Martinelli i Trossard bohaterami Arsenalu w Bilbao
16.09.2025, 21:23, Trempa
3494 komentarzy
Arsenal rozpoczął swoją przygodę z Ligą Mistrzów 2025/26 od trudnego, ale zasłużonego zwycięstwa 2:0 nad Athletic Club na San Mames. Bohaterami wieczoru zostali Gabriel Martinelli i Leandro Trossard, którzy wpisali się na listę strzelców, będąc zmiennikami w tym spotkaniu.
Mikel Arteta zdecydował się na jedną zmianę w składzie w porównaniu do meczu z Nottingham Forest. Declan Rice zastąpił Martina Odegaarda, który nie mógł zagrać z powodu nawrotu kontuzji barku.
PIERWSZA POŁOWA
Spotkanie rozpoczęło się spokojnie, z Arsenalem kontrolującym piłkę, podczas gdy gospodarze skupiali się na defensywie. Gospodarze jednak, przy trybunach pełnych pełni energii, szybko przechodzili do ataku, gdy tylko nadarzała się okazja.
Już przed dziesiątą minutą Declan Rice zobaczył żółtą kartkę za próbę zablokowania strzału na skraju pola karnego. Choć rzut wolny nie przyniósł efektu, Athletic zaczynał coraz bardziej naciskać, zmuszając Arsenal do defensywy.
Podopieczni Artety mieli trudności z kreowaniem sytuacji, ale nagle stworzyli najlepszą okazję meczu. Jurrien Timber świetnie odebrał piłkę Iñakiemu Williamsowi przy chorągiewce rożnej, co pozwoliło Noniemu Madueke poszukać Eberechiego Eze w środku pola karnego. Niestety, jego próba oddania strzału została w ostatniej chwili zablokowana przez Andoniego Gorosabela.
Ta akcja obudziła Arsenal i Viktora Gyokeresa, który w przeciągu kilku minut miał dwie okazje do zdobycia bramki. Groźniejszy z jego strzałów, głową, nieznacznie minął bramkę po bardzo dobrym dośrodkowaniu od Timbera.
W momencie gdy Timber przebywał poza boiskiem, gospodarze grając w przewadze mieli szansę, gdy Alex Berenguer uciekł Martinowi Zubimendiemu, ale jego niecelny strzał przeszedł obok bramki Davida Rayi.
DRUGA POŁOWA
Druga połowa rozpoczęła się od wielu fauli i kilku przerw w grze. Z biegiem czasu Madueke zaczął odgrywać coraz większą rolę, choć brakowało mu precyzji w ostatnich podaniach.
Athletic nie ustępował i utrudniał życie Kanonierom, których gra nie była płynna. Podania często były niedokładne, a odległości między zawodnikami nie zawsze były właściwe.
Na 25 minut przed końcem Arteta zdecydował się na zmianę – Leandro Trossard wszedł za zmęczonego Gyokeresa. Chwilę później na boisku pojawił się Gabriel Martinelli, który już po 36 sekundach zdobył bramkę po świetnej współpracy z Trossardem. - Brazylijczyk wyprowadził gości na prowadzenie, wbiegając w wolną przestrzeń po inteligentnym podaniu Belga i precyzyjnie pokonując Unai Simona.
Po tej bramce Athletic próbował wyrównać, ale brakowało im wcześniejszej intensywności. Arsenal spokojnie kontrolował sytuację i przypieczętował zwycięstwo drugim golem.
Martinelli ponownie odegrał kluczową rolę, mijając obrońcę i podając do Trossarda, który w tłoku pola karnego zachował zimną krew. Jego strzał odbił się od Daniego Viviana i wpadł do siatki.
Pierwszy mecz fazy grupowej, trzy punkty na trudnym terenie, zmiany Artety przyniosły oczekiwany efekt - czego chcieć więcej. Teraz czas na niedzielne starcie z Manchesterem City.
źrodło: arseblog.news
23.10.2025, 20:16 2 komentarzy
22.10.2025, 08:14 537 komentarzy
21.10.2025, 20:00 4 komentarzy
20.10.2025, 22:21 7 komentarzy
20.10.2025, 19:40 952 komentarzy
18.10.2025, 21:05 1017 komentarzy
18.10.2025, 17:27 1 komentarzy
17.10.2025, 18:49 15 komentarzy
17.10.2025, 18:29 752 komentarzy
16.10.2025, 21:19 6 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 6 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Marcel90: no czyli podobnie jak Havertz xD ale Havertz nie ma nawet techniki strzału ;)
@enrique napisał: "Nie no serio, czasem milczenie jest złotem. Trzeba było nie wychodzić ultra defensywnie bez planu B, to może nie byłby teraz tak rozczarowany."
On jest rozczarowany,bo nie było 1-0 po kornerze.
@Marzag:
Boże jakim jestem cpunem Artety. Ja nie znam życia. To gdzie jesteś Ty naiwny niemowlaku.
@Marzag napisał: "Z gry wyglądał nieźle, był przydatny, ale nie strzelał goli a to było sezon po tym jak Van Persie strzelił 30 goli więc wymagania były wysokie."
Giroud w najgorszym sezonie strzelił u nas 12 goli w Premier League w 29 meczach. On po prostu miał mnóstwo sytuacji i dużo marnował setek.. za to pół sytuacji jakoś kierował piłkę do bramki.
Także on wcale tak mało goli nie strzelał
@Marzag: no za cholerę nie wyglądał z gry nieźle dużo lepiej wyglądał Podolski ;) @Artetaballer: a bo ja Ci teraz pamiętam też już juniorem nie był 24/25 tak obstawiam
Mając taki potęcjał ofensywny my u siebie wychodzimy się głównie bronić,bestia nie dostaje piłek, murarka środka pola wyczuwam kolejny sezon bez pucharów.
@ArsenalChampion:
Dalej nie wiem do czego Ty zmierzasz. To w końcu transfer Gyokeresa to sygnał Artety dla kibiców, że od teraz gramy tylko defensywny futbol i na nic innego nie możemy liczyć? Czy ktoś przystawił zarządowi pistolet do głowy i kazał kupić Szweda? Czy to wina użytkowników kanonierzy.com, że Viktor tutaj trafił? Że niby Merino to piłkarz, który ma ukryć mankamenty Szweda? A jak zdrowy jest Odegaard to już wzrost Gyokeresa nie jest problemem? A co z poprzednim sezonem? Jakie mankamenty Havertza Hiszpan miał ukryć? W końcu w poprzednim sezonie też taki zestaw widywaliśmy. Tyle pytań i żadnych odpowiedzi.
@Fabri4 napisał: "Arteta to taktyczny kretyn i przy jego założeniach Gyo będzie totalnym niewypałem mimo że chłop nie bedzie miał w tym 20% winy"
Tego tejka bym nie pchał. Oczywiście że Arteta nie pomaga ale to też nie może być tak że jesteś piłkarzem tylko i wyłącznie zależnym od innych i sam nic nie zrobisz. Taktyka to jedno ale sam Gyokeres musi robić więcej i jak sobie nie poradzi u nas to jego wina też w tym będzie
Może warto trochę ochłonąć szanowni userowie :D
To dopiero 5 mecz sezonu, gramy kilkoma nowymi zawodnikami których trzeba wkomponować do składu, bez naszego jedynego póki co kreatywnego ŚPO i kapitana, w dodatku kolejny z rywalem z top 5. Owszem, oczy krwawią od grania na trzy 6 można powiedzieć, ale tak naprawdę w żadnym z tych meczów my nie graliśmy gorzej od przeciwnika, zaważyły niuanse z Live, United i dzisiaj. Z mniejszymi rywalami (z którymi jak już się przekonaliśmy dobitnie ostatnimi sezony) gramy pewnie. Ja liczę że w końcu to kliknie i będziemy znów grać pięknie dla oczu. Nie można jednak liczyć na grę co mecz z topem na hurra 5:1 z City, bo żaden klub tak nie gra w takich meczach. To najczęściej właśnie są takie taktyczne szachy i gra błędów.
@alexis1908 napisał: "@ArsenalChampion: dziwne Auba był jednowymiarowy i nawet króla strzelców zdobył ;)"
Ale Auba mial cos wiecej niz tylko technike strzalu :) Viktor pilki nie potrafi dobrze przyjac nawet
@Garfield_pl: masz rację, pójdę od razu do okulisty gdy w grudniu nie będę nas widział w TOP3.
@Er4s napisał: "Ale ja wielbię i kocham Giroud. Byłem fanem jego transferu a takim jak Ty pewnie zamknął japke po sezonie czy dwóch jak znam życie."
No to widocznie bardzo nie znasz życia. Co mnie nie dziwi zresztą. @Er4s napisał: "Pisze Ci tylko żebyś nie suszył majątek ze Giroud od pierwszego spotkania był podwajaną bestią przed którą klękali wszyscy trenerzy PL bo prawda jest taka że ten transfer był na początku wyśmiewany. Krótki masz lont żeby to pamiętać czy co?"
Ty chyba nie tylko pijany ale i coś wciągane było, Giroud nie był wyśmiewany przez trenerów, to był piłkarz za 12milionów funtów co nigdy w pojedynkę nie miał zastępować van Persiego. Ludzie byli zawiedzeni po okienku bo przyszedł noname z francji a odszedł van persie. Ludzie mu wyliczali mecze bez bramek i narzekali że to nie van persie, ale to nie zmienia tego że był bardzo przydatnym zawodnikiem na boisku nawet gdy nie strzelał.
@Garfield_pl napisał: "Trzeba będzie do okulisty za chwilę;)"
W życiu nie gra lepiej niż Partey. Jeżeli ktoś tak myśli to faktycznie zgadzam się - okulista potrzebny na już.
@alexis1908: Vardy nawet wygrał ligę. :D:D:D
Od sezonu 22/23 każdy kolejny sezon jest regresem. Obecnie doszliśmy do sytuacji gdzie głównym zagrożeniem z naszej strony są rzuty rożne, a pomysłem na grę są wrzuty z autu w pole karne. Możemy mieć nadzieję, ale z takim zamysłem taktycznym nie da się wygrać mistrzostwa w Anglii.
Szkoda tego meczu bo moglismy go wygrac gdyby Arczi chcial go od poczatku wygrac i przycisnac . Roznica miedzy Live a nami jest taka ze na Anfield nie wazne kto gra to od razu przyciskaja i chca wygrac a my od starty 3 dm w pomocy i niech sie dzieje . Minimalizm , z nim nigdy nie wygramy tytuu
Najlepsze jest to, że Gabi wygląda w tym sezonie lepiej niż Gyo który miał zostać zbawcą w ataku. Można go bronić zmianą ligi itp. ale chłop nie ma 20 lat, przecież nie da się zapomnieć jak się odnajdywać w polu karnym, ale na jego obrone jest to, że Arteta to taktyczny kretyn i przy jego założeniach Gyo będzie totalnym niewypałem mimo że chłop nie bedzie miał w tym 20% winy
Dajcie spokój Ogórkeresowi, i mówię to jako jego naczelny hejter. Ilu z was założyło się z Vitoldem? A teraz gadacie. Gość ma te same braki co Haaland, ale jest za słaby, żeby je zatuszować jakąś wybitną grą z kontry. Natomiast zapłaciliśmy za niego normalne pieniądze, a nie jak za jakiegoś zbawcę.
Będzie w rotacji z Havertzem na różnych przeciwników i zmęczonych rywali. I tam styknie. Prędzej zawiedzie jeśli zrzucicie na niego ciężar odpowiedzialności całej naszej ofensywy, a ani kwota za niego, ani jego pensja nawet nie porównują się do tygodniówki Hochlanda.
@alexis1908 napisał: "ale tu nikt nie mówi że Giroud jest słaby fizycznie ale na początku w Arsenalu wyglądał słabo bardzo słabo on 1 bramkę strzelił w okolicach 10 kolejki i z gry też nie przekonywał ."
A ile miał lat Giroud kiedy trafił do Arsenalu?
@Garfield_pl napisał: "Arteta: “I’m very disappointed with the result.”"
Nie no serio, czasem milczenie jest złotem. Trzeba było nie wychodzić ultra defensywnie bez planu B, to może nie byłby teraz tak rozczarowany.
@damianARSENAL napisał: "wszyscy twierdzą, że Zubi podniósł nasz poziom w środku pola. Ja za cholerę nie widzę progresu w środku pola."
Trzeba będzie do okulisty za chwilę;)
@Er4s napisał: "Ja wiem odklejony zrywie jaki był Giroud ale pisze Ci jaką miał opinię na etapie na którym jest dziś Gyokeres. Zaden zespół nie uznawał go za żadne nazwisko i nikt go nie podwajał oszołomie.
Widze że chętnie byś przelał nieudolność i fatalne decyzje po raz kolejny big coacha na nielubianego napastnika ale to chyba tylko łykną mośki i króciaki byku"
Oj, widze że srogo dziś pite było, bo takie brednie piszesz że ciężko się to czyta. Oczywiście możesz uznać Van Dijka za nikogo kto by miał jakieś pojęcie o bronieniu, ale niektórzy go uważają za całkiem niezłego obrońcę. A to że Giroud był podwajany to po prostu fakt. @alexis1908 napisał: "ale tu nikt nie mówi że Giroud jest słaby fizycznie ale na początku w Arsenalu wyglądał słabo bardzo słabo on 1 bramkę strzelił w okolicach 10 kolejki i z gry też nie przekonywał ."
Z gry wyglądał nieźle, był przydatny, ale nie strzelał goli a to było sezon po tym jak Van Persie strzelił 30 goli więc wymagania były wysokie.
@ArsenalChampion: dziwne Auba był jednowymiarowy i nawet króla strzelców zdobył ;)
@Garfield_pl:
XD
@Garfield_pl napisał: "Arteta: “I’m very disappointed with the result.”"
xDDDD
@Marzag napisał: "Gyokeres nie wygra żadnego pojedynku szybkościowo siłowego jeśli to zawodnicy z głębi pola będą mu dawać sygnał podaniem do biegu.
Po to gra Merino żeby Gyokeres mógł zaczynać bieg z głębi pola, a nawet jakby nie grał to przecież nie musi grać na styku spalonego bo po pierwsze nie poradzi sobie z żadnym obrońcą w pojedynku siłowym a po drugie jeśli źle przyjmie to każdy obrońca go dogoni i mu zabierze piłkę. A on dużo częściej źle przyjmuje niż dobrze niestety."
No pisałem o tym, że fajnie jakby obserwował Hallanda i nauczył się wbiegać w pole karne z głębi. On rozpędzony jak dobrze przyjmie piłkę, to daje sobie radę... gorzej jak stoi zaraz obok obrońcy i obydwoje zrywają się do prostopadłej piłki. Wtedy już brakuje mu dynamiki, siły i szybkości
Tysiąc razy było powtarzane, że Gyokeress nigdy nie grał w taki sposób jak Arsenal.. to były tylko słowa krytyki, że Gyo to napastnik kompletny na TERAZ, a Sesko jest 9tką na przyszłość..
A w rzeczywistości to Gyokeress w United robiłby świetne liczby, tak samo jak Sesko w Arsenalu. Obaj trafili do miejsc gdzie nie pasują i muszą się nauczyć nowego stylu gry
@Marzag:
Ale ja wielbię i kocham Giroud. Byłem fanem jego transferu a takim jak Ty pewnie zamknął japke po sezonie czy dwóch jak znam życie.
Pisze Ci tylko żebyś nie suszył majątek ze Giroud od pierwszego spotkania był podwajaną bestią przed którą klękali wszyscy trenerzy PL bo prawda jest taka że ten transfer był na początku wyśmiewany. Krótki masz lont żeby to pamiętać czy co?
@arsenallord napisał: "Najlepsze jest to, że Saka w 15 sekund po wejściu na boisko robi więcej niż Madueke przez ostatnie 2.5 meczu. Totalnie inne poziomy"
Bo Saka w topowej formie to jest world class, a w średniej bardzo dobry zawodnik. Tyle że jak długo to on ma ciągnąć ten zespół, strzelać i asystować, ratować, robić różnicę? To tylko jeden chłopak. Gdybyśmy mieli jego kopię po lewej stronie, to bylibyśmy chyba nie do zatrzymania, ale jej nie mamy.
Swoją drogą wyśmiewany tutaj Ekitike najlepiej jak dotąd się wprowadził do PL. Lubię właśnie taki styl napastnika. Dobry przy bramce ale nie statyczny. Pociągnie pressing, cofnie się niżej po piłkę, uruchomi skrzydłowych. Do tego warunki fizyczne. Zobaczymy jak wytrzyma granie z Isakiem bo pewnie będzie miał gorzej o minuty ale potencjał tu jest duży. Tego typu napastnika bym chciał u nas
Arteta: “I’m very disappointed with the result.”
Pep Guardiola: “They [Arsenal] are a team that have fought for the last two Premier League’s to win it. They arrived in the semi-finals of the Champions League. It’s not just Man City that invests money - They did it as well. So tough. We were there.”
@damianARSENAL napisał: "wszyscy twierdzą, że Zubi podniósł nasz poziom w środku pola. Ja za cholerę nie widzę progresu w środku pola."
Pewnie się nie znamy z ale dla mnie TP5 był lepszy
@Marzag: ale tu nikt nie mówi że Giroud jest słaby fizycznie ale na początku w Arsenalu wyglądał słabo bardzo słabo on 1 bramkę strzelił w okolicach 10 kolejki i z gry też nie przekonywał .
@arsenallord: wszyscy twierdzą, że Zubi podniósł nasz poziom w środku pola. Ja za cholerę nie widzę progresu w środku pola.
Najlepsze jest to, że Saka w 15 sekund po wejściu na boisko robi więcej niż Madueke przez ostatnie 2.5 meczu. Totalnie inne poziomy
@Marzag:
Ja wiem odklejony zrywie jaki był Giroud ale pisze Ci jaką miał opinię na etapie na którym jest dziś Gyokeres. Zaden zespół nie uznawał go za żadne nazwisko i nikt go nie podwajał oszołomie.
Widze że chętnie byś przelał nieudolność i fatalne decyzje po raz kolejny big coacha na nielubianego napastnika ale to chyba tylko łykną mośki i króciaki byku
@Rynkos7 napisał: "Napastnik, który strzelił ponad 50 bramek w poprzednim sezonie dla zespołu, który raczej ce****ę się ofensywnym stylem gry to piłkarz, który ma "ograniczać" naszą ofensywną grę? Hę?"
Sporting nie był nastawiony na super ofensywny grę. To był mimo wszystko często pragmatyzm jeśli chodzi o taktykę. Pozatym na inne warianty ofensywny pozwolisz sobie w Portugalii a na inne w premier league, jedno wymiarowi napastnicy w Anglii przepadną. Więc argument że strzelił 50 goli w Portugalii, nie przemawia
@Marzag napisał: "U nas napastnik nie musi strzelać goli, mamy innych zawodników którzy to potrafią,"
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Te słowa są tak absurdalne, że nawet nie wiem co mam napisać.
W takim razie w ogóle nowy napastnik był niepotrzebny. Już mamy takiego TYTANICZNEGO co robi wszystko, tylko nie strzela bramek. Inni zawodnicy też wielkie tuzy strzelnicy, żaden nie przebił bariery 10 bramek w PL przy wsparciu tego TYTANA i zawsze liczyliśmy/liczymy na stałe fragmenty gry.
Problem Arsenalu cały czas leży w KREACJI, w grze w środkowej części boiska. Tak było w zeszłym sezonie i tak jest teraz. Statystyki na poziomie bodaj 6-7 miejsca w lidze, gdyby nie magiczne stałe fragmenty to bylibyśmy w pupie. Ten zespół, szczególnie w takim zestawieniu, jak serwuje nam Arteta aktualnie jest turbo schematyczny i przewidywalny. To jest problem. W tym miejscu.
Ale z przyjemnością będę śledził poczynania Gyokeresa, jak w trakcie tego sezonu będzie zamykał usta, a Sesko będzie robił 00700880 xD
Gyokeres jak gra każdy widzi, ale weźcie pod uwagę, że jedyną alternartywą dla niego był jeszcze gorszy Sesko. Szkoda, że na Ekitike i Joao Pedro nikt od nas nawet nie spojrzał.
Wszyscy smiali sie, ze Havertz moze sobie strzelac co najwyzej z jakims Leeds czy Burnley a Gyokeres to bestia i brakujacy element na mecze z topem xD dokladnie odwrotnie to w tym momencie wyglada, Gyo moze sobie grac na slabsze druzyny ale w meczach z topem to smialo mozna dac mu ksywke Ghost
@TrueGunner napisał: "Może i na ogórków będzie dobry do punktowania ale w dużych meczach z topowymi obrońcami będzie mu ciężko."
Zdaję sobie z tego sprawę. Jemu będzie ciężko nawet z solidnymi ekipami środka tabeli. Obecna taktyka nie jest pod niego, każdy to widzi. Kupiliśmy tylu zawodników, a nadal jesteśmy tak samo apatyczni i przewidywalni jak sezon czy dwa temu. To raczej nie wina zawodników.
@Eras:
https://www.youtube.com/watch?v=cKaFx2tU4FQ
obejrzyj sobie i zobaczysz jak dobrym fizycznie Giroud jest zawodnikiem.
@Er4s napisał: "Gyokeres był jednym z najgorętszych nazwisk na liście wszystkich topowych europejskich klubów."
Tak szczerze to poza United to kto go jeszcze chciał ? Jakoś nie miałem wrażenia wielkiej walki o niego. Wybrał Arsenal bo też Arsenal był zdecydowanie najlepszą ekipą która go chciała. Każdy inny klub to był poziom niżej
Ale tak szczerze tęsknię za Parteyem. Osłabły nasz środek pola
@ArsenalChampion:
Tak tu sie zgadza, obecnie to z przodu nie dziala. Dlatego chcialbym zeby Havertz wrocil, bo w tym systemie MA on radzil sobie lepiej.
Na ten moment tak jak napisalem do @Marzag:
Gyo na LS i Eze za Merino, a Merino na przodzie. Grajac dalej w ten sposob jestesmy praktycznie wykastrowani na przodzie, bo Gyo nicholery nie pasuje do systemu jaki gramy.
A najwiekszym problemem jest kontuzja Kaia.
@Artu napisał: "Na jakiś czas Martinelli zamknàł buzie krytykom. Brawo Gabi"
Po prostu rola takiego Jokera jest dla niego odpowiednia, takie ostatnie 20-30 min to maks dla niego. Nie ma co się podniecać.
@Er4s napisał: "XD ale Ty jesteś oderwany.
Z Girouda śmiano się że to najsłabszy napastnik w historii Arsenalu a Gyokeres był jednym z najgorętszych nazwisk na liście wszystkich topowych europejskich klubów. Ile wycpales towaru zanim napisałeś o tym podwójnym kryciu Żura? :D"
Obejrzyj sobie jakieś klipy z Giroudem chłopku, bo widocznie nie pamiętasz jego gry i próbujesz mędrkować. Giroud był fizyczną bestią, w pojedynku 1 v 1 nie było zawodnika który by sobie z nim fizycznie poradził. Nie bez powodu Van Dijk mówił, że to był napastnik na którego grało mu się najtrudniej z powodu jego siły.
Z Arteta nie osiągniemy sukcesów. Ten mecz i wcześniejsze pokazały jak będzie wyglądał ten sezon. Betoniarnia do kwadratu. Wyjść na City przetrzebione kontuzjami trójka Rice, Zubi, Merino mając na ławce Eze to jest kryminał. Ten sezon to czas rozliczeń dla Artety. Skończyło się głaskanie po główce i wieczne wymówki.
Z takim stylem którego nie zmieni manager,bo jest uparty to nic nie wygramy,wygramy pojedyncze mecze,np 5 z rzędu,ale ciągle będzie czegoś brakować..
@enrique: przy takim sposobie grania, Gyokeres będzie wyglądał jak wygląda i żadna aklimatyzacji i zgranie tego nie zmieni. Dlatego jesteśmy w dupie bo mieliśmy mieć super 9 która rozwiąże nasze problemy a mamy gościa który jest na razie jak dziecko we mgle.
Może i na ogórków będzie dobry do punktowania ale w dużych meczach z topowymi obrońcami będzie mu ciężko.