Kolejne rozczarowanie: Everton 2:1 Arsenal
19.12.2020, 21:19, Jakub Całka 988 komentarzy
Arsenal po raz kolejny przegrywa ligowy mecz. Tym razem pogromcą Kanonierów został Everton. Ekipa Mikela Artety dość szybko straciła bramkę po golu samobójczym, lecz Nico Pepe, który wykorzystał rzut karny, dał nadzieję kibicom. Jednak bramka Miny pod koniec pierwszej połowy okazała się ostatnią w tym spotkaniu, a sympatycy Kanonierów muszą ponownie przełknąć gorycz porażki.
W 22 minucie spotkania wynik otworzył Rob Holding. Po dośrodkowaniu byłego gracza Kanonierów - Alexa Iwobiego - piłka spadła na głowę Dominica Calwerta-Lewina, którego strzał odbił się od Roba Holdinga i piłka wpadła do siatki.
W 33 minucie sprytnym rajdem w pole karne popisał się Ainsley Maitland-Niles, błąd popełnił Tom Davies, który sfaulował obrońcę Arsenalu i arbiter Andre Marriner wskazał na wapno. Nico Pepe z zimną krwią wykorzystał jedenastkę i dał sympatykom Arsenalu nadzieję na dalszą część spotkania.
Radość Kanonierów nie potrwała zbyt długo, gdyż w 45 minucie idealne dośrodkowanie z rzutu rożnego na bramkę zamienił Yerry Mina. Wcześniej znakomitą paradą popisał się Bernd Leno po strzale Dominica Calverta-Lewina, ale, jak widać trudy Niemca zdały się na nic, ponieważ już minutę po tym piłka i tak znalazła drogę do siatki i zawodnicy Mikela Artety schodzili do szatni na przegranej pozycji.
W drugiej połowie Kanonierom nie dopisywało szczęście. W 54 minucie świetną okazję miał David Luiz, lecz piłka po jego strzale z głowy trafiła tylko w słupek. Podopieczni Mikela Artety, mimo iż przeważali, to ich gra pozostawiała wiele do życzenia, więc Hiszpan w 64 minucie zdecydował się na pierwszą zmianę - boisko opuścił Mohamed Elneny, a pojawił się na nim Joe Willock.
Jedno z ważniejszych dla kibiców Kanonierów wydarzeń w tym meczu miało miejsce w 71 minucie. Po niemal ośmiomiesięcznej przerwie od gry w piłkę na murawie pojawił się Gabriel Martinelli, który zastąpił Nicolasa Pepe, jednak Brazylijczyk miał zbyt mało czasu, aby zademonstrować pełnie swoich umiejętności w tym meczu.
Kanonierzy praktycznie przez cała drugą połowę przeważali, lecz nie byli w stanie zdobyć wyrównującej bramki. Szansę pod koniec spotkania miał Bukayo Saka, lecz dobrą interwencję zaliczył Jordan Pickford. Niedługo po tym mecz dobiegł końca, a Mikel Arteta wraz ze swoimi piłkarzami ma niemały orzech do zgryzienia, gdyż Kanonierzy notują najgorszy ligowy start od sezonu 1974/75.
Everton: Pickford - Holgate, Mina, Keane, Godfrey - Sigurdsson, Doucoure, Davies - Iwobi (83' Coleman), Calvert-Lewin (93' Tosun), Richarlison (92' Kenny)
Arsenal: Leno - Holding, Luiz, Tierney - Maitland-Niles, Ceballos, Elneny (64' Willock), Saka - Pepe (71' Martinelli), Nketiah(76' Lacazette)
źrodło: Własne
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Garfield_pl: Jak to się znasz ? Przecież od dawna głosisz poglądy że nic nie jest winą Artety tylko piłkarzy. Tylko ktoś z bardzo dużą wiedzą na temat piłki mógłby powiedzieć że trener nie jest winny pomimo tego iż jego zespół ma najgorsze statystyki w całej lidze.
@Dominik11: Te wygrane, to był pewnie efekt nowego trenera, jak ma to miejsce w innych drużynach, później każdy rozgryzł styl gry Artety, a może raczej jego brak i dostajemy oklep, do tego spięcia w drużynie (dwa razy chyba przez Ceballosa), kupowanie emerytów z Chelsea i mamy co mamy.
Wywalić go. I tak poleci przed końcem sezonu, a im więcej czasu przed letnim oknem transferowym dostanie nowy menadżer, tym lepiej - zdąży ogarnąć ilu tu jest piłkarzy nieudaczników i kogo należy sprzedać.
@Dominik11: Niektórzy tutaj mają totalny beton w głowie i nie rozumieją że w życiu wiele rzeczy szybko się zmienia. W jednym sezonie Poch był w Totkami w finale LM, w kolejnym w lidze nie szło i jak był chyba na 12-tym miejscu w tabeli poleciał. Ludzie się śmiali, mówili że to błąd, jeszcze większy ubaw mieli jak zobaczyli po go zastąpił.
A gdzie są dziś ? Ja ich widzę na 2 miejscu w tabeli.
Nie można bronić trenera, który pracuje w klubie pokroju Arsenalu i zajmuje piętnastą pozycję w tabeli walcząc o utrzymanie. Nie ma znaczenia, czy ten szkoleniowiec nazywa się Guardiola, Klopp, Arteta czy Tuchel. Rozwiązanie jest tylko jedno - pożegnać, bo ta osoba nie wywiązuje się wystarczająco dobrze ze swoich obowiązków. To jest proste i nie wymaga polemiki. Kto w jego miejsce? Pochettino, Allegri? Oczywiście, dlaczego nie? Problem w tym, że to raczej mało realny scenariusz, bo ciężko spodziewać się, żeby ktoś z nich wszedł w to bagno w środku sezonu. Jeżeli chcemy porozmawiać, to warto usiąść do stołu z jakimś poważnym planem i realnym scenariuszem, a nie wymyślać wątki rodem z filmów science-fiction. Zacznę od siebie. Najlepszą opcją wydaje się w tej chwili (podkreślam - w tej chwili) Eddie Howe. Nie sądzę, żeby klub w tym momencie potrafił zatrudnić jednego z najlepszych fachowców, czy uznane nazwisko. Trzeba poszukać kogoś, kto jest głodny sukcesu i komu będzie pasowała rola "strażaka". Należy podążyć drogą Milanu. Podpisać kontrakt z Anglikiem do końca tego sezonu z opcją przedłużenia, jeżeli będą wyniki. To trener, który bardzo chętnie skorzystałby z całą pewnością z takiej możliwości, inni ośmielam się wątpić. Mógłby się sprawdzić, a nawet wejść na karuzelę ponownie obejmując jeden z największych klubów w Anglii, wielka szansa przed nim. Kontrakt niezbyt wysoki, poważne warunki dopiero po zakończeniu bieżącej kampanii. Jeżeli wyjdzie, Arsenal będzie miał trenera na lata, jeżeli nie wyjdzie - nie zamknie się żadna opcja, żeby za rok poszukać kogoś konkretnego. To najlepsze wyjście. Rossoneri świetnie na tym wyszli, może warto wziąć z nich przykład? Czy EH miałby posłuch wśród gwiazd? Nie wiem, ale przynajmniej jest trenerem z doświadczeniem, który przeszedł wiele szczebli, a nie pracował jedynie u boku jednego z najlepszych fachowców na świecie. Mi wystarczy, że facet po 2 nieudanych meczach będzie miał odwagę i charyzmę odstrzelić takiego Williana na trybuny i powiedzieć mu w twarz - odpadasz, biorę za Ciebie młodego, bo nie prezentujesz się wystarczająco dobrze. Tak samo z innymi. Arteta potrafi jedynie dawać po 20 szans każdemu i faworyzować swoich.
Osiagajac takie wyniki, to Arteta bylby prawdopodobnie zwolniony z klubów typu West Ham, Wolves, a przy calym szacunku dla nich, Arsenal to wiekszy klub
Włączę się w tym smutnym momencie.:)
Przyznaję, że na początku bardzo się cieszyłem z objęcia drużyny przez Artetę. Podobnie jak kilku użytkowników (o czym pisałem) upatrywałem w nim „nowego Wengera”. Niestety zawiodłem się. To gwoli wstępu.
Nie rozumiem jednak ludzi którzy w obecnej sytuacji nadal bronią Hiszpana. Koronny argument to „brak wykonawców”, „konieczność oczyszczenia składu”. Przepraszam, ale Emery wcale nie miał lepszych graczy, a mimo to wyniki miał lepsze i o zgrozo ale chyba styl również. Z litości nie wspomnę o Wengerze który z „byle czego” potrafił wyciągnąć skła na top 4. W większości sezonów.
Idąc dalej. Arteta „przepracował” okienko. Może nie ściągnął wszystkich, których chciał ale i nie stracił nikogo. Więc na logikę. Z tym samym składem Arsenal niczym lokomotywa po równi pochyłej toczy się coraz szybciej w dół.
No i styl. Hiszpan jest tu rok. Byłbym w stanie zrozumieć wiele porażek gdybym widział w grze zespołu jakiś pomysł. Być może jestem ignorantem ale ja widzę 11 graczy bezwładnie biegających po boisku z których część zasypuje napastników gradem dośrodkowań i piłek z linii obrony niczym rasowe Stoke.
I na koniec. Bo gracze są źli i robią Hiszpanowi na złość. Więc co z niego za manager, że nie ma na nich wpływu? Co z niego za manager, że nie potrafi wpłynąć na ich mentalność i wzbudzić sportowej złości?
W mojej opinii Arteta liczył, że na dłuższą metę zarazi swoim pomysłem i swoją osobą. Niestety wystarczyło to na krótko i widać że brak tutaj doświadczenia i warsztatu. Piłkarze szybko „wyleczyli się” z ambicji managera, których ten nie poparł wiedzą, talentem, doświadczeniem i kreatywnością.
Ten zespół z tym managerem nic nie osiągnie.
To moja opinia.
@RIVALDO700: dobra. Czas na moje pierwsze ostrzeżenie.. WYPIERDALAJ CZŁOWIEKU, KTÓRY JESTEŚ TOTALNIE NIESŁOWNY I NIE KONSEKWENTNY... Znasz się na piłce tyle co ja, ale ja przynajmniej nie udaje eksperta, i nie oświadczam rzeczy,ktorych się nie trzymam, nie żegnam, bo i tak wrócisz...
Niestety, widać, że Arteta też ma swoich pupilków i od początku sezonu drażniło mnie stawianie na rodaków Hiszpanów, chociaż środek mamy taki słaby, że tego Ceballosa można jeszcze jakoś wybaczyć, tak kupno kontuzjowanego zawodnika, to dla mnie szczyt, może Mari nie miał jeszcze okazji za bardzo się wykazać, ale najmłodszy też nie jest, w dodatku Arteta postanowił zgłosić do rozgrywek Pablo, zamiast Salibę, z czego później głupio się tłumaczył, to jest dopiero kuriozum.
Ja nie rozumiem niektórych co piszą . Jak Arteta wygrywał Fa Cup to był super itp a teraz to wypad.
Taka jest piłka dziś jesteś na szczycie juro możesz być na dnie. Arteta był chwalony jak było za co , a było wygrana w FA CUP, i jak przyszedł to było widać poprawę . Bardzo dobra gra z Chelsea przegrana 2-3 na własnym stadionie ale chciało się oglądać AFC. Wygrana z Manu 2-0 u siebie bardzo dobry mecz.
I do końca sezonu było dobrze nie rewelacyjnie ale dobrze. I po wygraniu Fa Cup zapowiadało się na dużą poprawę i powrót pomalutku do LM.
Ale nie wyszło wszystko się wali nie ma żadnej poprawy i widać że Arteta nie ma pomysłu i trzeba zmiany bo ciągnąć tego nie ma sensu.
Tracę cały szacunek do Artety, ale nie za to że spuścił Arsenal na krawędź strefy spadkowej, tylko za to że nie ma jaj wziąć tego na klatę, powiedzieć że go to przerosło i że odchodzi.
RICARDO aka Tomasz Hajto
W piętnastu występach (Premier League oraz Liga Europy) Willian zaliczył... jeden celny strzał na bramkę.
Jeden.
A ja pamiętam jak co niektórzy tu pisali że jeszcze będziemy tęsknić za Wengerem i że gorzej niż w jego ostatnim sezonie to już w tym klubie być nie może. Mówili..
@Baronesko:
Bzdury wypisujesz. To nie jest tak że od razu po zatrudnieniu Mikela gra siadła i jest totalne dno. Trzeba mieć tragiczną pamięć albo nie chcieć pamiętać meczów z poprzedniego sezonu gdzie grali z Chelsea City czy Liverpoolem. To ten sam Arteta. Czy on im broni oddawać strzały czy broni im kreować sytuacje? To co się teraz dzieje to głównie jest w głowach piłkarzy. Jeden z najlepszych napastników na świecie po kilkunastu meczach ma 3 gole a najlepszy asystent 3 kluczowe podania. Durne czerwone kartki i błędy indywidualne prowadzą do takich a nie innych wyników.
Czy piłkarze którzy obecnie są w Arsenalu mieli by szanse grać w drużynach walczących o Top4? Auba Saka Thomas Gabriel Leno Martinelli to garstka piłkarzy na których trzeba budować zespół. Reszta to nawet do rotacji się nie nadaje. Wyobrazasz sobie Bellerina w City Tottenhamie Liverpoolu czy nawet w Soton albo Leicester? Czy Holding i Luiz grali by w meczach o punkty? Xhaka Willian Willock Mustafi Pepe Kolasinac?
W Arsenalu jest dekada zaniedbań i nietrafionych transferów. Arteta podał nazwiska których potrzebował. Widzimy że chciał postawić na jakość. Przyszedł Partey ale bardzo późno i ma.problemy ze zdrowiem. Nie udało się kupić Aouara a Gabriel z miejsca stał się naszym najlepszym obrońcą. Willian niestety zostawił formę w innej części Londynu ale kto mógł to wiedzieć że tak się stanie.
Najłatwiej jest obciążyć jedną osobę albo wyśmiać a trudniej jest coś zrobić.
Nie takich cwaniaków tutaj czytywałem
I cyk Fulham remisik xD
@RIVALDO700 napisał: "Pepe- gość ma taka czapke niewidkę, ze w kazdym meczu mozna zapomniec , ze on jest na tym boisku od pierwszych minut"
Z tym bym się nie zgodził. Pepe jest widoczny. Jego problemem jest to, że rzadko my wychodzi. Bierze na siebie ciężar gry, ale notuje nieudane dryblingi, podania i strzały.
@Baronesko: cieszysz się ,że idzie źle to jak dla mnie to ty kibicem AFC nie jesteś. Upadek klubu cieszy? Nie dziwie sie zbliżam sie do Garfielda choć on też widział we mnie multi
@Gawel922 napisał: "Krzykacz naczelny sie znalazł a jak Arteta Fa Cup wygrał to siedziałeś jak mysz pod miotłą."
Nie siedziałem tylko się cieszyłem i myślałem że Arteta podoła i wyprowadzi AFC na szczyt, Ale widać że nie dał rady i trzeba zmiany.
Oczywiście można wierzyć i czekać ale pytanie czy warto ? Nie warto bo nie zanosi się na poprawę a jest co raz gorzej.
@Traitor: Potem Brighton i heloł Welbeck
@noth napisał: "Myśle, że Brazylijczyk bedzie grał niedługo w podstawie bo jego rywale na pozycji skrzydłowych są FATALNI."
Masz rację, będzie grał Brazylijczyk. Willian.
Czasami zastanawiam się czy ludzie śledzą te mecze AFC, bo jak czytam ze zaskoczeniem jest walka o przetrwanie w PL , albo z tymi piłkarzami można powalczyć o top 4 to idzie ręce załamac,hehe.
Gdy AFC sezon temu zajął 8 miejsce, to ludzie znający sie na futbolu jak ja pisali, ze bez formy Auby byłoby to co się dzieje w 20/21.
Dlaczego? Kto jest trzonem tej drużyny oprócz Auby.
Laca,Pepe, Willian. Prosze państwa mówimy tu o facecie który strzela bramki raz na ruski rok , a na wyjeździe raz na 5 ruskich lat.
Pepe- gość ma taka czapke niewidkę, ze w kazdym meczu mozna zapomniec , ze on jest na tym boisku od pierwszych minut.
Willian- simple własnie podał, ze facet na 15 kolejek oddał 1 celny strzał na bramkę.
Saka- tu Arczi, tez ma mega pecha bo facet jest cieniem samego siebie przed sezonu, co u młodych ma prawo się zdarzyć.
I nie pisze tego jako Arteta in , arteta out , bo w futbolu mam wyrypane w trenerów, bo i tak lecą co rok średnio ze stołka.
Magiczne trio topi ten klub.
Zegnajcie.
@Baronesko: Z tym pierdyliardem wrzutek w pole karne, to już za czasów Wengera mnie drażniło, chociaż egzekutora mieliśmy lepszego, bo Giroud, ale wrzucał taki Walcott czy Bellerin, więc nic to nie dawało na osamotnionego Giroud.
Wg mnie to chwilowy dołek wraz z powrotem Martinellego i Parteya wrócimy na dobre tory. Martwi mnie tylko to, że Arteta stawia na cieniasów jak Nkietah, albo zawodników bez formy jak Wilian. Cieszy, że Bellerin usiadł na ławce i oby tak dalej. Paradoksalnie to był nasz najlepszy mecz chyba od United więc spokojnie bedzie lepiej.
Martinelli dostał 20 minut z czego 15 Everton ukradł zmianami i grajac na czas. Myśle, że Brazylijczyk bedzie grał niedługo w podstawie bo jego rywale na pozycji skrzydłowych są FATALNI.
@Gawel922: akurat wszystko idzie moim tokiem, bo to co pisałem tutaj rok temu sprawdza się w 100% i mam chorą satysfakcję na dzień dzisiejszy.
Arteta w FA CUP - widać rękę Artety, jeszcze 1-2 transfery i realnie możemy myśleć o powrocie do LM. ,,Jest niczym Ferguson”
Arteta w lidze - zawodnicy nie nadają się do Championship, trzeba wywalić 75% składu i budować długofalowy projekt.
Arteta w City - odblokował Sterlinga, uczeń geniusza, on ustawiał taktykę dla Manchesteru.
Arteta w Arsenalu - zablokował jednego z najlepszych napastników na świecie na amen.
Mikel Arteta - 50 twarzy Baristy.
Każdy u Artety miał czystą kartę, ale jak tak dalej pójdzie, to ta Williana pozostanie niezapisana do końca sezonu.
@Baronesko: kim byłby człowiek gdyby nie mógł mieć własnego zdania??? Nie idzie z twoim tokiem to już be? To nie twoja sekta pzdro
@Michu: Jest grudzień, a z takimi żartami poczekałbym do kwietnia.
Najważniejsze jest to, że Msteusz Borek był pijany na streamie, a jak się ktos jeszcze przejmuje grą Arsenalu to jest niezły masochista XD
Arteta sie totalnie pogubił jego decyzje dotyczące wyboru skladu czy zmian są coraz dziwniejsze. W tym momencie Arsenal jest 4pkt nad strefą spadkową, a zaraz gra mecz z Chelsea, naprawde fatalnie to wygląda i tutaj juz powoli trzeba po cichu dogadywać sie z nowym szkoleniowcem, a nie zapowiada sie zeby miało być lepiej, bo wygląda na to ze zawodnicy stracili kompletnie wiare w tego trenera. Tuataj nie ma żadnego piłkarza który pociągnie do przodu reszte druzyny, wszyscy wyglądaja jak by byli bez formy. Pytanie tylko kto za Artete. Pewnie pod koniec sezonu wybór byłby znacznie wiekszy.
Ja myślę, że Pan prezes już wie, że wzmocnienia są potrzebne i sypnie groszem już w styczniu. Musimy kupić rozgrywającego i to na jutro..
@TomekO: więc postanowiono zaoszczędzić na trenerze. Wszystko u nas jest do góry nogami niestety.
Ja mam wrażenie że bez Parteya będzie ciężko wygrać jakis mecz
@TomekO napisał: "masz rację ale łatwiej jest wymienić jednego trenera niż 25 zawodników Arteta nie umie trafić do nich, podejmuje naprawdę niezrozumiałe decyzje.
Ciężko szukać argumentu że za chwilę moment będzie lepiej."
Ale serio, skoro znów piłkarze wygrają, ma to sens na chwilkę?
Mam nadzieję, że jutrzejszy niedzielny poranek rozpocznie się wspaniałą wieścią o pożegnaniu Artety w północnym Londynie :D
Calvert-Lewin wygrywał każdą głowę z naszymi obrońcami. Mało wygranych dryblingów. Celnych strzałów jak na lekarstwo. Stałe fragmenty w naszym wykonaniu są wyjęte żywcem z Ekstraklasy i co najwyżej mogłyby zaskoczyć Podbeskidzie. Większość celnych podań to pewnie te do tyłu do Holdinga/Luiza ewentualnie wymiana futbolówki między wspomnianymi zawodnikami.
@kwiatinho: masz rację ale łatwiej jest wymienić jednego trenera niż 25 zawodników Arteta nie umie trafić do nich, podejmuje naprawdę niezrozumiałe decyzje.
Ciężko szukać argumentu że za chwilę moment będzie lepiej.
Trzeba się kompletnie nie znać na piłce żeby wypisywać takie głupoty jak użytkownik kwiatinho. Połowa zawodników nie nadaje się do Championship, to nie wina Artety, że popełniają błędy. Przecież za takie komentarze zamykają w Choroszczy.
My nawet żadnego pressingu nie robimy.. nasz każdy mecz jest jak Polska na Mundialu w Rosji i słynny tekst Nawałki 'Niski pressing'
@grzegorz1211: nie koniecznie.. u mnie mija 19 rok kibicowania i w tym momencie już też się tylko śmieje i kpię z tego syfu. W poprzednim sezonie jeszcze była doza smutku i rozczarowania, ale teraz to już w zupełności karuzela śmiechu.
Dziwie się, że to piszę, bo byłem pierwszy który chciał tu Artete, ale stawianie ciągle na Williana, Xhake i Nketiaha jest straszne.. sam sobie robi pod górkę.
Nie lubię Ozila, ale dlaczego do Klubu Kokosa? Chciałem zawsze żeby Niemiec usiadł na ławce i walczył o skład, ale nie zarejestrować go do rozgrywek to jest kompromitacja.
@kwiatinho: popieram, niestety, ta strona jest chwiejna... Powiem tak, łatwo krytykować, gdy nic sie nie traci... Ja osobiście boję się, że ktokolwiek nie przyjdzie, nie podoła.. Papcio na pomoc,może by się udało, ale jako asystent luv dyrektor sportowy..
Hmm, czyli Walcott wpakowal nam gola, Iwobi nas upokorzył, a nastepny mecz ligowy z Chelsea. No to czesc Giroud
@kwiatinho: za Ancellotiego DCL zaczął szybciej biegać i mocniej strzelać, więc jak najbardziej z nowym trenerem zawodnicy mogą grać lepiej.
Szkoda mi Mikela, ale 5 pkt na 30 możliwych w ostatnich 10 meczach to najlepszy komentarz tego w jakiej czarnej dupie się znaleźliśmy... nielogiczne decyzje personalne, tragiczny styl, brak pomysłu, klepanie do tyłu i granie Nketiahem w jakimkolwiek wymiarze czasowym powodują, ze ta przygoda w poniedziałek musi się zakończyć. Wyglądamy gorzej niż rok temu pod rządami Ljunberga i to od początku sezonu...
Adios Mikel
Czyli co jest tym wielkim planem Artety?
1. Nauka trenerki w jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów świata?
2. Luiz długa dzida na napastników ?
3. Wrzutki na piłkarzy 1,75 cm w kapeluszu MILION wrzutek
4. Stworzenie słynnego klubu 'KOKOSA' #Polonia
Lubię Artety i zawsze będę szanował, ale zawiodłem się strasznie.. nie wiem co napisać...wygląda to koszmarnie. A chciał mieć piłkę, dyktować warunki w każdym meczu i co najważniejsze chciał UŚMIECHU NAS KIBICÓW.
Czuje się oszukany...
Już mnie tutaj różnie nazywano i każdy ma prawo do swojej opinii ale ja wciąż wierzę w Artete. Nie jest bez winy tego co teraz dzieje się w klubie ale ma przewagę nad każdym który przyjdzie po nim mianowicie zna klub od podstaw przeprowadził część rewolucji w składzie oraz reorganizację wśród współpracowników. Ma cholernie ciężko bo po sporym sukcesie przyszedł straszny kryzys.
Trzeba zadać sobie pytanie czy jak przyjdzie nowy treneiro to piłkarze zaczną szybciej biegać? Mocniej strzelać? Celniej podawać? I robić mniej błędów?
Czy to wina Artety że w składzie ma wielu piłkarzy którzy powinni mieć problem z miejscem w składzie drużyn z Championship? Czy nowy trener dostanie nowych zawodników? Nie! Właściciel się nie zmieni i dopóki nie pozbędą się takich piłkarzy jak Mustafi Chambers Luiz Kolasinac Ozil Sokratis Xhaka i kilku innych którzy są za słabi a zajmują miejsce i pobierają duże tygodniówki to nic się nie zmieni.
Mam żal o Ozila mam żal że wszyscy bronią a ofensywa umarła mam żal że gra Willian i Nketiah mam żal że na gadaniu się skończyło jednak Arteta to nie jest największy problem tego klubu. Jeśli drużyna jest za nim to nie ma sensu teraz pozbywać się Artety. Do końca sezonu powinien dostać czas żeby udowodnić że potrafi wyciągnąć zespół z kryzysu.
Powiedzmy że przychodzi Allegri. Czy w zimę dostanie 3-4 piłkarzy których będzie chciał? Czy dzięki tej zmianie pozbędą się niepotrzebnych piłkarzy? Nie. Czy jest pewność że drużyna dobrze zareaguje? Nie!
Sezon w lidze jest stracony. Trzeba ratować co się da. Jestem zdania że z Artetą u steru.
Czy godzę się na to co widzę co kolejkę? Nie ale rozumiem. Kibicuję pewnie dłużej niż 90% kibiców na stronie i widziałem mecze i piłkarzy o których możemy tylko pomarzyć ale czasami spokój jest dobrym rozwiązaniem. Trzeba kontynuować pracę z tymi piłkarzami którzy są i dodać jakości jeśli tylko się uda i walczyć.
Z Aston Villa Burnley Leicester Czy Wolverhampton nawet z United nie wyglądało to dobrze. Dzidiaj szczególnie w drugiej połowie widziałem drużynę która wyszła z szatni żeby wygrać. Zabrakło szczęścia skuteczności i jakości ale było widać to czego od dawna nie było.
Wciąż InArtetaItrust
@ljungberg77 napisał: "Młody trener na pewno będzie budził bardzo duży szacunek i respekt u Luiza, Williana, Lacazetta, Bellerina, Holdinga, Chambersa, Elnenyego, Celabosa, Aubamayanga, Mustafiego, Kolasinaca, Soaresa, Edu, Sanllehiego i naturalnie Xhaki. To może wypalić."
Nie zapominaj,że Luiza,Williana,Lakazeta,Bellerina,Holdinga,Chambersa,Cbealosa,Mustafiego,Kolasinaca,Edu czy Xhake wyp****lić dyscyplinarnie.Zacznijmy od tego.To ich nie powinno byc w klubie a nie młodego ambitnego trenera typu Nagelsman czy Howe.Proste.