Kanonierki wygrywają Ligę Mistrzów!

Kanonierki wygrywają Ligę Mistrzów! 24.05.2025, 21:05, Trempa 1108 komentarzy

Kobieca drużyna Arsenalu zdobyła tytuł mistrzyń Europy, pokonując Barcelonę 1:0 w finale żeńskiej Ligi Mistrzów UEFA w Lizbonie. Decydującego gola strzeliła Stina Blackstenius. To drugi taki sukces w historii klubu, który wcześniej triumfował w 2007 roku. Kanonierki mogą się pochwalić imponującą kolekcją trofeów, w tym 15 tytułami mistrza Anglii, 14 Pucharami Anglii i siedmioma Pucharami Ligi.

Triumf w Portugalii to zwieńczenie niezwykłej kampanii, którą Arsenal rozpoczął już we wrześniu od pierwszej rundy kwalifikacyjnej. Po pokonaniu Hacken i Rangers, drużyna awansowała do fazy grupowej, gdzie wyprzedziła Bayern Monachium, Juventus i Valarengę. W październiku doszło do zmiany na stanowisku trenera, kiedy to Renee Slegers zastąpiła Jonasa Eidevalla. Holenderka tchnęła nowe życie w zespół. W ćwierćfinale Arsenal odrobił straty z pierwszego meczu z Realem Madryt, wygrywając 3:0 na Emirates Stadium. Następnie pokonał Lyon 4:1 na wyjeździe, co dało awans do finału z wynikiem 5:3 w dwumeczu.

W Lizbonie Arsenal zaprezentował się znakomicie, pokonując trzykrotne mistrzynie i obrończynie tytułu. Blackstenius, wchodząc z ławki, zdobyła zwycięskiego gola w 74. minucie, zapewniając Kanonierkom trofeum. Arsenal stał się pierwszą angielską drużyną, która wygrała osiem meczów w jednej edycji turnieju. Slegers, była zawodniczka akademii, która wygrała pierwsze pięć meczów grupowych, została pierwszą holenderską trenerką, która zdobyła Ligę Mistrzyń. To trzeci taki sukces dla holenderskich trenerów po Louisie Van Gaalu i Franku Rijkaardzie. Zespół będzie świętować sukces na specjalnym wydarzeniu na Emirates Stadium w poniedziałek. Uroczystości rozpoczną się o 10:00 na Armoury Square przed sklepem klubowym, a trofeum zostanie ponownie podniesione około 11:40.

Arsenal LadiesLiga MistrzówUEFA Women's Champions League autor: Trempa źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
losnumeros komentarzy: 1548427.05.2025, 00:57

Wystarczy sobie popatrzeć na ostanie obrady w Ukrainie gdy doszło do rozmów i na stole leżały narkotyki. Politycy to ćpuny i trzeba być ślepym żeby tego nie widzieć. Co dziwić się, skoro Mikel zachowuje się jak polityk i nadałby się do tej bandy, bo też nawija makaron na uszy

Sandbead komentarzy: 349327.05.2025, 00:56

@Er4s:
To chwała Ci za to.
Aczkolwiek z drugą częścią zdania jako osoba postronna obserwująca Twoje wpisy pozwolę się nie zgodzić bo jak na nie-ignoranta brzmisz jakoś dziwnie podobnie do pewnego betonowego elektoratu (nawet obelg używasz takich samych jak wbite na stałe do umysłów tej grupy vide kolorowy Rafałek).

losnumeros komentarzy: 1548427.05.2025, 00:52

Tęczowy rafałek i ćpun Nawrocki to nadal wybór zła. Rafałek jest lepszy? Taka tutaj inteligencja jest a kłócicie się kto jest lepszy!!! Nikt nie jest. Wybór mniejszego zła to nadal zło jest. Popisy robią to samo i memcem pokazał jak wywróci stolik. Tak wywrócił stolik że w kuchennych rewolucjach Gessler może powiedzieć mu: nie wywrócimy stolików ale zmieni nazwę na pubu na magdalenka.

Tylko Braun, ale do tego tego trzeba dojrzeć i widzieć jak żydy rządzą światem

Er4s komentarzy: 486027.05.2025, 00:50

@Sandbead:
No widzisz. Właśnie od 7 miesięcy nie piję. Może dlatego nie jestem ignorantem.

Theo10 komentarzy: 885927.05.2025, 00:49

@Artetaballer: i co ma zrobić? Zawetować ceny prądu? Uchodźców? Duda coś z tego zawetował? Wysokie ceny prądu to były już przed wyborami parlamentarnymi.
Abstrahując od faktu, że w kwestii zielonego ładu czy uchodźców to deklaracje pisu i Ko się praktycznie nie różnią. I jeszcze tego faktu, że zielony ład to właściwie pierwotnie inicjatywa pisu i ich komisarza, a imigrantów to tez PiS masowo przyjmował. I co z tym zrobił Duda?

Sandbead komentarzy: 349327.05.2025, 00:49

@Er4s napisał: "Rafałek sobie może wybierać debaty na które to pójdzie, na które nie pójdzie, czy udzieli wywiadu u kogoś w studiu jak wszyscy kandydaci czy trzeba przyjść do niego do domciu, ma swoje wioski trollów internetowych i nielegalne kampanię go popierające ale to ich problem nie jego. On testów na narkotyki nie zrobi mimo że jego sztab obraża kontrkandydata i oskarża o zażywanie narkotyków bo po co. Z drugiej strony od Nawrockiego oczekuje się żeby na rzęsach leciał do sądu wyjaśniać i się oczyszczać bo jakiś zawszony patolec z Internetu, którego w ogóle nie powinno się puszczać w mediach (dla dobra dzieci i dotykającej ich mowy nienawiści a co tak postuluje rafaello) powiedział za kieszonkowe od donalda że on wie i on wszystko widział. Śmiechu warte. To już równa konkurencja?
I jeszcze ktoś śmie pisać że Nawrocki ponosi klęskę? Przypomnę ze wiele tu osób dwa tygodnie temu buńczucznie się zastanawiała czy Rafałka w ogóle będzie potrzebowała drugiej tury a jeśli już to czy przypadkiem nie z Mentzenem. Meh…."


Ale komuś się zagotował czajnik. Aż się nasuwa, żeby poradzić: piłeś- nie pisz.

Er4s komentarzy: 486027.05.2025, 00:47

Traktowany jest podczas tej kampanii kolorowy Rafał jak dziecko specjalnej troski. Jakby miał jakieś handicapy, nie musi brać udziału we wszystkich konkurencjach a jak już w jakichś musi to może mieć dodatkowe atrybuty i narzędzia w przeciwieństwie do kontrkandydatów. W dodatku na końcu to i tak wyłącznie oni muszą się tłumaczyć i wyjaśniać, jego taki proceder nie dotyczy.
Demokratyczny kraj….
Coś okropnego. Jak z całą tą historią zielony przegra to będzie chyba największa porażka kampanijna w historii. To tam się trzeba pytać czy wystawiono odpowiednią osobę na urząd skoro z tak świńską, nierówną, nie mającego nic wspólnego z demokratyczną rywalizacją kampanią wciąż muszą drzeć i uciekać się do takich kompromitacji jak ta z muranskim.

Theo10 komentarzy: 885927.05.2025, 00:42

Tusk nie będzie miał żadnego jednowładztwa (i dobrze) bo ma lewicę i prawicę (PSL) w jednej koalicji i jak wszyscy widzą, przeforsowanie tam ustaw to trudne zadanie.
KO ma też raczej sufit w okolicach tych 30% i jest skrajnie nieprawdopodobnym, żeby poprawili wynik wyborczy w kolejnych wyborach.
Zaś PiS moim zdaniem ma niestety spore szanse się odbić jako partia opozycyjna i zdobyć większość w najbliższych parlamentarnych.

Jak wyglądało jednowładztwo PiS to już się wszyscy przekonaliśmy.

Artetaballer komentarzy: 18327.05.2025, 00:39

@Be4Again napisał: "Największa "broń" prezydenta to jego veto i tyle."
Świetnie, że to napisałeś. I to właśnie to VETO może mieć wpływ na ceny prądu, uchodźców, edukacje zdrowotną, zielony ład. Trzaskowski z tego prawa VETa nie będzie korzystał i prezydent stanie się długopisem rządu

Er4s komentarzy: 486027.05.2025, 00:30

@Nicsienieda:
No jednak nie bo tutaj panuje bardzo spolaryzowana narracja.
Rafałek sobie może wybierać debaty na które to pójdzie, na które nie pójdzie, czy udzieli wywiadu u kogoś w studiu jak wszyscy kandydaci czy trzeba przyjść do niego do domciu, ma swoje wioski trollów internetowych i nielegalne kampanię go popierające ale to ich problem nie jego. On testów na narkotyki nie zrobi mimo że jego sztab obraża kontrkandydata i oskarża o zażywanie narkotyków bo po co. Z drugiej strony od Nawrockiego oczekuje się żeby na rzęsach leciał do sądu wyjaśniać i się oczyszczać bo jakiś zawszony patolec z Internetu, którego w ogóle nie powinno się puszczać w mediach (dla dobra dzieci i dotykającej ich mowy nienawiści a co tak postuluje rafaello) powiedział za kieszonkowe od donalda że on wie i on wszystko widział. Śmiechu warte. To już równa konkurencja?
I jeszcze ktoś śmie pisać że Nawrocki ponosi klęskę? Przypomnę ze wiele tu osób dwa tygodnie temu buńczucznie się zastanawiała czy Rafałka w ogóle będzie potrzebowała drugiej tury a jeśli już to czy przypadkiem nie z Mentzenem. Meh….

Be4Again komentarzy: 450727.05.2025, 00:29

@Er4s napisał: "No dobra czyli jak PiS coś z****u to teraz mimo że Nawrocki chce to naprawiać i wprost o tym mówi,
Z kolei trzaskowski między słowami mówi że nie poprawi z tego nic wręcz spotęguje i pogorszy

To i tak lepiej głosować na trzaska bo Nawrockiego poparł pis…

To jest właśnie ta Wasza maniakalna nienawiść"


Wbij sobie do głowy, że my nie jesteśmy USA. W naszym kraju większą władze ma premier niż prezydent. Jak Nawrocki chce naprawić ZŁ? Jak chce obniżyć ceny prądu? Jak chce obniżyć podatki? Daj mi przykład jak Duda obniżył ceny prądu i podatki? To nie jest rola i kompetencja prezydenta. Zrozumcie to wreszcie, wybieramy reprezentanta naszego kraju, a nie "zarządcę". Największa "broń" prezydenta to jego veto i tyle. Jego inicjatywa ustawodawcza na nic się nie zda ponieważ większość w sejmie będzie opozycyjna względem Nawrockiego.

Theo10 komentarzy: 885927.05.2025, 00:25

@Stonehaven: “ Nie gniewaj się, ale „podobno” to słaby argument. Pomijając, dzisiaj sędziów losuje niejaki Bodnar, więc tego….”

1 Piszę “podobno”, bo sam tego nie jestem w stanie zweryfikować, natomiast jest to twierdzenie “specjalisty z zakresu prawa prasowego”, które przeczytałem.
2. Wciąż działa neoKRS, a jej kandydatury wciąż zatwierdza Duda. A w ogóle prawo nie działa tak, że Bodnar sobie wybiera rozpatrującego sprawę sędziego xd.
3. Skoro moje “podobno” opierające się na opinii specjalisty z zakresu prawa prasowego jest słabym argumentem, to co powiesz o takim bajdurzeniu:

@Er4s: “ dlatego tusk dostał prykas ze czas trochę wyhamować z tą Polską (…) Tusk został powołany po to żeby wyhamować lub cofnąć Polskę na swoje miejsce w szeregu. (…)”
XD

Er4s komentarzy: 486027.05.2025, 00:24

@Be4Again:
No dobra czyli jak PiS coś z****u to teraz mimo że Nawrocki chce to naprawiać i wprost o tym mówi,
Z kolei trzaskowski między słowami mówi że nie poprawi z tego nic wręcz spotęguje i pogorszy

To i tak lepiej głosować na trzaska bo Nawrockiego poparł pis…

To jest właśnie ta Wasza maniakalna nienawiść

Be4Again komentarzy: 450727.05.2025, 00:23

@Er4s napisał: "A i tak wypadł lepiej we wszystkich debatach (chociaż na niewielu cpunek się stawił) niż „doświadczony prezydent Warszawy, wiceprzewodniczący światowy przywódca, który na żadne pytanie nie odpowiedział wprost."

Ostatnia debatę przegrał Nawrocki i jest to dosyć oczywiste. Rozumiem Twoje preferencje, ale nie zakłamuj rzeczywistości. Nawrocki tłukł tylko wyuczone linijki tekstu, zero konkretów i do tego nie zapanował nad emocjami i nałogiem.

Be4Again komentarzy: 450727.05.2025, 00:20

@Artetaballer napisał: "Przecież jak wygra Trzaskowski to będzie długopisem rządu. Zielony ład, ceny prądu, "edukacja zdrowotna" w szkołach, nawałnica uchodźców.. wszystko na niekorzyść. To już wolę gościa, który może nie ma wybitnej wiedzy, ale przynajmniej jest z opozycji i będzie stopował te unijne zamiary"

Zielony Ład negocjował i wprowadził rząd Morawieckiego. Który prezydent ustalił ceny prądu? Uchodźcy? Co ma z tym wspólnego prezydent, ludzie ogarnijcie się.

Jak Duda przeciwstawił się rekordowej liczbie wiz dla obywateli świata islamskiego? Kaczyński do spółki z Morawieckim w jeden rok przyjęli więcej muzułmanów niż Tusk przez wszystkie lata wcześniej. Prezydent nie ma mocy w takich sprawach. UE wprowadzi Pakt Migracyjny, a sejm go uchwali i nawet jak prezydentem będzie Nawrocki to tego nie zatrzyma ponieważ to nie będzie żadna ustawa.

Barney komentarzy: 2345227.05.2025, 00:19

@Dawid04111:

ON jest formatu prezydenckiego , dobre zarty.

Zobacz sobie jak rządzi Warszawką typa w ogole nie ma na stanowisku gosc nie lubi z ludzmi przebywac. Widziales jego jakies dluzsze parogodzinne wystapienia on jest dobry na spoty ,shorty nagrywane na 1-2 minut max.

Nicsienieda komentarzy: 1811 newsów: 127.05.2025, 00:17

@Er4s napisał: "To jest ich gra nieważne kto jest kandydatem."
Zgadzam się, więc pod tym względem podoba mi się jak naświetlają każdego z kandydatów. Możesz potem sprawdzić co na kogo znaleźli i oddać głos na bardziej normalnego człowieka. Chora gra, ale robią to obie partie i akurat tutaj wyborcy korzystają.

Barney komentarzy: 2345227.05.2025, 00:17

@Be4Again:

Mnie bardziej interesuje kto jest wiarygodnejszy Trzasek to jest zero wiarygodnosci nawet na debatach wypada merytorycznie duzo slabiej od Nawrota. Proponuje spojrzec trzezwo na sytuacje.

Trzasek i jego klamstwa to juz zostalo zweryfikowane dawno temu. Gosc ma 0% wiarygodnosci.

Er4s komentarzy: 486027.05.2025, 00:12

@Be4Again:
A i tak wypadł lepiej we wszystkich debatach (chociaż na niewielu cpunek się stawił) niż „doświadczony prezydent Warszawy, wiceprzewodniczący światowy przywódca, który na żadne pytanie nie odpowiedział wprost.

Artetaballer komentarzy: 18327.05.2025, 00:11

Przecież jak wygra Trzaskowski to będzie długopisem rządu. Zielony ład, ceny prądu, "edukacja zdrowotna" w szkołach, nawałnica uchodźców.. wszystko na niekorzyść. To już wolę gościa, który może nie ma wybitnej wiedzy, ale przynajmniej jest z opozycji i będzie stopował te unijne zamiary

Er4s komentarzy: 486027.05.2025, 00:10

@Dawid04111:
Aha ale jak drą jape ze ebac pis i smarują swoje profilowki piorunami to już przykładem są oświecone poprawnym

Be4Again komentarzy: 450727.05.2025, 00:10

@Barney napisał: "Trzaskowski zaliczyl jeszcze wiecej wpadek, a lapali go na klamstwie mnostwo razy."

Teraz powiem Ci coś co wywróci Twój świat do góry nogami, ale obiecaj że nikomu nie powiesz:

KAŻDY, ABSOLUTNIE KAŻDY POLITYK KŁAMIE.

Nawrocki chyba 3 razy zmieniał wersję wydarzeń z tą kawalerką. Jednak pod względem wpadek wizerunkowych Nawrocki mógłby obdzielić 2-3 kampanie.

Er4s komentarzy: 486027.05.2025, 00:09

@Nicsienieda:
Na każdego by jakieś *******y znaleźli.
Ten pierdnal, tamten pił wódkę, tamten był kibicem NBA i obraził murzyna etc etc
To jest ich gra nieważne kto jest kandydatem. Grają nią z wyborcami. To ludzie bez sumienia.

Dawid04111 komentarzy: 13736 newsów: 1427.05.2025, 00:08

Prezydent musi dawać też przykład. Wczoraj już widziałem tik toki jak gowniarzeria Snusy ładuje. To jest kompromitacja.

Er4s komentarzy: 486027.05.2025, 00:07

@Dawid04111:
Dużo bardziej wolę ludzi z jakimiś historiami niż tak podejrzanie czystych cwaniaków. Każdy człowiek ma coś na sumieniu. Nieważne czy Papież, czy mąż czy żona o prezydentach i przewodniczących największych organizacji tego świata już nawet nie wspominając. Mówisz mi o parzymiechach a u sąsiada który wydaje dyrektywy Rafałowi i jego panu na stołku co chwilę to inny gagatek umoczony koneksjami z gazpromem i rosyjskimi służbami.
Z resztą w 2008 i 2014 Nawrocki był trzepany przez ABW tuska i nigdy tam nikomu nic w papierach tego „kibola” nie przeszkadzało.
Ludzie ja wiem że to strona kibiców piłkarskich ale zapędźcie się czasem z myśleniem chociaż w rejony takiego środka tabeli.

Nicsienieda komentarzy: 1811 newsów: 127.05.2025, 00:05

@Damper: Stawiam, że PO umyślnie siedziało na tych informacjach do czasu nominacji Nawrockiego. Ale czy to coś zmienia? Było wystawić kogoś, na kogo te haki są mniejsze. Haki hakom nierówne, kwestia co jest dla ciebie granicą dobrego smaku.

Dawid04111 komentarzy: 13736 newsów: 1427.05.2025, 00:01

@Barney: trzaskowski jak i całe PO jest po prostu cwaniakiem. Potrafi manipulować, grać dobrą minę do złej gry, ogólnie źle mu z oczu patrzy. Ale ma odpowiednią wiedzę, doświadczenie, jest osobą formatu prezydenckiego to na pewno + ma krysztalową historię. Nie znajdziecie o nim nawet historii że przesadził z wódką na weselu i szwagra czy że kota kopnął w nerwach. A taki musi być prezydent. Pan Nawrocki ze swoją historią nigdy nie powinien startować nawet na wójta w Parzymiechach.

Be4Again komentarzy: 450726.05.2025, 23:59

@Dziadyga napisał: "Ale jest wiceprzewodniczącym partii xD wiec ważniejszy od jakiegoś szeregowego posła co tylko łapkę podnosi na rozkaz."

Ale rząd jest koalicyjny, a nie jednopartyjny. Jak widać nie ma w nim we wszystkim jednomyślności.

Damper komentarzy: 350526.05.2025, 23:59

Powoływanie się Tuska na osobę Murańskiego to jest kompletna kompromitacja urzędu premiera. Jak można do tego stopnia chwytać się brzytwy żeby przyznać, że nadzorowane przez ciebie służby kiedyś niby niezbyt rzetelnie kogoś sprawdziły nadając dostępy do informacji niejawnych czy certyfikaty bezpieczeństwa i wyżej niż pracę owych służb stawiać farmazony degenerata patocelebryty? Tusk w tym momencie sabotuje kampanię Trzaskowskiemu.

kaljot komentarzy: 105326.05.2025, 23:54

Ja już głosowałem ostatnio , w drugiej turze nie ma na kogo więc wybieramy się na picnic w Virginia Waters :d

Alffik komentarzy: 114226.05.2025, 23:53

@Be4Again napisał: "Ja mu tego nie przypisuje. Trzaskowski też nie jest w obecnym rządzie, nie jest nawet posłem. Łatka pozostanie bo taki był zamysł tej manipulacji. Pytanie czy weryfikujesz informacje czy nie. Jeżeli tak to żadne "łatki" Ci nie straszne."
Staram się weryfikować, ale jest tyle opinii, że ciężko dojść do tej prawdziwej prawdy. Poza tym, tacy ludzie mają swoich ludzi, którzy potrafią ukryć to co trzeba, więc nawet pełnomocne wyroki mogą okazać się kłamstwem.

Barney komentarzy: 2345226.05.2025, 23:52

@Be4Again:

Trzaskowski zaliczyl jeszcze wiecej wpadek, a lapali go na klamstwie mnostwo razy. Plagiat programu Mentzena to zenada, w ostatniej debacie to z demagogiem tez dobre. Co chwila zmienia zdania gadanie bzdur ,ze to nie PIS mur wybudowal. Chwali sie caly czas co nie zrobil w Warszawie ,ale kazde pytanie o afere czy z finansoweniem kampanii czy z czym innym to on zawsze nic nie wiedzial, ale sie temu przyjrzy. No kto w to w ogole wierzy.

Gest Nawrockiego to byla jego glupota ,ale te ustawki to nic nie znacza.
Sprawy rozdmuchane do potegi bo Trzaskowski w promocji ma wielka przewage ,a i tak moze przegrac.

Dawid04111 komentarzy: 13736 newsów: 1426.05.2025, 23:52

@sWinny napisał: "zgadza się. Tylko wybierając Rafałka to ja jestem przerażony jego niewiedzą właściwie na kiedy temat."
Słuuuucham? No każdy argument można jakoś jescze nagiąć pod Nawrockiego ale wiedza? Jeśli chodzi o wiedzę w czystej postaci to Nawrocki miał (i ma) najmniejszą ze wszystkich 13 kandydatów.

Er4s komentarzy: 486026.05.2025, 23:51

@Be4Again:
Dokładnie tak jest dlatego tusk dostał prykas ze czas trochę wyhamować z tą Polską bo żyje się u Nas już lepiej niż w wielu krajach zachodu dużo większych niż z Twojej wyliczanki a bezpieczniej niż w jakimkolwiek państwie w UE. Tusk został powołany po to żeby wyhamować lub cofnąć Polskę na swoje miejsce w szeregu. Problem ze co drugi Polak na takie działania idzie uśmiechnięty głosować :(

kaljot komentarzy: 105326.05.2025, 23:49

Nie zdziwi mnie jak arteta będzie chciał rashforda na skrzydło xd

Dziadyga komentarzy: 1010726.05.2025, 23:48

@Be4Again napisał: "Ja mu tego nie przypisuje. Trzaskowski też nie jest w obecnym rządzie, nie jest nawet posłem"

Ale jest wiceprzewodniczącym partii xD wiec ważniejszy od jakiegoś szeregowego posła co tylko łapkę podnosi na rozkaz.

Er4s komentarzy: 486026.05.2025, 23:47

@Be4Again:
Nie muszę bo z drugiej strony jest identycznie.
Choćby muranski, rafalala, trynkiewicz czy denis Załęcki wystartowali spod skrzydła tuska to również z marszu mieliby 30% bo „europa” i „*ebac pis bo to żule spod sklepu”.

Dziadyga komentarzy: 1010726.05.2025, 23:44

@sWinny napisał: "Który nie zostanie prezydentem to uważam, że będzie źle. Lub bardzo źle. Szkoda, że nasz naród jest tak ogłupiony"

Dlatego z przerażeniem patrzyłem jak chwilę obejrzałem te marsze,ile hołoty z tymi ludźmi idzie.Rypani w dupę od 20 lat a Ci dalej szczęśliwi :D

Be4Again komentarzy: 450726.05.2025, 23:43

@Alffik napisał: "Może i tak, ale łatka pozostanie. Z drugiej strony Nawrocki też nie jest bezpośrednio z pisu, tylko ma ich poparcie, więc nie można mu przypisywać ich afer, idąc takim tokiem rozumowania."

Ja mu tego nie przypisuje. Trzaskowski też nie jest w obecnym rządzie, nie jest nawet posłem. Łatka pozostanie bo taki był zamysł tej manipulacji. Pytanie czy weryfikujesz informacje czy nie. Jeżeli tak to żadne "łatki" Ci nie straszne.

Be4Again komentarzy: 450726.05.2025, 23:41

@sWinny napisał: "Który nie zostanie prezydentem to uważam, że będzie źle. Lub bardzo źle. Szkoda, że nasz naród jest tak ogłupiony"

Ja aż tak źle tego nie oceniam. Uważam, że to jak rozwinął się nasz kraj w ostatnie 30 lat (w trakcie wszystkich rządów) naprawdę może budzić podziw. Zjeździłem trochę Węgry, Bułgarie, Litwe, Czechy i nasz kraj wygląda dużo lepiej. Jeszcze 20 lat temu jak jechał nad Balaton nie widziałem zbytnio różnicy, a teraz jakby czas tam się zatrzymał, a My im odjechaliśmy. Nie znam dokładnych danych, może to tylko moje przypuszczenia, ale z państw tzw. postsowieckiego bloku wschodniego chyba najlepiej wykorzystaliśmy te 35 lat wolności. Pewne rzeczy można by było zrobić lepiej, boli brak elektrowni atomowej (czesi mają dwie), boli brak silnego rodzimego przemysłu zbrojeniowego, przestarzała infrastruktura i skomplikowane prawo. Jednak uczciwie trzeba powiedzieć, że w Polsce żyje się po prostu coraz lepiej. Jednak to moje subiektywne odczucie.

Nicsienieda komentarzy: 1811 newsów: 126.05.2025, 23:40

@Alffik napisał: "Może i tak, ale łatka pozostanie."
Wszystko zdementowano, ale niesmak pozostał.

Alffik komentarzy: 114226.05.2025, 23:38

@Be4Again napisał: "Te 400k dostałą fundacja w której pracował ten "pedofil z Targówka", był jej viceprezesem. Środki ta fundacja archeologiczna otrzymała w latach 2018-2022, a tego pedofila złapali w 2022 i skazali w 2023r. On sam bezpośrednio nie otrzymał żadnych środków. Typowe wsparcie 3 sektora. To trochę tak jakby teraz PiS przybijać, że też popierają pedofilów, ponieważ przez 8 lat przekazali rekordowe środki na rzecz kościoła, a jak wiadomo tam przez 8 lat złapano kilkunastu pedofilów. Lekka nadinterpretacja zdarzeń nie uważasz?"
Może i tak, ale łatka pozostanie. Z drugiej strony Nawrocki też nie jest bezpośrednio z pisu, tylko ma ich poparcie, więc nie można mu przypisywać ich afer, idąc takim tokiem rozumowania.
Ogólnie- jest lipa, niezależnie od tego, kogo wybierzemy :)

Be4Again komentarzy: 450726.05.2025, 23:33

@aguero10 napisał: "Nawet gdyby Jarek wystawił swoją sprzątaczkę na prezydenta to z miejsca ma 30 % poparcia bo jest z PISU . Nie ma znaczenia kim jest i co robi ."

To prawda tylko wtedy kolega Er4s by się domagał, że druga strona też musi wystawić sprzątaczkę :D Bo tak powiedział Kaczyński i ma być fair :D

sWinny komentarzy: 834926.05.2025, 23:31

@Be4Again: zgadza się. Tylko wybierając Rafałka to ja jestem przerażony jego niewiedzą właściwie na kiedy temat. Niemcy nam wcisną wszystko, każdy kit, wystawia na pierwszą linię frontu, a Rafałek kupi jeszcze od nic sadzonki drzew za miliony monet.

Który nie zostanie prezydentem to uważam, że będzie źle. Lub bardzo źle. Szkoda, że nasz naród jest tak ogłupiony.

Be4Again komentarzy: 450726.05.2025, 23:28

@Alffik napisał: "Za to z drugiej strony mamy człowieka, który wspiera pedofila, kłamie nie gorzej niż Tusk i Morawiecki oraz chce ograniczyć wolność słowa."

Te 400k dostałą fundacja w której pracował ten "pedofil z Targówka", był jej viceprezesem. Środki ta fundacja archeologiczna otrzymała w latach 2018-2022, a tego pedofila złapali w 2022 i skazali w 2023r. On sam bezpośrednio nie otrzymał żadnych środków. Typowe wsparcie 3 sektora. To trochę tak jakby teraz PiS przybijać, że też popierają pedofilów, ponieważ przez 8 lat przekazali rekordowe środki na rzecz kościoła, a jak wiadomo tam przez 8 lat złapano kilkunastu pedofilów. Lekka nadinterpretacja zdarzeń nie uważasz?

Dziadyga komentarzy: 1010726.05.2025, 23:27

@GreKa napisał: "Właśnie o takich przypadkach pisałem niżej."

Całe szczęście jak Rafau i inni dygnitarze europejscy wprowadza w końcu ETS 2 w 2027 i inne bzdury niszczące gospodarkę,to nie będzie Cię stać na internet i nie trzeba będzie czytać twoich bzdur.

Dziadyga komentarzy: 1010726.05.2025, 23:24

@Be4Again napisał: "4. Marsze poparcia - Olbrzymia dysproporcja w frekwencji. Na marszu Trzaskowskiego było ok 140 tyś osób u Nawrockiego ok 50 tyś. Do tego u Nawrockiego nie pojawił się Duda co było dosyć wymowne, a u Trzaskowskiego byli wszyscy. Po tych marszach szala zaczęła się przechylać na stronę Trzaskowskiego, który po prostu ma lepszy finisz."

Dobrze,że nie milion do 5 osób.Odpowiednie ujęcia i kadry z drona,zależy też w jakim miejscu i sytuacji i można pierdoły opowiadać zasłyszane w służalczych mediach xD Tusk przecież mówił,że pół.miliona :D
Faktem jest,że idiotów było sporo na jednym i drugim marszu i to przeraża i martwi normalnego człowieka,że jeszcze tyłu zaślepionych fanatyków Tuska i Kaczyńskiego.

A Duda może i nie za mądry,ale też nie taki głupi,by jeszcze w marszu jako prezydent iść,wiadomo,że partyjniak,ale w tym przypadku chociaż tego nie potwierdził.

Be4Again komentarzy: 450726.05.2025, 23:23

@sWinny napisał: "wszystko prawda. I najgorsze w tym wszystkim jest to, że i tak jest prawdopodobnie lepszym kandydatem od tęczowego, zakłamanego rafalka :((("

Ani jeden ani drugi nie jest moim wyborem z I tury. Dla mnie PIS i PO to tak naprawdę jedna klika. Podchodzę do wyboru metodycznie bez emocji. W takiej analizie Trzaskowski po prostu wypada lepiej i tyle. Dla mnie to czy popiera LGBT nie ma żadnego znaczenia. Prezydent to przede wszystkim funkcja REPREZENTACYJNA. Prezydent nie obniża podatków (ostatnim prezydentem który zawetował podwyższenie podatku dochodowego był Wałęsa), nie ustala cen energii, nie odpowiada za wrzost-spadek pkb, jego władza ustawodawcza jest znikoma. Jego główne zadanie to utrzymywanie relacji z innymi państwami i reprezentowanie nas na arenie międzynarodowej. Pod tym względem Trzaskowski deklasuje chamowatego Nawrockiego, który nadaje się ewentualnie do pracy w BOR, a nie do bycia prezydentem.

Alffik komentarzy: 114226.05.2025, 23:22

Ogólnie wyborcy mają ciężki kawał chleba do zjedzenia, ponieważ muszą wybierać pomiędzy człowiekiem, który otwarcie mówi, że ma kibicowską przeszłość, gdzie chyba każdy wie, że kibice to w większości gangsterzy uprawiający rekreacyjne bójki w lasach, wyłudzenia, haracze, czy handel narkotykami. Za to z drugiej strony mamy człowieka, który wspiera pedofila, kłamie nie gorzej niż Tusk i Morawiecki oraz chce ograniczyć wolność słowa.

Aż się zastanawiam, czy chcę iść na wybory, ponieważ nie chcę dłużej w tym uczestniczyć...

GreKa komentarzy: 426626.05.2025, 23:22

@sWinny napisał: "wszystko prawda. I najgorsze w tym wszystkim jest to, że i tak jest prawdopodobnie lepszym kandydatem od tęczowego, zakłamanego rafalka :((("
Właśnie o takich przypadkach pisałem niżej.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady