Gładkie zwycięstwo z Wolves 5-0 na zakończenie sezonu

Gładkie zwycięstwo z Wolves 5-0 na zakończenie sezonu 29.05.2023, 15:15, Patryk Bielski 11505 komentarzy

Kanonierzy godnie pożegnali się z rozgrywkami Premier League i w ostatnim meczu sezonu rozgromili na Emirates Stadium ekipę Wolverhamptonu 5-0. Świetne zawody rozegrał Granit Xhaka, który zdobył dwie pierwsze bramki. Dla Szwajcara było to najprawdopodobniej ostatnie spotkanie z w koszulce z armatką na piersi. Gole strzelali również Bukayo Saka, Gabriel Jesus i Jakub Kiwior. Dla Polaka to debiutanckie trafienie w barwach Arsenalu.

Ostatecznie podopieczni Mikela Artety z 84. punktami ukończyli sezon na drugim miejscu, tracąc do lidera Manchesteru City pięć oczek. Czołową czwórkę uzupełnili Czerwone Diabły oraz Newcastle. Dla Arsenalu był to rekordowy sezon pod wieloma względami, jednak to nie wystarczyło, by włożyć do gablotki jakiś puchar. Pozostaje mieć nadzieję, że kolejny rok pod tym względem będzie inny i Kanonierom uda się zgarnąć upragnione mistrzostwo.

Składy wraz z ocenami dziennikarzy Sky Sports:

Arsenal: Ramsdale (7), Partey (7), White (7), Gabriel (8), Kiwior (8), Jorginho (7), Odegaard (8), Xhaka (9), Saka (9), Trossard (8), Jesus (8).

Ławka rezerwowych: Nelson (7), Vieira (7), Smith Rowe (7), Tierney (6), Nketiah (6).

Wolves: Sa (4), Semedo (5), Collins (5), Kilman (4), Bueno (4), Nunes (5), Lemina (5), J Gomes (5), A Traore (6), Hwang (5), Jimenez (5).

Ławka rezerwowych: Ait-Nouri (5), Neves (5), B Traore (6), Toti (6), Hodge (6).

Gracz meczu:Granit Xhaka

Obszerny skrót spotkania | Statystyki meczu

Raport pomeczowyWolverhampton Wanderers autor: Patryk Bielski źrodło: własne . Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Rafson95 komentarzy: 1060923.06.2023, 19:08

@ArsenalChampion: Ok to trochę zmienia postać rzeczy, dzięki

po prostu czytałem dyskusję niżej i z niej wynikało, że kością niezgody jest 90 a 100mln w ofercie

ArsenalChampion komentarzy: 846223.06.2023, 19:03

@Rafson95: https://kanonierzy.com/news/romano-o-oczekiwaniach-west-hamu/53442/

ArsenalChampion komentarzy: 846223.06.2023, 19:02

To jak Arsenal rozłoży ten hajs w strukturze płatności, to moze mieć decydujący wpłw na reszte wzmocnien na to lato i prawdopdobnie dlatego klub chce te kwoty jak najbardziej porozbijać, a po wejściu do gry City sytuacja się mocno skomplikowała. Chyba kazdy się zgodzi ze Arsenal w to lato potrzebuje wiecej tranferów, niz tylko Declana Rice, bo jesli by nam potrzebny był tylko Rice, to wtedy ok. Klub mogłyby sobie pozwolić wiecej w negcjacjach

Rafson95 komentarzy: 1060923.06.2023, 19:01

@ArsenalChampion: A dasz link do tego? Ja tylko pisałem na podstawie poprzednich komentarzy. Nie jestem tak wdrozony w szczegóły.

@Rynkos7: A tyle razy wypieprzaliśmy większe kwoty w błoto, ze wlasnie nie powinno

Mastec30 komentarzy: 735923.06.2023, 19:00

@ArsenalChampion napisał: "Z tego co pisał Romano to rozchodzi się o strukture płatności, a nie o to czy Arsenal postanowi nagle rzucić 10 mln wiecej"

Struktura i łatwa osiągalność bonusów to jedno też wazne ale więcej kasy też chcą także nie tylko o strukturę się rozchodzi.

Rynkos7 komentarzy: 757023.06.2023, 18:58

@Rafson95 napisał: "Zgadza się, ale sednem mojego posta było to, że jak już jesteśmy gotowi dać 90, to podnieść tę kwotę o 10mln do 100 nie powinno już robić dużej różnicy.

Czy damy 90 czy 100 jak nie wypali to i tak będzie przypał. A niektórzy przedstawiają, że to 10mln zmienia postać rzeczy, co jest moim zdaniem nieprawdą."


Czyli wnioski nasuwają się same. Widocznie w naszym przypadki te 10 mln robi różnice skoro tak długo negocjujemy ten transfer.

ArsenalChampion komentarzy: 846223.06.2023, 18:57

@Rafson95 napisał: "Czy damy 90 czy 100 jak nie wypali to i tak będzie przypał. A niektórzy przedstawiają, że to 10mln zmienia postać rzeczy, co jest moim zdaniem nieprawdą."
ale tu przeciez nie chodzi o te 10 mln? Ludzie o czym wy w ogóle piszecie xD
Z tego co pisał Romano to rozchodzi się o strukture płatności, a nie o to czy Arsenal postanowi nagle rzucić 10 mln wiecej. Po prostu West ham chce miec gwarantowane pieniądze szybciej i w wiekszych ilośc z rat, niz to co zaoferował Arsenal.

Mastec30 komentarzy: 735923.06.2023, 18:55

@GabiMartinelli2001 napisał: "jEDNO MNIE DZIWI. Nie ma żadnych plotek łączących jakiekogolwiek Gabriela z Arsenalem."

Skończyli się dobrzy Gabriele

Rafson95 komentarzy: 1060923.06.2023, 18:54

@aguero10: Zgadza się, ale sednem mojego posta było to, że jak już jesteśmy gotowi dać 90, to podnieść tę kwotę o 10mln do 100 nie powinno już robić dużej różnicy.

Czy damy 90 czy 100 jak nie wypali to i tak będzie przypał. A niektórzy przedstawiają, że to 10mln zmienia postać rzeczy, co jest moim zdaniem nieprawdą.

aguero10 komentarzy: 861223.06.2023, 18:48

@Rafson95:

No ale nie masz co porównywać talenciaka którego np kupisz za 20 mln i jak nie wypali to powiesz trudno kupowaliśmy potencjał .
Tutaj niby sprawdzony człowiek w PL i repce ale jednak kosztuje 100 mln i jak nie wypali będzie jeszcze większa wtopa niż Pepe .

Damper komentarzy: 317123.06.2023, 18:47

Wiadomo, ze Rice jest takim zawodnikiem, na ktorego warto zabulic, ale wszystko ma swoje granice. Jak sa na niego szanse to walcza, z miejsca mieli odpuscic? Od tego sa negocjacje zeby sprobowac wywalczyc akceptowalne warunki. Moze sie udac (oby), ale moze sie rowniez nie udac. To nie zalezy tylko od Artety, Edu i pionu sportowego tylko od wlascicieli. Problem jest taki, ze lwia czesc kwoty trzeba wylozyc od reki, wiec trzeba pewnie zapewnic dodatkowe finansowanie. Romano podawal, ze Arteta naciska gore- czy zdola przekonac- tego nie wiemy i nie od nas to zalezy.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698223.06.2023, 18:46

@praptak: ależ ty jesteś zabawny, rozpływam się czytając twoje komentarze.

Żartowałem takich pierdół w życiu nie czytałem

Infanter komentarzy: 115523.06.2023, 18:45

@praptak

Tu pełna zgoda, że kluby często działają pod wpływem fanów - ale chyba w sumie to klub jako pierwszy pyta o dostępność danego zawodnika , dopiero potem fani to wszystko podsycają?
Mimo to właśnie Kroenke to biznesmen i dlatego pewnie wie, że czasami muszą wyłożyć odpowiednią ofertę na stół - dlatego też liczę że będzie tak w przypadku Rice'a - którego sam wyceniam także na 80 mln, jak ktoś tu niżej pisał - jednak doliczając english tax oraz to, że pasuje do naszego zespołu jak ulał - byłbym w tym danym przypadku stanie "przepłacić" nawet do 120 mln (mając na uwadze jak ciężko będzie potem kogoś równie jakościowego pozyskać, a taniej już nie będzie).
PS Jak danielosik się wzbogacił?
O wielu tuzach czytałem jak się wzbogacili - Rockefeller, Gates, Musk - ale o danielosiku nie widziałem żadnej wzmianki, stąd moje zafrapowanie.

swistak86 komentarzy: 135423.06.2023, 18:44

@mlodykanonier: czytałem o Lavi, że 45, ale że względu na spadek SOU to pewnie można za 40 go wyciągnąć. No dobra to 100+mln

Rynkos7 komentarzy: 757023.06.2023, 18:43

@praptak:

Żyje dla twoich komentarzy.

GabiMartinelli2001 komentarzy: 222 newsów: 323.06.2023, 18:42

jEDNO MNIE DZIWI. Nie ma żadnych plotek łączących jakiekogolwiek Gabriela z Arsenalem.

Stonehaven komentarzy: 3123.06.2023, 18:42

Człowiek roztropny, który idzie na zakupy, a budżet ma ograniczony w pierwszej kolejności kupuje to co niezbędne (np. Rice),a na końcu drogą koszulę (Havertz),która być może będzie pasować.

Rafson95 komentarzy: 1060923.06.2023, 18:39

A inna sprawa, że w piłce nożnej po prostu nie da się z pewnością oszacować czy transfer sie opłaca za daną kwotę, czy nie. Zawsze jest ryzyko.

Tęgie głowy, skauci pod wodzą Kakaowego Oka Svena Mislintata i zawodowi negocjatorzy sprowadzli nam Pepe.
A Edu podobno po znajomości wytrzasnął nam z 4 ligi brazylijskiej Martinellego za frytki. Beka była, że to jakieś wałki i przekręty a z gościa nic nie będzie. I wszystko wyszło na odwrót.

W piłce nigdy nie będzie pewności, że warto lub nie warto dać 10 mln więcej.

mlodykanonier komentarzy: 154223.06.2023, 18:38

@swistak86: jakie 100. Lavia to pewnie z 50mln a Barella 70mln+.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698223.06.2023, 18:35

Znawczyni @nt2b polecam napic się melisy z xanax i wyluzować

Rafson95 komentarzy: 1060923.06.2023, 18:32

@nt2b napisał: "Więc jakieś tam MGLISTE pojęcie o finansach, sposobach finansowania inwestycji i negocjacji mam.

Ale oczywiście jestem w tym temacie dużo później średniej k.com, bo jak już wcześniej ustaliliśmy, tutaj elita świata się spotyka, dla której 10 mln euro mniej lub więcej to jak dla mnie kupić Big Milka. xD"


Stary, my wszyscy wiemy, że z perspektywy zwykłego człowieka 10mln to astronomiczna kwota.

ALE ile razy Arsenal i inne kluby wydawały bezsensownie dużo większą kasę niż 10 mln i nikt nie robił z tego afer? Trochę już kibicuje i niejeden przykład mogę wskazać. Choćby z ostatnich lat Pablo Mari, najpierw płaciliśmy za wypożyczenie, potem wykupiliśmy, potem płaciliśmy mu ze 2-3 lata pensje, łączny koszt tego zawodnika w Arsenalu szacuje (może się mylę) na 20 mln funtów. A nie dał nam praktycznie nic, wystąpił łącznie w 12 ligowych meczach i w większości zagrał źle. I 20 mln tak o wywalone w błoto na gościa który nie dał Arsenalowi żadnej wartości. A tutaj mówimy o Declanie Rice, który ma perspektywy na bycie kluczowym elementem całej linii pomocy na lata i 10mln w jedną czy drugą nagle się robi taką poważną sprawą życia i śmierci?

Inny przykład to nowy kontrakt dla Auby, gdzie zarabiał prawie 20mln rocznie po podpisaniu, a potem puściliśmy go do Barcy za darmo jeszcze opłacając mu tam część pensji, a potem oni go jeszcze sprzedali do CFC XD Tyle razy takie kwoty się marnują na naprawdę bzdury i złe decyzje w piłce, że przy negocjowaniu takiego zawodnika jak Rice nikt nie powinien dawać o to je*ania.

praptak komentarzy: 905323.06.2023, 18:28

@Infanter napisał: "aby dowiedzieć się, że czasami warto zaryzykować i wyłożyć odpowiednią sumę, jeśli chce odnieść się sukces"
Tylko że jest problem bo ci wszyscy biznesmeni o których mówisz zaryzykowali nie pod wpływem naporu sprzyjających im ludzi (tu kibiców) tylko obliczeń własnych i ekspertów, rozważnie dysponując środkami bo na tym polega bogacenie się. My tutaj możemy łatwo dysponować budżetem przeznaczonym na transfery krzycząc "wyłóż! wyłóż! a zarząd wyłoży ale lachę na to bo Kroenke z biznesu żyje i zaryzykuje tyle ile uzna że akurat może stracić o ile ryzyko jest tego warte. Moim zdaniem jest, więc niech Kroenke da środki a ja kupie nam Declana i jak coś zostanie to wieczorkiem stawiam MAKA :))) fajny będę ale to nie ja stracę a biznes to nie przedszkole. Jak bóbr wymóżdży że może dołożyć to na pewno tak się stanie, ale doskonale rozumiem że każdy milion oglądamy z każdej strony. A myślisz że jak danielosik sie wzbogacił?

swistak86 komentarzy: 135423.06.2023, 18:26

@mlodykanonier: co innego wydać 100mln na jednego a co innego wydać 100mln na dwóch

Mastec30 komentarzy: 735923.06.2023, 18:26

@Damper napisał: "Niektorzy chyba zapominaja jakie my mielismy straty w okresie covidowym, jakies dodatkowe linie kredytowe trzeba bylo uruchamiac, mimo tego najwieksze wydatki sposrod wszystkich klubow w okienku covidowym, pozniej znowu duze zakupy. Wielkie ryzyko, bo ladowalismy pod korek nie bedac w Lidze Mistrzow, wszystko po to, zeby do niej wrocic. Udalo sie i fajnie, ale teraz znowu slysze, ze trzeba przeplacac, tak mozna mowic co okienko, tylko trzeba pamietac, ze po pierwsze nie mamy kasy od szejka, a po drugie stare zobowiazania tez trzeba splacac."

To z drugiej strony jeżeli ma nam brakować kasy z jakiegoś powodu to dlaczego się pchamy w Rice i właściwie cale okienko mu podporządkowujemy ? Przecież Edu wie ile pieniędzy potrzeba żeby go pozyskać ? Naiwnie się łudzi, że zbije kilka milionów żeby mu starczyło? Gdyby tak było to myślę, że nie byłoby takiego twardego podejścia po Declana

Infanter komentarzy: 115523.06.2023, 18:25

@nt2b
Ale po co tyle jadu?
Oczywiście, że nie rozumiem - lepiej?
Wiem że Cię nie przekonam bo idziesz w zaparte (ludzka cecha) zarzucając mi nieznajomość ukochanej matematyki.
Dziękuję, że nie odbierasz nam prawa do wypowiadania się o finansach Arsenalu - bardzo łaskawy jesteś.
My nie mamy zielonego pojęcia - a Ty jakie masz - niebieskie?
Nie wydaje mi się - jestem przekonany że jak prześledzę historię najbogatszych, to dowiem się, że warto czasami wyłożyć sumę która wydaje się przeciętnemu Kowalskiemu (jak Tobie tutaj) niewyobrażalnie nierealna do zapłaty - a jednak potem przynosi więcej profitów. Są też oczywiście flopy, ale na tym polega ryzyko. W tym przypadku jest o tyle mniejsze, że zawodnik ograny w lidze.
A z przykładem z autami chcesz mi powiedzieć, że Arsenalu nie stać na Rice'a? To po co marnujemy czas i się nim w ogóle interesujemy?
Akurat jestem w trakcie zakupu nowego auta (pula 50k) i jakoś nie interesuje się autami powyżej np. 100 k. Wyobrażam sobie natomiast że gdybym znalazł auto marzeń idealne dla mnie na lata i kosztowałoby 50 k, oczywiście targowałbym się aby sprzedający zjechał z ceny - ale nagle do licytacji przystąpiłby inny, bogatszy kupujący i zaoferował nagle 55 k - to wiesz co bym zrobił? Bez grama zawahania walczyłbym do 60 k - bo wiem że i tak może mi się to ostatecznie opłacić. A tu ktoś poniżej się dziwił ze ktoś w ogóle może dać tyle ile ktoś wymaga - tak, czasami można dać nawet więcej - i i tak może się to nam zwrócić.
Ja tylko piszę, że jest taka MOŻLIWOŚĆ, ale wiadomo jak ktoś ma już swój paradygmat i według niego postępuje całe życie to ciężko mu się otworzyć i zaakceptować inne możliwości.

SoulStorm komentarzy: 758823.06.2023, 18:25

Jurriën Timber does not have release clause in his contract, these rumors are not true. Ajax & Arsenal will need to negotiate. Ajax are asking for €60M but the expectation is that the he will get sold between €40M & €50M. [@MikeVerweij]

alexis1908 komentarzy: 384323.06.2023, 18:23

@youngboy: Zacznie się buntować i tyle będą mieli do gadania tak jak zrobił Modric jak odchodził z Tottenhamu czy Auba i Dembele z BVB . Już widze jak ryzykują tym bardziej oferty się wiele nie będą rozjeżdżać .

mlodykanonier komentarzy: 154223.06.2023, 18:22

@swistak86 napisał: "Brać Lavie i Barelle, zostawić Parteya i WHU niech spada na drzewo xD"
Skoro na Declana nas średnio stać to na tę dwójkę tym bardziej.

ArtetaBall komentarzy: 69123.06.2023, 18:21

Rice to jest kapitan West Hamu, bardzo szanowany tam zawodnik. Na pewno ma wybór w wyborze klubu, a nie że będą go naciskać... to nie Mudryk

Damper komentarzy: 317123.06.2023, 18:19

Niektorzy chyba zapominaja jakie my mielismy straty w okresie covidowym, jakies dodatkowe linie kredytowe trzeba bylo uruchamiac, mimo tego najwieksze wydatki sposrod wszystkich klubow w okienku covidowym, pozniej znowu duze zakupy. Wielkie ryzyko, bo ladowalismy pod korek nie bedac w Lidze Mistrzow, wszystko po to, zeby do niej wrocic. Udalo sie i fajnie, ale teraz znowu slysze, ze trzeba przeplacac, tak mozna mowic co okienko, tylko trzeba pamietac, ze po pierwsze nie mamy kasy od szejka, a po drugie stare zobowiazania tez trzeba splacac.

swistak86 komentarzy: 135423.06.2023, 18:18

Brać Lavie i Barelle, zostawić Parteya i WHU niech spada na drzewo xD

nt2b komentarzy: 322 newsów: 423.06.2023, 18:18

@Embix: a odnośnie tego, czy taki jestem mądry. Mądry może nie jestem, ale od kilka lat moja praca polega m.in. na przygotowywaniu sprawozdań finansowych i planów finansowych oraz planów remontowych z poszukiwaniem źródeł finansowania (tj. środki własne, odroczone płatności, kredyty i dotacje) dla kilkudziesięciu podmiotów. Zbieram również oferty na remonty, negocjację ceny z wykonawcami i uczestniczę przy zawieraniu umów.

Więc jakieś tam MGLISTE pojęcie o finansach, sposobach finansowania inwestycji i negocjacji mam.

Ale oczywiście jestem w tym temacie dużo później średniej k.com, bo jak już wcześniej ustaliliśmy, tutaj elita świata się spotyka, dla której 10 mln euro mniej lub więcej to jak dla mnie kupić Big Milka. xD

aguero10 komentarzy: 861223.06.2023, 18:18

Przecież Edu musiał pytać agenta jak i przedstawiciela WHU za ile jest do wyjęcia Rice .
Jak by naszych nie było stać to by wogle nie startowali . Z drugiej strony właściciel młotów mógł sobie po finale zmienić zdanie i z 90 chcieć 120 . Tego nikt nie wie i to są tylko domysły . Dla mnie Anglik nie jest wart 80 mln . Jak nie przyjdzie to nie będę płakał .

Mastec30 komentarzy: 735923.06.2023, 18:17

@alexis1908 napisał: "nie będzie chciał tam odejść a nie będą ryzykować buntów jak za rok będą musieli oddać go za darmo ."

West ham ma klauzulę przedłużenia kontraktu. Rice za rok nie odejdzie za darmo

youngboy komentarzy: 206923.06.2023, 18:17

@alexis1908: w praktyce ma 2 lata kontraktu, wiec nic nie stoi na przeszkodzie, żeby go przytrzymali jeśli nie będzie chciał odejść do klubu, który zaproponował lepszą ofertę

metjuAFC komentarzy: 5874 newsów: 123.06.2023, 18:16

Plotki fajnie jest poczytać ale chyba nie ma co się nakręcać. Ornstein, Romano, czasem Wheatley to są źródła, którym warto wierzyć. Czasem jednak jest tak, że jeden przeczy temu co napisze drugi. Dwa razy w roku mamy to samo. Nakręcanie się i oczekiwania. Trzeba poczekać na konkrety. Ryż jest już trochę rozgotowany ale wygląda na to że jeszcze trochę poczekamy na finał tej sagi. Fajnie że pojawiają się takie nazwiska jak Timber. To dobrze wróży. Havertz to też nie byle jaki zawodnik. Zobaczymy jak sprawy się potoczą. Mnie oaobiście jedyne co martwi to duża przebudowa środka pola i tutaj bardzo chciałbym Declana który jest zawodnikiem, który mógłby zostać fundamentem tej przebudowy.

alexis1908 komentarzy: 384323.06.2023, 18:13

@youngboy: tak tak na sile go nie wypchną do City jak nie będzie chciał tam odejść a nie będą ryzykować buntów jak za rok będą musieli oddać go za darmo .

nt2b komentarzy: 322 newsów: 423.06.2023, 18:11

@Embix: człowieku, Fred w tym przypadku to 10-letnia Toyota Yaris. xD

Embix komentarzy: 212323.06.2023, 18:09

@nt2b napisał: "Ty u Tobie podobni ewidentnie nie rozumieją jak działa ekonomia i matematyka. Może prosty przykład. Jeżeli masz 30.000 zł gotówki i 100.000 zł zdolności kredytowej, to nie kupisz sobie nowego Passata z salonu w dobrej wersji, tylko musisz zmienić preferencje np. na podobny, ale jednak gorszy samochód jak np. Octavia. Teraz rozumiesz? W tym przykładzie Arsenal ma hajs na Octavię, a City na Passata, gdybyś jednak nie zrozumiał.

Ja nie odbieram ani Tobie, ani innym prawa do wypowiadania się o finansach Arsenalu. Ale Ty i Tobie podobni nie macie zielonego pojęcia o zarządzania finansami w żadnej skali i tu jest problem. Wydaje Ci się, że jak prześledzisz ruchy najbogatszych na świecie to zobaczysz, że mówili „jaki problem wydać 100 mln skoro mam tylko 70 mln”? Nie. Oni wydawali mądrze te 70 mln, które były dostępne. Bo realny świat to nie k.com, gdzie każdy może napisać „powinnismy wyłożyć te 200 mln na Mbappe lekko, a nie jak zawsze się szczypiorku o te 100 mln. Co, Krośnie niby nie na? Jak nie ma, jak ma”."

Tylko że jedni i drudzy chcą Passata od prywaciarza i jest licytacja kto więcej zapłaci. Wiadomo że bardziej kasiasty dołoży a drugi uzna że nie jest tyle wart.
Co to za porównywanie do aut z salonu xD
Jak nie stać Arsenalu na Rice (Passata) to po niego nie idzie tylko kupuję tą twoją Octavię (Freda xD)
Starasz się być jakiś mądry a ja wogóle nie rozumiem jak można porównywać negocjacje stansferowe i licytację do czegoś co ma jasno określoną cenę xD
Takiś mądry a licytowałeś coś kiedyś? Czy wraz nie wiesz na czym to polega i biadolisz farmazony

youngboy komentarzy: 206923.06.2023, 18:09

@alexis1908: WHU podejmie decyzje. Wystarczy, ze mu zakomunikują, ze ofertę City akceptują, a Arsenalu nie i niech wybiera czy zostaje czy idzie do City.

RIVALDO700 (zawieszony) komentarzy: 3747423.06.2023, 18:00

@silvano95 napisał: "Tonalli w newcastle a my dalej sie bawimy"

Kai Havertz mówi to Panu coś.

nt2b komentarzy: 322 newsów: 423.06.2023, 17:59

@Infanter: Ty u Tobie podobni ewidentnie nie rozumieją jak działa ekonomia i matematyka. Może prosty przykład. Jeżeli masz 30.000 zł gotówki i 100.000 zł zdolności kredytowej, to nie kupisz sobie nowego Passata z salonu w dobrej wersji, tylko musisz zmienić preferencje np. na podobny, ale jednak gorszy samochód jak np. Octavia. Teraz rozumiesz? W tym przykładzie Arsenal ma hajs na Octavię, a City na Passata, gdybyś jednak nie zrozumiał.

Ja nie odbieram ani Tobie, ani innym prawa do wypowiadania się o finansach Arsenalu. Ale Ty i Tobie podobni nie macie zielonego pojęcia o zarządzania finansami w żadnej skali i tu jest problem. Wydaje Ci się, że jak prześledzisz ruchy najbogatszych na świecie to zobaczysz, że mówili „jaki problem wydać 100 mln skoro mam tylko 70 mln”? Nie. Oni wydawali mądrze te 70 mln, które były dostępne. Bo realny świat to nie k.com, gdzie każdy może napisać „powinnismy wyłożyć te 200 mln na Mbappe lekko, a nie jak zawsze się szczypiorku o te 100 mln. Co, Krośnie niby nie na? Jak nie ma, jak ma”.

jumanji komentarzy: 114023.06.2023, 17:57

Fred będzie planem B. xD

Embix komentarzy: 212323.06.2023, 17:56

To co? Ruszamy po Freda? :D

Adamarsenal1 komentarzy: 345423.06.2023, 17:54

@metjuAFC napisał: "@Adamarsenal1: whaaat? Mam nadzieję że to jakiś żart lub przejaw sakrazmu ;-)"

@Castillo napisał: "Nie jestem w temacie, ale rozumiem, że poszła plota, że United może nam co najwyżej pomarszczyć Freda w następnym sezonie? Myślę, że może być w tym sporo prawdy"

Nie no żart pany, ale pojawiły się jakieś plotki na temat Freda, a Edu lubi brazil xD

alexis1908 komentarzy: 384323.06.2023, 17:47

To i tak Rice podejmie decyzje a jak narazie to wiadomo ze nie spieszno mu wyprowadzać się z Londynu pensja pewnie podobna

Infanter komentarzy: 115523.06.2023, 17:47

@nt2b
Czekałem na ten argument, że jak nie posiadam takiego majątku - nie mogę się wypowiadać.
Nie jestem Chińczykiem - nie mogę wypowiadać się na temat Chin. To takie proste i logiczne.
Natomiast zaskoczę Cię - jest coś większego niż pieniądze - wiedza - a tę jako taką posiadam.
Wystarczy sobie prześledzić życiorysy/ruchy biznesowe najbogatszych ludzi w historii świata (tak obrzydliwie bogatych, że pewnie wszystkie kluby piłkarskie świata nie posiadają takiego majątku - co oni tam mogą wiedzieć o robieniu biznesu Twoim tokiem rozumowania), aby dowiedzieć się, że czasami warto zaryzykować i wyłożyć odpowiednią sumę, jeśli chce odnieść się sukces. Twoją logiką 99% najbogatszych ludzi świata nie byłoby najbogatszymi ludźmi świata (bo nie zaryzykowaliby w odpowiednim momencie swojej kariery). To taki darmowy tip dla ludzi którzy używają takich argumentów - skorzystajcie z szeroko dostępnej wiedzy, nie ograniczajcie się tylko do swoich życiorysów i doświadczeń.

Castillo komentarzy: 224123.06.2023, 17:47

@Adamarsenal1 napisał: "Skoro nie Rice, nie Lavia to może rzeczywiście z tym Fred z United to nie plotki xDD"
Nie jestem w temacie, ale rozumiem, że poszła plota, że United może nam co najwyżej pomarszczyć Freda w następnym sezonie? Myślę, że może być w tym sporo prawdy.

metjuAFC komentarzy: 5874 newsów: 123.06.2023, 17:47

@Adamarsenal1: whaaat? Mam nadzieję że to jakiś żart lub przejaw sakrazmu ;-)

Damper komentarzy: 317123.06.2023, 17:43

Łatwo sobie mówić- tu przepłacić, tam dołożyć z 15 milionów, 100 milionów na nikim nie robi wrażenia, próg bólu 140 milionów. Kwotami można rzucać dowolnie- tylko najpierw trzeba mieć dostęp do finansów klubu i znać wszystkie okoliczności. Nie mamy nieograniczonego budżetu i nie sramy pieniędzmi jak PSG, City i Chelsea.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady