Gładkie zwycięstwo z Wolves 5-0 na zakończenie sezonu

Gładkie zwycięstwo z Wolves 5-0 na zakończenie sezonu 29.05.2023, 15:15, Patryk Bielski 11505 komentarzy

Kanonierzy godnie pożegnali się z rozgrywkami Premier League i w ostatnim meczu sezonu rozgromili na Emirates Stadium ekipę Wolverhamptonu 5-0. Świetne zawody rozegrał Granit Xhaka, który zdobył dwie pierwsze bramki. Dla Szwajcara było to najprawdopodobniej ostatnie spotkanie z w koszulce z armatką na piersi. Gole strzelali również Bukayo Saka, Gabriel Jesus i Jakub Kiwior. Dla Polaka to debiutanckie trafienie w barwach Arsenalu.

Ostatecznie podopieczni Mikela Artety z 84. punktami ukończyli sezon na drugim miejscu, tracąc do lidera Manchesteru City pięć oczek. Czołową czwórkę uzupełnili Czerwone Diabły oraz Newcastle. Dla Arsenalu był to rekordowy sezon pod wieloma względami, jednak to nie wystarczyło, by włożyć do gablotki jakiś puchar. Pozostaje mieć nadzieję, że kolejny rok pod tym względem będzie inny i Kanonierom uda się zgarnąć upragnione mistrzostwo.

Składy wraz z ocenami dziennikarzy Sky Sports:

Arsenal: Ramsdale (7), Partey (7), White (7), Gabriel (8), Kiwior (8), Jorginho (7), Odegaard (8), Xhaka (9), Saka (9), Trossard (8), Jesus (8).

Ławka rezerwowych: Nelson (7), Vieira (7), Smith Rowe (7), Tierney (6), Nketiah (6).

Wolves: Sa (4), Semedo (5), Collins (5), Kilman (4), Bueno (4), Nunes (5), Lemina (5), J Gomes (5), A Traore (6), Hwang (5), Jimenez (5).

Ławka rezerwowych: Ait-Nouri (5), Neves (5), B Traore (6), Toti (6), Hodge (6).

Gracz meczu:Granit Xhaka

Obszerny skrót spotkania | Statystyki meczu

Raport pomeczowyWolverhampton Wanderers autor: Patryk Bielski źrodło: własne . Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Be4Again komentarzy: 396013.06.2023, 12:25

@Embix napisał: "Ale Arsenal jest ponad to i nie poradzi sobie w lidze w której gra od bodajże 4 lat."

Kto mówi, że sobie nie poradzi? Mówimy o zawodniku za 100mln, a nie jakimś Lokondze za 15mln, który przychodzi z misją "poradzenia" sobie w lepszym zespole. Zawodnik za taką kwotę przychodzi z misją zostania najlepszym pomocnikiem w zespole i w ścisłej topce na świecie, a nie żeby sobie "jakoś" poradzić. Presja na zawodniku będzie ogromna. Jak Arsenal niczego nie wygra, a sam zawodnik zaliczy zaledwie dobry sezon to wyleje się fala krytyki. Dlatego mówię, że ryzyko jest duże bo oczekiwania wobec niego będą ogromne.

Mastec30 komentarzy: 736413.06.2023, 12:23

@arsenallord napisał: "albo Zubimendi, który nie daje od razu jakości takiej jak Rice"

Zubimendi ostatnio się wypowiedział ze bardziej go jara przejęcie nr 4 w Sociedad niż nr 5 po Busquestie w Barcy, więc tez można mieć wątpliwości, czy w ogóle chciałby z Sociedad odchodzić

Rafson95 komentarzy: 1060913.06.2023, 12:22

@Catalonczyk: Ale on jest raczej nierealny.

Catalonczyk komentarzy: 520313.06.2023, 12:22

@Rafson95:

Kimmich.

Be4Again komentarzy: 396013.06.2023, 12:20

@aguero10 napisał: "Przecież tu każdy twierdzi że za tą kwotę Ryży to majstersztyk xd Także nie masz racji ."

Takiej opinii nie słyszałem nigdy. Wszyscy raczej mówią, że Declan to dobry zawodnik, ale kwota za niego jest bardzo wysoka i na pewno to żadna promocja. Zwłaszcza, że zawodnik ma rok kontraktu. 100mln to żaden "majstersztyk" tylko po prostu spełnienie wysokich żądań WHU. Majstersztyk to zrobił LFC kupując Mac Allistera za 35mln, który realnie jest wart 50-60mln i gdyby nie klauzula to Brighton by go w życiu nie puściło za mniej. To jest majstersztyk. Kupując Rice`a za 100mln to taki sam "majstersztyk" jak pójście do Media Expert z workiem kasy i kupienie najdroższego telewizora w sklepie. Płacisz - masz, ale to na pewno żadna okazja czy "majstersztyk".

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11713.06.2023, 12:20

@Rafson95: Już pytałem. Ogórek typu Ugarte albo Zubimendi, który nie daje od razu jakości takiej jak Rice

Slaviola komentarzy: 1237713.06.2023, 12:19

@Rafson95:

Jak dla mnie nie ma lepszego wyboru.

dtdtdod komentarzy: 47113.06.2023, 12:19

@Catalonczyk napisał: "Szkoda tylko Mbappe nie chce grać na skrzydłach,"
On nie chce grać na szpicy

Rafson95 komentarzy: 1060913.06.2023, 12:15

Pytanie do osób sceptycznych wobec Ricea. Kto byłby lepszym wyborem?

Mastec30 komentarzy: 736413.06.2023, 12:14

Ugarte po 1 sezonie w 6 lidze Europy 60 mln, Caicedo po 1 sezonie w PL 80 mln. Rice po 4/5 sezonach w PL, 3 wielkich turniejach z reprezentacją i wygranym trofeum europejskim 100 mln. No fest Anglik przepłacony.

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11713.06.2023, 12:08

@aguero10: Błagam. Gdzie Rice, podstawowy piłkarz TOP3 reprezentacji na świecie, kapitan mocnego zespołu Premier League i od lat ograny na poziomie najlepszej ligi świata , a gdzie Antony. To promocja, że go weźmiemy w tej samej cenie.

Womanizer komentarzy: 1016613.06.2023, 12:00

@Be4Again: Ryży właśnie skończył 5 sezon na boiskach najlepszej ligi na świecie. A ty mówisz że nie jest sprawdzony na topowym poziomie. No błagam. I żadna Liga Mistrzów nie ma nic do rzeczy, bo Lige Mistrzów to on gra co 2 tygodnie. City, Liverpool, United, Chelsea, Arsenal, Newcastle itd.

Na graniu z topowymi drużynami to on zęby już zjadł.

aguero10 komentarzy: 861213.06.2023, 11:59

@Be4Again:

Przecież tu każdy twierdzi że za tą kwotę Ryży to majstersztyk xd Także nie masz racji .

Jeśli MU by kupiło Anglika za 100 mln to od razu były by teksty że przepłacili i będzie flopem.

Dla mnie obecnie to Declan może czyścić buty Parteyowi .

Lamoreaux komentarzy: 360213.06.2023, 11:57

Widzę, że niektórzy totalnie nie rozumieją praw rynku transferowego, ale w sumie ja też nie rozumiem tego do końca, to jednak jestem w stanie pojąć i zrozumieć jedną rzecz.

Jeśli piłkarz jest wart te 70/80 mln i jest co najmniej kilku chętnych rzucić na niego te 80 mln to trzeba ofertę lub zrobić wszystko żeby dany kierunek okazał się dla niego najbardziej atrakcyjny.

O ile Arsenal jest atrakcyjnym kierunkiem sportowo dla Rice, to WHU ma to totalnie w dupie i wyrazi zgodę na odejście do klubu który zapłaci te 100mln lub więcej. Gdyby Arsenal miał twardogłową politykę transferową i zaparł się na max 80 mln., to pewnie Bayern czy inne United za 85mln by Rice kupili.

Embix komentarzy: 212313.06.2023, 11:51

@Be4Again napisał: "Rice to bardzo dobry zawodnik, ale czy topowy? Moim zdaniem poza reprezentacją nigdy nie grał na topowym poziomie i na tym gruncie jest absolutnie nie sprawdzony. Dlatego moim zdaniem kupując Rice`a nie kupujemy "topowego" zawodnika tylko bardzo dobrego gracza z potencjałem na osiągnięcie tego "topowego" poziomu"
No nie wiem jak ci to wytłumaczyć. Gra w topowej lidze od kilku sezonów i się wyroznia w lidze to jak ma sobie nie poradzić? Co on s Ekstraklasy przychodzi?
Oferty kluby z topu składały tyle że WestHam odrzucał. Ale Arsenal jest ponad to i nie poradzi sobie w lidze w której gra od bodajże 4 lat.
Lepszy z Hiszpanii czy Portugalii gracz jednego sezonu

Embix komentarzy: 212313.06.2023, 11:47

@Ech0z napisał: "No dobra ale widze ze Lacazette ma tyle samo goli i asyst co Mbappe który gra w ligowym walcu. Dajcie spokoj z tym mekambe"
Tyle że Lacazette nie wjechał jak Mbappe w całą obronę Realu w LM i strzelił bramkę z niczego. Chłop umiejętności ma i jest na TOPie. Ilu masz graczy lepszych od niego? :)

Be4Again komentarzy: 396013.06.2023, 11:45

@malyglod napisał: "Ja wyjątkowo się nie zgodzę że Rice za 90-100 mln to bardzo dużo.
Kupilibyśmy gracza top w lidze na swojej pozycji, podporę reprezentacji i prawdopodobnie klubu na lata. Do tego Anglika. Z sukcesami na koncie w reprezentacji i obecnym klubie. Do tego lidera.
Przy obecnych cenach za grajków 1 sezonu to jest rozsądne żądanie West Hamu."


100mln za ŚPD z ligowego średniaka to rozsądna kwota. Nie wiem czy to żart czy Ty na poważnie? 100 mln za zawodnika to chyba nigdy nie będzie "rozsądna" cena. Rice to dobry zawodnik, ale bez przesadnej gloryfikacji. W obiektywnym zestawieniu nie wiem czy by się zmieścił w top 3 na swojej pozycji w tym momencie. Ok gra w silnej reprezentacji, z którą póki co niczego nie osiągnął i poza tym nie jest kompletnie sprawdzony w walce o najwyższe cele. Ostatni sezon pokazał na jakim poziomie trzeba mieć wyrobione podejście mentalne żeby być w stanie rywalizować w maratonie z takim City. Rice to bardzo dobry zawodnik, ale czy topowy? Moim zdaniem poza reprezentacją nigdy nie grał na topowym poziomie i na tym gruncie jest absolutnie nie sprawdzony. Dlatego moim zdaniem kupując Rice`a nie kupujemy "topowego" zawodnika tylko bardzo dobrego gracza z potencjałem na osiągnięcie tego "topowego" poziomu. Stąd te 100mln to jest cena "obietnicy", a nie rzeczywista wartość tego zawodnika. Ryzyko jest ogromne, cena jest szalenie wysoka, ale czy będzie warto? Jak znowu nic nie wygramy, ale skończymy w top 4 to znaczy, że było warto? Transfer za 100mln to nawet jak na warunki EPL astronomiczna kwota i będzie ze sobą niosła olbrzymie oczekiwania i presję. Czu Rice sobie z tym poradzi? Niejednego zawodnika "łatka" transferowa potrafiła przygnieść.

W mojej opinii więcej ryzykujemy tym transferem niż rzeczywiście zyskujemy. Bo 100mln to powinien być wart taki Rodri, który w tym momencie ma olbrzymie doświadczenie w walce o najwyższe cele, też gra w silnej reprezentacji, jest sprawdzony na topowym poziomie i na ten moment jest najlepszym zawodnikiem na tej pozycji na świecie.

Mimo sympatii do Ryżego to uważam, że transfery za 80-150mln to nie powinna być droga Arsenalu. Większość transferów w tych granicach to niestety okazywały się flopy... Mudryk, Antony, Pogba, Lukaku, Pepe, Magłajer, Sancho, Fofana, Havertz, Kepa, Di Maria. Grealish też pierwszy sezon miał słaby, teraz gra lepiej ale czy na poziomie zawodnika za 120mln? 5g7a w całym sezonie? Wypchany na siłę Sterling w swoim ostatnim sezonie w City miał 13G6A. Moim zdaniem Grelish nadal nie gra na miarę oczekiwań.

Slaviola komentarzy: 1237713.06.2023, 11:38

Dzisiaj już nie przeszkadzają lewe pieniądze z petro?

XD

Slaviola komentarzy: 1237713.06.2023, 11:36

Ale mam bekę...

Kibice MU wczoraj:

"a tfffffu na te City za petrodolary, klub bez tradycji itp itd."

Kibice MU dzisiaj:

"czy to ważne skąd pieniądze?, najważniejsze transfery, idziemy na mistrza całego globu"

XDDD

aguero10 komentarzy: 861213.06.2023, 11:33

@Barney:

Neymar poszedł za 220 mln .

Na moje Francuzi będą musieli zejść z ceny żeby zarobić . Skończy się 160-180 . Chyba że będą go trzymali na siłę przez rok ale wtedy za friko .

malyglod komentarzy: 654313.06.2023, 11:33

@aguero10: Nie wiem na ile, to ich sprawa. Do tego napastnik zawsze kosztuje więcej niż nawet najlepszy DP. Prawa rynku.

@Catalonczyk: on gra na równym dobrym poziomie przez przynajmniej 3-4 sezony. I nie mam zamiaru go gloryfikować, bo się sam broni. Co sezon po 3 tyś minut, zawsze solidne statsy, kapitan, prawie zwycięstwo na Euro w wieku 21 lat. Rok temu jego WH był objawieniem sezonu.
Nie kupujesz zawodnika do uzupełnienia składu. Jak dla mnie pomoc będziemy ustalali od niego a nie Parteya który ostatnio obniżył loty szczególnie jeśli chodzi o koncentrację. Tu nie ma co wymyślać o 5 mln tylko kupować.

Joker_224 komentarzy: 539913.06.2023, 11:30

Patrząc, że katarczycy chcą wydać takie pieniądze na transfery to wcale się nie dziwie, że chcemy dopiąć przepłacony (imo) ale szybki deal z Ricem bo będzie gorzej niż z Chelsea zimą. Moze Caicedo, może Cancelo, może Stan rozbije bank na tej fali sukcesów w sportach

Catalonczyk komentarzy: 520313.06.2023, 11:27

@polishbrigadesx:

Szkoda tylko Mbappe nie chce grać na skrzydłach, a Vini na prawym grać nie potrafi xD

polishbrigadesx komentarzy: 1035813.06.2023, 11:25

Mekambe Vini Kane ale Real robi pakę

Barney komentarzy: 2185813.06.2023, 11:23

@aguero10:

Coooo Neymar szedł za 250 ,a Julian za 180.
250 to jak nic za Mbappe

gawri90 komentarzy: 13313.06.2023, 11:16

@aguero10: No tyle pewnie za niego będą chcieli. Sami przecież dali 180

Catalonczyk komentarzy: 520313.06.2023, 11:13

@aguero10:

I pewnie na tyle wyceni. Tylko kto normalny zapłaci tyle za zawodnika który rok później będzie wolnym zawodnikiem w wieku 26lat? Raczej nikt. No dobra, Chelsea jedynie jest taka durna ale prędzej Kane wygra trofeum z Spurs niż to się wydarzy xD

Gunerxxx komentarzy: 238813.06.2023, 11:12

Rice raczej przychodzi za Xhake, skok jakościowy ogromny. Caicedo by się jeszcze przydał.

Catalonczyk komentarzy: 520313.06.2023, 11:12

@malyglod:

Okej, to dobry zawodnik fakt. Tylko powiedz mi jakie on ma sukcesy w reprezentacji xDD w klubie wygrał aż ligę konferencji w której cwiercfinale grał Lech xD to nie jest hejt bo Rice to będzie duże wzmocnienie, ale Twoje gloryfikowanie jego „osiągnięć” brzmi komicznie :D

sidtsw komentarzy: 340613.06.2023, 11:10

w końcu idziemy grubo w transfery, kroenke rzuca hajs a tu marudzimy..
ja się tam mega cieszę... ograny Angol na lata przed którym pik dopiero

aguero10 komentarzy: 861213.06.2023, 11:07

@malyglod:

Czyli PSG powinno wycenić Kyliana na 200 mln .

malyglod komentarzy: 654313.06.2023, 11:02

Ja wyjątkowo się nie zgodzę że Rice za 90-100 mln to bardzo dużo.
Kupilibyśmy gracza top w lidze na swojej pozycji, podporę reprezentacji i prawdopodobnie klubu na lata. Do tego Anglika. Z sukcesami na koncie w reprezentacji i obecnym klubie. Do tego lidera.
Przy obecnych cenach za grajków 1 sezonu to jest rozsądne żądanie West Hamu.

Catalonczyk komentarzy: 520313.06.2023, 11:02

@Moczyknur:

Celują wysoko? Pewnie tak śle warto przypomnieć ze taki Andre Gomes przechodząc do Barcy w zmiennych miał np złota piłkę xDD

Catalonczyk komentarzy: 520313.06.2023, 11:01

Nie no, chyba nic lepszego w najbliższym czasie od zdjęć Grealisha podczas świętowania to w internatach nie zobaczę

lordpat komentarzy: 336613.06.2023, 10:55

Rice, czyli trochę nasz Rodri.

Ile Rodri znaczy to chyba pokazał w ostatnim meczu.

gawri90 komentarzy: 13313.06.2023, 10:54

Czytałem, że Katarczycy przejmując teraz muły chcą wydać 800 mln na transfery w tym okienku... To jakaś paranoja by była gorsza niż w Chelsea

Barney komentarzy: 2185813.06.2023, 10:52

@arsenallord:

Raczej nie

damianARSENAL komentarzy: 886013.06.2023, 10:52

@sWinny: AMN odejdzie za darmo

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11713.06.2023, 10:51

@Barney: on jest oficjalnie w Realu

gawri90 komentarzy: 13313.06.2023, 10:49

Jeśli patrzeć na pomocnika najbardziej cofniętego to lepszy jest Rice, jeśli takiego który będzie dużo kreował, taką typową 8 No to wtedy już Bellingham raczej wygrywa, a do tego jeszcze młodszy. Tylko m, że Jude w Realu za 103 mln plis bonusy, więc jego tematu nawet by nie było

Moczyknur komentarzy: 195413.06.2023, 10:48

"@Adamarsenal1: West Ham Xtra: "Arsenal zapłaci 92 miliony funtów podstawy za Declana Rice'a + 10 milionów bonusów, jeżeli wygrają Premier League lub zwyciężą w Lidze Mistrzów.""

Jeśli proponują takie bonusy to dobry omen dla Kanonierów, że celują wysokoooo :)

gawri90 komentarzy: 13313.06.2023, 10:47

@thegunner4life: on już jest w Realu

Barney komentarzy: 2185813.06.2023, 10:46

@arsenallord:

Rice bardziej defensywny to klasa sama w sobie i na pewno lepszy mental. Bellingham to świetny playmaker zresztą on i tak już jedną nogą w Realu.

Jak weźmiemy Rice to pewnie rusza z resztą transferów.

gawri90 komentarzy: 13313.06.2023, 10:46

Katarczycy przejmują muły...

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11713.06.2023, 10:42

Rice według mnie jest obecnie lepszy niż Bellingham z lepszym mentalem.

Barney komentarzy: 2185813.06.2023, 10:42

Bardzo dobrze ,że bierzemy tego Rice chodź myślałem ,że kwota będzie niższa. Z drugiej strony to ma być 1 transfer to my nie mamy czasu bo jak byśmy się targowali to kupimy go pod koniec okienka bo West Ham będzie czekał ,az ktoś jeszcze ruszy chcąc wyciągnąć jak najwięcej.

Czasami trzeba wjechać na grubo , wiedziałem że Bayern nie ma z nami szans.

thegunner4life komentarzy: 909813.06.2023, 10:38

@sWinny napisał: "To już bym wolał dołożyć parę mln i powalczyć o Bellinghama."

On ma podobno na stole ofertę od Realu Madryt.

sWinny komentarzy: 810413.06.2023, 10:37

Ja daję takie 80-85%, że transfer Ricea jest przyklepany. Przeraża mnie jednak ta kwota, sporo przeplacamy moim zdaniem.
To już bym wolał dołożyć parę mln i powalczyć o Bellinghama.
Swoją drogą to mam nadzieję, że w fajnych pieniądzach (stosunkowo fajnych) uda nam się sprzedać trochę zawodników pokroju Pepe, roba, amn, tavaresa itd

arsenallord komentarzy: 30418 newsów: 11713.06.2023, 10:34

Mbappe to jedyny piłkarz obok Halaanda obecnie za którego dałbym sobie rękę uciąć, że wszędzie da sobie radę.

Barney komentarzy: 2185813.06.2023, 10:32

@Ech0z:

Nie znam tego makembe ,ale Mbappe to kot jak oglądam w reprce go to zawsze gra coś ekstra. Druga sprawa co on ma się tam wysilać i tak wszystkich leja.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady