Kolejna lekcja w Lidze Mistrzów, Arsenal 2-2 Bayern

Kolejna lekcja w Lidze Mistrzów, Arsenal 2-2 Bayern 09.04.2024, 22:07, Łukasz Wandzel 1432 komentarzy

Arsenal czekał siedem lat, by ponownie zagrać w Lidze Mistrzów, w której kilka razy odpadał po dwumeczach z Bayernem Monachium. Po powrocie do najważniejszych europejskich rozgrywek nadal miał to szczęście wylosować drużynę ze stolicy Bawarii. Jednak biorąc pod uwagę ostatnie występy obu zespołów, Kanonierzy mieli podstawy sądzić, że w pierwszym spotkaniu ćwierćfinałowym będą faworytem. Zachęcała ich do nie tylko forma, lecz także fakt, że zagrają na stadionie wypełnionym po brzegi tylko swoimi kibicami.

Tymczasem rzeczywistość okazała się bardziej brutalna. Bayern po dwóch przegranych w Bundeslidze przyjechał na The Emirates i wykorzystał prawie każdy błąd Arsenalu. Drużyna Mikela Artety świetnie rozpoczęła mecz, lecz po szybkim objęciu prowadzenia równie prędko sprezentowała dwa gole podopiecznym Thomasa Tuchela. Przez resztę spotkania goniła wynik i zremisowała 2-2 przed rewanżem w Monachium.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Raya – White, Saliba, Gabriel, Kiwior (46' Zinczenko) – Odegaard, Jorginho (67' Jesus), Rice – Saka, Havertz (86' Partey), Martinelli (67' Trossard)

Bayern: Neuer – Kimmich, Dier, de Ligt, Davies – Goretzka, Laimer – Sane (66' Coman), Musiala, Gnabry (70' Guerreiro) – Kane

Początek meczu należał do Kanonierów, czego skutkiem była szybka żółta kartka dla Alphonso Daviesa, a także akcja bramkowa przeprowadzona stroną Kanadyjczyka w 12. minucie. Bukayo Saka przedarł się z piłką prawym skrzydłem i po klepce z Benem Whitem posłał podkręcone uderzenie na bramke Neuera.

Chwilę później Ben White miał znakomitą sytuację, by powiększyć przewagę, lecz uderzył prosto w golkipera Bayernu. Wydawało się, że obrona gości będzie miała ogromne problemy, jednak w 18. minucie to defensywa Arsenalu posypała się jak domino i w parę sekund podarowała gola rywalom. Goretzka musiał tylko wyłożyć piłkę Gnabry'emu, a ten wbił ją do siatki na 1-1.

W 30. minucie Arsenal znowu został skarcony za serię pomyłek. Sane popędził prawym skrzydłem, ściął do środka i mijał przeciwników, aż faulem w szesnastce został powstrzymany przez Salibę. Rzut karny pewnie wykonał Harry Kane, który ze stoickim spokojem wyczekał Davida Rayę i strzałem po ziemi dał Bayernowi prowadzenie.

W pogoni za remisem londyńczycy ustawili linię defensywy bardzo wysoko, co bardzo szybko mógł wykorzystać Sane. Były piłkarz Manchesteru City znajdował się niepilnowany za 10 piłkarzami Arsenalu i pobiegł z futbolówką na bramkę, lecz przed oddaniem strzału zdecydował się na zwód, co dało czas Benowi White'owi, by go powstrzymać.

Drugą połowę Kanonierzy zaczęli bez Jakuba Kiwiora, którego zastąpił Ołeksandr Zinczenko. Gospodarze każdą akcję budowali od tyłu, podczas gdy Bayern był dobrze ustawiony w obronie i więcej strzałów wypracował z kontrataków. Na bramkę Rayi uderzali Harry Kane czy Kingsley Coman, jednak uderzenia Bawarczyków były niecelne.

Dopiero wprowadzenie na murawę Gabriela Jesusa i Leandro Trossarda zaowocowało wyrównaniem, ponieważ to ta dwójka w 76. minucie wzięła bezpośredni udział przy golu na 2-2. Po wymianie krótkich podań Brazylijczyk zagrał piłkę Belgowi, który sprawnie trafił do siatki.

Na ostatnie minuty na boisku zameldował się też Thomas Partey. Ghańczyk szybko otrzymał żółtą kartkę za powstrzymanie kontrataku, popisał się niecelnym podaniem i zbyt wolno zagrywał piłkę. Sama końcówka mogła skończyć się korzystnie dla jednego lub drugiego zespołu. W 90. minucie dużo szczęścia miał Arsenal, bo Coman trafił w słupek. Z kolei w ostatniej akcji Saka mógł dopaść zgubioną przez Bayern piłkę, lecz w polu karnym uprzedził go Neuer.

Bayern MonachiumLiga MistrzówRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Marzag komentarzy: 42472 newsów: 110.04.2024, 13:13

@piter1908 napisał: "Ale już sam mecz z Porto pokazał jak można się do nas dobrać i nawet Bayern w bardzo przeciętnej formie zrobił z nami co chciał."
Nieprawda, Bayern był bezbronny, gole które padły były wynikiem wielbłądów Arsenalu. Arsenal był dużo lepszym zespołem. Bayern miał kupę szczęścia.

Piotrek95 komentarzy: 976210.04.2024, 13:12

Jeszcze pominąłem fakt że porównujesz piłkarzy na zupełnie innych pozycjach.

piter1908 komentarzy: 532110.04.2024, 13:11

@Piotrek95: w top 3? Nie sądzę
W top 10 możliwe. Ale już sam mecz z Porto pokazał jak można się do nas dobrać i nawet Bayern w bardzo przeciętnej formie zrobił z nami co chciał.
To że Bellingham zagrał jeden słabszy mecz nie znaczy że nie da Realowi finału LM...

U nas niestety zawiodła obrona ale też z przodu nie stwarzaliśmy zbyt wielu okazji a na tym poziomie gdy marnujesz setkę jak White to płacisz w dwumeczu odpadnięciem.
Oby to nas nie spotkało ale piłka nożna sprowadza się do tego czy wykorzystasz okazję czy też nie

Piotrek95 komentarzy: 976210.04.2024, 13:10

Mamy najlepsza defensywę,ofensywę, najwięcej strzelonych bramek, najmniej straconych we wszystkich ligach w tym roku a po jednym meczu, zremisowanym z Bayernem i to meczu w którym Bayern nawet na chwilę nie dominował jednak jesteśmy słabi.

Bez przesady.

Piotrek95 komentarzy: 976210.04.2024, 13:07

@piter1908 napisał: "Niestety Martinelli to nie Vinicius, Rice to nie Bellingham czy Valverde"

a ty skąd się urwałeś? Wczoraj Bellingham najsłabszym zawodnikiem meczu XD

@piter1908 napisał: "Nie jesteśmy jeszcze topowym zespołem na świecie"

Jesteśmy topowym zespołem na świecie.

piter1908 komentarzy: 532110.04.2024, 13:04

W tym gole co tu jest za gderanie?
Jesteśmy w ćwierćfinale LM w której nie było nas od 15 lat a tu płacz i stękanie po remisie z Bayernem. Przypominam że nie wielu z naszych zawodników to zawodnicy topowi na świecie już dzisiaj. Owszem mamy graczy z olbrzymim potencjałem i póki co rozwijają się fenomenalnie i krok po kroku idziemy do przodu nie tylko jako zespół ale też każdy indywidualnie.

Niestety Martinelli to nie Vinicius, Rice to nie Bellingham czy Valverde i w ofensywie mocno kuleje a dziura na lewej obronie to autostrada dla każdego potencjalnego rywala.

Nie jesteśmy jeszcze topowym zespołem na świecie by stawiano nas w jednym rzędzie z takimi tuzami jak Real czy City bo nie mamy najlepszych na świecie w najlepszym dla nich momencie. Jeszcze nie. Jednak jestem pewny że to wszystko przed nami i potrzeba nam wszystkim pokory i Cierpliwości . Sam fakt że rywalizujemy z najlepszymi jak równy z równym i mamy nawet w tych meczach często rolę faworyta pokqzuje jak mocno się rozwinęliśmy w ostatnim czasie.

Niestety póki co nie mamy u siebie piłkarzy którzy są najlepsi na świecie na swojej pozycji ale jesteśmy w trakcie ich tworzenia i jeżeli będą się tak rozwijać to najbliższe lata będą dla nas świetne.

alexis1908 komentarzy: 384310.04.2024, 12:56

@Kaczaza: Nie zagraliśmy bardzo dobrze to był jeden z gorszych meczów w tym sezonie zwłaszcza pod względem gry naszej obrony . Nie ma co zakłamywać faktów to nie był Arsenal z PL ale wynik jest dobry ogramy Bayern na Allianz jestem tego pewien .

iluzbg komentarzy: 34910.04.2024, 12:55

Sędziowie się wczoraj się popisali, cóż według mnie macie większe szanse na półfinał niż Real, chociaż trzeba wierzyć, bardzo chciałbym żebyście wygrali te rozgrywki jeśli Real odpadnie, dla mnie to niepojęte że Chelsea czy City mają LM A wy nie.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 110.04.2024, 12:55

@Catalonczyk napisał: "tylko przez to że sędzia tego wieczoru był fatalny to nie podyktował 11"
Sędzia był bardzo dobry tylko zbyt łaskawy dla Arsenalu, gdyby nie to że się zlitował nad Idiotycznym błędem Gabriela to by chyba nie było się do czego przyczepić.

Catalonczyk komentarzy: 520310.04.2024, 12:53

@sWinny:

Oczywiście że złapanie piłki przez Gabriela to powinien być karny. Chłopu odcięło prąd, i tylko przez to że sędzia tego wieczoru był fatalny to nie podyktował 11

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 110.04.2024, 12:51

@Nicsienieda napisał: "Nie no, kwestia że Saka niepotrzebnie całą stopę pakuje Neuerowi w udo i daje pretekst, żeby nie gwizdać. Przypuszczalnie kontakt i tak by był, patrząc na tę perspektywę."
To jest obiektyw z dużą ogniskową. Pod odpowiednim kątem można zrobić tak że Raya by wyglądał jakby stał kilka metrów od Neuera gdy obaj są w swoich polach karnych.

Nicsienieda komentarzy: 1044 newsów: 110.04.2024, 12:49

Nie no, kwestia że Saka niepotrzebnie całą stopę pakuje Neuerowi w udo i daje pretekst, żeby nie gwizdać. Przypuszczalnie kontakt i tak by był, patrząc na tę perspektywę.

1886gunner1886 komentarzy: 167810.04.2024, 12:48

Panowie ma ktoś filmik z sytuacji gdy Ode był faulowany przed polem karnym i nie było odgwizdane?

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 110.04.2024, 12:47

@Be4Again napisał: "Pewnie zmęczenie i jakieś mikro urazy. Chłopak dopiero zaczyna grać na tym międzynarodowym poziomie, a w ciągu kilkunastu dni grałby praktycznie co 3 dni, w tym ciężkie baraże w reprze. On na takim obciążeniu nie grał chyba nigdy. Drugą kwestią jest fakt, że Zina wraca do formy i też potrzebuje minut. Tak samo jak Tomiyasu."
maniekuw pytał o to czy słabsza gra Kiwiora mogła wynikać z tego że dostał mecz przerwy a nie o powodu tej przerwy :p @Nicsienieda napisał: "https://e0.365dm.com/24/04/1600x900/skysports-bukayo-saka-arsenal_6516571.jpg?20240410073918

Inny kąt kontaktu z Neuerem."

To jest szukanie kwadratury koła. "Pod tym kątem koło wygląda trochę jak kwadrat, więc może to jest jednak kwadrat"

Kaczaza komentarzy: 745710.04.2024, 12:47

@Nicsienieda: Saka zostawił nogę, mniej czy bardziej celowo było to widoczne. Sędzia miał 50/50, nie gwizdnął, po fakcie. Bardziej mnie boli strzał Benjamina prosto w Neuera.

Nicsienieda komentarzy: 1044 newsów: 110.04.2024, 12:46

https://e0.365dm.com/24/04/1600x900/skysports-bukayo-saka-arsenal_6516571.jpg?20240410073918

Inny kąt kontaktu z Neuerem.

Kaczaza komentarzy: 745710.04.2024, 12:43

@Gunner915 napisał: "Niestety, ale bez dobrego wyniku na Emirates nie ma szans na awans do półfinału, zagraliśmy jak typowy Arsenal sprzed lat."
Zagraliśmy bardzo dobre spotkanie, zabrakło skuteczności, było można to wygrać. Zabrakło kondycji co było widać jak i chłodnej głowy przy wykańczaniu.

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 110.04.2024, 12:41

@Be4Again napisał: "Pewnie zmęczenie i jakieś mikro urazy. Chłopak dopiero zaczyna grać na tym międzynarodowym poziomie, a w ciągu kilkunastu dni grałby praktycznie co 3 dni, w tym ciężkie baraże w reprze. On na takim obciążeniu nie grał chyba nigdy. Drugą kwestią jest fakt, że Zina wraca do formy i też potrzebuje minut. Tak samo jak Tomiyasu."
maniekuw pytał o to czy słabsza gra Kiwiora mogła wynikać z tego że dostał mecz przerwy a nie o powodu tej przerwy :p

Rynkos7 komentarzy: 757010.04.2024, 12:40

@Marzag:

Też odniosłem takie wrażenie :D

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 110.04.2024, 12:38

Zinczenko wczoraj odkrył sprytny pomysł na to jak nie przegrywać pojedynków 1 na 1 w obronie, wystarczy w nich nie uczestniczyć i wtedy odpowiedzialność spada na Gabriela.

Gofer999 komentarzy: 1493710.04.2024, 12:38

@GunnersFan9: No w takim razie posłuchajmy sędziego który uczestniczył w tym spotkaniu. Nie było karnego. :D:D:D

Be4Again komentarzy: 396010.04.2024, 12:36

@sidtsw napisał: "nie jest lewy obronca i w takich pojedynczych momentach to wychodzi,
ale z drugiej strony Salah Zinczenke tez porobił, to są najelpsi i w sumie kazdego mogą porobic na skrzydle :-)"


Tak na dobrą sprawę to my nie mamy żadnego LO w składzie :D Zinchenko sam siebie pozycjonuje jako pomocnika i jego gra na LO to bardziej "wygibas" taktyczny niż standard na tej pozycji. Tomiyasu i Timber to prawonożni zawodnicy, którzy do momentu przyjścia do AFC grali na pozycjach ŚO/PO. W szerszej perspektywie prawonożny LO przynosi "stratę" w wyprowadzeniu i rozegraniu. Kiwior jest lewonożny, ale on nie ma zwrotności i dynamiki na tą pozycję. Popełnia błąd, taki jak z Sane i nawet nie jest w stanie tego naprawić bo po prostu odstaje szybkościowo od "standardu" na tej pozycji...

Tak jak mówisz, taki Coman, Sane, Gnabry, Salah czy nawet Silva, każdy z nich jest w stanie porobić w 1vs1 zdecydowaną większość bocznych obrońców z topowych ekip w Europie. Jednak taki Robertson z LFC, Porro z KFC, Ben od nas czy nawet średni Dalot z Man U, w przypadku przegranego pojedynku jest w stanie dogonić przeciwnika i go zatrzymać faulem lub wślizgiem. Kiwior jak przegrywa pojedynek to jest amen w pacierzu. Dynamika i zwrotność może ma lepszą niż przeciętna na pozycji ŚO, ale jeżeli chodzi o LO to jest to po prostu poniżej normy, zwłaszcza na takim poziomie jak 1/4 CL.

kaljot komentarzy: 85410.04.2024, 12:35

@arsenallord: proszę oby nie .... Toniego lepiej bo żona to podać czasem nie umie a w obronie to go comon czy dane zjedzą i wysraja

arsenallord komentarzy: 30405 newsów: 11710.04.2024, 12:27

Zina wczoraj nie dał złej zmiany. Dałbym go na Bayern

sidtsw komentarzy: 340510.04.2024, 12:20

@SoulStorm: nie zgara Gnabry to zagra Coman, nie wiem czy to lepiej czy gorzej w sumie, bardziej cieszy brak Davies na lewej obronie bo trudniej go zastapic

Mastec30 komentarzy: 735610.04.2024, 12:19

W teorii w rewanżu postawiłbym na Tomiyasu bez chwili wahania ale na Tomiyasu z formą z listopada. A chyba na takiego obecnie nie możemy liczyć. Taki zawodnik by ogarnął rewanż

sidtsw komentarzy: 340510.04.2024, 12:19

@maniekuw: chyba nie chodzi o to, skrzydlowy z Porto go robił, skrzydlowy z PSV to samo, Silva z City go robił, Sane go robił, to juz jest top a Kiwior to
nie jest lewy obronca i w takich pojedynczych momentach to wychodzi,
ale z drugiej strony Salah Zinczenke tez porobił, to są najelpsi i w sumie kazdego mogą porobic na skrzydle :-)

Be4Again komentarzy: 396010.04.2024, 12:18

@maniekuw napisał: "a co myślicie o Kiwiorze czy mocno mu mogło zaszkodzić, że przez dwa kolejne mecze nie podniósł się z ławki nawet na minutę, a tu wypuszczony w pierwszym na Bayern?"

Pewnie zmęczenie i jakieś mikro urazy. Chłopak dopiero zaczyna grać na tym międzynarodowym poziomie, a w ciągu kilkunastu dni grałby praktycznie co 3 dni, w tym ciężkie baraże w reprze. On na takim obciążeniu nie grał chyba nigdy. Drugą kwestią jest fakt, że Zina wraca do formy i też potrzebuje minut. Tak samo jak Tomiyasu.

Adi17 komentarzy: 327510.04.2024, 12:17

Tak jeszcze odnośnie boków obrony, ja od dawna piszę, że nie ma szybkiego bocznego obrońcy w Arsenalu. White, Kiwior, Tomiyasu, Zinchenko nie są sprinterami. Z resztą żaden z nich nie jest typowym bocznym obrońcą.
Jest jeszcze Timber, ale IMO ktoś kto potrafi dotrzymać kroku skrzydłowym by się przydał też do rotacji.

Piotrek95 komentarzy: 976210.04.2024, 12:16

Prawda jest taka że mamy klątwę lewej obrony

Mastec30 komentarzy: 735610.04.2024, 12:15

@maniekuw napisał: "a co myślicie o Kiwiorze czy mocno mu mogło zaszkodzić, że przez dwa kolejne mecze nie podniósł się z ławki nawet na minutę, a tu wypuszczony w pierwszym na Bayern?"

Bardziej bym tu zwrócił uwagę na to, ze drugi mecz z potęgą i drugi raz ma duże problemy ze skrzydłowym po swojej stronie. Także na tym bym sie skupił. Ten tydzień wolnego nie powinien profesjonalnego piłkarza wybić z rytmu a Kiwior drugi raz lekko daje ciała. Z City się trochę poprawił co prawda w 2 połowie ale z Sane to już wielkie problemy miał

SoulStorm komentarzy: 758810.04.2024, 12:15

Gnabry nie zagra w rewanżu z Arsenalem

maniekuw komentarzy: 268710.04.2024, 12:06

a co myślicie o Kiwiorze czy mocno mu mogło zaszkodzić, że przez dwa kolejne mecze nie podniósł się z ławki nawet na minutę, a tu wypuszczony w pierwszym na Bayern?

damianARSENAL komentarzy: 883410.04.2024, 12:00

@Joker_224: zdania podzielone. Były jak zwykle błędy, ale moim zdaniem wraz z jego wejściem w końcu zaczynała pracować lewa strona boiska a i Rice zapędzał się pod pole karne Bayernu.

Nicsienieda komentarzy: 1044 newsów: 110.04.2024, 11:59

@Joker_224 napisał: "Jak wypadł Zinchenko po wejściu?"
Tak samo słaby w obronie jak Kiwior i trochę głupich strat, ale też dzięki niemu zaczęliśmy lepiej penetrować Bayern.

sidtsw komentarzy: 340510.04.2024, 11:57

@Gunner915: bzdura, nie rzegralismy na City, nie przegralismy na Anfield
nie musimy przegrać na Allianz, a typowy Arsenal sprzed lat dostał dwa razy po 5, głowa do gory, walczymy, COYG !

Joker_224 komentarzy: 539910.04.2024, 11:57

NIestety oglądałem mecz wyrywczo na telefonie i nie mogłem się skupić. Jak wypadł Zinchenko po wejściu? Dwa razy spojrzałem na telefon i widziałem dwie głupie straty własnie ZInchenki po których były kontry Bayernu. Miałem takie szczęście czy rzeczywiście miał takie głupie zagrania w drugiej połowie?

Traitor komentarzy: 10406 newsów: 2410.04.2024, 11:57

@Gunner915: taa, wyslac rezerwy na rewanz..

w 12/13 potrafilismy z bayernem przegrac 1-3 u siebie i wygrac 2-0 w rewanzu na allianz arena..

Oldgunner3 komentarzy: 1026110.04.2024, 11:57

Też chciałbym żeby tam był karny,ale szczerze, to idąć z duchem gry bym go nie gwizdnął.Wyglądało jakby Saka wbiegł mu w nogi z premedytacją.Wybrał najgorszy możliwy wariant i skończyło się jak się skończyło.

Gunner915 komentarzy: 284410.04.2024, 11:53

Niestety, ale bez dobrego wyniku na Emirates nie ma szans na awans do półfinału, zagraliśmy jak typowy Arsenal sprzed lat.

KapitanJack10 komentarzy: 5642 newsów: 410.04.2024, 11:53

Ja w pewnym momencie pomyślałem, że prędzej można było faul na Neuerze gwizdnąć xd to jak bardzo Saka chciał wejść w jakikolwiek kontakt z bramkarzem było tak oczywiste, że aż ten "kontakt" wyglądał bardziej jak kopnięcie ze strony Saki, a nie jak zahaczenie Neuera.

Gunner915 komentarzy: 284410.04.2024, 11:51

Najgorszy na boisku Raya wg flashscore :) zaraz za nim Kiwior, dziwi w miarę dobra ocena Saliby i Gabriela, jeden zrobił karnego, drugi zaliczył poważny błąd przy pierwszej bramce.

fabregas1987 komentarzy: 2608810.04.2024, 11:48

Prawda jest taka, ze sedzia nie pomylil sie nie dyktujac 11stki. Mogl to zrobic i wtedy pewnie cieszylibysmy sie z gola zapominajac jak "miekkiego" podyktowal karnego.
Z drugiej strony naszemu Gabrielowi raz odcielo zasilanie i zlapal w rece pilke juz wznowiona przez Raye w naszym polu karnym i wtedy powinna byc 100% "11" Bayernu, ale o tym nikt nie dyskutuje. Generalnie nie zagralismy zbyt dobrego meczu i dlatego musimy grac o zwyciestwo na Allianz, a to bedzie bardzo trudne

ArsenalChampion komentarzy: 846210.04.2024, 11:47

@Marzag napisał: "Ameryki nie odkryłeś, to się dzieje w ułamku sekundy, Saka widzi że Neuer wybiega, myśli sobie instynktownie że może uda mu się zrobić z tego karnego, okazuje się że Neuer się zatrzymał i będzie ciężko o kontakt z nim ale już się Saka nastawił na szukanie karnego więc wystawia nogę."
Problem jest taki ze neuer wcale się nie zatrzymał

piter1908 komentarzy: 532110.04.2024, 11:41

@NaliniAFC napisał: "Dobra, powiedzcie lepiej dlaczego nie dostał czerwo Kane za łokcia w Gabriela?"

Zrobił to na tyle umiejętnie że nie można było stwierdzić celowości...
Ale chyba zadziałało po Gabriel się ogarnął po tym :⁠-⁠D

Rynkos7 komentarzy: 757010.04.2024, 11:41

@KingHenry napisał: "Masz racje nic nie znaczy, tak samo jak Twoje "komentarzy: 10485"

nie szkoda Ci życia na pisanie nic nieznaczących komentarzy?"


A Ty co? Z kolegami też nie rozmawiasz? W weekendy rozwijasz swoje start-upy bo na spacery czy wyjazdy szkoda czasu? Piłka nożna to też 22 facetów ganiających za piłką, nie szkoda czasu na takie prostackie rozrywki? Właściwie to co tu robisz :D

KingHenry komentarzy: 8510.04.2024, 11:40

@Marzag: szkoda słów na Twoje brednie xD

KingHenry komentarzy: 8510.04.2024, 11:38

@Rafson95: Masz racje nic nie znaczy, tak samo jak Twoje "komentarzy: 10485"

nie szkoda Ci życia na pisanie nic nieznaczących komentarzy?

Marzag komentarzy: 42472 newsów: 110.04.2024, 11:38

@Szogun napisał: "Miał zamiar? To jest przypuszczenie. Nie wiesz tego."
Tak samo nie wiem, czy Saka strzelał przy pierwszej bramce czy może mu dośrodkowanie zeszło, ale chyba można na jakiejś podstawie domyślać się tego że to był zamierzony strzał, no nie?

piter1908 komentarzy: 532110.04.2024, 11:37

Mnie osobiście irytowałoby gdyby dawali takie karne. Saka sam szukał nogi Neuera a nie odwrotnie.

Nie wiem w ogóle czemu nasi zawodnicy często zamiast coś próbować strzelać to się kładą. Bardzo często Havertz to robi, Saka też.
Przecież jest Var i tyle kamer że te śmieszne padolino jest po prostu żenujące

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady