Havertz bohaterem! Arsenal wygrywa ze Sportingiem

Havertz bohaterem! Arsenal wygrywa ze Sportingiem 07.04.2026, 23:22, Patryk Bielski 340 komentarzy

Arsenal wywalczył cenne zwycięstwo w pierwszym meczu ćwierćfinałowym Ligi Mistrzów, pokonując Sporting 1:0 na stadionie Jose Alvalade. Bohaterem wieczoru został Kai Havertz, który w końcówce spotkania zapewnił Kanonierom triumf.

Mikel Arteta zdecydował się na aż osiem zmian w składzie w porównaniu do przegranego meczu z Southampton. Od pierwszej minuty na boisku pojawili się m.in. David Raya, William Saliba, Declan Rice i Viktor Gyokeres. Niestety, Jurrien Timber i Bukayo Saka nie zdążyli wyleczyć kontuzji i nie znaleźli się w kadrze meczowej.

PIERWSZA POŁOWA

Atmosfera na stadionie była gorąca, a Sporting od początku próbował wykorzystać wsparcie swoich kibiców. Już na początku meczu Diomande popisał się świetnym podaniem do Araujo, który trafił w poprzeczkę. Jak pokazały powtórki, to David Raya delikatnym dotknięciem palców skierował piłkę na obramowanie bramki.

Arsenal szybko odpowiedział, gdy Noni Madueke zakręcił piłkę z rzutu rożnego prosto na poprzeczkę, a Martin Odegaard nie zdołał skutecznie dobić piłki pod presją Suareza. Po tych emocjonujących chwilach tempo gry nieco spadło, a Kanonierzy kontrolowali posiadanie piłki, choć nie potrafili przebić się przez szczelną obronę gospodarzy.

Sporting otrzymał dwie żółte kartki w pierwszej połowie – Morita za faul na Trossardzie, a Suarez za dyskusje z sędzią. Dopiero w 43. minucie Arsenal ponownie zagroził bramce rywali, ale strzał Odegaarda z dystansu pewnie obronił Rui Silva.

DRUGA POŁOWA

Po przerwie żadna z drużyn nie zdecydowała się na zmiany. Arsenal jako pierwszy stworzył groźną sytuację, gdy Trossard uderzył obok słupka z linii pola karnego. Sporting odpowiedział strzałem Trincao, ale to Martin Zubimendi chwilowo dał gospodarzom prowadzenie pięknym strzałem z 20 metrów. Niestety dla londyńczyków, gol został anulowany po interwencji VAR z powodu spalonego Gyokeresa.

W 70. minucie Kai Havertz zastąpił Odegaarda, który opuścił boisko z lekkim urazem. Chwilę później na murawie pojawili się Gabriel Martinelli i Max Dowman – ten ostatni stał się najmłodszym Anglikiem występującym na tym etapie Ligi Mistrzów.

W końcówce meczu David Raya znów pokazał klasę, broniąc strzały Catamo i Suareza. Gdy wydawało się, że mecz zakończy się remisem, Arsenal przeprowadził decydującą akcję. Martinelli popisał się świetnym dryblingiem i podał do Havertza, który precyzyjnym strzałem pokonał Rui Silvę.

Choć można mieć zastrzeżenia do gry Arsenalu, to wygrana na trudnym terenie Sportingu jest ogromnym sukcesem. Teraz wszystkie oczy zwrócone są na Emirates Stadium, gdzie odbędzie się rewanżowe starcie.

Sporting CP: Rui Silva; Fresneda, Diomande, Gonçalo Inácio, Araújo; João Simões (Daniel Bragança 62), Morita; Catamo, Francisco Trincão, Pedro Gonçalves (Rafael Nel 79); Suárez.

Arsenal: Raya; White, Saliba, Gabriel, Calafiori; Ødegaard (Havertz 70), Zubimendi, Rice; Madueke (Dowman 76), Gyökeres, Trossard (Martinelli 76).

Kai HavertzRaport pomeczowySporting autor: Patryk Bielski źrodło: arseblog.news
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
TlicTlac komentarzy: 637708.04.2026, 21:13

Ale bramkarz Live szmatę puścił.

Theo10 komentarzy: 971008.04.2026, 21:12

@Perconte: Atletico wyeliminowało kury i tym samym przejęli ich numer 4 z klasyfikacji ligowej

TlicTlac komentarzy: 637708.04.2026, 21:12

@Perconte napisał: "Ej czemu Barcelona gra 1 mecz u siebie jak byli wyżej w tabeli niż Atletico ? Przecież zmienili te przepisy"

Totki były wyżej, Atletico z nimi wygrało i "przejęło" ich miejsce.

TlicTlac komentarzy: 637708.04.2026, 21:11

@vitold napisał: "Nie bronie, jestem wściekły ze tak słabo gra i daliśmy sie nabrać, ale jest nadzieja w tunelu na next sezon xd"

Nadzieja jest taka, że kupią lepszego LS, Saka złapie jakąkolwiek lepszą formę powyżej średniej i będzie żywiej w ataku; z tą taktyką i taką formą skrzydłowych, to nadziei dla Gyokeresa nie ma, po prostu to nie jest piłkarz, który zrobi coś z niczego. Niestety patrzymy tutaj na rywali do bycia najlepszym klubem na świecie: Mbappe, Kane, Haaland - przydałby się po prostu lepszy napastnik do strzelania goli, jak ta trójka lub napastnik do kombinacyjnej gry, "robienia miejsca", lepszego pressingu.

Szwed nie przeskoczy swojej techniki przyjęcia, nie stanie się nagle mistrzem wyskoków do główki, po prostu ma za mało zalet.

Perconte komentarzy: 68308.04.2026, 21:10

Ej czemu Barcelona gra 1 mecz u siebie jak byli wyżej w tabeli niż Atletico ? Przecież zmienili te przepisy

Szogun komentarzy: 33691 newsów: 308.04.2026, 21:08

Alvarez jak miesza.

Numer10 komentarzy: 172408.04.2026, 21:05

@alexis1908: no może tak, ale w takim razie potrzeba żeby się do końca doleczył..

Szogun komentarzy: 33691 newsów: 308.04.2026, 21:04

Oglądam Atletico..Oby przeszli.

alexis1908 komentarzy: 996308.04.2026, 21:02

@Theo10: no jednak wychodzi że wyniki Kaia nie były złe patrząc na czołówkę strzelców w tym sezonie w PL

Theo10 komentarzy: 971008.04.2026, 21:01

Merino grając pół sezonu na N i nie wykonując karnych zrobił 7G2A w lidze…

Theo10 komentarzy: 971008.04.2026, 20:59

@Dziadyga: “ ale swoje robi,czyli bramki strzela,patrząc na przeskok lig i,że my gramy jednak słabo,mało kreatywnie to te 17 goli jest okej”

Przecież jakby Kai zrobił przez cały sezon w zdrowiu 11 goli w lidze, to wszyscy byśmy zgodnie stwierdzili, że w lato trzeba szukać bardziej bramkostrzelnego napastnika.
A jak się weźmie pod uwagę, że to właśnie Gyo miał być tym killerem (bo technikiem/dryblerem/asystentem) to zdecydowanie nie jest), to jest to wynik bardzo daleko od “okej”.

Jedynym usprawiedliwieniem jest ten pierwszy sezon w PL, ale z drugiej strony to piłkarz ukształtowany, a nie młody z potencjałem. Jakby taki wynik powtórzył w kolejnym roku, to jest to dramat, a nie żadne “okej”.

alexis1908 komentarzy: 996308.04.2026, 20:56

@Dziadyga: mnie to bardziej w nim irytuje że ma mecze w których gra bardzo dobrze bez piłki jest taką wartością dodaną że tu zgra tu poda a ma mecze gdzie zupełnie tego nie robi, no i te główki mógłby chociaż podskoczyć do tych piłek :D ale ogólnie na pewno to nie jest flop i mam nadzieję że 2 sezon będzie tylko lepszy pewnie jak każdy normalny.

Dziadyga komentarzy: 1235508.04.2026, 20:46

@alexis1908 napisał: "@adek504: nie no ja już pisalem nawet o tym nie raz ;) że nie wszedł z futryną tak jak zakładałem i jednak się okazuje że musi się z liga otrzaskać. Ja nie mam problemu żeby to przyznać. W tym sezonie mam nadzieję że jeszcze dorzuci parę bramek i następny będzie lepszy."
Mnie w Bestii zaskoczyło in minus,jak odbijał się od tych graczy jak jakaś plastikowa tyczka,szczególnie na początku.Bo facet wydawał się mega silny jak oglądałem Sporting przez 2 lata czy czasem w kadrze widziałem,okazało się,że w Anglii jednak grają herosi fizyczni w każdym klubie.Nie wszedł z wielkiego C jak oczekiwałem,ale swoje robi,czyli bramki strzela,patrząc na przeskok lig i,że my gramy jednak słabo,mało kreatywnie to te 17 goli jest okej.Bo nie oczekiwałem jakiś cudów,że ma minąć 5 grajków czy coś podobnego.

alexis1908 komentarzy: 996308.04.2026, 20:31

@adek504: nie no ja już pisalem nawet o tym nie raz ;) że nie wszedł z futryną tak jak zakładałem i jednak się okazuje że musi się z liga otrzaskać. Ja nie mam problemu żeby to przyznać. W tym sezonie mam nadzieję że jeszcze dorzuci parę bramek i następny będzie lepszy.

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 20:31

Generalnie przeciez ja od dawna otwarcie pisalem ze jestem zawiedziony i licze na poprawe. Teraz liczy sie tylko dowiezienie ligi i jak najlpeszy wynik w LM tak zebysmy sie nie wstydzili.

A to ze tu dorosłe chłopy nie maja rozumu swojego to nie mój problem ;P

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 20:28

@adek504 napisał: "A to nie tak, że Ty byłeś tym który krzyczał najgłośniej że on jest na tu i teraz?"

No tak, ale to nie zmienia obecnej sytuacji, ze kazdy wie ze to jest dawno obalone

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 20:27

@vitold napisał: "ale to kazdy wie i jest swiadomy, tylko pare osob na stronie kręci bata przy pierwszej lepszej okazji i tworzą sie sztuczne dyskusje hejterskie"

A to nie tak, że Ty byłeś tym który krzyczał najgłośniej że on jest na tu i teraz?

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 20:27

A co do Jesusa...

City sie go pozbylo w dobrej cenie, po znajomosci Artety. City wiedziało co z niego bedzie i jego zdrowiem. Zobaczcie ile on sie łamał....

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 20:27

@vitold napisał: "Tymczasem Guardiola kupujacy "kogo chce" i dajacy wysoka tygodniowke... cos mi to przypomina ;p"

Ale my nie kupowaliśmy całego zastępu piłkarzy z wysokimi tygodniówkami
Do tej pory Arsenal bodajże przeznacza mniej kasy na tygodniówki niż LFC, Chelsea, United i City

Mieliśmy bardzo młoda drużyna i była bardzo dobra diagnoza że potrzeba trochę doświadczenia i to dali Zina, Jesus i w zimę Jorginho

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 20:26

@adek504 napisał: "Ale nie uważasz, że Argumenty za Gyko że to jest zawodnik na tu i teraz już dawno przepadły, bo się takim niestety nie okazał i ewentualnie może jeszcze wskoczyć na ten najwyższy poziom, ale na pewno takiego nie osiągnął w pierwszym sezonie"

ale to kazdy wie i jest swiadomy, tylko pare osob na stronie kręci bata przy pierwszej lepszej okazji i tworzą sie sztuczne dyskusje hejterskie

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 20:24

@alexis1908 napisał: "Ale ogólnie to nie jest powiedziane że Gyokeres jeszcze na ten poziom killera nie wejdzie"
Ale oczywiście niech wchodzi, będę się cieszył z tego bo to będzie oznaczało że Arsenalowi będzie lepiej szło

Ale nie uważasz, że Argumenty za Gyko że to jest zawodnik na tu i teraz już dawno przepadły, bo się takim niestety nie okazał i ewentualnie może jeszcze wskoczyć na ten najwyższy poziom, ale na pewno takiego nie osiągnął w pierwszym sezonie

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 20:24

@adek504 napisał: "Wiadomo ostatnie dwa sezony to już pasmo porażek, ale dalej uważam że ten transfer wiele nam dał, a tygodniówka niestety ciągnie się za nim, ale to był nasz jedyny argument"

Tymczasem Guardiola kupujacy "kogo chce" i dajacy wysoka tygodniowke... cos mi to przypomina ;p

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 20:23

@Dziadyga napisał: "ł.Ale przecież tak wychwalany przez wielu Jesus machnął ledwie 20 bramek przez 3 sezony we wszystkich rozgrywkach.Bestia obecnie 17 będąc ponoć takim niewypałem.To jak można nazwać Brazyla? Ogromna tygodniówka,braki w kadrze przez urazy,słabe wykończenie i kończy się to właśnie 20 golami,może z jedną jeszcze dołoży do końca sezonu.To jest totalny niewypał gdzie głosiłem to zresztą praktycznie od 1 dnia u nas,że tak to się skończy i tak też się stało.2-3 miesiące na początku dobre to za mało."

Cały czas w ocenie tygodniówki Jesusa pomijane jest to w jakim momencie tu przychodził
Byliśmy klubem bez LM, z miejscami 8,8,5 w lidze, to była jedyna możliwość żeby przekonać takiego zawodnika żeby przyszedł do nas
Przychodził za jakieś 20 mln mniej niż Gyokeres, a Szwed też ma dosyć duża tygodniówkę

W pierwszym sezonie w lidze Jesus 11/6 i to będąc kontuzjowanym dłuższy czas, pytanie czy Gyokeres dociagnie do takiej liczby

Do tego w kolejnym sezonie kiedy pojawiliśmy się na nowo w LM ważne gole w fazie grupowej

Wiadomo ostatnie dwa sezony to już pasmo porażek, ale dalej uważam że ten transfer wiele nam dał, a tygodniówka niestety ciągnie się za nim, ale to był nasz jedyny argument

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 20:21

@Dziadyga napisał: "Jesus machnął ledwie 20 bramek przez 3 sezony we wszystkich rozgrywkach.Bestia obecnie 17 będąc ponoć takim niewypałem.To jak można nazwać Brazyla? Ogromna tygodniówka,braki w kadrze przez urazy,słabe wykończenie i kończy się to właśnie 20 golami,może z jedną jeszcze dołoży do końca sezonu.To jest totalny niewypał gdzie głosiłem to zresztą praktycznie od 1 dnia u nas,że tak to się skończy i tak też się stało.2-3 miesiące na początku dobre to za mało."

Ale za to jak klepka chodzi! Wtedy wyglądamy jak zespół i cholera z tym, że potem płacz, że nie ma napastnika ;D

alexis1908 komentarzy: 996308.04.2026, 20:18

@adek504: Ale ogólnie to nie jest powiedziane że Gyokeres jeszcze na ten poziom killera nie wejdzie, i tak uważam że był to lepszy transfer niż Sesko czy Isak który się połamał, teraz bym chętnie zobaczył u nas tego Kofane z leverkusen do rotacji z Kaiem i Gyo

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 20:16

@alexis1908 napisał: "sorry :D nie spojrzałem dobrze kto ten komentarz pisał z pablem mi się pomyliło ;) myślałem że on coś mądrego raz napisał. Ty to wiem że to mówiłeś już w tamtym roku. A według pabla cała drużyna źle funkcjonuje."

Miło słyszeć, że coś mądrego napisałem xd

Dziadyga komentarzy: 1235508.04.2026, 20:15

Havertz Havertzem,zawsze miał słabe wykończenie,teraz trochę poprawił.Ale przecież tak wychwalany przez wielu Jesus machnął ledwie 20 bramek przez 3 sezony we wszystkich rozgrywkach.Bestia obecnie 17 będąc ponoć takim niewypałem.To jak można nazwać Brazyla? Ogromna tygodniówka,braki w kadrze przez urazy,słabe wykończenie i kończy się to właśnie 20 golami,może z jedną jeszcze dołoży do końca sezonu.To jest totalny niewypał gdzie głosiłem to zresztą praktycznie od 1 dnia u nas,że tak to się skończy i tak też się stało.2-3 miesiące na początku dobre to za mało.

alexis1908 komentarzy: 996308.04.2026, 20:14

@adek504: sorry :D nie spojrzałem dobrze kto ten komentarz pisał z pablem mi się pomyliło ;) myślałem że on coś mądrego raz napisał. Ty to wiem że to mówiłeś już w tamtym roku. A według pabla cała drużyna źle funkcjonuje.

gbn komentarzy: 503408.04.2026, 20:11

Ale, że FaZe na majora się nie dostało, wstyd.

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 20:10

@vitold napisał: "Ej, ale odpowiedz mi tak szczerze

Czy to przeze mnie sie tak dzieje, ze jak Havertz marnuje setke w finale z City to jest cisza, jak strzeli jak wczoraj to jest Pan Piłkarz

A jak Gyokeres krzywo stanie na murawe to są jęki? XD"


No nie wiem czy była cisza, ludzie tu też uważali że Havertz zagrał słaby mecz
Taka różnica że Havertz miał ta setkę w meczu z City, a Gyokeresa akurat mocno tam przestawiał Kusanov

Ale generalnie to trochę Twoja wina, bo naprawdę zbudowałeś tu Gyokeresa jakby przychodził zawodnik o lewej nodze Messiego, prawej CR7 i wykończeniu Lewego, to nie dziw się że ludzie wymagają więcej niż to że co któryś mecz dobrze się zastawi i strzeli niewiele więcej niż Havertz

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 20:08

@vitold napisał: "Ależ oczywiście, nie żyj przeszłością ZNOWU! co mnie obchodzi co było 3-4 lata temu. Chodzi o to, ze jak nam wypadnie ktoś kto te gole daje, np. Saka i jego 10 goli, a co mecz gole rozkladaja sie miedzy zawodników to istnieje wielkie prawdopodobienstwo ze tych goli nie bedziemy zdobywac ochoczo :"

No, a jak nam wypadnie super strzelec Gyokeres który miał strzelać 50 goli, to tym bardziej jest problem niż jak wypadnie Saka który strzela 10, ale 5 innych też strzela po 10

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 20:07

@alexis1908 napisał: "według mnie to żaden problem jeżeli drużyna jako całość dobrze funkcjonuje” Ale według ciebie drużyna nie funkcjonuje ;)"

Przeczytaj jeszcze raz o co chodzi
Kolega Vitold stwierdził że brakowało nam goli, według mnie nie brakowało nam goli, bo robiliśmy bardzo dobre wyniki strzeleckie, a co za różnica czy był jeden super strzelec czy 20 różnych skoro drużyna bardzo dobrze funkcjonowala

Dziadyga komentarzy: 1235508.04.2026, 20:02

@pablofan napisał: "@vitold: Southampton, Everton, totki, Sunderland, Leeds, kairat, Inter, Chelsea(puchar), burnley, Atletico, nottingham.

Tym zespołom nasza bestia strzeliła bramki. Godne podziwu. Jakość klubów, szczególnie tych z ligi, aż bije po oczach O.O"

A Jesus komu wbija?

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:57

@adek504: Ej, ale odpowiedz mi tak szczerze

Czy to przeze mnie sie tak dzieje, ze jak Havertz marnuje setke w finale z City to jest cisza, jak strzeli jak wczoraj to jest Pan Piłkarz

A jak Gyokeres krzywo stanie na murawe to są jęki? XD

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:49

Zobaczymy co bedzie pisane jak w taktyce Artety nie zmieni sie nic, przeciwnicy rozgryzą większość smaczków taktycznych i SFG a nasze gole dalej beda rozkladac sie po 4-5 na zawodnika.. :)

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:48

@adek504 napisał: "Gole to była nasza bolączką? Dlatego pobiliśmy w sezonie 23/24 rekord klubowy goli w PL masz rację xd"

Ależ oczywiście, nie żyj przeszłością ZNOWU! co mnie obchodzi co było 3-4 lata temu. Chodzi o to, ze jak nam wypadnie ktoś kto te gole daje, np. Saka i jego 10 goli, a co mecz gole rozkladaja sie miedzy zawodników to istnieje wielkie prawdopodobienstwo ze tych goli nie bedziemy zdobywac ochoczo :P

alexis1908 komentarzy: 996308.04.2026, 19:47

@adek504: „ według mnie to żaden problem jeżeli drużyna jako całość dobrze funkcjonuje” Ale według ciebie drużyna nie funkcjonuje ;)

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 19:46

@vitold napisał: "ja tam sie skupiam na golach, bo to była nasza bolączka a nie asysty \"

Gole to była nasza bolączką? Dlatego pobiliśmy w sezonie 23/24 rekord klubowy goli w PL masz rację xd

Media nałożyły taka narrację że w Arsenalu nie ma zawodnika który wyróżnia się liczbami, a według mnie to żaden problem jeżeli drużyna jako całość dobrze funkcjonuje

@vitold napisał: "Havertz na pozycji napastnika w Arsenalu:

55 spotkań, 21goli, 12 asyst 4236 minut

Gyokeres na pozycji napastnika w Arsenalu:

44 spotkania, 17 goli, 2 asysty., 2882 minut

Zobaczymy jak na koniec beda roznice"


Zostało mu 11 spotkań żeby chociaż wyrównać Go/A Havertza i to nazywasz ta nową jakością która obiecywales?

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:43

@pablofan napisał: "Southampton"

Nie głupio Ci wymieniać ten zespół w jednej linii tylko dlatego, że Gyokeres im strzelił po ostatnich dniach? xDD

pablofan komentarzy: 754608.04.2026, 19:41

@vitold: Southampton, Everton, totki, Sunderland, Leeds, kairat, Inter, Chelsea(puchar), burnley, Atletico, nottingham.

Tym zespołom nasza bestia strzeliła bramki. Godne podziwu. Jakość klubów, szczególnie tych z ligi, aż bije po oczach O.O

alexis1908 komentarzy: 996308.04.2026, 19:39

@vitold: ja tam rozumiem że ktoś jest rozczarowany ale z większością tych osób można porozmawiać normalnie, ale są 2 wyjątki :D

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:35

Najważniejsze zeby sie nie łamał na kolejne miesiace

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:34

@alexis1908 napisał: "Havertz pewnie w tamtym sezonie poszedłby po lepsze liczby jakby nie kontuzja."

My nie możemy gdybać...

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:34

A w sumie nie ma co porównywać goli na pozycji napastnika Havertza @adek504 napisał: "Na ten moment to jest 17G i 2A
Fakt przebił już nasze ostatnie poczynania strzeleckie, ale do tych w kanadyjce mu jeszcze sporo brakuje

Dla mnie to dalej żadna nowa jakość, jest ważne że coś strzela i co któryś mecz fajnie powalczy, ale dalej to nie są te obietnice które tu zakładałeś ;)"


A ja tam sie skupiam na golach, bo to była nasza bolączka a nie asysty \

Havertz na pozycji napastnika w Arsenalu:

55 spotkań, 21goli, 12 asyst 4236 minut

Gyokeres na pozycji napastnika w Arsenalu:

44 spotkania, 17 goli, 2 asysty., 2882 minut

Zobaczymy jak na koniec beda roznice

alexis1908 komentarzy: 996308.04.2026, 19:30

@adek504: co fakt to fakt ja oczekiwałem 20 w samej lidze i nadal go rozliczam z bramek jak łącznie nie wbije 30 będę rozczarowany, było kilka ważnych jak z Evertonem Burnley Chelsea czy kurami ale spodziewałem się więcej, nie jest to flop ale też nie wybitnie. Havertz pewnie w tamtym sezonie poszedłby po lepsze liczby jakby nie kontuzja.

adek504 komentarzy: 450208.04.2026, 19:27

@vitold napisał: "Przepraszam. W sezonie. To jeszcze bardziej absurdalne XD"

Na ten moment to jest 17G i 2A
Fakt przebił już nasze ostatnie poczynania strzeleckie, ale do tych w kanadyjce mu jeszcze sporo brakuje

Dla mnie to dalej żadna nowa jakość, jest ważne że coś strzela i co któryś mecz fajnie powalczy, ale dalej to nie są te obietnice które tu zakładałeś ;)

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:26

@Nicsienieda napisał: "@vitold: czemu go bronisz jak stracisz przez niego kase"

Nie bronie, jestem wściekły ze tak słabo gra i daliśmy sie nabrać, ale jest nadzieja w tunelu na next sezon xd

Nicsienieda komentarzy: 3238 newsów: 108.04.2026, 19:25

@vitold: czemu go bronisz jak stracisz przez niego kase

vitold komentarzy: 615808.04.2026, 19:25

Mialem na mysli sezon, juz wrzucalem stattystyki od bodajze 2010. Tylko 3-4 piłkarzom sie udało. PRzez 16 lat !!!!!!!!!! absurd

pablofan komentarzy: 754608.04.2026, 19:24

@adek504: zaraz ci odpowie że ma jeszcze gole w pucharach :D

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady