Manchester United 0–1 Arsenal: Zwycięski start na Old Trafford

Manchester United 0–1 Arsenal: Zwycięski start na Old Trafford 18.08.2025, 11:15, Patryk Bielski 2151 komentarzy

Arsenal otworzył sezon Premier League wymęczonym, ale jakże cennym zwycięstwem na Old Trafford. Decydujący gol padł już w 13. minucie, kiedy to Riccardo Calafiori skutecznie wykorzystał dośrodkowanie z rzutu rożnego. Bramkarz United, Altay Bayındır, niepewnie interweniował, a Włoch precyzyjnym strzałem głową skierował piłkę do siatki, co ostatecznie wystarczyło, by wywieźć z Manchesteru trzy punkty.

W późniejszych etapach gry spotkanie zamieniło się w pasmo nerwowych prób przejęcia inicjatywy. Manchester United dłużej utrzymywał się przy piłce, kreował groźne sytuacje i napierał w ofensywie, pozostawiając wrażenie drużyny przeważającej. Mimo to Arsenal – choć daleki od swojej najlepszej formy – twardo bronił prowadzenia. David Raya wykonał kilka kluczowych interwencji, a defensywa, zwłaszcza duet Gabriel–Saliba, zachowywała czyste konto.

Debiutant Viktor Gyökeres - podobnie jak gra Kanonierów - pozostawił wiele do życzenia. Szwed był nerwowy z piłką przy nodze i nie miał za wielu sytuacji, by pokazać swoje umiejętności.

Z drugiej strony United – choć aktywni, agresywni i dominujący w statystykach – nie potrafili przekuć przewagi w gola. Mimo licznych strzałów i presji, brakowało im skuteczności, a stałe fragmenty Arsenalu po raz kolejny okazały się śmiertelnie skuteczne.

Drużyna Mikela Artety zaczyna ligę od wygranej i czystego konta na trudnym terenie. Solidność w defensywie i skuteczność przy stałym fragmencie gry wystarczyły, by w starciu pełnym energii ze strony rywala dowieźć rezultat do końca. To cenny sygnał na inaugurację sezonu.

Co dalej? Arsenal wraca na Emirates, gdzie w sobotę 23 sierpnia zagra z Leeds United.

ZOBACZ SKRÓT SPOTKANIA

Manchester United (3-4-2-1): Bayındır, Yoro, De Ligt, Shaw (80’ Maguire), Dalot (55’ Amad Diallo), Casemiro (65’ Ugarte), Fernandes, Dorgu, Mbeumo, Mount (65’ Sesko), Cunha.

Ławka rezerwowych: Heaton, Maguire, Heaven, Fredricson, Mainoo, Ugarte, Amad Diallo, Sesko.

Arsenal (4-3-3): Raya; White, Saliba, Gabriel, Calafiori (71’ Lewis-Skelly); Ødegaard, Zubimendi, Rice (82’ Merino); Saka, Gyökeres (59’ Havertz), Martinelli (59’ Madueke).

Ławka rezerwowych: Arrizabalaga, Timber, Lewis-Skelly, Mosquera, Merino, Nwaneri, Trossard, Madueke, Havertz.

Manchester UnitedRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Tomi7 komentarzy: 26919.08.2025, 18:31

@Mastec30 napisał: "Wyszedłbym we wszystko co pozwoliłoby mi nie oglądać GM na LS"
A jakby się okazało, że ten transfer nam nie pomógł i Rodrygo nie sprawdził się w PL i zostaliśmy z zawodnikiem za 100 baniek + 300k/pw na 5 letnim kontrakcie?

Nicsienieda komentarzy: 2224 newsów: 119.08.2025, 18:28

@arsenallord: https://www.youtube.com/watch?v=K5k7CKsX0u8

kwiatinho komentarzy: 1345219.08.2025, 18:27

@Dziadyga napisał: "Znam życie po prostu"

Chcesz mi powiedzieć że jestem stronniczy bo chodzi o Świątek a gdyby chodziło o Sabalenkę to bym chciał dla niej surowej kary.... na jakiej podstawie tak twierdzisz? Bo znasz życie? Chyba tylko swoje bo przecież nie moje.

Przez 10 lat trenowałem sport wyczynowo i brzydzę się wszelkim noedozwolonym dopingiem. Uważam że wypaczanie wyników to obrzydlistwo i zasługuje na wszelkie potępienie. Wiem jak działają instytucje związane z wykrywaniem dopingu znam.zasady i konsekwencje. Iga była zawieszona na kilka tygodni noe dlatego że jest czołówką światową i ma bogatych sponsorów. Jeśli uważasz inaczej to jesteś w błędzie i uwielbiasz wkręcać sobie filmy

arsenallord komentarzy: 32171 newsów: 11719.08.2025, 18:22

@Marzag napisał: "Ty go traktujesz jakby to niewiadomo jak dobry piłkarz był a on do końca kariery albo będzie grał w lidze włoskiej albo wróci do portugalii albo pójdzie grać do arabów bo żadna poważna drużyna go nie weźmie :P"

Bez przesady. Uważam go za dobrego zawodnika, zdecydowanie lepszego niż to co mamy obecnie na LS. Oczywiście, że wolałbym Barcol czy Rodrygo, ale pierwszy zostanie w PSG a drugi wyląduje w City. Ciężko mi później znaleźć kogoś lepszego niż Leao.

inwilshereitrust komentarzy: 66819.08.2025, 18:20

4 bramki dostaniemy. Postaw na to kase bo Arsenal to drużyna ktora od grudnia 2023 nie stracila 3 bramek. 79 spotkań we wszystkich rozgrywkach bodajże.

kwiatinho komentarzy: 1345219.08.2025, 18:19

@arsenallord napisał: "Ciekawe co Milan by powiedział na Zina + Kiwior + 50 mln za Leao"

Pewnie nic by nie powiedzieli bo już kupili Estupiniana i DeWintera także obie pozycje mają obsadzone. Odszedł Thiaw i Theo więc żeby myśleć o kolejnych wzmocnieniach na obronę musieli by kogoś sprzedać z dwójki Gabbia Tomori

fabregas1987 komentarzy: 2654319.08.2025, 18:19

@chicken1990 napisał: "23/24 Rice, Havertz, Timber i Raya."
Raczej nieznany każdemu kibicowi Timber po świetnym sezonie White'a nie mial być od razu transferem do pierwszej XI, w Havertza każdy wątpił, a niektórzy wręcz wyśmiewali i można dyskutować czy sie sprawdził czy nie, Raya wtedy przychodził i wiekszosc pukała sie w czoło, bo Ramsdale był po kapitalnym sezonie. Rice - klasa. Także to co napisałeś to zakłamywanie rzeczywistości, bo 2 lata temu 3 z 4 zawodników w tamtym okienku również była wątpliwa

chicken1990 komentarzy: 128819.08.2025, 18:15

@Theo44 napisał: "To bylo najlepsze okno w historii. Podaj pls lepsze..."
23/24 Rice, Havertz, Timber i Raya. Czterech zawodników mających duży wpływ na drużynę, wiadomo Timber wyleciał na sezon z ACL.
Na ten moment obecne okienko jest po prostu średnie. Do pierwszego składu przyszli Zubi i Gyo, reszta to rezerwowi z czego jeden bardzo drogi i wątpliwy.

maniekuw komentarzy: 288719.08.2025, 18:14

@Mastec30 napisał: "Ja tu właściwie się odnoszę głównie do tego co pisał Ornstein. A on nie żyje z wymyślania. To on pisał o x factor po Bayernie. On o zainteresowaniu Isakiem, Eze. To nie są wymysły z dupy jak absolutny top tier takie coś pociska"
Ale od jakiegoś zainteresowania do kupna to daleka droga.

Theo44 komentarzy: 462419.08.2025, 18:10

@Mastec30: Patrzac trzezwo to jedno z najlepszych okien transferowych, jakie Arsenal przeprowadzil od lat. Bez fajerwerkow, ale z chirurgiczna precyzja. Najwazniejsze ruchy zostaly zamkniete na trzy tygodnie przed startem ligi. Nie bylo nerwowych przeplacen, nie bylo medialnych tancow z agentami. Budzet pozostal nienaruszony, a kadra zyskala glebie tam, gdzie byla najbardziej potrzebna.
W czasach, gdy 150 milionow za Isaka i 400k/week nie budza juz szoku, Arsenal pozostaje klubem z kregoslupem. Klubem, ktory pamieta, kim jest i czego chce. Wciaz daje szanse mlodym, wciaz wierzy w rozwoj zamiast szybkich rozwiazan. I moze wlasnie dlatego tylu kibicow wciaz jest z tym projektem — nie tylko dla trofeow, ale dla tozsamosci.
Eze to swietny zawodnik, nie ma watpliwosci. Ale czy wart tego, by zablokowac sciezke do gry dla Ethana Nwaneriego? Arsenal zawsze rozwijal takich zawodnikow od srodka. Eze bylby luksusem — i byc moze kosztem czegos znacznie cenniejszego. Tez zaluje ze trafi do Spurs. Bo wydaje sie ze bedzie stanowic roznice i jest duze prawdopodobienstwo ze podniesie ich poziom...ale zdaja sobie sprawe ze skoro my to wiemy to Berta z Arteta tez to wiedza. I jest cos w Nwanerim co ich bardziej przekonuje....
Sytuacja na lewym skrzydle to natomiast temat wciaz otwarty. Tez nie chce mi sie wierzyc ze Martinelli rozpocznie kolejny mecz. Tlumacze sobie ze Arteta ceni sobie jego zap..dalanie w obronie a z Leeds moze wyjdziemy z Madueke jak Trossard nie bedzie gotowy.... choc pewnie jest to zyczeniowe.
Pocieszam sie, ze Arteta poszedl po rozum w jednym i zaczal robic zmiany wczesniej.
To drobiazg, ale byc moze zapowiedz wiekszej dojrzalosci w zarzadzaniu meczem.

Koroniarz komentarzy: 1076319.08.2025, 18:00

@cieniak14: niestety ale Arteta nadal nabiera się na Martinellego, a prawda jest taka, że powinien zostać sprzedany w to lato i byłaby kasa na kogoś lepszego.

Artetaballer komentarzy: 71419.08.2025, 17:54

@Theo44 napisał: "a czemu tylko z liverpoolem? a co z reszta z top six? Ostanio widzialem ze od maja 2023 nie przegralismy na wyjezdzie z top six..ani razu?"
Nie no, nie napisałem, że z innym klubami z TOP6 Artera nie potrafi grać xd Proszę mnie tutaj nie pomawiać :D

Artetaballer komentarzy: 71419.08.2025, 17:52

My nie jesteśmy Chelsea, że bierzemy 6, 7, 8 skrzydłowego do "szerokiego składu"... Obecnie mamy 5 skrzydłowych i trzeba najpierw sprzedać Trossarda oraz Nelsona. Bez tego wątpie, że kupimy kogoś jeszcze...

Ja obstawiam, że obaj odejdą i kupimy lub wypożyczymy Rodrygo z obowiązkiem/opcją wykupu za rok. Brazylijczy do PSG nie chce iść, City ponoć już go nie chce i zostają z Savinho...

Także w grze pozostaje Arsenal i ewentualnie Liverpool, jeśli ten nie pozyska Isaka... wątpie, że do Liverpoolu przyjdą obaj

Theo44 komentarzy: 462419.08.2025, 17:45

@Artetaballer: a czemu tylko z liverpoolem? a co z reszta z top six? Ostanio widzialem ze od maja 2023 nie przegralismy na wyjezdzie z top six..ani razu?

Mastec30 komentarzy: 1000319.08.2025, 17:45

@Theo44 napisał: "bylo najlepsze okno w historii."

To czy najlepsze to zobaczymy za rok kto się z tej grupy sprawdził

@Theo44 napisał: "Rodrygo? pewnie na upartego za 100 baniek i 300k/month by przylazl...naprawde? wszedlbys w to???"

Wyszedłbym we wszystko co pozwoliłoby mi nie oglądać GM na LS

Mastec30 komentarzy: 1000319.08.2025, 17:42

@maniekuw napisał: "To polecam czekać na oficjalne informacje z klubu, a nie budować sobie obraz okienka na bazie plotek od portali które żyją z ich wymyślania"
Ja tu właściwie się odnoszę głównie do tego co pisał Ornstein. A on nie żyje z wymyślania. To on pisał o x factor po Bayernie. On o zainteresowaniu Isakiem, Eze. To nie są wymysły z dupy jak absolutny top tier takie coś pociska

Theo44 komentarzy: 462419.08.2025, 17:42

@Mastec30: Naprawde oszukany.??? kto czym mamil? To bylo najlepsze okno w historii. Podaj pls lepsze...bede wdzieczny. To jest po prostu mis na miare naszych mozliwosci. Williams to chyba najbardziej przehajpowany zawodnik ostatnich lat a Eze nie kupilismy bo kontrakt z Ethanem zostal przedluzony.. Po prostu taki by plan. Rodrygo? pewnie na upartego za 100 baniek i 300k/month by przylazl...naprawde? wszedlbys w to???
Teraz zobaczymy jak odejscia zostana rozegrane...Ktos tam po prostu zrobil plan i go wyegzekwowal...w bardzo szybkim czasie (o czym wielu zapomina) a po owocach ich poznamy... Ja jestem przekonany ze jak odejdzie 3, 4 niepotrzebnych nazwisk to zima Berta zaaraguje z 1 silnym transferem. Moim zdaniem trzeba miec duzo zlej woli by czuc sie omamiony.

Artetaballer komentarzy: 71419.08.2025, 17:42

@darek250s napisał: "Jak z Live tak zagrają to przyjmą z 4 na dupę. Oby do tego czasu nauczyli się grać pod wodzą Mikela Artety, który jest tutaj pierwszy rok dopiero... A nie czekaj ;)"
Arteta lubi grać z Liverpoolem, myślę że będzie co najmniej remis. Salah jest pod formą, Saliba z Gabrielem przykryją Ekitike... no tylko ten Gakpo będzie trudny do upilnownia, ale liczę że wyjdzie Timber i sobie z nim poradzi.

Natomiast najpierw musimy w przekonujący sposób zdobyć 3 pkt z Leeds, które wczoraj z Evertonem całkiem dobrze zagrało

maniekuw komentarzy: 288719.08.2025, 17:39

@Mastec30 napisał: "W sumie to okno jest takie dziwne. Ciężko narzekać bo dużo roboty zostało wykonane. Jednak jest niedosyt bo klub trochę mamil i ostatecznie oszukał kibiców w mojej opinii. Zaczęło się już po przegranej z Bayernem w 2024. Nagle fala twittow że klub wie że zabrakło X-Factor i uzupełni to w lecie. Przewijali się Isak i Nico Williams. Przyszedł Sterling... Przed obecnym sezonem miało być spektakularne lato. Znowu przewijali się Isak i Williams. Do tego doszło Eze + Rodrygo."
To polecam czekać na oficjalne informacje z klubu, a nie budować sobie obraz okienka na bazie plotek od portali które żyją z ich wymyślania.

Rynkos7 komentarzy: 845919.08.2025, 17:39

@Mastec30 napisał: "W sumie to okno jest takie dziwne. Ciężko narzekać bo dużo roboty zostało wykonane. Jednak jest niedosyt bo klub trochę mamil i ostatecznie oszukał kibiców w mojej opinii. Zaczęło się już po przegranej z Bayernem w 2024. Nagle fala twittow że klub wie że zabrakło X-Factor i uzupełni to w lecie. Przewijali się Isak i Nico Williams. Przyszedł Sterling... Przed obecnym sezonem miało być spektakularne lato. Znowu przewijali się Isak i Williams. Do tego doszło Eze + Rodrygo. Skończyło się jak na razie na Nonim Madueke i Gyokeresie. Patrząc na te nazwiska które z nami łączyli mimo wszystko niedosyt. A z tych wszystkich transferów które dokonaliśmy tylko 2 są do pierwszego składu takie faktycznie wzmacniające nas. Ciężko ocenić coś takiego. Z jednej strony super, z drugiej średnio. Ja bym dał bliżej 6/10 bo co prawda fajna głębia składu powstała ale mam wątpliwości czy nasz trener będzie potrafił / chciał to wykorzystać. A do tego Madueke jako top wzmocnienie na skrzydło to jednak spory zawód. Fajny zawodnik na poszerzenie składu ale nie ma pierwszy"

Zgadza się. Właściwie wzmocniliśmy tylko pozycję nr 9 bo Zubimendi jest zastępstwem 1:1 za Parteya. Lewa strona dalej została nierozwiązana.

@Nicsienieda napisał: "Do tego brak transferów out, i mamy najgorszy bilans w to lato. Równie dobrze Berta nas finansowo uwalił na lata. Dopiero się okaże za parę miesięcy."

Ciekawe w sumie, coś w tym jest. Oczywiście to bardzo czarny scenariusz, ale kto wie.

darek250s komentarzy: 12103 newsów: 519.08.2025, 17:35

@pawel_1986 napisał: "Mecz z United był jednym najbardziej obrzydliwych jakie widziałem w ostatnich latach. Te nie mogę go odzobaczyc. Wyglądaliśmy fatalnie a ta niemoc w kreowaniu akcji, która ciągnie się od dłuższego czasu jest niesamowita jak na drużynę w "topu". Ciekawy jestem co nasz maestro wymyśli i jak zagra z Live. Bo z Leeds to nawet nie biorę pod uwagę straty punktów..."

Jak z Live tak zagrają to przyjmą z 4 na dupę. Oby do tego czasu nauczyli się grać pod wodzą Mikela Artety, który jest tutaj pierwszy rok dopiero... A nie czekaj ;)

Mastec30 komentarzy: 1000319.08.2025, 17:18

W sumie to okno jest takie dziwne. Ciężko narzekać bo dużo roboty zostało wykonane. Jednak jest niedosyt bo klub trochę mamil i ostatecznie oszukał kibiców w mojej opinii. Zaczęło się już po przegranej z Bayernem w 2024. Nagle fala twittow że klub wie że zabrakło X-Factor i uzupełni to w lecie. Przewijali się Isak i Nico Williams. Przyszedł Sterling... Przed obecnym sezonem miało być spektakularne lato. Znowu przewijali się Isak i Williams. Do tego doszło Eze + Rodrygo. Skończyło się jak na razie na Nonim Madueke i Gyokeresie. Patrząc na te nazwiska które z nami łączyli mimo wszystko niedosyt. A z tych wszystkich transferów które dokonaliśmy tylko 2 są do pierwszego składu takie faktycznie wzmacniające nas. Ciężko ocenić coś takiego. Z jednej strony super, z drugiej średnio. Ja bym dał bliżej 6/10 bo co prawda fajna głębia składu powstała ale mam wątpliwości czy nasz trener będzie potrafił / chciał to wykorzystać. A do tego Madueke jako top wzmocnienie na skrzydło to jednak spory zawód. Fajny zawodnik na poszerzenie składu ale nie ma pierwszy

Nicsienieda komentarzy: 2224 newsów: 119.08.2025, 17:11

Nie da się sensownie ocenić okienka, bo Madueke i Gyokeres mają przy sobie duże znaki zapytania. Do tego brak transferów out, i mamy najgorszy bilans w to lato. Równie dobrze Berta nas finansowo uwalił na lata. Dopiero się okaże za parę miesięcy.

metjuAFC komentarzy: 6429 newsów: 119.08.2025, 16:53

Okienko rozpoczęło się obiecująco. W miarę szybkie i zdecydowane ruchy w postaci Kepy i Norgaarda. Potem Mosquera, Madueke i Gyokeres. Kiedy w postach od Orniego i Romano pojawiały się informacje, że łącznie możemy sprowadzić nawet 4 nowych zawodników do ataku to naprawdę dawało nadzieję i podsycało apetyty.
Obecnie wygląda to tak, że Partey został wymieniony na Zubiego, Jorginho na Norgaarda, Neto na Kepę, a Sterling na Madueke. Masquera zapewne załata dziurę po Kiwiorze. Dodatkiem tak naprawdę jest Gyokeres. Brakuje nam dobrego LS. Nie ujedziemy tak dalej bo od 2 sezonów wygląda to słabo. Martinelli nagle się nie obudzi, a na tłumaczenie jego słabej dyspozycji już trochę brakuje argumentów. Nie wiem dlaczego Arteta nie działa w tym temacie. Ufam, że nie są to sentymenty albo nabieranie się na treningach.

Marzag komentarzy: 44896 newsów: 119.08.2025, 16:51

@arsenallord napisał: "Ciekawe co Milan by powiedział na Zina + Kiwior + 50 mln za Leao"
Ty go traktujesz jakby to niewiadomo jak dobry piłkarz był a on do końca kariery albo będzie grał w lidze włoskiej albo wróci do portugalii albo pójdzie grać do arabów bo żadna poważna drużyna go nie weźmie :P

pawel_1986 komentarzy: 161919.08.2025, 16:51

@darek250s: Mecz z United był jednym najbardziej obrzydliwych jakie widziałem w ostatnich latach. Te nie mogę go odzobaczyc. Wyglądaliśmy fatalnie a ta niemoc w kreowaniu akcji, która ciągnie się od dłuższego czasu jest niesamowita jak na drużynę w "topu". Ciekawy jestem co nasz maestro wymyśli i jak zagra z Live. Bo z Leeds to nawet nie biorę pod uwagę straty punktów...

Marzag komentarzy: 44896 newsów: 119.08.2025, 16:50

@Armata500 napisał: "Masz jakiś rozdwojenie jaźni czy o co tutaj chodzi? Minęło raptem niepełne 3 tygodnie i najpierw oceniasz okienko na 6.5/10, a teraz na 3 lub 4/10 :D"
Bo tu na kanonierzy.com rzeczywistość jest nieważna, najważniejsze kryterium podczas oceny meczu, sezonu albo w tym przypadki okienka transferowego to aktualny nastrój oceniającego.

XandeR komentarzy: 1067419.08.2025, 16:45

@SoulStorm:

Panie pałacu, na lewą flankę możemy panu zaproponować znakomita wyścigówkę marki Martinelli, lub obonozna maszyne bramkowa firmy Trossard.
W ramach wietrzenia magazynu znalazla się również 1 sztuka Nelsona.
Kup teraz, a płaczącego Zinczenkę otrzymasz gratis.

mruw komentarzy: 438019.08.2025, 16:45

@Adrian1111: chodziło mi o stopnie Celsjusza, podgrzałby atmosferę

Armata500 komentarzy: 4549 newsów: 13019.08.2025, 16:44

@Czeczenia napisał: "Jest duże prawdopodobieństwo, że nie kupimy już nikogo.

Okienko takie luźne 3-4/10."


@Czeczenia napisał: "Spokojnie 8/10, bo jednak Madueke zdecydowanie na nie.

Bez Eze jednak 6.5/10, bo wyłączając Gyo, nie sprowadziliśmy nikogo do pierwszego składu na "już"


Masz jakiś rozdwojenie jaźni czy o co tutaj chodzi? Minęło raptem niepełne 3 tygodnie i najpierw oceniasz okienko na 6.5/10, a teraz na 3 lub 4/10 :D

A co to takiego się zmieniło od tamtego czasu? A wiem. Wymęczyliśmy zwycięstwo z United na Old Trafford, Gyokeres nie strzelił 5 goli w 8 minut bijąc rekord Lewandowskiego, Zubimendi nie zagrał w tym meczu jak król środka pola, a Madueke nie dał wspaniałej zmiany i zmarnował dobrą sytuację.

To pewnie dlatego jednak nie 6.5/10, tylko 3/10, po jednym, bardzo przeciętnym, choć wygranym meczu. To musi być to, bo co innego?

Dla mnie każdy, kto po jednym meczu Premier League bardzo nisko ocenia nasze okienko, jest co najmniej dziwny. Jak można w ogóle wyciągać jakiekolwiek wnioski po jednym, JEDNYM (!!!) meczu? Tzn. ja wiem, że niektórzy psychole oceniali już okienko po meczu z Tottenhamem czy Villarreal w pre-seasonie, ale bitch please, może poczekajcie głupki do połowy sezonu i wtedy ocenimy okienko i transfery?

Adrian1111 komentarzy: 8019.08.2025, 16:42

@mruw: o 360 stopni czyli byśmy grali to samo?

Marcinafc93 komentarzy: 33882 newsów: 119.08.2025, 16:41

Okienko bez wzmocnienia LW, luzno 8/10, niesmak pozostanie. Liczę jednak jeszcze na wzmocnienie tej pozycji. Eze w Spurs do końca tygodnia już będzie.

mruw komentarzy: 438019.08.2025, 16:40

Okno z Eze 10/10 bez Eze 0/10 transfer Eze odmieniłby tę drużynę o 360 stopni na sto procent pozdrawiam nie zapraszam do dyskusji

Dzulian komentarzy: 350719.08.2025, 16:33

@Czeczenia:

@fabregas1987 napisał: "Jak oceniacie okienko jeśli przyjdzie Eze?"

Spokojnie 8/10, bo jednak Madueke zdecydowanie na nie.

Bez Eze jednak 6.5/10, bo wyłączając Gyo, nie sprowadziliśmy nikogo do pierwszego składu na "już". Nawet moim zdaniem Zubimendi może być tym zawodnikiem który będzie potrzebował czasu by pokazać cały wachlarz umiejętności. Eze też prawdopodobnie nie wjeżdża z buta do pierwszej XI, ale takie wzmocnienie przede wszystkim daje kolejną mnogość opcji w ataku przy zachowaniu odpowiedniej jakości.

Tak zwana chorągiewa xD

Czeczenia komentarzy: 1282919.08.2025, 16:27

Jest duże prawdopodobieństwo, że nie kupimy już nikogo.

Okienko takie luźne 3-4/10.

ksowa90 komentarzy: 178619.08.2025, 16:26

@arsenallord: ze moze być bez Ziny

Garfield_pl komentarzy: 3921519.08.2025, 16:06

@fabregas1987 napisał: "teraz w stylu Arsenalu byłoby sprzedać Nelsona/ Trossrda do CP żeby Tottki mogły dopiac transfer Eze xd"
Jestem za i wjeżdża LS top :)

fabregas1987 komentarzy: 2654319.08.2025, 16:02

@SoulStorm napisał: "BREAKING: Tottenham have reached an agreement in principle with Crystal Palace for Eberechi Eze.

Palace must now find a replacement with Eze waiting and training as normal."

teraz w stylu Arsenalu byłoby sprzedać Nelsona/ Trossrda do CP żeby Tottki mogły dopiac transfer Eze xd

Patriko komentarzy: 615819.08.2025, 15:57

@Artetaballer napisał: "Było troszkę inaczej.. my z Ricem na 6 i Havertzem na 8 wygrywaliśmy praktycznie wszystko w bardzo dobrym stylu. Tylko, że wtedy na ataku hasał Gabriel Jesus, a na LO Zina..."
To pamiętamy to inaczej, prawie wszystko w dobrym stylu to od stycznia do maja 2024 zaczeliśmy wygrywać gdzie przydarzyła się ta jedna porażka z Aston Villa i jedna z Bayernem i chyba Porto, do stycznia z Havertzem na 8 nie było tak kolorowo, chociaż było oczywiście dużo dobrych meczów i ogólnie większość wygrywaliśmy.
@Artetaballer napisał: "następnie brazylijczyk nabawił się kontuzji i zastąpił go Nketiah. Wtedy już gra wyglądała gorzej, więc Arteta postanowił zrezygnować z Anglika na 9 i przesunąć tam Havertza, który spisywał się dobrze."
Jesus wypadł na 5 meczów przypadających na październik i listopad, to nie tak, że go następne kilka miesięcy nie było, później jeszcze raz wypadł na 4 mecze w lutym, to był jego najlepszy sezon w Arsenalu jeżeli chodzi o zdrowie gdzie był do dyspozycji Artety najwięcej a i tak w końcu zrezygnował z niego kosztem Havertza na ataku.
@Artetaballer napisał: "Czy Rice sprawdzał się na 6tce? Bywało różnie.. ja widzę przed oczami jak on dostawał piłkę od obrońców i nie wiedział co z nią zrobić, machał rękoma itp."
Ja widze gole z United i Chelsea i wiele świetnych odbiorów, ale wiadomo, że każdy piłkarz ma też gorsze momenty, nie piszę tego żeby się kłócić, pewnie masz racje, że bywało i tak. @Artetaballer napisał: "Natomiast co do Havertza na 8, to na jego usprawiedliwienie nie miał łatwo zaraz po przyjściu do Arsenalu. Kibice go wyzywali, duże oczekiwania ze względu na cenę itp. Niby nie wyglądał dobrze na 8, ale kiedy on tam grał, był Zina na LO, Rice na 6 i Jesus na 9, to graliśmy najładniejszą piłkę nie przegrywając meczów. Także jest duże prawdopodobieństwo, że z czasem nauczyłby się lepiej poruszać na tej pozycji"
Na stadionie u siebie i na wyjazdach zawsze miał wsparcie kibiców, to idioci w internecie go wyzywali, to samo było z Madueke teraz. Nie wyglądał, to pisałem, i że stąd ta zmiana Rice za niego, Havertz za Jesusa. Jakby było z jego nauką to już się nie dowiemy chyba, ale fakt kilka meczów na 8 też zagrał nieźle, bo nie było przecież tylko źle.

1886gunner1886 komentarzy: 211219.08.2025, 15:57

@Mastec30: u niego widać że problem siedzi w głowie od momentu kontuzji. Był najczęściej faulowanym zawodnikiem, a sędziowie na to pozwalali więc nie ma co się dziwić że chłopak się boi ciągle grać dynamicznie bo zaraz może się wykluczyć na rok

Mastec30 komentarzy: 1000319.08.2025, 15:53

@arsenallord napisał: "Ciekawe co Milan by powiedział na Zina + Kiwior + 50 mln za Leao"

Że o 30 daliśmy za dużo

arsenallord komentarzy: 32171 newsów: 11719.08.2025, 15:47

Ciekawe co Milan by powiedział na Zina + Kiwior + 50 mln za Leao

Dziadyga komentarzy: 1072519.08.2025, 15:44

@kwiatinho napisał: "Kolejna Twoja teoria? Ok"

Znam życie po prostu.A osobiście domagał bym się tak samo i dla (K)aryny zawieszenia minimum kilkumiesięcznego w tej samej sytuacji,bo hipokryta nie jestem.

Mastec30 komentarzy: 1000319.08.2025, 15:39

W sumie ciekawy motyw z Brentford i odejściami ich zawodników. Ponoć z Wissą była taka akcja ze mieli go puścić za określoną kwotę a jak Newcastle tyle dało ostatnio to podnieśli wymagania. Ciekawe że akurat nam Norgaarda puścili w 5 sekund bez żadnego problemu :D

Marzag komentarzy: 44896 newsów: 119.08.2025, 15:39

@cieniak14 napisał: "Raziło też w oczy, że przestawiali go jak młodziaka z u18, gdzie Saka przyzwyczail do tego,ze zazwyczaj twardo stał na nogach, a rywale mieli problem odebrac mu pilke."
Dosłownie chyba raz się tak zdarzyło i piłka dalej była dla Arsenalu bo wylądowała na aucie.

miki9971 komentarzy: 7907 newsów: 219.08.2025, 15:38

@SoulStorm napisał: "BREAKING: Tottenham have reached an agreement in principle with Crystal Palace for Eberechi Eze.

Palace must now find a replacement with Eze waiting and training as normal.

@JacobsBen"


Świetny transfer Tottków.

Marzag komentarzy: 44896 newsów: 119.08.2025, 15:38

@kamo99111 napisał: "A także przetestować różne warianty taktyczne..."
Panie, na sparingach? Gdzie przeciwnicy nie maja ani ochoty atakowac za wszelka cene ani bronic za bardzo? Moim zdaniem to sie z celem mija, chyba ze by sie 2 druzyny umowily na coś takiego, ale moim zdaniem my niczego nie testowalismy, po prostu sobie troche chlopaki pobiegali i pokopali pilke.

cieniak14 komentarzy: 179419.08.2025, 15:32

@Koroniarz: zgadzam się, jednak znajdą tu sie tacy co powiedzą,ze Martinelli powinien zostać, bo w swoim pierwszym sezonie strzelil 10 bramek i liczą,że nagle sie ożywi. A prawda jest tak, że jego gra w postaci bezmyślnych sprintow do lini i wrzutki na ślepo sprawia, że atakujemy tylko Saką. Przeciwnicy podwajają Sake i nagle gra nie idzie.

Mastec30 komentarzy: 1000319.08.2025, 15:30

@coooyg11 napisał: "Najbardziej to mnie zawiódł Saka, fizycznie wyglądał jak kopacz z okręgówki..."

z Saką to jest problem od kwietnia jak wrócił po operacji. Po wakacjach i okresie przygotowawczym już powinien wyglądać dobrze a nie wygląda

cieniak14 komentarzy: 179419.08.2025, 15:28

@coooyg11 napisał: "Najbardziej to mnie zawiódł Saka, fizycznie wyglądał jak kopacz z okręgówki..."

Raziło też w oczy, że przestawiali go jak młodziaka z u18, gdzie Saka przyzwyczail do tego,ze zazwyczaj twardo stał na nogach, a rywale mieli problem odebrac mu pilke.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady