Kolejna wyjazdowa porażka: Leicester 3-0 Arsenal

Kolejna wyjazdowa porażka: Leicester 3-0 Arsenal 28.04.2019, 13:56, Patryk Bielski 2091 komentarzy

Kanonierzy po raz kolejny okazali się słabsi od swojego rywala i na King Power Stadium zasłużenie przegrali z Leicesterem City 0-3. Podopieczni Uanaia Emery'ego przez większą część spotkania musieli sobie radzić w osłabieniu, ponieważ w 36. minucie drugą żółtą kartkę za faul w środku pola otrzymał Ainsley Maitland-Niles.

Arsenal przez cały mecz stworzył praktycznie tylko jedną groźną okazję, którą w 35. minucie zmarnował Alex Iwobi. Nigeryjczyk otrzymał dobre podanie od Aubameyanga i w sytuacji sam na sam przegrał pojedynek ze Schmeichelem. Najlepszym piłkarzem w szeregach gości był zdecydowanie Bernd Leno. Gdyby nie Niemiec, wynik meczu mógłby być jeszcze wyższy.

Gospodarze zaczęli strzelaninę w 59. minucie meczu. Dobre dośrodkowanie w pole karne Maddisona wykorzystał Youri Tielemans. Belg uderzeniem głową z okolic jedenastego metra nie dał szans bramkarzowi Arsenalu.

Mimo optycznej przewagi Leicester podwyższył wynik meczu dopiero w końcówce. Stało się to za sprawą Jamiego Vardy'ego. Znów nie popisała się defensywa Arsenalu. Wystarczy wspomnieć, że asystę przy trafieniu Anglika zaliczył Kasper Schmeichel, który długim wykopem z rzutu bramkowego obsłużył swojego kolegę z zespołu.

Vardy dał o sobie znać gościom raz jeszcze w doliczonym czasie gry, gdy po podaniu Pereiry w sytuacji sam na sam z bramką ustalił wynik meczu na 3-0.

Leicester: Schmeichel, Pereira, Evans, Maguire, Chilwell, Ndidi (46'Barnes), Choudhury (79' Mendy), Maddison, Albrighton (86' Gray), Tielemans, Vardy.

Ławka rezerwowych: Ward, Soyuncu, Gray, Iheanacho, Barnes, Mendy, Fuchs.

Arsenal: Leno, Maitland-Niles, Mustafi, Kolasinac, Sokratis, Torreira, Xhaka, Iwobi (46' Koscielny) Mchitarian (73' Guendouzi), Lacazette (79' Nketiah), Aubameyang.

Ławka rezerwowych: Cech, Elneny, Koscienly, Mavropanos, Guendouzi, Nketiah, Willock.

Oceń piłkarzy po meczu

Zobacz skrót spotkania

Leicester CityRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
simson16 komentarzy: 461529.04.2019, 18:38

@Simpllemann: aha, w takim razie ONLY AJAX!!!!!!!!!:)

Ech0z komentarzy: 1057329.04.2019, 18:36

Arsene Wenger zapytany o różnice między Alexisem w Arsenalu a Alexisem w Manchesterze. I to czemu jest aż tak duża różnica odpowiedział jednym zdaniem.

-Mesut Ozil

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52429.04.2019, 18:34

@simson16
Nie, nie przechodzi.

simson16 komentarzy: 461529.04.2019, 18:32

Rozumiem ze jak Koguty wygraja LM to wtedy ich miesjce w lidze przechodzi na 5 druzyne w tabeli?? jak tak , to pewnie ze im kibicuje:)

enrique komentarzy: 2017829.04.2019, 18:29

Ej bez jaj żadnych spojlerów !!!!

pumeks komentarzy: 2080829.04.2019, 18:26

@ChatCrapGetBanged:

To się plotka nazywa ;)

ChatCrapGetBanged komentarzy: 492529.04.2019, 18:24

Taki jest właśnie problem z memami. Ktoś naciągnie jakiś fakt dla żartu, a później masa osób zaczyna uważać to za prawdę.

pumeks komentarzy: 2080829.04.2019, 18:22

@thide:

aj tam

To w starym, dobrym Braveheart jest realna sieczka :)

arsenallord komentarzy: 30440 newsów: 11729.04.2019, 18:21

Właśnie skończyłem GOTa. Kilka bzdur było, ale jestem zadowolony.

Molas komentarzy: 112829.04.2019, 18:14

@platinium: dokładnie. Plus trzeba dodać,że sam pierścień to nie była zwykła obrączka i taki orzeł pod jego wpływem mógł go zanieść prosto w ręce Saurona

thide komentarzy: 32391 newsów: 185229.04.2019, 17:55

jeżeli rozmawiamy o scenach walki i nie padła tutaj legendarna już jatka, to proszę się doedukować:

https://www.youtube.com/watch?v=jg6bz4x8Rvo

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 229.04.2019, 17:47

@Maczupikczu:

Suarez doznal kontuzji po meczu z bate. Jakies dwa tygodnie temu przestał trenować z drużyną, żeby próbować to wyleczyć ale teraz musi porzucić piłkę na jakiś czas, by podjąć leczenie. Jest bardzo zły, nie jesteśmy sobie w stanie wyobrazić jak bardzo, że cały jego wysiłek i poświęcenie ktore włożył by grać dla arsenalu poszło na marne, ale zdrowie jest najważniejsze. No i dziekuje wszystkim itd

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52429.04.2019, 17:45

Wyśmiewany Kallstrom nie dość, że rozegrał w Arsenalu więcej minut od Suareza, to wykorzystał jeszcze bardzo ważny rzut karny w drodze po Puchar Anglii.

Trzeba przyznać, że wypożyczenie Hiszpana to totalne nieporozumienie.

platinium komentarzy: 139329.04.2019, 17:45

@Alonso: @mistiqueAFC: Ile razy można powielać błąd z orłami, było wiele razy tłumaczone że są totalnie neutralne i nie są na skinienie Gandalfa. Po prostu w filmie tego nie było.

Maczupikczu komentarzy: 24129.04.2019, 17:41

Właśnie o co chodzi z tym oświadczeniem. Ktoś coś?

ejmati komentarzy: 94829.04.2019, 17:38

Suarez to trochę taki nowy Kallstrom

mistiqueAFC komentarzy: 2676929.04.2019, 17:37

@Alonso: Z orłami się zgodzę, polewę mam z tego do dzisiaj.Z wysłaniem karłów nie, bo nikt ich tam samych nie wysyłał.Frodo chciał iść sam, a Sam chciał pójść z Frodem.

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 229.04.2019, 17:36

szkoda, chyba juz w pilke nie pogra

Alonso komentarzy: 1282429.04.2019, 17:33

@mistiqueAFC napisał: "Wyobrażacie sobie żeby Aragorn kazał elfom ruszyć szarżą na uruków? :D"

Szczerze to tak. Z kolegami wysłali karły za linie wroga by zniszczyli w wulkanie pierścień kiedy czarodziej miał na zawołanie wielkie orły i mogli tam polecieć.

platinium komentarzy: 139329.04.2019, 17:32

@wnw46: Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak "spoiler"? Kim trzeba być, żeby obejrzeć o 3:00 w nocy jeden z najważniejszych odcinków GoT i z podnieceniem tutaj spoilerować od rana/południa...? Nie macie życia ludzie?

Jacek1s komentarzy: 764629.04.2019, 17:32

@KapitanJack10 napisał: "No tak, bo budżet jest najważniejszy... Teraz got ma największy budżet w porównaniu do poprzednich sezonów a robią najgorsze odcinki."

Owszem, jest najważniejszy. Poprzednie sezony były z małym budżetem bo w nich nie było tylu nieumarłych, początkowo aktorzy prawie wszyscy byli mało znani i wtedy nie było żadnych istot magicznych.
Faktem jest, że miało to swój urok np. krwawe gody, wojnę bękartów czy chociażby podróż Daenerys zbierającej armię, ale póki sezon jest w trakcie to nie ma co mówić, że jest najgorszy. Moim zdaniem jest świetny i zapowiada się na jeszcze lepszy.

michalmsos komentarzy: 156929.04.2019, 17:31

@MVTI: nasz czy ten z barcelony ;)?

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 229.04.2019, 17:30

widzieliscie oswiadczenie suareza?
https://twitter.com/DenisSuarez6/status/1122882756999036929

michalmsos komentarzy: 156929.04.2019, 17:30

@mistiqueAFC: jak tak czytam i czytam.... to musze jeszcze raz obejzec ten odcinek....
ale generalnie nie wiem czy: pierwsza bitwa w serialu o kings landing gdzie tyrion dowodzil, walka o mur dzicy/wrony, i bitwa bekartow, nie byly po prostu lepsze....
pod katem emocji... ale tez takich czysto strategicznych decyzji z kazdej ze stron...... tutaj bylo chyba troche za duzo absurdow ;)
za duzo postaci chcieli pokazac... za malo smierci i za malo emocji....

aleee zobacze jeszcze raz dzisiaj i sie upewnie ;)

MVTI komentarzy: 1908 newsów: 57329.04.2019, 17:28

suarez wypada do konca sezonu

mistiqueAFC komentarzy: 2676929.04.2019, 17:27

@Kowal96: Bo Helmowy to jest bitwa 10/10.Za 20 lat będziesz pytał ludzi czy ją pamiętają, to każdy ci rzuci sceną gdzie Legolas jedzie na desce ze schodów, Gimliego proszącego Aragorna niemal ze łzami w oczach by ten nie mówił elfowi, że ten go rzucił.Albo moment gdzie Legolas mówi do krasnoluda, że przyniesie mu pudło :D Przez takie momenty człowiek pamięta to oblężenie od początku do końca.Cód miód i orzeszki.

KapitanJack10 komentarzy: 5669 newsów: 429.04.2019, 17:17

@Jacek1s: No tak, bo budżet jest najważniejszy... Teraz got ma największy budżet w porównaniu do poprzednich sezonów a robią najgorsze odcinki.

Btw sam odcinek spoko, raczej przewidywalna konwencja + zaskakujący finał (i dobrze, bo to w końcu Gra o TRON a nie gra o zwycięstwo w walce z innymi), więc w sumie pobudzili mój apetyt na kolejne odcinki. Ale zgadzam się, że cała walka to kaszana.. Jednocześnie chcieli pokazać waleczność poszczególnych bohaterów, ich pojedynki itp i zatrważającą przewagę wroga. A to z gruntu były przeciwności.. Biorąc pod uwagę co pokazali na początku i dodać do tego powstanie poległych to nikt nie miał prawa przetrwać nawet pięciu minut. Przetrwali prawie wszyscy, więc żeby to się stało stworzyli mnóstwo błędów logicznych i tego im nie można wybaczyć bo mieli aż nadto czasu, żeby dopracować to w detalach..

mistiqueAFC komentarzy: 2676929.04.2019, 17:11

No wysłanie konnicy na śmierć to jest straszny fail.Może i fajnie to wyglądało ale było takie głupie, że aż żal się zagłębiać w „logikę” tej decyzji.Wracając spowrotem do Dwóch Wież.Wyobrażacie sobie żeby Aragorn kazał elfom ruszyć szarżą na uruków? :D

Kowal96 komentarzy: 1759529.04.2019, 17:08

@mistiqueAFC:

O, widzę lotr wszedł na k.com. Zgadzam się z Twoją opinią, w Helmowym Jarze była lepsza bitka :D

Gunnerrsaurus komentarzy: 1207129.04.2019, 17:06

Ta bitwa była spoko, ale nie przebiła nawet bitwy bękartów. Może wynikać to trochę z ułomności jednej ze stron, Zombiaki nie miały żadnej taktyki, tylko gnać do przodu i starać się przebić, więc ciężko było ukazać coś fajnego, ale twórcy i tak poszli trochę na łatwiznę, przynajmniej na początku, kiedy pozbyli się problemu paru tysięcy jeźdźców Dothraków po prostu wysyłając ich na śmierć i ukazując ją jako gasnące zapałki.

Ja wierzę, że serial postanowił odejść od tego co w głowie ma Martin i w książkach wątki zostaną domknięte w dużo ciekawszy sposób. Dlatego też tragedią dla mnie by było gdyby nie wyrobił się z dokończeniem ostatnich tomów.

Kowal96 komentarzy: 1759529.04.2019, 17:06

https://pbs.twimg.com/media/D5GExZbXoAAZvBi.jpg

Zawsze na 4 miejscu :D

Jacek1s komentarzy: 764629.04.2019, 16:58

Rozczarowanie rozczarowaniem, ale zamiast cieszyć się, że jest tyle epickich bitew w świecie fantasy to wy się przekrzykujecie, która lepsza... Moim zdaniem lepiej czerpać ze wszystkiego, a nie odrzucać coś by gloryfikować inne coś.
Jak dla mnie w LOTR było fajne to, że jest tam tyle fantastycznych postaci, a w szczególności entów. Tutaj tego nie było, brak budżetu być może, może jakaś inna wizja - nie wiem, ale obawiałem się właśnie takiego World War Z i to się sprawdziło, niestety. Tak czy inaczej odcinek moim zdaniem się obronił mimo to, że również czuję się po części rozczarowany. Bardzo szkoda, że tak odcięto szybko wątek z Nocnym Królem, ale kto wie co się tam jeszcze szykuje, może jeszcze wszyscy zostaną wyprowadzeni w pole i zdezorientowani tym co się wydarzy, a wydarzyć może się wiele bo teraz te 3 odcinki będą takiej samej dlugości jak ten dzisiejszy.

Kiepomen komentarzy: 454629.04.2019, 16:57

@mistiqueAFC: Twórcy nie kryją się nawet z tym, że czerpali z bitwy o helmowy jar. Ba, wyraźnie to podkreślają, ale to dobrze bo to jedna z najlepszych bitew w dziejach kina. Ja też mam sentyment do Lotra bo zostałem na nim wychowany czytałem grałem i oglądałem wszystko co było możliwe, gram nawet do dzisiaj, ale dramatyzmem według mnie ta bitwa w gotcie przebija wszystko, po prostu wiemy przez co przeszli wszyscy bohaterowie żeby się tam znaleźć. Sama walka ramię w ramię Jamiego z Bryen jest wystarczająco wymowna.

michalmsos komentarzy: 156929.04.2019, 16:53

@Dewry: dobre ciekawe, w punkt...

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 229.04.2019, 16:52

@Jacek1s: Masowe media zaczęły ją porównywać, co zostało niżej wspomniane i od czego zaczęła się dyskusja.

mistiqueAFC komentarzy: 2676929.04.2019, 16:51

Według mnie też Helmowy Jar > Minas Tirith.W tym drugim poszli w ogrom wszystkiego i mimo, że było to bardzo efektowne to mnie dużo bardziej przekonuje ta pierwsza bitwa.Była po prostu prawdziwa.Od początku do końca, nie ma się zasadniczo do czego tam przyczepić.

Gofer999 komentarzy: 1497129.04.2019, 16:50

@Jacek1s: Zalezy ten odcinek GoT kosztowal ponad 15mln, Caly LotR 94mln, ale sama bitwa ile mogla pochlonanc, jaka czesc z tych 94mln?

Jacek1s komentarzy: 764629.04.2019, 16:45

xD
Wy serio porównujecie bitwę z LOTRa, która miała budżet 94 milionów do bitwy w serialu, który miał budżet 15 milionów dolarów?

Ciekawe co to będzie za porównywanie gdy Wiedźmin się ukarze...

Ja rozumiem, że ktoś może być niezadowolony bo za mało umarło czy o jednego za dużo etc. ale porównywanie w tym wypadku tak skrajnie różnych budżetowo bitew nie ma sensu.

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 229.04.2019, 16:42

Bardzo celna analiza dzisiejszego odcinka:
https://fsgk.pl/wordpress/2019/04/pomylone-analizy-gra-o-tron-sezon-8-odcinek-3-dluga-noc/

mistiqueAFC komentarzy: 2676929.04.2019, 16:39

No i legendarny moment kiedy to Gimli biegnie zawyć w róg, a Aragorn z Theodenem lecą ramie w ramie na konikach by ujrzeć Gandalda.Takich emocji tutaj nie było widać

mistiqueAFC komentarzy: 2676929.04.2019, 16:37

@Kiepomen: Ja się nie zgodzę.Potęga armii uruków zrobiła na mnie dużo większe wrażenie niż armia Nocnego Króla, a ten moment kiedy stoją w tym deszczu i uderzają w ziemie włóczniami żeby się doładować, do tego ten ich generał na kamieniu, aż ciary mnie przechodzą jak to oglądam :D Ogólnie to trochę Copy&paste tutaj widzimy.Palące się w oddali miecze dotraków = nadchodzący Uruk-hai, ludzie schowani w grotach i odgłosy jakby nad nimi rozpoczynało się właśnie trzęsienie ziemi, Ruda która ma pilnować właśnie tych ludzi, w Dwóch Wieżach posłano tam Eowine.Nawet moment jak armia NK wlatuje do twierdzy człowiekowi przypomina o tym jak Berserk w LOTR wysadził ścianę.Żeby nie było, nie przeszkadza mi to.Jak brac garściami to tylko ze Śródziemia.
Na mnie akurat nejlepsze wrażenie zrobił moment w którym Czerwona podchodzi pod okopy, zaczyna czarować i nagle po długości pojawia się ściana ognia.Aż czułem w kościach jak się jej spieszy :D

marcingus1 komentarzy: 117829.04.2019, 16:29

@Kiepomen: a czy ostatnia szarża Aragorna i Theodena w lotr nie była walką ze świadomością o nieuchronnym końcu? Tam było widać złość w bohaterach, którzy mimo wielkich starań przegrali bitwę i tą ostatnią szarżą chcieli godnie to zakończyć. Ten odcinek got miał być największą sceną batalistyczną w historii, a przez ten przesadzony mrok nie dało się powiedzieć nic na temat liczebności wojsk NK, ani tego ile aktorów brało udział podczas kręcenia sceny, bo równie dobrze co 1000 mogło być ich 100. Do tego dodając decyzje podczas walki, które wyglądały jakby wojskami ludzi dowodził 7 latek co zagrał 2 razy w Kozaków, nie przekonuje mnie ten odcinek kompletnie i jestem zawiedziony, bo oczekiwałem czegoś epickiego, a tego niestety się w mojej opinii nie doczekałem

michalmsos komentarzy: 156929.04.2019, 16:27

@DoomSlayer: w sumie nie wiem po co im "upgrade" na tej pozycji.... ok moze i de gea jak sie odbuduje w innym klubie niz MANu to bedzie lepszy niz szczeczny.... ale czy duzo lepszy? moim zdaniem nie....

z drugiej strony jesli maja zbedne 100 baniek czy ile on tam bedzie kosztowal... to mozemy im sprzedac za taka sama cene nigeryjskiego messiego :)

michalmsos komentarzy: 156929.04.2019, 16:26

@Dewry: SPOILERS....

ooo chyba ze tak... ale generalnie zgaduje ze jamie/tyrion/cersei padną ;)

a co do bitwy..... zgadzam się dla mnie helmowy jar to przebija nawet bitwe z powrotu krola...

natomiast w winterfell faktycznie byla masa taktycznych.... idiotyzmów:)

wyslanie konnicy w ciemnosc tak na poczatek.... :)?
milo sie ogladalo tak czy owak, po pracy jeszcze raz sobie na spokojnie zobacze ;)

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 229.04.2019, 16:21

@michalmsos: Cersei to akurat raczej zgodnie z przepowiednią zginie z ręki któregoś z braciszków.

Ale Helmowego Jaru to przebić się nie da. Bitwę o Winterfell owszem ogląda się bardzo dobrze, ale to jest dość chaotyczna, z głupotkami logicznymi i mocno skupiona na bohaterach sekwencja. Świetnie gra na emocjach i wprowadza suspens ze względu na ciągły strach o losy bohaterów, z którymi jesteśmy związani i z którymi przeżywamy aktualnie bitwę i to utrzymuje widza zainteresowanego wydarzeniami na ekranie, ale Helmowy Jar ma i to i jakość w realizacji. Bitwa świetnie nakręcona jako bitwa sama w sobie. Zresztą powstała bardzo fajna analiza na yt:
https://www.youtube.com/watch?v=tn2-PUq1Z84

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 329.04.2019, 16:20

@Ranczomen
Oczywiście że tak. Chociaż jeden klub z tego dziadowego północnego Londynu coś pokaże. A jak Sven da, to i Liga Jełopy dla Arsenalu.

iluzbg komentarzy: 34929.04.2019, 16:09

@mizio: Trudno sie domyślić że GoT bedzie tutaj e poniedzialek jednum z głównych tematów ?

Kiepomen komentarzy: 454629.04.2019, 16:09

@mistiqueAFC: Pod względem patosu jest tak samo, bohaterowie otoczeni wrogami jakoś się ratują, via aragorn, therden - jamie sam szary robak. Jednak w got mamy coś co mnie urzekło, walkę życia ze śmiercią i świadomość nadchodzącego końca którego bohaterowie są świadomi, a jednak walczą dalej. Odkupienie theona na końcu, po tych wszystkich okropnościach które zrobił, przynaję wzruszyłem się w tamtym momencie. Mówiac szczerze wyżej cenię lotra od gota, szczególnie pod względem świata mitologi itp, ale według mnie ta bitwa to coś więcej.

polishbrigadesx komentarzy: 1036129.04.2019, 16:01

Ajax jutro wygra.

barto32 komentarzy: 164829.04.2019, 16:00

dobra dobra ja też jestem za Ajaxem w LM ;) ale jakby taki układ miałby nam dać LM to bym nie płakał. Bo w przypadku braku gry w LM jaki piłkarz bedzie chciał do nas przyjść i skąd pieniądze na nowych ?

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady