah nie powinni już grać chyba ze w koncówce by utrzymac jakas cene za nich i za chwile sprzedac. Akurat na ich pozycjach naprawde mamy wybór w utalentowanej młodzieży
Wstyd się przyznać ale nie grałem jeszcze w Wiedźmina 3, na szczęście moja o to zadbała po serialu i wiem że wleci pod choinkę. Co prawda bardziej się cieszę z gadżetów na siłownię ale to też fajny pomysł.
@simson16: fajny, taki nie za dobry. Jeśli logika nie jest ważna to nawet dobry.
A najlepsze jest to ze wątki w książce Sapkowskiego idealnie pasują na dzisiejsze czasy. Silne postaci kobiece, konflikty rasowe. Ale oczywiście netflix musiał i tak to wszystko podkręcić ze wygląda to karykaturalnie. A wystarczyło wykorzystać materiał źródłowy zeby mieć opowieść pod dzisiejsze standardy. Zrobić Elfy takie jaki są czyli Białe które do tego wyglądają wiarygodnie, bo te z serialu to jest jakiś zart, różnią sie tylko tym ze maja spiczaste uszy. A przciez elfy to isioty wysokie o smukłej budowie ciała znacząco rozniące się od ludzi wylglądowo i kulturowo i tutaj mozna by było idealnie wykorzystać konflikt rasowy pomiędzy ludzmi i elfami, tak jak zrobiły to gry
@simson16:
Fanem GeralDa powiadasz
Ja nie wiem co wy chcecie od Wiedźmina sezon 2? Dla Mnie Megaa, obejrzałem cały sezon 1 dnia:) co prawda jestem fanem Geralda;)
@varatas: zobacz jak ta czwórka razem ładnie wygląda :):)
Mega potencjał na długie lata
@Gofer999 napisał: "Weidźmin serial? Średnio/słabo. Charakteryzacja, scenografia, choreografia, efekty specjalne, dialogi to żart. Serial dla bardzo mało wymagających. Sporo osób lubi ten serial "na siłę" bo ma związek z lubianą marką i kompletnie zamykają się na wady tej produkcji. :D"
Ten serial to obraza inteligencji odbiorcy. Wiedźmin zawozi Ciri do Kaer Morhen żeby chronić ją przed wszystkimi ludźmi którzy chcą ją porwać lub skrzywdzić. A tymczasem jedynymi ludźmi którzy robią jej krzywdę są wszyscy znajomi Geralta xd w tym Vesemir który ją próbuje zabić dwukrotnie.
https://ibb.co/bbXKZPc
dla ciekawych
@Kaczaza: Właśnie to przeglądam. To prawda.
W statach bije każdego z nich włącznie z Gabrielem. Mam nadzieję, że nie oddamy go za paczkę fajek, jak to mamy w naturze.
@Kris3Tears: To jest serial który dobrze się ogląda na zasadzie - patrz, nie myśl, wyłącz logiczne myślenie. Wtedy jest ok. Ja tak niestety nie potrafię...
przechwytów - sprostowanie
@varatas: btw odbiorów na mecz ma więcej niż Saliba i White razem :)
@Gunerxxx: zgodzę się odnośnie White’a, miałem na myśli fakt ze pozostała dwójka nie jest zła w tym aspekcie. Czuje natomiast w powietrzu przyszłe babole Anglika, stad wniosek wniosek o jego posadzeniu
@Kaczaza: Dokładnie mam takie samo wrażenie. Do tego ta liczba bramek - robi robotę :D
Weidźmin serial? Średnio/słabo. Charakteryzacja, scenografia, choreografia, efekty specjalne, dialogi to żart. Serial dla bardzo mało wymagających. Sporo osób lubi ten serial "na siłę" bo ma związek z lubianą marką i kompletnie zamykają się na wady tej produkcji. :D
@enrique: widzę, że dobrze, że zatrzymałem się po 1 odcinku 1 sezonu tego Netflixowego Wiedźmina :))
@varatas: ja przez Mavro zacząłem Bundes oglądać. Koleś rządzi, jeden z najlepszych tej ligi
Btw. Mavropanos ma więcej goli w tym sezonie, niż niejeden z naszych graczy xd
Jeśli dopisuje nam w pomocy zdrowie to po prostu rotujmy tak aby każdy dostał część minut.
W City sobie z tym radzą mając dużo bogatszą kadrę więc przy odpowiednim zarządzaniu wyjściową jedenastką u nas tez nie powinno być z tym problemu.
@arsenallord: Dziwi mnie to, że wszyscy mówią o Salibie, a nie o Mavropanosie, który gra od niego jeszcze lepiej.
@Bukayoforever: ESR nie wydaje się typem człowieka, który ma pretensje o zaczynanie meczu na ławce.
Na początku dostawał wiele szans, a Odegard grzecznie czekał na swoją szansę. Teraz Norweg złapał rytm, drużyna wygrywa, więc Arteta powoli wprowadza ESR po urazie do gry.
Emil doskonale wie, że w końcu dostanie ponownie pierwszy skład, a to z uwagi na taktykę, a to uraz lub zmęczenie któregoś z kolegów.
@TomekO: Nie debil ? Książkowy i growy Vesemir to był BARDZO mądry facet, prawdziwy głos rozsądku. Nigdy by nie pozwolił na sprowadzenie dziwek do Kaer Morhen, nigdy nie pozwoliłby na zdradzenie lokacji ich siedziby osobom postronnym i co najważniejsze - to był facet z zasadami który NIGDY PRZENIGDY nie zgodziłby się na stworzenie nowych Wiedźminów po doświadczeniu śmierci tylu młodych chłopców którzy nie przeżyli Próby Traw.
A ten serialowy ? Dziwki, alkohol, libacje. A potem jest tragedia totalna:
Ciri mówi chce zostać Wiedźminką ! Nie Ciri, nigdy już tego nie zrobię. Zbyt wiele bólu, zbyt wiele śmierci. Ale musisz wujku Vesemirze, to moje przeznaczenie. A to chyba że tak, to nie ma sprawy. Przybiega Triss: Vesemirze, jak możesz to zrobić bez zgody Geralta, przecież 4 linijki tekstu wcześniej mówiłeś że Geralt jest tutaj jest ojcem i to on za nią odpowiada ! Tak mówiłem ? A to już mi się odmieniło, ona tego chce to zrobimy co ona chce. Za chwilę już prawie ją kłuje, nagle pojawia się Geralt: Vesemirze co robisz ?! No jak to co, musimy to zrobić ! To jedyne wyjście !...
I tak to wygląda kolego. To chyba pisał jakiś 11-latek.
Pytanie czy Ode nie będzie grał obok Parteya,
Partey-Ode
Saka-ESR-Gabi
---Nketiah---
@Bukayoforever: nie zgodzę się z tym, że ESR nic nie daje w defensywie. Może jego pressing nie jest intensywny, ale świetnie blokuje linie podań i bardzo często te podania przechwytuje. Nawet jego ostatni gol padł po jego przechwycie.
Ale co do tego kto ma grac a kto nie to ciezki wybór, kazdy z tych grajkow ma wielki wklad w nasza gre i kazdego z nich lubie. Obecny układ dziala dobrze, wiec chyba bym przy nim pozostał jak na razie. Jak ktoremus z podstawowych zawodnikow spadnie forma to wskakuje za niego ESR
@sebastix11: Nie wydaje mi sie, ze ESR jest zadowolony by wchodzic na ostatnie 20 minut, tym bardziej biorac pod uwage jego forme.
Wydaje mi sie, ze wzmocnimy pomoc w zime i wtedy dopiero Ode bedzie mogl zmienic sie ze Smithem.
@ArsenalChampion: No właśnie ja się zastanawiałem co się stało z tymi biednymi kobietami które zwinęły się z Kaer Morhen w środku nocy, w strojach "wieczorowych", w środku zimy... zapewne wszystkie gdzieś zamarzły nie dalej niż kilka kilometrów od Kaer Morhen, bo przecież najbliższa osada była BARDZO daleko, do tego nawet Vesemir wspominał że jak wyjdą to zapomną jak tu dotarły hahaha xD
Absurd totalny ale nie ma się co dziwić - sprawdzałem w bazie IMDB kto pisał scenariusz do tego odcinka - okazało się że pisał to jakiś koleś który jedyne doświadczenie jakie miał to 8 odcinków do spin-offa Pamiętników Wampirów xD xD xD
@arsenallord: Jesli zaczela nam wychodzic gra 4 z tylu to raczej bym nie ryzykowal na 5. Tym bardziej, ze nasza defensywa jest bardzo szczelna i bardziej niz kolejnego obroncy to brakuje nam pomocnika lub napastnika. Gra 5 z tylu zmusza do posadzenia na lawce kolejnego z 4 Ode, Smith, Gabi, Saka.
@enrique: dla mnie Vessemir to facet na schyłku życia. Trochę napędzany desperacja. Napewno nie debil. A co do Eskela fajnie to wymyślili wszystko wraca do natury. Zresztą widać że ciało jest pozbawione śladów kontaktu z leszym