Jenkinson o Brytyjczykach w zespole
26.02.2013, 19:37, Tomasz Zajac 29 komentarzy
Carl Jenkinson sądzi, że opieranie składu na Brytyjczykach przyniesie długoterminowe korzyści dla Arsenalu.
Arsène Wenger stwierdził w jednym z wywiadów, że budowanie drużyny opartej na brytyjskich talentach jest bardzo ważne. Jenkinson całkowicie zgadza się z trenerem Kanonierów.
- Słyszałem, co Boss powiedział o opieraniu składu na Brytyjczykach. Stwierdził, że ściąganie brytyjskich zawodników przyniesie korzyści Arsenalowi, ponieważ prawdopodobne jest, że będą bardziej oddani klubowi i zostaną w nim na dłużej. Myślę, że trener ma rację.
- Wielu naszych młodych zawodników zaczyna regularnie występować w pierwszej drużynie, więc Boss nie musi ich kupować od innych klubów.
- Trener chce mieć w Arsenalu najlepszych zawodników. Gdyby myślał, że są gdzieś indziej, na pewno starałby się ich ściągnąć. Decydując się na nowe kontrakty dla młodych Brytyjczyków, dał do zrozumienia, że według niego jesteśmy tak dobrzy, lub nawet lepsi, niż inni. Z pewnością jest to dobra wiadomość dla nas.
- Osobiście uważam, że dobrze jest mieć angielski rdzeń drużyny. Jesteśmy angielskim klubem, więc duża liczba angielskich zawodników spodoba się kibicom. Sądzę jednak, że Arsenal chce mieć najlepszych zawodników, więc to, skąd pochodzą, nie będzie miało znaczenia – zakończył 21-latek.
źrodło: arsenal.com
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Manchester City | 9 | 7 | 2 | 0 | 23 |
2. Liverpool | 9 | 7 | 1 | 1 | 22 |
3. Arsenal | 9 | 5 | 3 | 1 | 18 |
4. Aston Villa | 9 | 5 | 3 | 1 | 18 |
5. Chelsea | 9 | 5 | 2 | 2 | 17 |
6. Brighton | 9 | 4 | 4 | 1 | 16 |
7. Nottingham Forest | 9 | 4 | 4 | 1 | 16 |
8. Tottenham | 9 | 4 | 1 | 4 | 13 |
9. Brentford | 9 | 4 | 1 | 4 | 13 |
10. Fulham | 9 | 3 | 3 | 3 | 12 |
11. Bournemouth | 9 | 3 | 3 | 3 | 12 |
12. Newcastle | 9 | 3 | 3 | 3 | 12 |
13. West Ham | 9 | 3 | 2 | 4 | 11 |
14. Manchester United | 9 | 3 | 2 | 4 | 11 |
15. Leicester | 9 | 2 | 3 | 4 | 9 |
16. Everton | 9 | 2 | 3 | 4 | 9 |
17. Crystal Palace | 9 | 1 | 3 | 5 | 6 |
18. Ipswich | 9 | 0 | 4 | 5 | 4 |
19. Wolves | 9 | 0 | 2 | 7 | 2 |
20. Southampton | 9 | 0 | 1 | 8 | 1 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 10 | 0 |
C. Palmer | 6 | 5 |
B. Mbeumo | 6 | 0 |
Mohamed Salah | 5 | 5 |
N. Jackson | 5 | 3 |
O. Watkins | 5 | 2 |
L. Díaz | 5 | 1 |
D. Welbeck | 5 | 1 |
K. Havertz | 4 | 1 |
L. Delap | 4 | 0 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Bardzo dobrze że stawiają na Anglików
wybaczcie pisownie :/
Pewnie masz rację gdyby byli Brytyjczykami może by nie odeszli.. jednak różnicą jest posiadanie dobrze grających zawodników, a lojalnych średniaków. Możemy mieć reprezentację Anglii w składzie ale czy da nam to zwycięstwa i stabilność? Niesądzę. Zgadzam się ze strategią szkolenia wychowanków, na tym swoją siłę opierała Barca i dlatego gdy dobrze im idzie zawodnicy tam wracają. Kluczem do zatrzymania mocnych zawodników są sukcesy, po to uprawia się sport. Gdyby tak nei było Rooney nie odszedłby nigdy z Evertonu, w końcu to Anglik... opóścił rodzimy klub dlaczego?
Szczera prawda :)
zgadzam się z nim
Dawid_neo. Masz rację co do waleczności zawodników innych narodowości, jak Henry. Ale tutaj nie o to chodzi. Tylko o oddanie jednemu klubowi. Myślisz, że gdyby Cesc był Brytem, a nie hiszpanem, to by poszedł do Barcy? Myślę, że naweg gdyby był wychowankiem innego angielskiego klubu to by nie odszedł. Podobnie myślę o Songu. Gdyby to był anglik, nie wydaję mi się, że by wyemigrował. Wengerowi chodzi o drużynę opartą na zawodnikach z GB właśnie dlatego, żeby nie mieć takich problemów, jakie miał w ostatnich latach. O drużynę, w której zawodnicy znają się prawie od dziecka i grają ze sobą wiele lat. Wenger chce mieć spokojną głowę i pewność, że w każdym zbliżającym się oknie transferowym nie będzie musiał martwić się o to, że jego zawodnicy zmienią ten kraj na kolejny z rzęd. Wystarczy spojrzeć ilu anglików zmieniło barwy klubowe w ostatnim czasie. bardzo niewielu w porównaniu do zawodników zagranicznych. I tego właśnie chce AW. i ja go popieram.
Jak ktoś dobrze gra to nie jest ważne jakiej jest narodowości.
Dobrze że Wenger się już powoli oducza tych Francuzów :). Bo Hiszpanie mogą być ;D. I oczywiście Brytyjczycy ;p
Pamiętam jak około roku 1998-99 Arsena Wenger mówił że przy kompletowaniu drużyny nie patrzy zawodnikom w paszporty... Wtedy to była odpowiedź na zarzuty że ściąga francuzów i się chłopaki nie dogadują.
Teraz budujemy zespół na brytolach więc nastąpiła jakby duuuuża zmiana w podejściu Wengera...
Zobaczycie, że za kilka lat Cienki będzie wymiatał na ŚO.
Ta polityka może przynieść nam wielkie korzyści. Przecież Brytyjczycy grają praktycznie tylko w BPL bo jest im tu najlepiej bo jak masz najlepszą ligę na świecie w swoim kraju nie ma sensu z niego wyjeżdżać... ( jedyne co mnie martwi to kolejne sezony bez pucharów mogą przyczynić się do odejścia naszych zawodników do ligowych przeciwników)
dobra sorry była mowa ogólnie o Brytyjczykach :)
@dawid_neo
całkowicie się zgadzam z Twoim pierwszym postem...
tylko ze Bale to Walijczyk, co jeszcze bardziej mówi o tym, że Anglia ma przeciętną drużynę...
Jenkinson PO Sagna ŚO i bedzie dobrze :)
No CJ widac chce na stale na PO zagoscic :D
już widze jak papa ściąga Showcrosa do nas...
Poza tym fakt, że Arteta, Cazorla i Monreal to dobrzy gracze, którzy jednak nie łapią się do 1 składu (Cazorla i Monreal są gdzieś na obrzeżach tej reprezentacji) świadczy dokładnie o tym co mówiłem więc nie rozumiem skąd ta sugestia. Mikel gra u nas w każdym meczu, a Hiszpania ma więcej lepszych graczy mówi tylko o tym jak są mocni i gdzie tych zawodników należy szukać.
Poza Balem i Wilsherem kogo byś jeszcze wymienił? Rooney? Staruszek Ashley, Lampard, Terry? Anglicy mają słaby skład... mając 3-4 graczy którzy coś AKTUALNIE grają nic nie zmieni. Musi grać cały zespół. Co wygrał Bale? Co osiągnął Wilshaere? Co wygrała Anglia? Nawet jeśli mielibyśmy skład w całości złożony z Anglików nic nie zmieni. O waleczności nie decyduje narodowość czy przynależność do barw kraju... Henry był Anglikiem? Nie, a zawsze dawał z siebie wszystko dla angielskiego zespołu,. To się ma we krwi, bez różnicy czy jesteś z Anglii z Polski czy z Kazachstanu.
dawid-neo - błąd - Brytyjczycy nie są za słabi;zwłaszcza niektórzy - aktualnie chyba najlepszy gracz ligii G.Bale jest tego widomym przykładem oczywiście także Jack czy szrek są również graczami topu.Inna sprwa,że Hiszpanie mają dużo więcej klasowych graczy ;więcej niż ktokolwiek.Co do np. Artety to jest sporo graczy od niego lepszych natomiast Cazorla i Monreal[już niebawem] to z pewnością jedni z lepszych graczy w lidze ang..Też uważam,że dobrze jest gdy trzon ekipy stanowią rodzimi gracze ze względu na lojalność,waleczność,tradycję tym bardziej żałuję,że AW nie poznał się na mega talencie z Walii jakim jest G.Bale;niestety,ale chyba najlepszy aktualnie gracz ligii.Mimo wszystko mamy gracza który w niedalekiej przyszłości może go zdetronizować i który ;śmiem twierdzić jest najbardziej oddany Arsenalowi spośród wszystkich graczy kadry - Jack W. Niezły jest Gibbs,ale te kontuzje mogą nie pozwolić mu się rozwinąć na miarę talentu.Ox - aktualnie pod formą,ale to młody szczyl i jeśli zacznie myśleć i trochę okrzepnie powinien być z niego pożytek w niedalekiej przyszłości.Frimpong - wielkie serducho do gry i dla klubu,ale czy to wystarczy.Jenkinson - trzeba dać mu szansę gdyż trudno powiedzieć aktualnie czy za sezon będzie grał na poziomie jaki reprezentują jego koledzy z lewej flanki.Ramsey - tu mam największy problem - jak na razie facet sprawia wrażenie,że jednak kontuzja znacząco na niego wpłynęła i facet gra b. chaotycznie i apatycznie niż kiedyś;nie strzela bramek ;niemal nie asystuje i szczerze nie bardzo widzę szanse na jego powrót do formy sprzed kontuzji,ale może się mylę.Reasumując brakuje mi tylko takiego angielskiego gościa [najlepiej również ŚO] jakim był Tony Adams - pewny,spokojny,a przy tym potrafił wpłynąć mobilizująco na drużynę no i będąc ŚO potrafił zdobywać sporo bramek.
Na Hummelsa raczej szans nie mamy, a najpierw trzeba go chcieć :/ to ja poproszę kolejnego Brytyjczyka nie udało się z Cahillem teraz chciałbym Shawcrossa na środek.
Anglicy są niestety za słabi... Arteta, Cazorla, Monreal (zaplecze 1 rep Hiszpanii) pokazują na kim należy opierać skład. Był okres, że każdy chciał mieć w składzie Brazyliczyka. Trzeba szukać w krajach gdzie są wyniki i rywalizacja stoi na tyle wysoko, że mocni gracze nie mogą się wybić i ich zgarynać. Włosi moim zdaniem coraz lepiej prosperują, może Niemcy... Anglicy... no niby jakieś tam zaplecze jest ale żeby 21 letni Wilshaere nie miał rywala na pozycji? Nie tędy droga moim zdaniem.
Jenkinson, Gibbs, Wilshere, Ramsey, Chamberlain, Walcott. Jeszcze niech z juniorów się przebije kilka osób. Za kilka lat to może być bardzo Brytyjski zespół.
Fajnie by było, jakby Wenger zrobił drużynę z 60% składającą się z Anglików, tak jak to kiedyś mówił.
Jenki , Jack , Alex , Aaron , Kieran i Theo to ten nasz "angielski rdzeń" zespołu , do tego mądre transfery i wrócą lepsze czasy :)
Racja z tym, że Anglicy mogą być bardziej oddani klubowi.
Angole lubieją grać w jednym klubie przez całą karierę ;)
I tak arsen będzie sprowadzał głównie Francuzów Brytyjczyków będzie trudniej z powodu konkurencji drużyn w BPL ( mówimy o zawodnikach klasy światowej )
Carl ma rację. Dobrze mieć trzon z angielskich zawodników, ale gracze innych narodowości też są mile widziani, o ile mają umiejętności na Arsenal.