Najnowsze wieści z klubu

Najnowsze wieści z klubu 16.04.2020, 09:37, Patryk Bielski 4249 komentarzy

Na oficjalnej stronie Kanonierów pojawiło się oświadczenie dotyczące bieżącej sytuacji na The Emirates. Oto jego treść:

"Mamy nadzieję, że jesteście zdrowi i dbacie o siebie w tym trudnym okresie. Każdy w klubie chciałby serdecznie podziękować pracownikom służby zdrowia i wszystkim tym, którzy niestrudzenie pracują, by zapewnić nam bezpieczeństwo i wsparcie.

Podczas gdy zdrowie i dobre samopoczucie wszystkich jest naszym priorytetem, oczywiście w pełni koncentrujemy się także na ochronie naszego wspaniałego klubu i ludzi w czasach kryzysu. Koronawirus ma bezpośredni wpływ na każdą branżę i organizację, w tym futbol i Arsenal. Niektórzy z naszych pracowników zachorowali, to samo tyczy się ich rodzin i znajomych. Wciąż nie wiadomo, jak to wszystko się zakończy.

Nasze wyzwania
Zawieszenie piłki nożnej i szeroki wpływ wirusa na gospodarkę światową oznaczają, że wiele naszych źródeł przychodów jest obecnie wstrzymanych lub zagrożonych. Zawsze staraliśmy się działać w oparciu o to, że pieniądze, które zarabiamy, są reinwestowane w zespół, klub i naszą przyszłość. Potencjalne skutki obecnej sytuacji na źródła przychodów wywierają presję na nasz model operacyjny.

Wiemy, że kryzys minie i wszystko wróci do normy, ale nie możemy określić, kiedy to nastąpi. Wpływ finansowy jest znaczący, dlatego musimy być odpowiedzialni i działać już teraz, aby jak najlepiej chronić Arsenal przed tym, co może wydarzyć się w najbliższych miesiącach. Oczywiście to jeden z najtrudniejszych okresów w naszej blisko 134-letniej historii.

Co robimy?
Nasi właściciele, Kroenke, Sports & Entertainment, w pełni wspierają klub w tych trudnych czasach. Starannie kontrolujemy także nasze koszta. Zatrzymaliśmy większość wydatków kapitałowych i cały czas monitorujemy koszta operacyjne. Na początku tego miesiąca nasz zespół kierowniczy dobrowolnie zgłosił chęć redukcji jednej trzeciej swoich zarobków w ciągu kolejnych 12 miesięcy.

Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za wsparcie otaczających nas ludzi. Ich jedność i determinacja nie znają granic, mimo że bardzo wielu z nich stoi przed wyzwaniem braku pracy, gdy sezon jest zawieszony. Mamy szczęście, że możemy liczyć na ich zaangażowanie i współpracę.

Stale kontaktujemy się z naszymi pracownikami poprzez wideokonferencję, newslettery i spotkania zespołu. Wyjaśniliśmy im, że nie rozważamy zwolnień i jesteśmy w pełni skoncentrowani na ochronie ich dobrobytu, miejsc pracy i wynagrodzeń. Wszyscy nasi pracownicy otrzymają pełne pensje i nie planujemy tego zmieniać. Na chwilę obecną nie zamierzamy skorzystać z rządowego programu pokrycia części wynagrodzeń dla pracowników wysyłanych na przymusowy urlop.

Oprócz stałych pracowników, wypłaty obejmą również ludzi pracujących dorywczo, którzy znajdują się na naszej liście płac do końca maja. Oznacza to, że ci, którzy pracują dla nas w dni meczowe, otrzymają zapłatę za wszystkie cztery spotkania Premier League, które zostały przełożone, a także za kolejne, jeśli po wznowieniu rozgrywek się w nie zaangażują.

Jesteśmy wdzięczni naszym partnerom handlowym. Podobnie jak w Arsenalu, wiele osób boryka się z problemami związanymi z wirusem. Ich ciągłe wsparcie dla naszego klubu jest bardzo cenne i doceniamy je.

Nasi piłkarze
Zawodnicy byli bardzo zajęci w tym trudnym okresie. Ciężko pracują w domu zarówno nad swoją kondycją, jak i taktyką, podczas gdy treningi są zawieszone. Piłkarze, trener oraz sztab szkoleniowy zgodzili się na obniżkę swoich pensji.

Nasi fani
Wiemy, że miliony fanów na całym świecie bardzo tęsknią za meczami. Wrócimy do akcji w odpowiednim czasie i z pewnością będzie to niezapomniany dzień.

Otrzymujemy wiele pytań dotyczących zakończenia tego sezonu i rozpoczęcia kolejnego. Bilety na bieżące rozgrywki 2019/20 będą obowiązywały na przełożone spotkania. Wraz z Premier League jesteśmy zdeterminowani, by dokończyć ten sezon, kiedy będzie to bezpieczne.

Jeśli przyjdzie nam grać przy pustych trybunach lub mecze zostaną całkowicie anulowane, oczywiście wszyscy otrzymają zwrot kosztów za bilety. Niedługo poinformujemy o dalszych szczegółach. Na ten moment nie jesteśmy też w stanie określić, kiedy rozpocznie się sprzedaż wejściówek sezonowych na kolejny sezon.

Nasza społeczność
W tych trudnych chwilach staramy pomagać się ludziom zarówno lokalnie, jak i za granicą. Niezależnie od tego, czy tyczy się to dostarczenia 15 ton niezbędnych zapasów w Islington, pomocy NHS czy wsparcia osób w tak odległych miejscach jak Jordania i Indonezja za pośrednictwem naszej fundacji. Wiemy, że rodzina Arsenalu pozostaje zjednoczona w tym światowym kryzysie. Przejdziemy przez to i wrócimy do oglądania gry, którą wszyscy kochamy, kiedy tylko będzie to możliwe.

Uważajcie na siebie i bądźcie bezpieczni.

Victoria Concordia Crescit."

autor: Patryk Bielski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Womanizer komentarzy: 1062604.05.2020, 14:50

@FabsFAN:

To żeś strzelił porównanie. Soldado strzelił 7 goli ligowych w 2 lata. Laca prawie 30.

mallen komentarzy: 2124404.05.2020, 14:50

Dennis Bergkamp jest liderem konsorcjum złożonego z byłych gwiazd piłki nożej, do którego należą m.in. Henrik Larsson, Dirk Kuyt, Ronald Koeman, czy Phillip Cocu. Planują oni w przyszłości wykupić jeden z klubów grających w Premier League.

Mirror Football

mallen komentarzy: 2124404.05.2020, 14:30

Młodzieżowe rozgrywki w Anglii zostały oficjalnie zakończone.

Arsenal U-23 uplasował się na szóstym miejscu w tabeli Premier League 2 oraz awansował do półfinału PL International Cup.

Arsenal U-18 zajął dziewiąte miejsce w dywizji południowej i dotarł do ćwierćfinału Youth FA Cup, w którym przegrał z Blackburn Rovers. Młodzi Kanonierzy wzięli także udział w U18 Premier League League Cup, ale niestety nie udało im się nawet wyjść z grupy.

FabsFAN komentarzy: 25250 newsów: 304.05.2020, 14:21

@TlicTlac:
Miał tyle goli, z czego bodajże 10 padło po strzale z 11 metrów. Trochę kazus Soldado w Tottenhamie ^^ only OGs remember

arsenalfreak komentarzy: 27204.05.2020, 14:19

Arsenal żeby kupić musi najpierw sprzedac i to sporo bo ten klub został kupiony żeby na nim zarabiać. Przypomniał mi się głośny wywiad z D.Trumpem sprzed lat gdzie, wtedy jeszcze biznesmen-nieprezydent, jasno zadeklarował (to były ostatnie sezony Wengera) że jeśli zarząd w końcu zwolni Arsene'a to on z prywatnej kasy będzie płacił wynagrodzenie dla nowego managera przez 20 lat. Tak samo wiarygodne są wypowiedzi i Usmanova, Kroenke i tego bogatego Pana z Afryki - wszyscy oni kochają Arsenal, ale na gadaniu się kończy.

mallen komentarzy: 2124404.05.2020, 13:26

@Sandbead

Może Chambers albo np. AMN na wypożyczenie jakby mu dali pograć na CM.

Sandbead komentarzy: 351704.05.2020, 13:25

@mallen: Może Nektiaha by przyjęli + kasa. Ja bym bez mrugnięcia okiem go oddał bo poza szybkością, dobrymi warunkami fizycznymi i niezłym nosem do znajdowania się w sytuacjach strzeleckich (czyli taki drugi walcott) nie widzę w nim nic specjalnego co mogłoby wróżyć, że stanie się w przyszłości zawodnikiem klasy światowej. Ani techniki chłop nie ma wyjątkowej, ani do gry pozycyjniej się nie nadaje ani rozgrywać nie potrafi.

mallen komentarzy: 2124404.05.2020, 13:16

@Sandbead

Ciekawe czy mamy kogoś w składzie, kogo Celtic by chciał rozliczyć w tej transakcji, a może jakieś wypożyczenie.

Sandbead komentarzy: 351704.05.2020, 13:12

@mallen:
Ja tam bym się bardzo ucieszył jeśli przyszedł by do nas Edouard, widać po nim już teraz wielką klasę. Pisalem tutah kilka tygodni temu, że chciałbym aby plotki o naszym zainteresowaniu nim się potwierdziły. 22 lata, 187 wzrostu, silny, dosyć szybki i dynamiczny z doskonałym dryblingiem i panowaniem nad piłką, obunożny, z nosem do goli. Do tego dobra gra w powietrzu. Wiem, że to tylko liga szkocka ale talentu odmówić chłopakowi nie można, a ja w jego grze większych braków na ten mkment nie widzę. Jeśli by u nas się rozwinął i wszedł poziom wyżej to moglibyśmy mieć napadziora z prawdziwego zdarzenia na wiele lat.

Sandbead komentarzy: 351704.05.2020, 13:07

@TlicTlac napisał: "No to teraz wyraź swoją opinię - jak broniłeś kiedyś Giroud to powinieneś być obiektywny."
Ogólnie Giroud ale na pewno nie o dystans, który ludzie tutaj przedstawiają, sezon 18/19 Alexa bardzo podobny pod względem poziomu do najlepszych sezonów Girouda w arsenalu. Wiadomo, że w takim porównaniu jednak na korzyść Giroud przemawia fakt, że grał u nas 2x dłużej niż Laca. I umiem też obiektywnie wziąć pod uwagę fakt, że jednak Laca gra w chyba najgorszym okresie Arsenalu, pod 3 różnymi menagerami, z drużyną, która z pewnością nie tworzy sobie tylu sytuacji, a już na pewno nie ma do dyspozycji Mesuta, który jeszcze 3-4 lata temu statystycznie potrafił sam wyoracowywać po 5 okazji na mecz, a teraz jest to bodajże statystyka na poziomie 2.2. @TlicTlac napisał: "@ Ludzie spuszczali się nad Lacą bo miał 26 czy 28 bramek we francuskiej lidze i był królem strzelców - zapomnieli jednak, że Giroud też był królem strzelców (21 bramek, 13? asyst), można powiedzieć, że obaj nie spełnili oczekiwań;"
Nic na ten temat nie pisałem, wspomniałem jedynie to co mi się przypomniało odnośnie jednego spotkania przedsezonowego co tutaj się na stronie wyprawiało. W sumie to jeżeli ktoś mi nie wierzy to może nawet na własną rękę przejrzeć archiwum strony i znaleźć news meczowy z tego dnia, o którym piszę i poczytać komentarze sprzed i w trakcie meczu wypisywane pod tytułem obu panów. @TlicTlac napisał: "@@ a argument, że Lacą musi dzielić bramki z Aubą?
Giroud grał z Alexisem (2 sezony?),
z Poldim i Walcottem - to też musiał dzielić?
Po prostu głupi argument."

Napisałem wyraźnie przecież, że chodzi mi o fakt, że Laca na przestrzeni ostahnich 2 sezonów musiał dzielić POZYCJĘ 9 na boisku z Aubą, nie że musiał z nim dzielić bramki. Ile razy na początku przygody z Emerym francuz lądował na ławce i grał ogony zanim na dobre zagościł w podstawowej 11? Giroud miał u nas ten komfort, że przez większość czasu był u nas jedyną w miarę klasową opcją na pozycji 9 i tylko o to mi chodziło, nie ms w tym argumencie żadnego drugiego dna. A do sezoznu 16/17 ani jeden z wymienionych przez Ciebie zawodników nie grał na boisku na pozycji Giroud. Dopiero od tego sezonu Wenger zaczął eksperymentować i wystawiać Alexisa i Walcotta na szpicy, co było zresztą związane też między innymi z tym, że Żwir nie dawał nam na 9 tyle ile by się od niego wymagało oraz z faktem, że dużo bardziej przydatny był drużynie jako joker niż podstawowa opcja w ataku. @TlicTlac napisał: "@@@ Tak Giroud czasami też grał tragicznie - w jego miejsce grał Walcott czy nawet pamiętam, że była taka sytuacja, że ludzie chcieli Yaya zamiast niego.
Natomiast ostatnio Nketiah wychodził zamiast Alexa w podstawie."

Tutaj rozumiem, że się zgadzamy? :D

mallen komentarzy: 2124404.05.2020, 13:02

Chyba dość realna jest opcja wymiany Lacazette na Parteya i sprowadzenia w jego miejsce Edouardo. Tym bardziej, że teraz kluby mają chętniej wliczać w transakcję piłkarzy.

mallen komentarzy: 2124404.05.2020, 13:00

Arsenal wyraźnie prowadzi w wyścigu po podpis Odsonne Edouarda, napastnika Celticu. Kanonierzy uczynili Francuza swoim priorytetowym wzmocnieniem na pozycję środkowego napastnika. Edouard miałby kosztować w okolicach 20 milionów funtów.

Express

Rafson95 komentarzy: 1062504.05.2020, 12:56

Yaya Sanogo to był piłkarz. Pamiętam jego super mecz przeciwko Bayernowi (kilka dni po tym jak wyszła seksafera z udziałem Girouda.

TlicTlac komentarzy: 611704.05.2020, 12:44

@Sandbead:

No to teraz wyraź swoją opinię - jak broniłeś kiedyś Giroud to powinieneś być obiektywny.

Z czasów gry w Arsenalu kto był/jest lepszym napastnikiem - Giroud czy Lacazette?

@ Ludzie spuszczali się nad Lacą bo miał 26 czy 28 bramek we francuskiej lidze i był królem strzelców - zapomnieli jednak, że Giroud też był królem strzelców (21 bramek, 13? asyst), można powiedzieć, że obaj nie spełnili oczekiwań;

@@ a argument, że Lacą musi dzielić bramki z Aubą?
Giroud grał z Alexisem (2 sezony?),
z Poldim i Walcottem - to też musiał dzielić?
Po prostu głupi argument.

@@@ Tak Giroud czasami też grał tragicznie - w jego miejsce grał Walcott czy nawet pamiętam, że była taka sytuacja, że ludzie chcieli Yaya zamiast niego.
Natomiast ostatnio Nketiah wychodził zamiast Alexa w podstawie.

Rafson95 komentarzy: 1062504.05.2020, 11:31

@Traitor:
Nigdy nie zbliżył się do poziomu Ozila

hehe

Traitor komentarzy: 10534 newsów: 2404.05.2020, 10:26

https://www.facebook.com/watch/?v=3081172595335399

aleeez Fabregas to był grajek. Szkoda, ze nigdy nie zagrali pelnego sezonu z van Persim we dwójke na 100% fit

ziom komentarzy: 190804.05.2020, 10:03

@Alonso: Priorytetem będzie zatrzymanie Auby i kupno klasowego środkowego pomocnika na pozycję osiem.

Alonso komentarzy: 1282404.05.2020, 09:41

@ziom: Pewnie tak będzie że Arsenal na tym skorzysta ale wcale nie musi na tym coś ugrać. Cała topka premier league jest w miare dobrze finansowo prowadzona, może poza United. Arsenal kupi sobie jakiegoś dobrego piłkarza po promocyjnej cenie to inni w Anglii też kupią.

ziom komentarzy: 190804.05.2020, 06:24

@arsenalfreak: Kryzys to będą mieć kluby które na potęgę wydawały i często brały kredyty na kupno zawodnika.Pierwszym takim klubem jest Barcelona.Mają długi i pełno starych gwiazd które pobierają wielkie pensje.Arsenal to jeden z najlepiej prowadzonych finansowo klubów na świecie na przestrzeni ostatnich lat.Ja jestem tego zdania,że na tym kryzysie to my możemy skorzystać.Pisze się o Aubie,że ma od nas odejść,tylko kto mu da w obecnym czasie ogromną dniówkę?W jego przypadku powinien decydować tylko Arteta,który jeśli uzna,że na rynku nie ma dostępnego piłkarza zbliżonego do niego,to Arsenal powinien go zatrzymać do końca jego kontraktu.

SzamanTheGunner komentarzy: 92904.05.2020, 03:33

Tylko Arsene Wenger.
There's only ooooone Arsene Wengaa

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 204.05.2020, 02:20

Max Aarons, Ben Godfrey, Issa Diop, D Upamecano, Gabriel Magalhães, Lukas Klostermann, Ibrahima Konate, Axel Disasi, Boubakary Soumare, Thomas Partey, Nabil Fekir, Orkun Kocku, Jonathan David, Odsonne Edouard, Moussa Dembele & Mauro Icardi.

Lista dosyć ciekawa. Dziś się plotki z Edouardem nasiliły

MarcinMotyl komentarzy: 163704.05.2020, 01:50

@stan: dzięki bardzo

stan komentarzy: 12904.05.2020, 01:00

@MarcinMotyl: na ps2 plytowo, ale z ps Store była możliwość ściągnięcia cyfrowej na ps3

MarcinMotyl komentarzy: 163704.05.2020, 00:42

takie pytanko, ktoś się orientuje czy na PS3 była wydana gra crash team racing?

Dziadyga komentarzy: 1082703.05.2020, 23:44

Żiru to drewniak z plusami i minusami i Lacazet to drewniak z plusami i minusami.
ZADOWOLENI!? Trzeba was wszystkich pogodzić.

A tak po za tm..JUBILEUSZOWY 1000 komentarz po tylu latach.WOW!

arsenalfreak komentarzy: 27203.05.2020, 23:13

Po mojemu to Arteta powinien sobie w ataku już odpuścić tandem Laca-Obama bo mu ich zarząd sprzeda przez ten kryzys. Podobnie Toreirra odejdzie bo zwyczajnie tu będzie można zarobić i odbić sobie te straty po epidemii. Kasy na nowych asów nie będzie a nawet jak cudem będzie to wykupią ich lepsi bo tych asów nie ma tak dużo. My w najbliższej 2-3latce nie będziemy się w lidze liczyć i dlatego warto stawiać na Guendo, Sake, Martinelliego czy tego Tierney'a niech się rozwijają, kto wie może to super zatrybi, zresztą innego wyjścia nie mamy. Natomiast jak Arteta, a o tym wróble ćwierkają, zacznie budowę swojej drużyny od sprzedania Guendo w sumie tylko za to że mu się postawił w Dubaju to naprawdę stracę szacunek do naszego managera bo to talent czystej wody i to na kluczowej pozycji, to mógłby być nasz co najmniej Alex Song na długie lata.

Patriko komentarzy: 617503.05.2020, 23:07

@Traitor: Spokojnie, polityka wróci i to możliwe, że jeszcze przed północą xD

ZielonyLisc komentarzy: 2104303.05.2020, 23:07

@Alonso: Bo tak było? Był płacz na Giroud, że to nieudacznik i drewno i gdyby nie on to byłby mistrz więc o co ci chodzi?

Traitor komentarzy: 10534 newsów: 2403.05.2020, 23:06

Ta dyskusja i tak jest bez sensu, ale lepsze to niż polityka :P

Patriko komentarzy: 617503.05.2020, 23:04

@Sandbead: Giroud był tutaj za przeproszeniem mocno j*bany i większość uważała, ze nadaję się tylko na rezerwowego, i w sumie w Chelsea w poprzednim sezonie się to sprawdziło, bo został najlepszym strzelcem LE i wygrali to trofeum, widać było, że ten brak miejsca w składzie na ligę go napędza, u nas jak wielu innych miał ten komfort, że ciągle będzie numerem jeden, aż przyszedł Laca i Wenga zaczął stawiać na niego a Oli odszedł, swoją drogą ciekawe jakby wyglądała nasza przygoda w lidze i LE rok temu gdyby dalej był z nami i walczył o skład.

Sandbead komentarzy: 351703.05.2020, 23:03

Ta mityczna walka Girouda o każdą piłkę i centymetr boiska i cofanie się do własnej bramki żeby bronić to też jest niezły śmiech na sali. Już pomijam fakt, że jest to zwykła nieprawda bo Giroud miewał mnóstwo spotkań, po których ludzie narzekali na niego dwa następne dni, że chłop nawet nie biega i widać, że mu się nie chce. To i tak najlepsze jest dla mnie to, że jak taki argument się podaje na obronę Laci to zaraz tutaj ludzie Cie wyśmiewają i rzucają, że walka to nie wszystko ale już względem Giroud jest to jak najbardziej poważny argument i nikt nie ma nic przeciwko.

Alonso komentarzy: 1282403.05.2020, 23:02

@ZielonyLisc To po co piszesz o teorii o pace na mistrza sprzed kilku lat gdyby wymieniono wtedy Giroud?

ZielonyLisc komentarzy: 2104303.05.2020, 22:59

@Alonso: ale my rozmawiamy i Giroud a nie obronie

Alonso komentarzy: 1282403.05.2020, 22:57

@ZielonyLisc: kilka lat temu pare stoperów tworzył Kosa i Per, a w pomocy biegał Cazorla

Alonso komentarzy: 1282403.05.2020, 22:56

@wojt3q: i jeszcze te plotki o wymianie Lacazette za Parteya, po takich dealach to będziemy chyba grać dzide do przodu jak Stoke za Marka Hughesa.

ZielonyLisc komentarzy: 2104303.05.2020, 22:55

@Sandbead: Dokładnie! Od początku jestem tego samego zdania co ty. Przecież kilka lat temu była teoria, że gdyby zamiast Giroud był prawdziwy napastnik!!! (a wtedy chciano Lacazette) to teraz mielibyśmy w gablocie mistrzostwo ;)

Sandbead komentarzy: 351703.05.2020, 22:49

@Patriko napisał: "Swoją drogą niektórzy mają krótką pamięć i nie pamiętają jakie sytuacje żwirek też potrafił marnować gdy też był pod formą."
O to, to! Ja tam doskonale pamiętam jak Giroud potrafił władować niemożliwą dla innych zawodników bramkę głową po czym akcję później marnował patelnię albo strzelał prosto w bramkarza. Mam czasem wrażenie, że społeczność K.com w 90% procentach to są takie chorągiewki, że głowa mała. Ja bardzo często tutaj broniłem Żwirka jak większość użytkowników co mecz go Je***o i wyzywało od drewien ale też nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Teraz tutaj się robi z niego nie wiadomo jakiego napastnika dającego drużynie tyle i tyle, a prawda jest taka, że przez większość czasu jak tu był (może poza ostatnimi dwoma sezonami) większość chciała go wywieźć na taczkach. A prawda jest taka, że Giroud przez 7 lat pobytu w Arsenalu ani razu nie zbliżył się do granicy 20 bramek w lidze mimo, że grał w wielu sezonach od dechy do dechy 38 spotkań w lidze. I on był w tym czasie naszą główną armatą, nie miał obok siebie Auby i nie musiał z nikim dzielić pozycji 9. A jak miał mega okazję w 2015/16 w końcu to osiągnąć i przyczynić się do upragnionego mistrzostwa, a przypomnę, że miał wtedy za sobą najlepszego Arsenalowego Ozila idącego na rekord asyst w lidze, Alexisa na skrzydle i Cazorlę w środku pola (żadnego z takich atutów nie mają dzisiaj w Arsenalu Auba i Laca i nie mieli sezon temu) to się chłop wziął i zaciął na kilkanaście spotkań z rzędu.

A już najbardziej śmieszy mnie to jak przypomniało mi się dzisiaj jak graliśmy, w którymś sezonie przedsezonowe spotkanie z OL (w 2015 albo 2016 już nie pamiętam dokładnie) i były ploty łączące nas z Lacą to wszyscy się tutaj spuszczali i czekali na każde jego zagranie i wymieniali za niego Żwirka bez mrugnięcia okiem.

Patriko komentarzy: 617503.05.2020, 22:42

@grzegorz1211: A nie cofam, zapomniałem o pucharze Anglii, jest remis, my bad.

Patriko komentarzy: 617503.05.2020, 22:41

@grzegorz1211: No i Lacazette w tym czasie jako rezerwowy strzelił 3 gole a młody jednego :D

grzegorz1211 komentarzy: 1049003.05.2020, 22:39

Laca jest tak dobry ze Arteta w ostatnich meczach stawiał na Nketiah, a nie na niego.

Patriko komentarzy: 617503.05.2020, 22:38

Sanogo też miał tego skilla

Patriko komentarzy: 617503.05.2020, 22:38

@Jacek1s: A pomyśl ile bramek by padło po zamieszaniu jakby nie trafił w piłkę i ktoś ją wstrzelił za niego :D

metjuAFC komentarzy: 6444 newsów: 103.05.2020, 22:35

@Jacek1s: zapomniałeś dodać 3 bramek strzelonych tzw. "uchoramieniem" i 2 "stopopiszczelem".

Jacek1s komentarzy: 764603.05.2020, 22:33

@wojt3q: Welbeast w tym momencie miałby 15 bramek gdyby grał u nas. 4 bramki by strzelił kolanem, 2 ręka, 6 piszczelem i 3 klatką piersiową. Takie są fakty, ale nie... bo Laca lepszy...

Patriko komentarzy: 617503.05.2020, 21:53

"Oh nie jak to ktoś może myśleć inaczej jak ja?" po za tym ja nigdzie nie napisałem, że Giroud każdy mecz miał w dupie i był złym piłkarzem a Lacazette jest najlepszym napastnikiem na świecie, ale pamiętam dokładnie wiele meczów i wyrobiłem sobie o nim swoją opinię. I dalej podtrzymuję, że Lacazette który robi podobne liczby w najgorszym Arsenalu dałby więcej w poprzednim. Swoją drogą niektórzy mają krótką pamięć i nie pamiętają jakie sytuacje żwirek też potrafił marnować gdy też był pod formą.

Ranczomen komentarzy: 1316203.05.2020, 21:50

Welbeck potrafi strzelać bramki obrońcami przeciwników, więc strzelenie bramki Lacazette'm czy Ozile'm to dla niego śniadanko.

Traitor komentarzy: 10534 newsów: 2403.05.2020, 21:41

Ozil tez, tylko kogo im kupic :(

Traitor komentarzy: 10534 newsów: 2403.05.2020, 21:40

Prawda! Z lepszymi kolegami na pewno nauczy się celnie podawać na 5 metrów, strzelać w bramkę z 10metrów no i szybciej biegac :D

Simpllemann komentarzy: 53000 newsów: 52403.05.2020, 21:37

Przepis na sukces jest prosty (jak z Ozilem) - jeśli Lacazette dostanie lepszych kolegów, to będzie strzelał jak na zawołanie.

Traitor komentarzy: 10534 newsów: 2403.05.2020, 21:29

Giroud przechodził obok meczów, a Lacazette to walczak? WTF

Fajnie walczył zwłaszcza w finale Ligi Europy - dotknął on tam piłkę wgl?

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady