Inter vs Arsenal: Starcie gigantów w Lidze Mistrzów

Inter vs Arsenal: Starcie gigantów w Lidze Mistrzów 19.01.2026, 22:14, Patryk Bielski 1239 komentarzy

Jutrzejszego wieczoru Inter i Arsenal po raz czwarty zmierzą się w ramach Ligi Mistrzów UEFA. Dotychczasowe starcia przyniosły dwie wygrane dla włoskiej drużyny, w tym jedno zwycięstwo nad zespołem prowadzonym przez Mikela Artetę w fazie grupowej poprzedniego sezonu (1-0 w listopadzie 2024 roku).

Arsenal i jego włoskie wyzwania

Kanonierzy nie mają najlepszych wspomnień z wyjazdów do Włoch w Lidze Mistrzów. Ostatni raz triumfowali na włoskiej ziemi w marcu 2008 roku, pokonując Milan 2-0. Od tego czasu pięć kolejnych wizyt kończyło się bez zwycięstwa (1 remis, 4 porażki) i bez zdobytej bramki.

Inter i angielskie przeszkody

Inter z kolei ma mieszane doświadczenia z angielskimi drużynami na własnym boisku. W ostatnich trzech meczach u siebie przeciwko ekipom z Premier League ponieśli dwie porażki, obie z Liverpoolem (2022 i 2025). To tyle samo przegranych, ile zanotowali w pierwszych dziesięciu domowych starciach z angielskimi zespołami w historii swoich występów w europejskich pucharach.

Arsenal na fali zwycięstw

Jeśli Arsenal wygra to spotkanie, ustanowi swoją najdłuższą serię zwycięstw w historii występów w Lidze Mistrzów – siedem meczów z rzędu. Obecnie Kanonierzy mają na koncie sześć wygranych z imponującym bilansem bramkowym 17-1, zachowując czyste konto w pięciu z tych spotkań.

Inter szuka formy

Inter rozpoczął obecny sezon Ligi Mistrzów od czterech zwycięstw, ale ostatnie dwa mecze zakończyły się porażkami (przeciwko Atlético Madryt i Liverpoolowi). Ostatni raz trzy kolejne przegrane w tych rozgrywkach przydarzyły im się między kwietniem a wrześniem 2011 roku, kiedy obecny trener Christian Chivu był jeszcze zawodnikiem Interu.

Indywidualne popisy

Lautaro Martínez jest jednym z najskuteczniejszych strzelców w domowych meczach Ligi Mistrzów od początku 2025 roku, zdobywając osiem bramek – tyle samo co wszyscy pozostali gracze Interu razem wzięci. Z kolei Gabriel Martinelli strzelał w każdym z pięciu dotychczasowych występów w tej edycji Ligi Mistrzów. Jeśli trafi do siatki przeciwko Interowi, pobije rekord najdłuższej serii strzeleckiej brazylijskiego piłkarza w tych rozgrywkach.

Bramkarze na straży

David Raya od początku poprzedniego sezonu zapobiegł największej liczbie goli spośród wszystkich bramkarzy Ligi Mistrzów (+7.3), podczas gdy Yann Sommer z Interu jest liderem pod tym względem od startu sezonu 2023-24 (+7.9).

Kreatywność Zubimendiego

Martín Zubimendi wyróżnia się w Arsenalu jako mistrz podań łamiących linie obrony – ma ich na koncie 46, a także prowadzi w statystyce przejęć piłki (22) w obecnej edycji Ligi Mistrzów.

Sytuacje kadrowe

Inter przystąpi do meczu bez kilku kluczowych zawodników. Na pewno zabraknie Hakana Calhanoglu, Denzela Dumfriesa, Raffaele Di Gennaro oraz Tomasa Palaciosa, którzy zmagają się z różnymi urazami. Pod znakiem zapytania stoi również występ Josepa Martineza.

Arsenal również nie uniknął problemów kadrowych. W składzie zabraknie Maxa Dowmana, Piero Hincapie oraz Riccardo Calafioriego. Mimo to, Kanonierzy nie mają zawodników z wątpliwym stanem zdrowia i mogą liczyć na solidny skład.

To starcie zapowiada się na prawdziwy hit, pełen emocji i indywidualnych popisów na najwyższym poziomie. Kto wyjdzie zwycięsko z tej batalii? Czas pokaże! Początek spotkania jutro o godzinie 21:00.

Inter MediolanMikel ArtetaZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: bbc.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
pablofan komentarzy: 681120.01.2026, 16:49

@adek504: ciii… bo argumenty im zabierzesz na obronę niewykorzystanego potencjału naszej bestii ;)

vitold komentarzy: 435920.01.2026, 16:47

@adek504 napisał: "Gyokeres zeby wykorzystywać takie szanse jak z Nothingham kiedy biegł od połowy boiska sam na bramkę, które obiecywałeś ze będzie wykorzystywał ;)"

Chwilka, ja zaraz do niego zadzwonie i mu powiem :D

adek504 komentarzy: 384820.01.2026, 16:46

@vitold napisał: "a po co nam Gyokeres i Eze, gracze, którzy grają najlepiej w systemach kontratak-szybka grai ataki? W zespole gdzie 80% spotkania jestesmy na polowie przeciwnika a ich 10 graczy jest w polu karnym? xD"

Gyokeres zeby wykorzystywać takie szanse jak z Nothingham kiedy biegł od połowy boiska sam na bramkę, które obiecywałeś ze będzie wykorzystywał ;)

vitold komentarzy: 435920.01.2026, 16:44

Ej, a po co nam Gyokeres i Eze, gracze, którzy grają najlepiej w systemach kontratak-szybka grai ataki? W zespole gdzie 80% spotkania jestesmy na polowie przeciwnika a ich 10 graczy jest w polu karnym? xD

Artu komentarzy: 207920.01.2026, 16:35

Idąc za flashscore to większa część kurczaków dziś nie zagra. Ciekawe co Frank dziś ulepi.
Oczywiście nie nasz problem.
.

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:30

@Placio napisał: "to dlatego Gyokeres ma albo najwięcej albo jest drugim najlepszym zawodnikiem pod wzgledem wybiegniec za obrone? Ruch jest, nie ma piłek."
Chciałeś napisać, że ma najwięcej strat (w całej lidze, niezły wynik co?)

Z powodu tego jak fatalny jest w utrzymaniu się przy piłce, jak fatalnie prowadzi piłkę i jak fatalne ma przyjęcie to dostaje tak mało podań. Mu jak się poda piłkę na 1vs1 to nawet cię człowiek nie zaczyna cieszyć bo się można spodziewać że zaraz ją straci, bo zamiast ją prowadzić to on kopie ją mniej więcej w kierunku biegu, ale czasem się gdzieś do boku odbije, czasem pod nogą zostanie, i tam gdzie piłka mu się odbije tam musi biec, w tym czasie go doganiają obrońcy, dominują go fizycznie i z takiej sytuacji nawet groźnego strzału nie ma.

Więc jeśli zawodnicy mają inną opcję do podania to naturalnie że wybierają kogoś innego.

Placio komentarzy: 307220.01.2026, 16:26

@Marzag to dlatego Gyokeres ma albo najwięcej albo jest drugim najlepszym zawodnikiem pod wzgledem wybiegniec za obrone? Ruch jest, nie ma piłek.

adek504 komentarzy: 384820.01.2026, 16:26

@Dziadyga napisał: "płaczą,ale przecież od ponad 2 lat zagrał dobrych meczów licząc na palcach jednej ręki,"

No licząc, ze przez dwa lata w klubie mozna zagrac ze 100 spotkan, dwa lata od teraz to styczeń 2024

Wiosnę 2024 miał bardzo dobra, jesien ominal bodajże z 10 meczow I miał slabsza, potem też zimę miał slabsza, ale wiosnę juz lepsza, teraz ominal też parę spotkan i miał juz lepsza formę czyli tak luźno licząc przez 2 lata rozegrał pewnie z 80 spotkan z czego 30 spokojnie bylo bardzo dobrych czyli muszi mieć dużo palcy u jednej ręki
To juz wiadomo skąd tak błyskotliwe opinie skoro aż tyloma palcami piszesz ;)

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:26

Moim zdaniem wszystko co najlepsze od Eze i od Gyokeresa(o ile nauczy się grać w piłkę) dostaniemy w przyszłym sezonie, a teraz zarówno oni się uczą drużyny jak i drużyna się uczy ich. Do szybkiego grania w ofensywie trzeba znajomości tego jak się poruszają koledzy, jakie piłki lubią dostawać, gdzie się można ich spodziewać w jakiej fazie akcji. Eze dołączył do drużyny po okresie przygotowawczym więc nie ma tej wiedzy, uczy się tego wszystkiego na bieżąco.

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:23

Ludzie myślą, że jak piłkarz zacznie zagrywać prostopadłe do nikąd to nagle na końcu podania się zmaterializują zawodnicy którzy piłkę przyjmą i strzelą bramkę.

U nas jest mało ruchu w ofensywie, więc to nie wina podających że jest mało takich podań które wystawiają kogoś na 1vs1.

A często nawet jak już zrobią ruch i dostaną to jest strata. Ode przed każdym takim zagraniem musi szacować szanse na powodzenie akcji i czy drużyna będzie gotowa na powrót do obrony przy ewentualnej stracie.

Bartek_ komentarzy: 260920.01.2026, 16:23

Okiem laika: Eze ma niewdzięczną rolę, bo jest rezerwowym dla Odegaarda, który jest ważną postacią w drużynie (kapitanem) i znaczącym ogniwem w taktyce Artety. To też dwaj zróżnicowani zawodnicy, bo Ode to bardziej rozgrywający, a Eze to ofensywny pomocnik.

Ma lewej stronie też Anglik nie ma łatwo, bo tam gra Trossard, który od kilku lat pokazuje, że jest ważną postacią w drużynie (mimo, że czasami znika na boisku, to potrafi pojawić się w idealnym momencie). Eze miał możliwość powalczyć o skrzydło w meczu wyjazdowym z AV, ale wypadł tam blado. Dodatkowo Martinelli jest jaki jest, ale robi liczby (przynajmniej w pucharach).

Dziadyga komentarzy: 1192920.01.2026, 16:22

@Marzag napisał: "A powietrza nie ma bo go nie widzisz."
Odegard ani efektywny ani efektowny.Koniec dyskusji.

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:21

@Dziadyga napisał: "Na emocji oceniac to rozumiem jakby zagrał 1 słaby mecz a ludzie wtedy płaczą,ale przecież od ponad 2 lat zagrał dobrych meczów licząc na palcach jednej ręki,więc wypraszamy sobie takie morały przez "mędrców" tutejszych xD bo to właśnie brzmicie jakbyście tutaj ludzi uważali za tych co dopiero z psychiatryka wyszli."
A powietrza nie ma bo go nie widzisz.

adek504 komentarzy: 384820.01.2026, 16:20

@vitold napisał: "ja mam wrażenie,i to chyba jest prawda - Arteta wykastrował Eze. Chlop co miał polotu w swojej grze, drybling, luz, gwiazda anglii i epl. I co? Przychodzi do nas i to juz nie to samo. Ta taktyka i Arteta zabija mega mocnna kreatywnosc i luz na boisku"

To też jest bezmyślnie powielany slogan...
W ogóle nie zwracający uwagi na to, że Eze musi się przystosować do realiów gry w wielkim klubie

W CP często gra była oparta głównie o niego, a grając częściej z kontry miał dużo więcej miejsca żeby pochłaniać przestrzeń i pokonywać dryblingiem przeciwników czy oddawać strzały
Do tego w takim klubie jak CP odpowiedzialność jest jednak mniejsza, bo często jednak te zespoły przegrywają i nie ma takiej presji na zwycięstwo

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:19

@vitold napisał: "Mi sie nie chce juz odpowiadać Marzagowi xd Ja pisze o tym, ze Eze stracił w prawie w całosci cos, co nas urzekło i sprowadzilismy gwiazde, która nie ma tego skilla juz co pokazywal na boisku a on mi o jakich automatyzmach z nowymi kolegami xD"
No bo ty wierzysz w czary, a ja Ci po prostu tłumaczę, czym naprawdę są te czary i się oburzasz że przecież Ty o magii mówiłes a nie o jakimś tam zgraniu. @vitold napisał: "Ja stwierdzam, ze stracił luz, a on ze niski blok ogranicza sytuacje strzeleckie xD"
napisałeś, że taktyka ogranicza kreatywność i luz, to napisałem co naprawdę to ogranicza

Dziadyga komentarzy: 1192920.01.2026, 16:19

Na emocji oceniac to rozumiem jakby zagrał 1 słaby mecz a ludzie wtedy płaczą,ale przecież od ponad 2 lat zagrał dobrych meczów licząc na palcach jednej ręki,więc wypraszamy sobie takie morały przez "mędrców" tutejszych xD bo to właśnie brzmicie jakbyście tutaj ludzi uważali za tych co dopiero z psychiatryka wyszli.

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:18

@ozzy95 napisał: "Trossard ma 13 a Saka oficjalnie 11. Pewnie powołujesz się na TM, ale na oficjalnej stronie Premier League Saka ma 7 g/a w lidze, a nie jak twierdzi TM 9."
No ale jakie to ma znaczenie dla przebiegu gry i akcji czy po zagraniu piłka się odbiła od przeciwnika czy od swojego gracza?

Moim zdaniem gole które dostaliśmy po samobójczych trafieniach po groźnych podaniach Saki są tak samo istotne jak gole które są liczone jako oficjalnie nasze.

vitold komentarzy: 435920.01.2026, 16:17

A potem chłop twierdzi, ze ludzie odpuszczaja jego argumenty. xD

tak, odpuszczam xD

vitold komentarzy: 435920.01.2026, 16:17

Mi sie nie chce juz odpowiadać Marzagowi xd Ja pisze o tym, ze Eze stracił w prawie w całosci cos, co nas urzekło i sprowadzilismy gwiazde, która nie ma tego skilla juz co pokazywal na boisku a on mi o jakich automatyzmach z nowymi kolegami xD Ja stwierdzam, ze stracił luz, a on ze niski blok ogranicza sytuacje strzeleckie xD

Dziadyga komentarzy: 1192920.01.2026, 16:16

@Marzag napisał: "A w czym dokładnie? Może jednak jest tak, że nie jest od niego gorszy we wszystkim?"
Pierwsze z brzegu - gorsze najważniejsze liczby,strzał w większości jak u placka(z 3 sezony temu jeszcze potrafił załadować)podania,zwalnianie akcji nawet jakby można było przyspieszyć grę dłuższym podaniem na kontrę.Tez słaby kapitan według mnie,ale to już kwestia indywidualna.

adek504 komentarzy: 384820.01.2026, 16:15

@Marzag napisał: "Mogę rozwinąć:

Odegaard utrzymuje piłkę, jest zawsze dostępny do rozegrania w ofensywie, podaje tam gdzie jest największa korzyść, jest bardzo odpowiedzialnym graczem, pomaga w rozegraniu i steruje całą drużyną.

Złoty gracz."


Ten komentarz nie był do Ciebie tylko do Dziadygi, który odpowiadając na to , że napisałeś że Ode robi co trzeba odpisał "xD"

Mi nie musisz tłumaczyć że Ode wykonuje ważne rzeczy, bo to jest logiczne

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:13

@Dziadyga napisał: "A Norweg nawet od Bruno jest gorszy"
A w czym dokładnie? Może jednak jest tak, że nie jest od niego gorszy we wszystkim?

Mam wrażenie że wielu ludzi ma ogromne problemy z racjonalnym myśleniem, idą za pierwszą dużą emocją i czy to prawda czy nie to już nieważne, byleby się wyżyć.

Można by pomyśleć że mamy nieudaczników za piłkarzy, nieudacznika za trenera, a to że jesteśmy pierwsi w LM i w Lidze, gramy w półfinale pucharu ligowego to jest jakiś czysty przypadek. Mam wrażenie że niektórzy w to wierzą.

ozzy95 komentarzy: 3434 newsów: 120.01.2026, 16:12

@Marzag napisał: "jeśli 13 jest większe od 13 to wtedy masz rację."

Trossard ma 13 a Saka oficjalnie 11. Pewnie powołujesz się na TM, ale na oficjalnej stronie Premier League Saka ma 7 g/a w lidze, a nie jak twierdzi TM 9.

Dziadyga komentarzy: 1192920.01.2026, 16:11

Tutaj to z Odegarda robią potwora jakby był Lampardem w prime,przecież to jest beka.A Norweg nawet od Bruno jest gorszy,mimo,że nie cierpię Portugalczyka.Nie mówiąc o de Bruyne czy Ozilu.

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:10

@vitold napisał: "A ja mam wrażenie,i to chyba jest prawda - Arteta wykastrował Eze."
Wydaje mi się, że to w Anglii jest nielegalne. @vitold napisał: "Chlop co miał polotu w swojej grze, drybling, luz, gwiazda anglii i epl. I co? Przychodzi do nas i to juz nie to samo."
Ale że zawodnik jak przyszedł do nowego klubu to nie ma jeszcze wyrobionych automatyzmów z nowymi kolegami? hmmmm dziwne... @vitold napisał: "Ta taktyka i Arteta zabija mega mocnna kreatywnosc i luz na boisku"
A to nie czasem niski blok ogranicza sytuacje strzeleckie? Hmmm a może... może to Arteta wymyślił sprytny plan i płaci przeciwnikom by grali niskim blokiem by Arsenal miał trudniej o tworzenie sytuacj! Tak, to ma sens! Co o tym myślisz?

Furgunn komentarzy: 1302920.01.2026, 16:10

@vitold napisał: "A ja mam wrażenie,i to chyba jest prawda - Arteta wykastrował Eze."

Ciężko stwierdzić, grał ostatnio mało i zagrał tak naprawdę jeden bardzo dobry mecz. A jak już wchodził z ławki to wyglądał miernie.

Adrian1111 komentarzy: 17120.01.2026, 16:09

@Matelko: to jest dla nas świetna wiadomość, głębia składu w obronie to coś czego nam ostatnio brakowało...

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:08

@adek504 napisał: "Kolejna obiektywna opinia eksperta wjechała :D"
Mogę rozwinąć:

Odegaard utrzymuje piłkę, jest zawsze dostępny do rozegrania w ofensywie, podaje tam gdzie jest największa korzyść, jest bardzo odpowiedzialnym graczem, pomaga w rozegraniu i steruje całą drużyną.

Złoty gracz.

vitold komentarzy: 435920.01.2026, 16:08

A ja mam wrażenie,i to chyba jest prawda - Arteta wykastrował Eze. Chlop co miał polotu w swojej grze, drybling, luz, gwiazda anglii i epl. I co? Przychodzi do nas i to juz nie to samo. Ta taktyka i Arteta zabija mega mocnna kreatywnosc i luz na boisku

Dziadyga komentarzy: 1192920.01.2026, 16:07

@adek504 napisał: "Kolejna obiektywna opinia eksperta wjechała :D"
A jakże.

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 16:04

@ozzy95 napisał: "Trossard ma lepsze w kanadyjce ;)"
jeśli 13 jest większe od 13 to wtedy masz rację.

adek504 komentarzy: 384820.01.2026, 15:57

@Dziadyga napisał: "Marzag napisał: "Odegaard robi co trzeba"

xD"


Kolejna obiektywna opinia eksperta wjechała :D

ozzy95 komentarzy: 3434 newsów: 120.01.2026, 15:57

@Marzag napisał: "To standard, Saka najlepsze staty w ofensywie"

Trossard ma lepsze w kanadyjce ;)

Tak btw ja sobie zrobiłem podsumowanie naszej ofensywnej 6 i wyszło mi z tego, że Saka, Trossard, Martinelli, Madueke, Gyokeres, Jesus zrobili łącznie w lidze 24 g/a. Żaden z nich w lidze nie przekroczył dalej 10 g/a.

adek504 komentarzy: 384820.01.2026, 15:56

@PatrickVieira napisał: "Mam dość odegaarda cofającego się po piłkę do Saliby i Gabriela tylko po to żeby ją podeszwa poprzekładać tysiąc razy i finalnie podać do któregoś z bocznych obrońców. Eze jaki jest taki jest, może teraz trochę pod forma ale przynajmniej operuje w obrębie pola karnego, piłka go szuka i oddaje dużo strzałów."

No tak utarlo sie, ze Ode kręci kółka i niektórzy to juz chyba nawet nie zwracają uwagi jak on gra

Tym czasem Ode 11 meczow 933min strzały na mecz 1.1 czyli ok. 12 strzałów oddał w PL
Eze 12 meczow 940 min i strzela 1.6 na mecz czyli jakieś 19 strzałów

Nie jest to wielka roznica

Natomiast w kluczowych podaniach jest duża różnica, bo Ode ma 1.5 takiego na mecz natomiast Eze ma raptem 0.5 czyli 3 razy mniej

Naprawdę mam wrazenie, ze ludzie od roku sobie ubzdurali, ze Ode gra słabo i juz na nic nie patrzą...

Dziadyga komentarzy: 1192920.01.2026, 15:48

@Marzag napisał: "Odegaard robi co trzeba"
xD

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 15:43

@damianARSENAL napisał: "Kibice jadą Odegaarda, a potem gra Eze i nic nie powiedzą, no bo jaaak :D"
To standard, Saka najlepsze staty w ofensywie, ale niech gra Madueke bo Saka slaby, Odegaard robi co trzeba, ale niech gra Eze bo Odegaard slaby, Gyokeresa nie krytykowac bo nowy, a pozatym jak absorbuje uwage obroncow!

I tak to sie kreci, kibice chca ogladac nowe zabawki, i sobie zracjonalizuja w jakis sposob to by grali.

damianARSENAL komentarzy: 1020720.01.2026, 15:34

Kibice jadą Odegaarda, a potem gra Eze i nic nie powiedzą, no bo jaaak :D

Matelko komentarzy: 441920.01.2026, 15:21

Mosquera już w pełnym treningu z drużyną przed meczem z Interem:)

Garfield_pl komentarzy: 4254920.01.2026, 15:15

If Arsenal win the league this season, Ethan Nwaneri would still qualify for a Premier League medal after making 6 appearances in the English top flight,

You need 5 in order to qualify. The winning club are given 40 and can be distributed to the manager, players and officials.

miki9971 komentarzy: 8441 newsów: 220.01.2026, 14:57

@youngboy napisał: "Mógłby Arteta wreszcie przyznać się do błędu i wystawić Nwaneriego na skrzydle. Madueke i tak jest słaby, a Saka daleki od optymalnej formy. Jeśli Arteta tego nie zrobi, to imho będziemy mieli drugiego Gnabryego tj. świetnego PS, ale w innym klubie."

Rożnica taka, ze ten przynajmniej wróci....

marimoshi komentarzy: 560920.01.2026, 14:54

@Mastec30 napisał: "A no to może mi się w tym elemencie coś pomyliło. Co nie zmienia faktu, że chyba Żuraw krótko po tym meczu i tak wyleciał ?"

Nie trzeba było tak daleko szukać. Sympatyczny Rumun z Legii zastosował podobny manewr na pierwszą kolejkę LK. Skutek taki, że gośc nie pracuję. Kolejny mecz ligowy przegrał. a Legii zabrakło 1 pkt do wyjścia do fazy playoff LK

pLYTEK komentarzy: 427820.01.2026, 14:37

Ciekawe jaką rolę De Zerbi da Nwanieremu, bo Marsylia gra zupełnie innym systemem z trójką z tyłu.

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 14:31

@Marcel90 napisał: "https://www.youtube.com/watch?v=FVEFgacJGCg

nie ma za co"

I elegancko, jedno odhaczone.

Dziadyga komentarzy: 1192920.01.2026, 14:29

Nwaneri to już od sierpnia powinien być na wypożyczeniu,jak już nieraz pisałem.Niech pogra chłopak i niech złapie charakteru.

Marcel90 komentarzy: 1019620.01.2026, 14:26

@Marzag napisał: "Na dziś wymagania mam dwa, żeby część zawodników sobie odpoczeła i żebym sobie Havertza pooglądał."

https://www.youtube.com/watch?v=FVEFgacJGCg

nie ma za co

krzykus1990 komentarzy: 690520.01.2026, 14:19

@vitold napisał: "Luuuz, też sie ciesze, bardziej mi chodzilo o kolejnosc postów :D A jakie plany po wygraniu mistrzostwa? Kociołek Panaromixa na jeden łyk? :D"
OK to luzujemy. Tanio nie będzie ale czemu nie trza spróbować :)

krzykus1990 komentarzy: 690520.01.2026, 14:17

@ozzy95 napisał: "xDDD nie chce nawet myśleć co zrobisz jak wygramy ligę :P"
Litr szkockiej Whiskiy i kupno koszulki Rice 41! Takie mam postanowienie!

krzykus1990 komentarzy: 690520.01.2026, 14:15

Gerard Pique uważa, że mecze nigdy nie powinny kończyć się wynikiem 0:0 - nawet te ligowe!

Jeżeli spotkanie kończyłoby się takim remisem to grano by dogrywkę do Złotego Gola, a jeżeli nie udałoby się go strzelić to rzuty karne!

Druga opcja to remis 0:0 zawsze będzie dawał zero punktów, co zmotywuje obie drużyny do otwarcia się przed końcem meczu.

Kibice płacą za widowisko i muszą mieć widowisko!

Mundo Deportivo

Marzag komentarzy: 48730 newsów: 120.01.2026, 14:15

Na dziś wymagania mam dwa, żeby część zawodników sobie odpoczeła i żebym sobie Havertza pooglądał.

Numer10 komentarzy: 111420.01.2026, 13:35

Dziś Eze do środka to tylko i wyłącznie po to aby odciążyć Ode przed United. Anglika w ostatnich meczach nie było, nawet z Portsmouth, a nasza prawa 8 musi robić za playmakera. W dobrych meczach Odegaard też rozgrywał na całej długości boiska, powiedziałbym nawet że jego główną zaletą było odpowiednie rozgrywanie i ustawianie aby odebrać piłkę od obrońców za 1 grupę pressingu przeciwnika. To nie jest tak że jak on nie poda piłki na sam na sam to jest do wywalenia. Eberechi ostatnio nie ma ani podań, ani strzałów, a o rozgrywaniu od tyłu to nawet nie ma z nim mowy. Jak dla mnie powinniśmy próbować z nim na LS

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady