Huddersfield Town czeka na Leeds lub Arsenal
09.01.2011, 17:02, Tomasz Socha 784 komentarzy
Przed chwilą odbyło się losowanie par IV rundy Pucharu Anglii. Arsenal Londyn w rewanżowym spotkaniu trzeciej rundy FA Cup zmierzy się na wyjeździe z Leeds United. Na zwycięzcę tego meczu czeka już Huddersfield Town, który uporał się wczoraj 2:0 z Dover.
Wyniki losowania przedstawiają się następująco:
1 Torquay United vs Crawley Town lub Derby County
2 Watford vs Brighton & Hove Albion
3 Bolton Wanderers vs Wigan Athletic
4 Arsenal lub Leeds United vs Huddersfield Town
5 Fulham vs Tottenham Hotspur
6 Everton vs Chelsea lub Ipswich Town
7 Southampton vs Manchester United
8 Swansea City vs Leyton Orient
9 Burnley vs Burton Albion
10 Birmingham City vs Coventry City
11 Doncaster Rovers lub Wolverhampton Wanderers vs Stoke City lub Cardiff City
12 Notts County vs Leicester City or Manchester City
13 Stevenage vs Reading
14 Aston Villa vs Blackburn Rovers
15 West Ham United v Nottingham Forest
16 Sheffield Wednesday v Wycombe Wanderers or Hereford United
Mecz Leeds - Arsenal odbędzie się 18 lub 19 stycznia, z kolei spotkania IV rundy FA Cup zaplanowano na 29 i 30 stycznia.
źrodło: thefa.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Concrete13
Dodałbym jeszcze boiskowym cwaniactwem.
Dla mnie za nurkowanie powinno być tak jak przy brutlanym faulu. Sędzia nie widział to komisja daje karę. Nie było by nurków !!!!
Najlepszy sędzia angielski to chyba
Mark Clattenburg ;p Nie żaden Webb czy Atkinson .
arkadiusz92 -> to symulowanie w polu karnym można nazwać ; chwilowym zapomnieniem o fair play - albo głupotą ludzką..
@Griz
Zawsze można trochę pojeździć po nich jak przyjdą :) a troszkę Nas jest ;d
@Conrete13
Błąd ludzki ;d bez konsekwencji.
Albo jeszcze lepsza opcja. Wenger do tego karnego wyznacza Skilacziego ;d A on trafia :)
Wolę nie myśleć co by było jakby nie strzelił ;d
Ale to tylko takie głupie i mało prawdopodobne bajki :)
@Arkadius92
Tak :D Przy Atkinsonie to bardziej prawdopodobne xD
@Charlie
To nie żadna teoria spiskowa tylko normalne psychologiczne działanie.
Ale kto mówi wygrywać a'la MU ?? Co ma do tego ewidentny niepodyktowany karny którego nie podyktuje sędzie ??
Arkadius92 > Theo wstanie i palcem pokażę ,że sędzie nie miał racji ;p Tak jak to zrobił Arshavin w meczu z Portsmouth w sezonie 2008-2009 .
Arkadius------> nie mów Junajted. Ich kibiców to obraza. Mów po prostu MUły:P
@Charlie
Jakby Atkinson sędziował ;d
arkadius92-> a sędzia niewinny ? :P
@Arkadius92
Przypuszczam, że prędzej podyktowaliby karnego dla Utd za symulowanie Theo ;P
Gramy z Junajted mecz o mistrzostwo. 0:0 90 minuta i Theo nurkuje w polu karnym po czym Łeb dyktuje karnego dla nas. Cesc strzela i wygrywamy po karnym którego nie było ;d Ciekawe co na to FA? ;d pewnie wszczęła by dochodzenie, anulowała wynik, Theo zawiesiła na kilka lat heh. Wyobraźcie to sobie :)
@sebasz, Arkadius92
Takie coś rzeczywiście byłoby dobre, ale właśnie jest ten problem, nie wszystkich na to stać. Dlatego wydaje mi się, że gdyby w ogóle mieli coś takiego wprowadzać, to na próbę zrobiliby to na jakimś Euro, MŚ, albo właśnie LM czy LE.
A nawiązując do eksperymentów to pamiętam jak się chwalili wszyscy jakim wspaniałym pomysłem okazali się Ci sędziowie za bramką w LE i potem na MŚ, a wg mnie sędziowanie z Nimi było jeszcze gorsze jak bez nich. Nigdy nic nie potrafili rozstrzygnąć, a zdarzało się, że ja ze zwykłej kamery z której leci transmisja widziałem lepiej... Także nie każdy pomysł jest trafny...
@sebasz
Poruszyłeś ciekawą kwestię. Wyobraźmy sobie, że Platini czy też Blatter wprowadzają coś takiego. Ale czy miało by to dotyczyć wszystkich lig i meczy? Nie każdy mecz jest z udziałem kamer raczej. I jak by to wyglądało w biedniejszych ligach np? Odpowiedni sprzęt do transmisji itd.
Twojej* ofc...
@sebasz
A ja na to leję. Wolę, żebyśmy przegrali niż wygrali a'la Utd. Nienawidzę symulowania i pieprzenia głupot, że karny był, a go nie było, albo tego typu akcji. Dlatego nienawidzę Barcelony i dlatego irytuje mnie FA, które obrało sobie Utd za pupilków.
A ludzi, którzy potrafią się przyznać do tego, że oszukiwali jest bardzo niewielu.
Swoją drogą wracając do twojej "teorii spiskowej", wydaje mi się, że takie wypowiedzi miałyby większy wpływ, właśnie w przypadku wygranej w końcówce, bądź czasie doliczonym nad Utd, na resztę Oni leją, także nie panikowałbym tak.
@Arkadius92
Niczego nie snuję. Pamiętam co było po Edurado - Boruc. przez kilka miesięcy - chyba z 4 czy 5 nie dostaliśmy karnego bo sędziowie się bali dać.
kurde jutro znowu przerabane w szkole rela barca man utd wygrali a Arsenal remis;/
@Arkadius92
Tak jest w stanach w bodajże futbolu amerykańskim takie coś jak rugby. Działa całkiem dobrze i to też jest wyjście. Ale nie wszystkie ligi na to stać jak PL - 40 kamer - widok z każdej strony.
@sebasz
Nie snuj jakichś czarnych scenariuszy na podstawie wypowiedzi Theo. Bez sensu.
A Wenger został trenerem dekady.
a jasobie ogladam na Hbo Kac Vegas zarabisty film polecam. Real 4-2 CR sie rozstrzelal...
Nasz środowy rywal przegrał dzisiaj z CFC 7:0 ...
@kamil_malin
No właśnie. Tylko trzeba by określić jego kompetencje. I najlepiej jakby był z dala od trenerów, zawodników itd żeby nie mogli mieć wpływu na niego.
@concrete13 @Charlie
Czy Wy sobie zdajecie sprawę że jak nasi zawodnicy zaczną się przyznawać do symulowania przy karnych to arbitrzy nawet w najbardziej oczywistych sytuacjach przestaną nam je dyktować ???!!!
Co ?? Walcott się przewraca w 16-tce - podchodzi sędzia i mówi - Słuchaj minęła 80 min a wy przegrywacie - symulowałeś czy nie ?? Nie no proszę was ....
Czasami trzeba zamknąć gębę na kłodę i siedzieć cicho. Raz ci sędzia dał drugim razem zabierze. Nie ma potrzeby jeszcze się dopominać by tylko zabierał.
Tak sobie oglądam mecz Realu i słucham tego głupka Orłowskiego i mi się śmiać z niego chce. W każdym meczu Realu gdzie Ronaldo gra dobrze, on musi wspominać o geniuszu Messiego... żałosny jest.
@ Arkadius92
Też nad takim czymś myślałem, w zasadzie byłoby to bardzo dobre rozwiązanie.
Jeśli chodzi o powtórki wideo uważam, że najlepszym rozwiązaniem byłby kolejny arbiter, po za boiskiem, które sporne sytuacje oglądał by sam i przekazywał info przez mikrofon do głównego. Ewentualnie arbiter techniczny mógłby to robić. Gra nie straciła by dużo na płynności. Dyktował by karne lub nie, albo uznawał gole.
how - .zgadzam się ..ale nikt z nas na 100% także nie wie ..jakby się Theo zachował gdyby w drugiej sytuacji także symulował i dzięki temu byśmy szczęśliwie zremisowali..czy również by się do tego przyznał .. Ja mam nadzieję że jednak tak..
@concrete13
Jest jeszcze jedna różnica - my, w przeciwieństwie do nich - niezbyt często wygrywamy mecze przez symulowanie karnych.
@Charlie
Przegrywając w ostatnich minutach 0-1, 1-2 czy 2-3 gdy będzie na nas ewidentny karny i sędzia nie podyktuje dla nas kilka 100% karnych będziesz mówił tak samo ??
nie żebym bronił Drewniatowa...ale Theo przyznał się do symulowania , które i tak nic nam nie dało .. natomiast dla MU ten karny był na wagę zwycięstwa a to jest duża różnica.. co oczywiście nie znaczy , że od Theo nie bije fair play ...
howareyou ->
Nie gadaj! Kurde, a więc plotki się sprawdziły!
Vandal;- ja sie im nie dziwię,że go wyzywaja od najgorszych. Nie dziwię sie także,że babel wystawił taką fotkę Webba na Twitterze. Jak długo mozna miec fuksa? jak długo sędziowie i FA będą im lizac dupę? To już się robi naprawdę niesmaczne. Na szczęscie trenerzy i zawodnicy oficjalnie wyrażają swoje zdanie na ten temat.
@sebasz
A ja śmiem twierdzić, że to "przyznanie się" Theo czyni Go dużo bardziej "opierzonym" niż tego buraka Drewniatova...
@ howareyou
To się chłopak rozstrzelał. :O
Nie ważne co, ważne żeby wyeliminować błędy arbitrów które wypaczają wyniki.
@GunnersFan9
Ma rację czy nie ma ,myśli tak rzeczywiście czy nie - musi tak mówić bo co ma powiedzieć innego ?? To nie nieopierzony Theo z którego bije fair play "niestety".
@kamil, IceMan
Fakt ;P Popierniczyły mi się Mistrzostwa ;P Ale oba były w krajach germańskich, więc niewielka różnica ;P W każdym bądź razie wiadomo o co chodzi ;)
@IceMan
Widzisz, sam mówisz, że drugi warunek był raczej nie do spełnienia, więc tak czy siak, byliśmy już w domciu ;P Zresztą ja się nawet cieszę, że wtedy się nie udało, jeszcze by wyszło na to, że PZPN coś zrobił z polską piłką, że wynormalnieliśmy, a tu przynajmniej wszystko na tacy...
@GunnersFan
Na LFC.pl w ogóle wyzywają Berbatova od najgorszych, ale im kibice Mu nie robią wjazdów na stronę. ^^
@sebasz
Lepiej nie, bo Fabregas by to w 5 minut wykorzystał.
A tak na serio - forma tej poprawki jest w tej chwili mniej istotna. Chodzi o samą ideę - ona po prostu musi przejść... im prędzej - tym lepiej!
btw breaking news:
Słyszeliście, że Hleb strzelił brameczkę?
Berbatov stwierdził,że karny sie należał -.- Stwierdził,że kontakt był wystarczający,żeby stracił równowagę O.o Trzymajcie mnie.To już jest szczyt chamstwa.
Najlepiej gdyby kapitan każdej z drużyn miał powiedzmy w ciągu meczu możliwość do 2-3 max odwołań do powtórki video. Gdyby każdy faul ,sporną bramkę czy spalony chcieć rozstrzygać powtórką to by sędzie musiał biegać z monitorem a mecz trwałby nie 90+ a ze 110+ i płynności gry by wcale nie było.
Najlepsze by było gdy sędzia ogląda powtórkę i nie wie co zrobić bo są i takie sytuacje a zawodnicy jedni i drudzy stoją nad nim i jedni i drudzy chcą mieć rację.
@ Charlie
Błąd Webba był na Euro 2008 w meczu z Austrią. :P
Lol, nie wiem po co napisałem to w dwóch częściach sorki... ;p
@kamil
Nawiązując do wypowiedzi IceMan'a oraz Twojej, może nie kartkami, a zawieszeniami. Np dzisiejszymi debilnymi wejściami De Jong (od razu po wejściu z ławki) powinien obejrzeć co najmniej "yello". A co do reszty to wiadomo... każdy z Nas by chciał, ale nic nie poradzimy ;x
@kamil
No 1998 też był świetny, ale w 2006 też nie było źle. Od tamtej pory bawi mnie strasznie nienawiść Polaków do Webb'a za tego karnego, a przecież był czy nie, to i tak już nic by nie zmieniło. O ile dobrze pamiętam i tak byliśmy już w domciu... :D
guardian.co.uk/football/2011/jan/09/ryan-babel-howard-webb-manchester-united-liverpool
@ IceMan
Podpisuję się pod tym. I dodał bym jeszcze jakiś organ, który dokładnie analizuje spotkania i ewentualnie karze zawodników kartkami jeśli na nie zasłużyli.
@ Charlie
Ale pamiętam te zdziwienie gdy po 5-6 minutach było 2-0? :P
A co do MŚ to zgadzam się, 2002 i 2010 były bardzo słabe. Jak dla mnie z tych które widziałem na żywo to 1998 rox!
Ta jednak mój błąd :D Skojarzył mi się mecz Hol - Por bo tam było multum żółtych :D
O ile np Webb sędziował na standardowym poziomie FA dzisiejszy mecz Utd z Liver to już np. Dean sędziował naprawdę dobrze mecz Leicester z City. Chociaż imo powinien wyciągnąć z kieszeni chociaż 1 żółtą w trakcie meczu ;P