Mancini krytykuje Wengera
24.02.2013, 15:38, Kamil Garczorz 65 komentarzy
Roberto Mancini skrytykował Arsene’a Wengera za jego niechęć do publicznego kwestionowania swoich piłkarzy.
Arsene Wenger zawsze publicznie broni swoich podopiecznych, w przeciwieństwie do Manciniego, który krytykuje swych graczy, gdy są ku temu powody. Włoch wierzy, że krytyka motywuje jego piłkarzy do lepszej gry, czego brakuje na Emirates Stadium.
- Nie jestem Arsenem Wengerem. Różnimy się. Ja chcę wygrywać. Myślę, że każdy gracz powinien być na tyle silny, by wziąć na siebie odpowiedzialność i rozwijać się. Nie rozwiniesz się, gdy menadżer mówi: "Nie przejmuj się, popełniłeś błąd, ale to nie ma znaczenia" – przyznał Mancini.
Włoch sugeruje również, że ciągłość jest kluczem do sukcesu klubu, powołując się na sir Aleksa Fergusona i kwestionując decyzje Chelsea o zwolnieniu Carlo Ancelottiego w 2011 roku.
- Dla mnie Ancelotti jest jednym z najlepszych menadżerów na świecie. Wygrał ligę oraz FA Cup, kiedy Chelsea go zwolniła.
- To trudne dla klubu, kiedy co rok zmienia się menadżer. Ferguson to zupełnie inna sytuacja, ponieważ zaczął pracę w United w innym czasie. Teraz jest on jak siedzenie na stadionie, jak trawa na boisku. Jest częścią klubu.
Mówiąc o swojej roli, 48-letni Mancini wyraził chęć kontynuowania pracy w Premier League, mówiąc, że "każdy menadżer chce tu być".
- Chcę kontynuować moją pracę. Zawsze chciałem pracować w Anglii, gdzie dobrze się czuję. We Włoszech prasa jest inna, ponieważ wszyscy dziennikarze myślą, że każdy z nich jest menadżerem, zresztą nie tylko oni. We Włoszech jest 55 milionów menedżerów, a w tu jest inaczej. Anglia to miejsce, w którym każdy menedżer co tydzień chce występować przed 40 lub 50 tysiącami ludźmi. To jest piękne - zakończył.
źrodło: goal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Balotelli wyleciał? Mancini go zatrzymywał rękami i nogami. A to, że odchodzą od nas zawodnicy to wina zarządu.
Niech ten Mancini zajmie sie swoimi sprawami : )
Jeżeli forma sięga minimum to i nawet krytyka nie pomoże.
Trener powinien mieć cechę dominującą..
Ma rację no, bo kurde Wenger taki jest, że nie będzie się z nikim kłucił i nie da nikomu podwyżki za to, że trzyma formę i dąży do wygranej..
Wenger poprostu powie "Jak chcesz odejść, to odejdź, ja Ci podwyżki nie dam."
Nie wszyscy tak jak on muszą bluzgać piłakzrzy!
Jeśli Mancini głasze grajków, to co powiedzieć
o Wengerze? Jaki autorytet ma trener, któremu
w ciągu 7 lat odeszło 5 kapitanów?
Nie ma lepszego dowodu, że piłkarze nie wierzą w jego wizję. Przy okazji - Ade i Balotelli
wylecieli z klubu.
Dobrze, że przywołałeś nazwisko
Fergusona, bo to jest trener z autorytem
- pochwali i krytykuje wtedy, kiedy trzeba,
a zawodnicy warują przy nim tak długo,
jak tego chce.
Ma racje powtarzam to od roku że koniec Wengera nadchodzi!!! Jestem kibicem Arsenalu ale zgadzam się z Manchinim w 100%!!!
Jaki brukowiec napisał? To Ty nie masz oczów? Ferguson za takie numery jak oni wyprawiali wpieprzyłby ich na zbity pysk. Głaszcze to Mancini swoich grajków. Najpierw naparzali się Kolo Toure z Adebayorem, później Richards z Balotellim. W końcu doszło do tego, że Mario skoczył do gardła Manciniemu. Nie no, zajebisty autorytet.
No i ma racje, co się spinacie.
Głaskanie Vermaelena tak się kończy jak widac - jedno z najsłabszych ogniw jak Giroud, Gervinho, Diaby czy Ramsey. To nie są totalnie źli piłkarze, ale średniaki bez aspiracji. Pytam sie gdzie jest Rosa?
LeBob, mędzisz trzy po trzy. Skąd wiesz,
że nie ma autorytetu? Bo jakiś brukowiec
napisał? Tevez został na długo odsunięty
ze składu, podobnie jak Balotelli, ale też
z obu potrafił wyciągnąć to, co najlepsze.
Trener, który nie panuje nad drużyną nie
zdobywa mistrzostwa Anglii.
LeBoB - fakt, co nie zmienia prawdy, jaką powiedział, Wenger głaszcze piłkarzy, prawdopodobnie.
Odezwał się. Zero autorytetu u swoich piłkarzy. Tevez i Balotelli robili co im się podobało, a on im w dupę właził. Nie potrafi zdyscyplinować swoich zawodników. W szatni city panuje anarchia.
Jak dla mnie te słowa są prawdą.
- Nie jestem Arsenem Wengerem. Różnimy się. Ja chcę wygrywać. Myślę, że każdy gracz powinien być na tyle silny, by wziąć na siebie odpowiedzialność i rozwijać się. Nie rozwiniesz się, gdy menadżer mówi: "Nie przejmuj się, popełniłeś błąd, ale to nie ma znaczenia"
To, że Wenger publicznie nie krytykuje swojego piłkarza nie znaczy, że nie robi tego patrząc mu prosto w twarz. To lepiej, gdy piłkarz dowiaduje się tego bezpośrednio od trenera niż miałby to usłyszeć na konferencji prasowej.
Z takimi wydatkami na pilkarzy i ich pensje, z takimi mozliwosciami finansowymi i swoimi kompromitacjami w LM, powinien siedziec cicho ma tupet i fure szczescia, bo tytul wygral rzutem na tasme...
gówno go to obchodzi, jak chce grać twardego trenera ,którym nie jest, to niech udaje dalej, wara od bossa, to że źle robi boss broniąc ciągle zawodników to każdy wie ale niech byle trener sie nie wypowiada na ten temat
Synek chcę uczyć ojca jak się dzieci robi? Niech się Mancini nie ośmiesza i nie poucza Wengera ;)
Co go to obchodzi? Niech się sobą zajmie ;)
Ma racje bo Weneger nie ma jaj zreszta jak cala druzyna.Nie potrafi zmotywowac druzyny i nie protrafi ich zjechac tylko glaszcze po glowach.
Ma rację też tego nie lubię u Wengera ale każdy ma swój pomysł na to jak motywować zawodników. CIekawe tylko czy w szatni też jest taki miły czy potrafi ich opieprzyć ?
Co do Chelsea to fakt zwolnienie Ancelottiego było wielkim błędem ale czy nie większym było zwolnienie Di Matteo ? Chelsea dawała rade i liczyła się w walce o trofea a teraz z Benkiem całkiem się pogubili ;/
Dziwi mnie że tak słaby trener jakim jest Mancini tak długo utrzymuje się na stołku w City ? Przecież jest wielu lepszych którzy z taką kasą i z możliwością ściągnięcia 99,9 % piłkarzy do City wygrywaliby wszystko.
Wenger przy mediach broni zawodników, ale to nie znaczy, że w szatni mówi "była jakość, nie było szczęścia, trudno". Po jego braku zadowolenia na twarzy podczas większości meczów trudno wnioskować, że w szatni nie umie zawodników zj**ać.
@gruszon18: Mourinho jest na pewno lepszym trenerem od Manciniego w końcu zdobył LM z Porto, owszem to jest jeden z najlepszych portugalskich klubów, ale nie wydają tyle kasy co ManCini. ;P
cholera....mamy kreta w klubie....Mancini wie wszystko :-)
Skąd on wie że Wenger po meczu nie wchodzi do szatni i nie mówi: ty, ty i ty zagraliście słabo, zawiodłem się na was. Nikt poza Wengerem i jego zawodnikami nie wie jak wygląda szatnia Arsenalu po przegranym meczu. Gdy zatonie statek to kapitan może się wydzierać na pojedynczych żeglarzy, ale winę za katastrofę musi wziąć na siebie. Tak właśnie robi Wenger, a Mancini to buc który wydaje tylko kasę i nie potrafi zrobić drużyny z bardzo dobrych piłkarzy.
racja... chociaż niech Wilshere będzie kapitanem bo jako jedyna ma ,,jaja"
Mancini to idiota z takim składem on powinien wszystko wygrywać + taki budżet abduli a co do ancelottiego to tak jak właścicielem klubu jest idiota w tym przypadku Roman co do wengera to mógłby się zmienić i posłuchać koment innych trenerów moze mu to wyjdzie na dobre
Możliwe, że Boss jest trochę zbyt łagodny dla piłkarzy, ale to Verma powinien też się wziąć za to...w końcu kapitan...
Sorry za komentarz ;p Myslalem ze to glowny news hehe
Jesli sie nie myle to Bradford nawet nie oddalo strzalu na bramke ;p
Mario to debil i nic nie poradzisz. Takie ciacianie piłkarzy przez Wengera niesie za sobą gorsze skutki .
A później wynikają z tego bójki na treningach itp
Mancini mądry bo przyssany do szejkowskiego cycka i wysysa petrodolary na swoje gwiazdeczki..pff polotu nie ma do AW i długo długo nie osiągnie tyle co Boss.Jedynie zgodze sie ze czasami krytyka jest potrzebna bo działa na piłkarza mobilizująco.
Trzeba przyznac, ze cos w tym jest
sz_darek Chyba obiadu nie jadłeś skoro takie myśli idiotyczne Ci po głowie chodzą. Mancini nigdy by nie potrafił poprowadzić klubu tak jak Wenger.. To Samo Mourinho.. Gdyby nie grube miliony obaj by nic nie mogli osiagnąć..
Natomiast Wengera kochają piłkarze i (częściowo) kibice. Poczekamy az mancini wygra lige 3 razy, 4fa cup i dojdzie z drużyną do finału LM bo jak na razie Wenger nawet w najsłabszym sezonie w Lidze Mistrzów wygrywa więcej spotkań niż City w calej swojej historii. I zgodzę się z przedmówcami, jakby Wenger miał tyle hajsu i takich piłkarzy do dyspozycji to nic by go nie zatrzymało.
Ma racje z tym , że czasem zawodników trzeba skrytykować , a nie wiecznie bronic i usprawiedliwiać jak robi to Papcio.
Jakby Mancini prowadził Arsenal to bilibyśmy się o top 10, a nie top 4
on wogóle śmie sie odzywać???? Kim on wogóle jest??? Mając takich piłkarzy i takich bagatych szejków on powinien gromić, a on nie potrafi porządnego składu wystawić i poustawiać ich odpowiednio na boisku, a śmie kogokolwiek krytykować
Ciekawe co by zrobił Mancini mając przeznaczonych tyle pieniędzy na transfery co Boss. By chwalił zawodników a nie ich opierniczał, żeby tylko zostali
niestety ale jest duzo lepszy niz papcio i mowi prawde
niech pokrytykuje sobie Nasriego a od papcia sie od odczepi
Siedzi chwilę w PL a już wielki znawca. Ciekawe czy krytykowałby piłkarzy jakby nie mógł sobie kupować następnych.
afcforever
Nie pamiętam xd Nie czepiaj się ;D To było dawno i nie prawda
Ciekawe co byś pokazał w klubie bez kasy... WIELKIE NIC !
Ciekawe co byś pokazał w klubie bez kasy... WIELKIE NIC !
niech sie zajmie swoim Manchesterem ..
Tak, przecież Mancini wie jak załatwiać takie sprawy. Szczególnie jego saga z Tevezem czy Balotellim wybitnie pokazuje, że zna się na rozwiązywaniu sporów. Na trenerce też się zna jak nikt inny. 100 mln czy 200 mln. Co za różnica. Zawsze przecież można odpaść z LM.
Niech wytrzyma choć 4-5 lat w PL, to będzie miał prawo do krytykowani innych.
Co racja to racja. Wenger jest za dobry dla piłkarzy i są tego efekty.
tu się można z nim zgodzić