Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City

Martinelli ratuje Arsenal w starciu z Manchesterem City 22.09.2025, 12:04, Patryk Bielski 461 komentarzy

Emirates Stadium było świadkiem prawdziwego piłkarskiego thrillera, gdy Arsenal w ostatnich sekundach wyrwał remis z rąk Manchesteru City. Choć nie wszystko wyglądało idealnie, emocji nie brakowało, a lob Gabriela Martinellego w doliczonym czasie gry dał drużynie Mikela Artety punkt, który był zarówno zasłużony, jak i niezwykle potrzebny.

City uderza na początku

Arsenal rozpoczął mecz z animuszem, ale to City zadało pierwszy cios. Już w dziewiątej minucie Tijjani Reijnders przebiegł przez środek pola i podał do Erlinga Haalanda, który bezbłędnie wykończył akcję. Kanonierzy musieli gonić wynik.

Przez resztę pierwszej połowy oglądaliśmy znany scenariusz: Arsenal przy piłce, City w zwartej defensywie, a Pep Guardiola krzyczący z linii bocznej. Mimo starań, Arsenal nie potrafił przebić się przez mur obronny rywali.

Zmiany Artety ożywiają grę

W przerwie Arteta postanowił zaryzykować. Na boisko weszli Bukayo Saka i Eberechi Eze, co natychmiast przyniosło efekty. Arsenal zaczął grać szybciej, szerzej i zmusił Gianluigiego Donnarummę do kilku interwencji.

Czas jednak uciekał, a City broniło się coraz głębiej. Mimo przewagi w posiadaniu piłki, wydawało się, że Arsenalowi zabraknie czasu na wyrównanie.

Chwila Martinellego

Wtedy nadeszła 93. minuta. Eze podniósł głowę i posłał piękne podanie nad obroną. Martinelli, pełen energii po wejściu z ławki, błyskawicznie znalazł się przy piłce. Jedno dotknięcie, delikatny lob nad Donnarummą – i stadion eksplodował z radości.

To była bramka, która sprawiła, że zapomniano o frustracjach wcześniejszych 90 minut. Moment czystej piłkarskiej jakości, dokładnie wtedy, gdy Arsenal najbardziej tego potrzebował.

Wnioski po meczu

Arsenal pokazał, że ma mentalność zwycięzców. Strata gola na początku mogła ich załamać, ale zmiany Artety odmieniły obraz gry. Martinelli i Eze udowodnili, jak ważna jest głębia składu. Mimo to Arsenal będzie rozczarowany brakiem skuteczności aż do doliczonego czasu gry.

Manchester City rzadko oddaje piłkę rywalom na tak długo, ale tym razem byli nastawieni na defensywę. Przez 92 minuty plan działał perfekcyjnie, aż jeden błąd zniweczył cały wysiłek. Guardiola może być zadowolony z postawy obrony, ale poza golem Haalanda City nie pokazało wiele.

Ostateczne refleksje

To nie było widowisko pełne płynnych akcji, jakiego wielu się spodziewało, ale przypomnienie, że w takich starciach decydują najmniejsze detale. Wyrównanie Arsenalu podtrzymuje ich nadzieje na tytuł; City opuszcza Londyn z poczuciem straconej szansy na zwycięstwo.

Gabriel MartinelliManchester CityRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: shewore.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
alexis1908 komentarzy: 624223.09.2025, 10:03

@thegunner4life: Ale bez takich porównań proszę Benajun w porównaniu do Merino to był wirtuoz fajna technika i mimo że to było tylko wypożyczenie zawsze zostawiał serducho na boisku ;)

thegunner4life komentarzy: 1057523.09.2025, 10:02

@Mastec30 napisał: "A niewygodna prawda jest taka, że Jakby Havertz grał to co gra teraz Gyokeres to byłby wywożony na taczkach poza UK na tej stronie"

Bo Havertz gra tu już X czasu, a Gyo gra 5 mecz. Jak Gyo będzie tak grał jak gra teraz 10 miesięcy to też już po jednym słabszym zagraniu będą go wywozić na taczce.

vitold komentarzy: 249323.09.2025, 10:01

@Mastec30 napisał: "To poszukaj bo sam jestem ciekaw. Wydaje mi się że aż tak nie. Rok temu nawet go bardzo chwaliłem za początek sezonu ale potem to nie dam sobie ręki uciąć czy krytykowałem czy nie.

Ale to właśnie tak samo teraz można krytykować Gyokeresa. Bo 1 jest tutaj trochę świętą krową mimo, że nic wielkiego nie gra a drugi Havertz jest jechany o wszystko. A niewygodna prawda jest taka, że Jakby Havertz grał to co gra teraz Gyokeres to byłby wywożony na taczkach poza UK na tej stronie. Nie ma za bardzo za co pochwalić Szweda. Jedynie chyba za Forrest i nawet chyba napisałem o tym 2 zdania pochwalne bo zagrał ładnie i nawet nie o gola chodzi ale to co czasem nakręcał w ataku. Tego mi brakuje. Bo wiecznie tylko czytam że czeka na podania i podań nie dostaje. No musi robić więcej a nie tylko być zależnym od innych"


Wiadomo, że wymaga się od Gyo więcej, ale trochę jest to przesadzone biorąc pod uwagę styl gry i decyzje podejmowane przez pomocników.

Czasem mam wrażenie, że nie ważne jaki napastnik tutaj przyszedłby - k.com wymagaliby od niego 40 bramek w sezonie (ale 10 przeciwko LFC, 10 przeciwko MC, reszta rozbita na Chelsea czy inne UTD), bo dla beniaminków czy średniaków już sie nie licza, co najmniej 20 asyst, bo musi pracować również na całym boisku, no i dodajmy może z 5 obronionych karnych i 50 wykonanych poprawnych wślizgów w obronie xd

thegunner4life komentarzy: 1057523.09.2025, 10:00

@vitold napisał: "Super porównanie dorobku gościa który miał juz rozegrany pełen sezon, 37 meczów w Arsenalu, a całościowo 137 w EPL do gościa, który wszedł w zupełnie nową ligę do zespołu który został praktycznie przebudowany? xd"

Bo z tą przebudową i nowością to zależy.

Jak Gyo oceniamy to on przyszedł tu jak Diego Maradona musi strzelać już.

Jak np. MA gra dalej murarkę, nie da się na to patrzeć, lub Merino daje do przodu tyle samo co dawał Yosi Benayoun albo Flamini w okresie jak wchodził dostawał czerwo i schodził, to wtedy jest to wina tego, że zespół jest w przebudowanie potrzeba czasu na zgranie się drużyny.

Mastec30 komentarzy: 1026623.09.2025, 09:59

@vitold napisał: "Super porównanie dorobku gościa który miał juz rozegrany pełen sezon, 37 meczów w Arsenalu, a całościowo 137 w EPL do gościa, który wszedł w zupełnie nową ligę do zespołu który został praktycznie przebudowany? xd"

No to wchodzi do nowej ligi i musi się przystosować czy gotowy produkt i bestia co z marszu będzie strzelał ? Bo jeszcze miesiąc temu obowiązywała ta druga narracja

Mastec30 komentarzy: 1026623.09.2025, 09:58

@vitold napisał: "Straszne to jest, chyba zaraz znajdę Twoje komentarze jak waliłeś Havertza gdy nie strzelał bramy w 100% akcji, bo na pewno takie znajde xD"

To poszukaj bo sam jestem ciekaw. Wydaje mi się że aż tak nie. Rok temu nawet go bardzo chwaliłem za początek sezonu ale potem to nie dam sobie ręki uciąć czy krytykowałem czy nie.

Ale to właśnie tak samo teraz można krytykować Gyokeresa. Bo 1 jest tutaj trochę świętą krową mimo, że nic wielkiego nie gra a drugi Havertz jest jechany o wszystko. A niewygodna prawda jest taka, że Jakby Havertz grał to co gra teraz Gyokeres to byłby wywożony na taczkach poza UK na tej stronie. Nie ma za bardzo za co pochwalić Szweda. Jedynie chyba za Forrest i nawet chyba napisałem o tym 2 zdania pochwalne bo zagrał ładnie i nawet nie o gola chodzi ale to co czasem nakręcał w ataku. Tego mi brakuje. Bo wiecznie tylko czytam że czeka na podania i podań nie dostaje. No musi robić więcej a nie tylko być zależnym od innych

alexis1908 komentarzy: 624223.09.2025, 09:57

@Dziadyga: Jesus jak Jesus u niego to mi się wydaje bardziej że to było przez te kontuzje nie mógł nigdy w swojej karierze złapać regularności ale lubiłem jak Arsenal z nim grał na 9

vitold komentarzy: 249323.09.2025, 09:57

@Mastec30 napisał: ". Havertz po 5 kolejkach poprzdniego sezonu miał 3 g/a tak samo jak Gyokeres."

Super porównanie dorobku gościa który miał juz rozegrany pełen sezon, 37 meczów w Arsenalu, a całościowo 137 w EPL do gościa, który wszedł w zupełnie nową ligę do zespołu który został praktycznie przebudowany? xd

Mastec30 komentarzy: 1026623.09.2025, 09:54

@alexis1908 napisał: "no widzisz Havertz przez 3 lata czasem miał ciężko nawet do pustaka trafić"

To już jest takie hejterskie gadanie. Havertz po 5 kolejkach poprzdniego sezonu miał 3 g/a tak samo jak Gyokeres. I jednak robił na boisku trochę więcej. Niemiec jest za bardzo wyszydzany i krytykowany.

vitold komentarzy: 249323.09.2025, 09:53

@Mastec30 napisał: "No i co z tego że strzelił 3 gole. 1 karny który mu wywalczył 15latek a drugi na pustaka, trzeci z beniaminkiem. Serio to jest rozpatrywane w kategorii jakiegoś osiągnięcia ?"

Uwielbiam to obnażanie gola, bo 15 latek wywalczył karnego xD A jakby to był Madueke, to jaka narracje przyjąłbyś? Ze sie duzo kiwa i było pewne, ze w koncu go ktoś w tym polu karnym skasuje?

Przypomnę jak Panowie poniżej, że nasi napastnicy mają niemałe problemy z najzwyczajnym wpakowaniem piłki do bramy - świetnie się znalazł w akcji i zrobił to co do niego należy - strzelił gola.

Straszne to jest, chyba zaraz znajdę Twoje komentarze jak waliłeś Havertza gdy nie strzelał bramy w 100% akcji, bo na pewno takie znajde xD

Dziadyga komentarzy: 1093923.09.2025, 09:50

@Mastec30 napisał: "a drugi na pustaka"

Do pustaka też trzeba potrafić strzelić.Kai czy Jesus często nawet tego nie potrafili..

alexis1908 komentarzy: 624223.09.2025, 09:48

@Mastec30: no widzisz Havertz przez 3 lata czasem miał ciężko nawet do pustaka trafić ;)

Mastec30 komentarzy: 1026623.09.2025, 09:45

@drewniane_krzeslo napisał: "byśmy nie kupili Gyo to byłby tekst, że nie kupiliśmy napastnika. Arsenal wyciągnął mega grajka, Gyo strzelił 3 bramki w 5 meczach a tutaj jeszcze narzekania."

No i co z tego że strzelił 3 gole. 1 karny który mu wywalczył 15latek a drugi na pustaka, trzeci z beniaminkiem. Serio to jest rozpatrywane w kategorii jakiegoś osiągnięcia ? Mogliśmy nie kupić Gyokeresa ale kupić innego napastnika bardziej pasującego. Tylko nam chyba zależało na cenie, żeby dopiąć też inne transfery i tak odpadały opcje około 80m. Gyokeres po prostu był opcją trochę bardziej budżetową. Szkoda tylko że nie dopasowaną pod to co gra trener.

Trochę mi to śmiedzi niektórymi transferami Atletico jak Joao Felix. Niby wielki Wondrkid jak odchodził z Benfiki ale przeszedł do drużyny totalnie niedopasowanej do niego stylem i widzimy co się stało

Gunner18AFC komentarzy: 3616 newsów: 323.09.2025, 09:44

@Gunnerrsaurus: martinelli juz trochę bramek u nas postrzelał. Pokazał, że wyjścia na pozycję, odnalezienie sie w polu karnym, strzał z prawej, lewej nogi, z głowy. W polu karnym piłka go szuka i naprawdę byly momenty, w których mógł wyjsc na końcówkę jako napastnik a nie męczyć bułę przy linii bocznej.

thegunner4life komentarzy: 1057523.09.2025, 09:42

@Gunnerrsaurus:
Akurat Martinnelli to za dużej wartości nie ma.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1264323.09.2025, 09:38

@Kaczaza napisał: "W liverpoolu gdzie się pędzi z akcją a nie rozgrywa bez pomysłu, to by chłopak błyszczał. Otoczenie nie takie"

Każdy wszędzie by błyszczał, tylko nie w Arsenalu, bo Mikel zły i ma słabą taktykę. Jak to jest, że Arteta nie wyciąga z zawodników potencjału, a jednak wartość wszystkich poszła w okolice 100 milionów

Dziadyga komentarzy: 1093923.09.2025, 09:35

Ps : Havertza za kluczowego nie uważam czy Jesusa XDD dlatego tylko o Sacę wspomniałem.

Dziadyga komentarzy: 1093923.09.2025, 09:34

@Garfield_pl napisał: "Tak, tak xD"

Wymyślaj dalej swoje bajki na niepowodzenia.Już pisałem,że Slota to nie interesuje,że rywal ma więcej kontuzji.

Garfield_pl komentarzy: 3979423.09.2025, 09:32

Jarred Gillett will take charge of Arsenal's Premier League away trip to Newcastle on Sunday.

thegunner4life komentarzy: 1057523.09.2025, 09:31

@drewniane_krzeslo napisał: "byśmy nie kupili Gyo to byłby tekst, że nie kupiliśmy napastnika. Arsenal wyciągnął mega grajka, Gyo strzelił 3 bramki w 5 meczach a tutaj jeszcze narzekania."

Ja na niego nie narzekam. Tak samo jak na Madueke czy Zubiego czy Eze. Ocenię po sezonie są nowi. Muszą poznać drużynę, zasady, taktykę etc.

Ja narzekam na bezsens tego transferu w kontekście tego, że nie gramy tak żeby wykorzystać ich talent i możliwości jakie nam dają.

Bo jeżeli przez większość meczy w tym sezonie zamierzamy grać tak jak gramy na razie to Gyo będzie powodował, że gramy w 10. A to oznacza, że w sumie wywaliliśmy 70 mln euro w błoto. Bo on indywidualnie może poprawić pewne aspekty, np. wypracować na treningu jakieś automatyzmy z Maduekę/Saką poćwiczyć z Salibą wybieganie na słupek coś takiego.

Ale nie zmieni tego, że pomysłem trenera na większą część meczu jest laga na prawą stronę i murowanie.

drewniane_krzeslo komentarzy: 286223.09.2025, 09:28

@thegunner4life napisał: "Bardzo dobrze, że go nie dostał. Szkoda tylko, że kupili też Gyo, bo w tym systemie będziemy grać w 10.

Sesko tym transferem do United udowodnił, że za dużo w głowie nie ma"


byśmy nie kupili Gyo to byłby tekst, że nie kupiliśmy napastnika. Arsenal wyciągnął mega grajka, Gyo strzelił 3 bramki w 5 meczach a tutaj jeszcze narzekania.

Garfield_pl komentarzy: 3979423.09.2025, 09:21

@Dziadyga napisał: "Tylko Saka co faktycznie z kluczowych na długo wyleciał."
Tak, tak xD

thegunner4life komentarzy: 1057523.09.2025, 09:20

@Kaczaza napisał: "to od tego mnie tak przeważnie oczy bolą :)"

I wbrew temu co niektórzy użytkownicy tacy jak @Garfield_pl: np. pisali to nie wina kontuzji braku zgrania. Bo ten skład cały poszatkowany potrafił wyjść na stadion PSG i grać tam normalnie w piłkę.

Oddać 19 strzałów na bramkę(więcej niż PSG)
I zrobić xG na poziomie 2.81 to jest więcej niż te PSG, z ich super środkiem.

Problem w tym, że na ławce siedzi osoba, która decyduje co kiedy im wolna grać. I często gęsto gramy tartak.

Kaczaza komentarzy: 785723.09.2025, 09:16

@thegunner4life: to od tego mnie tak przeważnie oczy bolą :)

Garfield_pl komentarzy: 3979423.09.2025, 09:16

Monchi leaves Aston Villa with immediate effect as decision has been made.

Former Sevilla and AS Roma director leaves #AVFC project as the chapter is over.

thegunner4life komentarzy: 1057523.09.2025, 09:14

@Kaczaza napisał: "mamy jakiś? Czy rura na prawą i oby róg?"

Mamy dwa style. Pierwszy to wychodzenie środkiem pola, jak w tartaku. I granie lagi na prawą stronę lub wrzutki z autu ew. laga od obrońców do przodu. To skutkuje często tym(3x mecze takie już były w tamtym sezonie z 10), że często pierwszy celny strzał oddajemy koło 40 minuty.

Drugi styl, to jak hamulcowy dostanie w trąbę, albo trzeba wynik gonić wtedy pozwala drużynie już normalnie grać, czasami potrafią nawet środkiem coś przeprowadzić.

Kaczaza komentarzy: 785723.09.2025, 09:12

@jedi133 napisał: "ale nie pod nasz styl"
mamy jakiś? Czy rura na prawą i oby róg?

Kaczaza komentarzy: 785723.09.2025, 09:11

@Gunnerrsaurus napisał: "Już bez przesady z tym Martinellim, 2 bramki strzelił i robicie z niego napastnika na którego nie zasługujemy, a kiedyś już był sprawdzany na ataku, czegoś mu tam brakowało."
W liverpoolu gdzie się pędzi z akcją a nie rozgrywa bez pomysłu, to by chłopak błyszczał. Otoczenie nie takie

jedi133 komentarzy: 166723.09.2025, 09:07

@Kaczaza: Owszem, widziałem bardzo dużo jego meczów. Jakbyś przejrzał historię moich komentarzy zobaczyłbyś, że nie byłem fanem transferu Gyo jeszcze zanim ten do nas trafił. To świetny napastnik, ale nie pod nasz styl. Ma inne atuty i Arteta o tym wie. Niemniej mocno mu kibicuję.
A Sesko ma potencjał być nowym Isakiem, choć może zakończyć się też tak, że będzie nowym Hojlundem.

Kaczaza komentarzy: 785723.09.2025, 09:04

@losnumeros napisał: "Yamal będąc u nas w drużynie to z miejsca jest najlepszym dryblrem który nie boi się takich pojedynków"
Dajcie Madu lub Sace tyle miejsca co on ma i będą mieli podobne staty.
W Anglii by nie istniał jako turbokozak.

Kaczaza komentarzy: 785723.09.2025, 09:01

@jedi133: skąd tak daleko idące wnioski? Rozumiem oglądasz go od dawna a nie tylko youtube i whoscored?

arsenallord komentarzy: 32375 newsów: 11723.09.2025, 09:00

Jak tak dalej pójdzie to Mbappe skończy karierę bez żadnej ZP

thegunner4life komentarzy: 1057523.09.2025, 09:00

@Gunnerrsaurus napisał: "Już bez przesady z tym Martinellim, 2 bramki strzelił i robicie z niego napastnika na którego nie zasługujemy, a kiedyś już był sprawdzany na ataku, czegoś mu tam brakowało."

To jest stary numer.

Gabi z ławki na podmęczonego rywala kiedy trener przeciwnej drużyny nie wie kogo wstawimy na LS (bo może wejść tam 3 zawodników) i nie ustawił obrony specjalnie pod niego. No to w takich warunkach kiedy on ma tam dużo miejsca do biegu za każdym razem wyglądał dobrze.

Gabi w podstawie kiedy cała obrona wie, że gra na niego plus jest świeża niepodmęczona to Gabi znika w meczu. Bo jedyne co umie robić to biec.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1264323.09.2025, 08:56

@Gunner18AFC:

Już bez przesady z tym Martinellim, 2 bramki strzelił i robicie z niego napastnika na którego nie zasługujemy, a kiedyś już był sprawdzany na ataku, czegoś mu tam brakowało.

jedi133 komentarzy: 166723.09.2025, 08:53

Prawdą jest, że Sesko bardziej do nas pasuje niż Gyo. Aczkolwiek tam jest problem z mentalnością, który może nigdy się nie rozwiązać.

thegunner4life komentarzy: 1057523.09.2025, 08:37

@Alffik napisał: "Arteta chciał Sesko, którego nie dostal."

Bardzo dobrze, że go nie dostał. Szkoda tylko, że kupili też Gyo, bo w tym systemie będziemy grać w 10.

Sesko tym transferem do United udowodnił, że za dużo w głowie nie ma.

Gunner18AFC komentarzy: 3616 newsów: 323.09.2025, 07:16

@Nicsienieda: bo Martinelli grając na ataku mógłby strzelać gole, no ale po co to komu? Kto bedzie wymuszał faule, grał na ścianę, cofał sie do rozegrania itd?

Nicsienieda komentarzy: 2425 newsów: 123.09.2025, 01:34

Swoją drogą jeśli Martinelli odnajdzie się na napastniku, to te zmarnowane lata ciężarem legną na Artecie. To było proponowane wieki temu i nigdy nawet nie przetestowane.

alexis1908 komentarzy: 624223.09.2025, 01:01

@Artetaballer: wątpię że w historii ktoś kiedyś będzie na poziomie Messiego Prime ;)

Arsenal2004 komentarzy: 638223.09.2025, 00:51

@losnumeros napisał: "Yamal będąc u nas w drużynie to z miejsca jest najlepszym dryblrem który nie boi się takich pojedynków"
Myśle, że do jakiej drużyny by nie poszedł to by w większości drużyn na świecie z miejsca stał się najlepszym dryblerem, nie tylko u nas.

Alffik komentarzy: 117823.09.2025, 00:31

@losnumeros napisał: "Odnoszę wrażenie że Mikel kupuje zawodników którzy w ogóle nie pasują do jego gry. Tylko kto pasuje? Zawodnicy co mają 1,9 m wzrostu i liczyć na rzuty rożne?"
Znowu wchodzisz i znowu gadasz bzdury w kierunku Artety nie mając racji. Pozniej sie dziwisz, ze ludzie cie cisną. Gyo chcial przede wszystkim Berta. Arteta chciał Sesko, którego nie dostal. Arteta chciał wielu zawodnikow, którzy nie wybrali Arsenalu, ale tego nie chcesz pamietac, bo wtedy byś nie mogl z taką łatwością cisnąć po naszym menago.

Ups147 komentarzy: 431922.09.2025, 23:59

@Rynkos7: No właśnie o dziwo, Dembele w lidze nie grał dużo więcej niż Doue, a nawet młody wystąpił niby w większej ilości spotkań. Minuty na mecz praktycznie te same. W lidze mistrzów fakt, Dembele grał więcej. Dla mnie osobiście jedna z bardziej zasłużonych złotych piłek w ostatnich latach.

losnumeros komentarzy: 1583422.09.2025, 23:38

@M4rcin napisał: "Po części pewnie z kompleksów bo sporo naszych najlepszych piłkarzy tam odeszło zeby wygrać najwieksze trofea, a nasz kapitan nawet dopłacił zeby tam pójść. D"

Nie lubię Barcy za ten wałek w CFC, to była jawna korupcja i chyba był nawet artykuł o tym że sędziowie bardziej im sprzyjali

Rynkos7 komentarzy: 857922.09.2025, 23:36

@Ups147:

Tak, ale Doue to też nie był starter w PSG bo tam jeszcze Barcola, Lee i Ascencio, którzy dzielili się z nim minutami a potem także doszedł Kvara. Sam Dembele często grał jako najbardziej wysunięty napastnik w drużynie a Doue ma też trochę minut jako środkowy pomocnik, więc nie da się ich zestawić 1:1.

M4rcin komentarzy: 232922.09.2025, 23:34

@Rynkos7 napisał: "Też nie rozumiem tego hejtu tutaj na stronie na Yamala. Jaki mecz bym nie obejrzał Barcelony to gość jest po prostu jest świetny. Imponuję niemal w każdym aspekcie na boisku. Genialny drybling, technika, przy tym wszystkim ma niesamowity luz niczym Messi. Nie wiem jak bardzo trzeba być uprzedzonym do Barcelony aby krytykować tego piłkarza. A to, że poza boiskiem jest kontrowersyjny? Dokładnie tak samo było z Ronaldo jak był młodszy i tylko rozpisywano się o jego imprezach w nocnych klubach."
Tu jest poprostu hejt na wszystko co związane z barceloną. Po części pewnie z kompleksów bo sporo naszych najlepszych piłkarzy tam odeszło zeby wygrać najwieksze trofea, a nasz kapitan nawet dopłacił zeby tam pójść. Do tego dochodzi negreira, symulki i tak sie nakręca ta karuzela

losnumeros komentarzy: 1583422.09.2025, 23:30

@Marcel90 napisał: "Yamal jest swietny ale za duzo probuje grac sam od jakiegos juz czasu"

Czasem tak bywa że trzeba być egoistą i tyle, to też zależy od sytuacji.

losnumeros komentarzy: 1583422.09.2025, 23:29

Yamal będąc u nas w drużynie to z miejsca jest najlepszym dryblrem który nie boi się takich pojedynków

Marcel90 komentarzy: 956022.09.2025, 23:29

Yamal jest swietny ale za duzo probuje grac sam od jakiegos juz czasu. Obecnie ma kontuzje i wyniki Barcelony sa duzo lepsze niz z nim w pierwszym skladzie, moze da mu to do myslenia i zacznie znowu wiecej podawac

losnumeros komentarzy: 1583422.09.2025, 23:28

https://youtu.be/E5pPzzeJnMg?si=PjxiFzu787aCDzHB

Polecam obejrzeć od 1:32 do 1:40 oraz od 2:50 do 3:02.

Nie twierdzę że Gyokeres to kompletny napastnik, to jest killer który ma instytk do wyjścia na pozycję czy znaleźć się w dobrym miejscu do strzału i ma to. Zobaczcie mecz z NF jak złapali go na 1 spalonym i w drugiej akcji poprawił się, zrobił krok do tyłu i wtedy wybiegł z połowy boiska. Jak Madueke biegnie z piłką do lini jak Gabi, to nie ma co płakać dlaczego Szwed nie atakuje z głębi pola, bo to nie jego pozycja w tym momencie tylko pomocników. Odnoszę wrażenie że Mikel kupuje zawodników którzy w ogóle nie pasują do jego gry. Tylko kto pasuje? Zawodnicy co mają 1,9 m wzrostu i liczyć na rzuty rożne?

Artetaballer komentarzy: 86022.09.2025, 23:23

Yamal sam Barcelonie mecze wygrywa.. niebawem to będzie poziom Messiego, Ronaldo jeśli nie odfrunie i zdrowie mu dopisze

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady