Merino zapewnia Arsenalowi zwycięstwo nad Chelsea
16.03.2025, 16:45, Mateusz Kolebuk
996 komentarzy
W emocjonującym londyńskim starciu Arsenal pokonał Chelsea 1:0 dzięki bramce Mikela Merino. Hiszpan, który po raz szósty z rzędu wystąpił w pierwszym składzie, wykorzystał dośrodkowanie Martina Odegaarda z rzutu rożnego, dając Kanonierom prowadzenie już w 20. minucie.
Choć obie drużyny nie miały wielu klarownych sytuacji, Merino był bliski podwyższenia wyniku w drugiej połowie, kiedy jego potężny strzał z woleja został obroniony przez Roberta Sancheza. Jedna bramka wystarczyła jednak, by Arsenal umocnił się na drugim miejscu w tabeli i przedłużył swoją serię meczów bez porażki z Chelsea do siedmiu spotkań.
Arsenal od początku naciska
Kanonierzy rozpoczęli mecz z impetem, oddając sześć strzałów w pierwszych 20 minutach. Już na początku Jurrien Timber skierował piłkę głową obok słupka po rzucie rożnym, a Leandro Trossard zmarnował dogodną okazję, strzelając niecelnie z obrzeża pola karnego. Gabriel Martinelli, wracający do składu po przerwie, również miał swoją szansę po nieudanym podaniu Sancheza, ale jego strzał trafił prosto w bramkarza.
Chelsea miała szczęście, unikając rzutu karnego za zagranie ręką przez Marca Cucurellę. Arsenal kontynuował ataki, a Declan Rice dwukrotnie próbował szczęścia – najpierw strzelając nad bramką, a potem obok słupka z dystansu. W końcu presja przyniosła efekt – Martinelli wywalczył rzut rożny, a Merino sprytnie skierował piłkę głową do siatki.
Chelsea próbuje odpowiedzieć
Chelsea miała swoje momenty, choć Wesley Fofana uniknął czerwonej kartki po kontrowersyjnym faulu na Rice'u. Goście zaczęli przejmować inicjatywę, a Cucurella był bliski wyrównania, gdy jego strzał przeszedł tuż obok słupka po błędzie Davida Rayi.
Mimo to Arsenal zakończył pierwszą połowę na prowadzeniu, a Trossard niemalże asystował Odegaardowi, jednak jego podanie zostało przechwycone.
Merino blisko drugiej bramki
Druga połowa rozpoczęła się spokojniej, ale Arsenal szybko się obudził. Martinelli idealnie dośrodkował do Merino, którego wolej został jednak obroniony przez Sancheza. Odegaard również próbował pokonać bramkarza Chelsea, ale jego strzał był zbyt słaby.
Declan Rice miał jeszcze szansę z rzutu wolnego, ale piłka została zablokowana. Choć w drugiej połowie brakowało klarownych sytuacji, intensywność meczu nie spadła – aż sześciu zawodników obejrzało żółte kartki do 70. minuty.
Mikel Arteta wprowadził na boisko Ethana Nwaneriego w końcówce meczu, ale wynik nie uległ zmianie. Mimo nerwowej końcówki Raya nie miał wiele pracy między słupkami.
Co dalej?
Arsenal czeka teraz przerwa reprezentacyjna. Kolejny mecz Kanonierzy rozegrają 1 kwietnia na własnym stadionie przeciwko Fulham w Premier League.
źrodło: arsenal.com
16.09.2025, 14:46 5 komentarzy

12 godzin temu 6 komentarzy

29.05.2025, 08:34 1 komentarzy

29.05.2025, 08:27 2 komentarzy

29.05.2025, 08:26 2 komentarzy

28.05.2025, 09:41 11 komentarzy

27.05.2025, 20:06 9 komentarzy

27.05.2025, 09:15 23 komentarzy

27.05.2025, 09:12 7 komentarzy

26.05.2025, 09:33 8 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
I to jest to wielkie Atleti którego mieliśmy się bać bardziej od Realu, tak? Ehh, a liczyłem na nich.
@losnumeros napisał: "@MarkOvermars napisał: "Fernandes najlepsze lata spędził w United walcząc o utrzymanie w lidze, cudownie xd"
No popatrz, a co zrobili zawodnicy naszego klubu którzy kochali Wengera jak ojca? Odeszli w poszukiwaniu pucharów i tak samo będzie teraz"
I Ty się dziwisz, że ludzie mówią, że tylko narzekasz. Komentarz w żadnym stopniu nie nawiązywał do Arsenalu, ale musiałeś się wtrącić, że u nas jest tragedia. Nikt nie pytał.
A co do komenatrza niżej to aż szkoda odpisywać. AV może się cieszyć z 1/4 LM bo wyciskają więcej niż mogą (my byliśmy 2x z rzędu na 8 miejscu w lidze, ale oczywiście dla nas 1/4 LM nic nie znaczy). Newcastle może się cieszyć z CoC (my nie możemy zaliczać FA Cupu Artecie, bo to był efekt nowej miotły i się nie liczy). Chelsea na 10 miejscu za Tuchela mogła wierzyć w wygranie LM (my nie możemy, bo jak oglądamy mecze, to widać że jesteśmy bez formy)
Mówisz, że ludzie szukają wymówek dla braku tytułów, ale nie są w tym tak dobrzy jak ty w szukaniu powodów dlaczego należy deprecjonować wszystko co dobrego w tym klubie się dzieje.
@Czeczenia napisał: "Barca wraca z 0:2, a mnie zastanawia kiedy Arsenal odrobił dwa gole zaległości."
Z Chelsea na Stamford Bridge w 2023 to ostatni który mi teraz przychodzi do głowy, również 2-0 przegrywaliśmy i u dało się zremisować, ale wielce prawdopodobne, że były jeszcze jakieś takie mecze później, tylko weź sobie to teraz przypomnij xD
@Czeczenia napisał: "Barca wraca z 0:2, a mnie zastanawia kiedy Arsenal odrobił dwa gole zaległości."
Były takie mecze w LM. Z Milanem, Bayernem. Tylko wtedy liczyły się gole na wyjeździe. Dlatego odpadalismy.
@losnumeros napisał: "No popatrz, a co zrobili zawodnicy naszego klubu którzy kochali Wengera jak ojca? Odeszli w poszukiwaniu pucharów i tak samo będzie teraz"
Zmartwie Cię, tak nie będzie:)
Barca wraca z 0:2, a mnie zastanawia kiedy Arsenal odrobił dwa gole zaległości.
@MarkOvermars napisał: "Fernandes najlepsze lata spędził w United walcząc o utrzymanie w lidze, cudownie xd"
No popatrz, a co zrobili zawodnicy naszego klubu którzy kochali Wengera jak ojca? Odeszli w poszukiwaniu pucharów i tak samo będzie teraz
Fernandes najlepsze lata spędził w United walcząc o utrzymanie w lidze, cudownie xd
@mel75: Seerio? Kupiłem C+ głównie pod naszą ligę mistrzów, ale przy okazji czasem włączę jakiś lepszy mecz La Ligi, myślałem że tu nic mnie nie zaskoczy a tu proszę..
Bruno what a pleja
@losnumeros napisał: "To Ja jestem ten zły. Neguje dla zasady i żeby mieć przyjemność, masz rację robię żeby mieć satysfakcję z tego"
Oczywiście że tak;) @losnumeros napisał: "Mikel wygrał Fa Cup i nic poza tym. Jaki inny puchar możemy przypisać sobie? Lige, LM lub może wygraliśmy FA CUP o którym nie wiem? Może za 2 miejsce dają puchar o którym wiesz tylko Ty i tak cieszysz się?"
Mówisz że nic nie wygrał, a wygrał, 2 miejsce to nie trofeum, ale jest to potwierdzenie tego, że regularnie wreszcie bijemy się o mistrzostwo i jest stabilizacja, a za tym idzie to , że piłkarze chcą dołączyć do klubu, który właśnie bije się o najwyższe cele;)
Mecz dla koneserów, bez rewelacji i fajerwerków, ale za to bardzo ważne 3 pkt. Jeśli tak mają wyglądać spotkania do końca sezonu, ale mimo to będzie się udawało zdobywać pełną pulę to jestem w stanie wybaczyć styl. Dziś warto pochwalić Rice'a i Skellego choć zdecydowanie młodzian musi popracować nad swoim firmowym zagraniem czyli przyjęciem piłki z rywalem na plecach. Każde takie zagranie jest na pograniczu błędu. Teraz przerwa na repki, oby wszyscy wrócili w jednym kawałku bo na start trudny mecz z Fulham.
@Numer10: bo pewnie leci na Eleven. Dzielą się prawami , jak i meczami ;)
@Garfield_pl napisał: "Barcola czy ktoś inny ( Doue bym też chętnie zobaczył) to wiadomo że robić deal"
Prędzej uwierzę w Isaka i Bruno niż w dwójkę która wymieniłeś ale jeden i drugi to byłby taaaaaki upgrade ze szok Imo teraz odejdzie Trossard a Martinelli zostanie jako zmiennik bo sprzedaż obydwu to konieczność zakupu dwóch skrzydłowych. A Gabi jeśli się nie ogarnie w przyszłym sezonie to pewnie skończy przygodę z nami następnego lata.
Ktoś wie dlaczego Atletico - Barca nie jest transmitowane w Canal +?
Martineliego trzeba spieniężyć póki jest coś wart, jak będziemy trzymać z sentymentu piłkarzy to później nie dziwota, że nic nie wnoszą i odchodzą za grosze lub darmo.
Spokojnie znajdzie się klub, który da ponad 30 mln za niego, w którym pokaże swoje mocne strony bo on nie pasuje kompletnie do naszej gry.
@Goonder: Na skrótach z większości meczów które oglądałem*
@Garfield_pl napisał: "Nigdy przez różowe okulary nie patrzyłem, to tylko interpretacja przez desperatów jak Ty ;) mylisz ocenę sytuacji z wymówkami, a ponoć umiesz patrzeć szerzej xD"
To Ja jestem ten zły. Neguje dla zasady i żeby mieć przyjemność, masz rację robię żeby mieć satysfakcję z tego. Spójrz na siebie najpierw, a później na mnie i wtedy oceń, bo najlepiej mieć beke ze mnie dla zasady.
@Garfield_pl napisał: "Już wygrał z dużo słabszą drużyna, ale wtedy Cię nie było;) tak samo jak nigdy Cię nie ma ,gdy jest seria zwycięstw ;) i to racja, nie znasz się na piłce :)"
Mikel wygrał Fa Cup i nic poza tym. Jaki inny puchar możemy przypisać sobie? Lige, LM lub może wygraliśmy FA CUP o którym nie wiem? Może za 2 miejsce dają puchar o którym wiesz tylko Ty i tak cieszysz się?
@KapitanJack10 napisał: "Wolę mieć w marcu matematyczne szanse na tytuł, pewne top 3 i czekać z wypiekami na twarzy na ćwierćfinał LM, niż zgarnąć Carabao i do końca sezonu modlić się, żeby nie wypaść z top6.
Nie bez powodu nazywają ten puchar pucharem pocieszenia. Jak ci się nie udało wygrać nic sensownego, to i Carabao ucieszy, ale myślę, że wielu kibiców Newcastle wolałoby regularnie wchodzić do LM i oglądać swój klub w najlepszej lidze świata, niż wygrać ten puchar.
Ciekawe czy np kibice Aston Villi zazdroszczą Newcastle, czy jednak odliczają dni do dwumeczu z PSG."
Ah ta matematyka, tylko my też nic nie wygramy poraz kolejny, chyba że dla niektórych ważna jest wygrana tarczycy wspólnoty, to wtedy to jest bardzo duży sukces, rywale mają mokre gacie przez te osiągnięcia. AV cieszy się z gry w LM bo Emery wyciąga z nich to co może, a Mikel tego nie robi u nas. AV może bardziej cieszyć się z tego co grają i osiągnięnli, w przeciwieństwie do nas. My jedynie czym możemy się pochwalić to jak 2 razy z rzędu przegraliśmi mistrzostwo.
@adek504 napisał: "Ale kto tu ciśnie bekę z Newcastle? Zasłużenie wygrali i fajnie że tak się cieszą
Ale mi pomimo posuchy pucharowej jesteśmy innego kalibru klubem i w tym momencie tylko zdobycie LM czy PL zdjeloby to ciśnienie"
Nagle zmiana narracji, nie jesteśmy innego kalibru. Tobie i części osób wydaje się że jesteśmy kimś wielkim. My jesteśmy tylko marką i tylko tyle, nie wygraliśmy nigdy pucharu europejskiego, nie wspominając o lidze od 20 lat, a nawet ostatnio nie możemy załapać się do finału FA CUP.
@Gunnerrsaurus napisał: "Dla mnie to sukces. Dobrze pamiętam jak wyglądała sytuacja Arsenalu przed Artetą, nie dostawaliśmy się do Ligi Mistrzów, a w lidze potrafiliśmy nie wygrać 10 meczów z rzędu"
Za ten sukces dają mistrzostwo ligi lub LM? Kiedyś potrafiliśmy wygrywać z słabszymi drużynami, a obecnie tego nie umiemy robić ale ważne że wygraliśmy z City. Za zdemolowanie City też dają puchar?
@Gunnerrsaurus napisał: "Obecne jesteśmy pewniakiem do walki o tytuł, najlepiej poukładaną drużyną, mamy najrówniejszą formę w Anglii, brakuje tylko paru szczegółów, ale nie mam wątpliwości, że w przyszłym sezonie znowu będziemy walczyć o mistrza, jak będziemy mieli trochę więcej szczęścia to go zgarniemy."
Nie jesteśmy żadnym pewniakiem o tytuł, tych szczegółów brakuje nam cały czas. Wiem czyja to wina: sędziów, piłki, inflacji i zawsze będzie ktoś lepszy niż my który ma farta.
@Gunnerrsaurus napisał: "Wolę powolne budowanie drużyny, układanie składu tak żeby wszystko się zazębiało i wprowadzenie klubu na szczyt na wiele lat niż jedno sezonowy wystrzał formy, mistrzostwo, a później ciężkie lata."
Tak będziemy czekać kolejne 20 lat na mistrzotswo i może będziesz cieszyć się że w końcu zagramy w półfinale LM lub finale COC.
Sam sobie zasłużyłem na opinie przez swoje wpisy i takie jest życie, nikt nie mówił że będzie łatwe. W przeciwieństwie do innych osób, nie podbijam swojego ego śmiejąc się z innych klubów gdzie mój klub nic wielkiego nie osiągnął w ciągu 20 lat ( wygrywaliśmy Fa Cup). Szanuje Mikela za to co zrobił, ale część osób widzi w nim jakiegoś zbawcę/mesjasza. Patrzycie tak na niego przez pryzmat że był naszym byłym zawodnikiem i asystentem Pepa. Swoje Mikel zrobił, ale gdyby nie pomoc z klubu i wsparcie to guzik byłoby z tego. Prawda jest taka że z Mikelem tylko liczyliśmy się w walce o mistrzostwo, a jak przychodził decydujący moment to było widać demony Wengera. Szanuje za to co Mikel zrobił i bardzo chce żeby wygrał z nami Ligę lub LM, ale nie widzę tego błysku u niego co u Alonso gdy wgrał ligę.
Przyznam się do błędu jak Mikela wygra ligę lub LM. Czy osoby które robią z Mikela najlepszego trenera, przyznają się do błędu że popełnili błąd?
@MarkOvermars napisał: "Nawet Newcastle coś dorzuca do gabloty a my? Heh …."
Haha :P W każdym razie wielkie gratulacje dla nich. Wygranie czegokolwiek po tak długim czasie to musi być coś.
@Goonder napisał: "Pytanie do tych co śledzą La Liga: jak wygląda Nico? Liczby w tym sezonie ma słabo i zastanawiam się czy to kwestia tego, że kuleje skuteczność u niego/kolegów czy po prostu jest przehypowany? Bo szczerze to mnie on nie przekonuje, żeby wykładać na niego taką kasę. Już wolałbym Cunhe/Pedro"
Goli i asyst nie ma jakoś dużo, ale samo Bilbao w tym sezonie wygląda bardzo dobrze, mają naprawdę dobre wyniki i formę w lidze i LE z nim w składzie, oceny meczowe też zbiera dobre, więc chyba źle nie gra. Na skrótach z większości meczów które wyglądał nieźle, tak powiem :P
Gdy na początku sezonu pisałem, że jeśli Gabi znów będzie grał jak w poprzednim to jest do odstrzału, to byłem wgnieciony. Potem oczywiście wszystko się odwróciło.. myślę, że byłby dobrym zmiennikiem, który może narobić wiatru gdy nam nie idzie. Ciekawe czy mu taka opcja by odpowiadało.
Pytanie do tych co śledzą La Liga: jak wygląda Nico? Liczby w tym sezonie ma słabo i zastanawiam się czy to kwestia tego, że kuleje skuteczność u niego/kolegów czy po prostu jest przehypowany? Bo szczerze to mnie on nie przekonuje, żeby wykładać na niego taką kasę. Już wolałbym Cunhe/Pedro
Nawet Newcastle coś dorzuca do gabloty a my? Heh ….
@adek504 napisał: "Pewnie masz rację, ale może by jednak po zdobyciu LM coś mu się przestawiło w głowie i przez tydzień by nie szedł pod prąd :D"
Może poznałby znów kobietę xD
Ja tam oglądam Atleti- Barca, co mnie interesuje mecz dołu tabeli.
@Patriko napisał: "Jeszcze Palmeiras jest. Brazylijskie kluby zawsze lubią takie powroty swoich byłych zawodników, tylko musiałby u Gabriela przemówić sentyment do klubu który go wychował i zejście z tygodniówki, ale za tym może iść chęć regularnego grania gdy wyzdrowieje no i powrót do ojczyzny. Wiele będzie zależeć od samego Jesusa, jacyś chętni się znajdą na jego usługi, jak nie będzie chciał odejść to będzie siedział do końca umowy wiadomo."
No tyle że klub z Brazylii nie da kokosów, wiadomo każdy hajs się przyda, ale liczę na arabów, albo jakieś Fulham, nie wykluczam, bo mamy tam mała akademię;) zostałby w Londynie, Fulham hajs też ma, więc może akurat;)
Przełączam na poważny mecz PSG- OM, nie ma co oglądać ogórków z dołu tabeli Premier Leaque.
Leicester- M Utd mecz o pozostanie w lidze.
@losnumeros napisał: "Dla nas co jest sukcesem? 2 miejsce i ćwierćfinał LM?"
Dla mnie to sukces. Dobrze pamiętam jak wyglądała sytuacja Arsenalu przed Artetą, nie dostawaliśmy się do Ligi Mistrzów, a w lidze potrafiliśmy nie wygrać 10 meczów z rzędu. Obecne jesteśmy pewniakiem do walki o tytuł, najlepiej poukładaną drużyną, mamy najrówniejszą formę w Anglii, brakuje tylko paru szczegółów, ale nie mam wątpliwości, że w przyszłym sezonie znowu będziemy walczyć o mistrza, jak będziemy mieli trochę więcej szczęścia to go zgarniemy.
Wolę powolne budowanie drużyny, układanie składu tak żeby wszystko się zazębiało i wprowadzenie klubu na szczyt na wiele lat niż jedno sezonowy wystrzał formy, mistrzostwo, a później ciężkie lata.
@Garfield_pl napisał: ""Ja to Ci mówię,że do końca kontraktu.Kto weźmie polamanca,który nie ma instynktu strzeleckiego z grubą tygodniówka.
I mogę zakład robić o to."
Mogą wziąć araby, bo nadal dla nich to jest jednak nazwisko, no ale latem nie odejdzie, bo jest kontuzjowany;)"
Jeszcze Palmeiras jest. Brazylijskie kluby zawsze lubią takie powroty swoich byłych zawodników, tylko musiałby u Gabriela przemówić sentyment do klubu który go wychował i zejście z tygodniówki, ale za tym może iść chęć regularnego grania gdy wyzdrowieje no i powrót do ojczyzny. Wiele będzie zależeć od samego Jesusa, jacyś chętni się znajdą na jego usługi, jak nie będzie chciał odejść to będzie siedział do końca umowy wiadomo.
@Garfield_pl napisał: "On nie zmieni narracji, i tak nawet jak wygramy LM to powie, że to słaby rywal był;)"
Pewnie masz rację, ale może by jednak po zdobyciu LM coś mu się przestawiło w głowie i przez tydzień by nie szedł pod prąd :D
@adek504 napisał: "No i sądząc po Twoich wypowiedziach tylko LM czy PL by sprawiła że byś zmienił narrację, bo o zdobyciu Carabao byś zapomniał już przy pierwszej wpadce z Fulham po przerwie na repki"
On nie zmieni narracji, i tak nawet jak wygramy LM to powie, że to słaby rywal był;)
@losnumeros napisał: "Dla nas co jest sukcesem? 2 miejsce i ćwierćfinał LM?"
A czy ktoś robił rok temu paradę z 2 miejsca i 1/4 LM?
Klub jasno pokazuje że mierzy wyżej, ale trzeba też umieć docenić to co jest
@BizoNxd6 napisał: "Nie ma czasu na sentymenty, musimy w końcu zacząć wygrywać A Martinelli przypomina mi Gervinho, totalnie. Według mnie bardzo słaby od 2 sezonów jest brazylijczyk.
Trzeba kupić dobrego skrzydłowego, napastnika i próbować atakować najwyższe cele w przyszłym sezonie, bo saliba, Gabriel i inni wiecznie w klubie nie będą, też chcą coś wygrać, takie są realia."
Zgadzam się z tym, tylko tak jak mówiłem, na ławce też trzeba kogoś mieć, Trossard ma przebłyski w tym sezonie, ale chyba już tym Jokerem nie będzie w kolejnym sezonie, po prostu wiek i myślę że m.in. dlatego pierwszy na wylocie, ale i Gabi i Jesus również mogą w niedalekiej przyszłości polecieć. Gabi fakt może dać nam więcej hajsu zdecydowanie. Zapowiada się ciekawe okienko, bo i Zina, Kiwior, Trossard,Partey, Jorghinio wszyscy mogą odejść, do tego właśnie to nazwisko o którym mówił Ornstein to właśnie na ten moment najbardziej Gabi pasuje, no ale jeśli w jego miejsce Williams, Barcola czy ktoś inny ( Doue bym też chętnie zobaczył) to wiadomo że robić deal
@losnumeros napisał: "Przyznam się do błędu, tylko niech Mikel coś wygra. A nie wygra nic, ale nie znam się na piłce, lepiej cisnąć bekę z innych bo to jest sukces"
Ale kto tu ciśnie bekę z Newcastle? Zasłużenie wygrali i fajnie że tak się cieszą
Ale mi pomimo posuchy pucharowej jesteśmy innego kalibru klubem i w tym momencie tylko zdobycie LM czy PL zdjeloby to ciśnienie
No i sądząc po Twoich wypowiedziach tylko LM czy PL by sprawiła że byś zmienił narrację, bo o zdobyciu Carabao byś zapomniał już przy pierwszej wpadce z Fulham po przerwie na repki
@losnumeros napisał: "Dla nas co jest sukcesem? 2 miejsce i ćwierćfinał LM?"
Wolę mieć w marcu matematyczne szanse na tytuł, pewne top 3 i czekać z wypiekami na twarzy na ćwierćfinał LM, niż zgarnąć Carabao i do końca sezonu modlić się, żeby nie wypaść z top6.
Nie bez powodu nazywają ten puchar pucharem pocieszenia. Jak ci się nie udało wygrać nic sensownego, to i Carabao ucieszy, ale myślę, że wielu kibiców Newcastle wolałoby regularnie wchodzić do LM i oglądać swój klub w najlepszej lidze świata, niż wygrać ten puchar.
Ciekawe czy np kibice Aston Villi zazdroszczą Newcastle, czy jednak odliczają dni do dwumeczu z PSG.
@losnumeros napisał: "Przyznam się do błędu, tylko niech Mikel coś wygra. A nie wygra nic, ale nie znam się na piłce, lepiej cisnąć bekę z innych bo to jest sukces"
Już wygrał z dużo słabszą drużyna, ale wtedy Cię nie było;) tak samo jak nigdy Cię nie ma ,gdy jest seria zwycięstw ;) i to racja, nie znasz się na piłce :)
@Dziadyga napisał: "Ja to Ci mówię,że do końca kontraktu.Kto weźmie polamanca,który nie ma instynktu strzeleckiego z grubą tygodniówka.
I mogę zakład robić o to."
Mogą wziąć araby, bo nadal dla nich to jest jednak nazwisko, no ale latem nie odejdzie, bo jest kontuzjowany;)
@adek504 napisał: "Czemu zdegradowales Carabao i FA Cup? Te puchary Cię nie usatysfakcjonują? ;)"
Przyznam się do błędu, tylko niech Mikel coś wygra. A nie wygra nic, ale nie znam się na piłce, lepiej cisnąć bekę z innych bo to jest sukces
@losnumeros napisał: "Tak, jak Mikel zamknie mi mordę i wygra ligę lub LM. Ty skończysz patrzeć przez różowe okulary i szukać wymówek?"
Nigdy przez różowe okulary nie patrzyłem, to tylko interpretacja przez desperatów jak Ty ;) mylisz ocenę sytuacji z wymówkami, a ponoć umiesz patrzeć szerzej xD
@Rynkos7 napisał: "dla takich klubów jakikolwiek puchar to ogromny sukces."
Dla nas co jest sukcesem? 2 miejsce i ćwierćfinał LM?
@Garfield_pl napisał: "Jesus najwcześniej zimą,"
Ja to Ci mówię,że do końca kontraktu.Kto weźmie polamanca,który nie ma instynktu strzeleckiego z grubą tygodniówka.
I mogę zakład robić o to.
@BizoNxd6 napisał: "Nie ma czasu na sentymenty, musimy w końcu zacząć wygrywać A Martinelli przypomina mi Gervinho, totalnie. Według mnie bardzo słaby od 2 sezonów jest brazylijczyk.
Trzeba kupić dobrego skrzydłowego, napastnika i próbować atakować najwyższe cele w przyszłym sezonie, bo saliba, Gabriel i inni wiecznie w klubie nie będą, też chcą coś wygrać, takie są realia."
Ale pewnie jednocześnie Trossarda i Martinelliego nie odpalimy, więc do sprzedaży pójdzie ten za którego będzie lepsza oferta
@Garfield_pl:
Nie ma czasu na sentymenty, musimy w końcu zacząć wygrywać A Martinelli przypomina mi Gervinho, totalnie. Według mnie bardzo słaby od 2 sezonów jest brazylijczyk.
Trzeba kupić dobrego skrzydłowego, napastnika i próbować atakować najwyższe cele w przyszłym sezonie, bo saliba, Gabriel i inni wiecznie w klubie nie będą, też chcą coś wygrać, takie są realia.
@losnumeros napisał: "@Damper napisał: "No dobrze, ale czy licząc wydatki Artecie usprawiedliwiałeś go, że przez pierwsze sezony jak Arsenalu nie było w LM musiał wydawać na takich zawodników, którzy mogli na tamten moment przyjść? Też miał ograniczony wybór jak Arsenal był poza LM."
Newcastle byli lepsi niż my?"
Nie byli i nie są, dlatego dziwi mnie trochę aż takie podniecanie się tym, co robi Howe.
@enrique napisał: "Popatrz co się dzieje na stadionie, a na X obczaj streamy z Newcastle. Dla nich to poważny sukces."
Kibice West Hamu na Twitterze śmiali się z Arsenalu i Rice'a, że oni wygrali Europejski Puchar (Ligę Konferencji) a Arsenal z Rice'm nic, mimo iż my graliśmy w LM, więc zgadza się, dla takich klubów jakikolwiek puchar to ogromny sukces.
@BizoNxd6 napisał: "Martinelli w lato powinien być sprzedany wraz z kolegą Gabrielem Jesusem, sory ale oni będą wiecznie połamani albo pod formą, trzeba świeżej nowej krwi, trossard fajny joker ale od pierwszej gra średnio."
Jesus najwcześniej zimą, Gabi nie zdziwi gdyby była kozacka oferta, prędzej spodziewam się odejścia Trossarda do arabów. Lubię Gabiego, fajnie jakby wrócił do formy, wciąż młody, szkoda że dziś dał go na PS znów Arteta, liczyłem że albo 9 albo LS a Trossard fałszywa 9 ewentualnie. No ale jeśli byłaby dobra oferta, i lepszy grajek w zamian, to mimo że go lubię, to życie, drużyna ma się rozwijać, kto nie nadąży w kolejnych latach, musi odejść za jak najlepsze siano i robimy wzmocnienie.
@losnumeros napisał: "Tak, jak Mikel zamknie mi mordę i wygra ligę lub LM. Ty skończysz patrzeć przez różowe okulary i szukać wymówek"
Czemu zdegradowales Carabao i FA Cup? Te puchary Cię nie usatysfakcjonują? ;)
@Garfield_pl napisał: "skończysz kiedyś jęczeć?"
Tak, jak Mikel zamknie mi mordę i wygra ligę lub LM. Ty skończysz patrzeć przez różowe okulary i szukać wymówek?
@Damper napisał: "No dobrze, ale czy licząc wydatki Artecie usprawiedliwiałeś go, że przez pierwsze sezony jak Arsenalu nie było w LM musiał wydawać na takich zawodników, którzy mogli na tamten moment przyjść? Też miał ograniczony wybór jak Arsenal był poza LM."
Newcastle byli lepsi niż my?
@losnumeros: skończysz kiedyś jęczeć?
Martinelli w lato powinien być sprzedany wraz z kolegą Gabrielem Jesusem, sory ale oni będą wiecznie połamani albo pod formą, trzeba świeżej nowej krwi, trossard fajny joker ale od pierwszej gra średnio.