Derby w EFL Cup: West Ham vs Arsenal

Derby w EFL Cup: West Ham vs Arsenal 31.10.2023, 07:17, Dominik Kwacz 764 komentarzy

Zgodnie z planem, Arsenal bez większego wysiłku pokonał Sheffield w ostatni weekend. Zanim w kolejnej kolejce Kanonierzy zmierzą się z drużyną Newcastle, w środku tygodnia zagrają z West Hamem w ramach EFL Cup.

Młoty po dość solidnym początku sezonu, w którym udało im się m.in. pokonać Chelsea, grając od 67 minuty w dziesiątkę i ograć na wyjeździe Mewy 1:3, zaliczają zjazd formy. Trzy ostatnie mecze to porażki z Aston Villą 1:4, Olympiacosem 1:2 i szczególnie zaskakująca przed własną publicznością z Evertonem w ostatni weekend - 0:1. Mimo to wciąż pozostają liderami grupy A ligi Europy. W wyśmienitej formie znajduje się Jarrod Bowen, który ma na koncie już 6 trafień i dwie asysty. Jego koledzy z zespołu jednak pozostają mocno w tyle.

Mikel Arteta w meczu z The Blades dokonał kilku roszad, czego beneficjentem był między innymi Kuba Kiwior. Polak rozegrał pełne 90 minut, notując solidny występ. Należy tu jednak zaznaczyć, że ofensywa gości w tym meczu zasadniczo nie istniała i Polak nie miał z byt wiele do roboty. 72 minuty otrzymał też dawno niewidziany w dłuższym wymiarze Emil Smith-Rowe, jednak show skradł inny produkt akademii Hale End - Eddie Nketiah, który popisał się nieprzeciętnej urody hattrickiem. Wysokie zwycięstwo nie było niespodzianką, jednak forma zespołu pomimo rotacji niewątpliwie mogła ucieszyć Hiszpana.

David Moyes ma do dyspozycji wszystkich swoich podopiecznych. Z kolei u Kanonierów sytuacja przedstawia się następująco:

Capture.JPG

Choć Puchar Ligi to teoretycznie najmniej prestiżowe trofeum, o jakie biją się w tym sezonie obie drużyny, Arsenal nie zdobył go od sezonu 1992/93, a West Ham jeszcze nigdy. Być może rezerwowi, którzy szczególnie zaimponowali hiszpańskiemu menadżerowi, zachowają swoje miejsce i tym razem, lub też okazję dostanie któryś z juniorów. Dla gości będzie to również okazja do rewanżu za ostatni ligowy pojedynek, w którym Arsenal roztrwonił dwubramkową przewagę i ostatecznie zremisował.

Rozgrywki: Puchar Ligi
Miejsce: London Stadium, Londyn
Data: Środa, 1 listopada, godzina 20:30 czasu polskiego
Sędzia: Simon Hooper
Transmisja: 20:30 w Viaplay

Mikel ArtetaPuchar LigiWest Ham United autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
M4rcin komentarzy: 193231.10.2023, 13:18

Jak juz przytaczacie te statystyki Ramdsdale vs Raya to sobie chociaż zobaczcie w jakich składach grali. Aaron grał w jakims dziwnym systemie z parteyem na po a Raya ma najsilniejszą mozliwą druzyne. Ramsdale podstawową obronę (White-Saliba-Gabiel-Zinchenko) miał tylko raz w meczu z United

KapitanJack10 komentarzy: 5791 newsów: 431.10.2023, 13:13

@jedi133 napisał: "Odnośnie bramkarza. Ja tylko przypomnę, że Pep kiedyś sadzał Ake, Stonesa, Fodena, Walkera, Silve. Niektórzy byli przyspawani do ławki nawet pół sezonu. Efekt jest taki, że weszli na wyższy poziom."
Pep to przede wszystkim na wejściu pozbył się Harta, który rozegrał ponad 250 meczów i wymienił na doświadczonego Bravo. Dopiero późnej znalazł Edersona.
Polepszył grę, odstawiając legendę klubu i zastępując ją półśrodkiem.
Arteta polepszył grę wymieniając solidnego Leno, to i teraz może mu się uda. A nawet jeśli Raya nie jest naszym Edersonem, to Ramsdale nie jest bramkarzem, który do końca kariery będzie niezastąpiony między słupkami.

Najlepsza cecha Artety, to zakończenie ery przeciętniactwa. Musisz dawać coś więcej niż tylko solidną grę. Mikel pozbył się wielu piłkarzy, którzy grali, bo "nie są tacy źli" (Torreira, Kolasinac, Tierney, Bellerin, Laca, Leno). Ramsdale może nam się wydawać dobrym bramkarzem, ale trener widzi na tej pozycji pole do poprawy i nie kieruje się nędznymi argumentami typu - Aaron fajny chłopak, Aaron nie zawalił dużo, Aaron grał dobrze cały sezon.. Widać szansę na ulepszenie? Ulepszamy.

jedi133 komentarzy: 154131.10.2023, 12:45

Odnośnie bramkarza. Ja tylko przypomnę, że Pep kiedyś sadzał Ake, Stonesa, Fodena, Walkera, Silve. Niektórzy byli przyspawani do ławki nawet pół sezonu. Efekt jest taki, że weszli na wyższy poziom. Tak to u niego działało i nie wiem, czy nie tą droga idzie Arteta z Ramsdale, Vieirą czy ESR.

dan komentarzy: 77131.10.2023, 12:45

Ramsdale
White Gabriel Kiwior Zinchenko
Elneny Jorginho Vieira
Nelson Havertz Trossard

Myślę że Tomi wyjdzie w pierwszym na sroki.

ozzy95 komentarzy: 2261 newsów: 131.10.2023, 12:36

@thegunner4life napisał: "Ale by był numer jak Kane odszedł, a Tottenham by wygrał mistrzostwo teraz xd"

Nie no, bez przesady...są jakieś granice smaku, jeśli chodzi o żarty xD

dan komentarzy: 77131.10.2023, 12:32

@Matelko: Nwaneri jest kontuzjowany od kilku tygodni i chyba nie wrócił jeszcze do treningów...

ozzy95 komentarzy: 2261 newsów: 131.10.2023, 12:22

@Marcel90 napisał: "Slabo jezeli Arteta daje jawny sygnal, ze nie trzeba zasluzyc na miejsce w skladzie, wystarczy ze on ma swoja wizje"

Ale idąc takim tokiem rozumowania wychodzi na to, że każdy piłkarz przychodzący do nas powinien na początek swoje wysiedzieć na ławce i czekać na szansę, bo ktoś inny jest dłużej w klubie i ma pierwszeństwo?

Trenerzy mają swoją wizję i ściągają piłkarzy pod swoje pomysły. Nie wiem czemu robi się z tego taką sensację w przypadku Ramsdale'a i Rayi. Arteta był fanem Hiszpana od dłuższego czasu i o tym się pisało na Wyspach, chciał bramkarza który będzie jeszcze lepiej grał nogami. Cóż, na razie Raya popełnił w tym aspekcie kilka błędów, ale ogółem statystyki ma bardzo dobre, co ktoś poniżej pokazał. Kibice często utożsamiają się za bardzo z pewnymi graczami, zapominając, że koniec końców to trener/menedżer ma ostatnie słowo i zarządza kadrą i składem. To jest ich zawód, biorą za to ciężkie pieniądze, ale nie róbmy z nich bożków i nie użalajmy się z powodu tego, że ktoś posiedzi chwilę na ławie. Tak jak w życiu i każdym innym zawodzie, oni też mają kogoś nad sobą. Na końcu, jeśli coś pójdzie nie tak to odpowiada za to Arteta, a Aaron może wskoczyć do składu.

thegunner4life komentarzy: 910031.10.2023, 12:14

Ale by był numer jak Kane odszedł, a Tottenham by wygrał mistrzostwo teraz xd

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 131.10.2023, 12:02

Za bardzo emocjonalnie podchodzicie do zmiany bramkarza, jeśli Raya nie będzie popełniał błędów przez które Arsenal traci punkty to będzie grał i będzie to dobra decyzja a jeśli będzie takie popełniał to w jego miejsce wskoczy Ramsdale i wtedy to Raya będzie siedział na ławce i czekał na swoją szansę. Nikt nie musi odchodzić, ani się obrażać. To są dorosłe chłopy a nie niezrównoważone nastolatki ktore się pokłóciły o chłopaka. Dopiero 1/4 sezonu minęła a niektorzy tutaj tak emocjonalnie podchodzą do zmiany bramkarza że chyba zakładają że Ramsdale już nigdy nie zagra w premier league albo champions league.

Marcel90 komentarzy: 875131.10.2023, 11:57

Pomijajac fakt, kto powinien obecnie bronic w lidze angielskiej, odsuniecie Ramsdale''a od LM jest zwyczajnie chamskie. W duzej mierze to wlasnie dzieki niemu, Arsenal znowu gra w LM ( nie ujmujac oczywiscie zadnemu zawodnikowi z pola). Aaron, tak jak i reszta druzyny ciezko pracowali na to, zeby miec mozliwosc zagrac w tych spektakularnych rozgrywkach, tymczasem przyszedl Raya i za darmo dostal miejsce zarowno w LM jak i w EPL. Slabo jezeli Arteta daje jawny sygnal, ze nie trzeba zasluzyc na miejsce w skladzie, wystarczy ze on ma swoja wizje. Swoja droga ten tekst o rotacji bramkarza w 60-70 minucie tez uderzal stricte w Aarona bo sugeruje, ze moglibysmy miec wiecej punktow, gdyby tylko odwazyl sie na takie zmiany

Mastec30 komentarzy: 749431.10.2023, 11:40

@Pitu88 napisał: "aya wygrał z nim "rywalizację" kompletnie bez powodu"

No i właśnie to najbardziej boli w tym wszystkim. Raya przyszedł w 2 połowie sierpnia. 2 tygodnie treningów, przerwa reprezentacyjna i Aaron już ląduje do szafy. A miał chociażby bardzo dobry mecz o Tarcze, wybronił karnego i pare sytuacji. Gdyby to sie jeszcze odbyło na jakichś bardziej sprawiedliwych zasadach z jakimś chociaż złudzeniem rywalizacji ale to była niemal błyskawiczna zmiana w bramce a każdy wtedy łyknął bzdury o rywalizacji czy rotacji bramkarzy. Dobrze to Gutka mówi, jak masz dwie jedynki to tak naprawdę nie masz żadnej i prędzej czy później ktoryś z tej dwójki odejdzie

fabregas1987 komentarzy: 2611531.10.2023, 11:31

@Pitu88: w jakim sensie Aaron jest człowiekiem Arsenalu? Zanim tu przyszedł nie mial nic wspólnego z tym klubem, tak samo jak David

kaziu874 komentarzy: 685931.10.2023, 11:16

A argument z tym, że Raya odejdzie do Barcy to gdybanie i wróżenie z fusów. Może Aaronowi się odezwie DNA Sheffield i też tam będzie chciał wrócić?

kaziu874 komentarzy: 685931.10.2023, 11:14

@Pitu88 napisał: "Wg mnie Ramsdale jest lepszym bramkarzem, jest wyższy i bardziej charakterny. Raya wygrał z nim "rywalizację" kompletnie bez powodu - wiadomo, że Arteta ma swoich ulubieńców. Dodatkowo Ramsdale to człowiek Arsenalu, a co do Rayi już mam obawy, że odezwie się dna farselony"
Nie do końca się zgodzę. Warunki fizyczne są ważne ale nie najważniejsze, czego idealnym przykładem może być Casillas, który był niższym bramkarzem od Rayi. Czy wygrał rywalizację bez powodu to też nie do końca, bo w tamtym sezonie Hiszpan był po prostu lepszy od Anglika i mimo niepewnych interwencji (po których sam miałem nadzieję, że go Arteta zmieni w którymś tam meczu) nie można pisać że to słaby bramkarz. Oby ta decyzja się obroniła z korzyścią dla klubu i kibiców.

Dzulian komentarzy: 289331.10.2023, 11:07

Jeszcze rok temu każdy by płakał za Parteyem. Ale na szczęście dyrektor Rice zmniejszył znaczenie tych jego kontuzji.

kaziu874 komentarzy: 685931.10.2023, 11:03

@sWinny napisał: "Mikel Arteta on Thomas Partey: "I think he will be out for weeks. I don't know how long, he has another appointment today." [@TomCantonMedia]"
Mega szkoda Parteya i poważne osłabienie dla nas. Jeszcze się okaże, że Elneny dostanie całkiem sporo szans w tym sezonie.

Pitu88 komentarzy: 220931.10.2023, 10:57

Wg mnie Ramsdale jest lepszym bramkarzem, jest wyższy i bardziej charakterny. Raya wygrał z nim "rywalizację" kompletnie bez powodu - wiadomo, że Arteta ma swoich ulubieńców. Dodatkowo Ramsdale to człowiek Arsenalu, a co do Rayi już mam obawy, że odezwie się dna farselony

sWinny komentarzy: 815931.10.2023, 10:50

Mikel Arteta on Thomas Partey: "I think he will be out for weeks. I don't know how long, he has another appointment today." [@TomCantonMedia]

Pewnie timber wcześniej wróci

M4rcin komentarzy: 193231.10.2023, 10:45

@coooyg11 napisał: "jakby był takim kozakiem jak niektórzy go tutaj opisują, to w reprezentacji nie broniłby średni Pickford :)"

Przecież tam gra maguir czy Henderson a white nie jest w ogóle powoływany więc nie szukałabym tam logiki typy najlepsi grają

Mastec30 komentarzy: 749431.10.2023, 10:41

@coooyg11 napisał: "ale wystarczy sprawdzić statystki wprowadzenia piłki przez jednego i drugiego, a zrozumie się dlaczego Arteta stawia właśnie na niego."

Raya ma więcej kontaktów z piłką to fakt ale % pass: 77 - 78 jest niemal identyczny, Saves per match: 1.25 - 1.33 też bardzo zbliżony a to porównanie w którym Raya ma już więcej rozegranych spotkań. A w tych statystykach nie przewija się np błędy indywidualne bo tutaj mógłby królować Raya.

Ja w każdym razie rozumiem dlaczego Raya gra ale się z tym najzwyczajniej w świecie nie zgadzam.

@coooyg11 napisał: "ednak jakby był takim kozakiem jak niektórzy go tutaj opisują, to w reprezentacji nie broniłby średni Pickford"

Tu się nie zgodzę bo Southgate ma swoich faworytów na których stawia bez względu na wszystko jak Maguire. Lepszych trzyma na ławce

@coooyg11 napisał: "Raya ma dużo większy wpływ w rozgrywaniu niż Ramsdale"

Tu by się przydała heatmapa albo rozrysowanie tych podań bo mam wrażenie że te podania w większości w obronie od stopera do stopera czyli po prostu bezpiecznie podania a te dłuższe piłki które pozwalały by ominąć linie pomocy i przenieść szybko akcje to przodu to lądują w aut i już ten % nie jest taki super.

sWinny komentarzy: 815931.10.2023, 10:40

@Womanizer: też bym widział podobny skład. Tylko za bena dałbym cedrica. Za ode vieire. No i gdzieś w drugiej połowie chciałbym zobaczyć kogoś z akademii.

Womanizer komentarzy: 1017031.10.2023, 10:36

Mamy jednego zdrowego napastnika, więc Nketiah może usiąść przed meczami z Newcastle i Sevilla które są mega ważne. Takie coś bym stawiał:

Ramsdale
White-Gabriel-Kiwior-Tomiyasu
Jorginho-Smith-Rowe-Odegaard
Trossard-Havertz-Nelson

sWinny komentarzy: 815931.10.2023, 10:23

No to jest mistrz świata i okolic :D

Erik ten Hag has claimed that Manchester United are incapable of playing like his successful Ajax team because the players in his squad are more accustomed to long-ball football.

(Source: @TimesSport)

Melek komentarzy: 16931.10.2023, 10:19

Kupiliśmy nowego bramkarza, bo przy całej sympatii za charakter, Aaron nie jest wybitny na bramce, a w ubiegłym sezonie też popełniał masę błędów. Obecnie trudno powiedzieć, że raya jest znacznie lepszy, bo nasza bramka nie była mocno ostrzeliwana, ale Raya na pewno lepiej gra nogami, chociaż błędów nie unika.
https://www.youtube.com/watch?v=tml_AfyXcO8

coooyg11 komentarzy: 368931.10.2023, 10:16

https://www.youtube.com/watch?v=tml_AfyXcO8

Ogólnie większość z bramek jest normalna i nie winiłbym za to Aarona, ale jest kilka rodzynków w których powinien zachować się lepie, dodatkowo też jest tutaj strzał z połowy który dostał za kołnierz (nawiązuje do domniemanego błędu Rayi przy bramce Mudryka)

coooyg11 komentarzy: 368931.10.2023, 10:12

PS. Bardzo lubię Aarona, całkowicie utożsamił się z naszym klubem, jednak jakby był takim kozakiem jak niektórzy go tutaj opisują, to w reprezentacji nie broniłby średni Pickford :)

coooyg11 komentarzy: 368931.10.2023, 10:09

@Mastec30: @grzegorz1211:

W skrócie, jeden i drugi w aspektach bramkarskich są na bardzo zbliżonym poziomie, Aarona dałbym trochę wyżej, jednak udział w rozegraniu i kontaktów z piłką jest na dużo wyższym poziomie u Hiszpana i właśnie dlatego on gra.

coooyg11 komentarzy: 368931.10.2023, 10:07

@Mastec30: zgodzę się z tym, że popełnił kilka błędów i jak na razie jest dość niepewny, ale wystarczy sprawdzić statystki wprowadzenia piłki przez jednego i drugiego, a zrozumie się dlaczego Arteta stawia właśnie na niego. Chcemy budować akcje od bramkarza, jest to ryzykowne i pewnie stracimy przez to jakąś bramkę, jednak na podstawię pierwszych meczów obu Panów:

1) Ramsdale - 4 mecze, 5 obronionych strzałów, 1 czyste konto, 4 gole stracone, 74 UDANE PODANIA,
2) Raya - 5 meczów, 8 obronioncyh strzałów, 3 czyste konta, 4 gole stracone, 154 UDANE PODANIA,

Raya ma dużo większy wpływ w rozgrywaniu niż Ramsdale i przez ten czynnik dopóki nie dopuści się jakiejś fatalnej pomyłki będzie bronić.

grzegorz1211 komentarzy: 1040331.10.2023, 10:07

@Mastec30 napisał: "Nie ma skoku jakościowego z nim w bramce."
Dokładnie, a wręcz przeciwnie jest sporo nerwów przez niego co może się odbić na pewności siebie obrońców

Mastec30 komentarzy: 749431.10.2023, 09:56

@coooyg11 napisał: "nie wiem czy wiesz, ale to właśnie Raya był TOP 3 tamtego sezonu."

Nie widziałem Rayi w żadnej 11tce sezonu za to Ramsdale był chociażby w PFA Premier League Team of the Year. I wybronił nam mase spotkań.

@coooyg11 napisał: "Rozumiem, że jak Aaron popełniał błędy w tamtym sezonie to też domagałeś się Turnera do pierwszego składu?"

Nie domagałem się Turnera bo to nie ten poziom ale teraz domagam się Ramsdale bo to ten poziom. Zresztą Ramsdale stracił miejsce w składzie bez większego powodu a Raya z każdym meczem nam te powody daje. Tylko fart uratował go od straty bramek z City i Chelsea, przez co mogliśmy te mecze przegrać. Bramka z Lens też na jego konto. Jego gra nogami nie robi różny, wręcz przeciwnie tych strat w dłuższych piłkach jest sporo. Nie ma skoku jakościowego z nim w bramce.

coooyg11 komentarzy: 368931.10.2023, 09:49

@Mastec30: nie wiem czy wiesz, ale to właśnie Raya był TOP 3 tamtego sezonu.

Rozumiem, że jak Aaron popełniał błędy w tamtym sezonie to też domagałeś się Turnera do pierwszego składu?

Mastec30 komentarzy: 749431.10.2023, 09:46

@sickstick napisał: "Nie wiem ale lat ma spędzić, ale póki spędził na niej... 1,5 miesiąca."

No i póki co jakieś info o jego odejściu to zwykłe ploty. W sumie co innego pismaki mogą wymyślić w sezonie ogórkowym jak siedzi na ławie podstawowy bramkarz. Jeżeli po zakończeniu sezonu nic się nie zmieni i będzie cały czas grał Raya w takiej formie jak obecnie to ja się Ramsdalowi nie będzie dziwił jak odejdzie. I pewnie całkiem mocne kluby się nim zainteresują a my kolejny rok z rzędu będziemy szukać bramkarza.

sickstick komentarzy: 305131.10.2023, 09:42

@Mastec30 napisał: "A ile lat ma spędzić na ławce oglądając błędy swojego konkurenta na boisku, żebyś go uznał za wojownika"
Nie wiem ale lat ma spędzić, ale póki spędził na niej... 1,5 miesiąca.

Mastec30 komentarzy: 749431.10.2023, 09:38

@sickstick napisał: "Ramsdale to podobno wojownik. Jeśli po paru miesiącach na ławie będzie chciał odchodzić, zamiast walczyć o swoje, to d* z niego a nie wojownik."

A ile lat ma spędzić na ławce oglądając błędy swojego konkurenta na boisku, żebyś go uznał za wojownika ? Żeby to jeszcze jakaś rywalizacja była. Arteta posadził top3 bramkarza w lidze w poprzednim sezonie po paru treningach. Tu nie ma wielkiej rywalizacji.

sickstick komentarzy: 305131.10.2023, 09:26

Ramsdale to podobno wojownik. Jeśli po paru miesiącach na ławie będzie chciał odchodzić, zamiast walczyć o swoje, to d* z niego a nie wojownik.

Ja wierzę w taki scenariusz że Ramsdale się dodatkowo zmotywuje, trenując z Raya poprawi grę nogami i za jakiś czas ponownie wywalczy sobie miejsce w składzie, już jako lepszy zawodnik. Rywalizacja zawsze jest dobra.

Z kolei z perspektywy Arsenalu - sprzedamy Ramsdale za te 40-50mln i... co dalej? Wydamy tę kasę na kolejnego rezerwowego bramkarza? Bez sensu.

Mastec30 komentarzy: 749431.10.2023, 09:23

@Ups147 napisał: "Jeszcze jest Liverpool,"

A no faktycznie, umknął mi Liverpool. Jakoś mi się zlał z otoczeniem

Embix komentarzy: 212531.10.2023, 09:20

@sickstick napisał: "@Paul77 napisał: "Po tych meczach co Raya zagrał w Arsenalu, to czy warto wykupić Hiszpana?
Ja osobiście mam mieszane odczucia, nie jest to bardzo pewny punkt zespołu."

Ramsdale vs Raya 23/24 w Premier League

Goalkeeping:
App: 4 - 6
Clean sheets: 1 - 4
Saves: 5 - 8
Saves per match: 1.25 - 1.33
% saves: 55% - 66.7% (wynik Ramsdale jest tutaj najgorszy w lidze)
High claims: 2 - 10
Sweeper clearances: 1 -4
Throw outs: 21 - 34

Teamplay:
Passes: 96 - 222
% pass: 77 - 78
Foward pass: 47 - 113
Touches: 126 - 282"

Spokojnie. Już są plotki że chce Ramsdale odejść a klub pozwoli mu na to dopiero latem

sickstick komentarzy: 305131.10.2023, 09:16

@Paul77 napisał: "Po tych meczach co Raya zagrał w Arsenalu, to czy warto wykupić Hiszpana?
Ja osobiście mam mieszane odczucia, nie jest to bardzo pewny punkt zespołu."

Ramsdale vs Raya 23/24 w Premier League

Goalkeeping:
App: 4 - 6
Clean sheets: 1 - 4
Saves: 5 - 8
Saves per match: 1.25 - 1.33
% saves: 55% - 66.7% (wynik Ramsdale jest tutaj najgorszy w lidze)
High claims: 2 - 10
Sweeper clearances: 1 -4
Throw outs: 21 - 34

Teamplay:
Passes: 96 - 222
% pass: 77 - 78
Foward pass: 47 - 113
Touches: 126 - 282

ozzy95 komentarzy: 2261 newsów: 131.10.2023, 09:08

Może nie są to najbardziej prestiżowe rozgrywki w Anglii, ale z drugiej strony zawodnicy pokroju ESR, Nelsona, Havertza i Kiwiora mają coś do udowodnienia i jeśli mają łapać minuty to właśnie w tych rozgrywkach, bo w LM będzie o to ciężko. Ja liczę jutro na zwycięstwo, walkę i charakter szczególnie ze strony wymienionych wcześniej.

Paul77 komentarzy: 1022831.10.2023, 09:05

Po tych meczach co Raya zagrał w Arsenalu, to czy warto wykupić Hiszpana?
Ja osobiście mam mieszane odczucia, nie jest to bardzo pewny punkt zespołu.

Ups147 komentarzy: 376031.10.2023, 09:02

@Mastec30 napisał: "Trzeba awansować bo poza Newcastle to zostały same słabsze zespoły."

Jeszcze jest Liverpool, no I patrząc na drabinkę pewnie Chelsea w finale :P

sickstick komentarzy: 305131.10.2023, 09:01

Harden dołącza do Westbooka, Georga i Kawhi w Clippers.

ozzy95 komentarzy: 2261 newsów: 131.10.2023, 08:52

@lordoftheboard napisał: "Brentford have now won more Premier League games at Stamford Bridge than Chelsea since April..."

Brentford Bridge :D

Patriko komentarzy: 557731.10.2023, 08:29

Zobaczycie w końcu swojego Aarona na którego punkcie macie obsesję, ja z kolei mam nadzieję, że Emil też znowu zagra od początku, bo ciągle wierzę, że ma przyszłość i swoją rolę do odegrania w barwach Arsenalu.

Matelko komentarzy: 337531.10.2023, 08:27

Chciałbym w tym meczu zobaczyć kilku rezerwowych, w tym Ethan Nwaneri. Zapowiada się obiecująco wiec miło byłoby popatrzec jak sobie radzi z wymagającym przeciwnikiem.

Mastec30 komentarzy: 749431.10.2023, 08:23

Trzeba awansować bo poza Newcastle to zostały same słabsze zespoły. Jest szansa na trofeum. A druga sprawa to im dłużej zostaniemy w tym pucharze tym więcej okazji do gry będą mieli tacy jak Ramsdale, ESR, Kiwior, Nelson, którzy w pozostałych meczach raczej szans nie dostają. To jest mega ważne mieć możliwość trzymania ich pod prądem tak długo jak się da

lordoftheboard komentarzy: 838531.10.2023, 08:15

Brentford have now won more Premier League games at Stamford Bridge than Chelsea since April...

Lamoreaux komentarzy: 362131.10.2023, 08:06

@inwilshereitrust: @tomaszszef:

Oczywiście, że tak. Jak wygramy to będę się cieszył ale jak przegramy to nic się nie stanie.

tomaszszef komentarzy: 179531.10.2023, 07:53

@seeboq: dla niego zrobią jeszcze platynową piłke. Juz prestiż stracila ta nagroda . Za duzo sponsoringu i kazdy wie ze przynajmniej 3x massi tej nagrody dostac nie powinien. To sie zrobił plebistyt na najpopularniejszego zawodnika.

tomaszszef komentarzy: 179531.10.2023, 07:49

@Lamoreaux: mamy dosc szeroki sklad i kazdy chce grać . Mlodzi zawodnicy tez są bardziej odporni na zmeczenie wiec niech grają i wygrywają wszystko co sie da .

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady