Kolejne ważne zwycięstwo, Arsenal 3-1 Manchester United!
23.04.2022, 15:53, Dawid Wieczorek 2535 komentarzy
Arsenal odnosi kolejne ważne zwycięstwo w walce o powrót do Ligi Mistrzów w przyszłym sezonie. Tym razem, nie bez kłopotów, Kanonierom udało się wyrwać trzy "oczka" ekipie Manchesteru United. W tym meczu było niemal wszystko - niesamowita walka na murawie, niewykorzystany rzut karny przez Fernandesa, bramka Nuno Tavaresa i nawet gol zdobyty przez Granita Xhakę. Nie obyło się też bez indywidualnych błędów wspomnianego wyżej Tavaresa, Ramsdale'a czy Soaresa, lecz wszystko przyćmiewa zwycięstwo Arsenalu. Jedyne, co może martwić kibica The Gunners to uraz Bukayo Saki, który musiał przedwcześnie opuścić murawę.
Pierwsza połowa była lepsza w wykonaniu Kanonierów, a rozpoczęła się ona perfekcyjnie. Już w 3. minucie strzał Bukayo Saki obroniony przez Davida De Geę został z bliska dobity przez Nuno Tavaresa, który, nie w swoim zwyczaju, nie wylądował na trybunach, lecz w siatce Hiszpana.
W 28. minucie doszło do niemałej kontrowersji. Bramka zdobyta przez Eddiego Nketiaha została anulowana przez VAR, gdyż wideoweryfikacja wykazała, że Anglik znajdował się na pozycji spalonej. Sędziowie na VARze przyjrzeli się jednak wcześniejszemu podaniu Bukayo Saki, który zgrywając kolanem do Nketiaha, był sfaulowany przez Alexa Tellesa. Do monitora podbiegł nawet sędzia główny - Craig Pawson - i postanowił podyktować rzut karny. Do jedenastki podszedł drugi mecz z rzędu sam poszkodowany, Bukayo Saka, który pewnym strzałem zmylił Davida De Geę.
Kanonierzy dość szybko roztrwonili dwubramkową przewagę i już dwie minuty później zamieszanie w polu karnym Arsenalu wykorzystał Cristiano Ronaldo i zdobył bramkę kontaktową. Wydaje się, że mały błąd w tej sytuacji po raz kolejny popełnił Aaron Ramsdale.
Podopieczni Mikela Artety pewnie wyszli na drugą część gry, lecz po jednym z rzutów rożnych w wykonaniu Czerwonych Diabłów, fatalnie w polu karnym zachował się Nuno Tavares, który zanotował ewidentne zagranie ręką. Arbiter długo się nie zastanawiał i podjął decyzję o drugim rzucie karnym w tym spotkaniu. Do piłki ustawionej na jedenastym metrze w 57. podszedł Bruno Fernandes, lecz nawet tak świetny egzekutor jak Portugalczyk nie umieścił piłki w siatce. Owszem, zmylił kompletnie Ramsdale'a, lecz jego strzał powędrował w słupek bramki strzeżonej przez Anglika.
Po tym incydencie lekką przewagę w tym meczu zaczęli osiągać piłkarze Ralfa Rangnicka. Blisko zdobycia bramki był Diogo Dalot, lecz jego strzał został sparowany na słupek przez Ramsdale'a, a drugiego gola strzelił nawet Cristiano Ronaldo, lecz po analizie wideo okazało się, że Portugalczyk znalazł się na pozycji spalonej.
Kanonierzy odpowiedzieli w najlepszy możliwy sposób - kolejnym ciosem w stronę Manchesteru United. Granit Xhaka w 70. minucie zrobił to, co mu wychodzi najlepiej (oprócz łapania czerwonych kartek) - strzelił pięknego gola z dystansu. Mocno zasłonięty w tej sytuacji David De Gea nie miał czasu na dobrą obronę.
Końcówka meczu to już profesorska gra Arsenalu. Kanonierzy kontrolowali mecz, a w pewnym momencie z trybun było słychać słynne Ole, Ole... Trzeba jednak też otwarcie przyznać, że Craig Pawson podejmował dziś decyzje lekko sprzyjające The Gunners. Kibice Manchesteru United mogą mieć pretensje o niepodyktowaną jedenastkę na ich korzyść, gdy piłkę ręką zagrał Cedric Soares. Kibica Arsenalu nie powinno jednak to martwić, należy jedynie oczekiwać na informację na temat zdrowia Bukayo Saki, który lekko utykając opuszczał przedwcześnie murawę.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Garfield_pl napisał: "Z tego co przewija się w mediach, nie będą to 3 transfery a zdecydowanie więcej ;)"
No tylko póki co to Edu wypowiedział się, że będą 2 transfery, może 3...
Ja bym się nie spodziewał rewolucji. 3 transfery to będzie max.
Przyjdzie Neves lub Tielemans do środka pola i Jesus albo DCL na środek ataku.
Do tego ewentualnie perspektywiczny napastnik jeżeli Nketiah odejdzie za darmo, plus Balogun będzie dostawał więcej szans.
No i Turner z MLS jako drugi bramer za Leno.
Tak jak Pan Edu powiedział.
@Bukayoforever napisał: "Napisałeś, że zawala mecze, więc tylko napiałem, że to nie jest tego typu zawodnik. Granie do tylu to brak umiejętności, a nie zawalanie samodzielnie meczy i nigdy nie napisałem, że takie coś jest daremne czy coś."
Pisałem o ogólnym odbiorze przez kibiców, jeśli chodzi o te podania, ale generalnie zgodzisz się, że gość nie ma nie zawalać, tylko pomagać, a aż tak tego nie robię( pomijam te 2 mecze) i nie jest wart nowego kontraktu. @Nicsienieda napisał: "Gadasz jak byś nie oglądał tych meczów - grał dużo do przodu i wchodził w udane dryblingi. W dużej mierze dzięki niemu dalej jesteśmy w grze. Utrzymał dobry lub bardzo dobry poziom mimo że siedział na ławce cały sezon zamiast miernego Lokongi. To wina Artety że o nim zapomniano, a nie kwestia jego poziomu. Arteta lubi się mylić, to tylko jeden przykład z ostatnich dwóch tygodni, tak samo było ze stawianiem na Lacazette'a zamiast Nketiaha. Elneny to idealny rezerwowy i jeśli liczysz że skołujemy lepszych zawodników pod ławkę to się zdziwisz."
Serio jeszcze ktoś się nabiera na Elneny'ego i Xhake, gdy zagrają 2 mecze dobre? Liczę, że bez problemu da się lepszych niż Elneny na ławkę załatwić. @Marzag napisał: "Latem zrobimy pewnie ze 3 transfery, jeśli kupimy dwóch pomocników to albo lewego obrońcy albo napastnika by nie było. Nie można się pozbyć Elnenego i Xhaki w jednym oknie. To by był sabotaż."
Z tego co przewija się w mediach, nie będą to 3 transfery a zdecydowanie więcej ;) @illpadrino napisał: "Elneny teraz to jest na wagę złota ze względu na jego niemarudzenie i równą formę."
Teraz tak, niech pomoże ugrać top4 o odejdzie w chwale ;)
@bizooon:
No raczej, potrzeba dwoch kozakow na srodek, Sambiego wypozyczyc, chociaz nie wroze mu przyszlosci jako SP, za mala pewnosc siebie.
@XandeR: Lepiej mieć taki problem niż jak to bywało wcześniej że gość gra piach i błąd za błędem popełnia, ale na wypadek kolejnego powrotu szitowej formy potrzebujemy kogoś kto zastąp jego lub Parteya bez utraty na jakości (co było widać w przypadku Sambiego w tym sezonie niestety)
@bizooon:
Ja tu blagalem 5 lat zeby wyrzucic Betonowego ze skladu, ale teraz jak zaczal grac i jest w topce SP w Prem to watpie zeby go odpuscili, za duzo w niego zainwestowali czasu i zdrowia.
Przyjdzie pewnie Tielemas i bedzie grywal raz za Xhake raz za Parteya.
@XandeR: liczymy na kota lepszego niz Partey do środka. Jak obu Granit wygryzie formą to nikt nie powie że to źle
Przeciez Xhaka bedzie gral w pierwszym skladzie w przyszlym sezonie, co wy tam gadacie na dole xD
Ulubieniec kolegow i kazdego trenera ktory tu byl. Saka, Ode, Xhaka, White i Rasmdale to pewniaki ze zaczna kolejny sezon.
Sorry za spam.
Info z 5 zmianami to był prima aprillis czy prawdziwwe info?
"From next season, clubs will be permitted to use five substitutions, to be made on three occasions during a match, with an additional opportunity at half-time"
Jeżeli to nie żart to jest miejsce na wejście z ławki dla obu (Xhaki i Elnenego)
@Marzag napisał: "Obaj na ławce siedzieć nie będą."
a dlaczego tak uważasz? Xhaka odsunięty pewnie w połowie roku odejdzie - chyba że będzie pierwszym do wejścia a zespół będzie grał o coś.
Pepe jest skreślony w tym zespole, chyba że wypadnie nam któryś z trójki Saka, ESR, Gabi to wtedy może jeszcze zagra w tym sezonie jakieś minuty. Wg mnie jakby chciał się poszkolić na napastnika to by w sytuacji gdzie gramy Lacą albo Nketiahem to by dał radę tam jakieś minuty dostać bo stoi dobrze na nogach i ma świetną technikę strzału.
@GenzoArs: Taak, jesli chodzi o Premier League to jest to genialne. Niestety, LM tam nie mam :(
Pepe to indywidualista, hamuje grę, kręci czasami bezsensownie kolka, które nie robią żadnego zamieszania w defensywie przeciwnika, nie pracuje w obronie. A Mikel po prostu buduje zespół, drużynę która będzie opierała się na jedności a nie pojedynczych zawodnikach.
@Fabri4 napisał: "Ciekawe co jest z tym Pepe, że nawet rzadko ogony dostaje."
Nie pracuje w defensywie. Więc nie ma miejsca na niego w poważnym zespole.
@Garfield_pl napisał: "Reasumując, mam nadzieję, że i Xhaka i Elneny latem odejdą, jeśli nie, nic z tym nie zrobię, ale skoro chcemy grać w LM to do szerokiego składu potrzebujemy lepszych niż Elneny a do 1 lepszych niż Xhaka." Latem zrobimy pewnie ze 3 transfery, jeśli kupimy dwóch pomocników to albo lewego obrońcy albo napastnika by nie było. Nie można się pozbyć Elnenego i Xhaki w jednym oknie. To by był sabotaż.
@Garfield_pl:
Elneny teraz to jest na wagę złota ze względu na jego niemarudzenie i równą formę.
@Garfield_pl napisał: "Solidnie tzn? Podawanie do tyłu, w bok, bez ryzyka to u niego jest solidne, ale jak inni podają tak to daremni :D" @Garfield_pl napisał: "Podawanie do tyłu, w bok, bez ryzyka to u niego jest solidne"
Gadasz jak byś nie oglądał tych meczów - grał dużo do przodu i wchodził w udane dryblingi. W dużej mierze dzięki niemu dalej jesteśmy w grze. Utrzymał dobry lub bardzo dobry poziom mimo że siedział na ławce cały sezon zamiast miernego Lokongi. To wina Artety że o nim zapomniano, a nie kwestia jego poziomu. Arteta lubi się mylić, to tylko jeden przykład z ostatnich dwóch tygodni, tak samo było ze stawianiem na Lacazette'a zamiast Nketiaha. Elneny to idealny rezerwowy i jeśli liczysz że skołujemy lepszych zawodników pod ławkę to się zdziwisz.
@Garfield_pl: Napisałeś, że zawala mecze, więc tylko napiałem, że to nie jest tego typu zawodnik. Granie do tylu to brak umiejętności, a nie zawalanie samodzielnie meczy i nigdy nie napisałem, że takie coś jest daremne czy coś.
@Theo10 napisał: "Xhaka na ławkę to moim zdaniem dobra opcja. Elneny… zgadzam się, że trochę tu panuje przesadny hurraoptymizm po tych dwóch meczach, ale chyba dałbym mu kontrakt. Kasy za niego i tak nie dostaniemy, a na tych wielu frontach może się przydać."
Nie dostaniemy, ale wciąż blokujemy miejsce w składzie, bo wątpię, że w jego wieku zgodzi się na roczny kontrakt, więc serio wydaje mi się to bez sensu. W przypadku ugrania top4, wpada spory hajs, sprzedając Xhake, też, a nie po to była taka czystka z tygodniowek, żeby latem nie wydawać. @Marzag napisał: "Elneny poniżej pewnego poziomu nie schodzi, mówienie o zawaleniu meczów to bajdurzenie. Ja rozumiem że Ci się marzą sami zawodnicy z absolutnego topu. Ale Elneny to jest zawodnik co zagra 5 meczów w sezonie w razie srogiego kryzysu i pomoc dalej będzie trzymała poziom a potem bezproblemowo ustąpi miejsca lepszemu. Tacy zawodnicy są bardzo ważni."
Oczywiście że jeśli kupować to dużo leoszych i zarówno do 1 składu, jak i na ławkę tak powinniśmy działać, i zdecydowanie są na pewno lepsi do wyjęcia za niewielki hajs, bo Elneny jest jedynie wybiegany, a sam zapewne nieraz tu widziałeś komentarze gdy grał i nie były to spotkania jak te 2 ostatnie. Co do tej jakości wtedy w środku, no to sam sobie odpowiedzialeś spadku nie było, bo tam za bardzo nie było już z czego, a chodzi o to, żeby Ci z ławki też mieli wyższy poziom niż Elneny. Samego Lokonge tutaj już ludzie skreślili, a to jego pierwszy sezon i do tego nie był kupowany do 1 składu, jednak ze czasem próbował podać do przodu ryzykownie i stracił piłkę ludzie już go ocenili. Kto wie może po wypożyczeniu, lub po prostu grze w pucharach w następnym sezonie pokaże, że jest dużo lepszym grajkiem od Elneny'ego, a do tego dużo młodszym, więc i błędy mogą się zdarzyć. Reasumując, mam nadzieję, że i Xhaka i Elneny latem odejdą, jeśli nie, nic z tym nie zrobię, ale skoro chcemy grać w LM to do szerokiego składu potrzebujemy lepszych niż Elneny a do 1 lepszych niż Xhaka.
@Dzulian napisał: "Przecież Partey to człowiek w 50% ze szkła. Opierać tylko na nim pozycje DM to szaleństwo. Jeden z duetu Xhaka/Elneny po prostu musi zostać w klubie.
5 pozycji w jedno okno nie wzmocnimy. Teraz niech przyjdzie ŚP i ŚN i ewentualnie PO/LS. Dywagacje o nowym DM można sobie odłożyć na 2023."
Zgadazam się z Tobą. Ja bym nawet obu zostawił. Elnenemu zaproponował rok, na co się pewnie zgodzi
@bizooon napisał: "Wolę Xhakę, Elnenego na ławce niż ryzyko zamiany ich na dwóch takich jak Sambi."
Obaj na ławce siedzieć nie będą.
Lautaro to byłby sztosik, ale aktualnie mało prawdopodobne lecz nie niemożliwe, wracamy na dobre tory, agenci to widzą. Brakuje nam dobrej "6" i top "9". Ciekawe co jest z tym Pepe, że nawet rzadko ogony dostaje.
@Marzag: @Garfield_pl:
W sprawie Xhaki i Elnenego się z wami nie zgadzam.
Lokonga pójdzie na wypożyczenie pewnie więc w środku zostanie Partey. Zakładam że do środka kupimy max jednego zawodnika lepszego od nich. Wolę Xhakę, Elnenego na ławce niż ryzyko zamiany ich na dwóch takich jak Sambi.
Ja jeszcze się obawiam meczu z NUFC, grają bardzo dobrze, będą u siebie
Przecież Partey to człowiek w 50% ze szkła. Opierać tylko na nim pozycje DM to szaleństwo. Jeden z duetu Xhaka/Elneny po prostu musi zostać w klubie.
5 pozycji w jedno okno nie wzmocnimy. Teraz niech przyjdzie ŚP i ŚN i ewentualnie PO/LS. Dywagacje o nowym DM można sobie odłożyć na 2023.
@Garfield_pl napisał: "Szybko zapominają ludzie po 2 występach dobrych, że to za słabi piłkarze ;)"
Żaden z nich nie jest słaby, są solidnymi 7 w skali 1-10. Do rotacji spoko opcja ale Xhaka obecnie gra w podstawie i wiemy że czasem podejmuje głupie decyzję więc nie nadaje się do gry w takim klubie jak Arsenal.
Elneny poniżej pewnego poziomu nie schodzi, mówienie o zawaleniu meczów to bajdurzenie. Ja rozumiem że Ci się marzą sami zawodnicy z absolutnego topu. Ale Elneny to jest zawodnik co zagra 5 meczów w sezonie w razie srogiego kryzysu i pomoc dalej będzie trzymała poziom a potem bezproblemowo ustąpi miejsca lepszemu. Tacy zawodnicy są bardzo ważni.
@Garfield_pl: Xhaka na ławkę to moim zdaniem dobra opcja. Elneny… zgadzam się, że trochę tu panuje przesadny hurraoptymizm po tych dwóch meczach, ale chyba dałbym mu kontrakt. Kasy za niego i tak nie dostaniemy, a na tych wielu frontach może się przydać.
https://twitter.com/ChrisWheatley_/status/1518539284302770177?t=3bl1MnkMrFU0tUMphOhsDQ&s=19
Halland w koszulce AFC ;)
@Theo10 napisał: "Dobrze rozumiem, że chcesz się w jednym okienku pozbyć wszystkich naszych ŚP/ŚPD poza Parteyem, który raczej całego sezonu nie rozegra (kontuzje)?
Oczywistym jest to, że trzeba kupić klasowego ŚP do pary z Parteyem, ale musimy mieć jakąś glebie składu, więc Granita bym w tym okienku się nie pozbywał. Elneny jeśliby podpisał kontrakt na dobrych dla nas warunkach finansowych i prezentował ten poziom przez pozostałą część sezonu, to też powinien zostać. Jedynie Lokongę bym wypożyczył.
My za rok gramy w pucharach europejskich i musimy poszerzyć skład, a nie jeszcze bardziej go zwężać.
No chyba, że chcesz kupić w jednym okienku 4 ŚP/ŚPD, to wtedy proponuję wyłączyć fifę."
Tak, gdyby tylko była ku temu okazja obu bym się pozbył i zakupił w ich miejsce lepszych, czego nie można wbrew pozorom wykluczyć, jeszcze Xhake na ławce jestem w stanie do zimy przeżyć, ale obu już dawno nie powinno być. Szybko zapominają ludzie po 2 występach dobrych, że to za słabi piłkarze ;)
@Bukayoforever napisał: "Kiedy Elneny zawalił mecz? On nigdy nie schodzi do poziomu zawalania meczów, tylko albo gra solidnie, albo wyśmienicie jak w ostatnch dwóch meczach."
Solidnie tzn? Podawanie do tyłu, w bok, bez ryzyka to u niego jest solidne, ale jak inni podają tak to daremni :D sorry, ale i Elneny i Xhaka powinni opuścić klub, a w ich miejsce przyjść lepsi, po prostu. Ja wiem, wiem idealny rezerwowy, i zagrał dwa dobre mecze, ale widząc go w składzie podejrzewam, że mało kto czuł się z tym dobrze, a chyba nie o to chodzi :) młody z perspektywą rozwoju, też będzie na ławce siedział bez marudzenia, ale też będzie konkurował o skład, a Elneny nie widzę, żeby nałożył presje na kogoś, a siedzi bo hajs się zgadza, gdyby nie kontuzja Parteya raczej by nie zagrał wiele :)
@GunnerKaspi: Dybala on by się najlepiej sprawdził w naszej taktyce ;)
Ja jestem przekonany, że Xhaka zostanie. On + Partey i trzeba kupić ŚPD i ŚP. Wtedy na piątego pomocnika Elneny może nawet zostać. Lokonga out albo wypożyczenie
@Garfield_pl napisał: "Ale ja nie chcę rezerwowego, który zagra 2 mecze jak ostatnio, a za chwilę zawali inne 4 jak będzie grał. Zdecydowanie wolę młodszych i lepszych, z perspektywą rozwoju i wskoczenia do 1 składu."
Kiedy Elneny zawalił mecz? On nigdy nie schodzi do poziomu zawalania meczów, tylko albo gra solidnie, albo wyśmienicie jak w ostatnch dwóch meczach.
@ArsenalChampion napisał: "Z tym ze dawałem mu w tottenhamie 2 sezony, a nie ze on od razu po 1 sezonie się pożegna"
No ja też się na tym przejechałem, miesiąc temu pisałem, że dotrwa do połowy następnego sezonu i odejdzie, a ten mnie wyrolował i odchodzi już terazXD
Zimny prysznic na tych co się tu rzucali, że lepiej on niż Arteta...
@Garfield_pl: Dobrze rozumiem, że chcesz się w jednym okienku pozbyć wszystkich naszych ŚP/ŚPD poza Parteyem, który raczej całego sezonu nie rozegra (kontuzje)?
Oczywistym jest to, że trzeba kupić klasowego ŚP do pary z Parteyem, ale musimy mieć jakąś glebie składu, więc Granita bym w tym okienku się nie pozbywał. Elneny jeśliby podpisał kontrakt na dobrych dla nas warunkach finansowych i prezentował ten poziom przez pozostałą część sezonu, to też powinien zostać. Jedynie Lokongę bym wypożyczył.
My za rok gramy w pucharach europejskich i musimy poszerzyć skład, a nie jeszcze bardziej go zwężać.
No chyba, że chcesz kupić w jednym okienku 4 ŚP/ŚPD, to wtedy proponuję wyłączyć fifę.
Moim zdaniem Lautaro będzie trudniej wyciągnąć od Nuneza.
@Marzag napisał: "Lepszego rezerwowego niż Elneny w całej Europie nie znajdziesz."
Ale ja nie chcę rezerwowego, który zagra 2 mecze jak ostatnio, a za chwilę zawali inne 4 jak będzie grał. Zdecydowanie wolę młodszych i lepszych, z perspektywą rozwoju i wskoczenia do 1 składu.
@ArsenalChampion napisał: "Praktycznie wszystko co do Conte przewidziałem sprawdziło się. Z tym ze dawałem mu w tottenhamie 2 sezony, a nie ze on od razu po 1 sezonie się pożegna
Podsumowując Conte to jest trener, który zawsze jak zaczynają się okresy kryzysu, jakieś trudności. Kompletnie nie potrafi sobie z tym poradzić i często woli opuścić zespół. to samo wiedziałem ze najedzie w kurczakach
Do tego Conte to treener, który w tym momencie poza ligą włoską sobie nie da rady. Z bardzo prostej przyczyny. Conte nie jest elastyczny taktycznie.
Co by się nie działo będzie grać jedną i tą samą taktyką. Wygrał nią mistrza z Chelsea, ale potem kazdy trener juz ogarnął jak się gra na wahadłowych i teraz to się już nie sprawdza. Jedynie we włoszech ta taktyka jest bardzo popularna.
Bardzo się dziwiłem, gdy niektórzy chcieli Conte w Arsenalu. To absolutnie nie jest trener na Arsenal. Podobnie zresztą jak Allegri i gdyby go zatrudnić to kibicom zaczęły by szybko krwawić oczy."
Dokładnie podobne zdanie mam, ale jeszcze jedno może być w tle, być może klepnął sobie nieraz też dobre odprawy, jak nie dostaną się do top4, zwolnią go kury, a tu fuszka następna już szykowana ;)
@Garfield_pl napisał: "Aha, trolling level hard ;) pierwszych 2 oczywiście, reszta out."
Lepszego rezerwowego niż Elneny w całej Europie nie znajdziesz.
Arsenal had a tight turnaround from the Chelsea game to Manchester United. Thursday was spent doing a light recovery session, then on Friday, they trained at 6pm at the Emirates Stadium before spending the night in a nearby hotel. [@sr_collings] #afc https://t.co/3jgAcORh5t
@XandeR napisał: "Xhaka przetrwal odstawienie go przez trenerow, wyrzucanie przez kibicow po rzucaniu koszulka itd wiec na pewno nie odejdzie/zostanie sprzedany kiedy zlapal forme."
Jeśli chce się niechcianego zawodnika sprzedać po korzystnej cenie to się to robi nie wtedy gdy jest bez formy i nikt go nie chce tylko wtedy gdy jest w formie i się wiele zespołów nim interesuje. Xhaka nie został odstawiony przez trenerów tylko przez trenera właśnie za to rzucanie koszulką, a tak po prawdzie to sam siebie odstawił.
Jeśli przyjdzie tu jakiś zawodnik do środka pola z wysokiej półki to powinien odejść. On ma 30 lat, więcej punktów odebrał niż dał, i dopiero od niedawna zaczął dawać wymierne korzyści zespołowi swoją grą.
Praktycznie wszystko co do Conte przewidziałem sprawdziło się. Z tym ze dawałem mu w tottenhamie 2 sezony, a nie ze on od razu po 1 sezonie się pożegna
Podsumowując Conte to jest trener, który zawsze jak zaczynają się okresy kryzysu, jakieś trudności. Kompletnie nie potrafi sobie z tym poradzić i często woli opuścić zespół. to samo wiedziałem ze najedzie w kurczakach
Do tego Conte to treener, który w tym momencie poza ligą włoską sobie nie da rady. Z bardzo prostej przyczyny. Conte nie jest elastyczny taktycznie.
Co by się nie działo będzie grać jedną i tą samą taktyką. Wygrał nią mistrza z Chelsea, ale potem kazdy trener juz ogarnął jak się gra na wahadłowych i teraz to się już nie sprawdza. Jedynie we włoszech ta taktyka jest bardzo popularna.
Bardzo się dziwiłem, gdy niektórzy chcieli Conte w Arsenalu. To absolutnie nie jest trener na Arsenal. Podobnie zresztą jak Allegri i gdyby go zatrudnić to kibicom zaczęły by szybko krwawić oczy.
@Marzag:
Xhaka przetrwal odstawienie go przez trenerow, wyrzucanie przez kibicow po rzucaniu koszulka itd wiec na pewno nie odejdzie/zostanie sprzedany kiedy zlapal forme. Predzej dostanie nowy kontrakt latem.
@edyp napisał: "w sensie strims.top?"
strumyk.tv tak jak kolega napisał, ale chyba pod nazwą strims.top też występuje
@Slaviola: pewnie platformy satelitarne i tak od nich kupią prawa co pewnie odbije się na abonamentach:)
@XandeR napisał: "Partey, Tielemans, Elneny, Xhaka, jescze jeden by sie przydal ogarniety na 2 lata, np taki Wijnaldum"
Aha, trolling level hard ;) pierwszych 2 oczywiście, reszta out.
@bizooon napisał: "No 5 meczy zostało. Jak da radę nic głupiego nie odwalić to go Mikel nie sprzeda. Dobrze jakby przyszedł kozak co go na ławce posadzi. Do tego Lokonge na wypożyczenie, zostawić Elnenego i mamy 4 środkowych do wyboru, Sambi może się rozwinie w jakimś Palace czy innym Leeds."
Nie możemy ani Elneny'ego zostawiać ani Xhaki, bo mamy iść do przodu, a nie kolejny rok z nimi się bujać. Rozumiem te pozytywne emocje po 2 ostatnich meczach, ale jak uda się do LM dostać, to wykorzystajmy okazję na wzmocnienie, a nie dawanie szansy. Lokonga albo wypożyczenie, albo gra w pucharach, a do tego za Xhake i Elneny'ego lepszych piłkarzy i kadra zacznie wyglądać, będzie rywalizacja i o to chodzi.
Partey, Tielemans, Elneny, Xhaka, jescze jeden by sie przydal ogarniety na 2 lata, np taki Wijnaldum
@bizooon napisał: "No 5 meczy zostało. Jak da radę nic głupiego nie odwalić to go Mikel nie sprzeda."
Ja myślę że wręcz przeciwnie. To jest idealny moment na to by go sprzedać. Pokazuje się z dobrej strony, kluby mogą być nim zainteresowane i nawet zapłacić więcej niż 15 mln funtów, Elneny pokazuje się z równie dobrej strony a nie przeszkadza mu siedzenie na ławce. A Arteta dobrze wie kim jest Xhaka i pewnie chciałby opierać pomoc o lepszych zawodników. Xhaka zostanie tylko wtedy jeśli nie uda się żadnego dobrego środkowego pomocnika kupić w lato.
@aguero10 napisał: "Niech was nie zmyli Krzaka . Żeby w następnym meczu czegoś nie odwalił. Ja widzę to tak sprzedać w lato albo ławka ."
No 5 meczy zostało. Jak da radę nic głupiego nie odwalić to go Mikel nie sprzeda. Dobrze jakby przyszedł kozak co go na ławce posadzi. Do tego Lokonge na wypożyczenie, zostawić Elnenego i mamy 4 środkowych do wyboru, Sambi może się rozwinie w jakimś Palace czy innym Leeds.