Cel jest prosty: Arsenal vs Sunderland

Cel jest prosty: Arsenal vs Sunderland 20.12.2021, 19:47, Dawid 458 komentarzy

W ćwierćfinałowym spotkaniu Carabao Cup Arsenal powita na The Emirates drużynę Sunderlandu. Stawką tego pojedynku będzie awans do półfinału tych rozgrywek, w których Kanonierzy są jednym z faworytów do końcowego triumfu.

Puchar Ligi Angielskiej to idealna okazja dla zawodników rezerwowych, którzy nie grają regularnie w spotkaniach ligowych. Przewiduje się, że między słupkami drużyny Kanonierów stanie Bernd Leno, a przed nim w linii defensywnej wystąpią Nuno Tavares, Rob Holding, Calum Chambers oraz Cédric Soares. Wspierać ich mają Ainsley Maitland-Niles i Mohamed Elneny. Na skrzydłach zagrają Nicolas Pépé i Eddie Nketiah, a pomiędzy nimi na pozycję środkowego pomocnika ofensywnego wskoczy Emile Smith Rowe. W związku z problemami dyscyplinarnymi Pierre-Emerick Aubameyang nie będzie obecny w kadrze meczowej, więc najprawdopodobniej na szpicy wystąpi ktoś z dwójki Folarin Balogun - Alexandre Lacazette.

Dotychczas Kanonierzy rozegrali trzy spotkania w rozgrywkach Carbao Cup, strzelając aż 11 bramek, nie tracąc przy tym żadnej. Na początku sezonu w 1/32 rozgrywek rozbili West Brom 6-0 na wyjeździe, mimo że byli wówczas w fatalnej dyspozycji. Potem w 1/16 pewnie pokonali Wimbledon 3-0, a następnie w 1/8 wygrali z Leeds United 2-0. Oba te mecze The Gunners rozegrali na swoim stadionie.

Z kolei droga Sunderlandu była nieco dłuższa, ponieważ The Black Cats musieli rozegrać cztery spotkania. Ich rywalami były kolejno drużyny Port Vale, Blackpool, Wigan Athletic oraz Queens Park Rangers. Tych ostatnich wyeliminowali dopiero po serii rzutów karnych. W tych meczach Sunderland zdołał zdobyć 7 bramek, tracąc przy tym 3 gole.

Obie ekipy spotkały się dotychczas 143 razy w oficjalnych meczach. W większości przypadków Arsenal wychodził zwycięsko, dokładnie 58 razy. W czterdziestu przypadkach dochodziło do remisu. 45 razy triumfował Sunderland. Ostatni raz obie drużyny spotkały się ponad 4 lata temu w rozgrywkach Premier League. Kanonierzy wyszli z tej konfrontacji zwycięsko 2-0, a autorem obu trafień był Alexis Sanchez.

Patrząc na akutalne dyspozycje Arsenalu i Sunderlandu można stwierdzić, że to właśnie Kanonierzy są faworytem tego spotkania. Rosnąca forma piłkarzy, lepsza jakość i atut własnego boiska mogą zaważyć o końcowym triumfie podopiecznych Mikela Artety.

Rozgrywki: Ćwierćfinał Carabao Cup
Miejsce: Anglia, Londyn, Emirates Stadium
Data: Wtorek, 21 grudnia, godzina 20:45 czasu polskiego
Sędzia: Simon Hooper
Typ Kanonierzy.com: 2-0 - Typy bukmacherskie na mecze Arsenalu na Zagranie.com!

Carabao CupSunderlandZapowiedź autor: Dawid źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11721.12.2021, 13:38

@enrique: @Marzag: Wiem o co chodzi. Ja się wypowiem może za miesiąc. Jak czas pozwoli obejrzeć Wiedźmina

enrique komentarzy: 1915421.12.2021, 13:36

@arsenallord: No właśnie o to chodzi ! Zmiany są dobre jeśli coś wnoszą, wzbogacają, ulepszają, czynią opowieść ciekawszą - tyle że tutaj dokładnie w drugą stronę. Co mieli jakiś dobry wątek to dosłownie za każdym razem zmiana w tyłek.

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 13:36

@arsenallord: ja też nie, w tym problem. Oni tam totalna amatorkę odstawili. Wyrzucili historie z książek i jakby wstawili tam coś co ma jakiś sens, buduje jakąś historię jak np ta Yennefer to zrobili masę sprzecznych ze sobą rzeczy, nie trzyma się to żadnej logiki i jest dziecinnie naiwne. I o to się rozchodzi, nie i to że odbiegli od książek a książki to świętość a że odbiegli od książek, nie pchnęli tym fabuły do przodu a postacie tylko na tym ucierpiały bo wszyscy zachowują się idiotycznie.

enrique komentarzy: 1915421.12.2021, 13:35

@Marzag: Wiesz w 2 odcinku jak pokazali pierwszy raz Lamberta i Eskela to na początku miałem wrażenie że ich pomylili bo Eskel zachowywał się jak książkowy Lambert a Lambert jak Eskel.
Eskel wszedł do Kaer Morhen na pełnej kur... co zazwyczaj było domeną Lamberta, z kolei Lambert "co to tam Geralt" jakieś teksty z dupy co zazwyczaj walił Eskel.

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11721.12.2021, 13:33

@Marzag: Ja nigdy nie widzę problemu odejścia od książek o ile oczywiście scenarzyści mają lepszy pomysł i ciekawsze rozwiązania.

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 13:25

@arsenallord: pierwszy sezon był na podstawie książek, drugi sezon ma tylko pierwszy odcinek na podstawie książek, reszta to fanfik wymyślony przez twórców gdzie dzieją się często rzeczy które są wrecz odwrotne niż w książkach a jednocześnie nic nie wnoszą.

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11721.12.2021, 13:24

Samymi młodymi świata nie zwojujemy jak pokazał przykład Wengera. Kilku starszych, charakternych i doświadczonych graczy jest potrzebnych. Ale nie mówię że akurat Coutinho

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 13:21

@Garfield_pl:

Jak dla mnie każda opcja inna niż Pepe jest dobra. Wypożyczenie Coutinho do końca sezonu to nie jest głupi pomysł moim zdaniem, a księgowym Arsenalu nie jest, więc mnie interesują tylko kwestie sportowe :)

Kaczaza komentarzy: 722321.12.2021, 13:20

"Jonathan Ikone zostanie nowym zawodnikiem Fiorentiny. O szczegółach całej operacji informuje Fabrizio Romano."

Chyba się przygotowują na odejście Vlaho.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 121.12.2021, 13:19

@ArsenalChampion: Masz rację z tymi recenzjami, ale nie do końca. Bo Ci którzy dostają przedpremierowe screenery i tak nic nie mogą napisać recenzji przed końcem embargo. I strach przed napisaniem, czegoś złego to raczej działa na małych niż na dużych typu Variety, Indywire, czy Entertainment Weekly.

Garfield_pl komentarzy: 2806221.12.2021, 13:18

@Rynkos7 napisał: "Coutinho z powodzeniem może zagrać jako schodzący napastnik, a więc w miejsce Pepe, który podobno jest na wylocie."
To jednak wolę pozostanie Pepe, na pewno niższa tygodniówka, a przy formie Saki, na ławce i tak by siedział. Lepiej szukać młodych, głodnych gry.

Barney komentarzy: 2094021.12.2021, 13:18

Co do Wieska Yennefer taka malo ksiazkowa strasznie slaba sie wydaje i malo pewna siebie ,ale obejrzalem tylko 4 odcinki. W ksiazce byla bardziej charakterna chodz czytalem z 10 lat temu

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11721.12.2021, 13:15

@Marzag: Mnie pierwszy sezon bardzo zawiódł ale chcę sam jeszcze obejrzeć drugi i ocenić.

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 13:14

@Rowerinho napisał: "W Grze o Tron, czy raczej w Pieśni Lodu i Ognia, polityka jest 100000x bardziej złożona niż w Wiedźminie. Oczywiście mówię o książkach.

W Wiedźminie polityka stanowi tło dla perypetii bohaterów, a u Martina odwrotnie - bohaterowie stanowią tło dla wielkiej polityki, która jest na pierwszym planie"

Ja wiem że gra o tron to głównie polityka. Ale Wiedźminowi bliżej do pieśni lodu i ognia niż do hobbita jak ktoś niżej wspominał.

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 13:13

@Garfield_pl:

Coutinho z powodzeniem może zagrać jako schodzący napastnik, a więc w miejsce Pepe, który podobno jest na wylocie.

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 13:13

@arsenallord: lepiej dla niego jak nie zobaczy

Garfield_pl komentarzy: 2806221.12.2021, 13:12

@Marzag napisał: "na szczęście to jest gownozrodlo więc można zignorować takie wieści"
Już chyba Aube wymienili na Dembele, Cou i ciekawe kogo jeszcze dopisza do końca okienka ;) już pomijam, że dla Cou nie ma miejsca przy ESR i Odegaard

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 13:12

W serialu zabrakło słynnej fraszki Geralta z Wiedźmina 3: Dziki Goń:

"Lambert, Lambert, Ty ch*ju"

arsenallord komentarzy: 29722 newsów: 11721.12.2021, 13:12

Ej ale nie spoilerujcie Wiedźmina bo nie każdy widział

Moegi14 komentarzy: 177421.12.2021, 13:09

Wiedzmin to tylko z Michałem Żebrowskim :)

Rowerinho komentarzy: 225221.12.2021, 13:03

@Marzag napisał: "To zupełnie jak w książkach sapkowskiego. Loża czarodziejek trzyma cały świat za mordę. I naradzają się jak układać świat."

W Grze o Tron, czy raczej w Pieśni Lodu i Ognia, polityka jest 100000x bardziej złożona niż w Wiedźminie. Oczywiście mówię o książkach.

W Wiedźminie polityka stanowi tło dla perypetii bohaterów, a u Martina odwrotnie - bohaterowie stanowią tło dla wielkiej polityki, która jest na pierwszym planie

RamboAFC komentarzy: 21021.12.2021, 13:03

Cel jest prosty - paka/hosty

ronczo komentarzy: 227 newsów: 221.12.2021, 12:54

@Garfield_pl: Jest i on! :D

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 12:53

@Garfield_pl: na szczęście to jest gownozrodlo więc można zignorować takie wieści

ragnarokk komentarzy: 41321.12.2021, 12:52

@Be4Again Było to wielokrotnie obalane, masz mnóstwo mitologii z całego świata, adaptacji baśni i legend z wielu kultur. Sam Sapkowski jest cholernym kosmopolitą, który wciska fransuckie baśni, japońskie potwory, wampiry czy ghule. Zresztą pamiętaj, że wiele z tych stworzeń istnieje niezależnie w wielu kulturach, przecież te opowieści biorą się z tych samych podstaw. Nie obronisz przecież tezy, że wampir to wyłącznie słowiński potwór. Jeśli jest kultura, w jakiej jest zakochany to raczej celtycka i ogólnie klimaty wkoło Króla Artura - masz tam wątki wzięte wprost z legend arturiańskich, co nie mają nic wspólnego ze słowianami.

Logic komentarzy: 48021.12.2021, 12:47

Ale ja się cieszę ostatnio na mecze Arsenalu :D

Garfield_pl komentarzy: 2806221.12.2021, 12:46

Arsenal are ‘working’ to sign Philippe Coutinho in January after Barcelona sent his representatives an ‘SOS message’, according to Spanish outlet Sport.

Full story via @F365: https://t.co/QGpwSfq0xI

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 12:45

@Be4Again:

Nie jestem ekspertem żadnej z tych mitologii i demonologii, ale jeżeli autor jako źródła inspiracji podaję nie tylko mitologię słowiańską to raczej wierzę jemu a nie fanom, którzy będą przypisywać książce cechy na przekór temu co powiedział Sapkowski.
Stworzenia, które wymieniłeś pojawiają się nie tylko w mitologiach słowiańskich.

Be4Again komentarzy: 339821.12.2021, 12:37

@Rynkos7 napisał: "Tylko, że wiedźmin nie jest słowiański a Sapkowski czerpie inspiracje również z mitologii celtyckich, nordyckich itd."

To dlaczego praktycznie cały "bestiariusz" oparty jest na mitologii i demonologii słowiańskiej? Wampiry (wąpierze), utopce, strzygi, porońce, kłobuki, południce, wiedźmy, babajagi, leszy, bies, kikimora, rusałka, wilkołak to wszystko demmony/ptowory z wierzeń słowiańskich.

Powieść Sapkowskiego to nie jest "biblia" słowiańskich legend, ale inspiracje są bardzo solidne. Nie tylko wierzenia, ale i zwyczaje. Obraz polskiej wsi, zwyczaje, zachowania szlachty. Bliżej temu światu do kraju słowian niż anglosasów. Bo przecież odniesienie do kultury anglosaskiej też są.

Wiem, że sam Sapkowski próbuje się do tego odcinać, ale jak fani zaczęli dopytywać go konkretne inspiracje i "pierwowzory" to zaczynał drapać się po głowie. Jest film z wykładem Sapkowskiego na necie gdzie na koniec odpowiada na pytania uczestników. Nawet "prawo niespodzianki" zostało luźno oparte na legendzie słowiańskiej. Tak samo odczarowanie strzygi Foltesta. Nie jest to wszystko 1:1, ale mówienie że Wiedźmin nie jest Słowiański to przegięcie w drugą stronę... Gra Wiedźmin: Dziki Gon nie jest oparta na żadnej książce tylko osadzona w świecie Wiedźmina.

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 12:33

@Rynkos7 napisał: "różne. W Grze o Tron są dość liczne gierki polityczne, intrygi"
To zupełnie jak w książkach sapkowskiego. Loża czarodziejek trzyma cały świat za mordę. I naradzają się jak układać świat.

A w serialu w loży czarodziejek najwięcej do powiedzenia ma guślarz który wierzy w zabobony. Czarodzieje w książkach byli bezlitośni ale bardzo inteligentni. Mieli w końcu po kilkaset lat każdy.

Slaviola komentarzy: 1237721.12.2021, 12:31

Haaland do MU?

Nie!

To będzie kolejny, zmarnowany talent! XD

Kaczaza komentarzy: 722321.12.2021, 12:25

"Aubemeyang od kilku tygodni nie znalazł się w kadrze meczowej "Kanonierów". Trudno wyobrazić sobie, aby 32-latek ponownie wystąpił w trykocie "The Gunners".

Media spekulują na temat transferu napastnika już w styczniowym okienku transferowym. Brat zawodnika podgrzał atmosferę, publikując na Instagramie zdjęcie San Siro z podpisem:

- Mój stadion. Do zobaczenia niedługo."

Kaczaza komentarzy: 722321.12.2021, 12:24

@mruw: gorzej dla Arsenalu jesli odpali, tak się zastanawiam, jeśli kosztuje mniej niż Vlahovic to może to byłby transfer! W rozliczeniu można dać Pepe, BVB wyciska sporo z takich graczy.

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 12:20

@ArsenalChampion:

No cóż. W mojej opinii wszyło jak wyszło bo serial miał trafić do mas, nie do fanów i nie do inteligentnej niszy społecznej. Problem dzisiejszych czasów niestety. Nowego bonda też zepsuli bo postawiono na zysk zamiast na dobrą produkcję. Gra o Tron miała ten przywilej, że te pierwsze 3 sezony obyły się bez wielkich promocji, bez wielkiego hype. Serial obronił się bo był znakomitą produkcją. Później doszła reklama, serialem zainteresowali się wszyscy, nie tylko fani fantasy, producenci poczuli pieniądz i ostatnie sezony jak wyszły tak wszyscy widzieliśmy niestety.

mruw komentarzy: 413421.12.2021, 12:19

@Kaczaza: kolejny talent, ktory zostanie zmarnowany przez manu? Szkoda by było, lubie Haalanda

Kaczaza komentarzy: 722321.12.2021, 12:18

"Trener Manchesteru United naciska na zakup Erlinga Haalanda. Rozmawiał o transferze z ojcem zawodnika."
Podobno dobrze się znają, mniej pewne źródła piszą o wymianie na Martiala z dopłatą.

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 12:16

Ten sezon wiedźmina wygląda ewidentnie na twór w którym twórcy nie mieli pomysłu co dokładnie chcą zrobić, ani nie pcha to fabuły do przodu za bardzo, ani postaci za bardzo nie buduje(jedyna nowa postać która została fajnie wprowadzona to Rience), ani sceny walk nie są zbyt widowiskowe. Generalnie w tym sezonie można zobaczyć pierwszy odcinek który najbliżej się trzyma materiału źródłowego i jest ewidentnie najlepszym odcinkiem, sceny z Riencem, zobaczyć że Elfy(które zachowują się jak mentalne naiwne dzieci) walczą po stronie nilfgaardu i w sumie więcej rzeczy istotnych nie ma tutaj.

ArsenalChampion komentarzy: 805021.12.2021, 12:15

@Rynkos7: Utalentowany i doświadczony reżyser wykorzystał by materiał źródłowy Wiedzmina, lekko by go podrasował, wiedział jak dany aktor ma zagrać w danej scenie i mielibyśmy serial na poziome GOT. Niestety tutaj dostaliśmy reżyserów, którzy kompletnie nie wiedzą co robią i to widać praktycznie w każdej scenie i dialogu.

losnumeros komentarzy: 1318921.12.2021, 12:12

Nie GOT, tylko Pieśń Ognia i Lodu.

losnumeros komentarzy: 1318921.12.2021, 12:11

Myślicie że Martin wyda pozostałe 2 części GOT? Pierwszej młodości nie jest, a jestem ciekawy jak to będzie w książce wyglądać.

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 12:10

@ArsenalChampion:

Oczywiście, ciężko się nie zgodzić z tym co napisałeś. Również jestem wielkim fanem Gry o Tron, ale starałem się nie porównywać obu światów i produkcji. Książki Martina i Sapkowskiego mimo wszystko są od siebie różne. W Grze o Tron są dość liczne gierki polityczne, intrygi. Sapkowskiemu bliżej do Hobbita moim zdaniem. To oczywiste, że taka produkcja musi być nacechowana akcją i dynamizmem w przeciwieństwie do Gry o Tron.

losnumeros komentarzy: 1318921.12.2021, 12:09

@Rynkos7 napisał: "Jest dość powszechna opinia w branży filmowej, że kino rządzi się swoimi prawami i nie da się 1:1 przenieść książki na ekran"

Oczywiście że tak, ale zamiast skupiać się na efektach specjalnych lub bezsensownych monologów, to lepiej zagłębić się w książkę i wyciągnąć z niej na ekran to co najlepsze. Wiadomo zawsze coś nie będzie pasować, wszystkich się nie zadowoli. Bardziej rozchodzi mi się o fabułę, a nie o aktorów którzy w książce miał fioletowe włosy a na ekranie czerwone ( czepianie się szczegółów, ale nie zaprzeczam że tak nie jest).

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 12:08

@Rynkos7 napisał: "Podejdź na luzie, weź sobie szklankę wina albo innego alkoholu, michę popcornu i zabawa jest przednia."
Nie jestem w stanie wypić takiej ilości alkoholu po której 2 próby zabicia Ciri w Kaer Morhen przez Wiedźminow i Triss, a w miedzyczasie porwanie jej przez Yennefer by ją shandlowac jakiejś wiedźmie będą mi się wydawały okej. Przecież to trzeba celowo chciec zrobić te rzeczy bez sensu, nie wierze że Ci scenarzyści to takie anty talenty.

ArsenalChampion komentarzy: 805021.12.2021, 12:06

@Rynkos7 napisał: "est dość powszechna opinia w branży filmowej, że kino rządzi się swoimi prawami i nie da się 1:1 przenieść książki na ekran. Zawsze wiąże się to z jakimiś odejściami tego co autor opisał w książce. Zresztą jak często spotyka się fanów książki zadowolonych z adaptacji filmowej? Bardzo rzadko. Zawsze jest jakiś lamęt, narzekanie na dobór aktorów bo oni sobie wyobrażali go inaczej i ogólnie na wszystko."
Wiadomo ze ksiazki się nie przeniesie 1:1 i zawsze bedzie odstępstwo. Ale tak Gra o Tron przez kilka sezonów gdzie mieli materiał źródłowy zrobiła to idealnie. Dlatego ten serial jest tak wybitny. A po wiedzminie totalnie olali materiał źródłowy robić wszystko po swojemu i jeszcze to wszystko fatalnie napisali. Ewidetnie widać ze serial Wiedzmin jest kiepski. Małe nie spójności nie logiczne jeszcze mozna wybaczyć, ale w Wiedzminie to jest gwałt na logice, tam wiekszośc scen nie ma logicznego sensu. Co odcinek to jakaś głupsza scena, dialogi drętwe. Nudne ciągnące się rozmowy. Ewidetnie widać ze ten serial robiła osoba, która jest nie doświadczona i się na tym nie zna.

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 12:04

@Marzag:

Powiedziałem, że w serialu jest obecna duża ilość "głupotek", na które ja osobiście oglądając serial przymykam oko. Jakbym chciał inteligentnego doznania świata stworzonego przez Sapkowskiego to sięgnął bym po książkę. Wszyscy wiedzieli, że za serial zabiera się Netflix a jest to platforma to popcornowej konsumpcji treści. Raczej kwestia nastawienia do produkcji. Podejdź na luzie, weź sobie szklankę wina albo innego alkoholu, michę popcornu i zabawa jest przednia.

Marzag komentarzy: 41260 newsów: 121.12.2021, 11:59

@Rynkos7 napisał: "Problemem Polaków jest to, że czytali książki i mają jakąś ogromnego bzika na ich punkcie. Serial jest adaptacją książki a nie jej wierną ekranizacją."
Ale co ty za bzdury powtarzasz za kimś. Mi w ogóle nie przeszkadza odejście od książek jeśli jest zrobione w mądry sposób i ma sens. Ale oni zrobili totalnie niespójną logicznie opowieść która w ogóle nie pcha fabuły do przodu a robi z bohaterów debili, wszystko po to żeby się "działo". Zamiast skorzystać z gotowego materiału książkowego i go zaadaptować. Postacie są pozbawion jakiejkolwiek subtelności. Tam każda emocje muszą wypowiedzieć tak jakby widz się nie zorientowal że ktoś się na kogoś gniewa albo komuś nie ufa. To się nie broni jako spójna całość a nie jako adaptacja. To że jako adaptacja się nie broni to druga sprawa.

Przecież w jednym odcinku Geralt mówi o tym jak bardzo strzezone jest Kaer Morhen i nikt nie wie gdzie jest położone bo tak chcą wiedźmini żeby było bezpieczniej a kilka minut później wiedźmini sprowadzają dziwki które finalnie uciekają Kaer Morhen. To jest poprostu żenujące. Krytyka takich scen nie ma nic wspólnego z tym że w książce było inaczej.

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 11:59

@losnumeros:

Jest dość powszechna opinia w branży filmowej, że kino rządzi się swoimi prawami i nie da się 1:1 przenieść książki na ekran. Zawsze wiąże się to z jakimiś odejściami tego co autor opisał w książce. Zresztą jak często spotyka się fanów książki zadowolonych z adaptacji filmowej? Bardzo rzadko. Zawsze jest jakiś lamęt, narzekanie na dobór aktorów bo oni sobie wyobrażali go inaczej i ogólnie na wszystko.

losnumeros komentarzy: 1318921.12.2021, 11:56

Chyba każdy wolałby dostać produkcję serialu który odzwierciedla książkę/grę, a niestety z tym jest bardzo ciężko, lepiej zainwestować w efekty specjalne, dodać wątki homoseksualne lub na siłę zmienić głównego bohatera o innym kolorze skóry. Wolałbym poczekać rok dłużej żeby obejrzeć daną produkcję, niż oglądać jak serial jest marnowany, bo hajs się ma zgadzać ( GOT).

Duże nadzieje wiąże z dalszą produkcją Disneya Star Wars, bo Mandalorian był kozak. Mają wyjść Bobba Fett, 3 sezon Mandalorian i chyba najbardziej wyczekiwana saga o Kenobim. Oby nie spieprzyli tych seriali.

Rynkos7 komentarzy: 680521.12.2021, 11:54

@Be4Again:

Tylko, że wiedźmin nie jest słowiański a Sapkowski czerpie inspiracje również z mitologii celtyckich, nordyckich itd. Nawet sam Sapkowski "odcina" się od tej słowiańskości, która książce przypisują Polacy.

Warto zobaczyć, że serial zbiera dobre recenzje poza granicami naszego kraju. Problemem Polaków jest to, że czytali książki i mają jakąś ogromnego bzika na ich punkcie. Serial jest adaptacją książki a nie jej wierną ekranizacją. Wiedźmin 3: Dziki Goń również miał wiele odejść od tego co można było przeczytać w książce a mimo to gra była świetna. Serial nie jest wybitny i rzeczywiście można wytknąć mu wiele "głupotek" jednak ogląda go się świetnie i jest mimo wszystko dość udaną produkcją.

mruw komentarzy: 413421.12.2021, 11:49

Dzięki panowie za tą garść informacji o nowym sezonie Wiedzmina, pomogliście mi zdecydowac ze nie bede ogladal i zaoszczedze troche czasu :)

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com