Miały miejsce rozmowy na linii Raiola-Galliani?
20.06.2014, 12:48, Mateusz Słaby 136 komentarzy
Gianluca Di Marzio pracujacy dla "Sky Italia" donosi, iż doszło wczoraj do spotkania pomiędzy agentem Mario Balotellego - Mino Raiolą - oraz prezesem AC Milanu - Adriano Gallianim. Rozmowy miały dotyczyć reprezentanta Włoch, który raczej na pewno opuści tego lata San Siro, jako że z powodu braku udziału w europejskich rozgrywkach w przyszłym sezonie, ekipy Rossoneri nie stać na zatrzymanie napastnika u siebie.
Włoska strona "Calciomercato" podaje za to więcej informacji na temat spotkania Raioli z Gallianim, przyznając równocześnie, iż Arsenal jest zainteresowany pozyskaniem Balotellego. Agentowi - którego klientem jest także Zlatan Ibrahimovic - rzekomo udało się zmniejszyć sumę, jakiej włoski klub oczekuje za swojego napastnika z 45 na 37 milionów euro. Arsenal musiałby jednak zapłacić całą kwotę z góry, co jest dość niespotykane w przypadku wielkich transferów z udziałem dwóch drużyn z europejskiej czołówki.
źrodło: 101greatgoals.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Balo jest jeszcze mlody, mysle Ĺźe siÄ rozwinie u nas. Bralbym
Ja zaufam Wenger'owi, jak przyjdzie będę się cieszył, jak nie, ok, Arsen wie Co robi, zna sytuację lepiej od Nas.
Ale, niektórzy tutaj piszą, że jest wolny, nie zgodzę się, Balo jest szybszy od Benzemy, problem w tym, że tej szybkości nie wykorzystuje... Jeśli Wenger Go "oswoi" to będzie dobrze, jak nie, będzie się męczyć.
Dajta jakąś stronę ACM
no właśnie w interze błyszczał bo go Jose M. potrafił ustawić, Wenger tez da sobie z nim rade
pamiętacie ?
youtube.com/watch?v=voUqrp8Vt28
pamiętacie Mario w interze za czasow Jose M. ? on grał na skrzydle i wracał do defensywy, bodajże w meczu z chelsea po czerwonej kartce to juz praktycznie caly czas grał w defensywie, zreszta jak cały zespól. Jak dla mnie bardzo pasuje do arsenalu, spokojnie móze grac na lewej flance i takie roszady z giru robic
Spełnienie marzeń , ulubiony piłkarz :D
matt21
Jeśli zawodnik sam potrafi wypracować sobie sytuacje, to co by było jakby musiał skupić się tylko na wykończeniu? Tak, dokładnie, jeszcze więcej bramek. Prosta konkluzja.
Mam nadzieje że do nas przejdzie.
Ja mu nie odmawiam umiejętności.
Po prostu stylem gry nie pasuje do Arsenalu.
Nie wiem jak można tego nie widzieć.
Skoro bierzemy Mario to sprzedajmy Ozila, bo nie będzie nam potrzebny do niczego. Możemy w to miejsce wziąć kogoś kto dobrze wrzuca piłki na aferę, a pieniążki odłożyć na kupkę.
Mario nie potrzebuje wyrafinowanych pomocników. Wystarczy mu ktoś kto poda mu pod nogi, a on se strzeli.
A i jeszcze jedno - lubię Bario, bo fajnie od czasu do czasu obejrzeć zajebiaszczą bramkę, ale ja wolę w Arsenalu oglądać więcej bramek.
Każdy kontakt piłki Balotelliego to spowolnienie akcji o dwa tempa.
Ja już się nie odzywam. Ufam Wengerowi i wiem, że myśli zupełnie o innych zawodnikach.
Kyrtap
Dokładnie.W ogóle mam wrażenie że nawet jakby miał przyjść Messi to byłoby gadania,że za drogi,że za mały,za słaby fizycznie,że go zjedzą tacy ze Stoke itd.Więc właściwie nie wiem.Kogo wy chcecie? Skoro Mario wam nie pasuje w tylu kwestiach..
matt21
Z tą grą Włochów to już pojechałeś po bandzie. Rozumiem, że nie lubisz Mario, ale nie zakrzywiaj rzeczywistości ujmując mu tak umiejętności. Mario jest szybszy, ma lepszy drybling, wychodzi do prostopadłych piłek, ma lepszy strzał od Girouda, a w dodatku ma zaledwie 23 lata, dzięki czemu może jeszcze wskoczyć na wyższy poziom. Olivierowi to już niestety nie grozi. Rozumiem, że można mieć wątpliwości co do charakteru i zaangażowania Włocha, ale umiejętności mu odmówić nie można.
@spazi_28
Cavani nie jest zbyt dobry? śmiechłem... koleś we wczorajszym meczu harował po całym boisku i do tego uwieńczył występ piękną asystą. Co prawda od napastnika oczekuje się goli ale Edinson niestety ma pecha, że i w klubie i w reprezentacji jest przesuwany na skrzydło. Jedyny problem to, że rzekomo nie lubi ligi Angielskiej, chociaż pewnie to było wytłumaczenie aby dołączyć za wielką kasę do PSG. Lepsza marna wymówka niż żadna...
W takim razie Giroud pasuje do naszego stylu jak cholera ;)
Balo to koleś który samą swoją osobą mocno ułatwia grę innym,bo obrońcy po prostu się go boją,jest nieprzewidywalny,nasz Oli taki nie jest i obrońcy wiedzą że jak go zostawią na 30 metrze samego to mała szansa na to że zaraz Oli wytworzy jakąś nieprzewidywalną rzecz.Włosi skrzętnie z takiej gry Mario korzystają.
Ciekawe co bedziecie wypisywac jak kostaryce ze 2 zaaplikuje
Hargos
wystarczy spojrzeć na grę Włochów, do ich stylu taki napastnik pasuje idealnie.
Nie grają wyrafinowanego futbolu jak Arsenal.
Zresztą włosi od odejścia Del Piero i Di Natale nie mają żadnego napastnika.
Grają na stałe fragmenty gry Pirlo i tyle.
Sympatyk
Absolutnie wiem o tym i jego "zaangażowaniu" w grę.I sam mam te obawy bo uwielbiam śmiać z jego truchtania,co ma być pressingiem,podczas meczu :)
Uważam tylko,że z jego nienormalności i nieprzewidywalności,ogromnego potencjału i ręki Papcia,mogą wyjść dobre dla Arsenalu rzeczy.
wenger raczej się wycofa, nie rzuci tyle na stół
W takim razie Matt21 skoro Balo jest takim cieniasem,jak wytłumaczysz jego grę w pierwszym składzie Włochów od długiego czasu?
Od razu mówię! Argumenty typu "Bo jest fajny" nie przejdą ;)
Hargros
jak nie ogladasz Balo a bazujesz tylko na serwisach informacyjnych tudziez skrotach z bramek to mozesz miec lekko spaczony obraz Super Mario i jego zaangazowania w gre, poczytaj opinie Milanistow to moze zrozumiesz obawy co niektórych tutaj odnośnie Mario. Te jego spektakularne bramki po ktorych jak mowisz kopara opada czesto wynikaja z jego lenistwa bo nie szuka gry, nie wychodzi na pozycje, tylko cofnie sie po nia i wali z daleko na zasadzie ...a strzele sobie...a ze noge ma to co jakis czas cos wpada.
Jak by zaczal zasuwac to pewnie wszyscy by byli na TAK ale jak przyjdzie primadonna i bedzie sie fochal z byle powodu to zebysmy juz w zimie nie plakali za nowym napastnikiem.
mar12301
to że jestem przeciwny transferowi Balo nie znaczy, że jestem przeciwny innym nazwiskom.
Nie wrzucaj wszystkich do jednego garnca.
Velę i Remyego przyjąłbym z otwartymi rękami, bo stylem pasują bardziej do Arsenalu.
Narzekacie na Giroud bo porusza się jak mucha w smole, a usłyszeliście o Balotellim i od razu mokro w majtach, a to taki sam powolniak jak Oli do tego jeszcze nie walczy o żadną piłkę w przeciwieństwie do francuza.
Tyle, że będzie można się podjarać jakimś fajnym zagraniem lub bramką z połowy boiska, ale nadal będziemy je podziwiać z 4 miejsca, a Ozil będzie tylko liczył na Walcotta, bo Balo tak wychodzi do piłek fantastycznie jak Per.
ANGLIA ZA BURTĄ MISTRZOSTW ŚWIATA W BRAZYLI SZOK XDXDXD
wiedzialem ze Benzyna zostanie w Realu, Ballo jest na wylocie ze slabego Milanu, mozna sie z nimi targowac o calkiem dobrego zawodnika, i oczywiscie potrzeba tutaj wiary w Mario ze bedzie bardziej ogarniety a Arsene wykorzysta swoje umiejetnosci dyplomatyczne zeby wlochowi pomoc jak tylko sie da. Mowicie ze Mario jest bierny i malo biega malo wywiera presje na przeciwniku, tylko czeka na pilki i nic wiecej, zgodze sie w czesci, ale przeciez moze sie poprawic , a nasz zespol gra zupelnie inny football niz te kluby w ktorych gral Wloch, sadze ze Balloteli moglby u nas zdobyc sporo bramek jesli nawet nie byc powaznym kandydatem do krola strzelcow
Ciekawe kogo by chcieli ci, którzy są tak przeciwni każdemu nazwisku.
Są ploty o Remym - "nie, bo za tani i słaby, nic nawet nie osiągnął w Lig Ę",
ploty o Veli - "nie, bo był już w Arsenalu, zresztą kosztuje tylko 4 mln to jest słaby",
ploty o Mandzukicu - "słaby, kloc, nie pasuje do Arsenalu, odpad"
ploty o Balotellim - "lipa, głupi, nie umie grać w piłkę, nic nie potrafi, kloc, wolny, nie nadaje się nawet do polskiej ligi".
Ludzie, wy jesteście śmieszni czasami.
Seriously niektórzy twierdzą tutaj,że Balotelli nie da nam nic więc niż Giroud ?
Chyba pozostaje tylko ironicznie się uśmiechnąć i zrozumieć co mają na myśli kibice innych zespołów z EPL czytających wypociny naszych wspaniałych użytkowników.
Chyba niektórzy powinni trochę przemyśleć co piszą.
Jak można stwierdzić,że nasz Oli i Mario to prawie jedno a Benzyna jest ileś tam miliardów klas wyżej od Włocha.Chyba kpicie Panowie.Przecież nasz Oli,mimo mojej wielkiej sympatii do jego osoby,jest typowym gościem pola karnego,czyli tutaj dołożyć noge/głowe,powalczyć w powietrzu,zagrać pressem,odegrać.Grając przed taką śmietanką środka pola jaką mamy,powinien mieć 2x więcej bram niż miał,ale nie ma bo pewnego poziomu prawdopodobnie nie przeskoczy,mimo ogromnej ambicji.Karim grając z ogórami,poza nieliczną częścią meczy w sezonie,ma po prostu łatwe życia napastnika,bo ma najlepszych za swoimi plecami,a przed sobą nie często są wyrównane siły na boisku.Za to Mario to typowy boiskowy psychol,czasem odwali coś takiego,że kopara opada,czy to in plus czy in minus.Sama jego gra w podstawowej 11 Włoch mówi za siebie.Pamiętajmy poza tym jego gre w City,kiedy tylko mu się chciało i miał dobrą prase itd.Balo umiejętności ma ogromne i potrzeba do niego dotrzeć,jak może to zrobić Wenga.Bo Wrighty też aniołkiem nie był,Adebayor również.
Także Panowie,zastanówcie się co piszecie o Mario,bo nie jest to tylko celebryta,a świetny piłkarz,co niejednokrotnie pokazywał ;)
14tomek;
Balo ma ok 5mln euro za sezon wiec jego tygodniowka to jakies 95tys euro
Dać za niego tyle? Wątpie.
Niech przychodzi tutaj, ciekawe czy Puma dorzuci do transferu.
Po Benzeme sie nikt nie zglosi gdyz wlasnie przedluzyl kontrakt z realem ;)
Ja mysle ze balo to nasza najlepsza opcja,potencjal,wiek,strzelanie goli z niczego.wszyscy biora go jeszcze przez pryzmat gry w MCity.
Piszecie ze giroud to drugi mandzukic,no nie wiem?to prawda ten sam styl gry ,ale...gra 1 na 1,zwrotnosć,przyspieszenie drybling i strzelanie bramek glowa,giroud gra glowa,ale ile bramek
wpada?wszystko to jednak o duzy krok dalej niz giroud wedlug mnie.
Lepszego napastnika niż on nie kupimy, brać z pocałowaniem ręki!
Dobre że AC Milan chce kase do łapy ,az takiej biedy u nich sie nie spodziewalem :D
Ktoś wcześniej ważną sprawę poruszył - tygodniówki.
W Arsenalu mamy najlepsze po 100-150k. Balo obecnie w Milanie zarabia poniżej 150k (150k z bonusami, których przy takiej grze Milanu raczej nie miał).
Dalje - Myślicie, że Mandżukić czy Benzema zadowoli się tygodniówką na takim poziomie? W innych klubach dostaną więcej. Dlatego należy brać Balo, póki nikt nie chce go kupić. Bo po Benzemę zgłosi się np. Monaco i dostanie tam 2x więcej jak u nas.
Widzę że według wielu osób Balotelli to poziom Giroud i jest nam nie potrzebny. Szkoda że widzieliście tylko kilka meczów z jego udziałem. Mario ma bardzo dobre wykończenie zarówno z nogi jak i z głowy dobry drybling i jak dla mnie jest to czołowa 5 napastników w europie jak jest formie a po drugie jest to wciąż młody napastnik który pod dobrym okiem (czyt. Wenger) może być jeszcze lepszy.
Nie wiadomo, czy Balo by u nas odpalił a oni jeszcze tyle chcą za niego...
Po mojemu to lepiej, bo ta cena nas odstraszy i nawet się nie będziemy na niego czaili.
wiecie co ten Cavani to nie jest zbyt odbry, wczoraj znowu nic nie pokazał, gdyby Suarez nie ładował, to by Urugwajczycy popłynęli; a w meczu PSG - Chelsea to Cavani jedyne co robił to piłkę przekładał z nogi na nogę (tą którą zwykł strzelać - chyba prawa) i robił to tak długo, że mu zawsze jakiś Cahil futbolówkę zabrał, gorzej niż Giroud ;) a ten cały Balotelli to jednak strzelać umie, nawet Anglikom z Cahilem w defensywie
Robi się ciekawie. 37 mln euro to sporo, ale wydaję mi się, że warto. Na początku nie byłem przekonany do Mario, ale im więcej tych informacji tym bardziej się cieszę, że jest szansa pozyskania tak klasowego snajpera. Szkoda, że ma trochę nie równo pod sufitem, ale co z tego. Suarez też do końca normalny nie jest, a gra niesamowicie. IMO Balo to najlepsza z możliwych opcji. Dzisiaj trzeba obejrzeć mecz Włochy vs Kostaryka czyli pojedynek Mario vs Joel. :D
pauleta19 żartujesz, prawda? :)
dolozyc 15-20 i brac Cavaniego ;p
zaczyna się robić ciekawie
Z niego taki boiskowy pracuś jak z Berbatova ;)
Nawet w Milanie mają go dość? :D
Podobno Puma 35 m daje Arsenalowi za transfer Balotelliego. Jeśłi to prawda, kosztowałby nas 2 m.. A myślę, że to 37 mln jest na start, do 32 udałoby się zejść. Jak Arsenal mógłby jeszcze na tym zarobic to tylko brać.. Remy`iego wtedy jeszcze można spokojnie brać i wciąż zostanie kupa kasy na obsadzenie reszty pozycji.
Nic dziwnego, skoro chce odejść to rozmowy się musiały odbyć. Nic nadzwyczajnego..
Zelalem
Balotelli jest agresywny w ofensywie? Chyba nie miałeś na myśli pozytywnego tego słowa znaczenia.
Jest strasznie bierny... nic nie walczy.
Jak wypowiadacie te atuty Balo to ciągle myślę, że macie na myśli zupełnie innych piłkarzy, bo widzę, że dobrze was omamił.
@matt21
To, że Balotelli potrafi strzelać z daleka to jego atut,
jest lepszy od Benzemy pod względem główek. Brakuje nam takiego piłkarza, który jest agresywny w ofensywie, i nawet jego egoizm na boisku oceniam na +. Czuję, że Benzema by u się u nas nie spisał, chociaż z takiego transferu też byłbym zadowolony :)
arsenal159
dzięki Bogu masz rację, bo właśnie dlatego Balotelli do nas nie dołączy
37 to nie mało, ale puma powwina coś dołożyć ;)
@matt21; przypominam Ci, że to i tak Wenger decyduje o tym kto dołączy do Arsenalu a kto nie, więc my mamy mało do powiedzenia w tej sprawie :)
@matt21, kazdy ma prawo do własnej opinii, ale nie wydaje mi sie, ze bylby w stanie wejsc na taki poziom jak np Van Persie. Benzema nie jednokrotnie marnuje po 3-4 100% sytuacje w meczu, czesto nie potrafi nawet dobrze pomyslec i odwala babole, moze i pracuje dobrze gra kombinacyjnie i walczy. Ale marnuje bardzo duzo sytuacji.
i to inni by harowali na bramki Benzemy