Kolejna wygrana w przedsezonowym sparingu. Orlando City 1-3 Arsenal
21.07.2022, 11:46, Patryk Bielski 508 komentarzy
Dziś w nocy Kanonierzy rozegrali kolejny sparing w ramach tournée po Stanach Zjednoczonych. Tym razem rywalem Arsenalu była ekipa Orlando City. Mecz rozgrywany na Florydzie, na Exploria Stadium, zakończył się pewnym zwycięstwem londyńczyków 3-1.
Mikel Arteta od pierwszych minut dał odpocząć swoim najważniejszym piłkarzom. Na ławce zasiadli bowiem Jesus, Saka, Partey czy White. Strzelanie w Orlando rozpoczął już w piątej minucie meczu Martinelli, który miał sporo szczęścia, bo jego uderzenie zza pola karnego odbiło się od jednego z rywali i całkowicie zmyliło bramkarza Gallese'a. Gospodarze odpowiedzieli w 29. minucie, gdy dał o sobie znać Facundo Torres. Urugwajczyk sprytnym strzałem po krótkim słupku z okolic 16. metra zaskoczył Aarona Ramsdale'a i mieliśmy remis.
W przerwie Mikel Arteta dokonał pięciu zmian. Na murawie pojawił się wyczekiwany przez fanów Gabriel Jesus, który mimo braku bramki, był bardzo aktywny, a jego gra mogła się podobać.
Arsenal ponownie wyszedł na prowadzenie w 66. minucie. Jesus próbował wykonać na przeciwniku ruletę, ale najlepiej w całej sytuacji odnalazł się Eddie Nketiah, który po małym zamieszaniu w polu karnym pokonał golkipera rywali. Kanonierzy ustalili wynik na 3-1 na dziesięć minut przed końcem, gdy do siatki po ładnej wrzutce Saki trafił Reiss Nelson.
Na uwagę zasługuje fakt, że na trybunach pojawił się Ołeksandra Zinczenko, który najwyraźniej będzie kolejnym wzmocnieniem Arsenalu w tym okienku transferowym.
Wyjściowa jedenastka Arsenalu: Ramsdale (46), Cedric (46), Holding (59), Mari (46), Tavares (84), Elneny (59), Maitland-Niles (46), Lokonga (59), Pepe (59), Martinelli (46), Nketiah (74)
Zmiany: Turner (46), Bellerin (84), White (46), Gabriel (46), Saliba (59), Walters, Partey (59), Xhaka (59), Odegaard (46), Nelson (74), Saka (59), Marquinhos, Jesus (46), Balogun
eWinner bonus - bez ryzyka do 110 zł!
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Jack_Herrer napisał: "doskonale rozumiem, bez powodu nie napisałbym ze bredzisz."
No i wychodzi na to że nie rozumiesz. W premier league każdy zespół dostaje zawsze 79 mln funtów + dodatkowe pieniądze za miejsce w lidze.
Przestań się ośmieszać tylko się doinformuj.
Real w zeszłym sezonie dostał 40mln euro za miejsce w tabeli + 60mln wygenerował stadion
Leicester dostał tak jak każdy 79 m funtów(92 mln euro) + 55m funtów(64m euro) wygenerowanych przez stadion.
Więc Leicester bez sponsorów miał 156m euro, Real 100m euro.
@Garfield_pl: no w końcu, kilku z nas o Gapko dawno pisało
@Paul77 napisał: "Depay odmówił Tottenhamowi. Nie jestem fanem tego zawodnika, ale rozsądny kontrakt na dwa sezony i mógłby przyjść.
Gdyby udało się sprzedać Pepe, Toreirre, Mari, AMN, Bellerina, Leno, a kupić jeszcze Tielemansa było by to naprawdę bardzo udane okienko."
A po co nam Depay? Przecież on nawet rywalizacji z Nketiahem nie wygra.
Depay odmówił Tottenhamowi. Nie jestem fanem tego zawodnika, ale rozsądny kontrakt na dwa sezony i mógłby przyjść.
Gdyby udało się sprzedać Pepe, Toreirre, Mari, AMN, Bellerina, Leno, a kupić jeszcze Tielemansa było by to naprawdę bardzo udane okienko.
@Elastico07 napisał: "Leci w nc+ nasz mscz z chelsea bo planuje wstać i obejrzeć bo na 100 wyjdziemy 1 składem patrząc na to kto grał w ostatnim meczu"
Polsat Sport news
Arsenal are one of several Premier League clubs interested in PSV winger Cody Gakpo, Football London understands. Gakpo is hugely admired by Mikel Arteta & he is one name on the club’s list of potential alternatives to Raphinha. [@ReidTheGame] #afc https://t.co/B0FeEZv92Y
@Slaviola napisał: "Widzieliście?
https://youtu.be/fnDrVy4ivxw
Zapowiada się wprost genialnie!"
Zapowiada się na powtórkę z Warcrafta :D
Prawdziwym mistrzem jest @mallen
Leci w nc+ nasz mscz z chelsea bo planuje wstać i obejrzeć bo na 100 wyjdziemy 1 składem patrząc na to kto grał w ostatnim meczu
Prawdziwym mistrzem informacji był kiedyś Arsenal _1886 jak dobrze nick pamiętam.
Jezeli dodasz do tego umowy sponsorskie różnica ta mniej wiecej sie podwoi
@Marzag: doskonale rozumiem, bez powodu nie napisałbym ze bredzisz.
"Cash for winning LaLiga
While there is no direct payout for lifting the LaLiga title, winning the title does have a financial reward. Although the competition rules do not provide for prizes based on final position in the league table, since 2015-16 and the centralised sale of TV rights to the competition, the TV money has been divided up to some extent taking into account the clubs’ performances, meaning a difference of potentially millions depending on where a team ends up. What’s more, 7.5% of the prize money team receive for participating in the Champions League is based on the classification in LaLiga the previous season. Taking together both concepts, Real Madrid stands to bank some $80 million (€66 million) for lifting the title."
"How much revenue Leicester City earned from top half Premier League finish
Whilst on the subject of spending, what revenue did LCFC earn from their top half placing, you ask? And can this be reinvested into quality prospective Foxes stars? Well, the amount earned from the EPL campaign was £28.6m. £2.2m was the contrast between just one place in the table, with City rising on the final day. The money could well be used for an acquisition(s)."
Zawsze jest ich dwóch, ni mniej ni więcej - uczeń i mistrz, Marcinafc93 i Garfield_pl
William Saliba has already agreed a new deal to extend his Arsenal contract after positive talks with the club before their USA tour. It is unknown when the announcement is expected. [@Freddie_Paxton] #afc https://t.co/jtivY6zNAG
William Saliba has already agreed a new deal to extend his Arsenal contract after positive talks before the US tour. Arsenal are pleased with his development and see him as an important part of the future. No word on when an official announcement is expected. (@Freddie_Paxton)
@timiiiii: oczywiście że tak, dlatego ja nigdy nie oceniam pochopnie zawodników i transferów. Nigdy nie wiadomo co będzie. Wcale bym się nie zdziwił jakby taki Nelson na przykład odpalił w tym sezonie i stał się objawieniem sezonu. Życie pisze różne scenariusze. Mamy w klubie osoby odpowiedzialne za analizę a my możemy sobie jedynie przypuszczać u gdybać.
where Zinchenko
Bardzo mnie ciekawi co bedzie z tego Jesusa u nas. Szczerze mowiac bylem na poczatku sceptycznie nastawiony do tego ruchu.
Porownania i wypowiedzi gracza sa piekne - tyle tylko - kto oglada futbol pare lat wiecej ten wie ze same wypowiedzi jeszcze nic nie znacza. Dziesiatki rzeczy musi zagrac zeby wsystko poszlo tak jak nam sie marzy. Wiec oby. Teraz zostaje nam tylko trzymac kciuki
Widzieliście?
https://youtu.be/fnDrVy4ivxw
Zapowiada się wprost genialnie!
@Jack_Herrer napisał: "Po prostu bredzisz mordeczko"
Po prostu nie rozumiesz różnicy przychodu z samej ligii i wpływow stadionowych od całkowitego przychodu.
@Ashmadia napisał: "ok zgadzam się, ale zobacz, że skoro można go porównać do Saki, który powoli staje się tu Bogiem, to chyba jednak nie był taki zły jak wielu go tu opisuje?"
Przez większość swojego czasu tutaj był słaby i wszyscy się dziwili jakim cudem Wenger cały czas go wystawia. Gdy miał formę to był świetny ale rzadko ja miał niestety.
Zdrowy Jesus zrobi 20+ goli w lidze, czuję to.
Przyjście Jesusa przypomina mi trochę przyjście Alexisa. Podobny wiek, podobne motywacje, widoczna waleczność. Nie wiem jak wy ale jak mam takie skojarzenia.
A pamiętacie jak ludzie mówili, że jak Ramsey strzela gola to ktoś sławny umiera? Było gdzieś nawet zestawienie zrobione, ale to na szczęście nie był ten sezon, w którym Ramsey był najskuteczniejszy
Left backs domino, progressing
Cucurella, pushing to join Man City - talks on with Brighton. Filip Kostic, bid from West Ham - as per @JackRosser_
David Raum, set to join Leipzig. Here we go soon.
Keep an eye on Angeliño & Nuno Tavares.
Zinchenko-Arsenal ✅.
@kwiatinho:
Takich piłkarzy Nam trzeba!
@Marzag: ok zgadzam się, ale zobacz, że skoro można go porównać do Saki, który powoli staje się tu Bogiem, to chyba jednak nie był taki zły jak wielu go tu opisuje?
@Mastec30 napisał: "tylko to co piszesz za wiele takiemu przykładowemu Widzewowi nie da. Bo co z tego że będzie startował nie z 1 a z 2 rundy jak on jako klub ma niski współczynnik, nie będzie rozstawiony i od razu trafi na najtrudniejszego przeciwnika. Poza tym żeby tak było to musielibyśmy z 10 miejsc chyba w rankingu skoczyć a to mało prawdopodobne. Szkoda że zmarnowaliśmy ten współczynnik z 10 lat temu jaki mieliśmy jak Legia i Wisła grały w fazie grupowej LE. Wtedy mieliśmy szansę na skok"
No właśnie pisze ci cały czas ze jeśłi Polskie kluby nie pracują tylko na swój współczynnik punktowy, ale całej ligi. Wiec jeśli do kwalifikacji dostałby się taki Widzew to on pomimo tego ze nigdy nie grał w pucharach, bedzie miał szanse na rozstawienie tylko dlatego ze Polskie kluby wypracowały współczynnik punktowy.
Gdzieś własnie czytałem jakiś artykułów gdzie własnie autor to analizował i tam jakiś Austriacki zespół miał całkiem wysoki współczynnik punktowy, mimo ze w ostatnich 4 latach nie grał w pucharach.
@sWinny napisał: "z Poznania I okolic to wyszło tyle talentów na Europę, że ciężko to zliczyć. Szczerze mówiąc to wolałbym, żeby zaczęli grać młodzieżą niż ściagac tego szrotu z Europy. Ostatnio też musieli kibice interweniować, żeby taki Moder zaczął grać. A jak zaczął grać to wylądował w podstawie klubu z PL."
Lech ma niezła akademie. Tylko jest jeden problem, mam wrazenie ze kibice pokładają tez w niej zbyt duze nadzieje. Bo z akadaemii nie zawsze bedą wypływać same talenciaki. Polski klub tez musi odpowiednio się wzmacniać i uzupełniać pozycje swoją akademią. Faktycznie zdarzało się w ostatnich latach Lechowi sprowadzać sporo szrotu, ale ostatnie transfery jak Ishak, Amaral. Wyglądaja znakomicie i widać ze to są pilkarze przerastający nasza ligę
@ArsenalChampion: tylko to co piszesz za wiele takiemu przykładowemu Widzewowi nie da. Bo co z tego że będzie startował nie z 1 a z 2 rundy jak on jako klub ma niski współczynnik, nie będzie rozstawiony i od razu trafi na najtrudniejszego przeciwnika. Poza tym żeby tak było to musielibyśmy z 10 miejsc chyba w rankingu skoczyć a to mało prawdopodobne. Szkoda że zmarnowaliśmy ten współczynnik z 10 lat temu jaki mieliśmy jak Legia i Wisła grały w fazie grupowej LE. Wtedy mieliśmy szansę na skok
Gabriel Jesus:
„Zawsze daje z siebie 100% na boisku. Nie przestaję biegać, a jeśli moi koledzy z drużyny są zmęczeni, to pobiegnę dla nich."
„Chciałem nowego wyzwania. Dlatego tu jestem. Porównuję tę drużynę Arsenalu z drużyną City, kiedy tu dotarłem. Jest wielu młodych graczy. "
„(Moi koledzy z drużyny) w klubie są tak głodni, że desperacko chcą poprowadzić ten klub do wygrania Premier League po 20 latach. Takie wyzwanie bardzo mnie ekscytuje."
„Jestem osobą, która dużo myśli. Myślałem o opuszczeniu City od jednego, dwóch lat. Jestem osobą celową. Najlepszą decyzją, jaką mogłem podjąć, jest bycie tutaj, w Arsenalu. "
„Moja mama obejrzała nasz mecz (przeciwko Orlando City) i zadzwoniła do mnie, żeby powiedzieć: „Znowu widzę cię innego, grając szczęśliwie! Wzruszyłem się, gdy to usłyszałem."
„Wszyscy w klubie przyjęli mnie bardzo dobrze. Jestem o dwa, trzy lata starszy od większości graczy tutaj, ale oni patrzą na mnie jak na bardzo doświadczonego gracza. Podoba mi się to. Lubię być wzorem dla innych graczy.”
Może jeszcze jakaś bomba transferowa się trafi.
W sumie się nie dziwie, że Kroenke mógłby sypnąć hajsem.
Colorado Avalanche po laaaaatach dostawania po dupsku - wygrali PO.
Rams, to samo.
@Mastec30 napisał: "To mówisz o punktach ligowych i to tak kazdy klub nabija punkty i wtedy jak awansujemy na jakieś miejsce to np mamy więcej klubów w eliminacjach ale jest tez ranking klubowy i tu każdy pracuje na siebie i wtedy decyduje kto jest w danej rundzie rozstawiony. Legia np jak awansowała do LM to dzięki graniu w LE wcześniej nabiła sobie taki ranking, ze w ostatniej rundzie eliminacji do LM trafiła na Dundalk bo była rozstawiona. Raków i Pogoń jeszcze długo będą sobie taki ranking nabijać. Lech zagrał raz w LE 2 lata temu i juz dzięki temu gra z Batumi zamiast z klubem pokroju Brodnby."
No przeciez pisze ci ze czym Polskie kluby będą nabijać wiecej punktów. To przykładowo inne polskie kluby nigdy nie grające w pucharach bedą startować z wyższego współczynnika punktowego. Przykładowo przez 5 lat Legia, Raków, Pogoń, Lech nabijają punkty. To kwalifikacji europejskich pucharów kwalifikuję się Widzew Łodź i on juz nie startuje od zera, tylko ma jakiś tam wypracowany współczynnik punktowy przez te 4 druzyny.
@Easybizi369 napisał: "A to jest ważne ile klub zarabia? Moim zdaniem totalnie nieee... Do celów zarobkowych wielcy tego świata mają inne biznesy, a kluby to bardziej marketing właściciela i jego działań biznesowych."
Kluby mogą wydawać tylko wygenerowane przez działalność klubu pieniądze(FFP). Więc jest to bardzo ważne.
@ArsenalChampion: z Poznania I okolic to wyszło tyle talentów na Europę, że ciężko to zliczyć. Szczerze mówiąc to wolałbym, żeby zaczęli grać młodzieżą niż ściagac tego szrotu z Europy. Ostatnio też musieli kibice interweniować, żeby taki Moder zaczął grać. A jak zaczął grać to wylądował w podstawie klubu z PL.
Haha jakiś fan zaczepił Josha i meczył go o to zeby kupic Bellinghama, oto odpowiedź syna naszego wlasciciela.
football.london/arsenal-fc/transfer-news/josh-kroenke-arsenal-transfer-bellingham-24558405
@ArsenalChampion napisał: "Ten ranking działa w ten sposób ze kazdy Polski klub pracuje na inny."
To mówisz o punktach ligowych i to tak kazdy klub nabija punkty i wtedy jak awansujemy na jakieś miejsce to np mamy więcej klubów w eliminacjach ale jest tez ranking klubowy i tu każdy pracuje na siebie i wtedy decyduje kto jest w danej rundzie rozstawiony. Legia np jak awansowała do LM to dzięki graniu w LE wcześniej nabiła sobie taki ranking, ze w ostatniej rundzie eliminacji do LM trafiła na Dundalk bo była rozstawiona. Raków i Pogoń jeszcze długo będą sobie taki ranking nabijać. Lech zagrał raz w LE 2 lata temu i juz dzięki temu gra z Batumi zamiast z klubem pokroju Brodnby.
@Mastec30 napisał: ": problem w tym, że przez lata posuchy w europie żaden z obecnych pucharowiczów nie ma nabitych punktów do rankingu i prędzej czy później trafią w tych eliminacjach na jakąś mocną drużynę. Pogoń zresztą już trafiła na dość solidny klub. Taki Raków rok temu radził sobie fajnie w pucharach, gdzie np wyeliminował Rubin ale na koncu trafił na Gent, klub właściwie na poziomie LM i nie dał rady. Tak czy siak nawet z utrzymaniem gwiazd będzie ciężko polskim klubom awansować do fazy grupowej"
Wiadomo. Ale powolutku ten ranking mozna budować. Zobacz takie kluby jak Pogoń i Raków są swietnie zarządzane i jak one co roku bedą zajmować miejsca w top4, to bedą ich coraz wiecej nabijać. Legia czy Lech tez muszą grać co roku w Europie. Ten ranking działa w ten sposób ze kazdy Polski klub pracuje na inny.
Przykładowo Szkockie zespoły startują z niezłym współczynniiem, tylko dlatego ze Rangers i Celtic nabiły sporo punktów.
W dłuzszym okresie moze te polskie druzyny bedą coś znaczyć. Dobrze by było jakby w Polskiej lidze ukształtowała sie jakaś stała czołówka druzyn. Typu Legia ,Lech, Raków, Pogoń
@Mastec30 napisał: "A tyle było gadanie, ze pozbył się szrotu. I znowu Here we go again i szrot wraca :D Szkoda że tych wypożyczonych nie udało się sprzedać bo już by ze 2-3 było mniej"
No sporo już się go pozbył, ale było oczywiste że nie wszystkich i kilku jeszcze zostało. Do końca okienka pozbędziemy się pewnie paru, ale czy wszystkich , może być ciężko.
@ArsenalChampion: problem w tym, że przez lata posuchy w europie żaden z obecnych pucharowiczów nie ma nabitych punktów do rankingu i prędzej czy później trafią w tych eliminacjach na jakąś mocną drużynę. Pogoń zresztą już trafiła na dość solidny klub. Taki Raków rok temu radził sobie fajnie w pucharach, gdzie np wyeliminował Rubin ale na koncu trafił na Gent, klub właściwie na poziomie LM i nie dał rady. Tak czy siak nawet z utrzymaniem gwiazd będzie ciężko polskim klubom awansować do fazy grupowej
@ArsenalChampion: Ja strasznie ubolewam nad Lechią, tam naprawdę można by zrobić świetny projekt gdyby klubem nie zarządzał Mandziara z tymi niemieckimi dziadami
@Marzag: A to jest ważne ile klub zarabia? Moim zdaniem totalnie nieee... Do celów zarobkowych wielcy tego świata mają inne biznesy, a kluby to bardziej marketing właściciela i jego działań biznesowych.
@Marzag: Po prostu bredzisz mordeczko
Zauważyliście ze Polskie kluby nie pozbywają się swoich gwiazd jak kiedyś?
Wcześniej przed pucharami następowała totalna wyprzedaż w Polskich zespołach przed pucharami. A teraz puchary wystartowały juz jakiś czas temu. A w polskich zespołach dalej grają tacy zawodnicy jak Ivi Lopez, Ishak. Pogoń nikogo kluczowego nie sprzedała. Lech sprzedał Kamińskiego, ale za 10 mln to trudno się dziwić, ale przyszedł piłkarz z ligi Portugalskiej i być może jeszcze się wzmocnią.
Moze wkońcu te Polskie zespoły zaczną wkońcu coś znaczyć w tej Europie, tylko jeszcze brakuje zeby była stabilizacja na ławce trenerskiej. Raków Częstochowa pokazuje jak powinien być budowany Polski klub, to wzór dla innych klubów. A moja Legia której kibicuje to zupełne przeciwieństwo i pokaz tego jak Polski klub nie powinien być zarządzany. ile tam było trenerów w ostatnich 6 latach? 8? xD
@Marzag napisał: "Stawiam że głównie dlatego jeszcze Tielemansa/innego środkowego pomocnika tu nie ma."
No ja o tym czytałem w jakimś angielskim źródle, nie pamiętam nazwy, że musimy się kogoś pozbyć, żeby móc Tielemansa zarejestrować. Czyli coś w tym może być
@Jack_Herrer napisał: "Nigga please...
"Football journalist Pete O’Rourke has claimed that Everton could make a move to sign Arsenal winger Nicolas Pepe this summer.""
Raz już kupili od Nas czarnoskórego i opłaciło się bardzo. Iwobi, pozdrawiam.
@Mastec30 napisał: "A tyle było gadanie, ze pozbył się szrotu. I znowu Here we go again i szrot wraca :D Szkoda że tych wypożyczonych nie udało się sprzedać bo już by ze 2-3 było mniej"
Policz ile my mamy przesyt zawodników którzy nie będą mieć szanse na grę. Mam nadzieję że szybko uda się ich pozbyć. Stawiam że głównie dlatego jeszcze Tielemansa/innego środkowego pomocnika tu nie ma.
@Garfield_pl: A tyle było gadanie, ze pozbył się szrotu. I znowu Here we go again i szrot wraca :D Szkoda że tych wypożyczonych nie udało się sprzedać bo już by ze 2-3 było mniej
@Jack_Herrer napisał: "Hahaha Real zarabia tyle co Leicester"
Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem żebys takich wpadek następnym razem uniknął :)
@Marzag: Tu 100% racji. La Liga jest źle opakowana i dużo mniej atrakcyjna niż liga angielska. A szkoda bo to nie jest zła liga i przy większych wpływach dla pozostałych drużyn (Barcy i Realu nie liczę bo oni sobie poradzą) to mogłaby byś naprawdę fajna konkurencyjna liga