No Forward Derby: Arsenal vs West Ham

No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 20.02.2025, 13:58, Dominik Kwacz 2154 komentarzy

Po wczorajszym podziale punktów na Villa Park Kanonierzy mają szansę zmniejszyć stratę do liderującego Liverpoolu do pięciu oczek. Okazję do tego będą mieli już w najbliższą sobotę, kiedy na Emirates zawita West Ham.

Widmo spadku zagląda w oczy ekipie z London Stadium. Od początku sezonu Młoty kręcą się w okolicach pozycji 14–16, a jedynym pocieszeniem jest tragiczna forma wszystkich tegorocznych beniaminków, dzięki którym wciąż utrzymują się na powierzchni. Nie pomogło zatrudnienie Grahama Pottera, który w sześciu spotkaniach zdobył zaledwie cztery oczka, nie pomogło też okienko transferowe, w którym nie dokonano znaczących wzmocnień, a jedynie łatano dziury spowodowane kontuzjami. Przeciętny jak dotąd Füllkrug po doznaniu kontuzji został zastąpiony wypożyczonym Fergusonem, we wschodnim Londynie jednak od lat nie znaleziono porządnego strzelca. Jedenaście straconych bramek w dwóch ostatnich starciach z Kanonierami również nie napawa optymizmem przed sobotnim meczem.

Pierwsze prawo Murphiego zadziałało z premedytacją przeciwko Mikelowi Artecie chwilę po zamknięciu zimowego okienka transferowego. Wtedy to bowiem z obozu przebywających w Dubaju Kanonierów gruchnęła wiadomość o kontuzji Kaia Havertza, która wykluczyła go z gry do końca sezonu. Tym samym Arsenal, który już na początku rozgrywek mógł być posądzany o brak rasowego napastnika, wyprztykał się z "dziewiątek" na dobre. Kiedy w 69. minucie meczu z Leicester na boisku meldował się Mikel Merino, nikt – wliczając jego samego – nie mógł przewidzieć, co miało zaraz nastąpić. Po dwudziestu minutach Hiszpan miał na koncie dublet równie pięknych bramek, a piłkarscy bogowie kolejny raz udowodnili, że piszą najlepsze scenariusze. Merino nauczył nas też, że zamiast kwiatów albo romantycznej kolacji możemy na Walentynki podarować… odwrócenie losów spotkania w Premier League.

Poniżej lista graczy, których nie zobaczymy w najbliższym spotkaniu:

sklady

Sobotni sukces pozwoli zmniejszyć stratę do Liverpoolu, który dodatkowo dzień później zmierzy się z podrażnionym odpadnięciem z Champions League Manchesterem City. Kto tym razem okaże się bohaterem? Najważniejsze, żeby na jego koszulce widniała złota armata a nie młot. COYG!

Rozgrywki: Premier League
Miejsce: Emirates Stadium, Londyn
Data: Sobota, 22 lutego, godzina 16:00 czasu polskiego
Sędzia: Craig Pawson
Transmisja: Canal + Sport, Viaplay

Graham PotterMikel ArtetaWest Ham United autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Reamoner komentarzy: 505124.02.2025, 12:07

Myślicie że Haaland może odejść z ManC po tym jak Pep sadza go na ławie w kluczowych meczach sezonu nawet nie podnosi się na zmianę. Może jak będą jakieś zarzuty to Norweg będzie chciał wyfrunąć z tego toksycznego środowiska

sickstick komentarzy: 323024.02.2025, 12:03

@ozzy95 napisał: "Od rana wyświetlają mi się reklamy Netflixa z zapowiedziami nowych sezonów różnych seriali, ciekawe co to może oznaczać."
Za dużo oglądałeś gejowskiego porno to ci teraz algorytm Nteflixa wciska :D

ozzy95 komentarzy: 2454 newsów: 124.02.2025, 11:45

Od rana wyświetlają mi się reklamy Netflixa z zapowiedziami nowych sezonów różnych seriali, ciekawe co to może oznaczać.

miki9971 komentarzy: 7410 newsów: 224.02.2025, 11:31

@Rynkos7 napisał: "Nie mogę się doczekać wręczenia pucharu za 2 miejsce."

Mam nadzieje, że klub stanie na wysokości zadania i mimo wszystko przejedziemy się autobusem po ulicach Londynu z napisem

Vice_CHAMPIONS.

ps. Ile najkrócej czekaliście na rozliczenie PITu?

Reamoner komentarzy: 505124.02.2025, 11:31

@malyglod: popatrz a mistrzostwo przegrane już w Lutym :P

Rynkos7 komentarzy: 789224.02.2025, 11:27

@malyglod napisał: "popatrz, a mimo tego nadal 2 miejsce"

Nie mogę się doczekać wręczenia pucharu za 2 miejsce.

malyglod komentarzy: 655224.02.2025, 11:26

@Rynkos7: popatrz, a mimo tego nadal 2 miejsce

Reamoner komentarzy: 505124.02.2025, 11:20

@M4rcin: w ogóle nie dziwne my prezentujemy styl gry wolny kontrola rozgrywamy piłkę wolno ze strony na stronę i jak już trzeba podjąć ryzyko to wrzucamy piłke w pole karne przeciwników gdzie często nawet nie ma napastnika. nasze tępo gry jest ślimacze, taktyka naszej gry sprawia ze musimy mieć zawodników 2 albo 3 razy lepszych niż rywale żeby ich pokonać.

M4rcin komentarzy: 206024.02.2025, 11:20

To, ze mamy tyle kontuzji to wina zajechania/złego przygotowania fizycznego a za to odpowiada Arteta i jego sztab. Mamy głownie kontuzje mięśniowe, często bez jakiegoś dużego kontaktu z przeciwnikiem więc to nie jest przypadek, ze tyle osób nam wylatuje

Rynkos7 komentarzy: 789224.02.2025, 11:15

@adek504 napisał: "No tak, a to że my w tym momencie mamy najwięcej kontuzji z tej całej 3 zespołów to się nie liczy?
Ja rozumiem że liga się tak ułożyła że zdobyć mistrza jest łatwiej niż rok czy dwa lata temuż ale ułożyło się też tak że mamy ciągle problemy ze składem akurat w tym sezonie i tego też się nie przeskoczy"


Zawalone całe letnie okienko i zlekceważone styczniowe. Brak napastnika lub nawet skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia. Mnóstwo straconych punktów już na jesieni. Fatalna gra Odegaarda niemal przez cały sezon z poszczególnymi małymi wyjątkami. Rice totalnie obniżył loty z poprzedniego sezonu. Tak samo jak Trossard i Martinelli. Kiepska gra na przestrzeni całego sezonu - nie oszukujmy się już od wczesnego etapu Premier League graliśmy topornie i brzydko. Na palcach jednej ręki można policzyć naprawdę wybitne spotkania naszej drużyny. Więcej w pamięci mam momentów frustracji niż zachwytów. Mnóstwo błędów taktycznych jak właśnie Partey na PO czy Rice na 8. Ślepa wiara w Harvetza. Tego jest naprawdę dużo a kontuzję to tylko mały % tego co się dzieje w tym sezonie bo tak naprawdę jedyną osobą, za którą można tęsknić jest Saka a nawet gdyby to można było próbować jakieś dziury w styczniu załatać. Zobacz, że Liverpool też gra bez napastnika bo Nunez siedzi od dłuższego czasu na ławce a to jedyna klasyczna 9 w ich zespole.

M4rcin komentarzy: 206024.02.2025, 11:13

Pep Guardiola: „Dziś już nie gra się tak pozycyjnie, dziś trzeba błyskawicznie podnosić tempo gry. Współczesne granie prezentują Bournemouth, Newcastle, Brighton czy Liverpool”

Dziwne, nie wymienił Arsenalu xD

Mastec30 komentarzy: 820424.02.2025, 11:12

@Rynkos7 napisał: "Oczywiście scenariusz znany. Nie wiem jak wam, ale mi totalnie odechciało się już śledzić te rozgrywki do końca. Biorąc też pod uwagę fakt, że potrafi nas zabić kontratak West Ham to nawet nie wiem jak mam się szykować na rajdy Mbappe i Vinicusa (w założeniu, że oczywiście wymęczymy awans z PSV)."

Nie no oglądać trzeba. Chociażby dla Nwaneriego i MLSa. To będą nasze dwa pierwsze transfery od nowego sezonu. Mieć już ich gotowych do grania. I też nie ma co znowu aż tak rozpaczać po tym West Hamie bo to był faktycznie pierwszy przegrany mecz w lidze od Listopada. Boli tak bo ostatecznie chyba udupił nam ligę ale jeszcze kilka fajnych spotkań na pewno zagramy w tym sezonie. A taki Real może być nagrodą bo my się akurat na te mocne ekipy spinamy bardziej. A już wtedy Saka będzie zdrowy

Reamoner komentarzy: 505124.02.2025, 11:09

jeszcze 2 mecze w LM i można gasić światło i czekać na sierpień.

Furgunn komentarzy: 1126324.02.2025, 11:09

@adek504: 10 ostatnich sezonów dwa mistrzostwa, biorę w ciemno takie dekady w naszym wykonaniu w premier league

Mastec30 komentarzy: 820424.02.2025, 11:09

@sickstick napisał: "No skoro tak twierdzisz :D A potem przyjdzie mecz z Newcastle i napiszesz "znowu mecz z tymi rugbistami""

Przecież oni tak grają z nami celowo i najwidoczniej to w większości przypadku działa a my mamy z tym problem. Nie grają tak co mecz. To nawet plus dla trenera że potrafi dostosować taktykę.

adek504 komentarzy: 71824.02.2025, 11:05

@Furgunn napisał: "W LM też lepsze wyniki"

No ale to w końcu liczą się wyniki czy trofea, bo w tych trofeach to Atletico też dalej 0, a podobno o finałach to nikt nie pamięta ;)

adek504 komentarzy: 71824.02.2025, 11:05

@Rynkos7 napisał: "Ja jestem osobiście niesamowicie wkurzony na ten sezon. Wyobraźcie sobie, że po dwóch tak arcytrudnych poprzednich sezonach, los się uśmiecha i mówi: "Słuchajcie Kanonierzy. Daję wam najgorsze City od lat, a Liverpool właśnie zmienia trenera i nie dokona żadnego transferu. Wykorzystajcie to."
Oczywiście scenariusz znany. Nie wiem jak wam, ale mi totalnie odechciało się już śledzić te rozgrywki do końca"


No tak, a to że my w tym momencie mamy najwięcej kontuzji z tej całej 3 zespołów to się nie liczy?
Ja rozumiem że liga się tak ułożyła że zdobyć mistrza jest łatwiej niż rok czy dwa lata temuż ale ułożyło się też tak że mamy ciągle problemy ze składem akurat w tym sezonie i tego też się nie przeskoczy

Rosomak komentarzy: 262624.02.2025, 11:04

@Rynkos7: Jak my porządnego napastnika o dwóch sezonów nie potrafimy kupić tylko jakieś protezy to tak to później wygląda

Furgunn komentarzy: 1126324.02.2025, 10:57

@NicolasJover napisał: "A jednak Atletico tej ligi też nie zdobywa"

Nadal częściej niż my. W LM też lepsze wyniki.

Rynkos7 komentarzy: 789224.02.2025, 10:56

Ja jestem osobiście niesamowicie wkurzony na ten sezon. Wyobraźcie sobie, że po dwóch tak arcytrudnych poprzednich sezonach, los się uśmiecha i mówi: "Słuchajcie Kanonierzy. Daję wam najgorsze City od lat, a Liverpool właśnie zmienia trenera i nie dokona żadnego transferu. Wykorzystajcie to."
Oczywiście scenariusz znany. Nie wiem jak wam, ale mi totalnie odechciało się już śledzić te rozgrywki do końca. Biorąc też pod uwagę fakt, że potrafi nas zabić kontratak West Ham to nawet nie wiem jak mam się szykować na rajdy Mbappe i Vinicusa (w założeniu, że oczywiście wymęczymy awans z PSV).

sickstick komentarzy: 323024.02.2025, 10:53

@Mastec30 napisał: "No chyba niekoniecznie"
No skoro tak twierdzisz :D A potem przyjdzie mecz z Newcastle i napiszesz "znowu mecz z tymi rugbistami"

Mastec30 komentarzy: 820424.02.2025, 10:33

@sickstick napisał: "Ale wy wiecie że futbol Eddiego Howa jest tak toporny, że przy nim to co gra Arsenal w tym sezonie to wręcz wirtuozeria?"

No chyba niekoniecznie

Mastec30 komentarzy: 820424.02.2025, 10:30

W sumie Iraola ma nawet kontrakt do 2026. Tu by można go przejąć bez kosztowo gdyby następny sezon nie wypalił z Artetą tak jakbyśmy chcieli.

Bo Howe chyba ma dłuższy bo go zdaje się przedłużyli w lato jak reprezentacja szukała selekcjonera

sickstick komentarzy: 323024.02.2025, 10:29

Ale wy wiecie że futbol Eddiego Howa jest tak toporny, że przy nim to co gra Arsenal w tym sezonie to wręcz wirtuozeria?

adek504 komentarzy: 71824.02.2025, 10:22

@Kaczaza napisał: "napisałeś że to podobny okres, ja uważam że nie, Saki nie będzie prawie dwa razy dłużej i po takim długim rozbracie z piłką ma wejść i znów ciągnąć zespół, no nie wydaje mi się"

Podobny, bo miesiąc różnicy to nie jest przepaść
Dodatkowo Ode wrócił przed przerwą i zaraz miał kolejne dwa tygodnie, a Sace jest liczona absencja z przerwą reprezentacyjna, a jak wróci wcześniej nagle że 100 dni zrobi się 80
Pewnie nie będzie ciągnął od razu całego zespołu, ale sam Saka to już jest wartość dodana w stosunku co teraz mamy i jakiś manewr

@Kaczaza napisał: "jak dla mnie dał się złapać jak ETH, czytaj uważniej, nie napisałem że się tłumaczył tym z przegranej tylko że takie coś powiedział,"
No dał się złapać, bo takie są media, ale tym bardziej kibic nie powinien tego wyciągać jako argument że gada o tym że piłka była za szybką

@Kaczaza napisał: "porównaj najpierw kadry potem zrozumiesz dlaczego tam wychowanków można oddawać a dlaczego Merino w Arsenalu gra jako napastnik"

No porównuje i co się okazuje, że wczoraj ratowali mecz Gundoganem na ataku xd

Naprawdę City przy takich samych kontuzjach w ataku wcale by nie miało lepiej, ale zawsze wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma

Melek komentarzy: 27924.02.2025, 10:20

Zostanie Artety nie zagwarantuje sukcesów. Zatrudnienie nowego trenera też nie zagwarantuje sukcesów. Obie decyzje niosą za sobą ryzyko - pozostawienie Artety gwarantuje stabilność, z nim top 4 jest pewne jak wschód słońca. Z drugiej strony, stabilność to brak rozwoju, sam kiedyś Arteta stwierdził, że zastanawia się, czy jest wystarczająco dobry, żeby coś z Arsenalem osiągnąć. Nowy trener to z kolei duże ryzyko, czas wprowadzenia zmian, swojego stylu zarządzania, część zawodników zmianę trenera wykorzysta do zmiany klubu. Żaden nowy trener nie zagwarantuje sukcesów od razu, Slot to jakiś kosmiczny przypadek, wykorzystuje słabą dyspozycje całej ligi. Nie ma dobrych rozwiązań na ten moment. Sezon trwa, trzeba wierzyć, ale po sezonie musi przyjść moment podsumowań. Kończy się pięcioletni okres rozwoju klubu, gdzie Arteta obiecywał trofea.

miki9971 komentarzy: 7410 newsów: 224.02.2025, 10:17

Ja bym chciał Howe'a albo Gasperiniego. Z naciskiem na tego pierwszego.

thegunner4life komentarzy: 924924.02.2025, 10:16

@Mastec30 napisał: "To że jednemu klubowi się nie udało nie znaczy że już nigdy nie uda się zmiana trenera. Czasami to po prostu da potrzebny impuls."

Nie ma ludzi większych niż klub.

Mastec30 komentarzy: 820424.02.2025, 10:15

@NicolasJover napisał: "Dokładnie, Iraola to jest jedyne naziwsko, które mi się ciśnie na usta.
Osobiście zostawił bym Artetę do końca kontraktu, i wtedy go rozliczył. Chyba że po drodze wydarzyła by się jakaś katastrofa i zaczęli byśmy się naprawdę sypać, bo umówmy się, wbrew temu jak niektórzy widzą naszą sytuację na ten moment, to nie jest ona aż taka tragiczna."


Tu mamy zgodę. Kontuzje dużo nam komplikują i po takim sezonie nie ma co robić zmian. Zresztą nam de facto brakuje napastnika i kreacji obecnie. A to drugie częściowo od ręki naprawi powrót Saki. Kluczowy będzie przyszły sezon bo w lato będzie czas żeby tą kadrę zbudować na tyle, żeby poradzić sobie z kolejną falą kontuzji jeżeli taka się pojawi. Jak poniesiemy kolejną porażkę w tym to już nie będzie wymówek i trzeba będzie spojrzeć na chłodno na Pana Trenera i go ocenić za całokształt.

Kaczaza komentarzy: 753824.02.2025, 10:15

@thegunner4life napisał: "Spokojnie Mikela też czas osądzi gdzie będzie jego miejsce, bo wiecznie projektów robić nie będzie."
Ja chciałbym żeby został ale z konkretnym dyrektorem sportowym, kimś kto znajdzie pieniądze i sposób na sprowadzenie mega wzmocnień

Kaczaza komentarzy: 753824.02.2025, 10:13

@adek504 napisał: "Przeanalizuj sobie karierę Emeryego, robił wynik ponad stan w słabszych drużynach, a w tych mocniejszych nawet nie potrafił zrobić wyniku na poziomie tej drużyny, bo oddał jedno mistrzostwo Francji"
Jak Mikel co roku
@Olczyck napisał: "W tamtym czasie to ja bym nawet z PSG zdobyl mistrza Francji"
ale chyba nie zrobiłeś, i mimo że życzę Ci tego, prawdopodobnie nie zrobisz

Dziadyga komentarzy: 960724.02.2025, 10:12

@adek504 napisał: "Sprowadzenie Inzaghiego to kompletna zmiana systemu gry zespołu co by oznaczało kolejny czas na dostosowywanie składu i zawodników do systemu"

Z drugiej strony facet wydaje się być na tyle inteligentny,że by zmienił system gry.w Interze różne ustawienia były i wie,że w najlepszej lidze świata wahadła średnio przejdą.

Kaczaza komentarzy: 753824.02.2025, 10:11

@adek504 napisał: "A teraz nagle piszesz że 8 męczy więcej bez kluczowego zawodnika to duża różnica tylko że nie o tym była dyskusja"
napisałeś że to podobny okres, ja uważam że nie, Saki nie będzie prawie dwa razy dłużej i po takim długim rozbracie z piłką ma wejść i znów ciągnąć zespół, no nie wydaje mi się @adek504 napisał: "bo Arteta nigdzie nie mówił że przegrali przez piłkę tylko że była inna jak go o to zapytali"
jak dla mnie dał się złapać jak ETH, czytaj uważniej, nie napisałem że się tłumaczył tym z przegranej tylko że takie coś powiedział, @adek504 napisał: "W każdym klubie, wszędzie zawodnicy odchodzą bo chcą więcej grać itp, wychowanków City biega cała masa w innych klubach bo nie mieli tam szansy na minuty i rozumiem że oni też są tymi co nie potrafią łączyć różnych interesow"
porównaj najpierw kadry potem zrozumiesz dlaczego tam wychowanków można oddawać a dlaczego Merino w Arsenalu gra jako napastnik

Mastec30 komentarzy: 820424.02.2025, 10:11

@thegunner4life napisał: "Jedyny zarzut, jaki mam do Chelsea United czy Spurs to taki, że nowemu trenerowi nie dają szansy takiej jak Arteta dostał u nas. Czyli powiedzmy takiego 1-2 sezonów traktowania go ulgowo, żeby sobie dobrał kadrę zobaczył jak kto ma grać, no tego tam nie ma"

W sumie z ten Hagiem tak było. Miał dość długo wsparcie. Zresztą ten pierwszy sezon dawał jakieś nadzieje, ze mu się uda odwrócić. Ale jedno trzeba zaznaczyć. To że mu się ostatecznie nie udało nie może być argumentem że trzeba trzymać Artete bo możemy trafić na takiego ten Haga. To że jednemu klubowi się nie udało nie znaczy że już nigdy nie uda się zmiana trenera. Czasami to po prostu da potrzebny impuls. Inne spojrzenie. A od tego mamy ludzi w klubie, profesjonalistów żeby ewentualnego nowego trenera wybrać dobrze. Zresztą na tych profesjonalistów lubią powoływać się tutaj optymiści mówiąc że oni przecież znają się na robocie. To zapewne i nowego trenera potrafiliby wybrać dobrze

NicolasJover komentarzy: 9824.02.2025, 10:09

@Mastec30: Dokładnie, Iraola to jest jedyne naziwsko, które mi się ciśnie na usta.
Osobiście zostawił bym Artetę do końca kontraktu, i wtedy go rozliczył. Chyba że po drodze wydarzyła by się jakaś katastrofa i zaczęli byśmy się naprawdę sypać, bo umówmy się, wbrew temu jak niektórzy widzą naszą sytuację na ten moment, to nie jest ona aż taka tragiczna.

ozzy95 komentarzy: 2454 newsów: 124.02.2025, 10:06

@Marzag napisał: "Przeczytałem i pogooglowalem też dane, w 3 letnim okresie Arsenal ma obecnie ponad 115m funtów straty przy 105m dopuszczalnych. Dzięki tym wyłączeniom + uldze za sezon covidowy trzymamy się w limicie i jest pewnie kilkadziesiąt mln luzu, kwestia tego ile bo tego nie wiemy. Mozliwe że 60mln już by się w tym budżecie nie mieściło a 40mln jeszcze tak."

Jeszcze raz. Klub ma obecnie 114-115 mln strat za okres ostatnich 3 lat- tak. Ale do PSR nie wlicza się szereg kosztów na pewno te poniesione przez klub na Akademię, drużynę kobiecą i rozwijanie infrastruktury, a w sezonie covidovym dodatkowo te koszty "pandemiczne". Mamy 45 mln straty za sezon 21/22, 52 za sezon 22/23 i 17 za sezon 23/24, łącznie 114 mln straty. Ale co sezon jest około 40 mln wyłączeń od tej kwoty straty. W artykule odnoszą się do szacunków Swiss Ramble, że było to odpowiednio 41, 40 i 42 mln co sezon. Zgodnie z tym 114 minus 123 to wychodzi nam lekki plus 9 mln za 3 ostatnie lata. Oczywiście ten sezon to już nowy okres, ale wtedy też wliczać się będą lata 22/23 i 23/24, gdzie jesteśmy pozytywni jeszcze bardziej, bo na 13 mln. Tzn. że w tym sezonie musielibyśmy zrobić stratę na poziomie 118-119 mln funtów, żeby być na granicy, to jest NIEREALNE. Biorąc pod uwagę pieniądze za LM, wszystkie nasze aktualne umowy sponsorskie itd. oraz brak jakichś ogromnych inwestycji latem i zimą. Jeśli kupilibyśmy kogoś zimą za 40, 60 czy nawet 100 milionów to nie znaczy, że to w księgach jest ujmowane w całości jako koszt poniesiony w danym okresie. Kluby mogą kwoty wydawane na zawodników tzw. transfer fee rozbijać na lata trwania kontraktu, np. 3,4 czy 5 lat. Realnie koszt takiego zawodnika zimą za 60 mln przy kontrakcie 3-4 lata to jakieś 15-20 mln kosztu dla klubu rocznie w rachunku wyników. No to przy tych wyliczankach Swiss Ramble to dalej nawet się nie zbliżamy do granicy, czy problemów z PSR... oczywiście znak zapytania można ewentualnie postawić, przy prawdziwości/realności tych szacunków, ale gościu bazuje na publikowanych sprawozdaniach rocznych.

thegunner4life komentarzy: 924924.02.2025, 10:06

@NicolasJover:
Nie, ale Ty napisałeś to w takim znacznie(przynajmniej ja to zrozumiałem tak), że oni zwalniali tych terenów od tak sobie. Gość był w LM, ale jednak go zwalniali bo prezes rano miał takiego focha.

A to wyglądało tak, że najczęściej ten trener sobie nie radził i była sytuacje jak u nas z późnym Emerym: pokłócona szatnia, drużyna gra tak że się tego oglądać nie ma da, wyników nie ma porażka goni porażkę.

We większości przypadków po prostu Ci ludzie nie dawali sobie rady i lecieli ze stanowiska.

Jedyny zarzut, jaki mam do Chelsea United czy Spurs to taki, że nowemu trenerowi nie dają szansy takiej jak Arteta dostał u nas. Czyli powiedzmy takiego 1-2 sezonów traktowania go ulgowo, żeby sobie dobrał kadrę zobaczył jak kto ma grać, no tego tam nie ma.

Ale najczęściej Ci trenerzy tracili pracę, bo byli po prostu źli.

I Artety nikt nie zwolni, przy braku jakiejkolwiek ławki on ciągle wykręca 2 miejsce. Czyli Arsenal grający źle, nie mający całej formacji i tak jest lepszy niż 19 innych drużyn w tabeli.

Natomiast tak jak napisałem moim zdaniem on albo sięgnie po tytuł, albo wyleci z top4 na 6-7 miejsce i wtedy jest pora się pożegnać i tutaj się boję, tylko że zarząd zrobi Wengera 2.0 czyli będzie pudrować trupa, bo może mu wyjdzie.

Mastec30 komentarzy: 820424.02.2025, 10:03

Z takich obiecujących szkoleniowców na których powinniśmy spojrzeć w przypadku ewentualnego rozstania się z Artetą to na pewno wymieniłbym Eddiego Howe i Iraole. Doświadczenie w lidze, dość podobna taktyka. W dodatku mogliby przeciągać kogoś ze swoich obecnych klubów do Arsenalu a byloby z kogo wybierać. Z PL to bym jeszcze przychylnym okiem spojrzał na Thomasa Franka ale jego bym rozważał w dalszej kolejności bo jednak Brendford to trochę mała referencja. On mógłby przeskoczyć na jakiś średni klub w miedzyczasie zeby coś więcej pokazać niż tylko utrzymywanie obecnego pracodawcy w PL.

NicolasJover komentarzy: 9824.02.2025, 10:03

@Furgunn napisał: "Chciałbym żeby nasza drużyna miała taki mental i power jak Atletico, kij z meczeniem buły, przecież mamy to teraz."

A jednak Atletico tej ligi też nie zdobywa. Mimo wszystko Simeone się trzyma posady.

mar12301 komentarzy: 2342124.02.2025, 10:02

No, Arteta powinien zostać. Ale ostatni sezon. Jak za rok znów nic nie wygra to już definitywnie out. No i muszą być solidne transfery latem, do ofensywy szczególnie.

damianARSENAL komentarzy: 937224.02.2025, 10:01

Jestem zdania, że Arteta ma zostać. Nie widzę obecnie żadnego trenera, który mógłby kontynuować ten proces. Potrzebne solidne wzmocnienie w ofensywie, a ludzie w zarządzie na razie nie pomagają Hiszpanowi. Nowy trener może już nie mieć tyle wsparcia co dostał Mikel.

NicolasJover komentarzy: 9824.02.2025, 10:00

@thegunner4life napisał: "United, Chelsea w ostatnich latach nie zwalniały trenera, który zajmował 2 miejsce w lidze tylko najczęściej Ci trenerzy traci pracę, bo byli z drużyną w środku tabeli albo jeszcze niżej."

A my mamy zwalniać trenera bo jest 2 w lidze ?

thegunner4life komentarzy: 924924.02.2025, 10:00

@Kaczaza:
Spokojnie Mikela też czas osądzi gdzie będzie jego miejsce, bo wiecznie projektów robić nie będzie.

Olczyck komentarzy: 137424.02.2025, 09:58

@Kaczaza napisał: "Emery: mistrz Francji, 2x puchar Francji, 2x super puchar Francji, 2x puchar ligi francuskiej, 4x liga Europy,
Mikeł: puchar Anglii, 2x superpuchar Anglii
tak więc kogo miejsce jest gdzie?"


W tamtym czasie to ja bym nawet z PSG zdobyl mistrza Francji

adek504 komentarzy: 71824.02.2025, 09:57

@Kaczaza napisał: "Emery: mistrz Francji, 2x puchar Francji, 2x super puchar Francji, 2x puchar ligi francuskiej, 4x liga Europy,
Mikeł: puchar Anglii, 2x superpuchar Anglii
tak więc kogo miejsce jest gdzie?"


Przeanalizuj sobie karierę Emeryego, robił wynik ponad stan w słabszych drużynach, a w tych mocniejszych nawet nie potrafił zrobić wyniku na poziomie tej drużyny, bo oddał jedno mistrzostwo Francji

Rozumiem, że tutaj by się chciało trenera który wygrywa małe puchary i może by zrobił LE, no to szkoda bo uważam że w Arsenalu trzeba celować w mistrzostwa i LM, a nie w te mniejsze puchary

adek504 komentarzy: 71824.02.2025, 09:54

@Kaczaza napisał: "Saka ma do 01.04 - 101 dni - 20 meczy
Ode - 57 dni - 12 meczy
dla mnie 8 meczy to ogromna różnica bez kluczowego zawodnika"


Ale co ma jedno do drugiego?
Wychodziliśmy od tego że stwierdziłeś że Saka nie wejdzie od razu do składu po kontuzji, a jak Ci podałem przykład Ode to powiedziałeś że to inne kontuzje, a ja na to że długość dni absencji znacznie się nie różni więc to nie jest jakies niemożliwe żeby Saka nie wszedł od razu
A teraz nagle piszesz że 8 męczy więcej bez kluczowego zawodnika to duża różnica tylko że nie o tym była dyskusja

. @Kaczaza napisał: "ale może sobie na to pozwolić, a nie zajeżdża Sake i Ode a później gada głupoty że piłka za szybka,"

Co to jest za argument? Czyli Arteta grający dużo Saka jest zły, ale Slot grający dużo Salahem jest dobry bo może sobie na to pozwolić
A już ostatnie zdanie pokazuje jakim jesteś kibicem, który czyta clickbaity i nic więcej, bo Arteta nigdzie nie mówił że przegrali przez piłkę tylko że była inna jak go o to zapytali

. @Kaczaza napisał: "szczególnie w Arsenalu"

W każdym klubie, wszędzie zawodnicy odchodzą bo chcą więcej grać itp, wychowanków City biega cała masa w innych klubach bo nie mieli tam szansy na minuty i rozumiem że oni też są tymi co nie potrafią łączyć różnych interesow

Kaczaza komentarzy: 753824.02.2025, 09:51

@thegunner4life napisał: "Dlatego Emery trenuje teraz Aston Villę i w takich klubach jest jego miejsce."
Emery: mistrz Francji, 2x puchar Francji, 2x super puchar Francji, 2x puchar ligi francuskiej, 4x liga Europy,
Mikeł: puchar Anglii, 2x superpuchar Anglii
tak więc kogo miejsce jest gdzie?

Marzag komentarzy: 43187 newsów: 124.02.2025, 09:47

@Mastec30 napisał: "Jak nie będzie kulminacji projektu w przyszłym sezonie to prawdopodobnie może to zacząć iść w drugą i będziemy musieli obrać inną drogę."
A na czym to prawdopodobieństwo oparte jest?

Kaczaza komentarzy: 753824.02.2025, 09:44

@adek504 napisał: "Znacząco? Ode nie było 2 miesiące Saki nie będzie prawdopodobnie 3 to nie jest przepaść"
Saka ma do 01.04 - 101 dni - 20 meczy
Ode - 57 dni - 12 meczy
dla mnie 8 meczy to ogromna różnica bez kluczowego zawodnika
@adek504 napisał: "A co więcej oglądałem ostatnie 4 mecze LFC i tam żadna bramka nie była strzelona bez udziału Salaha dlatego Slot go nie rotuje, bo wie że liczyć na innych będzie ciężko"
ale może sobie na to pozwolić, a nie zajeżdża Sake i Ode a później gada głupoty że piłka za szybka, @adek504 napisał: "Nie zawsze się da połączyć, czasem są przeszkody nie do przeskoczenia i nawet geniusz negocjacji nie pomoże, tak to bywa w życiu"
szcególnie w Arsenalu

adek504 komentarzy: 71824.02.2025, 09:44

@Dziadyga napisał: "Inzaghi lub Carletto.Nikogo innego na ten moment nie widzę"

Sprowadzenie Inzaghiego to kompletna zmiana systemu gry zespołu co by oznaczało kolejny czas na dostosowywanie składu i zawodników do systemu

To by było trochę takie zarządzanie w stylu ekstraklasy że zamiast dobierania trenerów pod konkretną wizję długofalową klubu na grę to ciągła zmiana systemu i ciągle fazy przejściowe w budowie druzyny

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Nottingham Forest - Arsenal 26.02.2025 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - West Ham 22.02.2025 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady