Daily Mail: Arteta o krok od objęcia Arsenalu

Daily Mail: Arteta o krok od objęcia Arsenalu 16.05.2018, 06:51, Adam Cygański 121 komentarzy

Mikel Arteta jest bliski przejęcia posady menedżera Arsenalu po Arsenie Wengerze, o czym mieli już zostać poinformowani gracze The Gunners.

Według Daily Mail Kanonierzy mieli już usłyszeć od swego pracodawcy, że na „90% od przyszłego sezonu będzie ich prowadzić Arteta”.

Arsenal cały czas łączony jest również z osobą Massimiliano Allegriego, Carlo Ancelottiego czy Luisa Enrique, jednak wielkim zwolennikiem zatrudnienia Hiszpana jest dyrektor sportowy The Gunners - Ivan Gazidis - oraz syn właściciela klubu z północnego Londynu - Josh Kroenke - i w tej chwili najbardziej prawdopodobne jest, że to właśnie 36-latek zostanie nowym menedżerem Arsenalu.

Mikel Arteta autor: Adam Cygański źrodło: dailymail.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
gunner1990 komentarzy: 376716.05.2018, 22:32

kumpel z boiska , gracz wcale nie wybitny , bedzie bieda

EpidemicKraX komentarzy: 33016.05.2018, 22:26

@Archiwald: Nie mówię że to dobry wybór. Mówię jedynie że możemy się pozytywnie zaskoczyć. Sam bym wolał zeby taki Simeone do nas przyszedl i zrobil porządek :)

laskapp komentarzy: 83316.05.2018, 22:01

Największe obawy moje dotyczą odwagi Artety co do odsuwania od składu (oraz w efekcie sprzedawaniu) swoich boiskowych ex-kumpli, a raczej po prostu kumpli, z drugiej strony dużo zależy od samych piłkarzy, czy zachowają profesjonalizm i będą się karnie stosować do dyrektyw trenera czy będą butni wobec trenera-swiezaka, do tego prywatnie kumpla...

drewniane_krzeslo komentarzy: 282316.05.2018, 21:42

Zarząd myśli o tym żeby jak najmniej stracić doskonale sobie zdają sprawę, że Arteta nic nie zrobi bo za krótko w tym siedzi, zapewne będzie chciał podrobić pepa i na tym się skończy

Nie skreślam go oczywiście jednak trzeba patrzeć realistycznie człowieka który jest najlepszym trenerem w historii zastępuje 36-latek który prowadził poważną piłkę w FM-ie.

Arsenal jak klub z ambicją powinien zrobić rewolucję dać z siebie wszystko a tutaj będzie blamaż tak przeczuwam.

simson16 komentarzy: 461516.05.2018, 20:47

No i dramat;/

Atos123 komentarzy: 41816.05.2018, 19:48

Znów sknerzenie daje znać o sobie. Na dobrego trenera trzeba zapłacic a taki Arteta przyjdzie za grosze, potrenuje 1 sezon i wyleci. Jak Arsenal nie zmieni swojej polityki finansowej to nie ma sie co spodziewać rezultatów.

jurandos80 komentarzy: 25916.05.2018, 19:10

chca zeby pobil rekord siwego, czy co? a no i mlody gowniarz nie bedzie krzyczal o kase na transfery. to jest mysl

cwalin komentarzy: 238016.05.2018, 18:43

Ale marudy,koleś nie jest oficjalnie trenerem a już po nim jadą.Srona powinna się nazywać Marudy .com.

Marioht komentarzy: 611716.05.2018, 18:28

Czyli ma zwyciężyć ekonomiczna opcja.

Szkoda.

Jak powtórzy wynik Moyesa z United to będzie dobrze.

Ogromne rozczarowanie z mojej strony.

pumeks komentarzy: 2080816.05.2018, 18:15

@softgreat:

I co to zmienia?
Nie ma zaplecza, taktyków, ludzi od trenowania, medyków, analityków...nie ma nikogo, bo Pep nie odda SWOICH LUDZI

stahustaszku komentarzy: 66516.05.2018, 18:00

To już chyba wolałem tego Buvaca :)

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 116.05.2018, 17:48

@patryksz: no pewnie, powinni się cieszyć nawet jakby Tomasz Hajto miał prowadzić Arsenal.

patryksz komentarzy: 369216.05.2018, 17:36

Trochę śmiesznie się czyta jak każdy chciał zwolnienia Wengera i nagle kręcą nosem

zly_kanonier komentarzy: 511116.05.2018, 17:09

Dajmy mu szansę, a jak nie wyjdzie to powinniśmy wywieźć Łysego na taczkach

Corthal komentarzy: 110916.05.2018, 16:31

*Small Stana

Corthal komentarzy: 110916.05.2018, 16:30

Cóż, byłby to czarny koń trenerskiej ławki, ale gorzej od Wielkiego Wu być nie może. Ostatecznie mam nadzieję że zadziała zdrowa selekcja naturalna tak jak w każdym ambitnym klubie czyli 2-3 sezony na rozruch, a w przypadku braku wyników out bez dyskusji.

Mimo wszystko przydałby się nam ktoś kto potrafi w 2-3 lata budować zespół, przynajmniej tak żeby powstała jakaś twarda oś konstrukcji zamiast tych miękkich witek które zostawił po sobie Wielki Wu.
Wywalanie Wengera w sytuacji w której nie ma dogadanego następcy, a większość młodych zdolnych albo jest zatrudniona, albo właśnie została zatrudniona (vide Tuchel) nie była mądrym, acz typowym zachowaniem naszych doświadczonych macherów.

Trudno się jednak dziwić poparciu kandydatury Artety przez Small Sama i reszty tej bandy jeżeli każde renomowane nazwisko woła 200 baniek na rozruch żeby ogarnąć ten cyrk, co go Wielki Wu stworzył.

P29LJ komentarzy: 79816.05.2018, 16:00

#ArtetaOut !

Elastico07 komentarzy: 1326116.05.2018, 15:58

@DexteR_000: Przy tych pieniadzach zawsze ktos się znajdzie

DexteR_000 komentarzy: 767116.05.2018, 15:41

Moze i Arteta czegos sie nauczyl od Wengera i Guardioli ale nie wiem czy ktos powazny bedzie chcial wchodzic w ten projekt gdzie kapitanem bedzie niedoswiadczony Arteta a do tego brak LM.

coooyg11 komentarzy: 368916.05.2018, 15:21

@ljungberg77: zauważyłem, że przestałeś już hejtować Lace, czyżby się coś zmieniło ?

Hirow komentarzy: 40916.05.2018, 15:05

@softgreat: mógł by nawet być sobie 5 lat problem w tym, że samodzielnie nie prowadził jeszcze żadnego klubu. Co więcej był asystentem w klubie gdzie Guardiola mówił kogo chce i go dostawał. U nas nie będzie tak kolorowo. Ktoś słusznie zauważył, że Arteta nie ma swojego sztabu podobno Santi ma wejść w jego staff fajnie ale co dalej... Jeżeli zmiana trenera w Arsenalu ma polegać na zwolnieniu Wengera i pozostawieniu wszystkich innych trenerów to to jakiś żart kuhwa. W takim klubie jak Arsenal nie da się przeprowadzić spokojniej ewolucyjnej zmiany tu jest potrzebna rewolucja, zarówno sztabu trenerskiego jak i kadry meczowej.

cycuu89 komentarzy: 7816.05.2018, 15:01

Przysłowie zamienił stryjek siekierkę na kijek pasuje w tym przypadku idealnie.
Arsenalowi potrzebny jest trener doświadczony który będzie potrafił przeprowadzić kadrową rewolucję i który będzie umiał wycisnąć z obecnych piłkarzy coś więcej niż Wenger. Do takiego zadania potrzebny jest trener z jajami a nie za przeproszeniem taka ciepła klucha jak Arteta
Fakt może będzie miał pomysł na grę Arsenalu w końcu dwa lata pod opieką Guardioli musiały go czegoś nauczyć jednak Arsenal to obecnie zlepek piłkarzy bez charakteru i za przywódce muszą mieć kogoś kto ich weźmie za ryj tak jak zrobił to np Gattuso w Milanie.

softgreat komentarzy: 208116.05.2018, 14:45

arteta byl 2 lata z guardiola

londo komentarzy: 6416.05.2018, 14:33

a niech go biorą kto wie może faktycznie okaże się dobrym taktykiem,włodarze Arsenalu widocznie nie chcą trenera za duża kasę bo boją się że nie wypali..to już było wiadome że nie przyjdzie tu żaden Simeone czy Allegri..Silna rywalizacja ,mały budżet a wymagania spore

Smazony komentarzy: 87116.05.2018, 14:31

Serio nie wiem czy to jest dobry wybór...
Był świetnym graczem z niezwykłą inteligencją boiskową, rozumiem. Obejmujac nasze stery zapewne będzie kultywował nasze tradycje. Trenuje z Pepem MC ale tylko jeden rok. Nie mówię nie, bo moze będzie jak Wenger za dawnych czasów, nikomu nieznany itd a poprowadzi naszych do zwycięstwa... Mam tylko obawy o jego siłę mentalną względem zawodników i zarządu. Będzie mieć na tyle jaj żeby zrobić względną rewolucję w składzie? W końcu to ledwo świeżo upieczony nowy trener że się tak wyrażę.

Archiwald komentarzy: 109216.05.2018, 13:59

Tu potrzeba kogoś kto odstawi paru grajków, kupi innych i wprowadzi swoją filozofię

Archiwald komentarzy: 109216.05.2018, 13:58

@EpidemicKraX Ziomek, ale jaka petarda jak am trenować kolegów? z nimi żadnej petardy nie będzie, pewnie będzie powtarzał to co Arsene, że ta ekipa ma jakość i wierzy w tych chłopaków a każdą porażkę tłumaczył wypadkiem przy pracy...

EpidemicKraX komentarzy: 33016.05.2018, 13:48

Ja bym na nim psów nie wieszal dopoki nie ukonczy całego sezonu jako samodzielny trener.
Może wypalic i byc petarda i wtedy wszyscy tłnie będą go wynosic pod niebiosa albo bedzie przeciętny czyli utrzyma obecny poziom klubu

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202316.05.2018, 13:44

Arteta poza tym że klocek do przesuwania a potem poświęcenia przez głównych macherów klubu to też jest pewno as w rękawie zarządu żeby gwiazdy jak Bellerin i Ramsey a nawet utalentowany Wilshere nie odeszły...., gdzie im teraz będzie lepiej, kolega jest kolega ;)
szczerze żałuję że przyjdzie tu do sprzątania tego chlewu Franek Smuda albo Paweł Janas..., pewno by wylecieli po pół roku ale do tego czasu w obronie by został tylko solidny Monreal a asy pomocy i ataku typu lubiany Dżekiboj, Xhaka czy Welbeck posżły by tam gdzie ich miejsce czyli do championship

patryksz komentarzy: 369216.05.2018, 13:39

@szagi70: ale Turbo średniak to lepiej niż średniak XD

Arteta na prezydenta

szagi70 komentarzy: 16516.05.2018, 13:33

To jest jakas kpina! Brac goscia, ktory ma 2 letnie doswiadczenie jako asystent i w dodatku bedzie trenowal swoich kumpli... Tylko czekac do konca kontraktow naszych gwiazdeczek i ze sredniaka stajemy sie turbo sredniakiem.

IPiotrek komentarzy: 214916.05.2018, 13:28

Widzę pesymizm w głowach kibiców, a tak analizując na chłodno.

Arsenal rozegrał swój najgorszy sezon od 1994/1995 (12 miejsce). To fakt.
Jednakże, w tym sezonie (nie licząc bezkonkurencyjnego City) AFC był najlepszą drużyną w meczach u siebie.
Do tego tylko dwie drużyny strzeliły więcej bramek niż Kanonierzy.
W sumie nie jest źle.
Problem zaczyna się w meczach wyjazdowych gdzie przegraliśmy 11 (słownie: jedenaście) spotkań.
Do tego Arsenal stracił 52 bramki!!! Kiedy ostatni raz tyle stracił? Dawno, dawno...naprawdę bardzo dawno temu. Licząc powiedzmy od początku lat 90-tych można śmiało napisać, że to najgorsza defensywa Arsenalu.
I tu jest pies pogrzebany. Nasza defensywa to pięta achillesowa. Wenger nie potrafił tego ogarnąć, a miniony sezon można traktować jako wzorzec dla innych drużyn jak nie wolno bronić.

Nie sprawdzałem tego, ale jak informował jeden z polskich dziennikarzy Kanonierzy popełnili najwięcej indywidualnych błędów po których padły bramki, a to jest już mocny argument za tym, że do naprawy tego elementu nie wystarczy na nowo poustawiać drużynę - potrzebni są poprostu nowi wykonawcy. Ciekawe czy nowy menadżer ich dostanie czy będzie musiał lepić z wiecznie kontuzjowanego Koscielnego, nieogarniętego Mustafiego, chimerycznego Chambersa i innych Holdingów, którzy udowodnili, że poziom klubów top4 to dla nich zdecydowanie za wcześnie?
Czy taki Arteta będzie w stanie nauczyć Arsenal bronić?

PanMisiek komentarzy: 61416.05.2018, 13:18

to za rok szukamy nowego trenera

Elastico07 komentarzy: 1326116.05.2018, 13:15

@imprecis: Z tym że wybitnym to Cię kolego mocno poniosło,wybitny to był Viera,Berkhamp,Iniesta,Arteta to bylo solidne zabezpieczenie srodka pola ale nic wiecej,w wielu druzynach by się nie odnalazl,jakby byl tak jak mowisz wybitny to interesowalby sie nim takie marki jak Barcelona,Real czy Bayern,nie popadaj w skrajności

steelhand komentarzy: 24316.05.2018, 13:08

Jako zawodnik był zdyscyplinowany taktycznie, a takich trenerzy lubią najbardziej. To bardzo inteligentny facet, więc myślę, że poradzi sobie na tym stanowisku. Doświadczenie zdobyte czy to pod wodzą Wengera, czy to zdobyte zasiadając obok Guardioli może wiele znaczyć. Mam tylko jedną obawę. Nie ma swojego sztabu szkoleniowego (stała ekipa). Wszystko będzie organizowane na chybcika. Cała nadzieja w tym, że wybór odpowiednich współpracowników będzie leżeć w gestii nie tylko Artety, ale także Svena Mislintata i Raula Sanllehiego.

Hirow komentarzy: 40916.05.2018, 12:45

@imprecis: sory nie zgadzam się z Tobą. Od odejścia Ceska był i Jacek w super formie przed kontuzja i był Aaron tak samo. Arteta był zapchaj dziurą który człapał po boisku ciężej niż robi to teraz Mesut który jest jedynym wybitnym pomocnikiem w tej drużynie obecnie.

Elastico07 komentarzy: 1326116.05.2018, 12:40

@imprecis: w 2 lata to nie wiadomo czy podstawy zdążył złapać.

Hirow komentarzy: 40916.05.2018, 12:35

dla mnie to koszmar... nie lubiłem go, na boisku był ... średni przynajmniej jak grał w AFC bo w Evertonie jeszcze coś tam pokazywał. Natomiast zatrudnianie gościa który sam nie prowadził żadnego klubu to dziwna akcja... ok jak Wenger przychodził nie był jakoś mega znany ale już miał w CV trzy kluby. Co więcej Pep wziął go tylko dlatego, że był Hiszpanem który zna realia PL... wiec w skrócie wygląda to tak wpadł Pep na wyspy powiedział do Artety ej ziomek dawaj do mnie na asystenta bo chcę mieć kogoś kto mówi po hiszpańsku i grał w tej lidze. Ten powiedział ok a teraz Gazidis mówi "ale mam kuhfa kandydata nie dość, ze swój chłop to tani i jeszcze wygrał z Pepem PL nikt nam nie powie , ze mamy trenera który już dawno nie wygrał żadnego trofeum powaznego..."

Dominik11 komentarzy: 2069716.05.2018, 12:34

Jak by Arteta dostał 200 mln na transfery i porządnego asystenta . to jest szansa na coś fajnego , ale wiemy że nie dostanie 200 mln.

Dominik11 komentarzy: 2069716.05.2018, 12:31

No i fajnie ciągniemy ten cyrk dalej, no ale każdemu trzeba dać szansę więc COYG Mikel Arteta.

Elastico07 komentarzy: 1326116.05.2018, 12:26

@depu: tu trzeba przede wszystkim wprowadzic taktyke i wymienic 3-4 zawodnikow,do ogarniecia w 1 sezon,ale czy przez takiego zółtodzioba jak Arteta w trenerce?

Ech0z komentarzy: 1059016.05.2018, 12:24

@Elastico07: no wwiadomo przeciez milioner musi byc cwaniakiem, a to ze ma klilka klubow to swiadczy o tym ze bie skupia sie na jednym a Arsenal ktory jest 13tys kilometrow od jego domu nie bedzie jego glownym zmartwieniem

depu (zawieszony) komentarzy: 21016.05.2018, 12:14

arteta, allegri czy nawet guardiola nic nie zrobia w jeden sezon... tu trzeba czasu, zeby wyciagnac ten klub z dna. sam trener nic nie da. trza przebudowy struktury. to tak jakby mieli zbudowac stadion miesiac przed MŚ.

Elastico07 komentarzy: 1326116.05.2018, 12:08

@Ech0z: Oficjalnie to wybranek Gazdzisa,a ze on jest żołnierzem Kroenke to prawdopodobnie tak jak mowisz o jego wybraniec,a cała fala hejtu bedzie szła na Gazdzisa,Kroenke to dobry cwaniak.

gunner1990 komentarzy: 376716.05.2018, 12:03

Arsenal nigdy nie wroci na szczyty NIGDY to bedzie przechodzilo z pokolenia na pokolenie , stary stan wykituje to jego syn przejmie wszystko i tak w koło macieju chyba ze sprzedadza klub jak juz totalnie bedziemy na dnie , moze w miedzyczasie wyjdzie nam sezon jak "lisom" zdobedziemy majstra wszyscy beda usmiechnieci zeby przez kolejne 10 lat nie bylo znow nic ani pucharu ani walki w LM.

piootrek2 komentarzy: 101816.05.2018, 12:01

Jeszcze nie przyszedł, a już biadolenie xD

Ech0z komentarzy: 1059016.05.2018, 12:00

Kolejna porazka klubu. raz ze.to wybraniec kroenke czyli odrazu wiadomo ze byl najtanszy i nic nie bedzie marudzil jak dostanie drobne na transfery a dwa ze.ogladalem Artete w wielu sytyacjach i nie tylko na lawce City tylko na innych.meczach np. Psg z Monaco gdzie Guardiola i Arteta byli by przygladac sie zawodnikom ( wtedy pewnie wybrali Bernardo Silve ) z tym ze Guardiola ciagle cos mowil Mikelowi a ten wygladal jak oszolomiony i robil miny typu ( nie wiem.o czym.do mnie mowisz ale napewno masz racje tak tak ) Takze nastepny sezon walka o 4 miejsce i prosze was nawet nie nastawiajcie sie na nic wiecej bo szkoda robic z siebie kretynow. To kromka jest problemem tego klubu.

jarek1 komentarzy: 59616.05.2018, 11:51

Mam mieszane uczucia z jednej strony chce żeby dać szanse Artecie ale ...niestety na logike sądze że będzie ciężko ...Arteta nie będzie miał władzy nad transferami ...uważam też że polityka czysto klubowa się nie zmieniy ...Kroenke zawsze będzie musiał zarobić ..jako kibic gdzie już długo kibicuje ...raczej stracilem nadzieje ...taki prosty przyklad jaki Klub co chce Walczyć o Trofea pozwala sobie na sprzedaż najlepszego piłkarza w danym czasie i jeszcze do Konkurenta ....???

Może będzie CUD !

daniken komentarzy: 358616.05.2018, 11:43

To już teraz wiemy od początku dlaczego poprzedłużano kontrakty z takimi drewnami jak Elneny czy Holding,od razu było wiadomo że nie przyjdzie Allegri czy Enrique bo oni żądali odpowiedniej kwoty na transfery,chcieli przebudowywać skład ale na to nie zgodził się kolekcjoner rancz,chytry Kroenke zakamuflowanej nacji.
I tak przyjdzie Arteta który tylko zastąpi papcia i będzie grał tym co ów papcio po sobie zostawił,nawet Bould z Lehmanem na niego już czekają jako starzy/nowi asystenci ^^

ArsenalFever komentarzy: 8716.05.2018, 11:41

kiedy jakis szmatlawiec pisze o jakims kox zawodniku przymierzanym do nas, to nikt w to nie wierzy, ale jak ktos pisze o swiezaku. wszyscy lykacie jak pelikany

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady