Kryzys formy Arsenalu, porażka 1-2 z Wolves

Kryzys formy Arsenalu, porażka 1-2 z Wolves 29.11.2020, 21:16, Łukasz Wandzel 1639 komentarzy

W ramach 10. kolejki Premier League Arsenal mierzył się z Wolverhamptonem. Mecz rozpoczął się jednak niefortunnym starciem między Davidem Luizem a Raulem Jimenezem. Napastnik Wilków długo pozostawał nieprzytomny i został przewieziony do szpitala.

Kanonierzy od jakiegoś czasu przeplatają zwycięstwa w Lidze Europy z utratą punktów w angielskiej ekstraklasie. Piłkarze Mikela Artety w 5 poprzednich meczach ligowych wygrali tylko raz, z Manchesterem United na Old Trafford. Dzisiejszego wieczora także ulegli, przegrywając na własnym stadionie z podopiecznymi Nuno Espirito Santo.

W pierwszej połowie linia obrony londyńczyków gra zbyt pasywnie i pozwala rywalom na swobodne konstruowanie akcji w ofensywie, co poskutkowało golami dla przyjezdnych. Z kolei w ofensywie Arsenal zaprezentował się jak zwykle, brakowało okazji strzeleckich. Taka sytuacja utrzymuje się już od kilku tygodni. Jak na razie proces, o którym wspominał Mikel Arteta oznacza, że Arsenal eksploruje dolną część tabeli.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Leno - Bellerin, Luiz (46' Holding), Gabriel, Tierney - Ceballos, Xhaka, Willock - Willian (65' Nelson), Aubameyang, Saka.

Wolverhampton: Patricio - Boly, Coady, Marcal - Semedo, Dendoncker, Moutinho, Neto - Traore, Jimenez (15' Fabio Silva, 78' Kilman), Podence (70' Neves).

Do bardzo niebezpiecznej sytuacji doszło na Emirates Stadium już na samym początku spotkania. Przy powietrznym starciu o piłkę David Luiz i Raul Jimenez zderzyli się głowami. Po kilku minutach Brazylijczykowi wstał i obandażowany kontynuował grę, ale napastnik Wolves wciąż pozostawał nieprzytomny, aż ostatecznie został zniesiony z murawy na noszach i prawdopodobnie od razu przewieziony do szpitala. Dziwne było jednak, że David Luiz, pomimo widocznego krwawienia został zmieniony dopiero w przerwie.

Jeśli odliczyć czas potrzebny na udzielenie zawodnikom pomocy medycznej, to otwarcie wyniku w 27. minucie można uznać za szybko strzelonego gola. Właśnie wtedy Kieran Tierney nie zdążył upilnować Adamy Traore, który dośrodkował w pole karne. Tam Dendoncker trafił głową w poprzeczkę, a zamieszanie wykorzystał Pedro Neto, nie dając szans defensorom Arsenalu na udaną interwencję. Radość Wilków nie trwała długo. Już chwilę później było 1-1. Willian z Bellerinem na krótko rozegrali rzut rożny i brazylijski skrzydłowy wrzucił futbolówkę w pole karne, co wykorzystał jego rodak. Gabriel perfekcyjnie wymierzył i strzałem głową w róg bramki dał Arsenalowi remis.

W grze wciąż jednak przeważali przyjezdni. Dendocker jeszcze raz popisał się świetną główką, zmuszając Bernda Leno do obrony. Kanonierzy przede wszystkim byli zbyt pasywni, ale udowodnili też, że nie radzą sobie z dobitkami. W 42. minucie na bramkę niemieckiego golkipera uderzył Pedro Neto, i mimo że bramkarz Arsenalu zaliczył interwencję, to do piłki dopadł Podence, który efektownie przeskoczył nad wślizgiem Gabriela i świetnie wykończył akcję.

Po przerwie Arsenal ruszył do przodu, ale podania w szesnastkę Bellerina i Tierneya nie były wystarczająco celne, aby któryś z graczy mógł je wykończyć. Z drugiej strony Gabriel mógł mówić o dużym szczęściu, kiedy podstawił nogę wbiegającemu w pole karne Traore. Skrzydłowy Wolverhamptonu otrzymał żółtą kartkę, choć wydaje się, że arbiter powinien wskazać na wapno. Koszmarny błąd w 59. minucie popełnił też Bellerin. Podence przechwycił piłkę na połowie Arsenalu, na szczęście hiszpański boczny obrońca naprawił swój błąd, blokując strzał Portugalczyka, gdy ten zdążył przedryblować Holdinga.

Kanonierom, jak na ich grę w ostatnim czasie, nie brakowało okazji. Rozczarowywał Aubameyang, który przechwycił podanie Rui Patricio, ale nie potrafił przyśpieszyć, żeby jak najszybciej znaleźć drogę do bramki. Ruchy Gabończyka były apatyczne praktycznie od pierwszego do ostatniego gwizdka sędziego. Wyjątkiem była sytuacja z 82. minuty, kiedy główka kapitana Arsenalu minęła słupek. Nie pomogło nawet podwojenie ataku, czyli wprowadzenie Lacazette'a za Xhakę. Gra Wolverhamptonu opierała się już tylko na obronie wyniku i wyczekiwania na kontrę. Sposobem gospodarzy na oblężenie pola karnego były dośrodkowania, ale Wilki nie oddały prowadzenia i wywiozły z Emirates Stadium 3 punkty.

Oceń piłkarzy po meczu

Premier LeagueRaport pomeczowyWolverhampton Wanderers autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Kaczaza komentarzy: 746430.11.2020, 13:23

@noth: Z tego wszystkiego zawsze można zrobić pożytek. Sokratis, Luiz, Ozil i Mustafi będą problemem maksymalnie do czerwca.

damianARSENAL komentarzy: 909330.11.2020, 13:18

Mikel nie po to był mianowany menedżerem, został wdrożony w strukturę klubu żeby zarzad go zwolnił. Wszyscy wiedza, ze to długoterminowy projekt, sam Mikel podkreśla ze potrzeba kilku okienek bo widzi ze tutaj 3/4 zawodników nie powinno być.

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 430.11.2020, 13:16

Ostatni mecz i komentarze na tej stronie skłaniają do rozważania tematu "Czy to trener jest niewłaściwy, czy piłkarze są niewystarczająco dobrzy"
I jak tak pomyśleć, to jednak dochodzę do wniosku, że to z zawodnikami jest coś bardzo mocno nie halo. I patrząc na ich umiejętności w poprzednich klubach, wychodzi na to, że się źle dzieje w ich głowach, bo umiejętności mają.
Spójrzcie kiedy zaczął się zjazd tego klubu. To był schyłek Wengera, który przecież udowodnił, że jest znakomitym trenerem i potrafi wiele osiągniąć mając dobrych piłkarzy, ale potrafi też utrzymać poziom, mając przeciętniaków. Dawał radę z Gibbsem, Chamakiem czy Djourou w składzie. Wyniki się skończyły, kiedy zaczęły się transfery takie jak Mustafi, Kola, Xhaka, Laca, Auba, Holding. Celowo wymieniłem gości, którzy dalej tu są. Były jeszcze tuzy jak Miki czy Cech. Wtedy skończył się Wenger. Oczywiście dochodzi aspekt rozwoju konkurencji, którzy niemiłosiernie odjechali.
Po Wengerze przyszedł Emery, efekt nowej miotły itp, a gdy się ustatkował, to zaczęła się padaka. Trener robiący kosmos w Sevilli, nie dał rady w Arsenalu, wrócił do Hiszpanii i nagle znowu błyszczy. Za jego kadencji też trzon drużyny stanowili Laca, Xhaka, Bellerin, Mustafi (xD) czy Kola. Wyników nie było, zaczęła się gra na zwolnienie i wiadomo co dalej.
Teraz przychodzi Arteta i kto gra? Laca, Xhaka i nowe tuzy jak Willian czy Dani..

To ja się pytam, gdzie jest problem? Czy 3 trenerów jest za słabych, czy może zawodnicy, którzy doprowadzili swoją grą do zwolnienia 2 trenerów są problemem?

Czy to przypadek, że pierwszy lepszy obrońca z Ligue 1 schował do kieszeni całą naszą obronę, wojującą w PL od 3 lat? Albo, że Partey w jednym meczu pokazał więcej niż Xhaka przez 3 lata?

Arteta i tak ma tyle rozumu, że stara się odstawić tych grajków, ale w ich miejsce musi wystawiać Nketiaha czy Willocka a to nie pomaga. Do tego wysiadł jedyny pozytyw, czyli Auba.

Reasumując, moim zdaniem żaden inny trener tego nie naprawi. Mamy w drużynie wirusy, które niszczą cały organizm. Dopóki się ich nie pozbędziemy, nawet Klopp tu nie pomoże. Potrzebna gruntowna przebudowa drużyny. Szkoda tylko, że można to zrobić dopiero po sezonie, który zapowiada się na największy horror w historii tego klubu.

thegunner4life komentarzy: 910030.11.2020, 13:16

"Jego Arsenal wygląda gorzej niż ten Artety"

Tu powinno być Emerego rzecz jasna ;)

maniekuw komentarzy: 269730.11.2020, 13:16

@siersciu: Tu nie chodzi o serce tylko o trenera który na dobre to poskleja. Przyszedł Artetau i wydawało się, że coś drgnęło zaczęli walczyć grać presingiem, ale jak widać byl to tylko efekt świeżej miotły. Ostatecznie Artecie chyba brakuje pomysłu jak to poukładać i kombinuje jak może. To, że wszyscy nasi ofensywni gracze totalnie bez formy też nie może być przypadkiem. O ile obrona po dołączeniu Gabriela jakoś się jeszcze trzyma to u hiszpana chyba brak jakiejkolwiek koncepcji jak ruszyć nasz grę do przodu bo to co się teraz dzieje to parodia i poziom na spadkowicza z ligi.

thegunner4life komentarzy: 910030.11.2020, 13:15

@lordpat napisał: "1) Dajemy jeszcze ten i następny sezon Artecie i wspieramy go w dokładnie taki sam sposób, jak City wspiera Guardiolę."

No możemy go wspierać tylko w czym? Bo on nic nie buduje. Jego Arsenal wygląda gorzej niż ten Artety i zajmuje 14 miejsce w lidze. Wspierać można było Kloppa, Jose w spurs w pierwszym sezonie, Guardiole jak w 1 sezonie dostał się do top4. Ale tam widać było, że trenerzy coś budują mają jakąś tam swoją wizję.

Jaką obecnie masz pogląd na wizję Artety? Z czym Ci się kojarzy jego zespół, jakie schematy w nim widzisz, lub jaką taktykę próbujemy grać, że np widać brak jakiegoś piłkarze i tylko to, że mamy słabego wykonawce powoduje, że nam nie idzie?

Bo ja widzę Emerego 2.0

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 13:11

@Simpllemann: nie zrozumiałeś, napisałem wyraźnie JEDEN Z DUETÓW. Więc jak? Ja wybieram Auba-Laca.

lordpat komentarzy: 336630.11.2020, 13:10

W tym momencie mamy 2 opcje:
1) Dajemy jeszcze ten i następny sezon Artecie i wspieramy go w dokładnie taki sam sposób, jak City wspiera Guardiolę.

2) Szukamy człowieka, który jest w stanie zrobić coś z niczego.

Zakładając, że punkt 2 jest bardzo ryzykowny, równie dobrze można byłoby postawić cały majątek na „pewniaczka”, w tym momencie nie pozostaje nam nic innego, niż wspierać Artetę.
Myślę, że to jest jedyna dobra droga, ten klub potrzebuje transferów, rozwoju młodzieży.

Bo sory, ale mając z przodu Sake i Willocka (z całym szacunkiem dla nich) nie ma opcji, że wygramy z dobrze zorganizowanym zespołem, niezależnie od tego, kto by zasiadł na ławce.
[ tutaj ktoś na pewno napisze - to trzeba było nie pozbywać się Ozila - ok, pełna zgoda, ale ten klub się dopiero rozwija... i będzie ciężko :( ]
No chyba, że wszyscy czekają na sprowadzenie wielkiego talentu trenerskiego na naszą ławkę, no to faktycznie... Arteta out.

siersciu komentarzy: 635 newsów: 130.11.2020, 13:07

Nie chcę dolewać oliwy do ognia,bo wszyscy tutaj jesteśmy kłębkiem nerwów. Proponuję wziąć głęboki oddech i po prostu przeczekać. Nie wiem ile Macie lat drodzy Fani tego Klubu,ale czasem naprawdę lepiej zmilczeć, niż walić tutaj babola za babolem. Ludzie są tylko ludźmi i ci wszyscy Chłopcy,kopiący piłkę w Arsenalu nie są nikim innym. Rolą Artety jest po prostu dotarcie do psychiki tych Kolesi. Pieniądze zdemoralizowały tę dyscyplinę dość dawno. Mnie wczoraj wystarczył jeden obrazek: krótka przerwa w meczu i przez kilka sekund kamera pokazała Neto i obok Niego Sake. To była 86 minuta meczu. Neto spocony,ciężko oddychający i obok nasz numer 7.... Luz. Czoło nie zroszone kroplą potu. Smutne. Kanonierom nie brakuje amunicji. Serca nie mają dla tego klubu.

maniekuw komentarzy: 269730.11.2020, 13:07

O ile Auba, Kane w top formach można się zastanawiać to Laca, Son to raczej zero jedynkowy przypadek

Simpllemann komentarzy: 52898 newsów: 52430.11.2020, 13:03

@LegendarnyKanonier napisał: "dobrze, to może inaczej - wyobraź sobie że budujesz zespół marzeń i możesz sprowadzić jeden z duetów kane i son albo Auba i Laca. Który wybierasz? Zakładając że obydwa są w swojej najlepszej formie."

Aubameyang i Son.

caliero913 komentarzy: 125630.11.2020, 13:02

@LegendarnyKanonier: oczywiście, że Kane i Son, kto by nie wybrał najlepszego napastnika i skrzydłowego w lidze

Rafson95 komentarzy: 1061430.11.2020, 12:57

@AlexVanPersie:
Joe Willock, urodzony w Londynie, od 5 roku życia związany z Arsenalem :)

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 12:57

@Simpllemann: dobrze, to może inaczej - wyobraź sobie że budujesz zespół marzeń i możesz sprowadzić jeden z duetów kane i son albo Auba i Laca. Który wybierasz? Zakładając że obydwa są w swojej najlepszej formie.

thegunner4life komentarzy: 910030.11.2020, 12:52

@noth:
Jak Arteta dalej będzie tak zbierał punkty, to przewietrzy szatnie bardzo szybko, bo zazwyczaj jak klub spada do Chamiponship to piłkarze mogą odejść na bardzo atrakcyjnych warunkach finansowych.

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 430.11.2020, 12:49

@LegendarnyKanonier napisał: "Okej, to powiedz mi jakie fajne puchary mają kane i son w swojej gablotce;) I co takiego osiągnęli że uważasz ich za lepszych."
XD
Idąc tym tropem to Aubameyang i Nelson są na tym samym poziomie, bo mają w gablocie te same puchary.

Simpllemann komentarzy: 52898 newsów: 52430.11.2020, 12:45

@LegendarnyKanonier
Duet Kane - Son od sezonu 18/19 zdobył łącznie 110 bramek, zanotował 46 asyst.
W tym samym okresie Aubameyang i Lacazette strzelili 98 goli, dorzucili 32 asysty.

I trochę śmiesznie brzmi, gdy w kontekście dwukrotnego króla strzelców PL mówi się, że nie ma podjazdu do napastnika, który do tej pory nigdy nie przekroczył bariery 15 ligowych bramek.

bizooon komentarzy: 745330.11.2020, 12:33

Najgorsze jest to ze ten mecz mogl wygladac zupelnie inaczej gdyby zdjal Luiza zaraz po dzwonie, a tak to jednego mniej w obronie i latali nasi od jednego do drugiego co spowodwalo ze mieli wiecej czasu ich dynamiczni ofensywni zawodnicy i 2 razy ukuli

sloikskce komentarzy: 23630.11.2020, 12:29

@noth: Pepe, lace i hectora bym zostawił jeszcze na ławkę. Nie da się zresztą pół składu wymienić na raz. Reszta out asap

noth komentarzy: 265030.11.2020, 12:28

Założe się ze Ci senior players kazdy w nich ma głeboko gdzies ten klub i kibicow wazne ze co tydzien wpada kasa na konto. U nas brakuje doświadczonych ludzi oddanych klubowi, którzy by wzieli tych cieniasow za morde.

XandeR komentarzy: 1007430.11.2020, 12:26

On if Thomas Partey is out for the next few games...
Yes.

Hehe, to pograne ze Spursami, co za syf je.......

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 12:26

@Simpllemann: jak są tacy wspaniali to niech to pokażą w jakiś wymierny sposób, póki co to nie mają podjazdu do Auby i Lacy. Jutro oni sie zatną a nasi odpalą, tak wygląda piłka

noth komentarzy: 265030.11.2020, 12:26

Arteta ma duzy kredyt zaufania i ma pewna posade nie mam watpliwosci co do tego. Musi przewietrzyc szatnie strasznie. Każdy senior player nie robi tego co powinien. Te Willocki Nkietahy , niech zostana na ławe mogą być obecnie może wypalą może nie, oni tu nie są problemem. Problem jest w ludziach senior players, którzy mają ciagnać ten klub, a oni spychają Arsenal w otchłań nędzy i rozpaczy.

David Luiz
Sokratis
Ozil
Lacazette
Mustafi
Xhaka
Kolasinac
Holding
Bellerin
Ceballos
Pepe

Każdy z tych graczy miał w teorii być wzmocnieniem, ale są tak słabi ze Arteta musi korzystać z młodych. W tych zawodnikach leży problem oni są za słabi. Musi być wietrzenie szatni i pozbycie się większości szrotu i trzeba kupic więcej zawodników o jakości Parteya czy Gabriela.

Simpllemann komentarzy: 52898 newsów: 52430.11.2020, 12:23

@LegendarnyKanonier napisał: "Okej, to powiedz mi jakie fajne puchary mają kane i son w swojej gablotce;) I co takiego osiągnęli że uważasz ich za lepszych."

Lepsi czy bardziej utytułowani? To jednak jest subtelna różnica.

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 12:22

@kaman17 napisał: "Próbowałem nawiązać z Tobą normalną rozmowę, a Ty mi wmawiasz jakieś głupoty i przypisujesz mnie do jakiejś grupy ludzi nic o mnie nie wiedząc i kierując się własnymi domysłami. Żałosne."
@kaman17: Nic Ci nie wmawiam, jeśli tak to odebrałeś to przepraszam. Po prostu nie podoba mi się że ludzie zmieniają zdanie co tydzień. Jak w drugiej połowie sezonu Auba wróci do formy to będą same zachwyty, bo większość to kibice sukcesu którzy chętnie i bez żadnego problemu przerzucą się nawet na spurs jeśli staną się "modni" i zaczną osiągać jakieś sukcesy...

caliero913 komentarzy: 125630.11.2020, 12:21

@kaman17: dwie klasy wyżej w marnowaniu okazji i przechodzeniu obok spotkań :)

XandeR komentarzy: 1007430.11.2020, 12:21

Te kontuzje to tez jest komedia, tyle razy juz sztab medyczny przemontowalismy, zmiany w sposobie prwoadzenia treningow tez byly, a nadal bagno.
Chcialbym kibicow na trybunach i wszedzie gwizdy i banery Barista Out, Auba out, Ozil In :P

lET IT BUUURN!!

ZielonyLisc komentarzy: 2035930.11.2020, 12:19

Ahh ten Arsenal, wieczne problemy albo to słaby trener albo to piłkarze słabi, a trener na właściwym miejscu.

ozzy95 komentarzy: 2261 newsów: 130.11.2020, 12:16

Dla tych co piszą, że zawodnicy są be i trzeba wymienić wszystkich, albo przynajmniej kupić połowę pierwszego składu od zaraz- nasz budżet nie jest i nigdy nie był jak guma w majtkach. Na razie Kroenke i Dyrektorzy dali się nabrać na słodkie gadki Artety i chyba ma jeszcze ich wsparcie. Tylko pamiętajmy, że aby przekonać zawodnika drużyna bez pucharów i ze środka tabeli musi przepłacać. A za jakiś czas, jak już i dojdzie do ucha prezesa, że ten mityczny projekt jest w budowie ale końca nie widać to nie będziemy mogli liczyć nawet na pożyczki. Jeśli nie będzie kwalifikacji do pucharów to już zostaniemy z tymi Willockami i Nketiahami. Potem nastąpi zmiana zdania i wielu stwierdzi, że trener jednak wiele może i trzeba było brać basiora. Ja pisałem o tym prawie rok temu - nie czerpię z tego jakiejś ogromnej satysfakcji - Arsenal to nie powinien być poligon doświadczalny dla młodych zbierających doświadczenie trenerów. No ale jedno Artecie trzeba przyznać- potrafi się sprzedać. Przecież nic nie przemawiało za jego zatrudnieniem, a mimo to siedzi na ławce.

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 12:15

@Simpllemann napisał: "Aubameyang i Lacazette nigdy nie byli "o dwie klasy wyżej"."
Okej, to powiedz mi jakie fajne puchary mają kane i son w swojej gablotce;) I co takiego osiągnęli że uważasz ich za lepszych.

kaman17 komentarzy: 506730.11.2020, 12:08

@LegendarnyKanonier:
Człowieku, o czym Ty do mnie piszesz...
Próbowałem nawiązać z Tobą normalną rozmowę, a Ty mi wmawiasz jakieś głupoty i przypisujesz mnie do jakiejś grupy ludzi nic o mnie nie wiedząc i kierując się własnymi domysłami. Żałosne.

Gunner915 komentarzy: 286230.11.2020, 12:07

hmm wczoraj krzyczalem tutaj Arteta Out, ale kto szanujacy sie z nazwiskiem chcialby uczestniczyc w tak slabym projekcie jakim jest obecnie Arsenal? bez okresu przygotowawczego? bez transferow? kto mialby za niego przyjsc i zrobic nagle z Xhaki szybciej myslacego pilkarza? Albo z Wilocka kreatywnego zawodnika? Na chlodny rozum nie jestem pewny, czy jakis trener bylby w stanie z pomocy Xhaka-Ceballos-Willock wykrzesac cos wiecej. To jest tak slaby zestaw, ze takie za przeproszeniem gowno nie ma czego szukac w warunkach Premier League. Hamulcowy, ktory sie nie sprawdzil w Anglii + odpad z Realu + plus gosc z rezerw, jak to ma sie udac? Z United gdyby nie Partey to tez bysmy pewnie przegrali.

Ale oczywiscie, to nie jest tak ze oczyszczam Artete z zarzutow, bo dalej nie rozumiem dlaczego ten szwajcarski dzban wychodzi kosztem Elnenego? Skoro ten byl na lawce rezerwowych to znaczy, ze byl gotowy do gry, wiec dlaczego nie zagral? To raz, a dwa po co w ogole wychodzic 3 pomocnikami skoro zaden w pilke grac nie umie? To juz lepiej wyjsc 3-4-3 i miec tylko dwoch baranow na boisku, zamiast 3. Z drugiej strony w formacji 3-4-3 rowniez wygladalismy zalosnie w ataku pozycjnym, wiec naprawde juz nie rozumiem jaki jest pomysl na ten zespol.

A jesli chodzi o budowanie kadry to sami sobie strzelamy w kolano po raz setny. Wyszlibysmy z Torreira i Guendouzim na to spotkanie i pewnie byloby znacznie lepiej. Dlaczego sami sie tak oslablismy przed sezonem oddajac dwoch zawodnikow na wypozyczenie w formacji, w ktorej mamy najwieksze braki? Az takie z nas biedaki, ze nie bylismy w stanie utrzymach ich tygodniowek? Najgorsze, ze tu nawet nie ma zadnego pola manewru... trojka Xhaka, Ceballos i Willock zagraja jeszcze wiele spotkan w tym sezonie, bo po prostu nie ma kto inny grac... W okolicy lutego jak bedzie jeszcze wiecej kontuzji to ta pomoc bedzie jeszcze bardziej usposledziona.

Chyba Arteta dostal za duzy kredyt zaufania od strony zarzadu na samym starcie. Skoro Emerego wypieprzyli za 8 lokate, to dlaczego nalezy trzymac Artete za 14 miejsce? Serio, mija rok, a on nic nie zlepil z tej druzyny. Zero fundamentow. Przestal Cie Auba ciagnac bramkami za uszy i ta druzyna nie istnieje na boisku. Przyjedzie na Emirates Fulham, dostana karnego, wykorzystaja go w koncu (kiedys wreszcie musza) i przegrasz nawet z nimi. Co za patowa sytuacja w jakiej jest ten klub... jestemy 100 razy gorsi niz lvp
i manu razem wziete w okresie transformacji. Wstyd i hanba.

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 12:02

@kaman17 napisał: "Takich jak ja, to znaczy jakich?"
Na przykład takich którzy nabijali się z pochettino że jest cieniasem bo nic nie wygrał (i mieli rację, chyba że wliczamy Audi Cup) a teraz piszą że jest topowym trenerem i chcą go w Arsenalu...

Simpllemann komentarzy: 52898 newsów: 52430.11.2020, 11:59

@LegendarnyKanonier napisał: "Zobacz co mourinho zrobił z kane'm i sonem, Auba i Laca są od nich dwie klasy wyżej tylko trzeba kogoś żeby to z nich wydobył"

Kane i Son już przed przyjściem Mourinho byli znakomitymi piłkarzami. Czołowymi w całej lidze. Aubameyang i Lacazette nigdy nie byli "o dwie klasy wyżej".

kaman17 komentarzy: 506730.11.2020, 11:58

@LegendarnyKanonier:
Takich jak ja, to znaczy jakich?
Na jakiej podstawie twierdzisz, że Laca i Auba są dwie klasy wyżej?
Jeśli Twoje argumenty mnie przekonają chętnie przyznam Ci rację. Myślę, że jestem raczej obiektywny, a z tą chorągiewką mnie rozbawiłeś.

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 11:54

@kaman17 napisał: "Auba i Laca dwie klasy wyżej niż Kane i Son? Dalej nie czytałem..."
znam takich jak Ty, jak im się w końcu trafi dobra seria to będziesz najgłośniej krzyczał że są najlepsi na świecie i kane może im buty czyścić... jak chorągiewka na wietrze...

D14 komentarzy: 440430.11.2020, 11:49

W zasadzie to nie przyczepiałbym się do Gabończyka o brak formy, bo moglibyśmy to stwierdzić jakby seryjnie marnował sytuacje bramkowe, a on ich nie marnuje, bo ich po prostu nie ma, więc bardziej obwiniałbym o to całą pomoc niż Aube.

kaman17 komentarzy: 506730.11.2020, 11:46

Auba i Laca dwie klasy wyżej niż Kane i Son? Dalej nie czytałem...

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 11:45

@damianARSENAL: a ja nie zgodzę się z Tobą, zawodników mamy najwyższej klasy tylko potrzeba kogoś kto będzie umiał to wykorzystać... Zobacz co mourinho zrobił z kane'm i sonem, Auba i Laca są od nich dwie klasy wyżej tylko trzeba kogoś żeby to z nich wydobył... Stado baranów prowadzone przez lwa jest groźniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana

simson16 komentarzy: 461530.11.2020, 11:40

Moim zdabiem póki wygrywamy w Lidze Europy , zarząd nie zwolni Artety...więc nie piszcie bezsensu że Arteta Out, bo to niemożliwe!!! Więc dajcie mu spokojnie czas do wiosny, nawet jak będziemy się błąkali w lidze okolice rola tabeli:/

damianARSENAL komentarzy: 909330.11.2020, 11:39

@Xanthi napisał: "Ja jako kobic chce wynikow, nie ma wynikow to czas na zmiane trenera. Tu trzeba trenera ktory jasno postawi zarzadowi kierunek transferow ktore jak byk sa potrzebne"
Nie zgodzę się. Trzeba wymienić zawodników, a nie trenera. Większość piłkarzy była za Wengera i Emerego, a wyników nie było. Z transferami to samo. Dostaliśmy świetnego Gabriela i Parteya z najwyższej polki

Naburator komentarzy: 278430.11.2020, 11:37

@Gol: nie udane transfery? Serio?
Willian - wtopa
Partey - wciąga każdego z naszych pomocników, nie tylko pod względem defensywy, ale i ofensywy
Gabriel - jakiś nołnejm z ligi francuskiej, który okazał się zdecydowanie najlepszym naszym obrońcą
Mari - nieco dziwny transfer, jednak kwota była niska
Soares - jako uzupełnienie PO jest ok, kto miałby tam grać? Chambers?
Runarsson - tani rezerwowy bramkarz
Póki co Arteta robi dobre transfery i o to nie ma się go co czepiać

caliero913 komentarzy: 125630.11.2020, 11:35

@Gol: czy Milan to taki dobry przykład? Od kilku lat ściągają sporo szrotu, a obecne wyniki są w większości zasługą 39-letniego Ibry

LegendarnyKanonier komentarzy: 3830.11.2020, 11:34

@Xanthi: dokładnie tak, my powinniśmy walczyć o mistrzostwo a nie ogrywać młodziaków bo a nuż któryś wypali...

Xanthi komentarzy: 105430.11.2020, 11:29

Nie rozumiem co wy macie z tym grajmy mlodymi... a co to jest domowe przedszkole ja sie pytam??
To po cholere zostaly podpisane kontrakty na poziomie 200tys funtow? Po kiego...chcecie mlodych to sobie wlaczcie u17. Ja jako kobic chce wynikow, nie ma wynikow to czas na zmiane trenera. Tu trzeba trenera ktory jasno postawi zarzadowi kierunek transferow ktore jak byk sa potrzebne. Skoro nie chce siegnac do sakwy to nawet nie ma sensu sie tu spuszczac bo tych 8-9 pseudograjkow z pierwszego skladu sa maksymalnie na lawke potrzebni. Trener musi miec tez ta umiejetnosc wymuszania na zarzadzie transferow. Chca miec top4 to musza robic transfery na poziomie top4 a nie top16-20

damianARSENAL komentarzy: 909330.11.2020, 11:22

@AlexVanPersie: myśle, ze jeszcze Saka, Nelson czy Tierney

Gol komentarzy: 14030.11.2020, 11:22

No jest bardzo źle i nie ma co ukrywać. Po pierwszych zachwytach nowym trenerem, przyszła brutalna weryfikacja, wzięliśmy człowieka znikąd i donikąd z nim zmierzamy.

Niestety sytuacja kadrowa, nietrafione (na ten moment) transfery, sprawa z Ozillem, wszystko to wpływa na niewesoły obraz klubu i spadające morale wśród chłopaków.

Naprawdę szkoda, że tak to wygląda, ale niestety, chcąc rywalizować z najlepszymi, trzeba ogromnych środków finansowych i przemyślanych transferów, trenera z doświadczeniem

Na ten moment wydaje mi się, że w klubie brakuje wizji klubu, w dodatku nikt specjalnie wiary w Artete i futbol który chce wprowadzić, nie pokłada, a bez zaufania do trenera nie ma sensu myśleć nad zbudowaniem czegoś trwałego.
Poważnie zaczynam się obawiać - o końcowy wynik tego sezonu, jeżeli tak dalej pójdzie to może być jeden z gorszych sezonów od lat, co patrząc na poprzednie niewesołe lata, jeszcze bardziej uwidoczni jak przeciętną drużyną stał się Arsenal.

Musimy podążyć drogą AC Milanu, wpuścić do drużyny sporo młodej krwi, która będzie grała każdy mecz z zaangażowaniem, a doświadczeni koledzy jak Auba powinni im wskazać kierunek w którym muszą się rozwijać, do zarządzania trzeba wziąć osoby które budzą respekt u piłkarzy, ale także takich które nie są w tym biznesie od wczoraj i potrafią prowadzić duże zespoły.

AlexVanPersie komentarzy: 806430.11.2020, 11:18

Który z obecnych zawodników według was czuje jakieś emocje związane z rywalizacją z Tottenhamem?

Przecież oni mają to gdzieś, oni tego nie rozumieją, może troche Hector czuje klimat.
No bo przecież nie Xhaka, który pierwszy pójdzie się ściskać z jakimś graczem Kurczaków.

Jakby chociaż był Guendo to bym wierzył, że ktoś się postawi Tottkom i pójdzie na ostro, ale te lamusy to się do nakładania żelu nadają.

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 430.11.2020, 11:10

@caliero913: Na pewno nie. Znasz chociaż jednego zawodnika z obecnej kadry, który nie dostał szansy? Jesteśmy w takiej dupie, że Mikel już wypróbował literalnie wszystkich. Jakim cudem poza kilkoma wyjątkami nikt się nie nadaje do gry dłużej niż 3 mecze z rzędu to nie wiem.

amiapsycho komentarzy: 78930.11.2020, 11:09

Jimenez przeszedł pomyślnie operację, pęknięta czaszka

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady