Kanonierzy.com na Facebooku - reanimacja pomyślna
03.04.2012, 19:29, Mateusz Kolebuk 1451 komentarzy
Stali bywalcy serwisu Kanonierzy.com i użytkownicy najpopularniejszego portalu społecznościowego - Facebook - od kilku miesięcy mogli przyglądać się powolnemu zamieraniu oficjalnego profilu naszej witryny na wspomnianym internetowym gigancie. Od dłuższego czasu zdawaliśmy sobie sprawę z małego zainteresowania profilem i niemal zerowej efektywności jego prowadzenia.
Teraz społeczność Kanonierzy.com na Facebooku ulegnie diametralnej przemianie. Z pomocą przyszła nam jedna z użytkowniczek naszego portalu - Aleksandra - która zaoferowała pomoc przy aktualizacji profilu. Od jakiegoś czasu można znaleźć na nim ciekawostki dotyczące Kanonierów, filmy video, zdjęcia, a w przyszłości niewykluczone, że także konkursy, których forma nie była dotychczas przez nas stosowana.
W ostatnim głosowaniu na Canal Plus prawie udało nam się dogonić fanów Manchesteru United, których w Polsce jest nieporównywalnie więcej. Czy uda się nam to samo na Facebooku? Zapraszamy na nasz profil oraz polecania go znajomym, którzy sympatyzują z Arsenalem.
19:56 - sto nowych fanów w pół godziny, wow!
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
NineBiteWolf,
Rozumiem, ale to wlasnie z tego bierze sie patologia z koszulkami w polu karnym. "Pewnych rzeczy sie nie gwizdze". No to zaczynaja sie jatka w polu karnym i zawodnicy zachowuja sie skandalicznie, bo przeciez "sie nie gwizdze". A potem sluchamy, ze przeciez nie mozna gwizdac, bo pewnych rzeczy sie nie gwizdze. Bledne kolo.
Trzeba te sprawe raz na zawsze rozstrzygnac. Moim zdaniem sedziowie musza zaczac przestrzegac przepisow i gwizdac zawsze. To sytuacja w polu karnym sie uspokoi.
Albo radykalnie zmienic przepisy, na przyklad na wzor koszykowki. Liczyc faule zawodnikom i po 5 won z boiska. W wypadku ciagniecia za koszulke liczymy faul i powtarzamy rzut rozny (bez karniaka).
Albo wprowadzic w takich przypadkach nie karniaka, tylko rzut wolny z 20 metrow.
Jesli twierdzisz, ze "pewnych rzeczy sie nie gwizdze", to bedzie oznaczalo, ze zawsze kazdy moze tak szarpac sie w polu karnym. Wyobrazasz sobie, jaka to bedzie patologia, gdybysmy otwarcie przestali za to gwizdac faule?
szymonst
A i przy 2 karnym trzeba mieć świadomość że piłka nie leciała w tamto miejsce !! :) Żart i tyle z tego całego uefa ;]
Rosomak,
O nie. Uwazam, ze tamta sytuacja z Evertonem, to byl skandal. Tam byl spalony jak nic, bo Koscielny nie przejal kontroli nad pilka, ktora leciala do Saha'y. Tutaj Milan przejal kontrole nad pilka. Zwroc uwage - Xavi oddal pilke do tylu i Aaaaaanettti, czy ja on sie tam zwie, ja skierowal wzdluz do Messiego.
To PRAWDA, że barcelona wkońcu strzeliłaby bramke i przeszła dalej ale to nie znaczy, że trzeba im w każdym meczu pomagać i do tego psuć ogladanie normalnym ludziom potrafiącym korzystać ze swojego mózgu (w przeciwieństwie do niektórych uzytkowników).
berni< pewnie milan i tak by przegrał, ale my widzowie chcieliśmy obejrzeć sprawiedliwy mecz ;]
nie mam facebooka :D
Ja tylko czekam na mecz Chelsea - FCB i jeszcze kilka małych kontrowersji;)
przy 1-1 Milanowi chcialo sie grac, to bylo widac. Potem ewidetnie zwatpili
Oh matko, nawet tutaj Kibice Barcy tlumacza, ze Sedzia rozegral znakomite spotkanie i sie nie mylił. Na moje po obejrzeniu powtorki, to Puyol ich obu wywalil, a karny jak najbardziej "z dupy"
jedno pytanie :
Czy ktoś z was wierzy ze jeśli sędzia nie podyktował by tych karnych to milan by wygrał ?
Przecież wszyscy zawodnicy milanu grali jak by mieli kupę w gaciach (moze mieli)
arsenalbarca.
Wszystko zależy od interpretacji sędziego bo przepisy są nie jasne pamiętam że kiedyś obrońca drużyn przeciwnej zmienił tor lotu o 90 stopni i piłka trafiła do Ade i odgwizdali spalonego a było też tak jak bodajże podczas meczu z Evertonem co Kościelny lekko dotknął piłki i nie odgwizdali spalonego i jak znam życie to obie decyzje były zgodne z przepisami.
@ArsenW - czy ciągnięcie za koszulkę by w ten sposób uniemożliwić zagranie przeciwnikowi jest faulem? Jest. Linia pola karnego naprawdę nie zmienia przepisów. Faule przed jak i za nią są opisywane dokładnie tymi samymi przepisami. Jakby sędziowie odgwizdywali takie sytuacje to by piłkarze szybko sobie odpuścili. Jak dopuszczamy przytrzymywanie za koszulkę to może np stanięcie na stopie też może być? Albo w sumie dlaczego mamy gwizdać faule za złapanie zawodnika w pół i wywrócenie na ziemię? Kopnięcie w zasadzie też nie zaszkodzi. Albo respektujemy przepisy jednakowo w każdej części boiska albo robimy niepotrzebne zamieszanie bo jedni gwiżdżą, a drudzy nie.
Zobaczylem, powtorke 1 karniaka. Xavi oddal pilke i to Antolini podal pilke do Messiego, a dopiero potem zaczal robic wslizg. Nie gwizdnalbym spalonego.
szymonst najlepiej niech biegają bez koszulek.
"stroje z takiego materiału żeby się łatwo odrywał i zostawał w ręce." Co ty masz na bani to ja nie mam pytań 0.o
ArsenW,
ktore 20? Ja ewidentnego, gdy pilkarz ciagnie dwoma rekami za koszulke, wylapalem tylko jednego.
Aha, no i jeszcze jednego na San Siro, ale jego nie gwizdneli.
Szymonst.. 1.Karny na Ibrze?
2.podczas jednego meczu mozna okolo 20 karnych naliczyc podczas rzutów rożnych.... cały czas sie łapią szarpia wywracaja. ale tyko barcfy takie karne gwizdać trzeba.
Ogólnie to jestem zażenowany
pracą sędziów. Jak mogli dopuścić
do sytuacji że Barcelona straciła
bramkę ? ;)
Jubek,
to jest faul niezaleznie od tego co potem robi Puyol. A to, ze sedziowie czegos takiego nie gwizdza to zmora pilki noznej.
fajnie dzień :) wygrana chłopaki:)
efortuna.pl/pl/strona_glowna/nahled_tiketu/index.html?ticket_id=MzM0MDgyMDk0NDAxMDUwMDrfpSy7VpkRBqjqI6o%3D
Przepisy gry powinny być respektowane bezwarunkowo tak jak prawo. Jeśli nie mamy wątpliwości, że zatrzymanie zawodnika np. w środku boiska poprzez pociągnięcie za koszulkę jest faulem to tak samo powinno być odgwizdywane w polu karnym. Nie ma żadnej uznaniowości. Przekroczenie przepisów i tyle. Nie wiem czy tak trudno to wbić sędziom do głowy? Wtedy piłkarze przestaliby ciągnąć się za koszulki przy rożnych czy wolnych. Albo zrobić im stroje z takiego materiału żeby się łatwo odrywał i zostawał w ręce.
Rosomak,
tylko ze tu przepisy sa chyba niejasne. Mowia o podaniu od zawodnika i wtedy spalonym. W tej sytuacji bylo swiadome przeciecie pilki zawodnika Milanu w zupelnie inna strone (to znaczy pilka byla tak naprawde pod kontrola Milanu juz). Musze zobaczyc te sytuacje raz jeszcze.
Drugi karny to śmiech na sali. Owszem, Nesta trzymał tam, któregoś z aktorów, ale to bardziej blok Puyola do upadku obydwu doprowadził. Po prostu to jest żałosne.
fabregas1987,
pierwszy byl ewidentny, a drugi to zmora wspolczesnej pilki noznej - bezczelne ciagniecie za koszulke, w przypadku ktorego 60% sedziow udaje ze jest slepa (jak w meczu tydzien temu na San Siro), a 40% z ciezkim oddechem gwizdze jedynastke.
arsenalbarca - zgadzam się że to zależy o d interpretacji ale skoro nie było wyraźnego podania do któregoś z zawodników AC Milan a tylko przerwanie (bez konkretnego kierunku) dośrodkowania bodajże Fabregasa to śmiało można odgwizdać spalonego.
Że jeżeli sędzia odgwizdał karnego w tej 2 sytuacji, to karnego na Ibrze też powinien. I że nie powinno się pomagać Barcelonie, bo i tak gra dobrą piłkę.
powiedzcie mi czy karne dla barcy były słuszne ?? bo nie oglądałem ...
@Marzag - a przeczytałeś chociaż o czym jest ten tekst? Sądząc po tym co piszesz to nie. Chodzi o to, że Messi jako pierwszy strzelił LM 13 bramek.
Może kupimy Pato? Diaby będzie miał kumpla w szpitalu :D
@Alexandro96 - dziękuję i doceniam
Rosomak,
slusznie. Tez o tym pomyslalem. To pewnie kwestia interpretacji. Wydaje sie, ze to nie bylo podanie - zawodnik Milanu skierowal pilke do Messiego.
ja pier***e widzieliscie co napisali na onecie? "Fenomenalny wyczyn Messiego"
Korss>>> a co Kowalewski powiedział???
@Alexandro96
Zdarzaja sie tacy chociazby na anglia.goal.pl, Liverpoool, Arsenal, Tottenham np maja :D
A co Wy tam wiecie o korupcji i dawaniu w lape. Znacznie taniej jest przekupic zawodnika druzyny przeciwnej niz sedziego. Dzisiaj najwyrazniej kupiono Ambrosiniego i Neste. Inaczej nie potrafie wytlumaczyc, dlaczego Nesta tak bezczelnie trzymal dwoma rekami za koszulke.
Nie wiem czy mi się tylko wydawało czy Messi wracał ze spalonego przy pierwszym karny przy drugim to sędzia mógł podyktować karnego dla FCB jak i rzut wolny dla Milanu trzeci gol prawidłowy. Milanowi należał się karny na początku drugiej połowy. Szkoda że popisy sędziego pozwoliły awansować Barcelonie no ale nie od dziś wiadomo że UEFA zależy na finale Barcelona - Real z powodów finansowych.
Znam wiele osób kibicujących jednocześnie Arsenalowi i Barcelonie. Szanuję to.
Dziwne by było jednoczesne kibicowanie Tottenhamowi i Arsenalowi albo United i City.
@Wbeta - twoje podanie zostało odrzucone
Diabliica@
Lubić można kilka kobiet, ale kochać można tylko jedną. Niektórzy mają ten pierwszy syndrom, a drugiego jeszcze nie zaznali.
szymonst gówno wiesz o piłce i zmień ten avatar bo wstyd naszej stronie przynosisz
Przeciez tam na roznym Puyol obu wywalil haha
Diablica - zmien plyte.
@Diabliica - a Ty znów to samo? daj sobie spokój dziecko bo to już jest nudne
Korss,
alez ja nie trolluje. Zgadzam sie z Wami - mecz byl kupiony. Sprzedali go Nesta i Ambrosini. W poprzednim kupiono Abbiatiego i innego obronce Milanu, ale za malo zaplacono - sfaulowali za malo wyraznie, zeby sedzia gwizdnal karne.
Nie lubie Barcelony, ale skoro Milan ich nie powstrzymał to w Real wątpie baardzo. Zobaczymy tylko czy Bayern nie ogarnie czasami jeszcze :D
jak można mieć herb barcelony i Arsenalu obok siebie? hańb.a.
Brawo Kowalewski! Dobrze gada
@arsenalbarca
Twój nick zdradza twój trolling:D
Milan na 4 ostatnie mecze w LM 3 zagrał bardzo słabo. Jak na złość świetnie wyszedł mu ten pierwszy z Arsenalem.
Mecz ustawiony, bo kupiono Neste i Ambrosiniego. Jednemu zaplacono, zeby sunal wslizgiem przez pol pola karnego i skosil Messiego, a drugiemu zeby szarpal za koszulke w polu karnym.
Szkoda tylko, ze przekupienie Abbiattego i inne zawodnika Milanu nie zadzialalo w poprzednim meczu (kiedy skoszono Puyola i Alexisa). Najwyrazniej za malo im zaplacono, zeby faulowali wyraznie, by sedzia gwizdnal.