Nieskuteczność i niemoc na Villa Park. Arsenal przegrywa 1-2

Nieskuteczność i niemoc na Villa Park. Arsenal przegrywa 1-2 06.12.2025, 15:47, Mateusz Kolebuk 811 komentarzy

Aston Villa przerwała imponującą serię 18 meczów bez porażki Arsenalu, pokonując Kanonierów 2:1 dzięki bramce Emi Buendii w ostatnich sekundach spotkania. Mecz był pełen emocji i akcji z obu stron. Gospodarze objęli prowadzenie po golu Matty'ego Casha w 36. minucie, ale Arsenal szybko odpowiedział po przerwie za sprawą Leandro Trossarda, który trafił do siatki po raz trzeci z rzędu w lidze po powrocie z kontuzji.

Obie drużyny miały wiele okazji na zdobycie zwycięskiej bramki, ale zarówno David Raya, jak i Emiliano Martinez byli w znakomitej formie, broniąc wiele strzałów. Ostatecznie to Buendia wykorzystał zamieszanie pod bramką Arsenalu, zapewniając Aston Villi piąte z rzędu zwycięstwo.

Villa wykorzystuje swoje szanse

Spotkanie zapowiadało się emocjonująco, gdyż obie drużyny zajmowały czołowe miejsca w tabeli. Już na początku Martin Odegaard miał szansę na otwarcie wyniku, ale jego strzał trafił prosto w Martineza. Chwilę później Raya popisał się świetną interwencją po strzale Ollie Watkinsa, który przedarł się przez obronę Arsenalu.

Bukayo Saka również próbował swoich sił, zmuszając Martineza do interwencji, a następnie niecelnie główkując po dośrodkowaniu Odegaarda. Arsenal miał szansę na prowadzenie, gdy Saka podał do Ebere Eze, ale gol został anulowany z powodu spalonego. Niestety, chwilę później to Aston Villa objęła prowadzenie po strzale Casha, który wykorzystał podanie Pau Torresa.

Trossard ponownie trafia

Mikel Arteta zdecydował się na zmiany w przerwie, wprowadzając Viktora Gyokeresa i Leandro Trossarda. Ten drugi niemal natychmiast wpisał się na listę strzelców, wyrównując wynik meczu po akcji Saki i Odegaarda. Trossard zdobył swoją 50. bramkę w Premier League, przywracając nadzieje Kanonierom.

Jednak Aston Villa nie zamierzała odpuszczać. Gospodarze pokazali, dlaczego są tak trudnym rywalem na własnym stadionie, a Raya musiał kilkukrotnie ratować Arsenal przed utratą kolejnych bramek. Martinez również miał swoje momenty, broniąc strzał Odegaarda zmierzający w okienko.

Gorzka końcówka

Mecz był niezwykle wyrównany aż do samego końca. Donyell Marlen miał okazję na zdobycie gola dla Villi, ale jego strzał minął słupek. W doliczonym czasie gry Noni Madueke trafił w boczną siatkę, co wydawało się zwiastować remis.

Jednak w ostatnich sekundach spotkania doszło do zamieszania pod bramką Arsenalu. Raya jeszcze raz uratował swój zespół, ale piłka ostatecznie trafiła do Buendii, który zapewnił gospodarzom zwycięstwo i zakończył serię Arsenalu bez porażki.

Co dalej?

Arsenal wraca do gry już w środę, kiedy to zmierzy się z Club Brugge w Lidze Mistrzów. Następnie Kanonierzy podejmą Wolverhampton w kolejnym meczu Premier League. Po tygodniowej przerwie czeka ich wyjazdowe starcie z Evertonem 20 grudnia.

Aston VillaPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Garfield_pl komentarzy: 4126306.12.2025, 19:51

https://x.com/DrRitzyy/status/1997340579823284591?t=4_0TGiCNG4m5iopntSvhSA&s=19

Taka ciekawostka

Garfield_pl komentarzy: 4126306.12.2025, 19:49

@arsenallord napisał: "Coraz bardziej można się zastanawiać czy wymiana Parteya i Jorginho na Zubiego i Norgaarda to faktycznie był upgrade."
Oczywiście że był :)

Kiepomen komentarzy: 491406.12.2025, 19:49

Ja jestem ciekaw czy Arteta wróci jeszcze do ustawienia z Eze i ode w środku bo się poczułem wtedy jakby ktoś mi prezent na święta dał.

gunner1990 komentarzy: 394706.12.2025, 19:49

Fajnie jakby Emery sobie mistrza zdobył z av to by było coś pięknego i utarcie nosa nam straszne

Gofer999 komentarzy: 1564006.12.2025, 19:49

@Czeczenia: Z Nonim będzie jak z Eddkiem, coś tam strzeli to będzie wychwalany i gadanie on przebudzeniu i formie. A gość to nawet nie Gervinho czy Pepe. Patrzy tylko, żeby zrobić kiwkę. Dla mnie to zawodnik z którego jest zero pożytku.

Czeczenia komentarzy: 1297206.12.2025, 19:48

@TlicTlac: co do meritum to się zgadzam, bo KFC było faktycznie mierne plus wiadomo, że każdy chciałby więcej od takiego kozaka jak Eze. Mam tylko jedno ale - jednak derby to derby.

Garfield_pl komentarzy: 4126306.12.2025, 19:48

@Kiepomen napisał: "Oho widzę że się zaczyna robić ołtarzyk zubimendiego XD
Tak tak tą mityczna kontrola to jego zasługa cieszmy się że nasz atak jest bezpłciowy przez to wolne rozgrywanie i brak pilek do przodu w czym partey go ZJADAŁ
Przecież gdyby nie Rice to nasz środek by nie istniał"

Zacznij oglądać mecze ;) bo bredzisz bardzo ;)

Czeczenia komentarzy: 1297206.12.2025, 19:46

@Gofer999: dokładnie. Chociaż zdarzają się też mecze wibitne, jak z Bayernem.

Moim zdaniem, praprzyczyna tkwi w mentalności Artety. Kontrola przede wszystkim. Brakuje nam polotu i elementu ryzyka, bo jakości nam z przodu nie brakuje. Dziś nawet Saka nie robi cyferek.

kamo99111 komentarzy: 901506.12.2025, 19:45

@Garfield_pl napisał: "LS wciąż potrzebujemy, takiego który będzie dużo lepszy od naszych obecnych, a Eze może rotować z Odegaardem, lub kimś z pary Rice/Zubi np w takim meczu z Wolves. Jedno co u Eze kuleje, i musi się poprawić to gra obronna, bo niestety robi to na alibi, a szczególnie gdy brakuje nam Gabiego i Saliby , to w obronie trzeba pomagać, co było widać po zmianie,ile dał Trossard i w ataku i w obronie. Chyba nawet lepiej było wyjść Gabim na skrzydle dziś, i potem ewentualnie zmiana na Leo, a Eze z ławki np za Zubiego, bo Ode zagrał całkiem dobry mecz, i jest nam potrzebny, kiedyś zrozumieją niektórzy dlaczego;) ja osobiście chciałbym zobaczyć środek Eze -Rice/Zubi-Ode z Brugia i Wolves, bo to na takie drużyny powinno fajnie hulać, Ode potrzebuje po kontuzji minut, a Eze ostatnio też odpoczywał, więc może zagrać. Ewentualnie gdyby chciał dać odpocząć i Rice i Zubi, to Merino w środku też spoko z nimi a na atak trzeba GyO na prostopadłe piłki :) Gabi i Madueke też mogą z Brugia wyjść, po kontuzjach idealne spotkanie na dostanie minut."

I tu się w pełni zgadzam z Tobą..

Tylko tu jest ewidentny błąd Mikela. Bo mógł zagrać Ode (skoro już tak go lubi) to mógł na lewym dać Martinellego (optymalnie Trossarda ale z wypowiedzi po meczu wygląda na to, że nie był w pełnej dyspozycji - wiec ok). Specyfika Eze była nam znana (mam na myśli naszych scoutów). Tym bardziej, że nawet taki laik jak ja oglądając mecze PL wiedział, że Eze nie jest "pracusiem". Ale ma inne atuty, które są przydatne w meczach z drużynami, które stawiają autobusy.

Kiepomen komentarzy: 491406.12.2025, 19:44

@arsenallord napisał: "Coraz bardziej można się zastanawiać czy wymiana Parteya i Jorginho na Zubiego i Norgaarda to faktycznie był upgrade"
Tutaj nie ma się nad czym zastanawiać to jest fakt niestety

TlicTlac komentarzy: 620206.12.2025, 19:44

@Czeczenia napisał: "oczywiście, wynik bardzo dobry, tylko chodzi mi o to, że w tych meczach to właśnie ten "rozczarowujący" Eze dowiózł.

Nie będę stawiał tezy co by było gdyby nie Eze, ale po prostu czasami ludzie mają tendencję do zapominania."


Ja mecz z Totkami bym wziął poza nawias, bo oni zagrali na poziomie Leeds na stadionie Arsenalu, ogólnie 2 najłatwiejszy mecz Arsenalu w sezonie, także no, ciężko było nie dowieźć w tym meczu, bo Spurs zagrali tak cienko.
Eze poza tym 1 meczem mnie szczerze rozczarowuje, nie oglądałem wcześniej za dużo CP i myślałem, że "gwiazda" ligi się lepiej zaaklimatyzuje.

Kiepomen komentarzy: 491406.12.2025, 19:43

Oho widzę że się zaczyna robić ołtarzyk zubimendiego XD
Tak tak tą mityczna kontrola to jego zasługa cieszmy się że nasz atak jest bezpłciowy przez to wolne rozgrywanie i brak pilek do przodu w czym partey go ZJADAŁ
Przecież gdyby nie Rice to nasz środek by nie istniał.

TlicTlac komentarzy: 620206.12.2025, 19:42

Dajmy na to, że United i Brighton przynajmniej zremisują swoje mecze, to rzeczywiście w 7 meczach z top10 bilans 7-7 nie napawa optymizmem.

Za to z bottom 10 wtedy byłby bilans 10-0-0 i 21-2 w bramkach ^^

Czeczenia komentarzy: 1297206.12.2025, 19:41

@TlicTlac: oczywiście, wynik bardzo dobry, tylko chodzi mi o to, że w tych meczach to właśnie ten "rozczarowujący" Eze dowiózł.

Nie będę stawiał tezy co by było gdyby nie Eze, ale po prostu czasami ludzie mają tendencję do zapominania.

GreKa komentarzy: 469606.12.2025, 19:41

@pawel_1986 napisał: "A co uważasz, że pep nic nie wniósł do obecnej piłki? Tylko kasa i nic więcej? Wydaje mi się, że jednak to trener z którego czerpało i czerpie wielu."
Wnosić coś do piłki, a robić rewolucje to dwie sprawy. Ja znam tylko jednego który na nim się wzoruje.
Daj przykład wielu

Gofer999 komentarzy: 1564006.12.2025, 19:40

@Czeczenia: Wychodzi na to, że jak gramy z jakąś dobrą drużyną to już są problemy.

miki9971 komentarzy: 8247 newsów: 206.12.2025, 19:40

@arsenallord napisał: "Coraz bardziej można się zastanawiać czy wymiana Parteya i Jorginho na Zubiego i Norgaarda to faktycznie był upgrade."

Ja to się bardziej zastanawiam czy brak napastnika i kupno Gyokeresa to był update xD

Czeczenia komentarzy: 1297206.12.2025, 19:39

@DyktatorArsene: za słaby, bo jest klocowaty. To jest taki backup dla backupu, silny i dobrze zbudowany, ale niewiele atutów w rozegraniu od tyłu, a i dynamiki brakuje by przerwać szybką kontrę. I w Pradze i z Brighton wyglądał średnio.

Garfield_pl komentarzy: 4126306.12.2025, 19:37

@kamo99111 napisał: "Oczywiście, że Gabi z Williamem są praktycznie "niezastąpieni". No ale trzeba sobie radzić z tym co mamy. Po to były te zakupy w lecie żeby łatać bez znacznego spadku jakości (podkreślam słowo - znacznego - gdyż ww. dwójka to topka światowa, więc raczej ciężko będzie ich zastąpić 1 do 1)."
W sytuacji gdy jeden z nich jest dostępny, to spadku jakości tak by nie było widać, gdy wypadli obaj i jeszcze Mosquera, to już zrobiła się roszada na 3 pozycjach, gdzie w meczu o stawkę grają 1 raz w takim zestawieniu i tu niestety nie da się tak ustawić tego , gdy grasz co 3 dni teraz. @kamo99111 napisał: "Oczywiście, że może i ja tego nie neguje. Mało tego - mam nadzieję, że te ostatnie mecze (mam na myśli przede wszystkim Chelsea i dziś) to tylko jakiś "chwilowa niedyspozycja"..."
Obstawiam właśnie tą chwilową niedyspozycję, po intensywnych 2 tyg @kamo99111 napisał: "Jak dla mnie City znowu na rundę wiosenną wrzuci wyższy bieg. Pep to szczwany lis i potrafi zdziałać cuda poprzez zmiany ustawienia, taktyki itd... Dlatego najlpeiej by było wypracować jak najwyższą przewagę na druga rundę aby nie zabrakło tych "dwóch" punktów na koniec sezonu."
Prawdopodobnie wrzuci, ale w tym sezonie jesteśmy mimo wszystko zabezpieczeni na drugą połowę sezonu, i to z City będziemy się bić o mistrzostwo. Pewnie że fajnie byłoby miec 12 pkt przewagi, ale tak jak pisałem, przed meczem z kurami tu już panika była, a całkiem nieźle to przeszliśmy, oczywiście porażka w ostatniej minucie zabolała, ale pamiętam jak ludzie kilka dni temu liczyli że Fulham czy Leeds urwą punkty i wtedy City było słabe, dziś już nie jest. Mają problem z obroną, i w dłuższej perspektywie jeśli tego nie naprawią, będą z lepszymi od tych wymienionych tracić punkty, a te błędy robi ich podstawowa obrona. Oczywiście chociaż powrót Saliby i wygrana już choćby z wilkami znów ludzi uspokoi, powrót Gabiego jeszcze bardziej, no ale generalnie teraz trochę odpocząć w środku tygodnia i potem ustawić mecz z wilkami i też zrobić zmiany i będzie dobrze, ten tydzień w teorii oczywiście sprzyja nam , żeby się zregenerować.

arsenallord komentarzy: 32993 newsów: 11706.12.2025, 19:37

Coraz bardziej można się zastanawiać czy wymiana Parteya i Jorginho na Zubiego i Norgaarda to faktycznie był upgrade.

losnumeros komentarzy: 1601906.12.2025, 19:37

Dużo zależy od trenera i niestety na niego to wpływa bo to on reaguje na to co dzieje sie. Nie idzie? To chyba trzeba zareagować nawet w 15/20 minucie. Po 20 minutach to Eze powinien zostać zmieniony i taka jest prawda, była wcześniej taka zmiana Trossarad dostał 3 piłki i jedną wykorzystał, ta zmiana budzi obawy. Dlaczego? Wychodzi na to że większość gra z jakimiś kontuzjami

TlicTlac komentarzy: 620206.12.2025, 19:36

@Czeczenia napisał: "Tu:"

A dobrze, ale to w sumie nie ma sensu trochu, pisać, że w 2 meczach strzelił Arsenal 5 goli, bo jak dla mnie to nawet całkiem dobry wynik :D

(tak mea culpa, że przeczytałem sobie, że we wszystkich meczach z top10).

pawel_1986 komentarzy: 217206.12.2025, 19:36

@GreKa: A co uważasz, że pep nic nie wniósł do obecnej piłki? Tylko kasa i nic więcej? Wydaje mi się, że jednak to trener z którego czerpało i czerpie wielu.

DyktatorArsene komentarzy: 347906.12.2025, 19:36

Sory to na podobne wychodzi. Ale bije do tego, ze Arteta i rotacje to nie jest cos super hiper duper

Czeczenia komentarzy: 1297206.12.2025, 19:35

@TlicTlac napisał: "gdzie Ty tu widzisz 5 goli, to ja nie mam pojęcia :D"

Tu: @Czeczenia napisał: "wygraliśmy tylko dwa mecze, a w obu tych meczach strzeliliśmy łącznie 5 goli"

DyktatorArsene komentarzy: 347906.12.2025, 19:34

@Czeczenia:
Za slaby bo nie gra? Czy za slaby bo Arteta go nie wystawia?

Czeczenia komentarzy: 1297206.12.2025, 19:33

Norgaard jest za słaby na poważne granie, trzeba czekać na Carabao. Szkoda było go kupować, zobaczyłbym w takich meczach MLS jako szóstkę która potrafi wyjść z piłką przy nodze, coś a'la Partey.

TlicTlac komentarzy: 620206.12.2025, 19:33

@Czeczenia napisał: "Taka ciekawostka, w meczach z aktualnym top 10 wygraliśmy tylko dwa mecze, a w obu tych meczach strzeliliśmy łącznie 5 goli - 1 Trossard, 4 Eze.

Do tego trzy remisy i dwa razy w mazak, co daje 9/21 punktów."


No coś nie halo kolego z tymi statystykami:
4-1 z Totkami (9),
0-1 z Live (8),
2-2 Sunderland (7),
1-0 CP (6),
Everton (5) nie graliśmy,
1-1 z Chelsea (4),
1-2 z AV (3),
1-1 z City (2),
bilans: 10-8, 2 wygrane, 3 remisy, 2 porażki

nawet jakby usunąć mecz z Totkami i dać tam United, bo z Brighton też jeszcze nie graliśmy, a tylko oni mogą wyprzedzić Totki;
to dalej 1-0 z United i da to bilans: 7-7: 2 wygrane, 3 remisy, 2 porażki;

gdzie Ty tu widzisz 5 goli, to ja nie mam pojęcia :D

miki9971 komentarzy: 8247 newsów: 206.12.2025, 19:33

@arsenallord napisał: "Przecież według tutejszych ekspertów to Zubi miał uwolnić Odegaarda. Jakoś nic z tego nie wynika"

Bo Odegaardowi ktoś mózg zablokował i chłopak nie może pojąć, że jest niepotrzebny w defensywie...

arsenallord komentarzy: 32993 newsów: 11706.12.2025, 19:33

@Mastec30 napisał: "Postawiony werdykt po drugim wspólnym meczu tej dwójki od września"

Dla mnie nie było tematu nawet przed pierwszym meczem. Ode zawsze będzie schodził głęboko to rozegrania czy to z Zubim, czy wcześniej z Parteyem. To była tylko ślepa wiara kibiców, że inny zawodnik zmieni sposób gry Martina

DyktatorArsene komentarzy: 347906.12.2025, 19:32

Arteta mial jak na tacy podane co dziala od poczatku sezonu czyli Eze za napastnikiem. Nie mam pojecia co to byl za pomysl z Eze na lewym skrzydle, zeby tylko kapitan mial zagrac w meczu. To juz lepiej Martinellego by wystawil, zeby 'pressowal i bronil' na tym lewym skrzydle. To samo robi dla niego Ode tylko w srodku pola tylko od tego mamy juz Rice i Zubimendiego. Liga sie zmienia, sam zarzekal sie ze chcemy byc bardziej bezposredni i teraz wystawianiem kapitana jako nastepnego 'kontrolujacego' sie tego wypiera jak tylko moze.

miki9971 komentarzy: 8247 newsów: 206.12.2025, 19:32

@Kiepomen napisał: "Jak dla mnie Partey na tyle Zubiego wyglądał jak pan piłkarz. Gość jedyne co robi tak naprawdę to odgrywa do tyłu kiedy jest presowany... Tak się nie da grać szybkiego ataku"

Co ja czytam... Rozumiem, że Zubimendi nie jest jak Partey ale takie wypociny na jego temat to aż nie przystoi...

GreKa komentarzy: 469606.12.2025, 19:31

@losnumeros napisał: "Ogólnie Pep Guardiola zrobił rewolucje w piłce i trzeba mu to oddać, jak kiedyś Ferguson, Wenger i do tego grona trzeba dodać Kloppa."
Jaka rewolucję? Jako pierwszy mając no limit kupił 30 piłkarzy za bilardy euro. To jest ta rewolucja?

Czeczenia komentarzy: 1297206.12.2025, 19:30

Gyo miał wydatny udział przy naszej bramce, sciągając obrońców ze sobą.

Odegaard zagrał dziś poprawnie. Było ładne uderzenie zza zasłony, było sprytne podamie za plecy obrońców. Cofał się nawet pod własne pole do rozegrania. Do fajerwerków daleko, ale z Brentford to było błoto.

Mastec30 komentarzy: 1095406.12.2025, 19:29

@arsenallord napisał: "Przecież według tutejszych ekspertów to Zubi miał uwolnić Odegaarda. Jakoś nic z tego nie wynika"

Postawiony werdykt po drugim wspólnym meczu tej dwójki od września

Mastec30 komentarzy: 1095406.12.2025, 19:28

@Kiepomen napisał: "Jak dla mnie Partey na tyle Zubiego wyglądał jak pan piłkarz. Gość jedyne co robi tak naprawdę to odgrywa do tyłu kiedy jest presowany..."

A ci robił Partey,? Bączki po czym tracił piłkę. Takie komentarze po tym jak przez 3 miesiące Zubimendi był chwalony pod niebiosa są nie na miejscu. To w głównej mierze dzięki jego kontroli na boisku mieliśmy tak niskie xG przeciwko przez tak długi czas w sezonie. A że mu teraz pary brakuję to zobacz sobie ile minut w sezonie ma zagranych. Tyle co Rice

Garfield_pl komentarzy: 4126306.12.2025, 19:27

@kamo99111 napisał: "Eze nie jest żadnym flopem jak dla mnie. Tylko jak będzie pchany na lewe skrzydło bo Ode musi grać to tak będzie. LS to nie jego pozycja niestety. Na ŚPO to całkiem inny zawodnik, który stwarza nieustanne zagrożenie..."
LS wciąż potrzebujemy, takiego który będzie dużo lepszy od naszych obecnych, a Eze może rotować z Odegaardem, lub kimś z pary Rice/Zubi np w takim meczu z Wolves. Jedno co u Eze kuleje, i musi się poprawić to gra obronna, bo niestety robi to na alibi, a szczególnie gdy brakuje nam Gabiego i Saliby , to w obronie trzeba pomagać, co było widać po zmianie,ile dał Trossard i w ataku i w obronie. Chyba nawet lepiej było wyjść Gabim na skrzydle dziś, i potem ewentualnie zmiana na Leo, a Eze z ławki np za Zubiego, bo Ode zagrał całkiem dobry mecz, i jest nam potrzebny, kiedyś zrozumieją niektórzy dlaczego;) ja osobiście chciałbym zobaczyć środek Eze -Rice/Zubi-Ode z Brugia i Wolves, bo to na takie drużyny powinno fajnie hulać, Ode potrzebuje po kontuzji minut, a Eze ostatnio też odpoczywał, więc może zagrać. Ewentualnie gdyby chciał dać odpocząć i Rice i Zubi, to Merino w środku też spoko z nimi a na atak trzeba GyO na prostopadłe piłki :) Gabi i Madueke też mogą z Brugia wyjść, po kontuzjach idealne spotkanie na dostanie minut.

pawel_1986 komentarzy: 217206.12.2025, 19:27

@szyszak: Dokładnie. Lepiej gonić niż być gonionym :D

fabregas1987 komentarzy: 2689206.12.2025, 19:27

Juz 30.12 rewanż na Emirates, mam nadzieje, ze wygramy wszystkie mecze do tego czasu

szyszak komentarzy: 114806.12.2025, 19:26

Fajnie, będzie bardziej emocjonująca droga do mistrzostwa

nawet jak spadniemy na drugie to nadal będzie szansa na mistrza a i emocje jeszcze większe!

kamo99111 komentarzy: 901506.12.2025, 19:26

@Garfield_pl napisał: "Ale ja tu nie pisze jako wymówke, tylko w kontekście tego, że może być jeszcze lepiej niż jest:)"

Oczywiście, że może i ja tego nie neguje. Mało tego - mam nadzieję, że te ostatnie mecze (mam na myśli przede wszystkim Chelsea i dziś) to tylko jakiś "chwilowa niedyspozycja"... @Garfield_pl napisał: "natomiast przyznasz chyba, że nawet z takim backupem, jak zdrowi są Salina i Gabriel, to poza pucharami ewentualnie ta dwójka zawsze będzie grała, bo to gwiazdy tej drużyny i formacji, tak jak Declan w środku, czy Saka z przodu, i brak zawsze będzie odczuwalny, tyle że w tym sezonie mniej niż w zeszłym i to powinno wystarczyć w walce o mistrzostwo."

Oczywiście, że Gabi z Williamem są praktycznie "niezastąpieni". No ale trzeba sobie radzić z tym co mamy. Po to były te zakupy w lecie żeby łatać bez znacznego spadku jakości (podkreślam słowo - znacznego - gdyż ww. dwójka to topka światowa, więc raczej ciężko będzie ich zastąpić 1 do 1). Niemniej jednak po to się też ustawia taktykę itd, żeby pewne rzeczy zatuszować. I nikt nie każe nam aby utrzymać jakość. Ale nawet z delikatnie niższą jakością powinniśmy wygrywać swoje mecze. Nie musimy przecież być co mecz bezbłędni. Kwestia strzelenia większej ilości od rywala. A w ofensywie tak prawdę powiedziawszy to na dzień dzisiejszy mamy praktycznie komplet. Kolejna kwestia jest taka, że u nas w tym momencie nie kuleje tylko i wyłącznie obrona. Czasem mam wrażenie, że dokładne podanie sprawia nam problem. Więc ogólnie chyba mamy okres gdzie cała drużyna jest w lekkim dołku. Ale tu powinien Mikel zadziałać tak aby przejść przez ten okres w miarę "suchą stopą". @Garfield_pl napisał: "Bo już obok Saliby, Hincapie będzie grało się lepiej, i będzie się docierał, bo jeśli chodzi o rotację, to tak powinni być wprowadzani poszczególni gracze, a że złożyło się tak jak się złożyło, to trudno, aczkolwiek nawet w takim składzie poza dzisiejszym meczem rywale wielu strzałów nie oddali, choćby Bayern:)"

No wiadomo, że obok Wiliego Hinacpie to bedzie inny zawodnik. Zresztą nie rozumiem tego narzekania na niego bo moim zdaniem nie zagrał źle o czym pisałem w jednym z komentarzy do Ciebie dzisiaj. I tak jak posałem wyżej - mam nadzieję, że to tylko chwilowa niedyspozycja. @Garfield_pl napisał: "Dlatego napisałem z kim grało, zobaczymy jak będzie im szło dalej, i dlatego podałem z kim graliśmy my, dla kontekstu , żeby można było sobie porównać, a można się jeszcze cofnąć do meczu z kuramiw tym czasie City dostało w łeb od srok i Bayeru, :)"

Jak dla mnie City znowu na rundę wiosenną wrzuci wyższy bieg. Pep to szczwany lis i potrafi zdziałać cuda poprzez zmiany ustawienia, taktyki itd... Dlatego najlpeiej by było wypracować jak najwyższą przewagę na druga rundę aby nie zabrakło tych "dwóch" punktów na koniec sezonu.

Kolejna kwestia jest taka, że w zeszłym sezonie też była gadka, że Live spuchnie... no i spuchło... tyle, że w tym sezonie, gdzie pojawiają się inni kandydaci do mistrzostwa zamiast nich.

arsenallord komentarzy: 32993 newsów: 11706.12.2025, 19:25

Przecież według tutejszych ekspertów to Zubi miał uwolnić Odegaarda. Jakoś nic z tego nie wynika

pawel_1986 komentarzy: 217206.12.2025, 19:25

@domino178: Oczywiście wiadomym jest, że to wina trenera. Ode sobie nie wymyślił swojej pozycji ani Eze. Nie rozumiem tylko czemu nie można grać tak samo wymieniając ich w trakcie meczu. Już pomijam to, że ode stal się tak słaby w ofensywie i strzałach, że brak słów. Cień zawodnika z początków Artetety. To nie do końca jego wina jak dla mnie a trenera.

losnumeros komentarzy: 1601906.12.2025, 19:24

Ogólnie Pep Guardiola zrobił rewolucje w piłce i trzeba mu to oddać, jak kiedyś Ferguson, Wenger i do tego grona trzeba dodać Kloppa.

Mnie dziwi jedno. Dlaczego na siłę próbują grać tymi samymi schematami? Wiem że to nie jest łatwe wypracować pewny styl gry, przyjmijmy sytuację że jakaś drużyna ma opanowany styl gry w formacji 4-4-2 i zapewne rywale będą gubić się. Wenger czy Ferguson to taka sama półka i to nie byli tylko trenerzy. Klopp potrafił wyciągać z przeciętnych zawodników nawet 200%, Guardiola wprowadził swoją rewolucje a Mourinho też kiedyś swoje zdobyl

Czeczenia komentarzy: 1297206.12.2025, 19:21

Taka ciekawostka, w meczach z aktualnym top 10 wygraliśmy tylko dwa mecze, a w obu tych meczach strzeliliśmy łącznie 5 goli - 1 Trossard, 4 Eze.

Do tego trzy remisy i dwa razy w mazak, co daje 9/21 punktów.

domino178 komentarzy: 271706.12.2025, 19:19

@pawel_1986 napisał: ": Zdecydowanie ode nie powinien wrócić do pierwszej 11. Od dawna nie wnosił nic istotnego do drużyny. Poza tym grając nim, Zubim i Rice w pomocy tracimy wszelkie walory ofensywne. Kulejemy w tym aspekcie od dawna ale z Eze przynajmniej jakoś to wyglądało ."

Ale wiesz czemu tak jest? Bo Eze nie cofa się tak głęboko jak Ode, robi to za niego Merino przez co Eze ma więcej miejsca. To też różni Merynosa i Gyokeresa. Victor stoi jak kołek czekając na piłkę a Merino zobaczysz w każdej tercji boiska. Dlatego Eze ma łatwiej, natomiast Martin nie robi tego, choć trochę dziś postrzelał. Celność to inna bajka...

sebastix11 komentarzy: 654706.12.2025, 19:19

@Kiepomen: do tyłu to gra Odegaard i się chłop uwstecznia z grą po przejściu na ten weganizm czy co tam, to samo co Bellerin, regres kolosalny zawodnika

Garfield_pl komentarzy: 4126306.12.2025, 19:17

@Kiepomen napisał: "Jak dla mnie Partey na tyle Zubiego wyglądał jak pan piłkarz. Gość jedyne co robi tak naprawdę to odgrywa do tyłu kiedy jest presowany... Tak się nie da grać szybkiego ataku"
Musisz częściej zacząć oglądać mecze ;)

Kiepomen komentarzy: 491406.12.2025, 19:16

Jak dla mnie Partey na tyle Zubiego wyglądał jak pan piłkarz. Gość jedyne co robi tak naprawdę to odgrywa do tyłu kiedy jest presowany... Tak się nie da grać szybkiego ataku

alexis1908 komentarzy: 764506.12.2025, 19:15

@pawel_1986: z Eze jest ten plus że jak napastnik robi mu miejsce to potrafi wejść w tą luke i uderzyć Ode wszytko pcha do prawej strony nie wiem po jaką cholere jak i Trossard i Calafiori są w bardzo dobrej formie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady