Kolejne ważne zwycięstwo, Arsenal 3-1 Manchester United!

Kolejne ważne zwycięstwo, Arsenal 3-1 Manchester United! 23.04.2022, 15:53, Dawid Wieczorek 2535 komentarzy

Arsenal odnosi kolejne ważne zwycięstwo w walce o powrót do Ligi Mistrzów w przyszłym sezonie. Tym razem, nie bez kłopotów, Kanonierom udało się wyrwać trzy "oczka" ekipie Manchesteru United. W tym meczu było niemal wszystko - niesamowita walka na murawie, niewykorzystany rzut karny przez Fernandesa, bramka Nuno Tavaresa i nawet gol zdobyty przez Granita Xhakę. Nie obyło się też bez indywidualnych błędów wspomnianego wyżej Tavaresa, Ramsdale'a czy Soaresa, lecz wszystko przyćmiewa zwycięstwo Arsenalu. Jedyne, co może martwić kibica The Gunners to uraz Bukayo Saki, który musiał przedwcześnie opuścić murawę.

Pierwsza połowa była lepsza w wykonaniu Kanonierów, a rozpoczęła się ona perfekcyjnie. Już w 3. minucie strzał Bukayo Saki obroniony przez Davida De Geę został z bliska dobity przez Nuno Tavaresa, który, nie w swoim zwyczaju, nie wylądował na trybunach, lecz w siatce Hiszpana.

W 28. minucie doszło do niemałej kontrowersji. Bramka zdobyta przez Eddiego Nketiaha została anulowana przez VAR, gdyż wideoweryfikacja wykazała, że Anglik znajdował się na pozycji spalonej. Sędziowie na VARze przyjrzeli się jednak wcześniejszemu podaniu Bukayo Saki, który zgrywając kolanem do Nketiaha, był sfaulowany przez Alexa Tellesa. Do monitora podbiegł nawet sędzia główny - Craig Pawson - i postanowił podyktować rzut karny. Do jedenastki podszedł drugi mecz z rzędu sam poszkodowany, Bukayo Saka, który pewnym strzałem zmylił Davida De Geę.

Kanonierzy dość szybko roztrwonili dwubramkową przewagę i już dwie minuty później zamieszanie w polu karnym Arsenalu wykorzystał Cristiano Ronaldo i zdobył bramkę kontaktową. Wydaje się, że mały błąd w tej sytuacji po raz kolejny popełnił Aaron Ramsdale.

Podopieczni Mikela Artety pewnie wyszli na drugą część gry, lecz po jednym z rzutów rożnych w wykonaniu Czerwonych Diabłów, fatalnie w polu karnym zachował się Nuno Tavares, który zanotował ewidentne zagranie ręką. Arbiter długo się nie zastanawiał i podjął decyzję o drugim rzucie karnym w tym spotkaniu. Do piłki ustawionej na jedenastym metrze w 57. podszedł Bruno Fernandes, lecz nawet tak świetny egzekutor jak Portugalczyk nie umieścił piłki w siatce. Owszem, zmylił kompletnie Ramsdale'a, lecz jego strzał powędrował w słupek bramki strzeżonej przez Anglika.

Po tym incydencie lekką przewagę w tym meczu zaczęli osiągać piłkarze Ralfa Rangnicka. Blisko zdobycia bramki był Diogo Dalot, lecz jego strzał został sparowany na słupek przez Ramsdale'a, a drugiego gola strzelił nawet Cristiano Ronaldo, lecz po analizie wideo okazało się, że Portugalczyk znalazł się na pozycji spalonej.

Kanonierzy odpowiedzieli w najlepszy możliwy sposób - kolejnym ciosem w stronę Manchesteru United. Granit Xhaka w 70. minucie zrobił to, co mu wychodzi najlepiej (oprócz łapania czerwonych kartek) - strzelił pięknego gola z dystansu. Mocno zasłonięty w tej sytuacji David De Gea nie miał czasu na dobrą obronę.

Końcówka meczu to już profesorska gra Arsenalu. Kanonierzy kontrolowali mecz, a w pewnym momencie z trybun było słychać słynne Ole, Ole... Trzeba jednak też otwarcie przyznać, że Craig Pawson podejmował dziś decyzje lekko sprzyjające The Gunners. Kibice Manchesteru United mogą mieć pretensje o niepodyktowaną jedenastkę na ich korzyść, gdy piłkę ręką zagrał Cedric Soares. Kibica Arsenalu nie powinno jednak to martwić, należy jedynie oczekiwać na informację na temat zdrowia Bukayo Saki, który lekko utykając opuszczał przedwcześnie murawę.

Manchester UnitedPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Dawid Wieczorek źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Dziadyga komentarzy: 916627.04.2022, 19:52

Mówi się coś o zainteresowaniu naszego klubu o moim ulubieńcu na LO Cucurelli? Bo coś niżej czytam dyskusje,że mógłby przyjść.Czy po prostu życzenia kolejnych osób? :D

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 19:48

@ArsenalChampion: Nie wiem ile mamy na transfery i nie będziemy wiedzieć ani ty, ani ja. Pewne kwoty są często podawane do mediów, żeby potencjalny sprzedawca nie licytował nie wiadomo jakich pieniędzy za swojego zawodnika. Właściciel nie daje pieniędzy? Nie żyj w tej bajce złej rodziny Kroenke. Ja uważam, że lepszy jeden Nuńez niż trzech Richarlisonów. Pamiętam że podpadł ci, że odejdzie tylko do klubu z LM. I takiego gościa nam trzeba.

@Ups147: Salah czy KDB też odbiło się podczas pierwszej przygody w Anglii od Premier League. Nie lubię takich przykładów że jak zawodnik z się odbił to y też się odbije.

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 19:45

@Mastec30 napisał: "Hazarda, który za grube miliony, ponad 100mln poszedł do Realu. Nie było promocji. Alexis Sanchez też miał u nas rok kontraktu i City oferowało za niego 60 mln, również nie było promocji. A świeży przykład z Mbappe kiedy Real oferował w ostatnie lato prawie 200mln również pokazuje że nie było promocji. Rok kontraktu pomaga w negocjacjach, otwiera różne możliwości ale nie obniża tak drastycznie cen. Także Leicester może chcieć sprzedać Tielemansa ale mam wątpliwości że przyjmie taką małą ofertę. Ok40 mln bardziej prawdopodobne"
Gdyby nie rok kontraktu Hazarda, to Belg by z chelsea nie odszedł. On w Chelsea miał wtedy niesamowitą forme odpowiadał za ponad 50% bramek druzyny. Chelsea nie pozbyla by się normalnie tego gracza.
60 mln za Sancheza. który był wtedy w primie, to jest okazyjna cena. Sanchez akurat w Arsenalu był na poziome Hazarda w Chelsea, wiec równie dobrze mógłby kosztować jak Belg. Jak widzisz z jakiegoś powodu Arsenal uznał ze nie sprzeda Sancheza.
Mbappe to specyficzny przykład, bo to jest piłkarz top2 na świecie i to zawodnik tam naprawdę bezcenny.
Ja nie mówie ze jak piłkarz wejdzie w ostatni rok kontraktu, to zawsze odejdzie za promocyjną cene, bo to tez zalezy jeszcze od innych czynników. Jak choćby umiejetności negocjatora, zainteresowanie. Równie dobrze jak klub słabo negocuje to moze zapłacić za Tilemansa i 50 mln i sie bedzie cieszyć ze pozyskał Belga. Ale roczny kontrakt otwiera mozliwości negocjacyjne aby pozyskać zawodnika taniej.

Moczyknur komentarzy: 196727.04.2022, 19:45

Mówicie że on się obraża na kogoś i przez to drużyna na tym traci. Na Elneny'ego aby wprowadzić na Chelsea i Muły ponoć 3 spotkania myślał. I wymyślił! Wprowadził go tam gdzie chciał i Mo grał tak jak widział to Mikel. Nie sposób wrzucić gościa na boisko, przyklepać po plecach i powiedzieć "No, wykaż się" bo później robi tak marne staty jak właśnie wspomniany Elneny przez ostatnich kilka sezonów. Cieszę się, że mamy manago który nie ma nieograniczonego budżetu. To byłoby zbyt proste. Tak jest lepiej jak jest, że musi szyć z tego co ma i patrząc na tabelę całkiem nieźle sobie radzi. Ja mu ufam w tym co robi.

Moczyknur komentarzy: 196727.04.2022, 19:38

@ArsenalChampion napisał: "Ludzie kierują sie za bardzo hypem na danego zawodnika, a nie rozsądkiem. I potem są takie kwiatki ze Nunez jest uważany za absolutny top"
Zgadzam się. Nam kibicom wydaje się że ten czy tamten zawodnik pasował by do Arsenalu bo kręci takie i takie liczby. Koniec końców wychodzi Mikel, wykłada na stół potężne miliony na jakiegoś "ogóra" którego tak wdraża do zespołu że cała drużyna zaczyna działać jak dobrze naoliwiona maszyna. On sam jeden wie gdzie należy szukać i chwała mu za to.

Mastec30 komentarzy: 749427.04.2022, 19:36

@ArsenalChampion: otóż Eriksen odszedł jak miał pół roku kontraktu i wtedy tak, cena jest mocno promocyjna bo albo teraz albo za free. Z przykładów piłkarzy z rocznym kontraktem mogę Ci podać Hazarda, który za grube miliony, ponad 100mln poszedł do Realu. Nie było promocji. Alexis Sanchez też miał u nas rok kontraktu i City oferowało za niego 60 mln, również nie było promocji. A świeży przykład z Mbappe kiedy Real oferował w ostatnie lato prawie 200mln również pokazuje że nie było promocji. Rok kontraktu pomaga w negocjacjach, otwiera różne możliwości ale nie obniża tak drastycznie cen. Także Leicester może chcieć sprzedać Tielemansa ale mam wątpliwości że przyjmie taką małą ofertę. Ok40 mln bardziej prawdopodobne

Barney komentarzy: 2219527.04.2022, 19:35

Hwj patrze na transfermarkt Gabi ma kontrakt do 2024 ja myslalem ,ze on nowy podpisywal.

Ups147 komentarzy: 376027.04.2022, 19:33

@arsenallord: a jak nie utrzyma to będziemy się z nim bujać, aż się dziwię, ale zgodzę się z championem, wolę kogoś ogranego w lidze niż gościa który równie dobrze może być gwiazdą jednego sezonu w Portugalii. Haller też kręci dobre liczby s podobnej lidze jak portugalska, a w lm ma jeszcze więcej bramek niż nunez, a odbił się od whu.

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 19:32

@Ups147 napisał: "Czyli uważasz już nuneza za zawodnika z Topu ?? Nie za szybko ? Może niech coś pogra w lepszej lidze i utrzyma taka formę jak w tym sezonie to będzie mógł aspirować do grona zawodników z topu, ale jeszcze nie teraz."
Ludzie kierują sie za bardzo hypem na danego zawodnika, a nie rozsądkiem. I potem są takie kwiatki ze Nunez jest uważany za absolutny top

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 19:30

@arsenallord napisał: "My mamy bardzo duży budżet, nie ma co wierzyć w jakieś prognozy przedsezonowe dziennikarzy. A jakby jeszcze była LM to uważam, że nie licząc może 5 piłkarzy na świecie to możemy kupić każdego. Nuńez to ursus, mega charakter w nim płynie, według mnie to będzie łowca goli na lata. Dodatkowo jest bardzo młody. Za 100 mln mamy trzy pozycje wzmocniene? Mamy ale przez grajków nie z TOPu. Tielemans to niezły piłkarz, ale trochę toporny. Richarlison tak jak pisałem na Evertony. Owszem ale czasami trzeba iść w jakość a nie tylko ilość. Wiadomo że ilościowo słabo stoimy ale ławkę można taniej wzmocnić bo stać nas."
Bardzo duzy budżet? czyli ile niby? Dotychczas Arsenal na transfery w jednym okienku wydał najwięcej 150mln.
Czyli patrząc logicznie to w najlepszym przypadku, ale powtarzam w NAJLEPSZYM przypadku Arsenal będzie miał do wydania podobną kwotę. Arsenal jest bogatym klubem, ale nie tak jak kluby z Manchesteru. czy Chelsea Tym bardziej ze klub ma model samowystarczalny, właściciel tu nie pompuję pieniędzy. Wiec znowu się napalacie, na jakieś kosmiczne transfery, a potem bedzie kwik.
Teraz juz rozumiesz dlaczego uwazam transfer Nuneza za głupotę?

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 19:27

@Ups147: Jak utrzma taka formę w innej lidze to trzeba będzie za niego wydać 200 mln, a nie 80. Myślę że Benfica go sprzedać za tyle. 100 mówią klasycznie na podbicie ceny. Trzeba z nim zaryzykować. Wiem że gra tylko w lidze portugalskiej ale w LM już widziałem fajnie kręcił z Liverpoolem czy Barceloną

Ups147 komentarzy: 376027.04.2022, 19:25

@arsenallord napisał: "Za 100 mln mamy trzy pozycje wzmocniene? Mamy ale przez grajków nie z TOPu"

Czyli uważasz już nuneza za zawodnika z Topu ?? Nie za szybko ? Może niech coś pogra w lepszej lidze i utrzyma taka formę jak w tym sezonie to będzie mógł aspirować do grona zawodników z topu, ale jeszcze nie teraz.

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 19:16

@ArsenalChampion: My mamy bardzo duży budżet, nie ma co wierzyć w jakieś prognozy przedsezonowe dziennikarzy. A jakby jeszcze była LM to uważam, że nie licząc może 5 piłkarzy na świecie to możemy kupić każdego. Nuńez to ursus, mega charakter w nim płynie, według mnie to będzie łowca goli na lata. Dodatkowo jest bardzo młody. Za 100 mln mamy trzy pozycje wzmocniene? Mamy ale przez grajków nie z TOPu. Tielemans to niezły piłkarz, ale trochę toporny. Richarlison tak jak pisałem na Evertony. Owszem ale czasami trzeba iść w jakość a nie tylko ilość. Wiadomo że ilościowo słabo stoimy ale ławkę można taniej wzmocnić bo stać nas.

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 19:15

Gabriel Jesus to w tym momencie tez by nie byłby wart 35 mln. Gdyby nie roczny kontrakt, tylko zdecydowanie wiecej

Ups147 komentarzy: 376027.04.2022, 19:15

@arsenallord napisał: "Widać od jakiegoś czasu, że średnio lubisz Nuńeza, ale gość to TOP zapowiadający się napastnik na najbliższe lata. Warto w takich inwestować"

Jeżeli gość będzie kosztował koło 80-100 mln to już nie jest inwestycją tylko ma wejść i grać na najwyższym poziomie i gwarantować bramki. Dla mnie gość który miał 1 dobry sezon w Portugalii za takie pieniądze to żadna inwestycja. Inwestycja można nazwać transfer Gabiego np. Nie mówię że nie będzie topem za parę lat, ale może być równie dobrze może być niewypałem. Ja tam go osobiście nie chce i nie chodzi tylko o to czy go lubię czy nie.

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 19:14

Nawet jak się teraz wejdzie w newsy o Tielemansie, to się pisze o tym ze zawodnik ma być dostępny za zaledwie 25 mln funtów

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 19:11

@arsenallord napisał: "Widać od jakiegoś czasu, że średnio lubisz Nuńeza, ale gość to TOP zapowiadający się napastnik na najbliższe lata. Warto w takich inwestować. Chciałbym Jesusa, Richarlisona nie. Z jakość się płaci. To że Pepe jest niewypałem nie znaczy, że Nuńez będzie."
Ale Arsenal to nie jest klub z nieograniczonym budzetem, zeby robić takie durne transfery jak Nunez i przeznaczać na niego wiekszość finansów na lato.
Przeciez za cene Nuneza to mozna pozyskać 3 pilkarzy wzmacniając tym samym więcej pozycji.
A sam transfer Nuneza to tez duze ryzyko, bo ten pilkarz grał dotychczas tylko w lidze Portugalskiej. Richarlison czy Gabriel Jesus, to juz zawodnicy ograni w Premier League. Mi się takie tranfery jak Nuneza nie podobają.
Uważam ze są durne.

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 19:07

@Mastec30 napisał: "to podaj mi kilka przykładów takich drastycznych obniżek zawodników z rocznym kontraktem"
Przychodzi mi do głowy Ronaldo, Eriksen. Dokładnie to musiałbym przysiadzie na tym. Ale to przeciez tak działa ekonomia, nawet te darmowe transfery pośrednio wynikają z tego ze piłkarz wkracza w ostatni rok konraktu i wtedy gracz moze wybierać albo zostaje rok do końca i odchodzi za darmo zganiając wieksza prowizje za podpis kontraktu, albo klub go musi sprzedać, ale wtedy jest na słabej pozycji negocjacyjnej ze musi go sprzedać ponizej wartośći. Przeciez Arsenal się z tym zmaga od lat, kiedy to piłkarze wkraczają w ostatni rok kontraktu. Z tej przyczyny nie udało sie sprzedać Lacazetta i Nketiaha, bo kluby oferowały śmieszne pieniądze. Bo kto bedzie przepłacać za piłkarzy z rocznym kontraktem.
Podobnie bedzie z Tielemansem, albo go Leicester sprzeda na warunkach klubu kupującego, albo ten dogaduję się za pół roku z innym klubem i odchodzi za darmo.
Nie trzeba być wielce inteligetnym zeby wiedzieć ze wartośc piłkarza z rocznym kontraktem mocno spada i wtedy mozna wykorzystatć okazeje.
Jeśli Leicester uprze się zeby nie sprzedawać Belga, w lepszej cenie, to go po prostu odpuszczasz i ma za rok za darmo. To nie jest komfortowa sytuacja dla Leicester. Podobnie moze być teraz z Nevesem

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 19:07

Były plotki że Real chce Tierneya. Ciekawe czy poszliby na wymianę że Mendy do nas

Barney komentarzy: 2219527.04.2022, 19:06

@ArsenalChampion:

Tansze okej ,ale lepsze od goscia lepsi to tylko Mbappe i Haaland z tych co zmienia klub.

Reamoner komentarzy: 480727.04.2022, 19:01

@Furgunn: bardziej live z handi. Czerwoni to obecnie najlepsza drużyna ma świecie.

Furgunn komentarzy: 1067927.04.2022, 19:00

Remis dziś wieczorem? Uda się przechytrzyć jurgena? ;)

Reamoner komentarzy: 480727.04.2022, 18:59

Na lewą obronę to Aron Hickey z Bologna.
Super talenciak młody godził by się z rolą rezerwowego a potencjał ma na lepszego grajka jak kieran.

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 18:49

@ArsenalChampion: Widać od jakiegoś czasu, że średnio lubisz Nuńeza, ale gość to TOP zapowiadający się napastnik na najbliższe lata. Warto w takich inwestować. Chciałbym Jesusa, Richarlisona nie. Z jakość się płaci. To że Pepe jest niewypałem nie znaczy, że Nuńez będzie.

illpadrino komentarzy: 12032 newsów: 327.04.2022, 18:48

@Garfield_pl:

Ja czytałem znowu, że Arsenal nie zagwarantuje mu miejsca w pierwszym składzie i wysłucha za niego ofert.

Mastec30 komentarzy: 749427.04.2022, 18:42

@ArsenalChampion: to podaj mi kilka przykładów takich drastycznych obniżek zawodników z rocznym kontraktem

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 18:40

@Mastec30 napisał: "Ja wiem że został mu roczny kontrakt ale to nie jest od razu rankomat że zawodnik jest tańszy o połowę"
Oczywiście ze jest. Gdy zawodnik wjedzie w ostatni rok kontraktu to jest wartość spada dramatycznie, bo ewentualny nabywca za pół roku może prowadzić z nim negocjacje i wtedy zgarnia go za darmo. Co ty interesujesz się piłką od roku?

Mastec30 komentarzy: 749427.04.2022, 18:38

@ArsenalChampion: nie uwierzę w Tielemansa za 20 mln dopóki nie zobaczę. Leicester sprzedaje takiego asa jak Maguire za 80 mln a Belga puści za takie grosze ? Ja wiem że został mu roczny kontrakt ale to nie jest od razu rankomat że zawodnik jest tańszy o połowę

ArsenalChampion komentarzy: 851527.04.2022, 18:35

A po co w Arsenalu ten Nunez? piłkarz za którego byłoby trzeba zapłacić 100-120 mln. A na rynku można znaleźć zdecydowanie lepsze i tańsze opcje. Takie głupie transfery to może robić Manchester United. Arsenal to sie chyba juz nauczył na przykładzie Pepe ze ładowanie takiej kasy w 1 piłkarza jest bezsensu.
Na napad Gabriel jesus gdzie mówi się o 30 mln, do tego Richarlison, który przypusczam moze koszotwać 30-50 mln. Duzo zalezy od tego czy Everton się utrzyma. No i Tielemans z rocznym kontraktem za 20-30 mln.
Czyli w cenie Nuneza mamy 3 świetnych piłkarzy, którzy z miejsca wzmacniana nasz skład

Simao12 komentarzy: 775627.04.2022, 18:30

Ale fakt Cucurella top

Simao12 komentarzy: 775627.04.2022, 18:29

@Sobieski14: brighton będzie krzyczeć zaporowe ceny jak na 2 Lo, oni dali 18 euro, nam powiedzą 40 funtów

Pitu88 komentarzy: 220927.04.2022, 18:14

@arsenallord: no i właśnie o to chodzi, że trzeba było widzieć Henrego w akcji, by to docenić. Mbappe nigdy nie będzie lepszy, niż Henryk. A czy osiągnie tyle, co on, czy się rozwinie, czy cofnie, to też sprawa otwarta.

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 18:07

@Mastec30: Też prawda. To jednak był mózg drużyny. On dowodził a od strzelania byli inni

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 18:05

@kamil47: Z Benzemą nie do końca masz rację. Docenili go po odejściu CR7 dlatego, że psychicznie chyba coś w nim się odblokowało i stał się lepszym piłkarzem.

@Czeczenia: Że skillem zobaczymy. Za młody jestem żeby ich porównać bo nie wiem dokładnie jak TH14 grał w jego wieku. Patrząc tylko na filmiki i staty to Mbappe jest lepszy.

Mastec30 komentarzy: 749427.04.2022, 18:03

@arsenallord: Bergkamp to w sumie nigdy nie był golleador. W ciągu 11 sezonów w Anglii raptem 87 goli. Średnio niecałe 8 na sezon

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 17:58

Ciekawe jakie liczby teraz w Premier League wykręcili prime Henry i Bergkamp. Czy porównywalne do Salaha i KDB?

Mastec30 komentarzy: 749427.04.2022, 17:53

Nie ma co robić takich porównań Mbappe - Henry, tyle opinii ile użytkowników. Wtedy była inna piłka nie było takich obciążeń jak dzisiaj, piłkarze nie byli tak dobrze fizycznie przygotowani co teraz i prawdopodobnie ta magia którą czarowali Henry i Ronaldinho została zastąpiona bardziej fizycznym podejściem do pilki. Zresztą dzisiaj to co się działo się kiedyś jak imprezowe podejście do piłki Ronaldinho i praktycznie zero treningu (opowieści z czasów PSG) by nie przeszło

fabregas1987 komentarzy: 2611727.04.2022, 17:43

Thuram jest ok, ale juz w sumie ma 25 lat, wiec młodym talentem nazwać go nie można, a liczby nie powalają. W Gladbach strzelił 28 goli w 101 meczach, wcześniej w Ligue1 jeszcze gorzej. To zdecydowanie nie jest zawodnik warty zastanowienia

Thoneick komentarzy: 204427.04.2022, 17:33

@ArekKanonier napisał: "Czytam , że Marcus Thuram z Gladbach jest podobno nowym Henrym. Ktoś coś o nim wie? Ktoś ogląda? Podobno niezły dzik z niego ale czy potrafi do tego kopać piłkę?"
chyba nigdy się nie zdarzyło, aby jakiś nowy Messi był jak Messi, nowy henry był jak Henry, czy nowy Ronaldinho był jak Ronaldinho. Więc to będzie po prostu Thuram :)

Ashburton komentarzy: 457827.04.2022, 17:32

Przecież mbape gra we francji. Niech pokaże coś w mocnej lidze, to zobaczymy co potrafi.
Teraz porównania jego do Henrego to jest idiotyczne.

kamil47 komentarzy: 268527.04.2022, 17:31

@Czeczenia: trzeba jednak wziąć pod uwagę że Mbappe będzie dalej się rozwijał. Nie wiadomo na jaki poziom wejdzie. Dla mnie jednak TH14 i Ronaldinho to coś czego nigdy nie zapomnę. Tego czegoś brakuje mi w obecnych piłkarzach.

kamil47 komentarzy: 268527.04.2022, 17:29

@arsenallord: być może w statystykach. Nic poza tym. Chyba że wystrzeli w Realu. W statystykach Messi, CR7 czy Lewy są lepsi od TH14, ale zdecydowanie najbardziej właśnie TH14 zapadł mi w pamięci jako główna broń zespołu. Potem jest magia Ronaldinho i dopiero wielką trójca.
Aż szkoda że Benzema grał tyle lat w cieniu CR7. Pamiętam go jak zamiatał w OL. Gdyby nie to, kto wie jaki status całej kariery miałby Benzema. Mega krzywdzące jest to że wielu uważa że dopiero teraz odpalił swoimi talentem/umiejętnościami.

Czeczenia komentarzy: 1261627.04.2022, 17:27

@Rafson95: co masz na myśli mówiąc, że pokazał dużo więcej skilla? Nie zapominajmy, że Henry też już sporo pokazywał jako dzieciak. Też szalał z Monaco w LM i też szybko z bani miał Mistrzostwa Świata. Ale mówiąc o skillach, mówię o rzeczach niewymiernych liczbą goli. Połączenie szybkości, techniki, kontroli nad piłką, dryblingu, wykończenia. Mbappe ma podobny styl, ale moim zdaniem Henry wzniósł to na wyższy poziom.

20 lat temu piłka była inna, ale najlepsi wciąż zdobywają mniej więcej tyle samo goli. Jestem przekonany, że wielu graczy z poprzedniej epoki nie miałoby czego dzisiaj szukać w piłce, ale jestem też przekonany, że gwiazdy przełomu wieków bez problemu by sobie dziś poradziły.

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11727.04.2022, 17:24

@Jakubhaba11: Wyjście z grupy na początek

Theo10 komentarzy: 854927.04.2022, 17:24

@fabregas1987: Warto dodać, że ten sam osobnik absolutnie nie widzi potrzeby wzmacniania boków obrony, bo przecież po co komu rezerwowi.

I jeszcze to „kupywać”. ;)

fabregas1987 komentarzy: 2611727.04.2022, 17:15

Czytam sobie wasze komentarze i dojechałem do jednego, który w ramach wzmocnienia formacji ofensywnej widzi u nas Gnabry'ego, Felixa i Jesusa XD
To jeszcze Lewego, a co! Brakuje typowej "9"

Lamoreaux komentarzy: 362127.04.2022, 17:01

Thierry Henry był najlepszym piłkarzem świata i wszystkich galaktyk.

Za pisanie takich bzdur @arsenallord napisał: "Mbappe przebije TH14." powinieneś wyłapać prewencyjnego headshota.

Rafson95 komentarzy: 1061427.04.2022, 17:00

@Czeczenia napisał: "Jeżeli chodzi o skillsy to na pewno nie."

A czemu na pewno nie?
Jeżeli chodzi o skillsy to Mbappe majac obecnie 23 lata pokazał już dużo więcej skilla niż Henry będąc w jego wieku.

Należy też pamiętać że piłka nożna poszła do przodu i obecnie żęby strzelić 20 goli w sezonie trzeba być dużo lepszym piłkarzem niż 20 lat temu

Jakubhaba11 komentarzy: 806 newsów: 427.04.2022, 16:57

wiem ze sezon sie nie skonczyl ale co chcielibyscie osiagnac w przyszlym zakladajac ze bedziemy w lm?

Slaviola komentarzy: 1237727.04.2022, 16:55

@arsenallord:

Nie!

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady