Kanonierki wygrywają Ligę Mistrzów!
24.05.2025, 21:05, Trempa
1108 komentarzy
Kobieca drużyna Arsenalu zdobyła tytuł mistrzyń Europy, pokonując Barcelonę 1:0 w finale żeńskiej Ligi Mistrzów UEFA w Lizbonie. Decydującego gola strzeliła Stina Blackstenius. To drugi taki sukces w historii klubu, który wcześniej triumfował w 2007 roku. Kanonierki mogą się pochwalić imponującą kolekcją trofeów, w tym 15 tytułami mistrza Anglii, 14 Pucharami Anglii i siedmioma Pucharami Ligi.
Triumf w Portugalii to zwieńczenie niezwykłej kampanii, którą Arsenal rozpoczął już we wrześniu od pierwszej rundy kwalifikacyjnej. Po pokonaniu Hacken i Rangers, drużyna awansowała do fazy grupowej, gdzie wyprzedziła Bayern Monachium, Juventus i Valarengę. W październiku doszło do zmiany na stanowisku trenera, kiedy to Renee Slegers zastąpiła Jonasa Eidevalla. Holenderka tchnęła nowe życie w zespół. W ćwierćfinale Arsenal odrobił straty z pierwszego meczu z Realem Madryt, wygrywając 3:0 na Emirates Stadium. Następnie pokonał Lyon 4:1 na wyjeździe, co dało awans do finału z wynikiem 5:3 w dwumeczu.
W Lizbonie Arsenal zaprezentował się znakomicie, pokonując trzykrotne mistrzynie i obrończynie tytułu. Blackstenius, wchodząc z ławki, zdobyła zwycięskiego gola w 74. minucie, zapewniając Kanonierkom trofeum. Arsenal stał się pierwszą angielską drużyną, która wygrała osiem meczów w jednej edycji turnieju. Slegers, była zawodniczka akademii, która wygrała pierwsze pięć meczów grupowych, została pierwszą holenderską trenerką, która zdobyła Ligę Mistrzyń. To trzeci taki sukces dla holenderskich trenerów po Louisie Van Gaalu i Franku Rijkaardzie. Zespół będzie świętować sukces na specjalnym wydarzeniu na Emirates Stadium w poniedziałek. Uroczystości rozpoczną się o 10:00 na Armoury Square przed sklepem klubowym, a trofeum zostanie ponownie podniesione około 11:40.
źrodło: arsenal.com
16.09.2025, 14:46 5 komentarzy

9 godzin temu 6 komentarzy

31.05.2025, 09:54 6 komentarzy

31.05.2025, 09:52 23 komentarzy

30.05.2025, 21:07 5 komentarzy

30.05.2025, 15:10 29 komentarzy

30.05.2025, 14:55 4 komentarzy

30.05.2025, 14:50 4 komentarzy

29.05.2025, 22:07 9 komentarzy

29.05.2025, 08:34 1 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Nie upadnie, Wirtz zdeterminowany, Live zdeterminowane, więc...
100 razem z bonusami?
No niee za tyle to nie.
Upadnie ten deal.
Fabrizio Romano (@FabrizioRomano)
Liverpool first official bid for Florian Wirtz in excess of €100m package with add-ons has been received by Bayer Leverkusen.
︀︀
︀︀Club to club negotiations underway, restarting today to get the deal done very soon.
︀︀
︀︀Wirtz already told Bayer that he only wants Liverpool.
@coooyg11 napisał: "to jest jedna z głupszych statystyk ever XD
Nie wiem czy pamiętasz, ale jakiś czas temu Wasilewski z Lester był w czołówce tej statystyki ^^
W piłce najważniejsze jest odejście na pierwszych kilku metrach, a nie do jakiej prędkości jesteś w stanie się rozpędzić bo nikt tutaj nie robi 100m odcinków"
Jedyna statystyka która może w jakikolwiek sposób zobrazować szybkość. Inne nie są prowadzone. Zreszta w przypadku Havertza i Sesko to nawet to nie jest potrzebne bo wystarczy test oka żeby zobaczyć że Havertz przegrywa praktycznie każdy taki wyścig w którym trzeba uciec z piłką. Sesko go tutaj deklasuje
@Barney: za cały sezon zdecydowanie Gabriel. Trzeba pamiętać, że do kontuzji i był to nasz najlepszy obrońca, a przede wszystkim gracz. Co więcej, potrafił dołożyć bramki dzięki którym uciułaliśmy sporo ważnych punktów.
Natomiast za końcówkę sezonu gdy zabrakło Gabriela warto docenić Rice’a bo w bardzo trudnym i ważnym okresie, nie dość, że pokazał jakość, to jeszcze charakter.
W ogólnym rozrachunku mimo wszystko wyróżniłbym Gabriela. Po prostu na to zasłużył.
@Mastec30: to jest jedna z głupszych statystyk ever XD
Nie wiem czy pamiętasz, ale jakiś czas temu Wasilewski z Lester był w czołówce tej statystyki ^^
W piłce najważniejsze jest odejście na pierwszych kilku metrach, a nie do jakiej prędkości jesteś w stanie się rozpędzić bo nikt tutaj nie robi 100m odcinków
@Be4Again napisał: "- brak doświadczenia"
No doświadczenie ma większe niż Gyokeres, bo sorki,ale dwa sezony w co by nie mówić topowym zespole Bundesligi a wcześniej RB Salzburg to jednak więcej niż 2 sezony w Sportingu a wcześniej gra w Coventry. Różnica taka, że Szwed ma 5 lat więcej.
@Be4Again napisał: "- w porównaniu do Gyoka nigdy nie był liderem formacji ofensywnej (Simons, Openda, Sesko - tak mniej więcej wygląda hierarchia)"
Nw czy to prawda, bo Sesko był najlepszym strzelcem Lipska w tym sezonie i dostawał karne.
Po drugie to, że grał w zespole w którym cała gra nie była oparta tylko na niego to dla nas spory plus, bo my też nie będziemy grać tylko i wyłącznie na nowego N. W Sportingu cała gra była oparta na Szwedzie, więc nie wiadomo jak poradzi sobie z nie byciem cały czas w centrum uwagi.
@Be4Again napisał: "- Jest mniej „elastyczny” taktycznie od Gyoka. Sesko ma bardzo zbliżony styl do naszego Havertza, bazuje głównie na swojej przewadze wynikającej z warunków fizycznych. Nawet komentatorzy BL zwracali na to uwagę. Arsenal potrzebuje alternatywy dla Havertza, a nie jego kopii."
A w czym Gyokeres jest niby bardziej elastyczny taktycznie?
Bo pod względem techniki czy gry w zespole grającym bardziej kombinacyjną piłkę to Sesko ma raczej większe atuty. To raczej Gyokeres opiera swoją grę na warunkach fizycznych i nie ma doświadczenia w grze kombinacyjnej.
Gracz roku w Arsenalu
Rice
Gabriel
Saka/Raya
@XandeR napisał: "Najwiekszym minusem Sesko jest fakt, ze jest gorszym Havertzem, a to nie tartak i pora na kogos zwinniejszego, szybszego"
Wg oficjalnej strony Bundesligi Sesko ma speed na poziomie 35.69 km/h. Dla porównania Sane ma mniej.
Havertz wg strony UEFA (Bo PL nie ma takiej statystki) ma speed 32.25 km/h
Gyokeres też wg UEFA ma 34.55
Także Sesko jest tutaj najszybszy
@Lysy1111 napisał: "ale co teraz kogo nam potrzeba?"
Potrzeba nam gotowego produktu, ale nie ma na rynku takiego, który jest realny do wyciągnięcia
Więc powinna być analiza który z nich jest bardziej adekwatnym wyborem dla nas i tak jak tu niektórzy rozpisywali zarówno jeden jak i drugi mają wady i zalety
Moje komentarz po prostu odnosza się do tego, że żaden z nich nie jest gotowym produktem
@Be4Again napisał: "w porównaniu do Gyoka nigdy nie był liderem formacji ofensywnej (Simons, Openda, Sesko - tak mniej więcej wygląda hierarchia)"
No to ciekawe bo z tej trójki Sesko gra tyle samo co inni jak nie wiecej i miał karne w tym sezonie. Jakby liderem był Openda czy Simons to raczej oni mieli by karne
@Be4Again napisał: "- nigdy nie przekroczył w BL (która jest najbardziej ofensywną ligą Europy) granicy 15 bramek w pojedynczym sezonie BL."
Za to Gyokeres gra w lidzie która w Rankingu UEFA jest za Holenderską. Ciekawe czy byłoby tutaj takie poruszenie jakbyśmy brali snajpera z Eredivise
@Be4Again napisał: "- Jest mniej „elastyczny” taktycznie od Gyoka. Sesko ma bardzo zbliżony styl do naszego Havertza, bazuje głównie na swojej przewadze wynikającej z warunków fizycznych. Nawet komentatorzy BL zwracali na to uwagę. Arsenal potrzebuje alternatywy dla Havertza, a nie jego kopii."
Po pierwsze Arsenal potrzebuje takiego zawodnika jakim chce grać Arteta. Jeżeli chce kogoś podobnego do Havertza to niech takiego bierze. To jego koncepcja. A poza tym te porównania do Havertza są mocno nietrafione. Wystarczy xG porónać. Havertz pod względem skuteczności wykorzystywanych okazji nawet nie stał przy Sesko. A inna sprawa jeżeli Sesko ma naście goli w Lipsku a mimo to xG korzystne to można sobie wyobrazić jak słabe sytuacje kreowali mu koledzy z drużyny skoro wykorzystywał je ponad stan a i tak miał tylko te 13 czy 14 goli. Lipsk z tego sezonu jest słabszy o 14 punktów i o ponad 20 strzelonych goli mniej względem poprzedniego. Granie w takich okolicznościach też jest trudne. A Gyokeres gra mimo wszystko w 7 lidze Europy gdzie drużyny z miejsc 6-18 to raczej nie jest wielkie wyzwanie. Do tego miał 19! karnych. Kto w ogóle tyle karnych dostaje ? TO jest jakaś abstrakcja. Arsenal nawet połowy tego nie dostanie nie mówiąc już o tym, że Saka bęzie je wykorzystywał. Do tego jest centralnym punktem w ataku. Wszystko się na nim skupia a nie jak w Lipsku rozkłada się na trzech. Szwed ma w Sportignu dość cieplarniane warunki do pakowania bramek
Ja bym tutaj absolutnie nie faworyzował Gyokeresa. Darwina też tutaj byli wszyscy pewni
@adek504 napisał: "@Lysy1111 napisał: "Większość próbuje Ci wytłumaczyć że Gyökeres to World class -1
A Seško to World class -2 i ja się z tym zgadzam."
Nawet sam zaprzeczyłes teraz temu co kolega napisał
Według mnie obaj są Word Claas -1 jak to ująłeś, ale Sesko ma znacznie wyżej sufit, jest przy tym młodszy, ma większe doświadczenie w grze na najwyższym poziomie i bardziej pasuje do naszego stylu, dlatego uważam że jest pewniejszym transferem, ale to się okaże"
Zgadzam się że obaj są World class,-1 i -2 to tylko skala jaka jest różnica między nimi
@adek504: Na tą chwilę oczywiście,bo zgadzam się z tym że Sesko ma większy potencjał i w przyszłości będzie Top,ale co teraz kogo nam potrzeba?
@Lysy1111 napisał: "Większość próbuje Ci wytłumaczyć że Gyökeres to World class -1
A Seško to World class -2 i ja się z tym zgadzam."
Nawet sam zaprzeczyłes teraz temu co kolega napisał
Według mnie obaj są Word Claas -1 jak to ująłeś, ale Sesko ma znacznie wyżej sufit, jest przy tym młodszy, ma większe doświadczenie w grze na najwyższym poziomie i bardziej pasuje do naszego stylu, dlatego uważam że jest pewniejszym transferem, ale to się okaże
@adek504 napisał: "@Be4Again napisał: "Dlatego musimy się skupić na zawodnikach, którzy dzisiaj są na poziomie World Class, a nie takich którzy mają na to potencjał…"
Czyli odpuszczamy Gyokeresa i idziemy po Haalanda, Isaka, Kane'a?
Bo Gyokeres to na ten moment jeszcze nie jest world Claas"
Większość próbuje Ci wytłumaczyć że Gyökeres to World class -1
A Seško to World class -2 i ja się z tym zgadzam.
@Be4Again napisał: "Dlatego musimy się skupić na zawodnikach, którzy dzisiaj są na poziomie World Class, a nie takich którzy mają na to potencjał…"
Czyli odpuszczamy Gyokeresa i idziemy po Haalanda, Isaka, Kane'a?
Bo Gyokeres to na ten moment jeszcze nie jest world Claas
@Olczyck napisał: "@Be4Again napisał: "Sesko to bardzo fajny napastnik z perspektywą na bycie lepszym zawodnik niż Gyok, jednak oceniając ich tu i teraz to Szwed jest po prostu klasę lepszym napastnikiem. My potrzebujemy wzmocnienia ataku dzisiaj, a nie za rok czy dwa… Kolejny sezon bez trofeum to może być koniec Mikela i kilku najważniejszych zawodników w AFC. Dlatego musimy się skupić na zawodnikach, którzy dzisiaj są na poziomie World Class, a nie takich którzy mają na to potencjał…
Na dzisiaj Sesko powinien być opcją nr 2"
Najlepiej niech kupią Sesko i Gyokeresa jak sie bawić to sie bawić"
Dokładnie,a po sezonie jednego sprzedać
@Be4Again napisał: "Mam nadzieję, że C+ wyciągnie wnioski i „przejmie” wszystko co najlepsze po Viaplay.
Tak czy inaczej będziemy tęsknić za Viaplay."
Ba oni pójdą dalej i znając życie jeśli będziesz chciał obejrzec LM i PL to będzie musiał wykupić podstawę za 50 zł plus dostep do rozgrywek ktore sa osobnym pakietem i jeden pakiet 70 zł łącznie wyjdzie 190 zł za miesiąc lub 2000 za rok
@Be4Again napisał: "Sesko to bardzo fajny napastnik z perspektywą na bycie lepszym zawodnik niż Gyok, jednak oceniając ich tu i teraz to Szwed jest po prostu klasę lepszym napastnikiem. My potrzebujemy wzmocnienia ataku dzisiaj, a nie za rok czy dwa… Kolejny sezon bez trofeum to może być koniec Mikela i kilku najważniejszych zawodników w AFC. Dlatego musimy się skupić na zawodnikach, którzy dzisiaj są na poziomie World Class, a nie takich którzy mają na to potencjał…
Na dzisiaj Sesko powinien być opcją nr 2"
Najlepiej niech kupią Sesko i Gyokeresa jak sie bawić to sie bawić
@XandeR napisał: "pora na kogos zwinniejszego, szybszego i bardziej nastawionego na walenie bramek, a nie kiksow."
Sesko będzie miał bardziej efektowne te kiksy, bo ma konkretne kopyto. Porozbija szyby w budynkach przy stadionie.
Sesko to bardzo fajny napastnik z perspektywą na bycie lepszym zawodnik niż Gyok, jednak oceniając ich tu i teraz to Szwed jest po prostu klasę lepszym napastnikiem. My potrzebujemy wzmocnienia ataku dzisiaj, a nie za rok czy dwa… Kolejny sezon bez trofeum to może być koniec Mikela i kilku najważniejszych zawodników w AFC. Dlatego musimy się skupić na zawodnikach, którzy dzisiaj są na poziomie World Class, a nie takich którzy mają na to potencjał…
Na dzisiaj Sesko powinien być opcją nr 2
@Adamarsenal1 napisał: "Arteta on sitting next to Josh Kroenke during the game: "We'll have enough time in the next few days to discuss the topics that you are probably suspecting, and we'll do it in the right environment. Today was just about the game" #Arsenal"
Jak chcą jakieś konkretne transfery zrobić to muszą to zrobić w tym tygodniu, później to nie będzie z czego wybierać tylko jakiś mus będzie.Konkretne transfery robi się na początku okienka.
Najwiekszym minusem Sesko jest fakt, ze jest gorszym Havertzem, a to nie tartak i pora na kogos zwinniejszego, szybszego i bardziej nastawionego na walenie bramek, a nie kiksow.
Jak ostatnio bylim w C+ to nawet sie do LM nie lapalim. Viaplay wruc
@Joker_224 napisał: "żelazne zdrowie to Gyokeres, pierwsza kontuzja w karierze zdarzyła mu się dopiero w tym sezonie i opuścił jeden czy dwa spotkania"
Sesko ostatnią kontuzję miał jeszcze w Austrii 3 lata temu to tak w celu uzupełnienia. Punkt żelazne zdrowie można przypisać obu
@artur759: Sesko ma dużo więcej minusów:
- brak doświadczenia
- w porównaniu do Gyoka nigdy nie był liderem formacji ofensywnej (Simons, Openda, Sesko - tak mniej więcej wygląda hierarchia)
- nigdy nie przekroczył w BL (która jest najbardziej ofensywną ligą Europy) granicy 15 bramek w pojedynczym sezonie BL. Dla porównania pewien zmutowany Norweg w jego wieku miał dwa sezony z dorobkiem 20 plus.
- Jest mniej „elastyczny” taktycznie od Gyoka. Sesko ma bardzo zbliżony styl do naszego Havertza, bazuje głównie na swojej przewadze wynikającej z warunków fizycznych. Nawet komentatorzy BL zwracali na to uwagę. Arsenal potrzebuje alternatywy dla Havertza, a nie jego kopii.
@artur759: żelazne zdrowie to Gyokeres, pierwsza kontuzja w karierze zdarzyła mu się dopiero w tym sezonie i opuścił jeden czy dwa spotkania
Mam nadzieję, że C+ wyciągnie wnioski i „przejmie” wszystko co najlepsze po Viaplay.
Tak czy inaczej będziemy tęsknić za Viaplay.
Gyokeres to sam czeka na ten transfer mam wrażenie.
Viktor Gyökeres asked about Arsenal interest after winning Taça de Portugal:
"I don't know anything, I tried to focus on the last few games, if something is true we'll see."
[Ryan Taylor]
Ale by byly gdyby Robercik wyprzedził w następnym sezonie eto i zostal piątym najlepszym strzelcem Barcelony
Cunha w United. Jest "Here we go" od Romano
@Kaczaza: Ale tych napadziorów mamy do wyboru : Vlahovic, Isak, David,Gyokeres zaraz jakiś Kolo Muani wleci. A skończy się jakimś Evanilsonem :)
@BizoNxd6 napisał: "Szczerze sesko czy gyko? Co panowie sądzicie co za co przeciw"
Sesko - ZA:
- potencjał
- świetny profil (trochę taki szybki i dynamiczny Giroud)
- warunki fizyczne poczynając od wzrostu a kończąc na szybkości
- świetny stosunek xG do strzelonych goli - 27 goli w BL 19.4 xG
- świetne uderzenie z dystansu
- dobre zdrowie
- dobra gra głową
Sesko - MINUS:
- brak sezonu w którym pokazałby regularność
- wysoka cena - podobno około 85 baniek euro
Gyokeres - PLUSY:
- okazyjna cena, prawdopodobnie o 20 baniek niższa niż Sesko
- świetne karne i chyba też niezłe wolne
- świetna postura, wzrost, siła, dynamika
- armata w nodze
- bardzo solidne wykończenie (również dobry stosunek xG do goli)
- DWA SEZONY W KTÓRYCH POKAZAŁ REGULARNOŚĆ W STRZELANIU choć co prawda bez karnych nie były to wyniki aż tak spektakularne jak się wydaje na pierwszy rzut oka (27 goli na 33 mecze i 24 gole na 33 mecze)
- zna wyspy, choć nie powiedziałbym, że piłkarsko, bo jednak nie PL, ale zna już kulturę i styl bycia w Anglii.
- żelazne zdrowie
Gyokeres - MINUSY:
- rocznikowo 27 lat, a doświadczenie tak naprawdę mniejsze niż Sesko, bo grę w RB Salzburg cenię jednak wyżej niż w Coventry
- sprawdzony tylko w lidze portugalskiej
- wiele z jego goli wynikało z jego ofensywnych rajdów, które gdyby udało się przenieść na PL byłyby ogromną bronią. Jednak jestem prawie pewny, że przy lepszych i szczelniejszych obronach nie będzie w stanie grać w ten sposób i na starcie odejdzie od niego ważny element.
- słaba gra głową
- raczej ograniczony pod względem gry kombinacyjnej
Sezon zakończony, teraz zawodnicy na wakacje a Arteta niech jak najszybciej robi transfery i to z topu.Żadne półśrodki, tylko realne wzmocnienia. Klasyczna 9,lewe skrzydlo i dubler dla Saki na poziomie..Może łatwo się mowi, ale to konieczność żeby wejść o jeden poziom wyżej. Niestety Trossard,Kai i Martinelli to na 1 skład się nie nadają. No można ich uwielbiać, ale liczby maja słabiutkie
@Dawid04111: i jeszcze dawali nas w tym intro na London Eye, być może najbardziej czaderskim miejscu w Londynie, nostalgia mocno
@Mastec30:przepraszam, ale linia najmniejszego oporu*
ale generalnie się zgadzam' bolesne bo rozpieścił nas Viaplay tą jakością której teraz nie dostaniemy, oby przejęli Twaro, Pełkę i Domagałę, reszta mnie mniej interesuje - ja wiem że Radek Przybysz to jeden z nas, ale chłop sobie poradzi i tak
Twaro i Nahorny, ale to grało :)
No to szanowni Państwo, siadamy głęboko w fotelach, zapinamy pasy i startujemy.
Do tego Kasabian - Fire przed meczem. Aż na samą myśl ciarki przechodzą
Żelaznego i Wasyla to lepiej niech nikt nie przejmuje, dwóch cwaniaków. Już wole Rudzkiego słuchać.
A Twaro i Pełka na bank wrócą
@ladinho91: totalnie, nie ogarniam głosów, że dobrze że upadają - młodzi, fajni ludzie z pasją do PL, jak Domagała nie przejdzie do C+ to powodzenia w szukaniu komentatora z przynajmniej 10% takiej miłości do tej ligi
Teraz bardzo ważne pytanie do niektórych ekspertów którzy chyba oglądają każde mecze PL i tylko sędziowie nam psują wyniki. https://www.facebook.com/share/v/1AShPRBjzi/
Dlaczego bramka nie została uznana dla AV? Gwizdek sędziego po oddaniu strzału na bramkę, bramkarz nie miał piłki w rękach. Gdyby to nas spotkała taka sytuacja to byłby same pomyje na sędziego!! Teraz? Nikt nie pisze o złych sędziach. Teraz widzicie że błędy są w każdych meczach a nie tylko naszych? Brawa za obiektywizm.
Dušan Vlahović is expected to leave Juventus this summer and could end up in the Premier League.
Arsenal and Chelsea have both been informed a deal would cost around £42M
Source: @CaughtOffside
Dušan Vlahović would be open to joining Arsenal this summer, but the Gunners are prioritising other striker targets first.
Source: Calciomercato
@timiiiii napisał: "Miejmy nadzieję że C+ chociaż część tej ekipy przejmie i że ktoś tam pójdzie po rozum do głowy i odda to w ręce odpowiednich ludzi."
Nie liczylbym na to. C+ ma ogromną redakcję i pewnie większość będzie chciała robić swoimi ludźmi. Poza tym wszystko rozbija się o kasę. Viaplay zatrudniła ogromną grupę ludzi, co kolejka zagraniczne wyjazdy, masa materiału. To wszystko kosztuje. I może właśnie dlatego zwijają się z PL. Wydatki przekraczały wpływy. Całą ta obsługa ligi + oczywiście wcześniej wyłożone pieniądze na zakup praw sprawilo że im się to jednak nie opłacało. C+ pewnie będzie chciało zrobić to po najmniejszej linii oporu żeby im się Excel zgadzał
Top magazyn Viaplay na koniec tej ich przygody z PL. I tak jak ktoś tam powiedział - wyznaczyli nowe trendy w pokazywaniu piłki w Polsce. Szkoda że to się kończy. Miejmy nadzieję że C+ chociaż część tej ekipy przejmie i że ktoś tam pójdzie po rozum do głowy i odda to w ręce odpowiednich ludzi. Bo co jak co, ale ta liga na prawdę zasługuje na to żeby być ciekawie pokazaną.
Takie pitolenie w środku pola.*
@Tomi7 napisał: "jeszcze Wisła Henryka Kasperczaka ;]"
Kadra Górskiego i złota jedenastka Węgier i od razu będzie można nam przyznać mistrzostwo świata xd
@sWinny napisał: "W sumie to uważam, że już potrzebujemy nawet dwóch bardzo silnych transferów do pierwszego składu, żeby bić się o majstra(nie liczę tutaj tego zubimendiego czy jak mu tam)."
Transfery,transferami.My po prostu musimy zacząć grać w piłkę nożną,ciekawie,dynamicznie a nie klepać,ale no niestety przy środku pola Merino-Zubimendi to zapowiada się dalej takie pokolenie..
@adek504:
latwej drabinki xD nie mielismy najtrudniejszej ,ale tez nie mielismy latwej.
Typowe kanonierzy.com zaloze sie ,ze jak w koncu wygramy to tez fartem bo cos tam
@adek504: jeszcze Wisła Henryka Kasperczaka ;]
Może dobrze, że nie wygraliśmy tej LM, bo by było gadanie że takiej łatwej drogi to nikt nigdy nie miał
W przyszłym sezonie w drabince oczekujemy Barce Guardioli, City Guardioli, Real Zidana i Bayern Heynckesa i wtedy można mówić, że wygrana jest coś warta
A najgorsze w tym wszystkim jest to, że mimo że te wszystkie uznane marki akurat w meczach z nami jakoś szczęśliwie mają swój gorszy dzień i grają przeciętnie (niesamowite są te zbiegi okoliczności), to jeszcze ten Mikel nie potrafi tego wykorzystać i ich rozjechać, eh.