Martinez triumfuje nad byłym zespołem: Arsenal 0-3 Aston Villa
08.11.2020, 21:10, Łukasz Wandzel 3561 komentarzy
Aston Villa przyjechała na Emirates Stadium, by zmierzyć się z Kanonierami w ostatnim meczu 8. kolejki Premier League. Drużyna Deana Smitha jest w tym sezonie nieprzewidywalna. Zwyciężyła z Manchesterem United i Leicesterem City, rozniosła Liverpool, ale w dwóch poprzednich spotkaniach odniosła porażkę, kolejno z Leeds oraz Southamptonem. Zespół z Birmingham wyraźnie lubi mecze z bardziej renomowanymi klubami, ponieważ dzisiejszego wieczora w spotkaniu na wyjeździe znokautował Arsenal, strzelając 3 bramki i nie tracąc żadnej. Tym samym Emiliano Martinez nie tylko odniósł zwycięstwo w starciu z byłym zespołem, ale także zachował czyste konto.
Składy obu drużyn:
Arsenal: Leno - Holding, Gabriel, Tierney - Bellerin, Partey (46' Ceballos), Elneny, Saka - Willian (65' Pepe), Lacazette (65' Nketiah), Aubameyang.
Aston Villa: Martinez - Cash, Konsa, Mings, Targett - Luiz, McGinn - Trezeguet (88' El Ghazi), Barkley, Grealish - Watkins.
Od samego początku Aston Villa była zespołem lepszym, lecz los był dla Kanonierów łaskawy. Już w 1. minucie Jack Grealish zakręcił się z piłką na skrzydle i podał do Johna McGinna, który w zagęszczeniu rywali huknął w krótki róg. Arsenal został uratowany przez decyzję Martina Atkinsona. Arbiter tego spotkania po weryfikacji VAR anulował trafienie gości, ponieważ Ross Barkley znajdował się na spalonym i zasłaniał bramkę Berndowi Leno.
Co się odwlecze, to nie uciecze. Po 25 minutach podopieczni Deana Smitha otworzyli wynik spotkania po niezwykle statycznej akcji. Na lewym skrzydle w ślimaczym tempie goście szukali miejsca na wrzutkę, lecz jeszcze wolniej reagowali Kanonierzy i finalnie, po dośrodkowaniu w głąb pola karnego, piłkę do własnej bramki skierował Bukayo Saka.
O postawie gospodarzy nie można powiedzieć nic dobrego. Arsenal kontynuował swój mało skuteczny sposób gry, polegający na wrzutkach ze skrzydeł. Piłkarze z The Emirates popełniali za dużo błędów. Nawet Thomasowi Parteyowi zdarzyło się stracić futbolówkę w środku pola. W pierwszej połowie najgroźniejszą, z niewielu tworzonych szans na wyrównanie, zmarnował Alexandre Lacazette. Niezwykle celnym dośrodkowaniem popisał się Kieran Tierney, a Francuz nieznacznie chybił i piłka po jego główce powędrowała ponad bramką Emiliano Martineza.
Po przerwie w szeregach Arsenalu doszło do zaskakującej zmiany. Dani Ceballos zastąpił Thomasa Parteya. Później na murawie pojawili się jeszcze Nicolas Pepe oraz Eddie Nketiah. Zmiennicy nie wpłyneli jednak znacznie na wydarzenia boiskowe. Wciąż lepsza była Aston Villa. Na początku drugiej połowy Trezeguet zmusił do interwencji Bernda Leno, a po 55. minucie dwukrotnie uczynił to Jack Grealish.
Z kolei The Gunners dopiero w 60. minucie zdołali stworzyć sobie okazję. Piłkę po wykonanym już rzucie rożnym nieoczekiwanie przejął Gabriel i podał do Roba Holdinga, ale angielski stoper uderzał lewą nogą i nie trafił w bramkę z bliskiej odległości. Prawie 10 minut później strzał z dystansu oddał Nicolas Pepe. Iworyjczyk nie wystarczająco podkręcił swoje uderzenie i futbolówka minęła bramkę.
Marzenia o pogoni za remisem wybił londyńczykom z głowy Ollie Watkins na nieco ponad kwadrans przed końcem meczu. Najpierw Douglas Luiz przerzucił piłkę do wbiegającego w szesnastkę Rossa Barkleya, który zdołał ją jeszcze zgrać do Watkinsa. Napastnik Aston Villi bez kłopotu pokonał bramkarza Kanonierów. Arsenal był już na łopatkach i po chwili 24-letni Anglik po raz drugi wpisał się na listę strzelców po podaniu Grealisha. Przyjezdni nie bali się już o 3 punkty i poszukiwali kolejnego gola, podczas gdy drużyna Mikela Artety wyczekiwała ostatniego gwizdka sędziego.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Gunnerrsaurus:
Za te ****owanie masz plusa. I w sumie to tylko za to bo sie usmialem. Jak z jakiegos kabaretu troche.
Myslalem, ze propo odejsc jako kibic najbardziej mnie zabolaly okienka 2011 / 2012 - odejscie Fabregasa/Nasriego, a potem RVP. Ale tak z biegiem czasu jako kibica najbardziej zabolał mnie chyba rok 2018. Alexis, Giroud, Wenger, Wilshere, Cazorla, Coq, Walcott - kompletnie stracilem tożsamość z tą drużyną
Najlepsze jest właśnie to, że wszyscy się jaraja że jak wróci Gabi to od razu nas zbawi. A prawda jest taka, że za Artety to on zazwyczaj się na ławę nie łapał i nie upatrywał bym tutaj zmiany.
@Craz: to slabo pamietasz, bo na 13 meczy zagral 9.
Gabi? O ile pamiętam to Arteta średnio na niego stawiał a szkoda
@fabregas1987: Gabi chyba jakoś w styczniu, pytanie czy po kontuzji będzie taki sam jak przed
Wiadomo kiedy wróci Martinelli?
Taki atak Saka-Auba-Gabi mógłby fajnie chodzić, bo młodym się chce
Ja w ankiecie oddałem głos na 1 opcję czyli ten magiczny CZAS bo tak jak pisałem na początku kariery Artety w AFC ten sezon jeszcze potraktuję jako przejściowy ale w kolejnym taryfy ulgowej już nie będzie. Warto zaznaczyć, że każdy sezon bez progresu oddala nas od możliwości pozyskania wartościowych graczy po przez brak pieniędzy m.in przez brak awansu do LM.
@pietraz: Uwierz mi, ze u mnie tez. Ale takie mecze sie zdarzają, chce w to wierzyć. Każdy czasem ma słabszy okres. Miejmy nadzieję, że to będzie lekcja dla Artety. Porównałem Kloppa bo chodziło mi o to, ze nawet tak wybirny trener potrzebuje kredytu zaufania i czasu. Chodzilo mi o pokore i cierpliwosc. Ten przykład doskonale pokazuje, że zespol buduje się latami, nie momentalnie i to przy dużym nakładzie finansowym. Artete bedzie można ocenić po tym sezonie, wstępnie. Bo to okno transferowe nie było takie jak chciał, musi lepić z tego, co ma
W czym Arteta jest podobny do Pepa? On mi bardziej Mourinho czy Conte przypomina. Albo Pulisa.
Najlepszy procent udanych interwencji w bieżącym sezonie Premier League:
1. Edouard Mendy 85,7% (4 rozegrane spotkania)
2. Bernd Leno 75%
3. Karl Darlow 73,6%
Sknerusy Siwego i Łysego na FB
Nasz wynik jest po porostu dramatyczny i tak naprawdę po wczorajszym meczu nikt nie zasługuje w ogóle, żeby grać w Arsenalu, ani chyba w Premier League, bo to co tutaj zrobiliśmy to jest ***** dramat. Święta do dupy, kibice są w****ieni, zawodnicy są w****ieni, trener jest w****iony, i co jeszcze mam powiedzieć... no ogólnie jedno wielkie w****ienie, bo naprawdę no, ja jestem po prostu tak w****iony, że nie wiem, mógłbym wejść sam na to boisko, żeby to naprawić, ale tak się nie da. Nic na to nie poradzimy, przegraliśmy w frajerski sposób, sami sobie strzeliliśmy bramkę i każdy powinien sam sobie zadać pytanie, czy ***** chce grać dla Arsenalu, czy nie, jak nie to ***** wypierdalać i tyle *****. Taka jest prawda. Panie no ***** jak my przegrywamy mecz ***** z drużyną skleconą ***** na biegu z nie wiem, z 8 ***** Brytoli z jakiejś 2. ligi? No przecież to jest ***** skandal, na prawdę, to co my odpierdalamy... ***** można się po nas wszystkiego spodziewać, ale nie *****, że przegramy ***** z ogórkami, nie obrażając ich, bo zagrali wczoraj tak, że z nami ***** wygrali no.
@Kris3Tears: Chcialem podyskutować, powymieniać się argumentami, skąd wziąłeś to 15 lat i pewność. Ale ktos piszacy "pOtSzebÓjE cZasU" to chyba za wysoki poziom intelektualny dla mnie.
@SZYMON_TYROL:
tutaj tylko można pisać:
Wenger Out, Arteta Out, Emery Out
no chyba, ze sie wygra jakiś mecz, to jest:
LECIMY NA MISTRZA
TOP 4 w zasięgu ręki
@SZYMON_TYROL: dostałeś ode mnie plusa za ten koment. Jednak musimy tu zauważyć jedną ogromną różnice między oboma panami. Klopp przychodząc do Liverpoolu miał już ogromną renomę i tysiąckrotnie większe doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu zespołu. Sukcesy na krajowym podwórku jak i w rozgrywkach europejskich. Chociaż wielu powie, że przegrany finał LM to żaden sukces..
Przybijając do brzegu, nie wiem czy jest większy sens w porównywaniu Artety do niemca. Być może hiszpan osiągnie kiedyś porównywalne sukcesy, miejmy nadzieję, że z Arsenalem, jednak na ten moment jedynym wspólnym mianownikiem między nimi jest osiągnięcie 8 miejsca w debiutanckim nie pełnym sezonie. Osobiście popieram Mikela i dalej ma u mnie kredyt zaufania, jednak wczorajszy mecz wywołał poważne tąpnięcie w mojej głowie
porównywać Kloppa do wuefisty XDDDDDD
Arteta to za 15 lat nie będzie nawet w połowie tak dobry jak Jurgen. Ale spoko, wmawiajcie sobie dalej, że Arteta "pOtSzebÓjE cZasU". Wasza ignorancja to nie mój problem. :)
Mandzukic bez klubu. Może on rozwiąże nasze problemy w ataku :D
@DontCry napisał: "Arteta już zwolniony przez k.com, a taki fajny był przez chwilę, Guardiolo-podobny.
To samo było z Wengerem czy Unaiem."
Przez jakie k.com Arteta jest już zwolniony? Bo jak patrzę na ankietę po prawej to jego zwolnienia chce mniej niż 4% głosujących
Jurgen Klopp dołącza do Liverpoolu 8 października 2015 roku. Jego debiutancki sezon. Podstawowa jedynastka wyglada następująco
Mignolet-
Clyne,Toure,Lovren,Moreno
Millner, Can-,Coutinho,Lallana
Firmino-Benteke.
Sezon konczy na 8 miejscu, dochodzac do finału LE, porażka z Sevilla.
W oknie transferowym dochodzi Mane i Wijnaldum. Zaczyna się powolna przebudowa skladu. W przyszłym sezonie jedenastka wyglada glownie tak
Mignolet
Clyne,Matip,Lovren,Millner
Can,Coutinho,Wijnaldum,Mane,Can
Firmino.
Swoj drugi sezon Klopp konczy na czwartym miejscu, jeden pkt przed Arsenalem.
Sezon 2017/2018 kolejne tranfery, Van Dijk,Robertson,Salah. Niemiecki trener wymienia kolejne klocki w układance.
Jedenastka wyglada teraz tak
Karius
TAA,Van Dijk,Lovren,Robertson
Henderson, Wijnaldum, Millner
Mane, Salah,Firmino.
Liverpool przegrywa final LM z Realem, ale w lidze dopiero czwarte miejsce.
Sezon 2018/2019 Klopp sciaga Allisona, Keite, Fabinho. Uwaga za ta trójkę płacąc 170 mln. I dopiero w tym sezonie zaczynają dominować.
Potrzeba bylo wymiany całego skladu, wydania ogromu pieniędzy, by stworzyć ten zespół. Po drodze grali często zle, slabo, niedokładnie. Jak dzis pamietam komentarze na stronie LFC, typu Klopp sie do Anglii nie nadaje. Najlepszy przyjaciel mojego brata jest zagorzalym kibicem i sam często krytykował.
A wy tutaj twierdzicie, że 11 miesięcy to duzo. Sam jestem mocno zdenerwowany ostatnim meczem, ale dajcie spokój ze zwalnianiem Artety.
@ZielonyLisc napisał: "nie no masz rację, powinniśmy skakać z radości i płakać ze szczęścia po tym jak Arsenal prezentuje się na boisku. Notorycznie dostajemy lanie od drużyn, z którymi powinniśmy zagraniac 3 punkty, a Ty walisz jakieś teksty o spietej dupie."
Skrajnym można być w obie strony. Nikt normalny się nie będzie cieszył z tego wyniku. Tak samo jak nienormalne jest zwalnianie Artety. Idąc tym tropem dlaczego nie ma ankiety "czy dać Aubie ultimatum i jak tak zagra jeszcze kilka meczów to odsunąć od składu"?
Właśnie tego się bałem po odejściu Wengera. Teraz jesteśmy jak jakieś smerfy czy utd. Słabszy okres? Nowy trener. Efekt nowej miotły, kupa kasy na transfery, słabsza forma i nowy trener. Powtórz.
Weźmy pod uwagę fakt, że Mikel dokonał dwóch wzmocnień (Willian za darmo to zapchajdziura). I jak na razie wychodzi, że to dwóch najlepszych zawodników w drużynie. Saka jeszcze coś ciągnie a reszta? Albo pod formą, albo pod umiejętnościami. Jak to mówią - z gówna bata nie ukręcisz.
Pochettino przez 10 lat kariery szkoleniowej, z czego 5 lat w Tottenhamie nie wygrał kompletnie, ani jednego trofeum.
Nie taki z niego pewny fachowiec
Punktem zwrotnym mógł być awans do LM za Emery'ego ale niestety jeden głupi mecz ma przestrzeni sezonu zawalił tą szansę. Liczy się każdy punkt, a my te punkty tracimy notorycznie. Praktycznie każde spotkanie czy to na ES czy na wyjeździe to ciężka walka o punkty.
@Dominik11: krytyka jest w pełni wskazana, ale pisanie, że nie ma żadnej różnicy między Unaiem a Artetą jest głupotą. Arsenal pierwszy raz od wielu lat jakotako gra dobrze z tyłu. Z przodu za to jest gorzej niż za Unaia
Kocham Arsenal i jestem całym sercem za klubem i Aretetą ale widać wady i błędy. Nie mam zamiaru wychwalać Artete bo nie ma za co a ganić i krytykować jest.
Ale go nie wywalam z klubu.
Jaka różnica jest między Emereym a Artetą żadna.
Pamiętacie pierwszy rok Emrego fajny owszem były błędy blisko LM była , Finał LE był.
Ale potem nagle cyk i lipa.
Arteta tak samo pół sezonu bardzo dobre wygrana FA CUP i Super puchar Anglii. A teraz cyk i jest co raz gorzej.
Nam trzeba fachowca ani Emery nim nie był ani nie jest nim Mikel.
Fachowcami są Klopp, Pep, Zidane, Tuchel, Pochettino.
Arteta - Jak na razie to tylko gada o ofensywnej grze, o pressingu itp. A z każdym gramy defensywnie dlaczego ? Odpowiedz jest prosta bo Mikel inaczej się boi że dostaniemy lanie, my nie zagraliśmy 2-3 meczy ofensywnie.
Taka gra może się udać w pucharach jak jest jeden mecz z bardzo dobrym rywalem ale nie w lidze. Tutaj nikt nie gra def oprócz AFC.
Jest młodym managerem i się boi poważnych zmian. Dlaczego nie odstawi na 2-3 mecze Auby? Dlaczego nie da Balaguna z juniorów? Prosta sprawa boi się. Że jak przegra to każdy zwali na to że nie gra Auba czy Lacazette .
Xhaka został dlaczego ? Tego chyba nikt nie wie.
Gra tak samo w każdym meczu ślamazarnie bez polotu ryzyka. Boi się że przegra wysoko. A ale jak gramy def to też przegrywamy.
@DyktatorArsene: zagrali mega mecz to prawda. Nie było co zbierać. Pierwszy gol jeszcze można było wybronić ale druga i trzecia bramka to idealna egzekucja i tylko fart mógł spowodować żr gole mie padną(albo pajacyk ala Borubar przy 3ej bramce)
@DyktatorArsene napisał: "Ale spiete 4 litery macie wszyscy po tej Aston Villi :D Nikt z was nie wpadl na to, ze moga byc w mega formie? Jak wygraja zalegly z Brighton to wskakuja na 1 miejsce."
Dla nas każdy jest w mega formie jedynie Manu nie a tak to każdy.
My pkt to mamy głównie z farta i nic więcej. Karny z Manu to fart i tyle.
Zagraliśmy dobry mecz z Fulham ale każdy ich leje.
Manu dobra gra ale z przodu lipa i karny fart i słaba forma Manu.
Tyle reszta to tragiczna gra i wyniki średnie.
Nie liczę LE bo tam to U23 powinniśmy wyjść z 1 miejsca.
@DyktatorArsene: nie no masz rację, powinniśmy skakać z radości i płakać ze szczęścia po tym jak Arsenal prezentuje się na boisku. Notorycznie dostajemy lanie od drużyn, z którymi powinniśmy zagraniac 3 punkty, a Ty walisz jakieś teksty o spietej dupie.
@sloikskce napisał: "Teraz to niestety nie potrafimy wyjść z własnej połowy czasami a już nie mówie o 16 przeciwnika."
To jest najgorsze że my z każdym się bronimy. Taką grą to możemy pomarzyć o Top4 . Z taką grą nie będzie nas w Lige Europy.
Zresztą nie było by nas w tym sezonie, tylko wygrana w FA CUP nam dała awans do LE.
@losnumeros: uzasadniona krytyka po żenującym meczu tak jak uzasadnione pochwały po dobrym meczu na Old Trafford. Jak nie znajdziemy szybko pomysłu na gre to sezon w grudniu trzeba bedzie uznac za przegrany
@sloikskce: idz spac.
Mmm. Kurs na Leeds jaka promocja. 3.25.
Ale spiete 4 litery macie wszyscy po tej Aston Villi :D Nikt z was nie wpadl na to, ze moga byc w mega formie? Jak wygraja zalegly z Brighton to wskakuja na 1 miejsce.
Jeszcze bedzie sporo meczow w kratke jak wy oczekujecie po takich kasztanskich latach tak szybkiej przemiany to powodzenia.
Prawda jest niestety taka iż Arteta jest do zwolnienia.
Miał rok i raczej nasz poziom się za dużo nie różni od Emerego. Powiecie że mało. Tylko że Emery dokładnie chciał grać taka sama piłkę jak teraz Arteta. Tzn że próbujemy grać tym systemem już prawie 2,5 roku i nic nam z tego nie wychodzi. Na wyjazdy do top6 jedziemy zesrani że czuć to przez tv. Jedyny wyjątek z mu(dzięki 11.). Możecie się ludzic że to wina piłkarzy. Osobiście uważam że skład mamy już na prawdę bardzo dobry i wystarczy tu jakiś ogarnięty menago i zaczniemy grać.
Teraz to niestety nie potrafimy wyjść z własnej połowy czasami a już nie mówie o 16 przeciwnika. Pilk
@ljungberg77:
Nawet się z Tobą zgadzam.
Wiecie jaki jest najwiekszy plus porażki Arsenalu? Pojawiają się, uaktywniają userzy, którzy tylko czekają na taką chwile i jest sie z czego pośmiać. Tęskniłem za niektórymi stekaczami. Ruch ArtetaOut juz sie pojawił nawet. Niezle, naprawde niezle. Macie Panowie swoje piec minut, zaraz reprezentacja, to wasz tydzień, potem ogarniamy Leeds i niestety pora wracac do swoich jam
Ja nie popadam w skrajności i w żadnym komentarzu nigdy nie napisałem w stosunku czy to do Artety czy X piłkarza, że jest ,,zbawcą" po czym zmieszałem z błotem. Po prostu oczekuję od Artety progresu i tyle albo aż tyle. Póki co to non stop oscylujemy w terminach typu: potrzeba czasu, potrzeba zawodnika itp, a czas leci nieubłaganie i przy kolejnym braku awansu do TOP 4 prościej nie będzie.
@Dominik11: Nawet błędów nie można wypominać, a krytyka jest uzasadniona. Moim zdaniem, tym użytkownikom podoba się aktualna gra, bo chyba wcześniej nie widzieli czegoś lepszego a kadry nie mamy złej. Przy meczach Arsenalu, to Ekstraklasa potrafi pokazać coś w ofensywie niż my. Te mecze powinni puszczać na dobranoc, każdy by zasnął.
@DontCry napisał: "Dla tych którzy zwalniają Artetę - zobaczcie jak bardzo w błędzie jesteście, ljunberg się z Wami zgadza.
Sprawa wyjaśniona."
Nikt nie zwalnia Hiszpana, to co już nie wolno krytykować bo co ? Bo były piłkarz i były asystent Pepa.
@ljungberg77: dokładnie, tracimy tyle bramek co za Unaia. W końcu co sezon możemy się cieszyć, że mamy najmniej straconych bramek lub jesteśmy w tej kategorii wysoko. ZERO POPRAWY
Dla tych którzy zwalniają Artetę - zobaczcie jak bardzo w błędzie jesteście, ljunberg się z Wami zgadza.
Sprawa wyjaśniona.
Żle gramy i zwolnienie Artety to na pewno jakiś plus bo w te 11 miesięcy które dostał nie nauczył piłkarzy nic. Ani taktyki i pomysłu w rozegraniu (to przecież poziom klasycznej polonii warszawa...serio gorzej się po prostu nie da - my kreujemy ze 2 nędzne sytuacje w meczu a pierwszy celny strzał często w drugiej połowie), ani pewności w obronie, ani nawet cech wolicjonalnych jak ambicja determinacja harowania i nieodstawianie nogi (tu wręcz dwóch najlepszych od tego jak Torreira i Guendo usunął plus sam niedawno przyznał że transfer tego pitubla z A. Madryt do nie jego pomysł...)
ja to wszystko wiedziałem zanim go zatrudniali ale nie mam z tego powodu jakiejś radochy
marzy mi się Poczetino, to świetny manager zwłaszcza dla młodych graczy bo obecnie oni się tu niestety zmarnują
@creatiVe4: holding?? Proszę Cię.. Jest tak cienki i elektryczny że aż żal na to patrzeć. Luiz zdecydowanie do pierwszego, chociaż piłkę potrafi rozegrać xe
Arteta jest tu już prawie rok i cały czas tylko słychać, że trzeba dać mu czas, że tworzy projekt, ,że nas odmieni i tak dalej. W jaki sposób nas odmienił? Nasza gra polega na bronieniu całą drużyną, klepaniem między obrońcami i lagą na Aube. Gramy jak jakieś Sheffield czy WBA. W ataku 0 kreatywności. Ciekawe, czy gdyby to nie był Mikel Arteta, czyli były kanonier (a nawet kapitan) i były asystent Pepa Guardioli, tylko jakiś random z Hiszpanii czy też byłoby pisanie o dawaniu czasu i tworzonym projekcie.
Polaryzacja dosięgła nawet kanonierzy.com. Albo Arteta buk, albo Arteta kasztan.
Jak dla mnie to wina naszej posuchy ofensywnej to błędne rozstawienie. Za dużo nas z tyłu, a za mało z przodu. Na chwilę obecną powinniśmy wychodzić obrona bellerin - holding - Gabriel - Tierney, przed nimi Thomas i Elneny, 4 z przodu, a nie trzech, co jedna para nóg więcej w przodzie to więcej, darować sobie aube na skrzydle i ma grać w środku, saka tylko lewe skrzydło , bo tak to on biega po całym boisku bo ciasno z tej lewej strony z tirrneyem i auba..
@DontCry: nawet nie staraj się tutaj czegoś tłumaczyć. Przegrana z AV? Zaorać boisko, sprzedać klub, Artete wywalić. Wygrana z MU? No, Arteta pokazał ze umie grać. Jeszcze jeden transfer i walka o mistrza. TOP4 spokojnie w tym sezonie
Prawda jest taka że Arteta mydlił nam oczy swoim pięknym gadaniem. Całe szczęscie ludzie zaczęli się budzić i ruch #ArtetaOut nabiera rozpędu. Niedługo zostanie wywalony, bo żaden z niego trener tylko wuefista.
"Projekt Artety", buahah.
Alex Song, były zawodnik Barcelony i Arsenalu, znalazł nowy klub. Kameruńczyk podpisał kontrakt z AS Arta/Solar7, zespołem z Dżibuti.