Declan Rice bohaterem Arsenalu w starciu z Bournemouth!
03.01.2026, 20:45, Mateusz Kolebuk
1531 komentarzy
Arsenal rozpoczął 2026 rok od emocjonującego zwycięstwa nad Bournemouth 3:2, a głównym architektem sukcesu był Declan Rice. Jego dwa trafienia w drugiej połowie przesądziły o losach meczu, choć początek spotkania nie zapowiadał takiego obrotu spraw.
Gabriel odkupuje winy
Pierwsza połowa przyniosła sporo emocji, a Gabriel miał w niej swoje pięć minut. Najpierw popełnił fatalny błąd, podając piłkę prosto pod nogi Evanilsona, który bez problemu pokonał Davida Rayę. Brazylijczyk szybko jednak zrehabilitował się, wykorzystując odbitą piłkę po strzale Gabriela Martinellego i doprowadzając do wyrównania.
Bournemouth naciska
Mecz był otwarty, a gospodarze nie zamierzali odpuszczać. Bournemouth atakowało z impetem, a Arsenal miał problemy z utrzymaniem rytmu gry. Marcus Tavernier i Justin Kluivert mieli swoje szanse, ale brakowało im precyzji. David Brooks również próbował swoich sił, ale jego strzał po szybkiej akcji nie znalazł drogi do siatki.
Rice na ratunek
Po przerwie Arsenal przejął inicjatywę. Viktor Gyokeres świetnie utrzymał piłkę w polu karnym, a Martin Odegaard zagrał do Rice'a, który precyzyjnym strzałem dał Kanonierom prowadzenie. Bournemouth nadal było groźne, ale Rice ponownie trafił do siatki po podaniu Bukayo Saki, który dopiero co pojawił się na boisku. Kibice Arsenalu odwdzięczyli się nową piosenką na cześć swojego bohatera.
Kroupi daje nadzieję
Bournemouth nie zamierzało się poddawać. Junior Kroupi, świeżo wprowadzony na boisko, popisał się pięknym strzałem z dystansu, który zaskoczył Rayę. Mecz znów nabrał rumieńców, a kibice gospodarzy odzyskali nadzieję. Arsenal jednak skutecznie kontrolował końcówkę spotkania i utrzymał prowadzenie, co pozwoliło im umocnić się na czele tabeli.
Co dalej?
Przed Arsenalem intensywny okres. W najbliższy czwartek zmierzą się z Liverpoolem na Emirates Stadium w Premier League. Następnie czeka ich wyjazd do Portsmouth na mecz FA Cup, a tydzień zakończą starciem z Chelsea w półfinale Carabao Cup na Stamford Bridge. To będzie prawdziwy test dla drużyny Mikela Artety.
źrodło:
4 godziny temu 0 komentarzy
4 godziny temu 0 komentarzy
4 godziny temu 5 komentarzy
06.01.2026, 21:11 10 komentarzy
06.01.2026, 08:50 13 komentarzy
06.01.2026, 08:48 6 komentarzy
05.01.2026, 15:54 39 komentarzy
05.01.2026, 15:52 8 komentarzy
05.01.2026, 15:51 1 komentarzy
05.01.2026, 15:49 4 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Widzieliście Amorima raptem kilka godzin po zwolnieniu? Najszczęśliwszy koleś na świecie, mega odprawa i nie musi się już użerać z tymi durniami zarządzającymi tym klubem.
https://i.dailymail.co.uk/1s/2026/01/05/14/105244129-15435777-image-a-16_1767623004627.jpg
@nt2b napisał: "dlatego, że każdy czytać człowiek zobaczy na wstępie, że to jest ciekawostka z AI, które często fantazjuje."
Czyli przewidywałeś, że to prawdopodobnie bzdura, ale i tak wkleiłeś, bo zgadzał się z narracją, którą chciałeś stworzyć. Nie rozumiem twojego rozumowania. @Marzag dobrze to podsumował.
@nt2b napisał: "a Ty zwyczajnie niepotrzebnie reagujesz agresją"
XD
@dtdtdod napisał: "Przecież już po kwocie transferów OUT widać, że to bzdura, Arsenal nawet połowy tej kwoty nie uzbierał. Po co rozsiewać takie fejki?"
A kto by to sprawdzał w erze AI, połowa artykułów w internecie jest wygenerowana przez AI, ma merytoryczne i faktograficzne błędy ale większości ludziom sie nie chce robić nic ponad "grok czy to prawda?" albo "chat, czy to prawda?"
@dtdtdod: dlatego, że każdy czytać człowiek zobaczy na wstępie, że to jest ciekawostka z AI, które często fantazjuje.
Natomiast nadal uważam, że przekaz całej wiadomości jest klarowny, a Ty zwyczajnie niepotrzebnie reagujesz agresją, zamiast zwyczajnie elegancko zwrócić uwagę, że coś tu nie gra. W wyniku kulturalnej rozmowy zestawienie można doprowadzić do perfekcji i - w konsekwencji - do ciekawych danych dla kibiców naszego kochanego klubu.
I nie jest to przede wszystkim artykuł, tylko komentarz na stronie. Jeżeli ktoś wiedzę o świecie czerpie z komentarzy, to mu serdecznie gratuluję. :)
@Alffik napisał: "strims.fun"
niech Bóg w dzieciach wynagrodzi
@Thoneick: strims.fun
@domino178 napisał: "nie do końca bzdura. Nie wiem jak kolega i jego AI to obliczał ale wg TM od sezonu 20-21 sprzedaliśmy zawodników za jakieś 235 mln ojro co daje trochę ponad 200mln."
Wg TM:
20-21 - 19,15 mln
21-22 - 31,40 mln
22-23 - 23,8 mln
23-24 - 69,20 mln
razem: 143,55 mln
Te 235 mln pewnie wyjdzie jak dodamy dwa kolejne sezony, ale w tym zestawieniu jest wyraźnie od 2020 do 2024
@maniekuw: ja na Trosaarda nie płakałem
@nt2b napisał: "napisałem na początku, że napisało to AI i kwoty mogą być z dupy. Natomiast bardziej chodzi o sam kontekst, niż o wydane i zarobione kwoty."
To nie rozumiem po co wklejać nieprawdziwe zestawienie. Albo sprawdzasz i wklejasz prawidłowe kwoty, albo nie wklejasz wcale. Mało jeszcze w sieci fejkowych informacji, że samemu postanowiłeś takie stworzyć?
When you realise Ruben Amorim and Enzo Maresca are the last two managers to win the Premier League manager of the month award
@dtdtdod: nie do końca bzdura. Nie wiem jak kolega i jego AI to obliczał ale wg TM od sezonu 20-21 sprzedaliśmy zawodników za jakieś 235 mln ojro co daje trochę ponad 200mln.
@dtdtdod: napisałem na początku, że napisało to AI i kwoty mogą być z dupy. Natomiast bardziej chodzi o sam kontekst, niż o wydane i zarobione kwoty.
@nt2b napisał: ">>> ARSENAL FOOTBALL CLUB
Okres: 2020/21-2023/24.
Trenerzy: 1 (Arteta).
Transfery:
IN ok. €900-950 mln.
OUT ok. €300 mln.
NET ok. -€600-650 mln."
Przecież już po kwocie transferów OUT widać, że to bzdura, Arsenal nawet połowy tej kwoty nie uzbierał. Po co rozsiewać takie fejki?
help... strimsy jeszcze isnieją ?
Junajted to potrzebuje trenera typu Mourinho czy Conte, ktory pouklada zespol i wyciagnie z niego co najlepsze, bo jak widac po Amorimie, klub nie chce managera, tylko trenera. Swoja droga wymienieni Panowie tez byliby tylko opcja na rok czy 2, bo po tym czasie tez chcieliby w koncu dostac pilkarzy, ktorych oni chca, a nie tych, ktorych rzuci im klub. Identyczna sytuacja na w Smerfach. Dlatego, jesli nie zmienia podejscia, to dalej beda w doopie.
Nuno Espírito Santo o krok od zwolnienia z West Hamu! Władze klubu poważnie rozważają zakończenie współpracy z menedżerem po serii rozczarowujących rezultatów. Sytuacja staje się coraz trudniejsza – Portugalczyk traci poparcie w klubowej szatni w związku z rosnącymi obawami dotyczącymi jego taktyki oraz sposobu zarządzania zespołem. Nadchodzące starcie przeciwko Nottingham Forest zostało uznane za „absolutnie decydujące” dla dalszych losów szkoleniowca na London Stadium.
Florian Plettenberg – Jacob Steinberg [The Guardian]
@eisz: bardzo możliwe. Też jestem zdania, że edu jako negocjator to dobrze wyglądał tylko przy grillu ;)
@adek504:
Odpisz mi na posta co wyslalem rano :(
@Marzag: z pewnością pieniądze dla nich znaczenie mają ogromne, ale jak pisałem poniżej - bez pracy od 0 nic tam nie będzie.
Dlatego uważam, że zatrudnienie kolejnego trenera na dorobku im nie da oczekiwanych rezultatów.
Historia jest już historią. Można powiedzieć, że emery z nie jednego pieca jadł chleb, a wybierając trenera muły powinny kierować się przede wszystkim właśnie tym - doświadczeniem w staraniach z topka ligi i w pucharach.
Glasner w LE nie ma jakoś wybitnych statystyk z CP
@pablofan:
ja strzelam, ze to byla autonomiczna decyzja, ale nie Edu, a Marinakisa, ktory jest (byl? xD) dobrym ziomeczkiem Ange'a. U Edu jednak chyba szwankuje jednak jego Ego, bo wydaje mi sie, ze z Arteta tez popsul relacje zanim odszedl i oferta z NF troche spadla z nieba i nie robili kwasu, tylko rozstali sie w zgodzie. IMO Arteta chcial kogos bardziej kompetentnego jako dyrektora, po przepuszczeni np okazji na Joana Garcie.
@maniekuw napisał: "I tu trzeba oddać zarządowi bo w pewnym momencie chyba nie było kibica, który nie chiał zwolnienia Artety"
Było conajmniej kilku tu na stronie, oczywiście byli notorycznie wyzywani od zaślepionych w Artetę i wyśmiewanych.
Tu nawet niektórzy by Sakę za 100mln pogonili gdy miał 21 czy 22 lat bodajże. Bo ich zdaniem za to to by można 2-3 super piłkarzy kupić.
@Adamarsenal1: Edu próbował z buta zawojować NFO i właśnie tak się kończy wykonywanie pochopnych poleceń. Relacje pomiędzy trenerem a prezesem były jakie były, ale nikt wcześniej tyle dobrego dla NFO nie zrobił jak NES… zamiast starać się ugasić pożar, to on tylko dołożył do ognia. Decyzja o zatrudnieniu Postecoglu kompletnie się nie sprawdziła, ale samo to, że on nie ogóle dostał pracę po tym jak o mało co Tottenhamu z ligi nie spuścił, to już w ogóle jakaś komedia. Pytanie tylko ile w tym wszystkim było autonomii Edu? Generalnie dobrze się stało, że go u nas nie ma.
Do wszystkich, którzy pragną zwolnienia Artety.
Uwaga: to nie raport Deloitte, tylko podsumowanie od AI ;)
Dane mogą nie być idealne, ale dają całkiem niezły obraz sytuacji.
>>> KONTEKST PORÓWNANIA
Porównanie dotyczy 4 pełnych sezonów transferowych: 2020/21-2023/24.
To pierwszy okres, w którym Arteta miał pełne letnie okna transferowe.
Dodatkowy kontekst historyczny:
Chelsea - start Abramowicza (2003/04-2006/07).
Manchester City - start szejków (2008/09-2011/12).
Manchester United - era post-Mourinho i ten sam okres co Arteta (2020/21-2023/24).
>>> ARSENAL FOOTBALL CLUB
Okres: 2020/21-2023/24.
Trenerzy: 1 (Arteta).
Transfery:
IN ok. €900-950 mln.
OUT ok. €300 mln.
NET ok. -€600-650 mln.
Liga - miejsca i punkty:
2020/21 - 8.
2021/22 - 5. (69 pkt).
2022/23 - 2. (84 pkt).
2023/24 - 2. (89 pkt).
Wniosek: Arsenal doszedł do poziomu mistrzowskiego, a nie "top 4".
>>> MANCHESTER UNITED FOOTBALL CLUB
Ten sam okres: 2020/21-2023/24.
Trenerzy: 3 (Solskjaer, Rangnick, Ten Hag).
Transfery:
IN ok. €900-1 000 mln.
OUT ok. €300-350 mln.
NET ok. -€600-650 mln.
Liga - miejsca:
2 -> 6 -> 3 -> 8.
Najlepszy sezon: 75 pkt.
Wniosek: Te same pieniądze, zupełnie inny efekt sportowy.
>>> MANCHESTER CITY FOOTBALL CLUB
START ERY SZEJKÓW (2008/09-2011/12).
Transfery nominalnie:
IN ok. €580 mln.
OUT ok. €127 mln.
NET ok. -€450 mln.
Korekta inflacyjna:
€580 mln wtedy ok. €850-900 mln dziś.
NET -€450 mln wtedy ok. -€650-700 mln dziś.
Wniosek: Realnie wydatki porównywalne lub wyższe niż Arsenal Artety, ale bez czyszczenia kadry.
CITY JAKO PUNKT ODNIESIENIA W ERZE ARTETY.
Okres: 2020/21-2023/24.
Punkty ligowe:
86 mistrz -> 93 mistrz -> 89 mistrz -> 91 mistrz.
Cztery mistrzostwa w cztery lata.
Średnio ok. 90 punktów na sezon.
Transfery:
IN ok. €750-800 mln.
OUT ok. €350-400 mln.
NET ok. -€400 mln.
Kontekst: City było elitą przed 2019. Transfery służą utrzymaniu dominacji, nie budowie od zera.
>>> CHELSEA FOOTBALL CLUB
TEN SAM OKRES CO ARTETA (2020/21-2023/24).
Trenerzy: 3 (Lampard, Tuchel, Potter, Lampard-tymczasowo).
Transfery:
IN ok. €1,05-1,10 mld.
OUT ok. €350-400 mln.
NET ok. -€700 mln.
Liga - miejsca:
4 -> 4 -> 3 -> 12
Trofea:
Liga Mistrzów 2021 (Tuchel).
Wniosek: Chelsea wygrała Ligę Mistrzów, ale przy częstych zmianach trenerów
i kierunku sportowego nie zbudowała stabilnego projektu ligowego.
START ABRAMOVICZA (2003/04-2006/07).
Transfery nominalnie:
IN ok. €517 mln.
OUT ok. €91 mln.
NET ok. -€425 mln.
Korekta inflacyjna:
€517 mln wtedy ok. €900-950 mln dziś.
NET -€425 mln wtedy ok. -€750 mln dziś.
Efekt:
Dwa mistrzostwa w trzy lata.
Wniosek: Chelsea zainwestowała ogromne środki natychmiast,
co szybko przyniosło sukces sportowy,
ale było to podejście krótkoterminowe, bez etapu budowy projektu.
>>> NAJWAŻNIEJSZA STATYSTYKA
84 i 89 punktów Arsenalu.
To poziom mistrzowski w większości sezonów Premier League w historii.
Jedyny powód braku tytułu:
City Guardioli zdobywające regularnie około 90 punktów.
Oj, tak. Bardzo proszę, xavi do united. Komedia się nie skończy.
@maniekuw napisał: "trzeba oddać zarządowi bo w pewnym momencie chyba nie było kibica, który nie chiał zwolnienia Artety"
Oj było tych kibiców trochę, którzy nie chcieli zwolnienia Artety
@bizooon napisał: "pełna zgoda, a początki Artety nie zapowiadały takiego skutecznego i stabilniego grania. Nawet jak zrezygnował z gry efektownej to nie spadła efektywność. Płakaliśmy że jakiś Trossard, jakiś Merino, a się Ci dwaj okazują dżokerami w talii."
I tu trzeba oddać zarządowi bo w pewnym momencie chyba nie było kibica, który nie chiał zwolnienia Artety
Edu Gaspar, the Nottingham Forest head of global football, is under increasing scrutiny ahead of Tuesday’s huge clash with West Ham and Nuno Espirito Santo.
Doubts are growing over the ex-Arsenal sporting director’s long-term future.
@JPercyTelegraph
@ksowa90 napisał: "Guehi bedzie nasz"
Myślisz, że będzie chciał siedzieć na ławce?
@pablofan napisał: "zgadzam się, ale czy muły to obecnie duży klub? Finansowo tak, marketingowo też, ale cała reszta na jest na dnie."
Gdyby Emery miał takie wyniki na początku sezonu z United jak miał z Aston Villą to by był pewnie zwolniony. Amorim tak długo się ostał na stołku bo miał odprawę sporą której klub nie chciał płacić.
@Mastec30: Guehi bedzie nasz
@Garfield_pl: zgadzam się, ale czy muły to obecnie duży klub? Finansowo tak, marketingowo też, ale cała reszta na jest na dnie. Oni już tyle razy próbowali wszystkiego, że muszą w końcu przeprowadzić chirurgiczny zabieg i najlepiej, żeby dokonał go właśnie ktoś, kto tą ligę zna, ma doświadczenie i! Jest ambitny, ale jednoczenie potrafiący robić wyniki posiadając „wątpliwej” jakości kadrę :) dlatego myślę o Emerym. Natomiast w mediach mówi się także o Glasnerze, ale to kolejny eksperyment by był
@Marzag napisał: "Moim zdaniem bardzo szybko było widać jego rękę, za Emerego graliśmy chaotycznie, obrona grała trochę bezsensownie, a tu od początku po kilku -kilkunastu tygodniach było widać zmiany w sposobie poruszania się całej drużyny, widać było że grają z jakimś pomysłem ale umiejętności nie wystarczyło"
Tak było
@Rynkos7: muły przede wszystkim muszą zejść z oczekiwań. Poza marką oni nie są już wielkim klubem i póki tego sobie nie uświadomią, to nie zrobią kroku do przodu.
Arteta odbudował ten klub krok po kroku i jak widać skutecznie. Innej metody nie ma.
Kolejna rzecz, i nie wiem gdzie tu leży problem oraz jego rozwiązanie, to fakt, że oni tych piłkarzy niszczą. Nie ważne kto by w tym klubie nie grał, traci na „talencie”. W porównaniu do nas to MA pod tym względem jest wybitnym specem. Przykład Wielu naszych graczy, a szczególnie GM6, Kaia to potwierdza. Od tego muszą zacząć
@Garfield_pl napisał: "Exc: Man City explore move for Crystal Palace captain Marc Guehi for January. Follows injuries to Ruben Dias & Josko Gvardiol. No final decision from City over formal approach but interest has accelerated. Liverpool and Bayern Munich also interested."
A mówiłem rano że to żaden problem dla nich sprowadzić obrońcę. Oby do tego nie doszło ale jak dojdzie to jest właśnie poziom aktywności jaki był wymagany u nas przez ostatnie zimowe okienka. Brakowało nam takiej reakcji
Delap moim zdaniem wczoraj świetne zawody
@pablofan napisał: "ja na miejscu mułów bym ściągnął Dracule, ale wątpliwe jest żeby go AV puściła lecz nigdy nie wiadomo ;) wiem, że w większych klubach sobie średnio poradził, ale udowodnił, że potrafi ułożyć zespół, ustabilizować, a do tego dołożyć rozgrywki międzynarodowe. Obecnie muły wlasnie tylko i wyłącznie o tym powinny myśleć - o stabilności :D jak znów będą szukać cudotwórcę, to za 2 lata kolejna karuzela będzie ;)
U nas mu nie poszło, ale nie oszukujmy się! Mieliśmy od ch. Gorsza jakościowo kadrę od tego co ma/mial MU. Tam po prostu jest zepsuty orgaznim i póki go nie wyleczą, to jajo z tego będą mieli. Podobnie było u nas tylko, że dla Edu od początku targetem na ławkę był Arteta."
Tylko że Emery potwierdził wcześniej że duże kluby nie są dla niego, a w mułach masz kilku ananasków, którzy słuchać się go nie będą, jak się im znudzi. To co utd powinno zrobić, to znaleźć trenera, i dać mu czas i pozwolić po swojemu budować, wspierając, i niekoniecznie wywalając gruby hajs od początku, ale jak będą tak co chwilę zmieniać to zostanie po każdym kolejnym trenerze kadra, która kolejnemu nie będzie pasować i tak się będą bujać, ale w sumie mi to nie przeszkadza xd
Exc: Man City explore move for Crystal Palace captain Marc Guehi for January. Follows injuries to Ruben Dias & Josko Gvardiol. No final decision from City over formal approach but interest has accelerated. Liverpool and Bayern Munich also interested.
Miałem o tym pisać, że po tych kontuzjach jeszcze się po niego wybiorą.
@bizooon napisał: "początki Artety nie zapowiadały takiego skutecznego i stabilniego grania."
Moim zdaniem bardzo szybko było widać jego rękę, za Emerego graliśmy chaotycznie, obrona grała trochę bezsensownie, a tu od początku po kilku -kilkunastu tygodniach było widać zmiany w sposobie poruszania się całej drużyny, widać było że grają z jakimś pomysłem ale umiejętności nie wystarczyło (i pewnie jeszcze czasu) żeby to doprowadzić do odpowiedniego poziomu
@Garfield_pl: ja na miejscu mułów bym ściągnął Dracule, ale wątpliwe jest żeby go AV puściła lecz nigdy nie wiadomo ;) wiem, że w większych klubach sobie średnio poradził, ale udowodnił, że potrafi ułożyć zespół, ustabilizować, a do tego dołożyć rozgrywki międzynarodowe. Obecnie muły wlasnie tylko i wyłącznie o tym powinny myśleć - o stabilności :D jak znów będą szukać cudotwórcę, to za 2 lata kolejna karuzela będzie ;)
U nas mu nie poszło, ale nie oszukujmy się! Mieliśmy od ch. Gorsza jakościowo kadrę od tego co ma/mial MU. Tam po prostu jest zepsuty orgaznim i póki go nie wyleczą, to jajo z tego będą mieli. Podobnie było u nas tylko, że dla Edu od początku targetem na ławkę był Arteta.
@maniekuw napisał: "Trzeba docenić jak klub wyszedł obronną ręką po odejściu Wenegera."
pełna zgoda, a początki Artety nie zapowiadały takiego skutecznego i stabilniego grania. Nawet jak zrezygnował z gry efektownej to nie spadła efektywność. Płakaliśmy że jakiś Trossard, jakiś Merino, a się Ci dwaj okazują dżokerami w talii.
@krzykus1990 napisał: "Haaland już 3 mecze z rzędu nie strzela gola co to się stanęło?!"
Jak oglądałeś mecz albo skróty to można rzec jedno: CUD!
Miał na lewej nodze 2 conajmniej dobre okazje i nie wpadła żadna. Mamy dużo kibiców w Afryce, ktoś trochę jego włosów musiał ukraść i laleczkę uszyć :)
Ale tak na poważnie. Taki Papszun w United. Myślę, że gorszych wyników by nie robił niż Amorim.
@Furgunn napisał: "Xavi jest otwarty na objęcie Manchester United - jego CV leży na stole"
Tiki taka z Harrym Maguire'rem!
Spory ruch na ławkach trenerskich, a kilku już czeka w kolejce do zmiany. Trzeba docenić jak klub wyszedł obronną ręką po odejściu Wenegera.
@Marzag:
Ciekawe jak Diaz czy tez cos powaznego
Amorim i Maresca chyba chcieli mieć władzę jak potężny Mikelo.
Eze dzwoni rano do Arcziego, ten na whatsappie do młodego Kromki i o 21:30 transfer dopięty :)
Oliver Glasner top target to be next Manchester United manager
@ozzy95 napisał: "Chłop nie wytrzyma ciśnienia, to taki mentalny Probierz,"
Brzmi wyśmienicie :)
@alexis1908 napisał: ": o tak niech wezmą genetyka :D"
Kandydat marzenie.
@Furgunn napisał: "Xavi jest otwarty na objęcie Manchester United - jego CV leży na stole
Podobno od dawna marzy o tym stanowisku."
Chłop nie wytrzyma ciśnienia, to taki mentalny Probierz, syndrom oblężonej twierdzy, kiedy notuje słabsze wyniki i wzrasta krytyka mediów. Jeśli oni go zatrudnią to za kilkanaście miesięcy rozpocznie się nowy cykl życia trenera United.