Hiszpania pewnie pokonuje Honduras
21.06.2010, 23:09, Rafal Mazur 220 komentarzy
Niesamowita atmosfera, głośne śpiewy oraz ogłuszający dźwięk wuwuzeli towarzyszyły graczom reprezentacji Hiszpanii i Hondurasu, którzy stoczyli w Johannesburgu walkę o trzy punkty do grupowej tabeli. Po 90 minutach gry zdecydowanie lepsi okazali się zawodnicy z południowej Europy, pokonując przeciwnika 2-0 i tym samym, eliminując go z dalszej gry na boiskach w RPA.
Po pierwszym gwizdku japońskiego arbitra, Hiszpanie wiedząc, że jest to dla nich mecz o wszystko, ostro ruszyli do ataku i już na samym początku gry zarysowała się ich wyraźna przewaga. W 15. minucie meczu ładnym strzałem popisał się David Villa, jednak piłka odbiła się tylko od poprzeczki. 7 minut później Villa miał już więcej szczęścia. Po genialnej, indywidualnej akcji umieścił on futbolówkę w siatce w taki sposób, że Valladares mógł tylko śledzić wzrokiem jej lot.
W takiej sytuacji zawodnicy zza oceanu byli zupełnie bezsilni, nie potrafiąc wykreować sobie ani jednej dogodnej sytuacji do zdobycia bramki i nadrobienia strat. Na ich nieszczęście, w 51. minucie było już 2-0, gdyż dobrym rajdem na skrzydle popisał się Navas, który dograł piłkę do Davida Villi. Ten, silnym strzałem pokonał po raz drugi golkipera i zapewnił swojej drużynie zwycięstwo. Co prawda nowy nabytek Barcelony mógł jeszcze skompletować hat-tricka, ale rzut karny w jego wykonaniu okazał się kompletną katastrofą i spotkanie zakończyło się wynikiem 2-0.
Warto również zaznaczyć, iż w 66. minucie gry na murawie pojawił się Cesc Fabregas, zastępując zmęczonego Xaviego. Kapitan Kanonierów miał swoją okazję na zdobycie gola, której nie wykorzystał, ale mimo to może zaliczyć to spotkanie do udanych.
Hiszpania - Honduras 2:0 (1:0)
Bramki: David Villa (17, 51)
Żółte kartki: Danilo Turcios, Emilio Izaguirre
Sędzia: Yuichi Nishimura (Japonia)
Widzów: 61 250
Hiszpania: Iker Casillas - Sergio Ramos (77. Alvaro Arbeloa), Gerard Pique, Carles Puyol, Joan Capdevila - Xabi Alonso, Sergio Busquets, Xavi Hernandez (65. Cesc Fabregas), Jesus Navas - David Villa, Fernando Torres (70. Juan Manuel Mata).
Honduras: Noel Valladares - Sergio Mendoza, Osman Chavez, Maynor Figueroa, Emilio Izaguirre - Danilo Turcios (63. Ramon Nunez), Wilson Palacios, Amado Guevara, Roger Espinoza (46. George Welcome) - Walter Martinez, David Suazo (84. Jerry Palacios).
źrodło: własne
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Gunner Tak:)
Maciekkk10--->Komentator tak powiedział ? Bo mi to umknęło?
No to Francja już napewno jedzie do domu...
Jeszcze czerwona.. xD
Słyszeliście? Ta defensywa w Arsenalu jest w końcu mocna.. ;D
lloris kolejny raz potwierdza jak świetnie radzi sobie ze wrzutkami :)
Hahaha no to nie ma Francji :D
Ale wyjście Lorisa..
Gool dla RPA ale Francja daje cztery litery.
Francja na razie strasznie wolno i bez pomysłu.Fajnie,że Clichy i Gourcuff grają.
Yeah jest Gael! Nie ma Evry :)
Marex
W pełnym biegu nawet lekkie otarcie może spowodować upadek
danielho6
Zgadzam sie z Axxxe. Faul był. Ja to widziałem wyraznie w zwolnionym tempie
a jednak wychodzą, ale tylko po to chyba żeby odbębnić ten mecz.
sorry, taki był dokładny skład
Almunia (78 Fabianski), Sagna, Gallas, Silvestre, Clichy, Walcott (77 Song Billong), Fabregas, Denilson, Nasri, Diaby (86 Toure), Bendtner
Oficjalny skład Francji na mecz z RPA -
Lloris -
SAGNA Gallas Squillaci CLICHY -
Diarra Gourcuff DIABY -
Gignac Ribery -
Cisse
Zacznijmy od tego że nie wiadomo czy ta Francja w ogóle wyjdzie na boisko...
skład meczu z MU na Emirates 08/09
Almunia,
Sagna, Toure, Gallas, Clichy, Walcott,Fabregas, Denilson, Diaby, Nasri, Bendtner.
z tego wynika, że Nasri musiał grać na skrzydle, pamiętam jak Neville'a ogrywał.
transfermarkt.de/de/joe-cole/profil/spieler_3876.html - Tutaj pisze na ile jest wyceniany J.Cole i na jakich pozycjach może grać .
P.S. - Podobno Gael Clichy dziś zagra od początku w meczu przeciwko RPA z powodu takiego ,że Evra miał kłótnie z jednym z trenerów francuskich i przez to Domenech go odsunął od składu . To znaczy ,że William Gallas raczej będzie kapitanem ,bo podobno jest wice kapitanem .
@yatq
No, tylko, że u nas te dwie kuleczki po boku są czerwone. Sam Van Persie na ataku za nic sobie nie poradzi.
Co do Nasriego - rzadko grywał obok Cesca, a szkoda, bo gdy grywał, to wychodziło mu to o wiele lepiej, niż na skrzydle. Liczę na to, że Wenger da mu szanse gry na środku boiska. Patrząc na nasze wzmocnienia - Arsene i tak nie ma go gdzie upchnąć na ataku. Z Nasrim jest podobnie jak z Colem...
Fajnie. widze, że głównym tematem pod informacją o wygranej Hiszpanii jest to w jaki sposób Xavi popatrzył w oczy Fabregasowi, gdy go tamten zastąpił. Czasami zastanawia mnie po ile niektórzy mają lat. chcecie zeby was to uspokoiło? Dobra, już od dawna wiadomo, że Fabregas z Xavim sie nie lubią. Co lepsza, Xavi wcale nie zrobił badan Fabregasowi, a Songowi. uspokoiłem niektórych, że w kadrze Hiszpanii tak naprawde nikt nie lubi Fabregasa i własnie to powinno przekonac go, że tak samo będzie w Barcelonie? Gratuluję idiotyzmu. Dobrze, że jeszcze nic Villa nie powiedział bo zauważylibyście, że kopnął Fabregasa i wogóle to on jest winny tego, ze Cesc nie gra. a, ze xavi się zdenerwował? miał być szczęśliwy, bo nie wyszedł mu mecz, ale miejcie nadzieje dalej. nie wiem jak jeszcze długo o całą aferę z transferem fabsa do Barcy będziemy obwiniać wszystkich po kolei, a nie ustalimy, że narazie transferu nie ma, a jeżeli mamy szukac kogos odpowiedzialnego za jego odejście to jest to on i nasz zarząd, który najpewniej się może nie w tym, ale w następnym sezonie ugnie przed Barcą i odda Cesca za pół darmo. Wracając do meczu: Ani xavi, ani Fabregas nie zagrali świetnego meczu. Oszukiwanie się, że Fabregas wniósł więcej do gry La Roja jest głupie, bo chyba del Bosque wie lepiej, czy xavi jest taki beznadziejny by zmieniać go w meczu, w którym 3 pkt sa już zapewnione i może pozwolić wyraźnie wypompowanemu zawodnikowi dac zejść. Nie oszukujmy sie. Z duetem Iniesta_ xavi fabsa nie ma i nie da on rady zastąpić na dzień dzisiejszy żadnego z nich.
@howareyou
img641.imageshack.us/img641/714/joecole.jpg
tu macie, na jakiej pozycji gra Joe Cole (jasny zielony kolor)
po przeciwległej stronie grałby Arshavin, na środku najbardziej wysuniety v.Persie
poza tym nie widzialem meczu, w ktorym gralby Cesc obok Nasri'ego, Nasri albo zastepował Cesca albo grał na skrzydle, dlatego na pozycji obok Cesca gralby Diaby
Sądzę ,że jak Wenger kupi jeszcze bramkarza ( Green czy Schwarzer chociaż ) i środkowego obrońcę pod warunkiem ,że to będzie transfer taki udany jak Vermaelen to sądzę ,że już nie trzeba będzie więcej transferów ( chyba ,że w styczniu ) .
Liczę ,że Wenger zakupi Greena , Koscielnego i do tego dojdzie jeszcze J.Cole po Chamakhu to spokojnie powinniśmy wygrać ligę ;p
United i Chelsea się nie wzmacniają ,a wręcz osłabiają , jeżeli chodzi o Chelsea .
Z takim bogactwem w ofensywie co mamy i młodzieżą ,która będzie jeszcze lepsza to niewielu powinno nam podskoczyć :)
Vpr
Szawa -- RVP -- Joe odpada, zauważ, ze Wenger od dawna stawia na wysokiego napastnika, Marouane bedzie mial podstawowy skład.
danielho6 --> nie zgadzam się, bo tam był faul. De Rossi został nadepnięty. Zresztą sam zobacz.
img227.imageshack.us/i/derossi3.jpg/
Ale i tak śmiesznie to wyglądało :P
i.imgur.com/lKxA3.gif
vpr - zeby za pieknie nie bylo, to wujek Arsene pewnie kogos sprzeda ;P i nie mam tu na mysli Eduardo czy Rosickyego, którzy po przejsciach Cole'a czy Chamakha nie byliby niezbędni a boje sie ze bedzie to ktos z podstawy ;/
howareyou > myślę, że Robina trzeba zostawić tam gdzie gra, bo pokazał jak świetnie sobie na tej pozycji radzi. Coraz bardziej skłaniam się ku teorii, że do sezonu ruszymy trójką Arszawin - Robin - Cole, a Chamakh od początku był planowany jako zawodnik na ławkę. Na pewno nie będzie jej grzał Joe, jeżeli przejdzie - nie płaci się takiej tygodniówki rezerwowemu. Myślę też, że Diaby wciąż będzie partnerem Cesca i Alexa w pomocy. Jest silniejszy od Nasriego, który fizycznie za bardzo przypomina Fabregasa. Hiszpana musi w pomocy wspierać ktoś lepiej zbudowany, a nie takie piórko jak on sam. Poza tym Samir dobrze radzi sobie w środku tylko kiedy nie "zderza" się tam z innym rozgrywającym. Ten sam problem dotyczy zresztą Ramseya, ale do jego tematu wrócimy dopiero w okolicach grudnia. Tak czy inaczej, dawno nie mieliśmy takiego bogactwa w składzie :D Wujek Arsene kupi nam bramkarza i drugiego stopera (po Kościelnym) i idziemy po mistrza.
No i teraz mam nadzieje bedzie coraz lepiej ;p
Tak na marginesie, widzieliście mecz Włochy Paragwaj?
youtube.com/watch?v=P4ImWVLW3Lo
za coś takiego De Rossi powinien dostać dyskwalifikacje na te mistrzostwa.
SWiltord - nikt Cie nie dyskryminuje ale przeczytaj sobie swój pierwszy post pod tym newsem skierowany do mnie, od razu zarzuciles mi bujną wyobraznie i opowiadanie bajek mimo ze wszyscy widzieli jak było. Rozmawiajac z Tobą odnosze wrazenie ze masz problemy z rozumieniem tekstu, powiedzialem pare słów o Xavim a ty zarzuciłes mi jeżdzenie po innych klubach i wyzwiska w strone Xaviego, dlaczego? bo troche poironizowałem, co nie znaczy ze zjechałem Xaviego jak przysłowiową "burą sukę". Poza tym apropo tej czerwonej kartki, tez okazujesz sie hipokrytą i brakiem obiektywizmu, bo ja juz racji miec nie moge. youtube.com/watch?v=B0gbV5BCZP4&feature=player_embedded#! uwazasz ze to jest faul na czerwoną kartkę tak? Zwróc uwage jak Chamakh potyka sie nogą o nogę, i to nie Laurenta a swoją.
Wg mnie jeżeli przejdzie do nas Joe Cole powinniśmy grać systemem 4-4-2. Van Persie z Chamakhiem powinni stworzyć świetny duet napastników, który byłby w stanie zdobyć te 50 goli w sezonie. Na prawą stronke dawać J.Cole a na lewą Arshawina. W środku Cesc i Song. Oglądając mecze arsenalu w tym sezonie wywnioskowałem że bardzo malo bramek zdobywamy po dośrodkowaniach bocznych obrońcow czy skrzydłowych. Przyczyną tego było to że graliśmy tak naprawde na 1 napsatnika ( Persil lub Bendtna) nie mogli sobie oni poradzić z 2-3 obrońcami drużyny przeciwnej...
Nierozumiem też na co Wenger czeka z transferami obrońców. Po odejściu Senderosa, Silvestre, Gallasa i Campbela, zostaniemy z 3 klasowymi obrońcami - Vermaelen, Clichy i Sagna. Znając możliwośći kontuzjogenne potrzebujemy w takiej sytuacji 2-3 solidnych obrońców. Kościelny jak dla mnie odpada - taki przeciętniak w Ligue 1.
IceMan - dokladnie ;) cos z chrisem mi sie kojarzyło, ale ze koles bana dostał jakies 2-3 lata temu to juz zapomnialem jak mu dokladnie było.
SWiltord - faktycznie Castrol jeden ze słabszych, podejrzewam ze własnie dlatego jest to podstawowe narzedzie pracy np. Arsena o którym sam mówi, ze bez niego byloby mu bardzo ciezko.
@Vpr
Według mnie właśnie nie sprawdzałby się na tej pozycji i myślę, że Wenger go tam na pewno nie ustawi. Mnie się wydaje, że Cole nie ma kompletnie startu do Arshavina, który dysponuje podobnymi umiejętnościami technicznymi, w dodatku jest szybszy... i to jego atomowe uderzenie. Może być jak mówisz, że Joe ustawiony zostanie na prawej stronie, zamiast Theo, ale tam może grać sam Robin, jeśli w środku z kolei zagra Chamakh. Ach, nie mogę się doczekać pierwszego składu na sam początek sezonu. Wenger będzie miał sporo kombinowania.
SWiltord
Masz racje że mamy mało obrońców ale płaczesz też że mamy za dużo dobrych zawodników w ataku a tego nie pojmuję. Wenger będzie na pewno stosował duża rotacje żeby nikt nie był pokrzywdzony a poza tym jak znów z powodu kontuzji wypadnie z trzech zawodników to przynajmniej będzie kim grać. Chyba też nie chcesz oglądać Arshavina na środku i Nasriego na skrzydle w ustawieniu 4-3-3
@SWiltord
A czytałeś moją wiadomość? Toć napisałem, że zagramy na pewno 4-3-3, tylko podałem ciekawy według mnie wariant, sposób w jaki można by to ustawić, podkreślając jednak, że to nierealistyczne...
@yatq
Cole za to nie jest napastnikiem, może grać na skrzydle, ale na pomocy, a nie na takim "SS", więc nie ma opcji, żeby grał na pozycji Arshavina. I to jeszcze w pierwszym składzie... A Nasri jest o wiele lepszy od Diabiego i nie wiem dlaczego nie ma go w twoim ustawieniu drużyny.
Aż się powtórzę... W pomocy zagramy Songiem (jak będzie trzeba - Denilsonem), do tego Ceskiem i Samirem (którego zmiennikiem będą Cole i Rosa). W ataku zagramy pewnie Arsha - Chamakh - RvP, albo Arsha - RvP (Chamakh) - Theo.
Dobra widzę, że tutaj jest dyskryminacja i od razu wyzwiska w moim kierunku za to, że mam inne zdanie i nie jestem tak zaślepiony i nie obiektywny jak nawet redaktorzy. Wyzywacie mnie i porównujecie do osób o których nie mam bladego pojęcia. Redaktorzy nazywają mnie kibicem pod kryptonimem Barcy dlatego, ze chce żeby Fabregas został u nas. A jedynie tłumacze, że jest na tyle dobrym zawodnikiem żeby poradził sobie w Barcy i nie siedział na ławce na 100%. I to jest powód do wyzwisk i to jeszcze od redakcji. Nie ma to jak kompetencja tych osób. Nie mam zamiaru ciągle słuchać obelg w moim kierunku więc nara ale mam sporo znajomych którzy sobie też darowali ta stronę bo nie idzie się to z nikim dogadać i od razu wyzwiska.
Boże ludzie. Nazywacie SWiltord kryptofanem Barcy lub prowokatorem, dlaczego? Bo ma odmienne zdanie? IceMan zarzucasz Mu brak obiektywizmu, z tego samego jakże dennego powodu. Nie każdy ma takie same poglądy jak Wy.
A co do Fabregasa i ławki na której mialby siedziec, Iniesta jak nie był kontuzjowany grał na skrzydle, wiec na środku jest miejsce.
Joe Cole grałby u nas jako boczny napastnik/skrzydłowy/nazwijcie-to-jak-chcecie - w każdym razie zajmowałby pozycję po prawej stronie Robina :P Grał na takiej pozycji w Chelsea kilka lat temu, (na przeciwległym skrzydle operował wówczas Robben o ile pamiętam) i sprawdzał się tam, więc i u nas sobie poradzi.
ivexo123 to ty mnie prowokowałeś ciągle, z Suboticiem też tak do mnie wypaliłeś ale nie trafiłeś akurat. Podaje argumenty i próbuje gadać na poziomie bez wyzwisk w przeciwieństwie do większości. Ale jeśli wam się to nie podoba to spoko, napiszcie to to zmienie stronę na gunners.com po prostu mam odmienne zdanie na niektóre tematy i nie jestem zaślepiony klubem i szanuje inne kluby. Ale wypominać komuś to, że ma za dużo napastników skoro my mamy więcej i jeszcze chcemy kolejnych to jest dziwne.
howareyou prawdopodobnie będziemy grać 4-3-3 więc na drzewku które przytoczyłeś będzie brak miejsca dla Ramseya którego bardzo lubie, Diabyego, Eboue już będzie grał tylko na obronie więc przy faworyzowaniu Sagny nie pora a to zbyt dobry zawodnik jak na ławkę i moim zdaniem jest lepszy od Sagny. Eduardo przed kontuzją grał dobrze a teraz nie miał dostał tyle szans żeby udowodnić to żeby go nie sprzedawać więc to będzie w porządku? Do tego Vela to wielki talent i kiepsko to widzę. Może to i najlepsze rozwiązanie jakie podajesz jednak za dużo mamy w ofensywie a w defensywie zdecydowanie za mało.
yatq
Theo jest skrzydłowym
ivexo123 i ja nie napisałem o brutalnej grze Kościelnego tylko zbyt miękkiej grze Kościelnego jak byś zauważył. A czerwoną kartkę podałem bo napisałeś coś o trzech żółtych kartkach w jego wykonaniu mówiąc, że to wiarygodne statystyki a zapomniałeś o tej czerwieni i dla tego to podałem. A Castrola to jedna z słabszych stron, nawet w ilości strzelonych bramek się mylą w podawaniu statystyk czasem. I dla mnie Kościelny gra za miekko przecież już to dobitnie tłumaczyłem ale nie czytałeś tego bo cie nie było już. Pisałem też o tym, że potrzebujemy bardziej twardych obrońców. Nie bez powodu dostajemy co roku nagrode za grę fair play i nic z tego nie mamy.
nie wrocimy do 4-4-2... Theo ani Arshavin nie sa typowymi skrzydlowymi, typowym skrzydlowym jest ,np. Traore - tylko jego dawaja na lewa obrone
powinnismy grac:
Cesc-Song-Diaby
Cole-v.Persie-Arsha
Za songa denilson/eastmond
za Diabyego Ramsey/Denilson
za Cesca Nasri/Ramsey
za Cole'a Theo/Rosa
za v.Persie'go Chamakh/Nicklas
za Arshe Nasri/Vela
a Eduardo... cóż nie ma dla niego miejsca w MOIM składzie
starsi uzytkownicy pewnie pamiętają uzytkownika "christof" czy "christofer" jakos tak ;) teraz mam wrazenie ze mam do czynienia z troche gorszą wersją prowokatora w osobie SWiltorda, powodzenia ziom
SWiltord
Alex Ferguson powiedział kiedyś coś bardzo mądrego; "O sile zespołu decyduje mocna i wyrównana ławka rezerwowych"
W pełni się z nim zgadzam
Myślę że bez problemu pokonają Chile i wyjdą z grupy :]
@SWiltord
Mnie też, ale co zrobisz? W tym sezonie dochodziło do takich rzeczy, że nie miał kto grać... Wenger kupił lub prawie kupił tych zawodników, więc tak zagramy. W 4-3-3 nie ma raczej miejsca dla Cole'a, chyba że na środku zamiast Nasriego (choć wolę Francuza). W 4-4-2 można by kombinować i np. wstawiać na lewo Arshę, a na prawo Joe/Theo, ale ja myślę, że zagramy taką samą formacją.
W pomocy zagramy Songiem (jak będzie trzeba - Denilsonem), do tego Ceskiem i Samirem (którego zmiennikiem będą Cole i Rosa). W ataku zagramy pewnie Arsha - Chamakh - RvP, albo Arsha - RvP (Chamakh) - Theo.
Ciekawym wyjściem, choć trochę nierealistycznym wydaje mi się 4-4-2. Pomyślmy:
-------------- Almunia -------------------
--------------------------------------------
-- Sagna -- Vermaelen - ??? - Clichy -
--------------------------------------------
------------- Alex Song ------------------
--------------------------------------------
------------- Fabregas (Nasri) -----------
--------------------------------------------
-- Cole/Theo --------- Arshavin (znów Nasri)
--------------------------------------------
-------- Van Persie - Chamakh (Bendtner)
Może to by było ciekawe rozwiązanie, ale wszystko zależy od Arsene...
Nie jasne,że Cole na napastnika się nie nadaje raczej na lewą pomoc mógłby jakimis rajdami nieraz podratować sytuacje.
@Szogun
Ale Arsenal nie gra bocznymi pomocnikami. Gramy 3 pomocnikami - defensywnym i dwoma ofensywnymi na środku boiska. Oraz oczywiście bocznymi napastnikami - a na tej pozycji według mnie Cole nie powinien grywać, bo się na nią nie nadaje nawet w połowie tak, jak chociażby Arshavin.
howareyou to zaproponuj skład jaki byś wystawił tylko bez drzewek. Chodzi mi tylko o trójkę z przodu i trójkę z tyły więc można to napisać w linijce oddzielając myślnikiem. I napisz kto w pierwszej kolejności był by rezerwowym. Dużo dobrych zawodników będzie grać bardzo mało i to mnie martwi.
Pewnie nie wiem jak dla mnie nie pokazuje narazie nic ciekawego . Bedą się meczyć z Chile .