Kolejna arogancka wypowiedź piłkarza Barcy

Kolejna arogancka wypowiedź piłkarza Barcy 04.08.2010, 14:23, IceMan 236 komentarzy

Najlepszy piłkarz świata minionego sezonu – Lionel Messi – stwierdził, że przyjście Ceska Fabregasa do FC Barcelony jest jedynie kwestią czasu, a bordowo-granatowe serce kapitana Arsenalu od dawna znajduje się w stolicy Katalonii.

- Wciąż jestem przekonany, ze Cesc wróci do domu jeszcze tego lata – zaczął swój wywód Argentyńczyk. – Arsene Wenger jest rozumnym człowiekiem, który wie, gdzie jest serce Fabregasa.

- To zrozumiałe, że Wenger pragnie zatrzymać swojego kapitana, ale nie będzie on w stanie zabronić odejścia piłkarzowi, który duszą reprezentuje już inny klub.

- Nie rozumiem, dlaczego ludzie są pewni tego, że transfer Ceska został przełożony na kolejny rok. Przecież to okienko transferowe nie dobiegło jeszcze końca, Barcelona chce kupić Fabregasa, a sam Hiszpan zamierza dołączyć do Barcy. Nie jestem więc w stanie pojąć toku rozumowania, którym kierują się ludzie twierdzący, że na 23-latka będziemy musieli czekać w Katalonii do kolejnego lata

- Kiedy celem klubu jest sprowadzenie piłkarza, a zamiarem gracza dołączenie do owego zespołu, porozumienie w końcu zostanie zawarte. Dlatego też jestem spokojny, że cała transakcja zostanie sfinalizowana jeszcze w tym miesiącu. Nikt i nic nie jest w stanie zatrzymać Ceska przed przybyciem na Camp Nou. Jeśli nie teraz, to góra za rok Fabregas będzie już biegał w trykocie Blaugrany.

Messi bronił też stanowiska swojego klubu w tej transferowej niekończącej się opowieści, a także kolegów z zespołu, którzy bez przerwy biegali do prasy i namawiali Ceska do przyjścia do Barcy.

- Barcelona zachowuje się prawidłowo. Owszem, zawodnicy udzielali wielu wypowiedzi i powtarzali, że Cesc chce odejść z Arsenalu, ale nie widzę w tym nic zdrożnego.

- To nasz przyjaciel i jeden z najlepszych piłkarzy świata. Chcę, żeby zasilił on szeregi Barcy i mówienie tego otwarcie w prasie nie jest dla mnie problemem – dodał Argentyńczyk.

Cesc FabregasLionel Messi autor: IceMan źrodło: IMScouting.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 21:35

hahahahahaha chyba w simsach ;] po Twoich wypowiedziach widać że wielu wiosen nie przeżyłeś ;]

henry1996 komentarzy: 145604.08.2010, 21:33

w tym roku urodzil mi sie syn chłopcze

henry1996 komentarzy: 145604.08.2010, 21:33

edward co to za avatar????? zmieniaj i to natychmiast!

smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 21:32

henry1996 czy liczba 1996 to rok Twojego urodzenia ? masz 14 lat ? bo wszystko na to wskazuje ... ;]

henry1996 komentarzy: 145604.08.2010, 21:32

wafel- filozofia arsena wengera filozofia realu i bchelsea??? wszystko dobrze z głowa??? moze psycholog pomoze?

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:31

angel tylko mi nie chodzi o idealnych kibcow bo to odzielna kwestia i zalezy od tego kto jakim jest czlowiekiem a nie kibicem. No bo czym sie rozni kibic lyonu od kibca united? Tylko tym ze kibicuje innej druzynie i nic wiecej tak samo z kibicami calej reszty druzyn. Bo sa calkiem inni ludzie. Czasem jest tak ze na swoich stronach klubowych ludzie sie nie dogaduja nigdy. A czasem jest tak ze kibic barcy dojdzie do porozumienia z kibicem arsenalu (to tylko przyklad) w 2 minuty bez klotni ale to zalezy to od tego jakim ktos jest czlowiekiem a nie kibicem.

henry1996 komentarzy: 145604.08.2010, 21:30

gunner tak bardzo chcesz aby inni szanoowali zawodników innych druzyn (chocby to byli swinie,oszusci faularze i debile) a sam obrazasz człowieka któremu do piet nie dorastasz prezmysl to

henry1996 komentarzy: 145604.08.2010, 21:27

a ty angel powiedz mi ilu klubom juz kibicowałes??? i któremu najdłuzej? cos za bardzo bronisz sezonowcaa takich nelezy tepic i usuwac

smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 21:27

henry1996 a przepraszam gdzie to jest zapisane że klub wybiera się w wieku 8-12 lat ?;d przeczytaj swój komentarz i zastanów się nad nim ;D

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:26

a jak ktos sie ze mna nie zgadza to pytanie, czy nie nazwiecie kogos sezonowcem jesli ktorys z nas zmieni w tej chwili arsenal na barce,werder, lyon czy tam obojetnie jaki klub? Bo dla mnie taka osoba to sezonowiec i nie ma wyjatkow

henry1996 komentarzy: 145604.08.2010, 21:25

smod3r> klub wybieramy w wieku 8-12 lat
i fascynacji klubami obejmuje tylko 2-3 kluby a nie corocznego zwyciezce lm. uwazam ze sie mylisz a nasri11 ma sporo racji

angel komentarzy: 15904.08.2010, 21:23

nasri11
widzisz w takim razie nikt nie jest idealny ja szanuję inne drużyny mogę je lubić lub nie ale je szanuję i mimo iż wkurza mnie ta cała sytuacja z Barceloną nie pisze nigdzie "Farsa" a Ty tak osobiście uważam ten zwrot za bardzo dziecinny mimo to często bronię takich jak Ty bo jako kibice Arsenalu tworzymy jedność bez wzgledu na to kto ile jest lat z Kanonierami:)

henry1996 komentarzy: 145604.08.2010, 21:22

sezonowiec to ktos kto znienia "ulubione/ukochane/itd" kluby jak rekawiczki dla takich ludzi mam tylko pogarde

henry1996 komentarzy: 145604.08.2010, 21:21

sam sobie zaprzeczył. szkoda czasu na czytanie ich zdania na temat o którym nic nie wiedzą. a co do cesca to mysłałem ze jest inny, coraz mniej szacunku dla klubu w którym spedził swoja mlodość. a te wszystkie teksty to głupia prowokacja

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:18

smod3r no widzisz w tej chwili nie nazwal bym cie sezonowcem ale wczesniej napisales "kibicowalem" a to ogromna roznica. Bo dajmy na to teraz wszyscy kibicujemy arsenalowi (ale ta nie na niby tylko powaznie bo fascynacja to co innego) i nagle ktoras osoba staje sie kibicem bordeaux lub barcy wiec oboje stana sie sezonowcami.

smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 21:15

nasri11 przeczytałem Twój poprzedni komentarz odnośnie słowa "kibicowanie" ciekawe masz jego rozumowanie :] Ja rozumiem to inaczej więc chyba dlatego się nie rozumiemy . Zacznijmy od nowa. Kiedy byłem młodszy lubiłem oglądać mecze Juventusu w LM bo grał tam Davids ale nie KIBICOWAŁEM innej drużynie. Moją pierwszą i ostatnią drużyną której KIBICUJE jest Arsenal ;]

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:14

sezonowiec to osoba ktora zmienia kluby nie wazne czy wygrywaja czy nie.

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:13

nie szanuje innych druzyn tylko szanuje swoja druzyne ale z tego powodu mozesz mnie nazwac tylko gorszym czlowiekiem a z klubem jestem na dobre i zle

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:11

smod3r ta odpowiedz jest w komentarzu ktory napisalem do angel.

smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 21:09

nasri11 odpowiedz na moje pytanie :)

Gunner48 komentarzy: 792904.08.2010, 21:09

Nasri11 ---> sezonowiec to człowiek który kibicuje wiele drużynom jednoczesnie...lub kibicuje co chwilę innej drużynie...która akurat wszystko wygrywa;d

angel komentarzy: 15904.08.2010, 21:08

nasri11
humor mi dzisiaj poprawiłeś he he każdy może mieć swoje zdanie na ten temat
widzisz krytykujesz kogoś że jest sezonowcem a teraz odpowiedz mi na pytanie czy jako kibic Arsenalu kochający swój klub człowiek który pasjonuje się piłką nożną szanujesz swoich przeciwników??

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:07

ok to inaczej, co oznacza slowo sezonowiec

adrian89 komentarzy: 404.08.2010, 21:07

Jeśli wy zamierzacie wierzyć każdej takiej informacji to ja dziękuje. To już jest brednia totalna taka sama jak psedo wywiad z puyolem którego nie było.

smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 21:06

Nasri11 haha masz swój świat :) Według Ciebie prawdziwy kibic rodzi się i już wie któremu klubowi będzie kibicował ? ;)

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:02

smod34 nie zgadles, chcialem zacytowac jego wypowiedz ktora zostala usunieta. jak sie pytasz co z tego to powiem ci ze jestes sezonowcem.

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 21:00

I mozna powiedziec fascynowalem sie kidys barca aalbo nadal fascynuje sie realem czy cos. Ale "kibicowalem kiedys barc" to sory ale jest sezonowcem .. zalosnym sezonowcem. Wszyscy tak narzekaja na sezonowcow i ich nienawidza a teraz prosze bronimy sezonowcow.

smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 20:59

Nasri11 = Edward bo chyba tak ?;> ja nie wnikam w to kto komu kibicował kiedyś i jakim jest kibicem. Przynajmniej wafel nie jest jednym z tępych kibiców barcelony rejestrującym się na stronie innej drużyny i męczącym użytkowników swoimi teoriami o świecie :] sam kiedy byłem młodszy i nie zdawałem sobie nawet sprawy z istnienia Arsenalu kibicowałem juventusowi i co z tego ?

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 20:57

Ale ja nie wrzucam wszystkich do jednego worka, wrzucam tam tylko sezonowcow. A sezonowiec jest to osoba ktora kibicuje jakiemus klubowi a potem zostawia ten klub i zmienia go na inny a to czy zmienia woj poprzedni klub na klub odnoszacy sukcesy lub tez nie wygrywajacy nic jest bez znaczenia. Jak ktos jawnie mowi ze kiedys kibicowal farsy to jest sezonowcem i koniec kropka. Bo skoro mowi "kibicowalem kiedys barcy" to tak jest. Dla mnie slowo kibicowanie jest wazne i nie jest zwyklym ogladaniem meczy i poczatkami ogladania pilki noznej i jej fascynacja tylko slowo to oznacza bycie z klubem na dobre i zle, bycie przeciw innym klubom i stanie murem za swoim klubem. To jedno slowo "kibicowanie" jest takie wazne i jesli ktos zmienia klub jest sezonowcem. A jesli ktos zaczyna kibicowac z czystego konta jakiemus klubowi w okresie sukcesow jest normalnym kibicem bo przynajmniej jest i zawsze bedzie na dobre i zle.

angel komentarzy: 15904.08.2010, 20:50

a czy ktoś Ci każe zmienić klub?! ale zrozum że czasem w życiu tak bywa i to nie jest oznaka bycia sezonowym kibicem nie można wrzucać wszystkich do jednego worka bo jest to strasznie wygodne ale jednoczesnie bez sensu

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 20:45

" zgadzam się że zmiany są w życiu czasem potrzebne a zmiany na lepsze tym bardziej:) "
a jak inter wygral lige mistzow to mam zmieniac klub na lepszy? dla mnie to zal. zaczalem kibicowac arsenalowi jak wygrywal i czy podjalem sluszna decyzje czy nie to nie zmienie klubu.

MateuszekArsenal komentarzy: 48604.08.2010, 20:43

sława powoli odbija mu

wafel komentarzy: 29204.08.2010, 20:40

Nasri11 - w myśl starego dobrego przysłowia które mówi kto komu ustępuje na tym kończę z tobą dyskusję.

angel komentarzy: 15904.08.2010, 20:37

jeszcze tylko miesiąc i będzie spokój bynajmniej do kolejnego okienka oby Cesc został bo czas powalczyć o najwyższe cele:)

nasri11
nie rozumiem o co Ci chodzi każdy ma prawo kibicować komu chce ja kiedyś jak zaczynałam oglądać piłkę nożną kibicowałam Realowi dawne dzieje nie znałam wtedy Arsenalu nic o nim nie wiedziałam dzięki mojemu bratu poznałam ten klub bliżej i teraz nie wyobrażam sobie bym mogła kiedyś kibicować innej drużynie moja przygoda z Realem to poprostu poczatki oglądania piłki podobało mi się wtedy jak grali był to przełom lat 1999/2000 i co uważasz że ktoś taki jak ja jest gorszym kibicem który zmieni na topowy klub za rok lub dwa?? nie wszyscy są tacy do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć i zgadzam się że zmiany są w życiu czasem potrzebne a zmiany na lepsze tym bardziej:)

arsenalfan98 komentarzy: 91604.08.2010, 20:33

I po raz gracze Barcelony plują Arsenalowi w twarz, a to przecież decyzja należy najpierw do Wengera, a później do Fabregasa. Najpierw niech Barca sypnie kasą bo na innych nie żałowali a tylko na Cescu chcą oszczędzic, Jak dla mnie to w jakiś sposób Katalończycy chcą "udupic" Arsenal.

Gunner48 komentarzy: 792904.08.2010, 20:32

"Barcelona zachowuje się prawidłowo. Owszem, zawodnicy udzielali wielu wypowiedzi i powtarzali, że Cesc chce odejść z Arsenalu, ale nie widzę w tym nic zdrożnego."
to zdanie mnie rozwaliło...;d
jak widać...najlepszym graczem świata może zostać nawet jakiś niedorozwinięty człowiek...a nawet kosmita;P

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 20:30

co za roznica ze zaczales kibicowac arsenalowi w najgorszych latach. dla mnie ze ktos kto zaczal kibicowac nam w czasie kiedy wygrywalismy jest tak samo wazna osoba jak osoba ktora zaczela kibicowac nam kiedy bylo gorzej. tylko jedna rzecz rowna sie oznace sezonowstwa i jest to zmiana klubu

wafel komentarzy: 29204.08.2010, 20:24

Nasri11 - rozumiem że według twojego myślenia zmiany w życiu są niedozwolone. Kibicuję Arsenalowi w najtrudniejszym dla tego klubu czasie i wszystkie ostatnie porażki mnie nie zniechęcają w wręcz odwrotnie. Poza tym chyba nie muszę ci się tłumaczyć więc na tym skończę bo to już wychodzi poza temat.

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 20:14

wafel a za sezon zaczniesz kibicowac MUlom? zal.pl

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 20:13

cytat mi wycina o_O

Reddy komentarzy: 24004.08.2010, 20:11

Panu i Pańskim wypowiedziom na temat najlepszej ligi świata jaką jest liga angielska już dziękujemy. Niech Pan sobie zrobi z 5-10 pompek, zamiast udzielać wywiadów. Do widzenia, proszę dołączyć do kolegów z Barcelony i już nie wychodzić przed szereg, dziękuję :-)

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 20:10

Czy oni nie mogą skończyć z tym gadaniem, boże co za pajace i tak dalej. Oni o chyba tak mówią bo mówią. Szkoda na nich słów ja to już(za przeproszeniem) piernicze tą całą sagę.

wafel komentarzy: 29204.08.2010, 20:08

sorki przesadziłem z "właśnie" ;)

Nasri11 komentarzy: 5104.08.2010, 20:08

smod3r ja ci napisałem gorzką prawdę, że wasz ciepły kibic wafel był kiedyś kibicem Barcy i tego się trzymajmy a reszte wypowiedzi nie na temat mam głęboko w dupie ;]

wafel komentarzy: 29204.08.2010, 20:07

Edward - nie muszę ci się z tego tłumaczyć ale nie ma sie czego wstydzić. Kibicem Arsenalu stałem się po finale LM w Paryżu2006 w którym to właśnie Barca wygrała właśnie z Kanonierami. I nie przyciągnęły mnie tutaj sukcesy tylko fajna drużyna która w 10 o mało nie wygrał z wielka Barcą. A obecna filozofia tworzenia drużyny pasuje mi bardziej niż filozofia ManCity, Chelsea czy Realu.

smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 20:02

Edward właśnie Chelsea przegrało mecz towarzyski ;P

Cisow komentarzy: 138404.08.2010, 19:51

Czy oni nie mogą skończyć z tym gadaniem, boże co za pajace i tak dalej. Oni o chyba tak mówią bo mówią. Szkoda na nich słów ja to już(za przeproszeniem) piernicze tą całą sagę.

Edward komentarzy: 36704.08.2010, 19:50

A może wafel powie coś na temat który napisał smod3r wszak był już kiedyś kibicem Barcy. Mówię to bo zauważyłem przypadkiem wczoraj taki sam nick na stronie Barcy i wpis "wiem bo byłem kiedyś kibicem Barcy" ;]

smod3r komentarzy: 108604.08.2010, 19:41

wafel masz racje ;] a jak mały musi mieć móżdżek Lancelotto żeby rejestrować się tutaj i komentować :] ale jaki klub tacy "kibice" ;] Chociaż założę się że gdyby pałeczkę w piłce przejął inny klub Lancelotto jak i połowa "kibiców" barcelony zmieniłaby klub któremu kibicują ;]

wafel komentarzy: 29204.08.2010, 19:18

Lancelotto - myślę że większość kibiców Arsenalu nie ma żadnych kompleksów w związku z ostatnią posuchą. My kibicujemy przede wszystkim klubowi a nie pucharom, a zdobywanie pucharów to rzecz dodatkowa i bardzo przyjemna. Tutaj rozchodzi się o to w jaki sposób nagabywany jest Cesc. Barca pierwszy krok powinna wykonać w stronę Arsenalu a nie do gazet. W takiej sytuacji najlepiej nic nie mówić. Dobrym przykładem może być tu Wenger który dopóki nie podpisze kontraktu z zawodnikiem odmawia komentarza na temat spekulowanego transferu. Pomijając Puyola który zaprzeczył temu co napisał The Sun cała reszta na czele z Laportą, Xavim, Pique i Iniestą bez przerwy pieprzy to samo że Cesc to lub tamto i na dodatek tego nie neguje. Piłkarze są od grania a nie od transferów.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady